PASSAT B4 TURBINOS ISIJUNGIMAS NUO 2000APSUKU

Created by lapinas 2015-12-06
253 / 0
2015-12-06 16:48
ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:01
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
Į ką tu jį keisti nori?
253 / 0
2015-12-06 17:03
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:01 wrote: Į ką tu jį keisti nori? :lol:
Turbina įsijungia nuo 2000apsuku o noriu kad nuo 1500apsuku isijungtu
253 / 0
2015-12-06 17:03
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:01 wrote: Į ką tu jį keisti nori? :lol:
2015-12-06 17:03 lapinas wrote: Turbina įsijungia nuo 2000apsuku o noriu kad nuo 1500apsuku isijungtu
Imonoma tai padaryt
2015-12-06 17:09
2015-12-06 17:01 wrote: Į ką tu jį keisti nori? :lol:
2015-12-06 17:03 lapinas wrote: Turbina įsijungia nuo 2000apsuku o noriu kad nuo 1500apsuku isijungtu
2015-12-06 17:03 lapinas wrote: Imonoma tai padaryt
kintamos geometrijos turbina isidek, tik manau kad kainuos daugiau nei pasatas ir kam to tau reikia?
7655 / 0
2015-12-06 17:15
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
253 / 0
2015-12-06 17:26
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:15 maumas wrote: ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-12-06 17:31
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:15 maumas wrote: ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
2015-12-06 17:26 lapinas wrote: Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
koks variklis?
2015-12-06 17:49
svarbu kad pucia isvis :D o siaip tai manau aktuatoriauas koja pareguliuota ko pasekoje boosta sukelia anksciau ar veliau, siaip nepergyventi reikia, jei nepucia tada beda is masinu kurioms per 20 nera ko noreti, bile vaziuoja vistiek masina kastuoja daugiau negu turbinos remontas ateity :)
253 / 0
2015-12-06 17:56
2015-12-06 17:15 maumas wrote: ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
2015-12-06 17:26 lapinas wrote: Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-12-06 17:31 wrote: koks variklis?
1.9 TDI 66KW
253 / 0
2015-12-06 17:58
2015-12-06 17:49 wrote: svarbu kad pucia isvis :D o siaip tai manau aktuatoriauas koja pareguliuota ko pasekoje boosta sukelia anksciau ar veliau, siaip nepergyventi reikia, jei nepucia tada beda is masinu kurioms per 20 nera ko noreti, bile vaziuoja:thumbup: vistiek masina kastuoja daugiau negu turbinos remontas ateity :)
Kitų pasatų 1.9 TD 55kw turbina irgi nuo 1500apsuku. KITO 1.9 TDI 66kw irgi nuo 1500apsuku. dar kito 1.9 TDI 81 KW irgi nuo 1500apsuku. O ŠITO TIK NUO 2000APSUKU
253 / 0
2015-12-06 18:00
Gal taip padaryta kad kura taupytu?
557 / 0
2015-12-06 18:00
2015-12-06 17:49 wrote: svarbu kad pucia isvis :D o siaip tai manau aktuatoriauas koja pareguliuota ko pasekoje boosta sukelia anksciau ar veliau, siaip nepergyventi reikia, jei nepucia tada beda is masinu kurioms per 20 nera ko noreti, bile vaziuoja:thumbup: vistiek masina kastuoja daugiau negu turbinos remontas ateity :)
2015-12-06 17:58 lapinas wrote: Kitų pasatų 1.9 TD 55kw turbina irgi nuo 1500apsuku. KITO 1.9 TDI 66kw irgi nuo 1500apsuku. dar kito 1.9 TDI 81 KW irgi nuo 1500apsuku. O ŠITO TIK NUO 2000APSUKU
pirma pasidaryk diagnostika sumokesi 15 e ir patikrins gal koks vakumas , gal oro srautas ar dar kazkas viska matys ant gyvu kaip kas funkcionuoja , o paskui lieka tik cipavimas
557 / 0
2015-12-06 18:01
2015-12-06 18:00 lapinas wrote: Gal taip padaryta kad kura taupytu?
pasato siurblys elektroninis nelabai ka prisuksi kad kura taupytu tu senu 55kw tai varzta prisukai ir maziau ima daugiau atsukai traukos dar atsiranda aisku ir kuro daugiau ima
253 / 0
2015-12-06 18:02
2015-12-06 17:49 wrote: svarbu kad pucia isvis :D o siaip tai manau aktuatoriauas koja pareguliuota ko pasekoje boosta sukelia anksciau ar veliau, siaip nepergyventi reikia, jei nepucia tada beda is masinu kurioms per 20 nera ko noreti, bile vaziuoja:thumbup: vistiek masina kastuoja daugiau negu turbinos remontas ateity :)
2015-12-06 17:58 lapinas wrote: Kitų pasatų 1.9 TD 55kw turbina irgi nuo 1500apsuku. KITO 1.9 TDI 66kw irgi nuo 1500apsuku. dar kito 1.9 TDI 81 KW irgi nuo 1500apsuku. O ŠITO TIK NUO 2000APSUKU
2015-12-06 18:00 birstonas1 wrote: pirma pasidaryk diagnostika sumokesi 15 e ir patikrins gal koks vakumas , gal oro srautas ar dar kazkas viska matys ant gyvu kaip kas funkcionuoja , o paskui lieka tik cipavimas
kam man ja cipuot jai trauka yra tik man idmomu kodel turbina tik 2000apsuku isijungia. gal kojele uzstrigus
2015-12-06 18:15
2015-12-06 16:48 lapinas wrote: ar galima keisti turbinos įsijungima?
2015-12-06 17:15 maumas wrote: ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
2015-12-06 17:26 lapinas wrote: Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
keisk passata, nes tavo brokuotas.
2015-12-06 18:24
2015-12-06 17:58 lapinas wrote: Kitų pasatų 1.9 TD 55kw turbina irgi nuo 1500apsuku. KITO 1.9 TDI 66kw irgi nuo 1500apsuku. dar kito 1.9 TDI 81 KW irgi nuo 1500apsuku. O ŠITO TIK NUO 2000APSUKU
2015-12-06 18:00 birstonas1 wrote: pirma pasidaryk diagnostika sumokesi 15 e ir patikrins gal koks vakumas , gal oro srautas ar dar kazkas viska matys ant gyvu kaip kas funkcionuoja , o paskui lieka tik cipavimas
2015-12-06 18:02 lapinas wrote: kam man ja cipuot jai trauka yra tik man idmomu kodel turbina tik 2000apsuku isijungia. gal kojele uzstrigus
kaip turejau toki pasata tai irgi isijungdavo nuo 2000 , bet buvo atjunktas n75 voztuvas gal del to?
253 / 0
2015-12-06 18:29
2015-12-06 18:00 birstonas1 wrote: pirma pasidaryk diagnostika sumokesi 15 e ir patikrins gal koks vakumas , gal oro srautas ar dar kazkas viska matys ant gyvu kaip kas funkcionuoja , o paskui lieka tik cipavimas
2015-12-06 18:02 lapinas wrote: kam man ja cipuot jai trauka yra tik man idmomu kodel turbina tik 2000apsuku isijungia. gal kojele uzstrigus
2015-12-06 18:24 wrote: kaip turejau toki pasata tai irgi isijungdavo nuo 2000 , :shocking: bet buvo atjunktas n75 voztuvas gal del to?
tai fiškė atjungta buvo?
253 / 0
2015-12-06 18:29
2015-12-06 17:15 maumas wrote: ka tu nori keisti?Turbina visada sukasi dirbant varikliui.Tik tiek, kad esant pakankamai zemiems sukiams, jos efektyvumas yra zemas.Cia yra ta "turbo duobe".Teoriskai kaip ir imanoma padaryt ka nori, bet geriau supresuok ta pasata, jei jau toks ant jo piktas, ir nusipirk kas atitiktu lukescius.Beje, nebusi pirmas su tokiomis idejomis is kazko padaryt beleka
2015-12-06 17:26 lapinas wrote: Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-12-06 18:15 wrote: keisk passata, nes tavo brokuotas.
Pats tu brokuotas
2015-12-06 18:31
2015-12-06 18:02 lapinas wrote: kam man ja cipuot jai trauka yra tik man idmomu kodel turbina tik 2000apsuku isijungia. gal kojele uzstrigus
2015-12-06 18:24 wrote: kaip turejau toki pasata tai irgi isijungdavo nuo 2000 , :shocking: bet buvo atjunktas n75 voztuvas gal del to?
2015-12-06 18:29 lapinas wrote: tai fiškė atjungta buvo?
nea, kiek pamenu buvo uzglusitas slangos galas su varztu
2015-12-06 18:37
senas pasatas kibiras bet tikrai patvaresnis uz naujesnius... .manau pas tave turbinos valdymas knisa prota arba kazkas yra prichalturinta
253 / 0
2015-12-06 18:42
2015-12-06 18:37 wrote: senas pasatas kibiras bet tikrai patvaresnis uz naujesnius... .manau pas tave turbinos valdymas knisa prota arba kazkas yra prichalturinta
o turbinos kojele galima rankom judit ar tiks su vakumine pompa?
2015-12-06 19:00
kiek keiciau turbina savo masinai draugu tos kojeles neimanoma su jokia ranka pastumdyti nes jin veikia tik nuo vakuumo..... yra buve kad draugui sunkiai vaiksciojo tai sutepem ir viskas gerai o siaip jin vaiksto tik nuo gan dideliu sukiu ir jos vaiksciojimo diapazonas nera didelis
2015-12-06 19:03
2015-12-06 17:26 lapinas wrote: Jeigu ką tą pasatą ne aš pirkau. Jo turbina įsijungia nuo 2000apsuku. o kitu pasatu nuo 1500apsuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-12-06 18:15 wrote: keisk passata, nes tavo brokuotas.
2015-12-06 18:29 lapinas wrote: Pats tu brokuotas
buciau brokuotas neklausineciau nesamoniu tokiu kaip turbos isijungimas. ji nei isijungia nei issijungia, ji sukasi pastoviai. kada pradedi jausti boosta priklauso nuo to kaip greitai ji sukasi, o tai priklauso nuo to kiek daug ismetamuju duju ja suka.

veliau uzsipusti gali jei wastegate yra nepilnai uzdarytas arba jis nera valdomas. ten nesudetinga ta valdymo sistema, apziureti reiketu slangute kuri eina nuo wastegate aktuatoriaus iki solenoido ir kitas slangutes kurios eina nuo to solenoido. pati kojole turi vaikscioti, bet jos labai retai stringa. cia tau ne kintama geometrija, kur tu sparneliu yra daug ir jie pastoviai ismetamuju duju sraute. kaip ir sake, gali buti kad kojeles ilgis nureguliuotas, bet cia jau po to reiketu tikrinti kai patikrinsi slangutes ir pacio solenoido veikima.

dar gali veliau uzsipusti jei kazkuri oro slanga kuri eina is turbinos i varikli leidzia. bet girdetusi snypstimas kai uzspaudi gaza jei taip butu
2015-12-06 19:03
2015-12-06 19:00 wrote: kiek keiciau turbina savo masinai draugu tos kojeles neimanoma su jokia ranka pastumdyti nes jin veikia tik nuo vakuumo..... yra buve kad draugui sunkiai vaiksciojo tai sutepem ir viskas gerai o siaip jin vaiksto tik nuo gan dideliu sukiu ir jos vaiksciojimo diapazonas nera didelis
silpni jus bachurai reiskia esat jei nepajudinat kojeles...
2015-12-06 19:27
O jaigu uzvedus girdisi snypstimas o spaudziant gaza girdisi kaip reikiant snypstimas? Man sake kad kiaura turbos zarnele. Bet kaip ja pakeist? Bei ar tinka bet kokia zarnele ar tik auksto ar atvirksciai zemo spaudimo?
2015-12-06 20:46
pas mane b4 ir apie 2000aps isijunge turba
2015-12-06 20:54
2015-12-06 18:15 wrote: keisk passata, nes tavo brokuotas.
2015-12-06 18:29 lapinas wrote: Pats tu brokuotas
2015-12-06 19:03 wrote: buciau brokuotas neklausineciau nesamoniu tokiu kaip turbos isijungimas. ji nei isijungia nei issijungia, ji sukasi pastoviai. kada pradedi jausti boosta priklauso nuo to kaip greitai ji sukasi, o tai priklauso nuo to kiek daug ismetamuju duju ja suka.

veliau uzsipusti gali jei wastegate yra nepilnai uzdarytas arba jis nera valdomas. ten nesudetinga ta valdymo sistema, apziureti reiketu slangute kuri eina nuo wastegate aktuatoriaus iki solenoido ir kitas slangutes kurios eina nuo to solenoido. pati kojole turi vaikscioti, bet jos labai retai stringa. cia tau ne kintama geometrija, kur tu sparneliu yra daug ir jie pastoviai ismetamuju duju sraute. kaip ir sake, gali buti kad kojeles ilgis nureguliuotas, bet cia jau po to reiketu tikrinti kai patikrinsi slangutes ir pacio solenoido veikima.

dar gali veliau uzsipusti jei kazkuri oro slanga kuri eina is turbinos i varikli leidzia. bet girdetusi snypstimas kai uzspaudi gaza jei taip butu
snypst gerai pradeda nuo 2k apsuku kai oro pagauna iki kokiu 120km/h paskui lyg turba sustoja atleidi akseleratoriu vel uzmyni 14 vel tas pats..
2015-12-06 20:55
2015-12-06 18:29 lapinas wrote: Pats tu brokuotas
2015-12-06 19:03 wrote: buciau brokuotas neklausineciau nesamoniu tokiu kaip turbos isijungimas. ji nei isijungia nei issijungia, ji sukasi pastoviai. kada pradedi jausti boosta priklauso nuo to kaip greitai ji sukasi, o tai priklauso nuo to kiek daug ismetamuju duju ja suka.

veliau uzsipusti gali jei wastegate yra nepilnai uzdarytas arba jis nera valdomas. ten nesudetinga ta valdymo sistema, apziureti reiketu slangute kuri eina nuo wastegate aktuatoriaus iki solenoido ir kitas slangutes kurios eina nuo to solenoido. pati kojole turi vaikscioti, bet jos labai retai stringa. cia tau ne kintama geometrija, kur tu sparneliu yra daug ir jie pastoviai ismetamuju duju sraute. kaip ir sake, gali buti kad kojeles ilgis nureguliuotas, bet cia jau po to reiketu tikrinti kai patikrinsi slangutes ir pacio solenoido veikima.

dar gali veliau uzsipusti jei kazkuri oro slanga kuri eina is turbinos i varikli leidzia. bet girdetusi snypstimas kai uzspaudi gaza jei taip butu
2015-12-06 20:54 wrote: snypst gerai pradeda nuo 2k apsuku kai oro pagauna iki kokiu 120km/h paskui lyg turba sustoja atleidi akseleratoriu vel uzmyni 14 vel tas pats..
ir n75 keiciau nepadejo
2015-12-06 20:59
tai gal tas n75 nudveses irgi buvo kur idejei :)
253 / 0
2015-12-06 21:04
2015-12-06 19:03 wrote: buciau brokuotas neklausineciau nesamoniu tokiu kaip turbos isijungimas. ji nei isijungia nei issijungia, ji sukasi pastoviai. kada pradedi jausti boosta priklauso nuo to kaip greitai ji sukasi, o tai priklauso nuo to kiek daug ismetamuju duju ja suka.

veliau uzsipusti gali jei wastegate yra nepilnai uzdarytas arba jis nera valdomas. ten nesudetinga ta valdymo sistema, apziureti reiketu slangute kuri eina nuo wastegate aktuatoriaus iki solenoido ir kitas slangutes kurios eina nuo to solenoido. pati kojole turi vaikscioti, bet jos labai retai stringa. cia tau ne kintama geometrija, kur tu sparneliu yra daug ir jie pastoviai ismetamuju duju sraute. kaip ir sake, gali buti kad kojeles ilgis nureguliuotas, bet cia jau po to reiketu tikrinti kai patikrinsi slangutes ir pacio solenoido veikima.

dar gali veliau uzsipusti jei kazkuri oro slanga kuri eina is turbinos i varikli leidzia. bet girdetusi snypstimas kai uzspaudi gaza jei taip butu
2015-12-06 20:54 wrote: snypst gerai pradeda nuo 2k apsuku kai oro pagauna iki kokiu 120km/h paskui lyg turba sustoja atleidi akseleratoriu vel uzmyni 14 vel tas pats..
2015-12-06 20:55 wrote: ir n75 keiciau nepadejo
1 IR 2 begiu nebuvo traukos idejau katik srauto matuokle masina traukia
2015-12-06 21:25
2015-12-06 18:29 lapinas wrote: Pats tu brokuotas
2015-12-06 19:03 wrote: buciau brokuotas neklausineciau nesamoniu tokiu kaip turbos isijungimas. ji nei isijungia nei issijungia, ji sukasi pastoviai. kada pradedi jausti boosta priklauso nuo to kaip greitai ji sukasi, o tai priklauso nuo to kiek daug ismetamuju duju ja suka.

veliau uzsipusti gali jei wastegate yra nepilnai uzdarytas arba jis nera valdomas. ten nesudetinga ta valdymo sistema, apziureti reiketu slangute kuri eina nuo wastegate aktuatoriaus iki solenoido ir kitas slangutes kurios eina nuo to solenoido. pati kojole turi vaikscioti, bet jos labai retai stringa. cia tau ne kintama geometrija, kur tu sparneliu yra daug ir jie pastoviai ismetamuju duju sraute. kaip ir sake, gali buti kad kojeles ilgis nureguliuotas, bet cia jau po to reiketu tikrinti kai patikrinsi slangutes ir pacio solenoido veikima.

dar gali veliau uzsipusti jei kazkuri oro slanga kuri eina is turbinos i varikli leidzia. bet girdetusi snypstimas kai uzspaudi gaza jei taip butu
2015-12-06 20:54 wrote: snypst gerai pradeda nuo 2k apsuku kai oro pagauna iki kokiu 120km/h paskui lyg turba sustoja atleidi akseleratoriu vel uzmyni 14 vel tas pats..
Issijungia

Perpucia ji greiciausiai ir kompas mazina boosta. Internetu niekas tokiu bajeriu netaiso. Jei pats nesigaudai, vaziuoji pas tuos kas supranta
2015-12-06 21:28
beje kas liecia diagnostika tai amzia ja pasitikiu....man dare draugeliam ir t t masinos senos gryba tos diagnostikos pjauna daznai variklis vienam drg pulsavo tai rodo oro srauto matuokle tai vel forsunke dar ten huinia zmogus vos ne puse daliu pakeite prakeike tuos diagnostikus nors dare jas bent 4 skirtingose vietose
2015-12-06 21:29
dar viena tema i skilti zmones nekelkit rodeo, pucia tia pucia dziaukis kad 20 metu senumo turbo dar veikia, o boostas keliamas gal 4 variantais, siuo atveju manau kojele prisukta ar atsukta del kos boostas veluoja ir tiek, cia kiekvienas gali bandyti su savo auto turbo, t.y. slegi sukelt ar sumazint imanoma namu salygom, net silpnesniu nervu zmones blogus apie tai sukure, passatas tegu vaziuoja ir galvos nesukite, bile juda, priduosite i srota atsiimsite turbos kainos suma ir kita pasasata imkit, kame beda, buna kad sukasi nuo skjirtingu rpm del slegio skirtingo, tubo reguliuok kai nori, glai taip padaryti kad bus tik BANGGGG!!!!!!...... ir fsio
2015-12-06 21:54


metai dar neviskas
2015-12-06 21:59
2015-12-06 22:31
Jo jo, zjbs jis ten paskutinis liko. Mustanga asilas vairuoja, uzsikase pradzioj
2015-12-06 22:36
bet nesakyk kaip lauzui vistiek neblogai ka dauguma lietuvoj ir vairuoja.aisku nepalyginsi kas buvo pries 10 metu tada naujesniu laidu masinu buvo isvis mazai
2015-12-06 23:21
2015-12-06 22:36 wrote: bet nesakyk kaip lauzui vistiek neblogai :lol: ka dauguma lietuvoj ir vairuoja.aisku nepalyginsi kas buvo pries 10 metu tada naujesniu laidu masinu buvo isvis mazai
Lauzas lauzui nelygu. Raso gi, kad tt tas passatas. Kas yra gana blogas sprendimas. Variklis mazas, apsuku daug neuzkelsi jam. Twin turbo setupam ar siaip didesnem turbom ant mazu varikliu reikia apsuku daug, kad isnaudotum jas. Dyzeliai, ypač seni, aukštų sukiu netoleruoja.

Ir su tema nlb risasi, nes to ozio savininkas investaves nemazai i ji ir kazkiek zino ka daro. O cia grabu priaiperka ir iesko mygtuku ijingianciu turbinas :(
2015-12-06 23:28
2015-12-06 22:36 wrote: bet nesakyk kaip lauzui vistiek neblogai :lol: ka dauguma lietuvoj ir vairuoja.aisku nepalyginsi kas buvo pries 10 metu tada naujesniu laidu masinu buvo isvis mazai
2015-12-06 23:21 wrote: Lauzas lauzui nelygu. Raso gi, kad tt tas passatas. Kas yra gana blogas sprendimas. Variklis mazas, apsuku daug neuzkelsi jam. Twin turbo setupam ar siaip didesnem turbom ant mazu varikliu reikia apsuku daug, kad isnaudotum jas. Dyzeliai, ypač seni, aukštų sukiu netoleruoja.

Ir su tema nlb risasi, nes to ozio savininkas investaves nemazai i ji ir kazkiek zino ka daro. O cia grabu priaiperka ir iesko mygtuku ijingianciu turbinas :(
turba turi ijungt desines kojos spaudimas
2015-12-06 23:30
2015-12-06 22:36 wrote: bet nesakyk kaip lauzui vistiek neblogai :lol: ka dauguma lietuvoj ir vairuoja.aisku nepalyginsi kas buvo pries 10 metu tada naujesniu laidu masinu buvo isvis mazai
2015-12-06 23:21 wrote: Lauzas lauzui nelygu. Raso gi, kad tt tas passatas. Kas yra gana blogas sprendimas. Variklis mazas, apsuku daug neuzkelsi jam. Twin turbo setupam ar siaip didesnem turbom ant mazu varikliu reikia apsuku daug, kad isnaudotum jas. Dyzeliai, ypač seni, aukštų sukiu netoleruoja.

Ir su tema nlb risasi, nes to ozio savininkas investaves nemazai i ji ir kazkiek zino ka daro. O cia grabu priaiperka ir iesko mygtuku ijingianciu turbinas :(
2015-12-06 23:28 wrote: :lol:turba turi ijungt desines kojos spaudimas
ir guldyt 200
2015-12-06 23:36
va cia tai aparatas
2015-12-06 23:36
190 esu paemes...:lol
2015-12-06 23:37
2015-12-06 23:38
2015-12-06 23:36 wrote: 190 esu paemes...:lol
165 daugiau baisu spaust:D
2015-12-06 23:46
o kas tau negrabas pasakyk man b5 b6 pasatas?
2015-12-06 23:53
geros laidos masinai cia ne rodiklis tokie greiciai o senienai dyzelinei stock inei jau daug.
2015-12-07 05:20
2015-12-06 23:46 wrote: o kas tau negrabas pasakyk man b5 b6 pasatas?
grabai visi kurie nuvalkioti. nesvarbu marke. jei lavona pasiemi ir tikiesi, kad trauks kaip naujas tai kazka netaip darai. tam oziui duodu 90%, kad kapitalinis darytas, tai ir trauka ir patikimumas visai kiti. apie burima net nekalbu.. bet galiu ir klisti.. tiesiog as asmeniskai neisivaizduoju kaip galima galasti varikli nepadarius jam kapitalinio...
2015-12-07 17:55
del sito tau pritariu turbini ar ka rimciau reikia variklio kapitalkes. nesneku apie cipavimus cia nesamone
253 / 0
2015-12-08 16:38
UŽSIKIŠES KATALIZATORIUS GALI ĮTAKOT VARIKLIO TRAUKA?

Your message