Pasiulykit bmw nuo 10k-13k.

Created by User 2014-09-02
2014-09-02 01:40
Sveiki gal galit pasiūlyt bmw nuo 10k iki 13k? Labai sudomino e46, patinko labai dizainas, sportiška. Būtu gerai sedanas ir mechaninė ir dizaino panašaus į e46. Problema kad ant to e46 labai jau visi varo tai net nebežinau ką ir galvot, skaičiau biški apie e39 bet nesudomino nors sako kad jos geros ir pan. O ka jūs galėtumet pasiulyt, bučiau dėkingas už jūsų nuomones. Beje niekad nesu turėjas bmw, pravažinėjęs su mazda ir atsibodo tai nusprendžiau pasikeist.
2014-09-02 03:59
Nėra prasmės klausyti nuomonės žmonių kurie keičia vieną šrotą ant ratų į kitą ir gyvenime nėra pirkę naujų detalių. Ką gali pasakyti žmogus apie e39 ar e46 jei teko sedėti tik tokiame iš kurio 30% arklių pabėgę, amortikai sudaužyti, ratlankiai sulankstyti, padangos "restauruotos" iš šiuklyno, pusė tarpinių suplyšę, o laidai supuvę? Tokios būklės yra absoliuti dauguma Lietuvos autoparko BMW :)

Visi modeliai savaip geri jei tvarkingi, deja daugelis žmonių neužsiima automobilių tvarkymų, o tiesiog drožia nieko netvarkydami ir atėjui laikui TA centre pakiša 100 Lt ar parduoda.

Pusę sumos investuočiau į tvarkingą saloną ir tvarkingą kėbulą be rūdžių su visais moldingais ir lemputėmis savo vietose, jokio kreivarankių tiuningo, su originaliu gamykliniu dažymu, tvarkinga elektros instaliacija ir varikliu kuris nereikalauja kapitalinio remonto (patikrinti galima autoservise), o kitą pusę išleisčiau važiuoklės sutvarkymui, stabdžių ir amortikų atnaujinimui, naujoms padangos, filtrams, skysčiams, neveikiantiems davikliams pakeisti - nes garantuotai daug kas neveikia, niekas laiku nekeista arba nupirkta iš šroto.

6000 Lt už auto, 6000 Lt naujoms detalėms, 1000 Lt autoservisui, senas dalis parduosi durneliams ir nusipirksi kažką papildomai, pvz. audio sistemą
2014-09-02 08:09
2014-09-02 03:59 wrote: Nėra prasmės klausyti nuomonės žmonių kurie keičia vieną šrotą ant ratų į kitą ir gyvenime nėra pirkę naujų detalių. Ką gali pasakyti žmogus apie e39 ar e46 jei teko sedėti tik tokiame iš kurio 30% arklių pabėgę, amortikai sudaužyti, ratlankiai sulankstyti, padangos "restauruotos" iš šiuklyno, pusė tarpinių suplyšę, o laidai supuvę? Tokios būklės yra absoliuti dauguma Lietuvos autoparko BMW :)

Visi modeliai savaip geri jei tvarkingi, deja daugelis žmonių neužsiima automobilių tvarkymų, o tiesiog drožia nieko netvarkydami ir atėjui laikui TA centre pakiša 100 Lt ar parduoda.

Pusę sumos investuočiau į tvarkingą saloną ir tvarkingą kėbulą be rūdžių su visais moldingais ir lemputėmis savo vietose, jokio kreivarankių tiuningo, su originaliu gamykliniu dažymu, tvarkinga elektros instaliacija ir varikliu kuris nereikalauja kapitalinio remonto (patikrinti galima autoservise), o kitą pusę išleisčiau važiuoklės sutvarkymui, stabdžių ir amortikų atnaujinimui, naujoms padangos, filtrams, skysčiams, neveikiantiems davikliams pakeisti - nes garantuotai daug kas neveikia, niekas laiku nekeista arba nupirkta iš šroto.

6000 Lt už auto, 6000 Lt naujoms detalėms, 1000 Lt autoservisui, senas dalis parduosi durneliams ir nusipirksi kažką papildomai, pvz. audio sistemą
na kaip uz 6000lt perki tai nesitikek sveiko kebulo.. pats ieskojau sveiko kebulo ir variklio .. tai radau vos ne vos viena uz 8000lt o pravazinejau 10imtis.. ir uz 13 ir uz 14.. visur rudys lenda.. tai maziausiai parudijusi pasemiau.. keli taskai tik nuo ekmenuku.. tai vis geriau.. o varikli taidamust sita neiisivaizduoju kaip.. na arkliai pabega del purkstuku turibnu ir kiauru slangu... salonai papigiai.. vaziuokle restauracija visada pigiau ir patvariau.. e39 kalbu.. pas mane asmeiskai idealu viskas visos dalys naujos org.. dar visokie nuotoliniai webasto valdymai.. laisvu ranku yranga.. langai tamsinti.. salonas juodos lubos.. na stovi dabar apie 11 000:) bet uz tat vaziuoju su puikia masina ir dar neatsibodo.. ir vis dar traukia.. nors dazniausia po metu man visada KW pradedavo trukt :D
2014-09-02 10:03
2014-09-02 03:59 wrote: Nėra prasmės klausyti nuomonės žmonių kurie keičia vieną šrotą ant ratų į kitą ir gyvenime nėra pirkę naujų detalių. Ką gali pasakyti žmogus apie e39 ar e46 jei teko sedėti tik tokiame iš kurio 30% arklių pabėgę, amortikai sudaužyti, ratlankiai sulankstyti, padangos "restauruotos" iš šiuklyno, pusė tarpinių suplyšę, o laidai supuvę? Tokios būklės yra absoliuti dauguma Lietuvos autoparko BMW :)

Visi modeliai savaip geri jei tvarkingi, deja daugelis žmonių neužsiima automobilių tvarkymų, o tiesiog drožia nieko netvarkydami ir atėjui laikui TA centre pakiša 100 Lt ar parduoda.

Pusę sumos investuočiau į tvarkingą saloną ir tvarkingą kėbulą be rūdžių su visais moldingais ir lemputėmis savo vietose, jokio kreivarankių tiuningo, su originaliu gamykliniu dažymu, tvarkinga elektros instaliacija ir varikliu kuris nereikalauja kapitalinio remonto (patikrinti galima autoservise), o kitą pusę išleisčiau važiuoklės sutvarkymui, stabdžių ir amortikų atnaujinimui, naujoms padangos, filtrams, skysčiams, neveikiantiems davikliams pakeisti - nes garantuotai daug kas neveikia, niekas laiku nekeista arba nupirkta iš šroto.

6000 Lt už auto, 6000 Lt naujoms detalėms, 1000 Lt autoservisui, senas dalis parduosi durneliams ir nusipirksi kažką papildomai, pvz. audio sistemą
2014-09-02 08:09 wrote: na kaip uz 6000lt perki tai nesitikek sveiko kebulo.. pats ieskojau sveiko kebulo ir variklio .. tai radau vos ne vos viena uz 8000lt o pravazinejau 10imtis.. ir uz 13 ir uz 14.. visur rudys lenda.. tai maziausiai parudijusi pasemiau.. keli taskai tik nuo ekmenuku.. tai vis geriau.. o varikli taidamust sita neiisivaizduoju kaip.. na arkliai pabega del purkstuku turibnu ir kiauru slangu... salonai papigiai.. vaziuokle restauracija visada pigiau ir patvariau.. e39 kalbu.. pas mane asmeiskai idealu viskas visos dalys naujos org.. dar visokie nuotoliniai webasto valdymai.. laisvu ranku yranga.. langai tamsinti.. salonas juodos lubos.. na stovi dabar apie 11 000:) bet uz tat vaziuoju su puikia masina ir dar neatsibodo.. ir vis dar traukia.. nors dazniausia po metu man visada KW pradedavo trukt :D
tai jis pasiule nupirkti uz 6000 srota ir poto jy atkelti.
2014-09-02 10:48
Paieskojas tikrai gali rasti geru e46 ir uz normalia kaina. As savo pardaviau, tai zmogus neturejo prie ko prikibti variklio, vaziuokles atzvilgiu, servize irgi neprikibo ir uz 1800euru tik. Taip kad nemanau kad visi uzdrozti yra, tereikia ieskoti. Seip patarciau ziuret su 6 pavarom, nes autostradoj tai jauciasi 6 pavaros trukumas. Uz tokia suma turetum rast
2014-09-02 12:39
Yra tu e46 tikrai tvarkingu tik nereikia griebti pati pirma pasitaikiusi, gali pralaukti ir 1 ir 3 menesius kol atrasi ta tvarkinga.Kaip sakant neskubek ir rasi
2014-09-02 12:58
Jei su dujomis draugauji tai sitas turetu but neblogas.
http://www.autogidas.lt/bmw-328-e46-i-sedanas-1998-0126388247.html


http://www.autogidas.lt/bmw-325-e36-ci-sedanas-1999-0126405208.html

http://www.autogidas.lt/bmw-323-e46-i-sedanas-1999-0126064018.html

http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-xd-sedanas-2002-0126330594.html
2014-09-02 13:18
2014-09-02 12:58 wrote: Jei su dujomis draugauji tai sitas turetu but neblogas.
http://www.autogidas.lt/bmw-328-e46-i-sedanas-1998-0126388247.html


http://www.autogidas.lt/bmw-325-e36-ci-sedanas-1999-0126405208.html

http://www.autogidas.lt/bmw-323-e46-i-sedanas-1999-0126064018.html

http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-xd-sedanas-2002-0126330594.html
Kazin kiek tas 2.8 variklis duju imtu mieste ?
2014-09-02 13:25
2014-09-02 03:59 wrote: Nėra prasmės klausyti nuomonės žmonių kurie keičia vieną šrotą ant ratų į kitą ir gyvenime nėra pirkę naujų detalių. Ką gali pasakyti žmogus apie e39 ar e46 jei teko sedėti tik tokiame iš kurio 30% arklių pabėgę, amortikai sudaužyti, ratlankiai sulankstyti, padangos "restauruotos" iš šiuklyno, pusė tarpinių suplyšę, o laidai supuvę? Tokios būklės yra absoliuti dauguma Lietuvos autoparko BMW :)

Visi modeliai savaip geri jei tvarkingi, deja daugelis žmonių neužsiima automobilių tvarkymų, o tiesiog drožia nieko netvarkydami ir atėjui laikui TA centre pakiša 100 Lt ar parduoda.

Pusę sumos investuočiau į tvarkingą saloną ir tvarkingą kėbulą be rūdžių su visais moldingais ir lemputėmis savo vietose, jokio kreivarankių tiuningo, su originaliu gamykliniu dažymu, tvarkinga elektros instaliacija ir varikliu kuris nereikalauja kapitalinio remonto (patikrinti galima autoservise), o kitą pusę išleisčiau važiuoklės sutvarkymui, stabdžių ir amortikų atnaujinimui, naujoms padangos, filtrams, skysčiams, neveikiantiems davikliams pakeisti - nes garantuotai daug kas neveikia, niekas laiku nekeista arba nupirkta iš šroto.

6000 Lt už auto, 6000 Lt naujoms detalėms, 1000 Lt autoservisui, senas dalis parduosi durneliams ir nusipirksi kažką papildomai, pvz. audio sistemą
Nespręsk pagal save, konteinerini, pasilaikyk sau šitą išdidaus mužiko "filosofiją"
2014-09-02 15:20
2014-09-02 12:58 wrote: Jei su dujomis draugauji tai sitas turetu but neblogas.
http://www.autogidas.lt/bmw-328-e46-i-sedanas-1998-0126388247.html


http://www.autogidas.lt/bmw-325-e36-ci-sedanas-1999-0126405208.html

http://www.autogidas.lt/bmw-323-e46-i-sedanas-1999-0126064018.html

http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-xd-sedanas-2002-0126330594.html
2014-09-02 13:18 wrote: Kazin kiek tas 2.8 variklis duju imtu mieste ?
Apetitas visoks siaip uztenka 10l trasoje ir apie 14-16 mieste vidurkis apie 13-14l
433 / 0
2014-09-02 16:26
Kaip tau 7 serija?
2014-09-08 21:30
Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
2014-09-08 22:02
320 110kw d perdaug aukstai kainas laiko , jei pinige nesikandzioja imk e39 , labai patogi , dinamiska , ne karta vaziavau su abejom , skirtumas didziulis , kainos skirtumas ne , tik kad iki 30 proc daugiau ant remonto ir kuro , nes jei automatas tai tarp 10-13l ryja (530d) trojka 320d 100kw 7, 5 bet jei domina konfortas ir t.t tai siulyciau neziuret i kemšą...
2014-09-08 22:07
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
imk prancuza
2014-09-08 23:04
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
2014-09-08 22:07 wrote: imk prancuza :lol::lol::lol::thumbup:
prancuza? gal durniuoji...
2014-09-08 23:08
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
nu bmw labai lepi masina, reikalaus daug prieziuros ir pinigu, bet jeiu esi pacanas, tai nelabai ka daugiau galima pasiulyti, surimtesi, rinksies rimtesne masina..
2014-09-08 23:10
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
2014-09-08 22:07 wrote: imk prancuza :lol::lol::lol::thumbup:
2014-09-08 23:04 wrote: prancuza? gal durniuoji...
pas prancuzus vairavimas liuks, bet manes asniskai jie netraukia, nors neesu turejes, bet kazkodel netraukia nei vienas, galbut jie nera blogi tiesiog visi turi savita supratima ir skoni.
2014-09-08 23:16
2014-09-08 22:02 wrote: 320 110kw d perdaug aukstai kainas laiko , jei pinige nesikandzioja imk e39 , labai patogi , dinamiska , ne karta vaziavau su abejom , skirtumas didziulis , kainos skirtumas ne , tik kad iki 30 proc daugiau ant remonto ir kuro , nes jei automatas tai tarp 10-13l ryja (530d) trojka 320d 100kw 7, 5 bet jei domina konfortas ir t.t tai siulyciau neziuret i kemšą...
jo pikatas kurkas rimciau uz trecia, jausi kad su bmw vaziuoji, tik tiek kad tas e 39 labai jau pasenes, aisku jeigu dar koki desimt gabalu prie tu trylikos damestum galima ir betmena paimt, tas jau ir siek tiek nuvalkiotas bet kurkas padoresnis..
2014-09-08 23:21
2014-09-08 22:07 wrote: imk prancuza :lol::lol::lol::thumbup:
2014-09-08 23:04 wrote: prancuza? gal durniuoji...
2014-09-08 23:10 wrote: pas prancuzus vairavimas liuks, bet manes asniskai jie netraukia, nors neesu turejes, bet kazkodel netraukia nei vienas, galbut jie nera blogi tiesiog visi turi savita supratima ir skoni.
na matai su tais prancuzais tai remontas eina nx HDI zvakes pakeist kokiam citroenui C3 tai nekazka, arba pezui 307 oro filtra kad pakeist reikia valituvus nuimt, duslintuvo gumos kazkokiu NANO technologiju budu padarytos neuzdesi ziedo uz 3lt jie ten papuvusiu varliu gal uzvalge ir cia tik elementarus dalykai, o jei kas rimciau norisi begti nuo tu prancuzisku.
2014-09-08 23:32
as tai rinkciausi 525d E39 po 2001m. su 120kw.
2014-09-08 23:37
2014-09-08 23:32 wrote: as tai rinkciausi 525d E39 po 2001m. su 120kw.
nu jo, siaip geriau uz troike tikrai, pitakas vaziuoja daug maloniau.
2014-09-09 01:29
Nu bet dizainas tos e39 kažkoks caro laikų. O kaip dėl 320 110kw varyklių? Sako kai kurie kad greit užlinksta nusipirkus.
2014-09-09 08:31
2014-09-09 01:29 wrote: Nu bet dizainas tos e39 kažkoks caro laikų. O kaip dėl 320 110kw varyklių? Sako kai kurie kad greit užlinksta nusipirkus.
taip varikliai 2.0d niekam tike.. 100kw ir 110kw.. tad.. jai imi bmw tai tik su 2.5 arba 3.0 arba 3.5d .. tada turesi rimta tikra galinga daigta.. :)
2014-09-09 10:14
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
2014-09-08 23:08 wrote: nu bmw labai lepi masina, reikalaus daug prieziuros ir pinigu, bet jeiu esi pacanas, tai nelabai ka daugiau galima pasiulyti, surimtesi, rinksies rimtesne masina..
15 metu vairuoju tik bmw. lepi masina? cia tau kazkas sake? kas yra rimtesne masina? reikes gal persesti.
2014-09-09 23:21
2014-09-08 21:30 wrote: Bleha kažko norėčiau iš e46 320 arba 330 tik niekaip neina išsirinkt, ir šiaip kažkodėl gaila 13k gabalų mokėt už 12 metų senumo mašiną, gal reik ieškot kažko ne iš bmw? Bet kitos kažkaip nekokybiškai atrodo. :(
2014-09-08 23:08 wrote: nu bmw labai lepi masina, reikalaus daug prieziuros ir pinigu, bet jeiu esi pacanas, tai nelabai ka daugiau galima pasiulyti, surimtesi, rinksies rimtesne masina..
2014-09-09 10:14 wrote: 15 metu vairuoju tik bmw. lepi masina? cia tau kazkas sake? kas yra rimtesne masina? reikes gal persesti.
Radau 2004m bmw 320d 110kw, bleha baisu pirkt visi labai varo ant tų 2litrinių varyklių, tipo greit pereina šaibom ir panašiai. Pirkčiau 330d, bet aš to galingumo sakykim net neišnaudosiu, beto žymiai daugiau ryja.

Čia va pavyzdys kokia nusižiūrėjau
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html
3586 / 0
2014-09-10 00:01
2014-09-08 23:08 wrote: nu bmw labai lepi masina, reikalaus daug prieziuros ir pinigu, bet jeiu esi pacanas, tai nelabai ka daugiau galima pasiulyti, surimtesi, rinksies rimtesne masina..
2014-09-09 10:14 wrote: 15 metu vairuoju tik bmw. lepi masina? cia tau kazkas sake? kas yra rimtesne masina? reikes gal persesti.
2014-09-09 23:21 wrote: Radau 2004m bmw 320d 110kw, bleha baisu pirkt visi labai varo ant tų 2litrinių varyklių, tipo greit pereina šaibom ir panašiai. Pirkčiau 330d, bet aš to galingumo sakykim net neišnaudosiu, beto žymiai daugiau ryja.

Čia va pavyzdys kokia nusižiūrėjau
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html
Didžiausia variklio problema - per kelis dantis peršokantis paskirstymo grandinė. Dėl prastos kokybės hidraulinio įtempėjo ir pačios sistemos dizaino.320 modeliuose montuojami varikliai turi labai, labai plonas sieneles tarp cilindrų, laikui bėgant priveda iki cilindrų įtrūkimo.yra atveju, kai įskildavo variklio blokas.
2014-09-10 01:26
2014-09-09 10:14 wrote: 15 metu vairuoju tik bmw. lepi masina? cia tau kazkas sake? kas yra rimtesne masina? reikes gal persesti.
2014-09-09 23:21 wrote: Radau 2004m bmw 320d 110kw, bleha baisu pirkt visi labai varo ant tų 2litrinių varyklių, tipo greit pereina šaibom ir panašiai. Pirkčiau 330d, bet aš to galingumo sakykim net neišnaudosiu, beto žymiai daugiau ryja.

Čia va pavyzdys kokia nusižiūrėjau
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html
2014-09-10 00:01 assas wrote: Didžiausia variklio problema - per kelis dantis peršokantis paskirstymo grandinė. Dėl prastos kokybės hidraulinio įtempėjo ir pačios sistemos dizaino.320 modeliuose montuojami varikliai turi labai, labai plonas sieneles tarp cilindrų, laikui bėgant priveda iki cilindrų įtrūkimo.yra atveju, kai įskildavo variklio blokas.
Tai 320 nerekomenduojat kiek supratau iš komentatorių. O jau gera nusižiūrėjau. :/ Reiks dar pasiskaitinėt ir pagalvot, niekur neskubu, noriu kuo geriau išsirinkt, kad poto nesigailėčiau.
2014-09-10 01:26
Tai 320 nerekomenduojat kiek supratau iš komentatorių. O jau gera nusižiūrėjau. :/ Reiks dar pasiskaitinėt ir pagalvot, niekur neskubu, noriu kuo geriau išsirinkt, kad poto nesigailėčiau.
2014-09-10 07:24
2014-09-10 01:26 wrote: Tai 320 nerekomenduojat kiek supratau iš komentatorių. O jau gera nusižiūrėjau. :/ Reiks dar pasiskaitinėt ir pagalvot, niekur neskubu, noriu kuo geriau išsirinkt, kad poto nesigailėčiau.
Nesuprantu as zmoniu kurie metosi tarp automobiliu, niekada negali pirki tokio kuris tau nepatinka, patinka perki islys beda susitvarkysi ir vaziuosi toliau su sau patinkanciu autoobiliu. Tai kad pirk ka jau apsiziurejei ir nesuk plauciu
2014-09-10 07:55
2014-09-09 10:14 wrote: 15 metu vairuoju tik bmw. lepi masina? cia tau kazkas sake? kas yra rimtesne masina? reikes gal persesti.
2014-09-09 23:21 wrote: Radau 2004m bmw 320d 110kw, bleha baisu pirkt visi labai varo ant tų 2litrinių varyklių, tipo greit pereina šaibom ir panašiai. Pirkčiau 330d, bet aš to galingumo sakykim net neišnaudosiu, beto žymiai daugiau ryja.

Čia va pavyzdys kokia nusižiūrėjau
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html
2014-09-10 00:01 assas wrote: Didžiausia variklio problema - per kelis dantis peršokantis paskirstymo grandinė. Dėl prastos kokybės hidraulinio įtempėjo ir pačios sistemos dizaino.320 modeliuose montuojami varikliai turi labai, labai plonas sieneles tarp cilindrų, laikui bėgant priveda iki cilindrų įtrūkimo.yra atveju, kai įskildavo variklio blokas.
Girdit ponas skambinant varpus, tik nežinot kurioj varpinėj.Šios problemos būdingos daugeliui BMW dyzelių, o galvutės trūkimas tarp cilindrų ir benzininiams(ypač 6 cilindrų).Plačiąja prasme tai ne tik bmw problema, o ir nissan , toyota, daihatsu dyzelių ir apskritai betkuriam varikliui tai gali nutikti.Bet ypač tuo pasigirti(bloko ir galvos skilinėjimu)gali bmw dyzeliai, juokais galima sakyt, konkuruoja su ssangyongais šioje srityje.Pvz jei tektų ieškoti naudoto 3, 0D variklio autolaužynuose, kiltų problema, kad runkeliai realių garantijų neteikia, o jei "duoda"garntiją, tai ji šakėm ant vandens rašyta, užsiknisi kaitalioti pirkdamas.
2014-09-10 08:12
2014-09-09 23:21 wrote: Radau 2004m bmw 320d 110kw, bleha baisu pirkt visi labai varo ant tų 2litrinių varyklių, tipo greit pereina šaibom ir panašiai. Pirkčiau 330d, bet aš to galingumo sakykim net neišnaudosiu, beto žymiai daugiau ryja.

Čia va pavyzdys kokia nusižiūrėjau
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html
2014-09-10 00:01 assas wrote: Didžiausia variklio problema - per kelis dantis peršokantis paskirstymo grandinė. Dėl prastos kokybės hidraulinio įtempėjo ir pačios sistemos dizaino.320 modeliuose montuojami varikliai turi labai, labai plonas sieneles tarp cilindrų, laikui bėgant priveda iki cilindrų įtrūkimo.yra atveju, kai įskildavo variklio blokas.
2014-09-10 07:55 wrote: Girdit ponas skambinant varpus, tik nežinot kurioj varpinėj.Šios problemos būdingos daugeliui BMW dyzelių, o galvutės trūkimas tarp cilindrų ir benzininiams(ypač 6 cilindrų).Plačiąja prasme tai ne tik bmw problema, o ir nissan , toyota, daihatsu dyzelių ir apskritai betkuriam varikliui tai gali nutikti.Bet ypač tuo pasigirti(bloko ir galvos skilinėjimu)gali bmw dyzeliai, juokais galima sakyt, konkuruoja su ssangyongais šioje srityje:smoke::smoke::smoke:.Pvz jei tektų ieškoti naudoto 3, 0D variklio autolaužynuose, kiltų problema, kad runkeliai realių garantijų neteikia, o jei "duoda"garntiją, tai ji šakėm ant vandens rašyta, užsiknisi kaitalioti pirkdamas.
Tu zinove. jau tik nesvaik visai apie bmw variklius ir isvis apie bmw.. eik i audiniu forumus ten ir burk peivas.. BMW u varikliai problematiski tik 4cilindru.. silpnieji.. visi 6 cilindru varikliai problemu neturejo ir neturi.. yra tik kiauragalviu sugadinti.. be tepalo ar nekeiciant tepalo ar dar kaip uzkaitinant ir suvarant variklius.. zinau tik kad 2.0d sito variklio shrotuose nerasi .. deficitas nes jie linksta labai.. tad geriau ir nepirkti 2.0d . geriau 3.0d pasiimt iskart.. ir netureti rupesciu bereikalingu..
2014-09-10 16:59
Katrą imtumet?

Šitą 330 http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-sedanas-2002-0126449198.html

ar šitą 320 http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html

Bleha iš tų 330 pasirinkimo beveik nėra. :D
2014-09-10 17:04
2014-09-10 16:59 wrote: Katrą imtumet?

Šitą 330 http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-sedanas-2002-0126449198.html

ar šitą 320 http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-d-sedanas-2004-0126055951.html

Bleha iš tų 330 pasirinkimo beveik nėra. :D
vien del variklio 330 .. 2.0d levakas
2014-09-13 19:48
Ką manot?

http://www.autogidas.lt/bmw-330-e46-d-sedanas-2002-0126449516.html

Your message