T25 (39)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Toyota 2005m
avensis cia kuris?t25?
|
21 |
maumas
13-11-14 |
|
ar brangu
nusipirk t25 ir vazinek, , kad taip traktoriai patinka..
|
55 |
12-02-15 |
|
Problema su termostato keitimu
Garrett t25 turbo kiek maksimaliai gali pusti?over
|
6 |
assas
14-09-14 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Beja, kokiuose auto(kuriuos galima rasti lietuvoje dalimis), buvo montuojama t25?
|
36 |
11-02-25 |
|
Nauja masina
geriau parasykit kaip avensis t25, senesne jau atgyveno
|
34 |
maumas
13-11-09 |
|
Keli klausimeliai del turbo
bent jau kiek googlinau, tai t25 jungiasi taipaciai kaip ir t15, tiesiog reikia truputi modifikuoti duslintuva, mat jis sukasi prie motoro bloko, o t25 didesne, taigi reikia perdaryt duslintuvo "kilpa" kuri prisisuka prie bloko, nu zodziu, nieko sudetingo
|
36 |
11-02-25 |
|
Keli klausimeliai del turbo
tai tada gal geriau imti t25..tik apziurek pirma, kad nebutu per daug darbo ja dedant
|
36 |
11-02-25 |
|
Pirkciau garett t15 turbina
overboosted, cia menkas projektas, tiesiog sioks toks galios padidinimo troskimas supranti, pas mane turbo modifikacija is gamyklos, orginale 1.5l turbo, 85kw, kompresija 7.5:1 orginali turbina garett t15, bet ji subyrejus, todel dabar mastau, ar verta ir ar jausis skirtumas, jei ideciau t25, jei neklystu, tvirtinimas tiek t15 tiek t25 vienodas, jei mano zinios teisingos oro srauto daviklis ira.Kadangi su t15 buvo 85kw, tai ar t25 prides dar 15kw, na kad bendrai butu mazdaug 100.
|
30 |
10-08-12 |
|
Audi A6 C5 2.5 variklis
1.9 81kw gali pirkt jai tau per 60 , vos 120 paima, 1.9 81kw audi a6 tas pats kai t25 pries mtz80
|
42 |
13-04-06 |
|
Kas Geriau Honda Vti , ar Wv Golf GTi ? :)
ziurint kuri turbina.. ne viena ejo.. ir ziurint kiek pusti zadi. geriau deti t25 - nei per didele nei per maza tokiam varikliui
|
33 |
10-07-10 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Aisku, dekui uz patarima, bandysiu sneketis del tos t15 (na tai nera nei labai pigu nei labai brangu, pvz kaune, srote uz t25 prazo jei neklystu apie 180lt)
|
36 |
11-02-25 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
koks butu pats optimaliausias variantas, keiciant turba, is garret t15, galios atzvilgiu, ka pasirinktinkti? teke skaityt, kad deda t25 arba gt28rs, taciau domintu, kas optimaliausia, galios atzvilgiu, idomios butu ir kainos
|
1454 |
11-09-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
Tavo vietoj patarciau ieskot devetos, t25 prasideda nuo 170 iki 300lt kiek as pats ieskojau... Nauja tau atsistos iki 2.5k.... Restauruot taviskes tikrai neverta, nea kaip supratau, uzmynus tapke sparnuote pradeda korpusa liest, tai sparnuote tikrai teks keist, uztai ir suma tokia.... Uz 300lt, vilniui zinojau neseniai pakeistais salnykais su garantija... Beto t25 ejo I kaikuriuos saab, mitsubishi, nissan, pasiieskok, ir tikrai rasi gera, uz normalia kaina, nes nauja-prabanga......
|
1454 |
11-09-24 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Na va, dabar man iskilo keletas klausimeliu 1.Uzdejus tiesiogini ismetima, ar neprades grybaut lembda?Esu skaites, jog Turbo opeliui uzdejus tiesiogini, liambda pradeda "ravet siena" ir kuro sanaudos isauga ~4ltr/100km 2.Koks tikslas i SCoupe (1.5l kas dar nezinojo) vietoi T15 det t25?Kiek teko skaityt, visi deda t25 ir kelia boost'a iki 1-1.2bar, taciau ar T15 nesugeba tiek ipust? Juolab jog T15 isisuka ties ~1800rpm o t25 ~2100rpm 3.I ka atkreipti demesi perkant turbina, zinau jog reikia ziuret wastegate bukle, o ka dar tikrinti? 4.Ir kaip turi buti TIKSLIAI pajungtas, sis(foto) turbinos slegio selenoidas, kuris nipelis prie kur?
|
36 |
11-02-25 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Blemba vel susipainiojau jeigu iki 200, tai sakai labiau verta imt t25? O beja, kokias modifikacijas, galima daryt iki butinumo cipuot ecu? Nes cipavimo kainos truputi gazdina, o beto, mano kraste dar niekas necipuopja, tai nemaza sumele gaunasi.....
|
36 |
11-02-25 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
mitsubisio td04 butu turbut geras variantas upgradui. aisku t25 ir gt28 yra didesnes, bet ar tu galesi jas pilnai isnaudoti. jos siaip brangesnes. ypac GT28, nes ji yra guoline.. naujos kaina apie $1000.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Keli klausimeliai del turbo
aisku geriau butu t25, bet jei nezadi daug pusti tai gali uztekti ir T15, bent pradziai.. plius 100lt yra tikrai pigu.. as uz naudota TD04 mokejau 500lt, nors ji nera daug didesne uz T17 ir slegio "lubos" su standartiniu intercooleriu irgi apie 1.5bar, bet ji siaip dugiau oro pompuoja. as patarciau imti T15 dabar ir pradeti visas kitas modifikacija.. bet po biski dairytis t25 ar T28. aisku priklausomai koks stovis tos turbos. atsargine turba niekada nepamaisys. pakelus slegi jausis daugiau galios ir su ta ir su ta..
|
36 |
11-02-25 |
|
TRC OFF, VSC
Sveiki, turiu toyota avensis t25 2003m 2l 85kw jame nera nei TRC OFF nei VSC nei ABS. Anksciau turejau universala jame buvo TRC OFF jungiklis ir VSC veikdavo, sedane nera. Ar įmanoma sudėti šias funkcijas?
|
1 |
21-01-14 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
plius galima pasidaryti 200 arkliu is jo palyginus nebrangiai. T5 tiksliai nesidomejau kuri turba eina i 204R, man atrodo garrettas t25. o gal ir vienodos jos, nes 204L stock pucia 0.7bar, o 204R 1.0bar. pakeli boosta ir eina jadvyga nebent gal purkstuku reikes nuo HOT.
|
1454 |
11-09-24 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Beja i tavo atsakyma nr2, sakai t25 nera idealus variantas, o ka pasiulysi? t28? t30? t28 net neissivaizduoju ar pajungimas tiktu, o t30 pajungimas netiktu ir manyciau stipriai per didele, juk jei nemaisau, ji buvo naudojama Suproj su 3.0l varikliu
|
36 |
11-02-25 |
|
auto projektai
speju t25. A/R mazokas, bet bent jau greitai isisuks ir galios uzteks. nepamirsk kai viska turesi pritaikytus (alkunini, svaistiklius, stumoklius) subalansuoti. nzn kur LT daro ir kiek pinigu nori, pas mus apie $200 uz visos judancios dalies balansavima (net su skyvu ir machavyku). bet verta.
|
1792 |
10-10-27 |
|
bmw vs audi
kas ce sake kad naujesnes quatro yra geresnes uz senas tj kelnes prisisikit pazekit kas draguose ubages ar bulkos quattro? beje pacem teke t25 girtam sukabyt su ubage2.2 ir nusitempau. tad nepasakokit ka bulku quattro geresni o tuo lb xdrive. ubagese priverstinai blokuoja. o naujesnese ten jau elektra viska daro.
|
277 |
09-01-27 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
veiksmautojas, glusini turba, ir varai ziema su atmosferiku Loterijos nenori, pirk kas su garantija, kai man 200sx reikejo t25, vaziavau I skuoda, nupirkau uz 280 su garantija 4men. naudokis google Manau geriau 3 devetos po 200lt nei nauja uz 2500lt.... O db, tam s13 jau ragai...... Nu kolega, cia jum sprest
|
1454 |
11-09-24 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
td04 ejo i Saab B205R (2.0L) ir B235R (2.3L) variklius. Saab 9-3 2.0L HOT (high output turbo) versija su 205 arkliais, o 2.3L ejo i 9-5 kai kuriuos ir i 9-3 Viggen, turejo 225 arklius. jei arkliu maziau - turba ir purkstukai mazesni.
i subarikus dar ejo ta turba, bet as tiksliai nezinau i kuriuos. t25 ejo i Saab 9000 ir atrodo i 900, bet bijau sumeluot |
1454 |
11-09-24 |
|
noriu zinoti:SAAB 9000,900,9-3,9-5
Na turbut jau klausiau bet pasikartosiu ar baisiai skiriasi turbo mapai t25 ar td25 kur 900uke stovis ir GT17 kur 9-5, 9-3 stovi nes kai uzikirto maniskio turba as isidejau 9-3 nes ji lengviau keiciama. beje dar vienas klausimas ar bandei deti isiurbimo kolektoriaus dali nuo oro filto iki turbinos nuo 9-5 aero po 06m? jai taip ar viskas tiko?
|
125 |
haro196
11-02-28 |
|
Pirkciau garett t15 turbina
beja, kai tikrinom kompresija rode 7.9, variklis matyt, dar nera visai nugreztas Mano turbina subyrejus, o taisymas 1100lt, todel tiesiog neapsimoka, kadngi va zmogus siulo uz 180, dar vienas siule nuo nissano 200sx t25 uz 200, taigi atrestauruot senaja, neverta. x, jei neskubi parduot, tai palauk, as cia su ismananciu zmogum, bandau pasikonsultuot, kas labiau apsimoka ir pan, beto, kiek maciau tu nuo pnvz krasto, man kelio truputi ira, uzsukciau nebent pakeliui kada.
|
30 |
10-08-12 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Zodziu tep, radau turbina T15 zmogus nori 100lt, jeigu ji gera as ja nuperku, bet jeigu as nuperku....... What next??? Ka is jos galima ispaust? Ka labiau patari, bandyt pirkt sita ir kelt slegi iki 0.8-1bar ar ieskot t25 ir kelt slegi iki 1-1.2bar? Ka patartum overboosted? as matai biski sutrikes db, nzn ka pasirinkt nezadu kelt galios iki 200kw, bet noreciau kazkokio galios padidejimo, o cia tu specialistas, kokia tavo nuomone? Ka patarsi.....
|
36 |
11-02-25 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
Sveiki, gal bus kas susidures ar uzves ant kelio. Toyota avensis 2007 (t25) 93kw 2.0d. Pirkau pries menesi(: Uzsidege lemputes vsc, trc off ir check engine. Nuveziau pas elektrika sako siuncia signala is variklio, nzn jis kas gali but, ne jo sfera. Istryne klaida. Uzsidege kita diena vel. Pasidomejau forumuose radau kad kazkas su egr gali but. Nuveziau i servisa, papasakojau kas yra, sako gal egr voztuveli praplaut reik. Nuime ji ir rado ji "uzklyninta" buvo skardele ideta. Idejo pakaitini is sroto. Pasivazinejau pora dienu vel uzsidege. Krapsto galva sako kompas nieko nerodo. Nzn kas yra. Gal patarsit? Dekui
|
6 |
19-06-02 |
|
Pirkciau garett t15 turbina
jei tik iki 100kW kelti tai uzteks ir t15. jei planuoji rimtesni projekta tai siulyciau t25. nera ji labai didele, bet kaip 1.6L varikliui tai bus per akis oro. o del patarimo.. jei idesi turba tai bus ir daugiau nei 100kW.. tai patarimas butu - atlik namu darbus ir idek turba tinkamai. nes galima labai nesunkiai prisizaisti jei nezinai ka darai ir nezinai ar variklis prides daugiau kuro padidejus oro kiekiui. jei tas variklis neturi oro srauto matuokles ir vietoj jos naudoja kolektoriaus slegio davikli kuro skaiciavimams tai jis tikrai nepamatys padidejusio oro kiekio, nes tas slegio daviklis atmosferiniuose varikliuose dazniausiai nemato aukstesnio nei atmosferos slegio.
|
30 |
10-08-12 |
|
Keli klausimeliai del turbo
jo, biski nusisnekejau po darbo dar galva nedirba ne tuos dydzius ziurejau.. vietoj lb/min paziurejau m3/min surge tau gresia tik prie zemesniu apsuku, bet efektyvumas kencia. is bedos ir T15 galima butu paspausti iki 1.2bar su geru intercooleriu ir isiurbimo/ismetimo sistema (nepamirstant kuro). matai didesne turba turi geresni kompresoriu, bet turbinos puse gali tave "suzlugdyti".. nes lagas bus nezmoniskas. T30 pagal kompresoriu visai tiktu, bet turbina didele irgi jo.. daug ilgiau isukines.. cia irgi minusas.. siaip variantas yra (pamegtas civicistu) T3/T4 hibridine turba.. ji turi dideli kompresoriu (T4) ir gana nedidele turbina (T3). bet jos nepigios ir naudota kazin ar rasi. tai t25 manau veiks pakankamai gerai bet daugiau nei 1.2bar irgi neverta spausti.
|
36 |
11-02-25 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
Butent to as ir nesuprantu, stock MAF "supranta" iki ~1bar... Vienas bachuriukas be rimtesniu pakeitimu turi 225ag, prie 1bar. su ECU nieko nedares, tik siaip visokia chuinia, manual boost "kontroleris" kuro spaudimas 3bar, IC ir turba t25.... Siaip as kaip suprantu, protingesni jungia wideband, ir pagal jo parodymus stengiasi nenueiti per toli, bet dabar man idomiausias dalykas, kaip toli stock ECU turi map'us.... Kazkaip nesamoningai skamba, jog orginaliam ECU surasyta info iki 250 ag Tiesa, vienas su tokia chuinia po kapotu netgi normaliose lenktynese sudalyvauja, jau ketvirti metai, o siaip naudoja kaip dayly car.... Tiesiog man idomu, gal cia pigesne ir pakankamai padori alternatyva, galios kelimo bandymam... Problematiskiausia, jog daugelis ju, nera geri anglu kalbos zinovai, todel sunku susisneket tiksliai.... (Su vienu veikeju, gera pusdieni aiskinomes, jog jis pakeite MAF )
|
1454 |
11-09-24 |
|
Keli klausimeliai del turbo
1. neteko girdeti, kad del sportinio ismetimo pradetu "grybauti" liambda.. nebent uzdetas smarkiai per didelis arba nesandarus ismetimo vamzdis. 2. 1.5L variklis yra per didelis T15 turbinai. kad maziau lagina nevisada yra pliusas.. kartais net specialiai gamyklines turbines masinos riboja turbos slegi prie zemesniu apsuku iki kol pakelti slegi yra saugu turbinos atzvilgiu.. nes maza turbina ant didelio variklio labai lengvai patenka uz surge limito - nestabilaus oro srauto zona.. kas gali gan greitai isbaladoti turbina. t25 irgi neidealus variantas.. bet su t25 jau yra daugiau laisves - toliau nuo surge line. nesivaikyk greito spool up.. gamintojai jo tegu vaikosi.. greitas spool up geriau jauciasi uzmynus tapke (ko gamintojai ir nori, kad busimas pirkejas pajaustu trauka is karto), bet nuo to kencia galutine galia prie didesniu apsuku (nebent kalbam apie kintamos geometrijos turbinas). renkantis turba reikia apsispresti ko nori - geito spool-up ir maziau arkliu, ar letesnio spool-up, bet daugiau arkliu prie aukstu RPM.. pats spool-up dar gali buti "greitinamas" kitais budais.. pvz velinant degima prie zemesniu apsuku - kas atrodytu nelogiska.. bet pavelinus degima ismetamosios dujos buna daug karstesnes, t.y. turi daugiau energijos 3. "paklibink" asele.. ji beveik neturetu tureti laisvos eigos - nei pirmyn-atgal, nei i sonus.. bet pirksi naudota, tai gali buti siek tiek laisvos eigos.. svarbu, kad nebutu per daug. ir paziurek i tepalo portus.. jei juose jau senai nebuvo tepalo gali buti asele pradejusi rudyti, kas sumazins jos tarnavmo laika. 4. bijau sumeluot, bet speju, kad metaliniu nipeliu ateina turbos slegis; plastikiniu, kuris arciau korpuso, slegis siunciamas i wastegate aktuatoriu, o tolimiausias plastikinis yra "recirkuliacinis" - juo dalis slegio isleidziama i turbos isiurbimo puse, kai solenoidas gauna PWM signala. bet patarciau patikrinti.. pusk i metalini nipeli, turetu oras eiti tik is to, kuris skirtas wastegate. tiesa, tas kuris skirtas wastegate gali tureti restriktoriu.. o gali ir netureti..
|
36 |
11-02-25 |
|
Keli klausimeliai del turbo
Kas liecia forumus, tai visi raso, kad sudejus intercooler'i laisvesni ismetima, laisvesni isiurbima, t25 su (jeigu neklystu) 1.2bar, auto pasiekia ~30 ag prieaugi, o kiek teko matyt, cipuoja jau nuo ~160 arkliu, aisku nesu garantuotas , kad jie ten negrybauja rasydami... Kas liecia boost'a, tai db nenoriu primeluot, bet kad stock'as buna sustyguotas 0.8bar atrodo. Musu rajone dyno nera, va kame beda, arciausiai kaune... Beja, matai as neketinu is jo daryt kazkoki street racer, nes jis bus ne pasirodymui, o normaliam vazinejimui, tiesiog noriu siek tiek praktikos igaut tokiuose dalykuose, nes cia finansai viska stabdo, jei pavyks kazkur prasimust su pinigais greitu laiku, tada jau konsultuosiuosi su tavim del rimto projekto O dabar tenoriu pasibandyt, kas kur kaip, kodel ir pan. Nes praktines patirties tokiuose dalykuose daug neturiu.
|
36 |
11-02-25 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
norinciu kazka daryti nelabai esu sutikes.Ypac elektriku.Su mechanikais dar kaip bebuvo.Beda tame, kad tos dvi sritys niekaip nenori buti viename asmenyjeTodel, ateityje stengsiuos orentuotis tik i benza be jokiu turbu ir fsi, gdi.Tiesiog maziau skausmo atejus laikui.
|
6 |
maumas
19-06-02 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
Sveiki, pas mano Avensį, kai šios lemputes užsidegė- paaiškėjo, kad užsikimšęs kietųjų dalelių filtras DPF. Tada sumažėjo trauka stipriai.Šiaip diagnostika su kompu tiksliai parodo.
|
6 |
19-06-02 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
Pasitikrink generatoriu
|
6 |
19-06-02 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
labai jau pazistami bajeriukaiPaskaityk nuoroda. https://autogidas.lt/auto-forumas/corolla-verso-22d-100kw--ypatumai-d47487 Tie "trys draugai" VSC TRC ir CHECK ENGINE, tai kaip taisykle, kai yra problemu su varikliu.Kiek susipazinau, tai nelabai kas turi klaidu aprasymus.Todel gali tekti ardyt ir tikrint aklai arba paeiliui.Idomumas tame, kad gali reiketi specialiu irankiu, programines irangos ar dar ko.Apie landziojancio po masina kvalifikacija, tai kaip ir savaime suprantama.Cia skanerio klaidu nuskaitymui ir nutrynimui nepakaks
|
6 |
maumas
19-06-02 |
|
Toyota t25 VSC, TRC OFF CHECK ENGINE
Visko yra tik nera norinciu kazka rimciau daryti.Pirmiausia reikalingas idirbis, kad kazka rimtai daryti, truputi suprasti veikimo principus, tam youtubes neuztenka.Vien klaidu nuskaitimas ir trinimas rezultatu neduoda.
|
6 |
19-06-02 |
|
Pirkciau garett t15 turbina
man irgi atrodo, kad t25 tvirtinimas toks pats, bet negaliu garantuoti, nes nesu susidures gyvai su t15. o kas del galios dadejimo tai vien pakeitus turbina galios nepadides.. gali net sumazeti jei kitos turbos wastegate kalibruotas kitaip. esme yra ta kaip suprogramuotas kompas - kiek boosto jis leidzia. paprasciausias budas (bet tikrai nesaugus) yra isideti boost kontroleri.. kuris is esmes yra kranelis kuris statosi tarp boosto valdymo solenoido ir wastegate ir isleidzia dali slegio, kuris turetu atidaryti wastegate. boostas padidetu, su juo ir galia, va cia ir prasideda niuansai.. kadangi yra oro srauto matuokle, kompas turetu toleruoti kazkiek padidejusi oro kieki.. pagrindinis dalykas kuris riboja kiek kompas gali kompensuoti yra purkstuku dydis. jei pakelsi slegi per daug, purkstukai gali dirbti 95% - 100% duty cycle, kas yra negerai.. daugiau 85% jau skaitosi blogai. visu pirma jie gali perkaisti ir sudegti, antra - jei jie pastoviai atsidare (100% DC) gali kuro slegis kristi ir isvis uzsiliesins, bet cia jau priklauso nuo kuro siurblio pajegumo ir fuel rail talpos. kitas dalykas keliant slegi yra turbinos dydis.. jei turbina per maza ir intercooleris mazas tai net pakelus slegi nieko nepasijaus, nes oras bus per karstas kad is jo butu galima gauti gera degima - karstam ore maziau deguonies molekuliu ir karstas oras megsta detonuoti, del ko kompas automatiskai velins degimo kampa ir taip labai kris variklio galia. taip, kad ziurek.. daug didesnes turbinos tikrai neverta deti jei nori tik 15kW, o norint daug daugiau galios vien turbina pakeisti neuzteks, bet jei gali gauti didesne turba pigiau ir viskas tiks tai pirmyn, bet nesitikek, kad iskarto gausi daugiau galios.. turbina tik bukas oro siurblys.. kompas palaiko slegi, nesvarbu kokia turbina uzdeta.. aisku skiriasi spool up greitis, ir kazkiek bazinis slegis, bet visa kita valdo kompas.
|
30 |
10-08-12 |