Srt (13)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Visureigis
Grand Cherokee srt F*ck the fuel economy
|
15 |
16-01-24 |
|
LED lemputes h 4
tai kad Dodge STR nera girdejau kad srt yra
|
21 |
13-12-13 |
|
Tipo virtualus forumieciu meetas- pazintis. Kas uz, kas pries?
nebuvo ju srt8, nes ju nebuvo 8 katilu.. buvo R/T 10 - senesni; ir srt 10 - naujesni
|
203 |
11-03-05 |
|
Tipo virtualus forumieciu meetas- pazintis. Kas uz, kas pries?
srt isvis kiek zinau yra chryslerio street and race technologija. pvz Dodge Neon eina su srt4 varikliu turbiniu - 4, nes 4 katilai, Dodge Charger eina su srt8 gerai tiunintu 8 katilu varikliu.. bet pats srt nenusako modelio.. modelis gali buti nors ir Jeep Grand Cherokee srt8.. bet jis neeilinis Cherokee.. jis daug galingesnis uz paprastus.
|
203 |
11-03-05 |
|
va
su 2.7L varikliu ejo TIK bazinis 300 modelis. Touring ir Limited ejo su 3.5L, o 300C ejo su 5.7L hemi. Dar buvo srt-8 su 6.1L
|
87 |
12-03-14 |
|
auto projektai
blokus tiekia GM, Chrysler ir Ford performance padaliniai. kompanijos juos perka ir perdaro i kokius reikia ir parduoda naujai surinktus variklius. pats gali pirkti plika nauja bloka ir susirinkti pagal savo skoni. aisku pinigai padorus vaiksto ten. pvz vienas reciausiu chevio bloku 502 kubiniu coliu (8.2L) ZL1 kainuoja virs $5k is GM performance. jis yra naujas bet tokio pacio dizaino (isskyrus metalo lydini zinoma) kaip ir 1969 metu camaro ir corvettu. jis aisku nebutinai bus 8.2L, viskas priklausys nuo stumokliu, svaistikliu ir alkuninio veleno. labiau einami blokai pigiau kainuoja - vadinami small block V8 kainuoja nuo $800, big block nuo ~$1500 tik uz plika bloka. taip, variklis toks pats Ram'o kaip ir Viperio. jis yra retas variklis ir daliu bus sunkoka gauti.. matai pikapas pikapui nelygu.. viskas su srt yra geriau uz paprastas versijas. tas pats ir su pikapais. pvz yra cherokee paprastas, o yra srt-8.. atrodo panasiai - vaziuoja labai skirtingai. arba Neonas.. paprastas yra gaidziukas civico lygio, o srt-4 jau ir pries WRX gali pasisakoti. srt yra panasiai kaip M bymeriui. Street and Racing Technology. manau turetu buti jiem kompresorius.. bet kazkaip nesidomejau.. bet jiem daugumai yra..
|
1792 |
10-10-27 |
|
Audi A6 C4 (103 kw) galios dydinimas.
bedu bus daugiau nuo kazkur 350+ arkliu su FWD. bet pas bendradarbi Neonas srt-4 su ~380 arkliu ir nlb bedu yra.. nebent asfaltas slapias. padangos geros padeda. as su savo 200kW irgi daug sunkiau prasuku nenoredamas ratus po to kai yokohamas susidejau.
|
26 |
11-09-12 |
|
bmw 325 kas galit pasakyti
tai apie senas as jau net nekalbu su 1973 Ford Torino vazinejausi - is isores ispudingas - atnaujintas, naujai perdazytas, mechanika ideali, o salonas kaip zigulio bet variklis maloniai murkia. as kalbejau apie nauja challengeri.. teko isbandyti 2009 srt versija, tai ispudingas is isores, o viduj kaip tokiam caravane
|
62 |
12-02-28 |
|
Tipo virtualus forumieciu meetas- pazintis. Kas uz, kas pries?
Overboosted, pvz s5 v8 4.2 quattro, grazu, smagu, bet is galo perdaug panasu i bmw 3 serija.... Eisas, bandziau ir TDU ir TDU2 ira graziu auto, bet as labiau pasikliauju internetiniais atsiliepimais. Ziobaras, jei as neklystu srt 8 ir ira tas "senis" kuris ejo berods nuo 96m, bet tikslia data gali pasakyt google arba overboosted
|
203 |
11-03-05 |
|
Tipo virtualus forumieciu meetas- pazintis. Kas uz, kas pries?
Apie tave ten tai nesneku, sedi jav ir sedek palauk ir as i ten papulsiu, tai vakarais gersim lietuviska alu, kabinsim amerikones o zvairuosim i japones As sneku apie tai jog buvo du viper srt8 ir srt10, srt 8 isejo pirmas, agresyvus toks, o antras srt10, apvalesnis truputi, jei nemaisau...
|
203 |
11-03-05 |
|
Domina visa info apie Chrysler 300C
Net ir klaikiais mūsų lietuviškais keliais važinėjant pakenčiamas važiuoklės varijantas, dar klausimas kas geriau atlaiko extrem`us musu keliais, turbut ne vienas "kaimomobilis"sveikas neisnesa kailio...automatinės pavarų dėžės neužmušamos, varikliai gan kantrus tik dėl 2, 7 visi zino kad nepatvarus tačiau yra Hemi srt 6, 1 431Hp 5s-100km/h arba 5, 7 V8 Hemi, dar yra 3, 0MB CRD ir 3, 5 V6 benzas.Jau geriau vazineciau išskirtinio, savito dizaino 300C negu pagražinta bulka ar eiline slyva kirviu atnaujintu feisu.
|
16 |
14-08-01 |
|
Jeep cherokee
Pastebėjau kad Lietuvoje su tikrais Hemi`niais varikliais (buvo svajonė ) tikra retenybė, Wranglerių naujesnių irgi nedaug, nors man gražus jų klasikinis dizainas, gal kamnors jis nykus, o man priešingai dvelkia retro JEEP formomis.Nors jų beveik nėra LT su HEmi dar ir kaina didesnė, jau maniau persėst į tokį, o buvo tuo metu tik srt 6.3L varijantas keitimuose na ir žinoma dar beveik dvigubai brangesnis .Dar neitin patraukliai man atrodo priekinė žėmoka prošvaisa nuo 2004 modelyje.Tiklsiau tokį žemumą, manau sukuria ne pati prošvaisa, o tas keistai nuleistas priekinis bampersi+daugeliyje gal persilpnos ar nuo senumo priekinės suminkštėjusios spyruoklės, ir galinė pakaba šiaip ar taip kitesnė plius ištisinis galinis tiltas.Stovint prie net nepakrautos mašinos galas atrodo aukščiau negu priekis ir pasitaiko kad kabinas miške ar sniege ar bordiuras užkliūva.Nesuprantu, kodėl tai sukonstravo, tiesiog norisi uždėti bamperį nuo senojo modelio ir tas 2004m gal smagiau liptų bekelėje .Na ištikro, dar toks plastikinis sijonėlis kaip pasato prikabintas apačiojeMan keisčiausias bajeris, kaip taip atsitiko kad Hemis jei neklystu 5, 7L pateko į Toyota Tundra?Pa=5stamas neseniai nusipirko toki pikapa su Hemi.Tundra-Hemi
|
7 |
15-12-14 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
as manau, kad vienas geriausiu variantu tada ir butu MHI TD04. 120kW drasiai ispusi is jos. jinai dvieju litru varikli drasiai ismaitina iki 150kW stocke ir lieka dar rezervo. ir tikrai nebus overkill jinai, nes jinai nera ir per didele. as siaip VW/audi nesi zinovas, tai pasidomek kur nors pas apie juos nusimanancius apie KKK turbinas. K26 kiek girdejau yra visai padori.
su prilinkusiom tai irgi savi niuansai. jei labai asele makaluojasi ji gali buti sugadinusi nepataisomai centrine turbokompresoriaus sekcija, tiksliau tas vietas kuriose statosi salnikai, ir tada jau nlb ka padarysi. ji gali besimakaluodama sugadinti sparnuotes arba save pacia. buna ir kraupesniu variantu, kaip kad sitoj foto. cia nuo Sprinterio. nuluzo kintamos geometrijos vienas sparnelis ir turbinos sparnuote ji "pagavo".. kadangi turbinos puse yra uzpresuota ant aseles - asele nuluzo, kartu su savin nulauze dali guolio ir ismale cenrine sekcija. del to su parejusiom reikia gan atsargiai. net ir restauruojant paciam patartina nunesti asele balansavimui, nes prie tokiu apsuku balansas yra labai svarbus. manau geriau butu ieskoti naudotos turbinos, bet pries perkant aisku apziureti, kad nebutu per didelio aseles laisvumo, nesimatytu rudziu aplink tepalo portus ir aiskiu tepalo tekejimo zymiu, nors tai pamatyti gali buti sunku nes dauguma turbu kazkiek tepalo visada praleidzia. o del kuro sistemos, tai viskas priklauso kaip toli tu zadi eiti. siaip patarimas butu isideti wideband liambda sensoriu, kad galetum sekti oro/kuro misini, bet jis gana nepigus, pigiausias ~$200. siaip kai kurie voltmetrai turi Duty Cycle opcija, su juo galetum sekti purkstuku duty cycle.. jei pagreitejant duty cycle buna daugiau nei 85% - reikia nauju purkstuku. bet tai dar vistiek nepasako visko, nes pats kompas gali nezinoti kaip elgtis prie didesnio turbos slegio ir neprideti kuro. siaip yra ir pigesni dacikai, bet jie tik rodo, kada liesas misinys ir kada riebus, bet neparodo ant kiek liesas ir ant kiek riebus. saugumui aisku gal ir praverstu, bet jei misinys bus apie 14:1, dacikas rodys, kad riebus, nes teoriskai jis dar riebus, bet praktiskai prie didelio slegio ir apsuku tu nori daug riebesnio misinio - 12:1 ir riebiau. kitaip sakant daug niuansu, bet viskas remiasi i pinigus. o i darba tai zinai.. mano draugas kasdien i darba vazineja su 700 arkliu evo, kitas su 500 arkliu neonu srt, tai zinai.. niekas taves nevercia spausti kaip ligoniui o kai nespaudi tai ir neryja nesveikai. |
1454 |
11-09-24 |