Eske (15)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Nuomone apie 4 golf
eske jau rimta..
|
199 |
giedzka
13-04-16 |
|
A6 (c4) 2.5 TDI 103kw Quattro ar geriau S4 94m ??
eske malonesne su ja kaip su raketa jautiesi plius cipa ir turbina galingesne tada belieka investuoti tik i 98 benzina kuris jai priklauso o jo suryja 25 draskant grynai. Apie piguma cia kazkoki kalbos negali net buti. Mano eske buvo visa orginali ir rydavo 20 vazinejant misriai.
|
45 |
11-05-08 |
|
ka manot apie audi coupe?
Su dujom tavo eske?kaip sugyvena su jom, jei sumontuotos aisku(gal man pasirode, kad purkstukai duju yra)?
|
130 |
kolchoza..
11-01-07 |
|
kaip manote kiek KW maziausiai turi tureti 4x4
nu asmenisakai man subaru geriau uz mano S4 tuo kad aukstesni, su savo zvyrkeli isoki duodi gazo ir girdi kaip nuo dugno vis ka nors nuplesi... O tie kaip tu sakai senieji subarikai jie taip netraukia kaip eske tai su eske daug smagiau bent jau man. beto draugas savo legacy su sankaba istisai bedos istisai sudegina ja, labai silpnos tu subariku tu bent senu.
|
20 |
11-05-14 |
|
a/s8
ir audi s8 jau tikrai vos ne limuzino klase, nors as nlb ismanau ka bet eske tai tikrai marods prabangesne nei a8
|
21 |
giedzka
10-06-06 |
|
"Nesveikos" Golf3 ir Audi b4,80 kainos
klaidos?? hmm... bet nepamirskit fakto kad tuos klaidos yra perkamos milijonais (cia apie golf) mb eske nera tokia populiari.manau kad golfai brangus del ju vardo , tai yra kaip legenda
|
35 |
09-07-25 |
|
aušinimo skysčio sąnaudos
zinok pas mano eske 2.8l irgi tokia problema dinksta ausinimo skystis, isnarsiau viska pakeiciau senas slangas i varikli tikrai neteka tai net nebezinau kur jis dinksta, servize ieskojo nieko nerado.
|
16 |
08-09-13 |
|
Help!kardano problema 4x4 Voyoager/Pacifica reik patarimo
Echh.....tiesiog draugelis nesidomi tais reikalais, bet lyg ir mąstom apie keitimą. Dabar gyvenam Vilniuje prie Turniškių soduose, reikia geresnio pravažumo aparato:lol o mano eškė galu varomu ten labiau tinka nebent putpelėms perinti, negu važinėti.
|
6 |
17-02-17 |
|
audi 100 2.6 quattro turbinos idejimas
o tai koks atsiprasant b..y skirtumas kur tu su ja vazinesi jei negaila net 10k lt? vaziuojanti eske tokia is padoresniu kainuoja apie 5-7 o trauka skirsis zymiai smarkiau nei to tavo lavono 2, 6. bent pasimtum 2, 8 gi ten daugiau kw..
|
14 |
giedzka
13-04-21 |
|
Benzinas 2.0 ar 2.4?
Pats turejau tik dyzelius MB o anot paties Mercedes Benz tai 2, 4 eske valgo mieste 15l isibegejimas iki 100km/h 9, 6 maximalus greitis 223km/h sukimo momentas 225Nm prie 3000RPM ir 125kw arba 170AG esant 5900Rpm TAI TOKIE DALYKAI bet gali didet -mazet automatas arba paprastas o su 2, 0 tai davelnia ju yra varijantu(bent Mersas taip teigia)
|
9 |
11-07-17 |
|
Automobilis uz 5-7tukst litu , daznam naudojimui
Ne as lyginu, o siulau kad tu palygintum ir pajustum skirtuma, ir kalbejau apie nauja transporta, ne tik apie keliu metu.Ir nesiruosiu isvis nieko lyginti, yra ir labai senu modeliu, kurie nedaug nuvaziave, gali vaziuot maloniai, bet tureti kitokiu trukumu.Pavazinek 98-2002m C-eske mersu, Subaru Legacy ir tu paciu metu Vectra arba Saab 9-3, imk su sunkesniu varikliu dyzelius ir pajusi skirtuma, net 1994m MB Ekl zymiai geriau plaukia nei 2000m betkoks opelis.
|
47 |
11-09-27 |
|
Patarkit del Mb 190
nu seip tai daug kas tikrai turedami saibu bet pila saliara va vienas medziotojas litu tikrai turi i padzero pile saliara ruska kol kazkas siurbliui nesuejo sukiso kiek ten tu pinigu pazadejo gyvenime nepilti ruskos po menesio ziuriu jau jam darbininkelis vel pila su kanistrais saliara paskui kitas i mersa 04m eske i 2.7cdi pile rusiska kol nenuejo siurblys ir purkstukai visas remontas virs 6000litu isejo irgi saibu belekiek turi sake nepils ruskos hui pila toliau dar bobai bmwa730d ir tai ruska varo nu cia nesuprasi kaip protas kam piesia
|
42 |
11-01-14 |
|
Kodel tokie pigus Mercedes Benz W210?
O galejai pasiimt kaifiskesni pvz taxui sena S dyzeli ir panasius(tik neknisk man proto kad ieskojai, pats nuolat virs 15 metu turiu ir nauju metu ir senu) galejai nors triperius ceškę ar eske 97-2001m su 92kw cdi kommonrailiniu varikliu, pvz automatą.Apturėtum smagumėlį tiek darbe tiek laisvalaikiu, kadsise pardaviau ne vieną.Su akiniuiočiais irgi smagiau kai jau patobulintas galingesnis nei 70 ar kiek ten kw buvo variklis, jau net visu nesamoniu nepamenu, tik tiek kad trtaukos mazoka bebuvo. Nera tie seni mersiukai tokie jau silpni, kai kurie nekomfortiski kaip ir turi buti nors ju klase anksciau zymiai komfortiskesne buvo. Esme ta, kad rimtus MB kebulo prasme pradejo modifikuoti mazdaug nuo 2007-2010m .Plastikiniai ir alglies pluosto elementai, stogas, sparnai, dugnas, visos cinkuojamos skardines detales prasidejo tik kazkur nuo 2006m. Liudniausia legendinio ir mano mylimiausio dzipo Gelandewagen`o sritis buten pazeidziamumas korozijai(beje, iki 2007m)
|
12 |
15-02-22 |
|
Pazibinciai, pagalbos!
Taigi jibitute, priklauso kuris blokelis gauna drėgmės ir kuris knisa protą.Ten jų kelios dešimtys.Užtai aš su 2004m eške dyzeliu ir 2009m R kl benzu, S kl 2007m dyzeliu tik"smulkmenas" pastebėjau.Čia iš šių 3-jų ir visai neseniai, nes turėjau mb be skaičiaus.Visi šitie bajeriau buvo E kl, rado "autoelektronika: defkektą, pralaikė dvi dienas, grybavo 2 blokeliai, jų ten kelios dešimtys.R kl atkapstė komforto bloko problemą, bet tuo viskas nesibaigė, teko ieškoti KAS VAGIS, nes pastoviai iškraudinėdavo akumą, bet aš jaum neieškojau, padariau paprasčiausią masės atjungėją kaip žiguiuose, poto trumpino bagažinės spyna S klasėje, R klasėje, E klasėje iš keturių langų 3 langų varikliukai knisom protą, pvz.važiuojant atsidarai langus, na ka kad rasą ištrauktų grečiau, om jie nukrenta ir neatsidaro...nesiginčiju bet viskas priklauso nuo "užpisimo"pozos ir laipsnioPaskum neseniai tuyrėjau BMW 4, 8is, nuopirkau net aukuą naujutėlį 110Ah, pagal, katalogą.Ko tik nedarėm, visviena "pyzdino"elektrą, daugiau trujų parų nė nelaikė akumas.generą matavom ištestavom-viskas gerai, vnž ep ir išleidom į marčias.Dabartiniu metu mano kamynas(pats servise dirba su BMW ir MB)nusipirko 2010 3, 0D Xdrive.Išvis misktika vyksta.Akumas-naujas.Ryte m, ašina užsiveda, variklis-laikrodis.Pavažiuoja bent 5 metrus ar 100m ar kokį 1km iki degalinės, jei sustoja, užgesina-pyst ir nebesikuria , rodo testeris kad amena akumui.AKUMAS NAUJAS! Vnž užkniso užvdinėt su laidais jo kalamaškę, užpiso žmogų manęs ir kitų prašinėt, tai nusipirkom galingą paleidėją ir antrą naują akumą bagažinėje vežiojasi.Na žm, ogelis taip atvirai nesako, bet matos, kad ruošias tą bmw stumt nuo tilto, sakau jei kur išmesi, man pasakyk kur
|
9 |
18-03-30 |
|
LPG įranga 6 cil 200kw varikliui
Sveiki, .Temą suskirsčiau į 2 dalis. 1-moji, tai man klausimas, ar verta montuoti dujų įrangą į 200kw 3, 5l 6 cilindrų variiklį turintį šeimyninį-kelioninį visureigį, jeigu važinėji juo labai nedaug ir dažniausiai(tuo auto) tarpmiestinėse kelionės kai sąnaudos mažiausios, o mieste tik retsykiais? Kuro sąnaudos mieste apie 17l benzo, trasoje 8-12 priklausomai nuo važiavimo. VILNIUJE PIGIAUSIAI GEROS KOKYBĖS LPG APATŪRA SU DARBU 900 EUR. Kitur-1100 eur.Taigi, ar verta, ką manote? 2. Gal kas žinote kur galima patrauklesne kaina įinstaliuoti dujų įrangą? Kažkaip nesitiki kad tiek verta mokėti, pats montavimas (mačiau ne kartą savo akimis) trunka apie 3-4 darbo valandas su reguliavimu, kartais gali ir darbo dieną užtrukti. Domina Vilniuje ir kitur, gali būti pvz.Kaune, Utenoje, Molėtuose, kaišiadoryse ir t.t. O gal tie įkainiai teisingi, net neįsivaizduoju. Kodėl benzas o ne dyzelis?nenoriu dyzelio, nes tokioms mašinoms šiais laikais visiškai neapsimoka ne vien dėl vienodų kuro kainų.Visureigių kuro sąnaudos mažai skiriasi, nes betkokiu atveju dyzelis turi mažiau KW, gerokai bukesnis, o aptarnavimas-kosminis. Ne vienas žmogus jau yra susimiontavęs į didelės kubat9ros dyzeliu LPG įrangą. Vienas bičiulis važinėje 2009m BMW 5 Xdrive universalu dyzeliu su dujom, kitas į caravelle susimontavo.Čia tik šiip, nedidelis nukrypimas. Štai neseniai turėjau MB eškę dyzelį 2004m iš nyderlandų.Kad padaryti jį nirmaliam važiavimui tinkamu sukišau į remontus 700 eurų, ir, kaip paaiškėjo, tai buvo tik pradžia."Reali"rida 320k km kažkaip nesitiki, kad nuo tiek mersas padvėstų ir iš jio liktų tik vidutinės būklės variklis ir pusėtinas kėbulas bei salonas....Vienžo labai gailiuosi kad pradėjau terliotis.Norėjau susitvarkyti"sau" o teko atsikratyti žiauriai nuostolingai, nes išlindo kad užkalti priekio šarnyrai, suplyšę kardabo gumos, tilto reduktotžriaus gumos, ragai kryžmei ir t.t. Tad kaip su ta dujų įranga, dėl jos kainų ir ar apsimoka?
|
5 |
17-06-04 |