User
2014-08-19 11:15
Sveiki, turiu peugeot 406 1.9 td, 99 metu, va katik atvykau i darba ir vaziuodamas i ji man isijunge spidometre check engine, bet kai imetu laisva pavara, checkas dingsta, imetus vel pavaziavus kelias sekundes vel isijungia check engine, kas galetu cia buti ? gal kokios fyskes atsijunge, nebekontaktuoja, per duobes pralekus ?
User
2014-08-19 11:37
jeigu automatas tai jiems taip buna, fiske nebekontaktuoja .prancuzu nesamones
User
2014-08-19 11:44
deja, mechanine mano :O tai gal irgi kokai fyske susipurte, nes po lopineto kelio pasidare man cia.
User
2014-08-19 12:06
2014-08-19
11:44 wrote:
deja, mechanine mano :O tai gal irgi kokai fyske susipurte, nes po lopineto kelio pasidare man cia.
Sveikas, gal nebejuokaukim, nes eksperimentuoti nėra prasmės.Tavim dėtas daryčiau diagnostiką ir iškarto, nes gali būti daug varijantų, šiaip sau čeko nerodytų, tik mums "visažiniams optimistams"taip artodo kad "užsidegė lemputė" ir dzin.Tarkim, gali tepalo slėgio nepakakti, aušinimo radiatorius nekontaktuoja ar prakirmijo ir daugybė kitų dalykėlių, geriau manau pračekink rimčiau, neklausęs audzi-bmwvmoliuskų pasakų apie jų mėgiamiausias bulkutes ir nepasiekiamą prancūziškų automobilių sudėtingumą
User
2014-08-19 12:21
Jai butu tepalo slegis ar radiatorius uzsidegtu atitinkamos lemputes, check reiskia kazkuri davikli kaip ir kituose auto.
User
2014-08-19 12:31
2014-08-19
12:21 wrote:
Jai butu tepalo slegis ar radiatorius uzsidegtu atitinkamos lemputes, check reiskia kazkuri davikli kaip ir kituose auto.
Taigi taigi, gerbiamasis megane, irgi taip maniau.Deje, įsigilinus pvz net į tokio aparato, kaip Audi Allroad ekspoatacijos žinyną, išsiaiškinome, kad daugelis "užsidegančių"simbolių gali turėti keletą reikšmių.Čia reik konkrečiai nagrinėt, bet kad taip yra tai faktas, nebūtinai užsidegusi"pakaitinimo žvakė"reiškia tik tą dalyką, gali būti N kitų niuansų.Nesiruošiu nieko čia įrodinėt, paprasčiausiai teko ne sykį susidurti
User
2014-08-19 13:39
2014-08-19
12:21 wrote:
Jai butu tepalo slegis ar radiatorius uzsidegtu atitinkamos lemputes, check reiskia kazkuri davikli kaip ir kituose auto.
2014-08-19
12:31 wrote:
Taigi taigi, gerbiamasis megane, irgi taip maniau.Deje, įsigilinus pvz net į tokio aparato, kaip Audi Allroad ekspoatacijos žinyną, išsiaiškinome, kad daugelis "užsidegančių"simbolių gali turėti keletą reikšmių.Čia reik konkrečiai nagrinėt, bet kad taip yra tai faktas, nebūtinai užsidegusi"pakaitinimo žvakė"reiškia tik tą dalyką, gali būti N kitų niuansų.Nesiruošiu nieko čia įrodinėt, paprasčiausiai teko ne sykį susidurti:smilewink:
vnz reikia ryt vezti pas auto elektrika ziureti per diagnostika, bet man vistiek koks daviklis cia bus manau, nes taip viskas tvarkoje trauak visa kita vaziuoja gerai.
User
2014-08-19 14:12
2014-08-19
12:21 wrote:
Jai butu tepalo slegis ar radiatorius uzsidegtu atitinkamos lemputes, check reiskia kazkuri davikli kaip ir kituose auto.
2014-08-19
12:31 wrote:
Taigi taigi, gerbiamasis megane, irgi taip maniau.Deje, įsigilinus pvz net į tokio aparato, kaip Audi Allroad ekspoatacijos žinyną, išsiaiškinome, kad daugelis "užsidegančių"simbolių gali turėti keletą reikšmių.Čia reik konkrečiai nagrinėt, bet kad taip yra tai faktas, nebūtinai užsidegusi"pakaitinimo žvakė"reiškia tik tą dalyką, gali būti N kitų niuansų.Nesiruošiu nieko čia įrodinėt, paprasčiausiai teko ne sykį susidurti:smilewink:
2014-08-19
13:39 wrote:
vnz reikia ryt vezti pas auto elektrika ziureti per diagnostika, bet man vistiek koks daviklis cia bus manau, nes taip viskas tvarkoje trauak visa kita vaziuoja gerai.
Gal ir geras varijantas pajungt prie kompo, kad netektų kaip ne sykį pasitaikė manau ne man vienam, pusės variklio ardyti, kai pvz mano atveju buvo viso labo trūkusi , nukirmijusi vakumo žarnikė.Beje, čekkas buvo užsižiebčs seniausiai, tačiau drebėti , purtytis motoras ėmė tik po ilgos kelionės.Tanagra turi neblogus Bosch diagnostikos kompus.Beje, rekomenduoju Tanagra ypač Vilniuje, Ukmergės gatvėje.Direktorius super žmogus, taipogi ekspedicininkas visureigių aistruolis, visad išties pagalbos ranką ir patars
User
2014-08-29 22:14
2014-08-19
12:31 wrote:
Taigi taigi, gerbiamasis megane, irgi taip maniau.Deje, įsigilinus pvz net į tokio aparato, kaip Audi Allroad ekspoatacijos žinyną, išsiaiškinome, kad daugelis "užsidegančių"simbolių gali turėti keletą reikšmių.Čia reik konkrečiai nagrinėt, bet kad taip yra tai faktas, nebūtinai užsidegusi"pakaitinimo žvakė"reiškia tik tą dalyką, gali būti N kitų niuansų.Nesiruošiu nieko čia įrodinėt, paprasčiausiai teko ne sykį susidurti:smilewink:
2014-08-19
13:39 wrote:
vnz reikia ryt vezti pas auto elektrika ziureti per diagnostika, bet man vistiek koks daviklis cia bus manau, nes taip viskas tvarkoje trauak visa kita vaziuoja gerai.
2014-08-19
14:12 wrote:
Gal ir geras varijantas pajungt prie kompo, kad netektų kaip ne sykį pasitaikė manau ne man vienam, pusės variklio ardyti, kai pvz mano atveju buvo viso labo trūkusi , nukirmijusi vakumo žarnikė.Beje, čekkas buvo užsižiebčs seniausiai, tačiau drebėti , purtytis motoras ėmė tik po ilgos kelionės.Tanagra turi neblogus Bosch diagnostikos kompus.Beje, rekomenduoju Tanagra ypač Vilniuje, Ukmergės gatvėje.Direktorius super žmogus, taipogi ekspedicininkas visureigių aistruolis, visad išties pagalbos ranką ir patars:thumbup:
Siandien nuvaziavau i peugeot centre siauliuose, visa situacija paiiskinau, vnz man checkas dega, kai gaza laikau vaziuoju o ant laisvu dingsta, ir man meistrai paiiskino, kad diegimas blogas yra, reikia keisti dirza, itempejai ir normaliai degima nustatyti, ar jie gali kiek nors tos tiesos sakyti ?
assas
3586 / 0
2014-08-29 22:47
2014-08-19
13:39 wrote:
vnz reikia ryt vezti pas auto elektrika ziureti per diagnostika, bet man vistiek koks daviklis cia bus manau, nes taip viskas tvarkoje trauak visa kita vaziuoja gerai.
2014-08-19
14:12 wrote:
Gal ir geras varijantas pajungt prie kompo, kad netektų kaip ne sykį pasitaikė manau ne man vienam, pusės variklio ardyti, kai pvz mano atveju buvo viso labo trūkusi , nukirmijusi vakumo žarnikė.Beje, čekkas buvo užsižiebčs seniausiai, tačiau drebėti , purtytis motoras ėmė tik po ilgos kelionės.Tanagra turi neblogus Bosch diagnostikos kompus.Beje, rekomenduoju Tanagra ypač Vilniuje, Ukmergės gatvėje.Direktorius super žmogus, taipogi ekspedicininkas visureigių aistruolis, visad išties pagalbos ranką ir patars:thumbup:
2014-08-29
22:14 wrote:
Siandien nuvaziavau i peugeot centre siauliuose, visa situacija paiiskinau, vnz man checkas dega, kai gaza laikau vaziuoju o ant laisvu dingsta, ir man meistrai paiiskino, kad diegimas blogas yra, reikia keisti dirza, itempejai ir normaliai degima nustatyti, ar jie gali kiek nors tos tiesos sakyti ?
buvo scenik 3 taip zodziu vaziuojant 16-1800aps laikant tolygiai gaza uzsidegdavo taipat chek o zemesnem ar aukstesnem apsukom nedegdav, trauka ir visa kita buvo gerai zodziu pervaziavau pas 2 meistrus rimtus zinoma ir taipat sako degimas gal metkes ant dirzo hujovos nes reno sitam metkes tik ant dirzo yra kitur nera tai sako gal dirzas hujovas nors buvo continental bet dejo kita dirza ir junge kompa state pagal jy degima ir sako nieko nesuprantu zinok dar tiek nebuvau susidures viskas gerai bet ant tam tikru apsuku uzsidega.pardaviau ta masina poto skambino vienas sako atvaryk noriu dar paziureti o ka jis norejo nzn ziureti
User
2014-08-29 23:01
2014-08-19
14:12 wrote:
Gal ir geras varijantas pajungt prie kompo, kad netektų kaip ne sykį pasitaikė manau ne man vienam, pusės variklio ardyti, kai pvz mano atveju buvo viso labo trūkusi , nukirmijusi vakumo žarnikė.Beje, čekkas buvo užsižiebčs seniausiai, tačiau drebėti , purtytis motoras ėmė tik po ilgos kelionės.Tanagra turi neblogus Bosch diagnostikos kompus.Beje, rekomenduoju Tanagra ypač Vilniuje, Ukmergės gatvėje.Direktorius super žmogus, taipogi ekspedicininkas visureigių aistruolis, visad išties pagalbos ranką ir patars:thumbup:
2014-08-29
22:14 wrote:
Siandien nuvaziavau i peugeot centre siauliuose, visa situacija paiiskinau, vnz man checkas dega, kai gaza laikau vaziuoju o ant laisvu dingsta, ir man meistrai paiiskino, kad diegimas blogas yra, reikia keisti dirza, itempejai ir normaliai degima nustatyti, ar jie gali kiek nors tos tiesos sakyti ?
2014-08-29
22:47 assas wrote:
buvo scenik 3 taip zodziu vaziuojant 16-1800aps laikant tolygiai gaza uzsidegdavo taipat chek o zemesnem ar aukstesnem apsukom nedegdav, trauka ir visa kita buvo gerai zodziu pervaziavau pas 2 meistrus rimtus zinoma ir taipat sako degimas gal metkes ant dirzo hujovos nes reno sitam metkes tik ant dirzo yra kitur nera tai sako gal dirzas hujovas nors buvo continental bet dejo kita dirza ir junge kompa state pagal jy degima ir sako nieko nesuprantu zinok dar tiek nebuvau susidures viskas gerai bet ant tam tikru apsuku uzsidega.pardaviau ta masina poto skambino vienas sako atvaryk noriu dar paziureti o ka jis norejo nzn ziureti
blemba, man dabar yra toks galvos skausmas, as nesuprantu kas gali buti, man vienu zodziu salta geriau kurias negu silta, nu aisku salta, dar biski 2 sekundes kokias patrukcioja ir dirba norma, ir tada dega chekas, pavaziavus kazkiek laisva imetu uzgesta, po to vel saiba imetus dega, vienas elektrikas sako siurblio voztuviukas, kitas sako mechaninis gedimas, o kitas meistras persokes degimas keisti reikia ir statyti.. man taip galva skaud, nebezinau ka daryt net...
User
2014-08-29 23:58
2014-08-29
22:14 wrote:
Siandien nuvaziavau i peugeot centre siauliuose, visa situacija paiiskinau, vnz man checkas dega, kai gaza laikau vaziuoju o ant laisvu dingsta, ir man meistrai paiiskino, kad diegimas blogas yra, reikia keisti dirza, itempejai ir normaliai degima nustatyti, ar jie gali kiek nors tos tiesos sakyti ?
2014-08-29
22:47 assas wrote:
buvo scenik 3 taip zodziu vaziuojant 16-1800aps laikant tolygiai gaza uzsidegdavo taipat chek o zemesnem ar aukstesnem apsukom nedegdav, trauka ir visa kita buvo gerai zodziu pervaziavau pas 2 meistrus rimtus zinoma ir taipat sako degimas gal metkes ant dirzo hujovos nes reno sitam metkes tik ant dirzo yra kitur nera tai sako gal dirzas hujovas nors buvo continental bet dejo kita dirza ir junge kompa state pagal jy degima ir sako nieko nesuprantu zinok dar tiek nebuvau susidures viskas gerai bet ant tam tikru apsuku uzsidega.pardaviau ta masina poto skambino vienas sako atvaryk noriu dar paziureti o ka jis norejo nzn ziureti
2014-08-29
23:01 wrote:
blemba, man dabar yra toks galvos skausmas, as nesuprantu kas gali buti, man vienu zodziu salta geriau kurias negu silta, nu aisku salta, dar biski 2 sekundes kokias patrukcioja ir dirba norma, ir tada dega chekas, pavaziavus kazkiek laisva imetu uzgesta, po to vel saiba imetus dega, vienas elektrikas sako siurblio voztuviukas, kitas sako mechaninis gedimas, o kitas meistras persokes degimas keisti reikia ir statyti.. man taip galva skaud, nebezinau ka daryt net...
Nusispjauk ir jok ramiai.Negi traukos nėra pakankamos ar ryja perdaug?
Tegu neknisa jie prot tau, visų jų bėdos su cekais ir elektrom yra dėl užsioksidavusių ir visaip kitaip užkirmijusių ECU ir dažniausiai-OSM blokų.O čia gali paprasčiausiai kuro padavimas streikuoti, nieko daugiau.Suprantama, degimo ir neverta atmesti.Tačiau tokiu atveju pradėk nuo rimtos diagnostikos.Negi dabar keisi pusč auto kol subankrutuosi ir liksi be kelnių?
Tegu neknisa jie prot tau, visų jų bėdos su cekais ir elektrom yra dėl užsioksidavusių ir visaip kitaip užkirmijusių ECU ir dažniausiai-OSM blokų.O čia gali paprasčiausiai kuro padavimas streikuoti, nieko daugiau.Suprantama, degimo ir neverta atmesti.Tačiau tokiu atveju pradėk nuo rimtos diagnostikos.Negi dabar keisi pusč auto kol subankrutuosi ir liksi be kelnių?
User
2014-08-30 08:59
2014-08-29
22:47 assas wrote:
buvo scenik 3 taip zodziu vaziuojant 16-1800aps laikant tolygiai gaza uzsidegdavo taipat chek o zemesnem ar aukstesnem apsukom nedegdav, trauka ir visa kita buvo gerai zodziu pervaziavau pas 2 meistrus rimtus zinoma ir taipat sako degimas gal metkes ant dirzo hujovos nes reno sitam metkes tik ant dirzo yra kitur nera tai sako gal dirzas hujovas nors buvo continental bet dejo kita dirza ir junge kompa state pagal jy degima ir sako nieko nesuprantu zinok dar tiek nebuvau susidures viskas gerai bet ant tam tikru apsuku uzsidega.pardaviau ta masina poto skambino vienas sako atvaryk noriu dar paziureti o ka jis norejo nzn ziureti
2014-08-29
23:01 wrote:
blemba, man dabar yra toks galvos skausmas, as nesuprantu kas gali buti, man vienu zodziu salta geriau kurias negu silta, nu aisku salta, dar biski 2 sekundes kokias patrukcioja ir dirba norma, ir tada dega chekas, pavaziavus kazkiek laisva imetu uzgesta, po to vel saiba imetus dega, vienas elektrikas sako siurblio voztuviukas, kitas sako mechaninis gedimas, o kitas meistras persokes degimas keisti reikia ir statyti.. man taip galva skaud, nebezinau ka daryt net...
2014-08-29
23:58 wrote:
Nusispjauk ir jok ramiai.Negi traukos nėra pakankamos ar ryja perdaug?
Tegu neknisa jie prot tau, visų jų bėdos su cekais ir elektrom yra dėl užsioksidavusių ir visaip kitaip užkirmijusių ECU ir dažniausiai-OSM blokų.O čia gali paprasčiausiai kuro padavimas streikuoti, nieko daugiau.Suprantama, degimo ir neverta atmesti.Tačiau tokiu atveju pradėk nuo rimtos diagnostikos.Negi dabar keisi pusč auto kol subankrutuosi ir liksi be kelnių?:lol:
Tegu neknisa jie prot tau, visų jų bėdos su cekais ir elektrom yra dėl užsioksidavusių ir visaip kitaip užkirmijusių ECU ir dažniausiai-OSM blokų.O čia gali paprasčiausiai kuro padavimas streikuoti, nieko daugiau.Suprantama, degimo ir neverta atmesti.Tačiau tokiu atveju pradėk nuo rimtos diagnostikos.Negi dabar keisi pusč auto kol subankrutuosi ir liksi be kelnių?:lol:
na taip, bet zinai, paciam nesmagu, ryte salta patrukcioja, nesmagu buna, dar tas checkas pastoviai dega, tai biski zlasti ima ir paciam nesmagu, kad dega pranesa beda, geriau jau tvarkinga masina buna. Nors aisku jai viskas oki, vaziuoja trauke lyg viskas gerai, tik tas chekas.
Your message |
|