User
2013-07-17 23:22
Sveiki, kas gali buti motoroleriui baotian 49cc salta beveik neina uzkurt, tik po ilgo kurimo uzsiveda, o siltas kuresi gerai ir dirba gerai, ir saltas nepriima gazo, o kai salta uzkuri labai labai dumija melynai.
User
2013-07-18 09:01
Melyni dumai - bedos variklyje
User
2013-07-18 12:55
2013-07-18
09:01 wrote:
Melyni dumai - bedos variklyje :smoke:
o tiksliau kas gali buti?
User
2013-07-18 14:55
padekit kas nors
Eimoauto
364 / 0
2013-07-18 15:04
Ziedai, zodziu grupe tikriausiai gatava
User
2013-07-18 15:39
2013-07-18
15:04 Eimoauto wrote:
Ziedai, zodziu grupe tikriausiai gatava
tipo taip is karto? vazinejau viskas normaliai poto vakare nuejau uzkurti vos uzsivede, jau man pries neuzkurima saltas padumindavo bet ne taip ziauriai
User
2013-07-18 15:41
o jai keisciau grupe 80cc ideciau apsimoka kazi deti ar ne?
vandal
419 / 0
2013-07-18 15:44
matyt kad grupe. Man benzopjuklas puikiai dirbo o viena diena nebeuzkuriau isarde meistras sake grupe tas pats 50cc
bimbleidas
477 / 0
2013-07-18 16:15
Pradėkim nuo to 49cc 2t ar 4t
jei 4t, tai tepaliniai žiedai (dėl dūmijimo), dėl vedimosi, nesiveda dėl ko, nepaduoda kuro ar nėra kibirkšties ? Išsukus žvakę sausa ar šlapia ?
Kompresija gera ? 2t nuėmus išmetimą žiūri į stūmoklį, ar jis subraižytas ar paviršius lygus ir gražus ? Jei subraižytas, nuiminėji grupę, cilindrą šlifuoji, honinguoji ir dedi atgal su nauju stūmokliu. Jei cilindras pažeistas, keiti visą grupę pilnai.
Užbėgant už akių, pradžiai (šalptam varikliui) prasitestuoji kas negerai, nepaduodamas kuras ar kažkas su kibirkštim ? Jei žvakė šlapia išsukus, vadinas kažkas su kibirkštim. Gal užtenka žvakę pakeist, o gal reikia tarpelį prie magneto reguliuoti. Jei žvakė sausa, vadinas nepaduoda kuro, tada lendi į karbą.
Tokių gedimų niekas per internetą nepapasakos ir neparašys, gedimai gali būti labai įvairūs ir dažnai tiesiog smulkmenos. Siūlyčiau tiesiog logiškai mastyt, daugiau dirbt galva ir tada išeis tokius gedimus pašalint neužduodant bereikalingų klausimų į eterį
jei 4t, tai tepaliniai žiedai (dėl dūmijimo), dėl vedimosi, nesiveda dėl ko, nepaduoda kuro ar nėra kibirkšties ? Išsukus žvakę sausa ar šlapia ?
Kompresija gera ? 2t nuėmus išmetimą žiūri į stūmoklį, ar jis subraižytas ar paviršius lygus ir gražus ? Jei subraižytas, nuiminėji grupę, cilindrą šlifuoji, honinguoji ir dedi atgal su nauju stūmokliu. Jei cilindras pažeistas, keiti visą grupę pilnai.
Užbėgant už akių, pradžiai (šalptam varikliui) prasitestuoji kas negerai, nepaduodamas kuras ar kažkas su kibirkštim ? Jei žvakė šlapia išsukus, vadinas kažkas su kibirkštim. Gal užtenka žvakę pakeist, o gal reikia tarpelį prie magneto reguliuoti. Jei žvakė sausa, vadinas nepaduoda kuro, tada lendi į karbą.
Tokių gedimų niekas per internetą nepapasakos ir neparašys, gedimai gali būti labai įvairūs ir dažnai tiesiog smulkmenos. Siūlyčiau tiesiog logiškai mastyt, daugiau dirbt galva ir tada išeis tokius gedimus pašalint neužduodant bereikalingų klausimų į eterį
use google before asking stupid questions
User
2013-07-18 16:58
2013-07-18
16:15 bimbleidas wrote:
Pradėkim nuo to 49cc 2t ar 4t
jei 4t, tai tepaliniai žiedai (dėl dūmijimo), dėl vedimosi, nesiveda dėl ko, nepaduoda kuro ar nėra kibirkšties ? Išsukus žvakę sausa ar šlapia ?
Kompresija gera ? 2t nuėmus išmetimą žiūri į stūmoklį, ar jis subraižytas ar paviršius lygus ir gražus ? Jei subraižytas, nuiminėji grupę, cilindrą šlifuoji, honinguoji ir dedi atgal su nauju stūmokliu. Jei cilindras pažeistas, keiti visą grupę pilnai.
Užbėgant už akių, pradžiai (šalptam varikliui) prasitestuoji kas negerai, nepaduodamas kuras ar kažkas su kibirkštim ? Jei žvakė šlapia išsukus, vadinas kažkas su kibirkštim. Gal užtenka žvakę pakeist, o gal reikia tarpelį prie magneto reguliuoti. Jei žvakė sausa, vadinas nepaduoda kuro, tada lendi į karbą.
Tokių gedimų niekas per internetą nepapasakos ir neparašys, gedimai gali būti labai įvairūs ir dažnai tiesiog smulkmenos. Siūlyčiau tiesiog logiškai mastyt, daugiau dirbt galva ir tada išeis tokius gedimus pašalint neužduodant bereikalingų klausimų į eterį :thumbup:
jei 4t, tai tepaliniai žiedai (dėl dūmijimo), dėl vedimosi, nesiveda dėl ko, nepaduoda kuro ar nėra kibirkšties ? Išsukus žvakę sausa ar šlapia ?
Kompresija gera ? 2t nuėmus išmetimą žiūri į stūmoklį, ar jis subraižytas ar paviršius lygus ir gražus ? Jei subraižytas, nuiminėji grupę, cilindrą šlifuoji, honinguoji ir dedi atgal su nauju stūmokliu. Jei cilindras pažeistas, keiti visą grupę pilnai.
Užbėgant už akių, pradžiai (šalptam varikliui) prasitestuoji kas negerai, nepaduodamas kuras ar kažkas su kibirkštim ? Jei žvakė šlapia išsukus, vadinas kažkas su kibirkštim. Gal užtenka žvakę pakeist, o gal reikia tarpelį prie magneto reguliuoti. Jei žvakė sausa, vadinas nepaduoda kuro, tada lendi į karbą.
Tokių gedimų niekas per internetą nepapasakos ir neparašys, gedimai gali būti labai įvairūs ir dažnai tiesiog smulkmenos. Siūlyčiau tiesiog logiškai mastyt, daugiau dirbt galva ir tada išeis tokius gedimus pašalint neužduodant bereikalingų klausimų į eterį :thumbup:
zvake kai issuku buna slapia kibirksti duoda, o komprasija jau vaikiska ne pirsto nenumeta.
User
2013-07-18 17:21
o geriau apsimoka 65cc deti nauja grupe ar 80cc ? jaigu keisiu tai jau didesne noreciau tik katra geriau?
User
2013-07-18 17:24
Bek tu nuo to Boatiano kuo toliau
User
2013-07-18 17:25
Bet jei keisi, tai as deciau 65, nes su kinieciu kokybe greit alkunini sulankstys
bimbleidas
477 / 0
2013-07-18 17:37
2013-07-18
17:21 wrote:
o geriau apsimoka 65cc deti nauja grupe ar 80cc ? jaigu keisiu tai jau didesne noreciau tik katra geriau?
Tai vadinasi big bore kit'as. Ar laikys ? O kas žino ? Būtų koks Yamaha ar Gilera, sakyčiau laikys, o šitas ... niekas nepasakys.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
use google before asking stupid questions
User
2013-07-18 17:51
kas noretu keisti moca i plancete su mano priemika
User
2013-07-18 18:15
2013-07-18
17:21 wrote:
o geriau apsimoka 65cc deti nauja grupe ar 80cc ? jaigu keisiu tai jau didesne noreciau tik katra geriau?
2013-07-18
17:37 bimbleidas wrote:
Tai vadinasi big bore kit'as. Ar laikys ? O kas žino ? Būtų koks Yamaha ar Gilera, sakyčiau laikys, o šitas ... niekas nepasakys.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
as manau, kad bus ziedai pareja kad labai dumija, ir kompresijos niera, gal cilindras geras dar?
User
2013-07-18 18:16
2013-07-18
17:21 wrote:
o geriau apsimoka 65cc deti nauja grupe ar 80cc ? jaigu keisiu tai jau didesne noreciau tik katra geriau?
2013-07-18
17:37 bimbleidas wrote:
Tai vadinasi big bore kit'as. Ar laikys ? O kas žino ? Būtų koks Yamaha ar Gilera, sakyčiau laikys, o šitas ... niekas nepasakys.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
Jei nebėra kompresijos tai reikia nuiminėti cilindrą ir žiūrėt kas jame daros, nes kurą taip gaunas paduoda, bet nesugeba užspaust ir uždegt.
as manau kad ziedai bus pareja, nes labai dumija saltas, o cilindras gal dar geras
User
2013-07-23 19:14
Turiu baotian su 80cc, draskosi kaip žvėriukas jau antra sezona ir jokiu bėdu dar nebuvo.
Your message |
|