User
2012-12-04 14:28
sveiki vyrai , kas gali but? Audi c4, 2.0mono. benzynka/dujos. nebesuprantu nieko , ko paklausi visi skirtingai sneka, gal jus padesit issprest problema, parasysiu jums viska kaip kokie pokyciai vyksta, tikiuos neatsibos skaityti, problema ta, kad gerai nesyla salone. Taigi: 65 laipsniai, pradejo DALINAI kaisti virsutine slange, vanduo bakely saltas, i peciuka kur eina slanges SILTOS, apatine slange i radiatoriu salta, radiatorius saltas. 78 laipsniai, pucia vos silta vejaly, bakely vanduo saltas, apatine slage salta , radiatorius saltas. 80laipsniu, viduje vos, vos silta salone, virsutine slange DALINAI silta, 87 laipsniai , virsutine slange visa karsta, vanduo bakelyje saltas, salone pakankamai silta , bet ant trecios padeties gan silpnai pucia, ant 4 tos padetiesuzia garsiai , bet kad pustu stipriai taip nera.89 laipsniai pucia vos ne salta ora, virsutine slange visa karsta, bakelyje vanduo saltas, i peciuka einancios slanges beveik saltos, radiatorius iki puses tik siltas. Pavaziavau pora kilometru ir masina pastaciau ikalneje, temper. nukrenta iki 87 laipsniu, pucia jau vos, vos siltesni ora, virsutine slange karsta , APATINE jau, vos, vos pradejus silti, radiatoriaus virsus gan siltas, apacia vos, vos silta, bakely vanduo karstas, i peciuka einancios slanges tik siltos.Pastovejus apie 5min.temperatura nukrenta iki 85laipsniu, salone jau silciau, bet vejalis nera karstas, radiatorius visas karstas, apatine slange visa karsta, vanduo bakelyje karstas, i peciuka einancios salnges tik siltos. P.S automobili pastacius vel lygioje vietoje apatine slange buna salta, ir radiatoriaus apacia salta, pastacius ikalneje , karstas buna ir radiatorius , ir apatine slange.
User
2012-12-16 18:10
2012-12-04
14:28 wrote:
sveiki vyrai , kas gali but? Audi c4, 2.0mono. benzynka/dujos. nebesuprantu nieko , ko paklausi visi skirtingai sneka, gal jus padesit issprest problema, parasysiu jums viska kaip kokie pokyciai vyksta, tikiuos neatsibos skaityti, problema ta, kad gerai nesyla salone. Taigi: 65 laipsniai, pradejo DALINAI kaisti virsutine slange, vanduo bakely saltas, i peciuka kur eina slanges SILTOS, apatine slange i radiatoriu salta, radiatorius saltas. 78 laipsniai, pucia vos silta vejaly, bakely vanduo saltas, apatine slage salta , radiatorius saltas. 80laipsniu, viduje vos, vos silta salone, virsutine slange DALINAI silta, 87 laipsniai , virsutine slange visa karsta, vanduo bakelyje saltas, salone pakankamai silta , bet ant trecios padeties gan silpnai pucia, ant 4 tos padetiesuzia garsiai , bet kad pustu stipriai taip nera.89 laipsniai pucia vos ne salta ora, virsutine slange visa karsta, bakelyje vanduo saltas, i peciuka einancios slanges beveik saltos, radiatorius iki puses tik siltas. Pavaziavau pora kilometru ir masina pastaciau ikalneje, temper. nukrenta iki 87 laipsniu, pucia jau vos, vos siltesni ora, virsutine slange karsta , APATINE jau, vos, vos pradejus silti, radiatoriaus virsus gan siltas, apacia vos, vos silta, bakely vanduo karstas, i peciuka einancios slanges tik siltos.Pastovejus apie 5min.temperatura nukrenta iki 85laipsniu, salone jau silciau, bet vejalis nera karstas, radiatorius visas karstas, apatine slange visa karsta, vanduo bakelyje karstas, i peciuka einancios salnges tik siltos. P.S automobili pastacius vel lygioje vietoje apatine slange buna salta, ir radiatoriaus apacia salta, pastacius ikalneje , karstas buna ir radiatorius , ir apatine slange.
Galimas variantas kad neteisingai pajugtas duju reduktorius, daugiau skyscio praeina pro reduktoriu , negu pro peciuka.Cia vienas is variantu.
maumas
7658 / 0
2012-12-16 19:19
2012-12-04
14:28 wrote:
sveiki vyrai , kas gali but? Audi c4, 2.0mono. benzynka/dujos. nebesuprantu nieko , ko paklausi visi skirtingai sneka, gal jus padesit issprest problema, parasysiu jums viska kaip kokie pokyciai vyksta, tikiuos neatsibos skaityti, problema ta, kad gerai nesyla salone. Taigi: 65 laipsniai, pradejo DALINAI kaisti virsutine slange, vanduo bakely saltas, i peciuka kur eina slanges SILTOS, apatine slange i radiatoriu salta, radiatorius saltas. 78 laipsniai, pucia vos silta vejaly, bakely vanduo saltas, apatine slage salta , radiatorius saltas. 80laipsniu, viduje vos, vos silta salone, virsutine slange DALINAI silta, 87 laipsniai , virsutine slange visa karsta, vanduo bakelyje saltas, salone pakankamai silta , bet ant trecios padeties gan silpnai pucia, ant 4 tos padetiesuzia garsiai , bet kad pustu stipriai taip nera.89 laipsniai pucia vos ne salta ora, virsutine slange visa karsta, bakelyje vanduo saltas, i peciuka einancios slanges beveik saltos, radiatorius iki puses tik siltas. Pavaziavau pora kilometru ir masina pastaciau ikalneje, temper. nukrenta iki 87 laipsniu, pucia jau vos, vos siltesni ora, virsutine slange karsta , APATINE jau, vos, vos pradejus silti, radiatoriaus virsus gan siltas, apacia vos, vos silta, bakely vanduo karstas, i peciuka einancios slanges tik siltos.Pastovejus apie 5min.temperatura nukrenta iki 85laipsniu, salone jau silciau, bet vejalis nera karstas, radiatorius visas karstas, apatine slange visa karsta, vanduo bakelyje karstas, i peciuka einancios salnges tik siltos. P.S automobili pastacius vel lygioje vietoje apatine slange buna salta, ir radiatoriaus apacia salta, pastacius ikalneje , karstas buna ir radiatorius , ir apatine slange.
2012-12-16
18:10 wrote:
Galimas variantas kad neteisingai pajugtas duju reduktorius, daugiau skyscio praeina pro reduktoriu , negu pro peciuka.Cia vienas is variantu.
Gal...Turetu buti pajungta "lygiagreciai", t.y. nuo atejimo i peciu pjaunama zarna ir statomas trisakis i reduktoriu ir is reduktoriaus "isipjaunama" i grizima is peciaus.Pas mane taip yra-liuks, galima vanotis masinojNes visa siluma is galvos iskart i reduktoriu ir peciu eina
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2012-12-16 19:34
2012-12-04
14:28 wrote:
sveiki vyrai , kas gali but? Audi c4, 2.0mono. benzynka/dujos. nebesuprantu nieko , ko paklausi visi skirtingai sneka, gal jus padesit issprest problema, parasysiu jums viska kaip kokie pokyciai vyksta, tikiuos neatsibos skaityti, problema ta, kad gerai nesyla salone. Taigi: 65 laipsniai, pradejo DALINAI kaisti virsutine slange, vanduo bakely saltas, i peciuka kur eina slanges SILTOS, apatine slange i radiatoriu salta, radiatorius saltas. 78 laipsniai, pucia vos silta vejaly, bakely vanduo saltas, apatine slage salta , radiatorius saltas. 80laipsniu, viduje vos, vos silta salone, virsutine slange DALINAI silta, 87 laipsniai , virsutine slange visa karsta, vanduo bakelyje saltas, salone pakankamai silta , bet ant trecios padeties gan silpnai pucia, ant 4 tos padetiesuzia garsiai , bet kad pustu stipriai taip nera.89 laipsniai pucia vos ne salta ora, virsutine slange visa karsta, bakelyje vanduo saltas, i peciuka einancios slanges beveik saltos, radiatorius iki puses tik siltas. Pavaziavau pora kilometru ir masina pastaciau ikalneje, temper. nukrenta iki 87 laipsniu, pucia jau vos, vos siltesni ora, virsutine slange karsta , APATINE jau, vos, vos pradejus silti, radiatoriaus virsus gan siltas, apacia vos, vos silta, bakely vanduo karstas, i peciuka einancios slanges tik siltos.Pastovejus apie 5min.temperatura nukrenta iki 85laipsniu, salone jau silciau, bet vejalis nera karstas, radiatorius visas karstas, apatine slange visa karsta, vanduo bakelyje karstas, i peciuka einancios salnges tik siltos. P.S automobili pastacius vel lygioje vietoje apatine slange buna salta, ir radiatoriaus apacia salta, pastacius ikalneje , karstas buna ir radiatorius , ir apatine slange.
2012-12-16
18:10 wrote:
Galimas variantas kad neteisingai pajugtas duju reduktorius, daugiau skyscio praeina pro reduktoriu , negu pro peciuka.Cia vienas is variantu.
2012-12-16
19:19 maumas wrote:
Gal...Turetu buti pajungta "lygiagreciai", t.y. nuo atejimo i peciu pjaunama zarna ir statomas trisakis i reduktoriu ir is reduktoriaus "isipjaunama" i grizima is peciaus.Pas mane taip yra-liuks, galima vanotis masinoj:lol:Nes visa siluma is galvos iskart i reduktoriu ir peciu eina:smoke:
Reiketu pasitikrinti peciuka gal mazas praejimas , prapusti su oru, nes siltas skystis eina kur lengviau.Nes jei variklis laiko normalia temperatura tai turi silti , nebent su sklendem kas nors , jei ne clima tai viskas paprasta.
User
2012-12-28 11:34
2012-12-16
18:10 wrote:
Galimas variantas kad neteisingai pajugtas duju reduktorius, daugiau skyscio praeina pro reduktoriu , negu pro peciuka.Cia vienas is variantu.
2012-12-16
19:19 maumas wrote:
Gal...Turetu buti pajungta "lygiagreciai", t.y. nuo atejimo i peciu pjaunama zarna ir statomas trisakis i reduktoriu ir is reduktoriaus "isipjaunama" i grizima is peciaus.Pas mane taip yra-liuks, galima vanotis masinoj:lol:Nes visa siluma is galvos iskart i reduktoriu ir peciu eina:smoke:
2012-12-16
19:34 wrote:
Reiketu pasitikrinti peciuka gal mazas praejimas , prapusti su oru, nes siltas skystis eina kur lengviau.Nes jei variklis laiko normalia temperatura tai turi silti , nebent su sklendem kas nors , jei ne clima tai viskas paprasta.
o slangu nepuce kai uzkaista? man taip buvo...budavo salta vidui o temp 100 laipsniu proglema buvo kad pompa vandens nevarinejo
1. tikrink ar veikia termostatas
2. ar pompa gera
3. ar neuzsikises radiatorius ir peciuko radiatorius
4. ar nera oro kamsciu(nuorinti reikia)
daugiau stebuklu ten nera
aisku ten gali but tarpines galvos pramustos bet ce jau kita kalba
1. tikrink ar veikia termostatas
2. ar pompa gera
3. ar neuzsikises radiatorius ir peciuko radiatorius
4. ar nera oro kamsciu(nuorinti reikia)
daugiau stebuklu ten nera
aisku ten gali but tarpines galvos pramustos bet ce jau kita kalba
Your message |
|