User
2010-11-10 15:26
qatejo laikas pirkt pirma masina. opel omega arba opel vectra, patarkit dyzeli ar su dujom, kuie varikliai geresni arba pasiulikit savo varianta panasaus stiliaus automobiliu
User
2010-11-10 15:29
Kaina koke gali skirti?
User
2010-11-10 18:14
turiu 5000lt bet masinos kaina neturetu virsinti 3500lt
User
2010-11-10 18:31
dyzeli tiktai. pigiausiai atseina eksploatuot (iskaitant ir remonta)
User
2010-11-10 19:10
ir omegos ir vektros dyzeliai blogi. turesi problemu.
bet uz 3500 iseina puikus golf3 1.9tdi ekonomiskas visais atzvilgiais
bet uz 3500 iseina puikus golf3 1.9tdi ekonomiskas visais atzvilgiais
User
2010-11-10 19:15
bet sirdis labiau nori benzo/duju, nes dyzeliai nemegsta aukstu apsuku, o tikrai noresis paspaust kartais. ka manot apie omega 2.0? kuris geriau tas paprastas ar 16v su 100kW? ar gal uztenka ir 85kW ar kiek ten buna
User
2010-11-10 19:18
2010-11-10
19:10 wrote:
ir omegos ir vektros dyzeliai blogi. turesi problemu.
bet uz 3500 iseina puikus golf3 1.9tdi ekonomiskas visais atzvilgiais
bet uz 3500 iseina puikus golf3 1.9tdi ekonomiskas visais atzvilgiais
nepyk bet gal susilaikysiu nuo tavo pasiulymo, nes tie visi golfai, kregzdes ir t.t. jau per gerkle lipa
User
2010-11-10 19:50
uz tokia kaina tarkim bmw 5 (jau tkr zymiai geriau nei kregzde ), bet jei ne is tradiciniu variantu Rover 620 (nepatinka Rover, gali Honda Accord, widuriai tie patys ), mazda 626, 323f?
ayto
109 / 0
2010-11-10 19:59
Manau automobilis tai tokia preke kuria nereikia pirkti pagal marke, modeli ar klausyti vieno ar kito patarimo, nes visada atsiras vienas ar kitas kas pagirs ar papeiks viena ar kita modeli.Mano manymu reikia isirinkti keleta patinkanciu modeliu (nepabijoti ir to golfo ar audi)ir tiesiog isbandyti.Vienas patiks del konforto (patogios sedesenos ir t.t), kitas del valdymo, dar kitas del traukos (beje ir dyzelis gali gerai traukti ar benzinas buti niekam tikes) sita visa gali pajausti tik sededamas uz vairo, o neziuredamas i nuotrauka.Automobiliai kaip ir zmones bei ju poreikiai yra skirtingi.SEKMES RENKANTIS
User
2010-11-10 21:10
2010-11-10
19:50 wrote:
uz tokia kaina tarkim bmw 5 (jau tkr zymiai geriau nei kregzde :D ), bet jei ne is tradiciniu variantu Rover 620 (nepatinka Rover, gali Honda Accord, widuriai tie patys :) ), mazda 626, 323f?
bet kad ir petakas bemvas bet parodyk man ekonomiska bmw akordas gal ir nieko pas mus seimoi netureja bendzo tik dyzeliukai, tai noreciau kad pasakytumete i ka kreip demesi perkant benzinas/dujos?
User
2010-11-10 21:32
2010-11-10
19:50 wrote:
uz tokia kaina tarkim bmw 5 (jau tkr zymiai geriau nei kregzde :D ), bet jei ne is tradiciniu variantu Rover 620 (nepatinka Rover, gali Honda Accord, widuriai tie patys :) ), mazda 626, 323f?
2010-11-10
21:10 wrote:
bet kad ir petakas bemvas bet parodyk man ekonomiska bmw:p akordas gal ir nieko:) pas mus seimoi netureja bendzo tik dyzeliukai, tai noreciau kad pasakytumete i ka kreip demesi perkant benzinas/dujos?
ekonomika daug priklauso ir nuo vairuotojo, o bmw gal ir nera jie labaj ekonomiski, bet pagal galios santyki ir nera tajp jau brangu pas mane wa passatas 8-10l duju, bmw 5 bus 10-12l, bet taj kur 66kw, kur 110kw.. i ka kreipti demesi perkant b/d gal geriau lai pasireiskia daugiau ismanantys..
User
2010-11-10 21:55
2010-11-10
19:15 wrote:
bet sirdis labiau nori benzo/duju, nes dyzeliai nemegsta aukstu apsuku, o tikrai noresis paspaust kartais. ka manot apie omega 2.0? kuris geriau tas paprastas ar 16v su 100kW? ar gal uztenka ir 85kW ar kiek ten buna
turiu vectra 85 kw , tikrai trauka labai gera , ir benzo lb mazai srebe , o del duju tj tik tiesiogines , bet seip man jos nereikalingos
User
2010-11-10 21:56
2010-11-10
18:14 wrote:
turiu 5000lt bet masinos kaina neturetu virsinti 3500lt
pasiulyciau savo vectra , bet neypirksi , nes juk pats rasai - nevirsyti 3500lt ,
User
2010-11-10 22:06
Astra F 1.7D. iki vectru ir omegu VERTU DEMESIO dar reiketu pasitaupyti, o astra f iseina patikima, bet aisku ir korozijos paveikta Ka papisi tokie litai- tokia ir masina. Golf3 1.9D
User
2010-11-10 22:09
2010-11-10
15:26 wrote:
qatejo laikas pirkt pirma masina. opel omega arba opel vectra, patarkit dyzeli ar su dujom, kuie varikliai geresni arba pasiulikit savo varianta panasaus stiliaus automobiliu
Tik dyzeli, dujos- maistui gaminti, kaip kazkas cia anksciau palygino
User
2010-11-10 23:05
2010-11-10
15:26 wrote:
qatejo laikas pirkt pirma masina. opel omega arba opel vectra, patarkit dyzeli ar su dujom, kuie varikliai geresni arba pasiulikit savo varianta panasaus stiliaus automobiliu
2010-11-10
22:09 wrote:
Tik dyzeli, dujos- maistui gaminti, kaip kazkas cia anksciau palygino:D
kai gerai uzvalgai ir ant savo duju gali bandyt vaziuot , tik atsargei - nesusprok
User
2010-11-10 23:44
pwz as turiu dvi auto, 1994 m. Ford Mondeo 2.0 L bendza su dujom ir 1984 VW Golf 1.6 dyzeli, tai vaziavimas pagal norus, kai noriu pataupyt vazineju su golfiuku, bet kai uzsimanau galios sedu i mondeobe to kuo blogai dujos? su jom juk pigiau vaziuot, o tai ir yra svarbiausia, nekniskit proto kad tas ar anas geriau, rinkis kuro tipa kurio tau butu galima lengviau gaut, tiksliau sakant neklausyk ka sako kiti, atsizvelk tik i savo norus, ir tuo labiau finansus
User
2010-11-11 00:06
bet gi tas 2.0 mondeo turi arkliu kaip naujesnis civicas 1.7L.. netraukia jis nikuja
User
2010-11-11 00:07
2010-11-10
15:26 wrote:
qatejo laikas pirkt pirma masina. opel omega arba opel vectra, patarkit dyzeli ar su dujom, kuie varikliai geresni arba pasiulikit savo varianta panasaus stiliaus automobiliu
2010-11-10
22:09 wrote:
Tik dyzeli, dujos- maistui gaminti, kaip kazkas cia anksciau palygino:D
na tik nepradek kad dujos maistui, o saliarka jau lb zjbs masina ne uz 10-20k kad ziuret saliarka, o uz sita norima suma i dyzelius verciau net neziuret:
1. tvarkinga dyzeli uz 3500lt + masina padoria, ne vien tik varikli surask? (gerai, be golfo ir bulkos )
2. uz tokia suma masinos yra senos, dyzelis uz tokia suma iseina dar senesne, rida dazniausiai zymiai didesne, masinos dazniausiai labiau pavargusios, variklio remontas brangesnis.
3. tiesiog didelis skirtumas tokiuose metuose tarp vaziavimo su saliarka ir benzu/dujom (garsas, vibracija, trauka).
be to dar galeciau pridurt kad jau geriau dujos is koloneles, negu saliarka is neaiskiu kanistru, jei vaziuoji su zalia, vel nezinosi kada muitine pastabdys, o saliarka perkant is koloneles ir dujas is ten pat, pigiau su dujom isseina
1. tvarkinga dyzeli uz 3500lt + masina padoria, ne vien tik varikli surask? (gerai, be golfo ir bulkos )
2. uz tokia suma masinos yra senos, dyzelis uz tokia suma iseina dar senesne, rida dazniausiai zymiai didesne, masinos dazniausiai labiau pavargusios, variklio remontas brangesnis.
3. tiesiog didelis skirtumas tokiuose metuose tarp vaziavimo su saliarka ir benzu/dujom (garsas, vibracija, trauka).
be to dar galeciau pridurt kad jau geriau dujos is koloneles, negu saliarka is neaiskiu kanistru, jei vaziuoji su zalia, vel nezinosi kada muitine pastabdys, o saliarka perkant is koloneles ir dujas is ten pat, pigiau su dujom isseina
User
2010-11-11 00:51
2010-11-10
23:44 wrote:
pwz as turiu dvi auto, 1994 m. Ford Mondeo 2.0 L bendza su dujom ir 1984 VW Golf 1.6 dyzeli, tai vaziavimas pagal norus, kai noriu pataupyt vazineju su golfiuku, bet kai uzsimanau galios sedu i mondeo:)be to kuo blogai dujos? su jom juk pigiau vaziuot, o tai ir yra svarbiausia, nekniskit proto kad tas ar anas geriau, rinkis kuro tipa kurio tau butu galima lengviau gaut, tiksliau sakant neklausyk ka sako kiti, atsizvelk tik i savo norus, ir tuo labiau finansus:)
Jo. Auksciau bybio nieks neissoks
User
2010-11-11 15:13
ka manot apie Honda Accord V?
User
2010-11-11 16:40
del V tai neasku, o VI jau visi kazkaip per daug kura megsta. Seip V patvarios, skardos storio kaip popierius, nepamatysi kai ilenkimai atsiranda vos kam prisilietus. seip patvarios ir su dujom neblogai bendrauja, o jei ant benzo vazinet tj nebus ten per daug ekonomiska. ir seip salono apdaila skurdoka tokia, bet cia kaip ir ant daugelio hondu.
User
2010-11-11 18:05
2010-11-11
00:06 wrote:
bet gi tas 2.0 mondeo turi arkliu kaip naujesnis civicas 1.7L.. netraukia jis nikuja
kai reikia traukia, visgi 100 KW
User
2010-11-11 18:45
2010-11-11
16:40 wrote:
del V tai neasku, o VI jau visi kazkaip per daug kura megsta. Seip V patvarios, skardos storio kaip popierius, nepamatysi kai ilenkimai atsiranda vos kam prisilietus. seip patvarios ir su dujom neblogai bendrauja, o jei ant benzo vazinet tj nebus ten per daug ekonomiska. ir seip salono apdaila skurdoka tokia, bet cia kaip ir ant daugelio hondu.
o kokios dujos ju varikliuose geriausios?
User
2010-11-11 22:57
2010-11-10
19:59 ayto wrote:
Manau automobilis tai tokia preke kuria nereikia pirkti pagal marke, modeli ar klausyti vieno ar kito patarimo, nes visada atsiras vienas ar kitas kas pagirs ar papeiks viena ar kita modeli.Mano manymu reikia isirinkti keleta patinkanciu modeliu (nepabijoti ir to golfo ar audi)ir tiesiog isbandyti.Vienas patiks del konforto (patogios sedesenos ir t.t), kitas del valdymo, dar kitas del traukos (beje ir dyzelis gali gerai traukti ar benzinas buti niekam tikes) sita visa gali pajausti tik sededamas uz vairo, o neziuredamas i nuotrauka.Automobiliai kaip ir zmones bei ju poreikiai yra skirtingi.SEKMES RENKANTIS
auksiniai žodžiai..
User
2010-11-11 23:05
2010-11-11
00:06 wrote:
bet gi tas 2.0 mondeo turi arkliu kaip naujesnis civicas 1.7L.. netraukia jis nikuja
2010-11-11
18:05 wrote:
kai reikia traukia, visgi 100 KW:D
o 100kW tai skaitosi daug?
User
2010-11-11 23:33
100kw jei koks dyzelis butu tj jau baika, jei masina ne per daug sunki
User
2010-11-12 09:14
2010-11-11
00:06 wrote:
bet gi tas 2.0 mondeo turi arkliu kaip naujesnis civicas 1.7L.. netraukia jis nikuja
2010-11-11
18:05 wrote:
kai reikia traukia, visgi 100 KW:D
2010-11-11
23:05 wrote:
o 100kW tai skaitosi daug?
ne kilovatai pas dyzeli esme.
User
2010-11-12 09:23
2010-11-11
18:05 wrote:
kai reikia traukia, visgi 100 KW:D
2010-11-11
23:05 wrote:
o 100kW tai skaitosi daug?
2010-11-12
09:14 wrote:
ne kilovatai pas dyzeli esme.
o tj kas , ismetamasis vamzdis , kw labai svarbu tarkim 100kw ir 50kw , jai sakai kad nesvarbu tj pagal tave abieju trauka butu vienoda , nejuokink liaudies
User
2010-11-12 09:47
2010-11-11
23:05 wrote:
o 100kW tai skaitosi daug?
2010-11-12
09:14 wrote:
ne kilovatai pas dyzeli esme.
2010-11-12
09:23 wrote:
o tj kas , ismetamasis vamzdis:D:D:D , kw labai svarbu tarkim 100kw ir 50kw , jai sakai kad nesvarbu tj pagal tave abieju trauka butu vienoda , nejuokink liaudies:)
Jis gal turejo galvoja, kad svarbiausia pas dyzeli yra sukimo momentas?
User
2010-11-12 17:46
o kaip pezas 605 su 2.0l?
User
2010-11-12 18:03
apskritai as manau, kad visoms masinoms pagrindine esme yra ne kw, o svoris/mase arba tiksliau galios ir svorio santykis, paskuj svarbus sukimo momentas ir tik paskuj eina galia. galima gincytis be galo, bet pavyzdziu yra be galo daug, kaip lengvesne auto su maziau galios pakrauna daug galingesnems, bet tuo paciu ir sunkesnems auto...
User
2010-11-12 21:29
2010-11-12
09:14 wrote:
ne kilovatai pas dyzeli esme.
2010-11-12
09:23 wrote:
o tj kas , ismetamasis vamzdis:D:D:D , kw labai svarbu tarkim 100kw ir 50kw , jai sakai kad nesvarbu tj pagal tave abieju trauka butu vienoda , nejuokink liaudies:)
2010-11-12
09:47 wrote:
Jis gal turejo galvoja, kad svarbiausia pas dyzeli yra sukimo momentas?
galia parodo kaip greitai kaupiasi ir kaip gerai laikosi geras sukimo momentas kylant apsukom.. be sukimo momento nera galios. galia yra isvestinis dydis is sukimo momento ir apsuku. jei sukimo momentas yra geras, bet galia maza, reiskia, variklis nesugeba laikyti gero sukimo momento prie aukstesniu apsuku.. esme tame, kad tave prie sedynes lipina ne kilovatai, o niutonmetrai.. kilovatai tik rodo kaip ilgai tave niutonmetrai lipins prie sedynes. del to sakyti, kad dyzeliam svarbu sukimo momentas, bet nesvarbu galia, tai tas pats kas sakyti, kad dyzeliai yra gaidys, nes nelaiko gero sukimo momento pakankamai ilgai, kad galia butu "apciuopiama".
User
2010-11-12 21:31
2010-11-12
18:03 wrote:
apskritai as manau, kad visoms masinoms pagrindine esme yra ne kw, o svoris/mase arba tiksliau galios ir svorio santykis, paskuj svarbus sukimo momentas ir tik paskuj eina galia. galima gincytis be galo, bet pavyzdziu yra be galo daug, kaip lengvesne auto su maziau galios pakrauna daug galingesnems, bet tuo paciu ir sunkesnems auto... :p
tikrai taip. neziurekit i kW ar Nm, ziurekit i 0-100km/h arba 1/4 mylios laikus.
User
2013-05-06 12:52
2010-11-12
18:03 wrote:
apskritai as manau, kad visoms masinoms pagrindine esme yra ne kw, o svoris/mase arba tiksliau galios ir svorio santykis, paskuj svarbus sukimo momentas ir tik paskuj eina galia. galima gincytis be galo, bet pavyzdziu yra be galo daug, kaip lengvesne auto su maziau galios pakrauna daug galingesnems, bet tuo paciu ir sunkesnems auto... :p
2010-11-12
21:31 wrote:
tikrai taip. neziurekit i kW ar Nm, ziurekit i 0-100km/h arba 1/4 mylios laikus.
pats sau priestarauji.... kodel cipuojant dideja nM ir kW? o kodel cipuojant nemazeja svoris masinos ?: DD juk 0-100 aktualiausia yra sukimo momentas, pagreitis, kw ..
User
2013-05-07 14:10
PERKANTIEMS NAUDOTĄ AUTOMOBILĮ
Taigi, keliatas dalykeliu kuriuos vertėtų žinoti, apžiūrint automobilį:
1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.
PASTABA: jau yra ir specialių prietaisų, skirtų nustatyti dažų sluoksnio storiui ant tam tikros automobilio vietos. Kainos prasideda nuo 20 lt.
Taigi, keliatas dalykeliu kuriuos vertėtų žinoti, apžiūrint automobilį:
1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.
PASTABA: jau yra ir specialių prietaisų, skirtų nustatyti dažų sluoksnio storiui ant tam tikros automobilio vietos. Kainos prasideda nuo 20 lt.
Your message |
|