Padangoss

Created by User 2015-12-02
2015-12-02 22:34
Mano automobilis Land Rover Discovery 3 2.7 TD jam reikia padangu 255/60R18 o as turiu naujas padangas 225/60R18 as noretciau paklausti jai as sumontuosiu tas padangas kas butu?
7658 / 0
2015-12-02 22:58
18mm bus masina zemesne.Na, dar priklauso kokio plocio ratlankis.Cia tau gali patart montavime arba reikia lenteliu intike paieskot, kokio plocio ratlankiui kokios padangos tinka.Is esmes tinka, bet vakaip su valdomumu-neaisku.Ieskok ant bako dangtelio, bagazinej ar dar kur, ka gamintojas rekomenduoja.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2015-12-03 12:05
wrote: ..
tai gerai, butu spaudimas anksciau tepalus pasikeist
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2015-12-03 12:32
wrote: ..
2015-12-03 12:05 maumas wrote: tai gerai, butu spaudimas anksciau tepalus pasikeist:lol:
wrote: ..
man tai neaisku is vis-nusiperki, o po to bandai suzinoti "kas butu"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-12-03 23:31
Mano automobilis Land Rover Discovery 3 2.7 TD jam reikia padangu 255/60R18 o as turiu naujas padangas 225/60R18 as noretciau paklausti jai as sumontuosiu tas padangas kas butu?

man tai neaisku is vis-nusiperki, o po to bandai suzinoti "kas butu"

Cia taip isejo suklidau uzsakant 255/60R18 uzsakiau 225/60R18 ir grazynti nebegaliu ir dabar nezynau ka daryti?
7658 / 0
2015-12-04 00:00
wrote: ..
2015-12-03 12:32 maumas wrote: man tai neaisku is vis-nusiperki, o po to bandai suzinoti "kas butu"
wrote: ..
Taip, kolega.Kazkada pirkau beskei lietus ratlankius.Buvo uzmautos 195/60R15 padangos, labai geros, bet deja.Masina tik burzge, o vaziavimo buvo labai jau ribotai.Originaliai eina 195/65R15 arba 205/60R15.Atrodo, kas tie 5% aukscio, bet, pasirodo, labai svarbu.Tas padangas nesunkiai pardaviau, uzsidejau kas priklauso.Daugiau neekspermentuoju.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-12-04 00:25
ant pasato buvau isbandes visokius padangu dydzius ant r15 originaliai irgi raso tipo r15 195 65 bet jau nebe tas vairavimas geriausia buvo 185 55 .kazkaip maloniau vairuojasi vairas ne toks sunkus ir t t
2015-12-04 07:06
tikrai negalima tokiu deti, nes pirma atrodys labai gaidiskai, antra spidometras rodys blogai, trecia masina per zema bus. Laba jau didelis skirtumas gaunasi. Pardavinek ir pirk naujas kokias priklauso.
2015-12-04 12:08
255/60/r18
padangos plotis 255mm
padangos aukstis 60mm
ir 18 ratlankis rodos

cia rato dydis nesikeicia tik plotis nuo to tavo spidometras kitaip nerodys nebent
gerai morda uzpilta bus

realiai pasiziuret i gamintojo rekomendacijas reiktu atsizvelgti ar galima siauresnes montuoti padangas, kad nenukristu
kas bus -vairas kazkiek lengvesnis nes trintis mazesne, kuro sanaudos mazesnes, -blogo posukyje maziau stabilesne jai lakstai
2015-12-04 12:55
2015-12-04 12:08 wrote: 255/60/r18
padangos plotis 255mm
padangos aukstis 60mm
ir 18 ratlankis rodos

cia rato dydis nesikeicia tik plotis nuo to tavo spidometras kitaip nerodys nebent
:drink: gerai morda uzpilta bus :lol:

realiai pasiziuret i gamintojo rekomendacijas reiktu atsizvelgti ar galima siauresnes montuoti padangas, kad nenukristu
kas bus -vairas kazkiek lengvesnis nes trintis mazesne, kuro sanaudos mazesnes, -blogo posukyje maziau stabilesne jai lakstai
spidometrui rodant 100km/h tikras greitis bus apie 95km/h, nes ratu dydis nevienodas, jei ka galima pamokyti ka reiskia tas 60, tai yra ne aukstis tai yra procentas nurodomas 60% padangos plocio, tada tik auksti gauni, neklaidink zmoniu ateiti
2015-12-04 12:58
2015-12-03 23:31 wrote: Mano automobilis Land Rover Discovery 3 2.7 TD jam reikia padangu 255/60R18 o as turiu naujas padangas 225/60R18 as noretciau paklausti jai as sumontuosiu tas padangas kas butu?

man tai neaisku is vis-nusiperki, o po to bandai suzinoti "kas butu"

Cia taip isejo suklidau uzsakant 255/60R18 uzsakiau 225/60R18 ir grazynti nebegaliu ir dabar nezynau ka daryti?:helpsmilie:
rekomenduojamos gamintojo:
235/70R17
255/60R18
255/55R19
255/50R20
masina bus nestabili posukiuose per siauri ratai, gamintojas nenurodo tai vadinasi jau nera paskaiciuota tokiems ratams. Greitis bus mazesnis negu spidometre, dar klausimas kaip ant ratlankio uzsimontuos gausasi strechas nes ratlankis platesnis negu padanga gaunasi nes jo plotis 8J, o cia padanga ant 7.5j, nors nedaug bet bordiurai ratlankiui uzklius
2015-12-04 12:59
2015-12-03 23:31 wrote: Mano automobilis Land Rover Discovery 3 2.7 TD jam reikia padangu 255/60R18 o as turiu naujas padangas 225/60R18 as noretciau paklausti jai as sumontuosiu tas padangas kas butu?

man tai neaisku is vis-nusiperki, o po to bandai suzinoti "kas butu"

Cia taip isejo suklidau uzsakant 255/60R18 uzsakiau 225/60R18 ir grazynti nebegaliu ir dabar nezynau ka daryti?:helpsmilie:
beje per 14 dienu gali grazinti ir turi atiduoti pinigus (jei netinka), pagal LR teises aktus
2015-12-04 13:27
Žmogau mažiau klausyk fantaziju.Standartinis lengvas auto su silpnoku varikliu jaucia skirtuma vienaip, iki tiek kad vos pavaziuot gali, bet tikrai ne tokie visureigiai ir dar su tokiu varikliu.Jie ne tik nevairuoja ir nevairavo tokios technikos tačiau nežino ir kitų dalykų.Toks variklis ir tokia transmisija nepajus beveik jokio skirtumo.Visureigių kitokie perdavimai ir redukcija, kitokios pavarų dėžės.Gali uždėti net dvigubai platesnes ir aukštesnes, visviena tokia mašina važiuos ir tikrai daugiau neris, tik maximalus greitis pasikeis ir anksčiau galėsi jungti aukštenes pavaras.Bet kalbant apie kinkretų atvejį tie KELI CM išviso neturi reikšm ės.Gali drčsiai montuoti ir nekreip dėmesio apie visokias beškes ir pan.išmanančių nuomones.Nes visų tikrų visureigių transmisija skiriasi, populiariai trumpai tariant jėgos mašinos nelsulyginamos su lengvois paprastomis.Ir dar šitie Peugeot-Citroen 2, 7 supervalikliai turbodyzeliai turi geras savybes ne tik VARIKLYJE TURIMUS TIKRUS 510Nm 162KW(apriboti iki 140kw del ekologijos) o ir teisingai apskaiciuotus perdavimais RATUOSE WHP.Sitas skirtumas yra salyginis, lieka tiek eztremaliom salygom, reali galia yra 162kw nors dokuose duodama 140kw.Pagrindas tokios technikos kad transmisija priešingai nei daugelį lengvų mašinų leidžia tiksliau perduoti optimalius arklius į ratus prie diesnių apkrovų.Šis dydis vadinamas ----WHP---wheels hourse pover, jis lengvose paprastose mašinoe skiriasi nuo variklio realios galios labiau nei specifinių 4x4 automobiliu, netgi ne visi lengvas vairuojantys (ir ne sport klases)žino, kad esantys techpase KW nevisada ir ne visiskai atitinka tu KW KURIE YRA RATUOSE. todel mauk drasiai ir vazinekis i sveikata.Bus geresnis pravazumas.
2015-12-04 13:30
Pasitaisau.Jei padangos tik ausktesnes-dzipui vieniodai, tik turetu buti ir platesnes, nes jie ir taip "kulverstukai", na o jei vien tik siauresnes tai tada neverta...
2015-12-04 13:40
siai gal ne i tema parasysiu. bet ant savo mb viano nejauciu jokio skirtumo nei ziema vazinejant su r16 ratais, nei vasara su r18.
2015-12-04 15:29
2015-12-04 13:27 wrote: Žmogau mažiau klausyk fantaziju.Standartinis lengvas auto su silpnoku varikliu jaucia skirtuma vienaip, iki tiek kad vos pavaziuot gali, bet tikrai ne tokie visureigiai ir dar su tokiu varikliu.Jie ne tik nevairuoja ir nevairavo tokios technikos tačiau nežino ir kitų dalykų.Toks variklis ir tokia transmisija nepajus beveik jokio skirtumo.Visureigių kitokie perdavimai ir redukcija, kitokios pavarų dėžės.Gali uždėti net dvigubai platesnes ir aukštesnes, visviena tokia mašina važiuos ir tikrai daugiau neris, tik maximalus greitis pasikeis ir anksčiau galėsi jungti aukštenes pavaras.Bet kalbant apie kinkretų atvejį tie KELI CM išviso neturi reikšm ės.Gali drčsiai montuoti ir nekreip dėmesio apie visokias beškes ir pan.išmanančių nuomones.Nes visų tikrų visureigių transmisija skiriasi, populiariai trumpai tariant jėgos mašinos nelsulyginamos su lengvois paprastomis.Ir dar šitie Peugeot-Citroen 2, 7 supervalikliai turbodyzeliai turi geras savybes ne tik VARIKLYJE TURIMUS TIKRUS 510Nm 162KW(apriboti iki 140kw del ekologijos) o ir teisingai apskaiciuotus perdavimais RATUOSE WHP.Sitas skirtumas yra salyginis, lieka tiek eztremaliom salygom, reali galia yra 162kw nors dokuose duodama 140kw.Pagrindas tokios technikos kad transmisija priešingai nei daugelį lengvų mašinų leidžia tiksliau perduoti optimalius arklius į ratus prie diesnių apkrovų.Šis dydis vadinamas ----WHP---wheels hourse pover, jis lengvose paprastose mašinoe skiriasi nuo variklio realios galios labiau nei specifinių 4x4 automobiliu, netgi ne visi lengvas vairuojantys (ir ne sport klases)žino, kad esantys techpase KW nevisada ir ne visiskai atitinka tu KW KURIE YRA RATUOSE.:lol::lol::lol: todel mauk drasiai ir vazinekis i sveikata.Bus geresnis pravazumas.
wrote: ..
Viskas ok, aš noriu tik pasakyti kad aukštesnės ir platesnės visureigiui nelabai pasijaus.Neperskaičiau kad jis nusipirko žemesnes.Beje, jei pakanka Nm, geri WHP ir kt, ir galingeniems lengviems auto truputį aukštensi nieko tragiško, buvau apavęs aukštesnius ratus ne tik visuegiams o ir subaru audi vw su pakankamai galingom jėgainėm, aišku, 5cm jau sunkiau telpa, gali kliūti už sparnųČia truputį kitas atvejis, bet jei ka reikia galiu duot nuorodą kur šiam reikalui kai ratai kliūna galima gauti specialius neblogus reguliuojamus spyruoklių kietintojus, ne šiaip kokius guminius "riestainius"
2015-12-04 15:30
kas del automobilio vaizdo tai visureigiu arkos dideles ir taip atrodo neuzpildytos o ratu diametras gaunasi 3.6cm mazesnis tad dar daugiau vietos arkose atsiranda, tai gaunasi kaip koks liftas is toli, o ir is galo su tokiom desrelem atrodys juokingai, o posukyje gerai ilekus gali apsiversti smagiai, nes strechas garantuotas situo atveju ratlankiai platus siaura padanga svyravimas discoverio ir taip didelis yra
2015-12-04 15:32
2015-12-04 13:27 wrote: Žmogau mažiau klausyk fantaziju.Standartinis lengvas auto su silpnoku varikliu jaucia skirtuma vienaip, iki tiek kad vos pavaziuot gali, bet tikrai ne tokie visureigiai ir dar su tokiu varikliu.Jie ne tik nevairuoja ir nevairavo tokios technikos tačiau nežino ir kitų dalykų.Toks variklis ir tokia transmisija nepajus beveik jokio skirtumo.Visureigių kitokie perdavimai ir redukcija, kitokios pavarų dėžės.Gali uždėti net dvigubai platesnes ir aukštesnes, visviena tokia mašina važiuos ir tikrai daugiau neris, tik maximalus greitis pasikeis ir anksčiau galėsi jungti aukštenes pavaras.Bet kalbant apie kinkretų atvejį tie KELI CM išviso neturi reikšm ės.Gali drčsiai montuoti ir nekreip dėmesio apie visokias beškes ir pan.išmanančių nuomones.Nes visų tikrų visureigių transmisija skiriasi, populiariai trumpai tariant jėgos mašinos nelsulyginamos su lengvois paprastomis.Ir dar šitie Peugeot-Citroen 2, 7 supervalikliai turbodyzeliai turi geras savybes ne tik VARIKLYJE TURIMUS TIKRUS 510Nm 162KW(apriboti iki 140kw del ekologijos) o ir teisingai apskaiciuotus perdavimais RATUOSE WHP.Sitas skirtumas yra salyginis, lieka tiek eztremaliom salygom, reali galia yra 162kw nors dokuose duodama 140kw.Pagrindas tokios technikos kad transmisija priešingai nei daugelį lengvų mašinų leidžia tiksliau perduoti optimalius arklius į ratus prie diesnių apkrovų.Šis dydis vadinamas ----WHP---wheels hourse pover, jis lengvose paprastose mašinoe skiriasi nuo variklio realios galios labiau nei specifinių 4x4 automobiliu, netgi ne visi lengvas vairuojantys (ir ne sport klases)žino, kad esantys techpase KW nevisada ir ne visiskai atitinka tu KW KURIE YRA RATUOSE.:lol::lol::lol: todel mauk drasiai ir vazinekis i sveikata.Bus geresnis pravazumas.
wrote: ..
2015-12-04 15:29 wrote: Viskas ok, aš noriu tik pasakyti kad aukštesnės ir platesnės visureigiui nelabai pasijaus.Neperskaičiau kad jis nusipirko žemesnes.Beje, jei pakanka Nm, geri WHP ir kt, ir galingeniems lengviems auto truputį aukštensi nieko tragiško, buvau apavęs aukštesnius ratus ne tik visuegiams o ir subaru audi vw su pakankamai galingom jėgainėm, aišku, 5cm jau sunkiau telpa, gali kliūti už sparnų:beer:Čia truputį kitas atvejis, bet jei ka reikia galiu duot nuorodą kur šiam reikalui kai ratai kliūna galima gauti specialius neblogus reguliuojamus spyruoklių kietintojus, ne šiaip kokius guminius "riestainius":smilewink:
situo atveju reikes ilgesnio stoko amortizatorius jei liftas gaunasi
7658 / 0
2015-12-04 23:58
2015-12-04 13:27 wrote: Žmogau mažiau klausyk fantaziju.Standartinis lengvas auto su silpnoku varikliu jaucia skirtuma vienaip, iki tiek kad vos pavaziuot gali, bet tikrai ne tokie visureigiai ir dar su tokiu varikliu.Jie ne tik nevairuoja ir nevairavo tokios technikos tačiau nežino ir kitų dalykų.Toks variklis ir tokia transmisija nepajus beveik jokio skirtumo.Visureigių kitokie perdavimai ir redukcija, kitokios pavarų dėžės.Gali uždėti net dvigubai platesnes ir aukštesnes, visviena tokia mašina važiuos ir tikrai daugiau neris, tik maximalus greitis pasikeis ir anksčiau galėsi jungti aukštenes pavaras.Bet kalbant apie kinkretų atvejį tie KELI CM išviso neturi reikšm ės.Gali drčsiai montuoti ir nekreip dėmesio apie visokias beškes ir pan.išmanančių nuomones.Nes visų tikrų visureigių transmisija skiriasi, populiariai trumpai tariant jėgos mašinos nelsulyginamos su lengvois paprastomis.Ir dar šitie Peugeot-Citroen 2, 7 supervalikliai turbodyzeliai turi geras savybes ne tik VARIKLYJE TURIMUS TIKRUS 510Nm 162KW(apriboti iki 140kw del ekologijos) o ir teisingai apskaiciuotus perdavimais RATUOSE WHP.Sitas skirtumas yra salyginis, lieka tiek eztremaliom salygom, reali galia yra 162kw nors dokuose duodama 140kw.Pagrindas tokios technikos kad transmisija priešingai nei daugelį lengvų mašinų leidžia tiksliau perduoti optimalius arklius į ratus prie diesnių apkrovų.Šis dydis vadinamas ----WHP---wheels hourse pover, jis lengvose paprastose mašinoe skiriasi nuo variklio realios galios labiau nei specifinių 4x4 automobiliu, netgi ne visi lengvas vairuojantys (ir ne sport klases)žino, kad esantys techpase KW nevisada ir ne visiskai atitinka tu KW KURIE YRA RATUOSE.:lol::lol::lol: todel mauk drasiai ir vazinekis i sveikata.Bus geresnis pravazumas.
viska ismanai.Ypac kitus neismaneliais vadinti.Man px, bet keista, kad taip drasiai teigi, net nezinodamas gamintojo nuomones.Na, zodziu-"kaip visada"...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-12-05 10:07
Tikrai nesiruošiu ginčytis su maumu, kuris visiems ištisai kiša savo nuomonę net neturėdamas patirties konsultuoja remiontų klausimais pagal kažkieno pasakojimus ir patarinėja iš nuogirdų neturėdamas nė menkiausios patirties, toks visų sričių žinovas, vairuoja audi lengvą mašiną o apie visas kitas išmano geriausiai.Bendrai kai kas čia sėja forume baimes, kas apie ką bepaklasutų viskas išskyrus audi yra kakaTavčs maumai geriau išviso neleisti prie vaikų forumuose, nes po tavo patarimų užaugs paranojikais
7658 / 0
2015-12-05 10:13
2015-12-05 10:07 wrote: Tikrai nesiruošiu ginčytis su maumu, kuris visiems ištisai kiša savo nuomonę net neturėdamas patirties konsultuoja remiontų klausimais pagal kažkieno pasakojimus ir patarinėja iš nuogirdų neturėdamas nė menkiausios patirties, toks visų sričių žinovas, vairuoja audi lengvą mašiną o apie visas kitas išmano geriausiai.Bendrai kai kas čia sėja forume baimes, kas apie ką bepaklasutų viskas išskyrus audi yra kaka:lol::lol::lol:Tavčs maumai geriau išviso neleisti prie vaikų forumuose, nes po tavo patarimų užaugs paranojikais:smilewink:
tavo nuomone, kas as toks esu, idomi tau, dar kazkada tokiam ikyriam whynot ir dar keliems.Visi jie mano esa gudresni uz gamintojo imzinierius.Klausimas tik vienas-kokdel jus vis dar cia, o ne Volsburge, Miunchene ar dar kur...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-12-05 10:13
Beje, yra aukstininmas be|"lifto", tik ratu deka, kartais net sparnai modifikojami kad ratai tilptu.Bet labiau bekelei tinkamas.Teko vazineti ilgus atstumus ne vienu tokiu modifikuotu ir nieko neatsitiko, ypac smagu off-roaduose, turizme, kalnuose ir t.t.Aisku jei sumesi be paletintojo i silpna masiniuka, koks Suzuki Samurai 1, 0 ar Audi 1, 8L sunkai beavaziuos.Bet vazineja hebra ir su Samurajais, kas p-aletintoja naudoja, kas greiciu deze persidare.O tikriems monstrams visiskai dzin tie didesni ar mazesni ratai.Net mada tokia yra, pjauna spyruokles, zemina, deda zemesnes padangas.Bet daugiau su plentiniais parketiniais suv taip zaidzia ir su lengvomis.
2015-12-05 10:16
TLC .Gal baisu kad suvažinės A3?Todėl kažkam atrodo, kaip visada, pavojinga su tokiais ratais vazinetis
7658 / 0
2015-12-05 10:36
2015-12-05 10:16 wrote: TLC .Gal baisu kad suvažinės A3?Todėl kažkam atrodo, kaip visada, pavojinga su tokiais ratais vazinetis:lol::lol::lol:
ar pisa tave mano A3, kad ja cia prikaisioji?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-12-05 10:56
2015-12-05 10:16 wrote: TLC .Gal baisu kad suvažinės A3?Todėl kažkam atrodo, kaip visada, pavojinga su tokiais ratais vazinetis:lol::lol::lol:
kvatrini, papasakok kokiom padangom vazinejai, kai gyvenai kolumbijoj ir prancuzijoj(tavo paties zodziai), kokius ratus montuodavai ant savo dukters sportines opel calibra, kuri gyvena paryziui?
2015-12-05 12:22
eilini karta nukrypstam nuo temos, autorius temos manau jau senai viska apsvarste o cia gincus perkeliam i kokia gincu tema ir tiesu irodinejima :)
7658 / 0
2015-12-05 12:34
2015-12-05 12:22 wrote: eilini karta nukrypstam nuo temos, autorius temos manau jau senai viska apsvarste o cia gincus perkeliam i kokia gincu tema ir tiesu irodinejima :):beer:
tai kad kazkam reikia irodyti, kad jis protingesnis , nes moka surast ir idet nutrauku, ir parasyt nesamone.Masinai turi buti uzdetos padangos kokios priklauso.Spec ruosta technika raliui, bekeles varzyboms, dykumai, medziotojams po miska ir siaip purvo maisytojams-nesiskaito.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Your message