OSM atjungus trauka geresnė kodėl su bloga netruakia ir kuro sąnaudos

Created by User 2019-12-31
2019-12-31 14:36
Sveiki, kilo klasimas kaip gali būti kad atjungus OSM trauka pagerėja ir kuro teoriškai turi imti daugiau, bet netikiu-nes prijungus ir su bloga OSM juk turi netraukti, ir nėra max traukimo ypač ant žemnesnių RPM, ir ryti dar daugiau logiškai mąstant su prijungta neveikiančia OSM.Kompas meta OSM klaidą, ištrynus vėl atsiranda, užsakiau jau naują, mano variklis 240kw ir programiškai ribotas kad nedraskytų transmisijos realiai jo galia 275kw, atety turbūt dėsiu kompresorių bus apie 370kw.Tad kokios nuomonės ar verta dėti man naująją OSM , manau sport auto net neneudoja jos?
7658 / 0
2019-12-31 16:26
2019-12-31 14:36 wrote: Sveiki, kilo klasimas kaip gali būti kad atjungus OSM trauka pagerėja ir kuro teoriškai turi imti daugiau, bet netikiu-nes prijungus ir su bloga OSM juk turi netraukti, ir nėra max traukimo ypač ant žemnesnių RPM, ir ryti dar daugiau logiškai mąstant su prijungta neveikiančia OSM.Kompas meta OSM klaidą, ištrynus vėl atsiranda, užsakiau jau naują, mano variklis 240kw ir programiškai ribotas kad nedraskytų transmisijos realiai jo galia 275kw, atety turbūt dėsiu kompresorių bus apie 370kw.Tad kokios nuomonės ar verta dėti man naująją OSM , manau sport auto net neneudoja jos?
Klausimu daug, o atsakymus gali duoti tik zmogus su normalia iranga.Tokiu autogide tikrai nerasi.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2019-12-31 19:34
Ok, bet bendro pobūdžio niuansas, atjungus OSM trauka geresnė(faktas) teoriškai didėja sąnaudos, bet kaipmyra kai sugedusi, ar tik traukia silpniau, ar ir kuro ryja daugiau?jei daugiau tai manau nesąmonė kad kai geriau traukia atjungus OSM tai ir kuro ryja daugiau.Negali būti kad abiem atvejais rytų daugiau, bent aš taip manau.Aišku kad per OSM ECU reguliuoja mišinį kartu su Liambda zondu, kas galit pasakyt kodėl abiem atvejais ryja daugiau.kad visuomet ir tuo ir anuo atveju mišinys netikslus?
7658 / 0
2019-12-31 20:09
bepramis bazaras, reikia pavazinet pasijungus, realiu laiku paziuret kas ten darosi.Kas gerai ismano savo darba, tam nebus sunku surast kas ten darosi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2020-01-01 10:44
Na išplovus OSM trauka geresnė ir su pajungta.Kažkam ir tikrai ne vienam buvo tokie niuansai, todėl man tai nėra "beprasmė šnekta", lauksiu komentaro tų, kurie žino, nes tai įprastas dalykas ir įprasta teorinė patirtis.KONKRETIZUOJU nes problema vaikiška ir nedidelė, labiau terorinio pobūio rodo OSM klaidą , ją atjugus traūia geriau(traukė)tačiau išploviau pajungiau tai su išplauta spec priemone LiquiMoly atsigavo ir trauka lygiai tokia kaip su atjungta.TAČIAU KLAIDĄ VISVIENĄ META.Dar nematavau pačios OSM nei varžos nei OM bandysiu pasimatuoti ar viskas iki jos ateina, garaže šaltoka, gal kas pakomentuotų kaip tiksliai pamatuto tuos 4 laidus kurie ateina į OSM?Mano atveju abejoju ar ji išviso reikalinga, nes tie +-2 litrau vienodai šviečia, įdomu ar šiame forume vis dar yra žmonės modinę, kėlę galią ir remontavę variklius...
2020-01-01 11:35
Nera cia jokiu teoriju yra gedimas.Greiciausia pati matuokle nuplaukus, su diagnostika viskas matosi.Atjungus matuokle kompas pasistato avarine reiksme, todel vaziuoja truputi geriau, bet tada nera kintamumo per visa diapazona nuo zemu iki max.Automatiskai nesusiadaptuoja kompas, netinka kuro misinys meto liamda zondo klaida ir tt .Cia sistema bosch, siemens, ?Ant kontaktu atjungus turi buti 12v, 5v mase, ir isejimo signalas ant kurio turetu buti 0, 5 v Pilnas internetas shemu jei supranti atsirasi.Taip visi matavimai atliekami prijungtai matuoklei tada gali spresti ko truksta ar laidas nutrukes ar nera maitinimo ar matuoke bloga.
2020-01-01 15:20
2020-01-01 11:35 wrote: Nera cia jokiu teoriju yra gedimas.Greiciausia pati matuokle nuplaukus, su diagnostika viskas matosi.Atjungus matuokle kompas pasistato avarine reiksme, todel vaziuoja truputi geriau, bet tada nera kintamumo per visa diapazona nuo zemu iki max.Automatiskai nesusiadaptuoja kompas, netinka kuro misinys meto liamda zondo klaida ir tt .Cia sistema bosch, siemens, ?Ant kontaktu atjungus turi buti 12v, 5v mase, ir isejimo signalas ant kurio turetu buti 0, 5 v Pilnas internetas shemu jei supranti atsirasi.Taip visi matavimai atliekami prijungtai matuoklei tada gali spresti ko truksta ar laidas nutrukes ar nera maitinimo ar matuoke bloga.
Kodėl pagerėjo trauka išplovus OSM ir skalndę išvalius, nors klaidą teberodo?Ar gali klaida būt tik dėl neoriginalios sklendės?JUNGTIS 4 kontaktų.Dėkui, būtinai pamėginsiu, bendram išprusimui pasimatuoti, nors jau nauja OSM atvyksta.Man įdomu KAIP GALI BŪTI KAD BUVO BLOGESNĖ TRAUKA prieš išplovus su LiquiMoly OSM beje išvaliau ir apsisuodinusią skelndę! ! !.Dabar trauka geresnė tiek atjungus OSM tiek ją prijungus, matyt todėl toks įspūdis dėl skelndės, buvo kaip reikiant juodzių kaip kamine:)Tik keista kad dabar tiek atjungus, tiek prijungus jau geriau lupa, na aišku ten tiek variklio tiek dėžės programinis valdymo ribojimas yra kad nesuplėšytų lakūnai bandytojai transmisijos, bet visgi patapo įdomu, kaip taip atsitiko, NORS KLAIDĄ VISVIEN RODO traukia geriau ir su uždėta išvalyta OSM.O kaip ten viskas vyksta su mišiniais tai supranatamas dalykas, skaičiau kad pravalymas padeda bet neilgam.Bet visgi ar gali būti kad klaidą meta pvz dėl neoriginalios OSM jei tarkim neriekšmingai skiriaisi kokie OMAI?Kažkokia ji man keista, nė numerio nei firmos, o sistema GM kokia būna?Cadillac, Opel, Saab, Chevrolet, Buick, Pontiac , Olsmobile, Daewoo ar nuo to kad GM neprilauso sistema?greitu laiku pažiūrėsiu, tik neseniai pradėjau tvarkytis kol dalis susirankiojau....Kitas niuansas-KLAIDA PAKLYDLĖ galima ar ne?Pavyzžiui buvo atvejis MB ML su pneumo pakaba blogaim kontaktavo kabelio konektorius po kėbulu, pastoviai mesdavo visai ne į temą klaidas.Šiame auto pneumos nėra, bet būna SOFTRIDE sport amortikai su kompais, davikliais, tad visa kabelių"tundra"IŠLIKUSI, KAŽKODĖL FIŠKĖS neužglušytos varžomis(juk įprasta taip daryti kad nekištų visokių klaidų)...Tai būtų įdomu ar visgi galimos tokios klaidos paklydėlės, NES DABAR SU "BLOGA"OSM TRAUKA GERESNĖ tik klaidą visviena meta???
2020-01-03 18:46
OSM tinka Opel Astra GSi TURBO SPORT INSIGNIA 4x4 turbo SPEEDSTER 4X4 CAMARO 4X4 CADILLAC 4, 6v8 ir kitiems

Štai koks niunsas, pravalius įopurškimom oro skelndę ir OSM traukimas pagyvėjo bet klaidą visviena meta.Kilo minčių kad gali būti n eoriginali OSM, maniškėje nėra tos raudonos dalies, grynai metalinės 2 kojelės, o štai originali NAUJA kuri atkeliauja , pažiūrėkit foto matosi toks raudonas sensoriukas...Gal jis nusidėvėjęs, "nupūstas"nes maniškėje tokio nėr, plikas metalas dabartinėje???Kokia jo funkcija, ar kas turit minčių?
2020-01-04 02:02
Tas daviklis yra termo varza, ji matuoja oro temperatura.Su kuo testuoji ?, reikia ziureti parametrus vaziuojant, paprasciausia ta matuokle nuplaukus kazkuriuo momentu parodo kieki neteisingai ir imeta klaida.Arba su maitinimu kazkas negerai, buna, kad nera pilnai 5V is kompo, mases arba 12V. Oro kiekio parametrai matosi su diagnostika, bet jei skaitai tik klaidas , gedimo nerasi.
2020-01-04 08:18
Ok, įdomu kodėl skiriasi matuoklės vidiniai piršteliai nuo tos originalios kuri foto ir atsiunčiama dabar?MATOM RAUDONĄ TERMO VARŽĄ nuotraukoje?Bet manojoje kuri dabar ant auto tokios nėra, berods pliki geležiniai pirštukai, tai gal kokia "lieva"kiniška OSM įmontuota(auto neseniai iš Italijos)Jei skiriasi manau neoriginalas įkištas, nufotkinsiu nuėmęs.Galimas dalykas ir dėl VOLTŲ, pasimatuosiu būtinai ar gerai krauna generas ir įtarimų kelia pats akumas, apačia keistai išsipūtusi mšonuose ir plokštelės susiraitę, bet eklektrolitas skaidrus bent viršuje, keista bet net išsikrovus akumui dega žaliais HIDROMATUOKLIO INDIKAtoRIUS, sakau gal rutuliuks žalias pastrigi, juk jis ten tikrai ne plokštelių trumpinimą signalizuoja o elektrolito būklę.Kai auto dar beveik nevažinėju, o tvarkausi tai buvo smigtelėjęs akumas vakar pom šaltuko iki 10, 2V:).Gal seniai jau jis pusgyvis ir visos problemos tik vakar pastebėjau niunasą, tad gali būti kad viso labo voltų trūksta:)
2020-01-05 18:10
2020-01-09 13:29
Sunku čia iš akies spėt, pravažiuot reikia, tada aiškiau būtų
2020-01-26 11:27
Problema išpręsta, pakeitus originalią OSM be klaidų, nepasakyčiau kad trauka tapo daug geresnė, nei su atjungta, bet gražiau vedasi tolygiau dirba, kuro sąnaudos dar nepamatuotos.O įdomiausia tai, kad oroginali OSM tik 30 eur iš GENERAL MOTORS sandėlių, keista pačiam, nes pvz panaši Insigniai 4x4 turbo ar Astrai GSi Turbo sport 4x4 net ne atstovybėje kainuotų apie 100 eur, o jei kokiam BMW MB gerokai virš 100eur(turiu omenį tokios galios varikliams)

Your message