User
2010-09-15 21:38
Sveiki, nebezinau kur kreiptis, kiek skaiciau jusu foruma tikrai yra profesionalu, gal jus galesit man padeti. Isisgijau Opel Vivaro kuris nesikure bet uzsistumia ir uzsitraukia, galvojau pradzioje kad beda su starterio laidas, taciau po meistru supratau kad ne cia visa esme. Pakeite forsunkiu gumutes, kuro slangeles, tepalus dirzus ir t.t. patikrino laidus ir viskas tvarkoi, starteris suka o masina nesikuria, uzstumus varyklis dirba labai graziai, pravazeves 78.000km, taciau dumai pasipyla balti, ant skydelio meta klaida masina su raktu. Meistrai sako kad beda gali buti purkstukuose taciau perbrangu ekspermentuoti ar jie teisus ar ne. Taigi gal kas turit kokiu minciu kas dar gali buti? Lakiu pagalbos. ACIU.
User
2010-09-16 11:43
jei dumai pilasi pastoviai, reiskia, purkstukai tikrai nebe purskia o myza i cilindrus kura.Taip yra del to, kad jie gavo vandens, o kad nesikuria, tai gali buti kuro siurblio elektronine dalis del to ir lempute uzsidega, na cia reik ziuret.As turiu zafyra dizeline, taip pat su siokiom tokiom bedom, nors nuo tu bedu jau galva skauda
User
2010-09-16 12:22
Zmogau ar tiki pasakomis apie rida?Dyzeliai, ypac tokio tipo kaip Vivaro per pirmus metus nuvaziuoja po 200-300 tukstanciu.Net mAzos masinytes buna 2-3 metu senumo su rida iki 100tukst.KM.O tokius kaip vienaturiai perka tam, kad toli ir daug vazineti, garantuoju kad iki atsukimo buvo kokie 400-500 tukstanciu.O tai reiskia motor kaput.Bent pamatuok kompresija pradziai(BUTINAI SALTAM VARIKLIUI TURI MATUOTI)jei bus kokie 25B tai misos varikliui.Jei 30 ardaugiau-keisk pakaitinimo zvakes, jei nepades-ziurek siurbli.Turejau neseniai Saab su tokiu opeliniu varikliu, tai prie 0 laipsniu nesivezdavo, buvo kritus kompresija
User
2010-09-16 13:56
siandien tikrino kompresija ant karsto motoro ir kompresija tik 20B, taciau masinos rida tikra, pirkau is draugo firmos. Kiek meistrai ishsiaiskino beda su purkstuku, tai siandien tikrinsiu ir keisiu
User
2010-09-16 14:06
sitas matoras kartais ne fiat? nes CDTi 1.9 yra fiato, ir seip labai patikimas.
User
2010-09-16 15:13
2010-09-16
14:06 wrote:
sitas matoras kartais ne fiat? nes CDTi 1.9 yra fiato, ir seip labai patikimas.
Cia Renault Traffic varyklis, ir visa kita 1.9 DTI
User
2010-09-16 16:43
KAzko nesuprantu, gal tycia Tau arabus pucia?Suspaudimo laipsnis toksai dyzeliu turi buti o ne kompresija.Kompresija maziausia kuri buvo tai 82-87m Peugeoto variklio kuris ejo i Fordud ir t.t.2, 5 ir 2, 3l tai norma 25-26B.Siaip dyzelio normali kompresija saltam varikliui turi buti bent jau 30.Ko tu tikiesi is 73 kw 100Ag variklio kai toks gargaras?Paziurejau kataloge, suspaudimo laipsnis 18, 3, reiskia kompresija turi buti minimum +10B.∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆...kartais nieko nesupainiojai?Jei 20 kompresija tai ieskok kito variklio
User
2010-09-17 00:34
2010-09-16
16:43 wrote:
KAzko nesuprantu, gal tycia Tau arabus pucia?Suspaudimo laipsnis toksai dyzeliu turi buti o ne kompresija.Kompresija maziausia kuri buvo tai 82-87m Peugeoto variklio kuris ejo i Fordud ir t.t.2, 5 ir 2, 3l tai norma 25-26B.Siaip dyzelio normali kompresija saltam varikliui turi buti bent jau 30.Ko tu tikiesi is 73 kw 100Ag variklio kai toks gargaras?Paziurejau kataloge, suspaudimo laipsnis 18, 3, reiskia kompresija turi buti minimum +10B.∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆...kartais nieko nesupainiojai?Jei 20 kompresija tai ieskok kito variklio
Didelis dekui tau uz pagalba, ten buvo ne B supainiojau. Visa beda tame kad kitatautis ipyle vienam purkstukui sugedus purkstuku chemijos kazkokios, ir jin sugriauze purkstuku kazka... Tai dabar restauruoja 3 purkstukus, tame visa beda. Tik vienas naujas purkstukas liko sveikas Ryt pasiimsiu masina, jai dar nesikurs parasysiu ir prasysiu pagalbos.
User
2010-09-17 00:47
Kompresija turi buti bent 30.Ir daug-maz vienoda visuose cilindruose.20 tai sakes.Liudnai.Manau pastebejai suspaudimo laipsni , t.y.pirmo stumoklio ejimo suspaudimas.O gerai pasukus jei ner 30-32 tai prasti popieriai
Your message |
|