User
2015-06-06 15:49
Sveiki, gal kas nors susidūrė su tokia problema. Opel vectra GTS 2.2l 92kW dinginėja trauka važiuojant ~110 ~120km/h (įsijungia avarinis rėžimas, užsidega lemputė su atomobiliu ir raktu). Dingus traukai daugiau 100km/h nevažiuoja. Įsibėgėja labai lėtai, kaip suprantu atjungia turbiną. Pastebėjau, kad trauka dingsta tik važiuojant 5 pavara. Tarkim važiuojant 4 bėgiu uždrožiant iki 120km/h trauka nedingsta. Tikrino jau porą meistrų, pakeitė turbinos oro srauto reguliatorių ir vakumo alkūnę, kas turėjo panaikint problemą, bet tik išvažiavus iš serviso tos pačios problemos. Anot meistrų EGR vožtuvai dirba tvarkoj. Kas gali būti per problema?
User
2015-06-06 16:06
2015-06-06
15:49 wrote:
Sveiki, gal kas nors susidūrė su tokia problema. Opel vectra GTS 2.2l 92kW dinginėja trauka važiuojant ~110 ~120km/h (įsijungia avarinis rėžimas, užsidega lemputė su atomobiliu ir raktu). Dingus traukai daugiau 100km/h nevažiuoja. Įsibėgėja labai lėtai, kaip suprantu atjungia turbiną. Pastebėjau, kad trauka dingsta tik važiuojant 5 pavara. Tarkim važiuojant 4 bėgiu uždrožiant iki 120km/h trauka nedingsta. Tikrino jau porą meistrų, pakeitė turbinos oro srauto reguliatorių ir vakumo alkūnę, kas turėjo panaikint problemą, bet tik išvažiavus iš serviso tos pačios problemos. Anot meistrų EGR vožtuvai dirba tvarkoj. Kas gali būti per problema?
Na matau teks pasidalinti patarimu, nes pilstot su meistrais iš tuščio į kiaurą. Tiesiog užsinešę purkštukai, eilinė bėda dėl lietuviško dyzelio. Gali vežt restauruot ir mokėt apie 500-1000€, arba gali pravalyt. Kaip tik prieš savaitę draugo mašinai valėm. Jei bake apie pusę bako dyzelino, reikia įpilt 15-20l benzino, kad pukrštukai išsivalytų, prisidirbtų ir susikalibruotų. Išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti(vėl pusė bako dyzelio ir 15-20l benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos neliks nė ženklo. Sėkmės
User
2015-06-06 16:22
2015-06-06
15:49 wrote:
Sveiki, gal kas nors susidūrė su tokia problema. Opel vectra GTS 2.2l 92kW dinginėja trauka važiuojant ~110 ~120km/h (įsijungia avarinis rėžimas, užsidega lemputė su atomobiliu ir raktu). Dingus traukai daugiau 100km/h nevažiuoja. Įsibėgėja labai lėtai, kaip suprantu atjungia turbiną. Pastebėjau, kad trauka dingsta tik važiuojant 5 pavara. Tarkim važiuojant 4 bėgiu uždrožiant iki 120km/h trauka nedingsta. Tikrino jau porą meistrų, pakeitė turbinos oro srauto reguliatorių ir vakumo alkūnę, kas turėjo panaikint problemą, bet tik išvažiavus iš serviso tos pačios problemos. Anot meistrų EGR vožtuvai dirba tvarkoj. Kas gali būti per problema?
2015-06-06
16:06 wrote:
Na matau teks pasidalinti patarimu, nes pilstot su meistrais iš tuščio į kiaurą. Tiesiog užsinešę purkštukai, eilinė bėda dėl lietuviško dyzelio. Gali vežt restauruot ir mokėt apie 500-1000€, arba gali pravalyt. Kaip tik prieš savaitę draugo mašinai valėm. Jei bake apie pusę bako dyzelino, reikia įpilt 15-20l benzino, kad pukrštukai išsivalytų, prisidirbtų ir susikalibruotų. Išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti(vėl pusė bako dyzelio ir 15-20l benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos neliks nė ženklo. Sėkmės
Logiškai mąstant jei purkštukai užsikimšę, tai turėtų turbiną atjungt ir 4 bėgiu, ar klystu?
User
2015-06-06 16:38
2015-06-06
15:49 wrote:
Sveiki, gal kas nors susidūrė su tokia problema. Opel vectra GTS 2.2l 92kW dinginėja trauka važiuojant ~110 ~120km/h (įsijungia avarinis rėžimas, užsidega lemputė su atomobiliu ir raktu). Dingus traukai daugiau 100km/h nevažiuoja. Įsibėgėja labai lėtai, kaip suprantu atjungia turbiną. Pastebėjau, kad trauka dingsta tik važiuojant 5 pavara. Tarkim važiuojant 4 bėgiu uždrožiant iki 120km/h trauka nedingsta. Tikrino jau porą meistrų, pakeitė turbinos oro srauto reguliatorių ir vakumo alkūnę, kas turėjo panaikint problemą, bet tik išvažiavus iš serviso tos pačios problemos. Anot meistrų EGR vožtuvai dirba tvarkoj. Kas gali būti per problema?
Mynk taka atgal pas toki" meistra" ir be zodziu kalk i galva is kojos! Po to atsiimk pinigus! esme , kad kazkas kazka atjungia, o tau ta pasakys tik diagnostika...
User
User
2015-09-12 21:59
Nesudėtingas patarimas, kuriam laikui padeda.
Šita problema atsitinka, kai užsineša įsiurbimo kolektoriuje stovintis slėgio jutiklis (boost pressure). Prie jo prieiti patogu - atjungi fiškę, atsuki vieną varžtą ir išsiimi. Jis mėgsta užsinešti juoduliais.
Prasiplauni, išvalai (aš mėgstu su nefrasu) ir vėl toliau kokį mėnesį ramiai važinėji.
Galima ieškoti, dėl ko užsineša, bet nefraso bonkutė pigiau kainuoja.
Šita problema atsitinka, kai užsineša įsiurbimo kolektoriuje stovintis slėgio jutiklis (boost pressure). Prie jo prieiti patogu - atjungi fiškę, atsuki vieną varžtą ir išsiimi. Jis mėgsta užsinešti juoduliais.
Prasiplauni, išvalai (aš mėgstu su nefrasu) ir vėl toliau kokį mėnesį ramiai važinėji.
Galima ieškoti, dėl ko užsineša, bet nefraso bonkutė pigiau kainuoja.
Your message |
|