OPEL variklio gedimas.

Created by User 2013-06-16
2013-06-16 21:14
Sveiki

Norėčiau gauti patarimų arba pagalbos tokia tema.
Turiu OPEL ASTRA 1999m 1, 7TD (vokiskas variklis).
Paskutiniu metu ištiko keletas nelaimių kurios gali būti, kad įtakojo esamą gedimą.

Priešistorė:
Prieš gerą mėnesį važiuojant užmiestyje vidutiniu greičiu nusmuko žarnelė nuo tepalo aušintuvo (nusmuko todėl kad žarnelės buvo nesenai judintos ir konutas nebeužfiksavo tinkamai). Ko pasekoje 300 metrų ruože visas tepalas išėjo lauk. Kompiuteris gesino variklį. Sustojau. pamačiau kas nutiko. Supyliau naują tepalą, užmovaiu žarnelę tikėdamasis, kad laikysis. Nuvažiavau dar kilometrą, pasirodo žarnelė nesilaikė. tepalas vėl išėjo laukan. Partempiau mašiną į garažą. Šį kart žarnelę užfiksavom patikimai. Kadangi nenorėjau gero tepalo laistyti - supyliau padėvėtą tepalą (atrabotkę) į variklį. Kitą dieną laukė skubi kelionė, todėl 160km nuvažiavau su atrabotke. Trauka žinoma jautėsi kad ne tokia kaip turi būti, bet manau dėl tepalo nusidėvėjimo.
Tada tepalai buvo pakeisti. supiltas naujas tepalas. pakeistas tepalo filtras.

Lemtinga diena:
Po tepalų ir filtro keitimo nuvaziavau sekmingai 80km (ne iš karto, per pora dienų). Tada nutiko kai kas labai negero. važiuojant greitkeliu (~110km/h) pajutau kad atsiranda kažkoks pašalinis triukšmas, o trauka akivaizdžiai ima mažėti. nuvažiavau 3km sustojau degalinėje. radiatoraus aušintuvai sukosi pilnu greičiu, bet kelionė buvo netolima, todėl nusprendžiau judėti. judant garsas darėsi vis stipresnis. atsirado dūmingumas. trauka iš viso pradingo, variklis užkaito tiek kad už 6km kompiuteris gesino mašiną.

Reziume:
Nebeliko traukos. nors variklis užsiveda lengvai, tačiau užkaista labai greitai. paspaudus gazą - nežmoniškas tarškėjimas iš variklio. ir galybė dūmų...


Prašau pagalbos ir patarimo. Ko reikėtų imtis? ką tikrinti?

AČIŪ
2013-06-16 22:02
1.Uzkaisti gali del tepalo trukumo blogas tepimas.
2.Ausinimo sistema bloga.
2.Ikaites variklis iki raudonos temperaturos netenka daugiau nei puses galios tad vos vaziuoja ir tuo paciu variklio galva gadini kaitindamas gali perkaitinti ir sukraipyti ja tad tau antifryzas dings.
3.Rasai didelis garsas ir dumingumas atsirado tarsketi gali daug kas kompencatoriai gal kos indeklas prasuktas zodziu taip varik i servisa tau pasakys kas yra masinai papasakok sava istorija ir fsio neieskok slieku pats neverta varkti gerriau daro tas kas zino nes kai patys meistreliais norim patapti tai gauni rezultata neigiama vien islaidos ir bedos po bedos..
2013-06-16 22:17
2013-06-16 22:02 wrote: 1.Uzkaisti gali del tepalo trukumo blogas tepimas.
2.Ausinimo sistema bloga.
2.Ikaites variklis iki raudonos temperaturos netenka daugiau nei puses galios tad vos vaziuoja ir tuo paciu variklio galva gadini kaitindamas gali perkaitinti ir sukraipyti ja tad tau antifryzas dings.
3.Rasai didelis garsas ir dumingumas atsirado tarsketi gali daug kas kompencatoriai gal kos indeklas prasuktas zodziu taip varik i servisa tau pasakys kas yra masinai papasakok sava istorija ir fsio neieskok slieku pats neverta varkti gerriau daro tas kas zino nes kai patys meistreliais norim patapti tai gauni rezultata neigiama vien islaidos ir bedos po bedos..
Matai dalykas tas, kad kai užkaito, tepalas jau buvo geras ir jo buvo pakankamai. Nes buvo ka tik supiltas.

Ausinimo sistemos bedu niekada nebuvo, be to keistas siurblys ziema ir syksciai nedinginedavo. svarus

variklis ikaites tai zinoma kad traukos neturi. bet ja salta uzvedus irgi nepajuda is vietos. reikia gaza dugnu uzmint kad pakrutetu. nors temperatura dar nulis buna.

servisais nepasitikiu visiskai. zinau kad suremontuos kas jiem patinka. sumokesiu uz ka reikia ir uz ka nereikia. :) o kai pats nudegi - nera ka kaltint. ir nakti geriau miegasi :)
2013-06-17 07:49
2013-06-16 22:02 wrote: 1.Uzkaisti gali del tepalo trukumo blogas tepimas.
2.Ausinimo sistema bloga.
2.Ikaites variklis iki raudonos temperaturos netenka daugiau nei puses galios tad vos vaziuoja ir tuo paciu variklio galva gadini kaitindamas gali perkaitinti ir sukraipyti ja tad tau antifryzas dings.
3.Rasai didelis garsas ir dumingumas atsirado tarsketi gali daug kas kompencatoriai gal kos indeklas prasuktas zodziu taip varik i servisa tau pasakys kas yra masinai papasakok sava istorija ir fsio neieskok slieku pats neverta varkti gerriau daro tas kas zino nes kai patys meistreliais norim patapti tai gauni rezultata neigiama vien islaidos ir bedos po bedos..
2013-06-16 22:17 wrote: Matai dalykas tas, kad kai užkaito, tepalas jau buvo geras ir jo buvo pakankamai. Nes buvo ka tik supiltas.

Ausinimo sistemos bedu niekada nebuvo, be to keistas siurblys ziema ir syksciai nedinginedavo. svarus

variklis ikaites tai zinoma kad traukos neturi. bet ja salta uzvedus irgi nepajuda is vietos. reikia gaza dugnu uzmint kad pakrutetu. nors temperatura dar nulis buna.

servisais nepasitikiu visiskai. zinau kad suremontuos kas jiem patinka. sumokesiu uz ka reikia ir uz ka nereikia. :) o kai pats nudegi - nera ka kaltint. ir nakti geriau miegasi :)
Servisas nelygus servisui as pats dirbu servise mes ten nieko nechimicinam ir keiciam ta ka reikia ir net tapacias dalis restaurot vezam kad tik pigiau zmogui. Zinau kitur taip daro keicia ka reikia ka neireikia ir nulupa milziniskus pinigus uz nieka.

Ziurek oro srauto matuokle del jos trauka dingsta net saltu nevaziuoja kaip pridera. Atjunk prie oro filtro fyske uzkurk ir ziurek kas daros jei atjngus ir pajungus niekas nesikeicia tada bus ji kalta del traukos. Kaina eina mazdaug 100lt ir gali pats pasikeisti 5min darbas butinai pirk pagal sava metus ir tik pagal sava motora 2l tau netiks. Zinau toki atveji is vokieciu masina pirko su defektu bet ten benzas buvo zodziu netraukle nevazevo pasiziurim tepalo lygi o iki virsaus tai mes net 6l tepalo nupylem:):) bet po to masina dabar iki siol vaziouja traukia viskas jei gerai.
2013-06-17 10:10
2013-06-16 22:02 wrote: 1.Uzkaisti gali del tepalo trukumo blogas tepimas.
2.Ausinimo sistema bloga.
2.Ikaites variklis iki raudonos temperaturos netenka daugiau nei puses galios tad vos vaziuoja ir tuo paciu variklio galva gadini kaitindamas gali perkaitinti ir sukraipyti ja tad tau antifryzas dings.
3.Rasai didelis garsas ir dumingumas atsirado tarsketi gali daug kas kompencatoriai gal kos indeklas prasuktas zodziu taip varik i servisa tau pasakys kas yra masinai papasakok sava istorija ir fsio neieskok slieku pats neverta varkti gerriau daro tas kas zino nes kai patys meistreliais norim patapti tai gauni rezultata neigiama vien islaidos ir bedos po bedos..
2013-06-16 22:17 wrote: Matai dalykas tas, kad kai užkaito, tepalas jau buvo geras ir jo buvo pakankamai. Nes buvo ka tik supiltas.

Ausinimo sistemos bedu niekada nebuvo, be to keistas siurblys ziema ir syksciai nedinginedavo. svarus

variklis ikaites tai zinoma kad traukos neturi. bet ja salta uzvedus irgi nepajuda is vietos. reikia gaza dugnu uzmint kad pakrutetu. nors temperatura dar nulis buna.

servisais nepasitikiu visiskai. zinau kad suremontuos kas jiem patinka. sumokesiu uz ka reikia ir uz ka nereikia. :) o kai pats nudegi - nera ka kaltint. ir nakti geriau miegasi :)
2013-06-17 07:49 wrote: Servisas nelygus servisui as pats dirbu servise mes ten nieko nechimicinam ir keiciam ta ka reikia ir net tapacias dalis restaurot vezam kad tik pigiau zmogui. Zinau kitur taip daro keicia ka reikia ka neireikia ir nulupa milziniskus pinigus uz nieka.

Ziurek oro srauto matuokle del jos trauka dingsta net saltu nevaziuoja kaip pridera. Atjunk prie oro filtro fyske uzkurk ir ziurek kas daros jei atjngus ir pajungus niekas nesikeicia tada bus ji kalta del traukos. Kaina eina mazdaug 100lt ir gali pats pasikeisti 5min darbas butinai pirk pagal sava metus ir tik pagal sava motora 2l tau netiks. Zinau toki atveji is vokieciu masina pirko su defektu bet ten benzas buvo zodziu netraukle nevazevo pasiziurim tepalo lygi o iki virsaus tai mes net 6l tepalo nupylem:):) bet po to masina dabar iki siol vaziouja traukia viskas jei gerai.
koke dar srauto matuokle , , jai vaziuojant uzkaito , to pasekoje dingo trauka ir galiausiai pradejo tarsket motoras tj manau aisku kad kala motora , kitaip sakant gnybe indeklus , turbut praita kart prisizaidei su dinginejanciais tepalais;)
2013-06-17 15:04
na bet jūs ir grybą pjaunat. Vienas servise dirba ir net nenutuokia, kad dirbančiam motorui negalima atjungt-pajungt OSM, nes taip galima ir naują nuo įtampos šuolių užmušt. Be to ją atjungus važiuot iš vietos važiuosi, tik bus kiti niuansai su trauka ir kuro sąnaudom.
Kitas važiuoja, kol kompas motorą užgesina. Būtų buvę geriau, jei kompas nebūtų variklio gesinęs.

O jei rimčiau, tai dėl sutrikusio tepimo, pirmiausia turėjo kentėt turbina - žiūrėk ar sukasi, ar sparnelis koks nelūžo ar ašis nuo perkaitimo. Toliau paskirstymo velenėlis gali būt užvilktas galvoj bei indėklas koks prasuktas ant alkūninio.]
Dar žiūrėk ir galva bus susiraičiusi nuo perkaitimo. Skrodi ir žiūri
2013-06-17 15:41
2013-06-17 15:04 wrote: na bet jūs ir grybą pjaunat. Vienas servise dirba ir net nenutuokia, kad dirbančiam motorui negalima atjungt-pajungt OSM, nes taip galima ir naują nuo įtampos šuolių užmušt. Be to ją atjungus važiuot iš vietos važiuosi, tik bus kiti niuansai su trauka ir kuro sąnaudom.
Kitas važiuoja, kol kompas motorą užgesina. Būtų buvę geriau, jei kompas nebūtų variklio gesinęs.

O jei rimčiau, tai dėl sutrikusio tepimo, pirmiausia turėjo kentėt turbina - žiūrėk ar sukasi, ar sparnelis koks nelūžo ar ašis nuo perkaitimo. Toliau paskirstymo velenėlis gali būt užvilktas galvoj bei indėklas koks prasuktas ant alkūninio.]
Dar žiūrėk ir galva bus susiraičiusi nuo perkaitimo. Skrodi ir žiūri
Maziau intike prisiskaityk grybe kikvienas moka kopinti nuo kitu net nezinodami ka...
2013-06-17 15:51
2013-06-17 15:04 wrote: na bet jūs ir grybą pjaunat. Vienas servise dirba ir net nenutuokia, kad dirbančiam motorui negalima atjungt-pajungt OSM, nes taip galima ir naują nuo įtampos šuolių užmušt. Be to ją atjungus važiuot iš vietos važiuosi, tik bus kiti niuansai su trauka ir kuro sąnaudom.
Kitas važiuoja, kol kompas motorą užgesina. Būtų buvę geriau, jei kompas nebūtų variklio gesinęs.

O jei rimčiau, tai dėl sutrikusio tepimo, pirmiausia turėjo kentėt turbina - žiūrėk ar sukasi, ar sparnelis koks nelūžo ar ašis nuo perkaitimo. Toliau paskirstymo velenėlis gali būt užvilktas galvoj bei indėklas koks prasuktas ant alkūninio.]
Dar žiūrėk ir galva bus susiraičiusi nuo perkaitimo. Skrodi ir žiūri
2013-06-17 15:41 wrote: Maziau intike prisiskaityk grybe kikvienas moka kopinti nuo kitu net nezinodami ka...:director:
aš auto forumus dažnai paskaitau vietoj anekdotų, kai laisvo laiko yra. Dažnai prajuokina kai kurie pasakymai
2013-06-17 16:04
2013-06-17 15:04 wrote: na bet jūs ir grybą pjaunat. Vienas servise dirba ir net nenutuokia, kad dirbančiam motorui negalima atjungt-pajungt OSM, nes taip galima ir naują nuo įtampos šuolių užmušt. Be to ją atjungus važiuot iš vietos važiuosi, tik bus kiti niuansai su trauka ir kuro sąnaudom.
Kitas važiuoja, kol kompas motorą užgesina. Būtų buvę geriau, jei kompas nebūtų variklio gesinęs.

O jei rimčiau, tai dėl sutrikusio tepimo, pirmiausia turėjo kentėt turbina - žiūrėk ar sukasi, ar sparnelis koks nelūžo ar ašis nuo perkaitimo. Toliau paskirstymo velenėlis gali būt užvilktas galvoj bei indėklas koks prasuktas ant alkūninio.]
Dar žiūrėk ir galva bus susiraičiusi nuo perkaitimo. Skrodi ir žiūri
2013-06-17 15:41 wrote: Maziau intike prisiskaityk grybe kikvienas moka kopinti nuo kitu net nezinodami ka...:director:
2013-06-17 15:51 wrote: aš auto forumus dažnai paskaitau vietoj anekdotų, kai laisvo laiko yra. Dažnai prajuokina kai kurie pasakymai
kaip pirstu y s... , as ir paskaitineju kai nera kas veikt , ,,
2013-06-17 17:01
vadovaujantis patarimais pats gaučiau darbuotis kaip servisai dirba. ardyčiau viską ir keisčiau viską iš eilės.

Čia kažkas apie turbiną užsiminė. su turbina viskas gerai. sukasi ir veikia.

Oro srauto matuoklė tarškėjimo negali sukelt manau...
2013-06-17 17:46
OSM net ir bloga tarškėjimo varikliui nesukels.

Dar vienas klausimas - pas tave katalizatorius yra ar jau išpjautas?

Neatmetu galimybės jei jis yra kad po perkaitimo ji užkimšo tepalu ir kai jis užsikemša tai nepavažiuosi.

Turėjau audinę remonte, tai pagazavus pradėdavo kalt variklis ir dūmyt be proto, paskui šiek tiek normalizuodavosi ir ilgai ieškojau bėdos, kol pabandžiau užkurt išmetimo vamzdį atjungus nuo turbos
2013-06-17 19:30
2013-06-17 17:46 wrote: OSM net ir bloga tarškėjimo varikliui nesukels.

Dar vienas klausimas - pas tave katalizatorius yra ar jau išpjautas?

Neatmetu galimybės jei jis yra kad po perkaitimo ji užkimšo tepalu ir kai jis užsikemša tai nepavažiuosi.

Turėjau audinę remonte, tai pagazavus pradėdavo kalt variklis ir dūmyt be proto, paskui šiek tiek normalizuodavosi ir ilgai ieškojau bėdos, kol pabandžiau užkurt išmetimo vamzdį atjungus nuo turbos
tebunie kad po perkaitimo uzsikisa. tada kodel jis perkaito?

katalizatoriaus tai faktas kad nera :)
2013-06-17 20:12
o gal pas tave pirmiausia ivyko perkaitimas, ko pasekoje nebeatlaikiusi temperatūros nusimovė tepalo šlanga?

Aišku spėliot galima daug, bet variklį visvien teks skrost, tikrint galvą, žiūrėt tarpinę ir lyst giliau dėl kalimo.

Tu vis sakai, kad važiavai iki kol kompas gesino variklį, tai negi nieko nematei skydelyje apie variklio temperatūrą?
2013-06-17 21:53
Gedimo niekas nepasakys per laidą. Paskaičius, ką teko išgyvent varikliui, net nebetvarkyčiau jo, kitą dėčiau. Didžiulis peilis varikliui dirbt be tepalo, o čia net kelis kartus taip jam teko dirbt. Garantuotai alkūninio idėklas ar net keli indėklai yra pavilkti. Iš čia ir barškesys. Dirbant be tepalo ar su tepalo trūkumu, variklyje trintis žiauriai padidėja, dėl to kaista ir traukos neturi, čia jis perkaito, prapūtė galvos tarpinę arba trūko galva. Bet jei dabar jis tik sušilę durniuoja, tai bus galva trūkus. Dar klausimas kaip su žiedais, galimas daiktas, kad atitrūkęs žiedo gabalas maskatuoja ir daužosi cilindre.
2013-06-17 22:04
2013-06-17 20:12 wrote: o gal pas tave pirmiausia ivyko perkaitimas, ko pasekoje nebeatlaikiusi temperatūros nusimovė tepalo šlanga?

Aišku spėliot galima daug, bet variklį visvien teks skrost, tikrint galvą, žiūrėt tarpinę ir lyst giliau dėl kalimo.

Tu vis sakai, kad važiavai iki kol kompas gesino variklį, tai negi nieko nematei skydelyje apie variklio temperatūrą?
kad slanga nusmuko del fikstoriaus esu garantuotas. nes kai jau fiksatoriu uztraukiau stipriai - nuvaziavau 160 km ir jokiu uzkaitimu nebuvo.

o kai kompas gesino varikli del temperaturos.. susiparines ziauriai buvau del to stipraus garso ir neziurejau i skydeli :))
2013-06-17 22:05
2013-06-17 21:53 wrote: Gedimo niekas nepasakys per laidą. Paskaičius, ką teko išgyvent varikliui, net nebetvarkyčiau jo, kitą dėčiau. Didžiulis peilis varikliui dirbt be tepalo, o čia net kelis kartus taip jam teko dirbt. Garantuotai alkūninio idėklas ar net keli indėklai yra pavilkti. Iš čia ir barškesys. Dirbant be tepalo ar su tepalo trūkumu, variklyje trintis žiauriai padidėja, dėl to kaista ir traukos neturi, čia jis perkaito, prapūtė galvos tarpinę arba trūko galva. Bet jei dabar jis tik sušilę durniuoja, tai bus galva trūkus. Dar klausimas kaip su žiedais, galimas daiktas, kad atitrūkęs žiedo gabalas maskatuoja ir daužosi cilindre.
Vadinasi paleidziu dalim ir ziuriu ar like kas nors is jo sveiko dar :)
2013-06-17 22:05
Ačiū už patarimus visiems.

Your message