User
2013-04-16 18:53
sveiki. zodziu yra toks dalykas, turiu sena masina mitsubishi colt, (dovanotam arkliui i dantis neziurima) ji man visai nieko, tik kad per sena. ir dairausi kitos masinos, manau apie golf 4. tik yra toks klausimas. pvz kiek vaziavau su 3 golfais, jie visi barska tarska, atrodo tuoj subyres, pavaros ismaltos, atleidinejant sankaba purtosi, nu tiesiog slygsti masina, o mano coltas atrodo kaip nauja neskaitant isvaizdos, idealiai vaziuoja, kietesne uz ta golfa bet seip viskas idealiai. tai klausimas butu toks, ar pvz 4 golfas nera toks barskutis pas kuri pavaros ismaltos visas barska ir tt? nes su 4 tik vienu vaziavau, lyg ir normaliai.
User
2013-04-16 19:02
Bet tu biski trinteletas mazas per galva buvai turbut ne?
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina?
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu D
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina?
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu D
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa
User
2013-04-16 19:45
Gal vaziavai su su itin zemom padangom apautais aukstais diskais toel susidare toks ispudis ir nieko keisto pasitaike taip.Arba visu gplfu ir polo beda-skysti galiniai salenblokai , pavru kulise, priekine variklio ir dezes salenbliku konstrukcija grynai konvejerine o ne komfortui sukurta.Apcaioje salenblokai turi gamyklini laisvuma, idan amortizuotu varikli su deze, ir tos virsutines tepalines pagalves komforto neprideda, tik vibrancija salone mazene, bet ne malonesnis vaziavimas.Vienas sprendimu-DETI OPELINIUS SALENBLOKUS.Ismeginta ir lux rezultatai.Vaziuoja minkstai tarsi Cadilac
User
2013-04-16 20:34
Ziurint del ko tu perki ta golfa 4 jeigu tikiesi, kad bus tokia komfortiska kaip kokia verlso klases masina tai klysti. Pats turiu jau metus golfa 4 2003 metu taip subarska kazkas kai vaiuoji nelygiu keliu arba duobetu bet tik tiek. Del pavaru tai cia priklauso nuo buvusio seimininko kaip jis mego vazinetis ir taip pat nuo ridos. Bet nereikia bijoti golfu jie yra patvarus ir jei kas atsitinka tai nebrangiai kastuoja ;D siaip patarciau tdi imti, geriau traukia
wagen
1829 / 0
2013-04-16 20:37
2013-04-16
20:34 wrote:
Ziurint del ko tu perki ta golfa 4 jeigu tikiesi, kad bus tokia komfortiska kaip kokia verlso klases masina tai klysti. Pats turiu jau metus golfa 4 2003 metu taip subarska kazkas kai vaiuoji nelygiu keliu arba duobetu bet tik tiek. Del pavaru tai cia priklauso nuo buvusio seimininko kaip jis mego vazinetis ir taip pat nuo ridos. Bet nereikia bijoti golfu jie yra patvarus ir jei kas atsitinka tai nebrangiai kastuoja ;D siaip patarciau tdi imti, geriau traukia :D
geriau traukia?ziurint su kokiu lygini
User
2013-04-16 20:44
2013-04-16
20:34 wrote:
Ziurint del ko tu perki ta golfa 4 jeigu tikiesi, kad bus tokia komfortiska kaip kokia verlso klases masina tai klysti. Pats turiu jau metus golfa 4 2003 metu taip subarska kazkas kai vaiuoji nelygiu keliu arba duobetu bet tik tiek. Del pavaru tai cia priklauso nuo buvusio seimininko kaip jis mego vazinetis ir taip pat nuo ridos. Bet nereikia bijoti golfu jie yra patvarus ir jei kas atsitinka tai nebrangiai kastuoja ;D siaip patarciau tdi imti, geriau traukia :D
2013-04-16
20:37 wagen wrote:
geriau traukia?ziurint su kokiu lygini
as mane 1.9 96Kw tai trauka tikrai nesiskundziu. tikrai verta demesio. jai tau nereikia daug vietos gale ar labai didelio komforto. islaikymas pigus. nereikalauja labai daug prieziuros. pas mane buvo uzdetos zemo profilio padangos tai duobes jautesi visos bet uzdejus aukstesnes tai viskas isniko ir niekas nebebarska.
wagen
1829 / 0
2013-04-16 20:49
2013-04-16
20:34 wrote:
Ziurint del ko tu perki ta golfa 4 jeigu tikiesi, kad bus tokia komfortiska kaip kokia verlso klases masina tai klysti. Pats turiu jau metus golfa 4 2003 metu taip subarska kazkas kai vaiuoji nelygiu keliu arba duobetu bet tik tiek. Del pavaru tai cia priklauso nuo buvusio seimininko kaip jis mego vazinetis ir taip pat nuo ridos. Bet nereikia bijoti golfu jie yra patvarus ir jei kas atsitinka tai nebrangiai kastuoja ;D siaip patarciau tdi imti, geriau traukia :D
2013-04-16
20:37 wagen wrote:
geriau traukia?ziurint su kokiu lygini
2013-04-16
20:44 wrote:
as mane 1.9 96Kw tai trauka tikrai nesiskundziu:beer::thumbup:. tikrai verta demesio. jai tau nereikia daug vietos gale ar labai didelio komforto. islaikymas pigus. nereikalauja labai daug prieziuros. pas mane buvo uzdetos zemo profilio padangos tai duobes jautesi visos:lol: bet uzdejus aukstesnes tai viskas isniko ir niekas nebebarska.
nu blt, 1, 8 turbo tai vistiek geriau traukia
User
2013-04-16 22:13
2013-04-16
19:02 wrote:
Bet tu biski trinteletas mazas per galva buvai turbut ne?
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
paskaityk is naujo jei nesupratai, vairavau pats keturis trecius golfus, ir visi barskalai su ismaltom pavaru dezem, o neesu gyvenime mates ant japoniskos masinos ismaltos pavaru dezes, ar kad visa girgzdetu (nekalbu apie vaziuokles gedimus) esme kad taip slygsciai ji vaziuoja, zodziu golfas yra golfas, pigu eksploatuot bet vairuot man tai baisu tokia. zodziu man reikia mazytes masinos, lengvos, ir kad gerai trauktu, is japonisku nelabai ir yra ko rinktis, tinkamiausias variantas tai 4 golfas 1.8T tai tik noriu pasiklausti normaliu zmoniu ne tokiu kaip netis, ka apie juos gali pasakyt. ir dyzelio nenoriu, nesvarbu kuro sanaudos svarbu kad trauktu. tik nesiulykit visokiu r32 patys suprantat kodel o del traukos tai dyzelis tik kad labiau prilipdo prie sedynes, jei reikia autostradoi aplenkti kanors tai gerai. dyzelis kai sedi atrodo geriau traukia, bet sustacius tai aisku kas laimetu
User
2013-04-17 17:21
2013-04-16
19:02 wrote:
Bet tu biski trinteletas mazas per galva buvai turbut ne?
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
2013-04-16
22:13 wrote:
paskaityk is naujo jei nesupratai, vairavau pats keturis trecius golfus, ir visi barskalai su ismaltom pavaru dezem, o neesu gyvenime mates ant japoniskos masinos ismaltos pavaru dezes, ar kad visa girgzdetu (nekalbu apie vaziuokles gedimus) esme kad taip slygsciai ji vaziuoja, zodziu golfas yra golfas, pigu eksploatuot bet vairuot man tai baisu tokia. zodziu man reikia mazytes masinos, lengvos, ir kad gerai trauktu, is japonisku nelabai ir yra ko rinktis, tinkamiausias variantas tai 4 golfas 1.8T tai tik noriu pasiklausti normaliu zmoniu ne tokiu kaip netis, ka apie juos gali pasakyt. ir dyzelio nenoriu, nesvarbu kuro sanaudos svarbu kad trauktu. tik nesiulykit visokiu r32 patys suprantat kodel :) o del traukos tai dyzelis tik kad labiau prilipdo prie sedynes, jei reikia autostradoi aplenkti kanors tai gerai. dyzelis kai sedi atrodo geriau traukia, bet sustacius tai aisku kas laimetu :)
skirtumas tarp tdi 96kw 96 (130hp) ir 1.8t 110kw yra 100Nm tai manau daug ka jau reiskia apie pagreitejima
User
2013-04-17 19:24
2013-04-16
19:02 wrote:
Bet tu biski trinteletas mazas per galva buvai turbut ne?
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
Kaip manai, pavaros ismaltos jau turbut is gamyklos eina? :lol:
Ir kas dar atrodymui daro itakos be ISVAIZDOS? Pzdc saunuolis esi tu :DD
Koki pasiimsi toki ir turesi. Pavaziuok su dar keliais golfais, nuvaziuok apziuret ir suprasi ar tinka ji tau ar ne. Vieniem golfas yra viskas ko reikia is masinos ar niekad jo barskuciu nepavadintu, kitu ir su sausutu neisodintum i golfa :beer:
2013-04-16
22:13 wrote:
paskaityk is naujo jei nesupratai, vairavau pats keturis trecius golfus, ir visi barskalai su ismaltom pavaru dezem, o neesu gyvenime mates ant japoniskos masinos ismaltos pavaru dezes, ar kad visa girgzdetu (nekalbu apie vaziuokles gedimus) esme kad taip slygsciai ji vaziuoja, zodziu golfas yra golfas, pigu eksploatuot bet vairuot man tai baisu tokia. zodziu man reikia mazytes masinos, lengvos, ir kad gerai trauktu, is japonisku nelabai ir yra ko rinktis, tinkamiausias variantas tai 4 golfas 1.8T tai tik noriu pasiklausti normaliu zmoniu ne tokiu kaip netis, ka apie juos gali pasakyt. ir dyzelio nenoriu, nesvarbu kuro sanaudos svarbu kad trauktu. tik nesiulykit visokiu r32 patys suprantat kodel :) o del traukos tai dyzelis tik kad labiau prilipdo prie sedynes, jei reikia autostradoi aplenkti kanors tai gerai. dyzelis kai sedi atrodo geriau traukia, bet sustacius tai aisku kas laimetu :)
2013-04-17
17:21 wrote:
skirtumas tarp tdi 96kw 96 (130hp) ir 1.8t 110kw yra 100Nm tai manau daug ka jau reiskia apie pagreitejima :)
juk sakiau dyzeliai manes nedomina
User
2013-04-17 20:47
2013-04-16
22:13 wrote:
paskaityk is naujo jei nesupratai, vairavau pats keturis trecius golfus, ir visi barskalai su ismaltom pavaru dezem, o neesu gyvenime mates ant japoniskos masinos ismaltos pavaru dezes, ar kad visa girgzdetu (nekalbu apie vaziuokles gedimus) esme kad taip slygsciai ji vaziuoja, zodziu golfas yra golfas, pigu eksploatuot bet vairuot man tai baisu tokia. zodziu man reikia mazytes masinos, lengvos, ir kad gerai trauktu, is japonisku nelabai ir yra ko rinktis, tinkamiausias variantas tai 4 golfas 1.8T tai tik noriu pasiklausti normaliu zmoniu ne tokiu kaip netis, ka apie juos gali pasakyt. ir dyzelio nenoriu, nesvarbu kuro sanaudos svarbu kad trauktu. tik nesiulykit visokiu r32 patys suprantat kodel :) o del traukos tai dyzelis tik kad labiau prilipdo prie sedynes, jei reikia autostradoi aplenkti kanors tai gerai. dyzelis kai sedi atrodo geriau traukia, bet sustacius tai aisku kas laimetu :)
2013-04-17
17:21 wrote:
skirtumas tarp tdi 96kw 96 (130hp) ir 1.8t 110kw yra 100Nm tai manau daug ka jau reiskia apie pagreitejima :)
2013-04-17
19:24 wrote:
juk sakiau dyzeliai manes nedomina :)
as ne tema ir seip del idomumo
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?
User
2013-04-17 20:59
2013-04-17
17:21 wrote:
skirtumas tarp tdi 96kw 96 (130hp) ir 1.8t 110kw yra 100Nm tai manau daug ka jau reiskia apie pagreitejima :)
2013-04-17
19:24 wrote:
juk sakiau dyzeliai manes nedomina :)
2013-04-17
20:47 wrote:
as ne tema ir seip del idomumo:)
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?:)
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?:)
nes man irgi neidomu buvo dyzelis ir kuro sanaudos kaip buvau 18m ir pirkau pirma auto
bet galiausiai vistiek ant dyzelio uzsedau.
gerai dar pasvartyk ar verta pilt po 8-10benzo ir vaziuot taip paciai kaip su 5-6ltr salerkos.
su 1.9 96kw golfu vazinejau ir jis tikrai neprasciau eina nei 1, 8t 110KW.
butent tas 96kw buvo su tikra 133000km rida tiesiai is prancuzijos mazai dauztas.
turint omeni, kad jis golfas tai vaziavo smagiai, bet golfas ir liks golfu(nepatinka man tokios mazos)...
bet galiausiai vistiek ant dyzelio uzsedau.
gerai dar pasvartyk ar verta pilt po 8-10benzo ir vaziuot taip paciai kaip su 5-6ltr salerkos.
su 1.9 96kw golfu vazinejau ir jis tikrai neprasciau eina nei 1, 8t 110KW.
butent tas 96kw buvo su tikra 133000km rida tiesiai is prancuzijos mazai dauztas.
turint omeni, kad jis golfas tai vaziavo smagiai, bet golfas ir liks golfu(nepatinka man tokios mazos)...
User
2013-04-18 22:06
2013-04-17
19:24 wrote:
juk sakiau dyzeliai manes nedomina :)
2013-04-17
20:47 wrote:
as ne tema ir seip del idomumo:)
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?:)
kiek temos autoriui metu ir kelinta cia masina bus tavo?:)
2013-04-17
20:59 wrote:
nes man irgi neidomu buvo dyzelis ir kuro sanaudos kaip buvau 18m ir pirkau pirma auto:D
bet galiausiai vistiek ant dyzelio uzsedau.
gerai dar pasvartyk ar verta pilt po 8-10benzo ir vaziuot taip paciai kaip su 5-6ltr salerkos.
su 1.9 96kw golfu vazinejau ir jis tikrai neprasciau eina nei 1, 8t 110KW.
butent tas 96kw buvo su tikra 133000km rida tiesiai is prancuzijos mazai dauztas.
turint omeni, kad jis golfas tai vaziavo smagiai, bet golfas ir liks golfu(nepatinka man tokios mazos)...
bet galiausiai vistiek ant dyzelio uzsedau.
gerai dar pasvartyk ar verta pilt po 8-10benzo ir vaziuot taip paciai kaip su 5-6ltr salerkos.
su 1.9 96kw golfu vazinejau ir jis tikrai neprasciau eina nei 1, 8t 110KW.
butent tas 96kw buvo su tikra 133000km rida tiesiai is prancuzijos mazai dauztas.
turint omeni, kad jis golfas tai vaziavo smagiai, bet golfas ir liks golfu(nepatinka man tokios mazos)...
nepatinka man dyzeliai ir tiek nepirksit man ju, del garso, del eksploatacijos, del to kad negali ju drozt ir tt. neperkalbinekit, isidesiu dujas uz 2 stukas 4 kartos ir dzin man sakykit jus ka norit, kalba eina apie pati 4 golfa, o koki varikli rinktis palikit man 19 metu antra masina, pries tai turejau dar viena toki pati colta bet labai neilgai. isvis pirkciau trecia toki pati colta nes tai axujiena masina ner ka lygint su golfu, bet imciau tik 1.8 kuris geriau eina uz tiek audi a3 tiek golfa 4 su 1.8T 132kw. bet kad sena masina lievai atrodo o ant naujesnio colto galingiausias motoras 1.6
User
2013-04-18 22:25
Gera mašina 4 golfas, bet jei nori lakstyt, imk vėl japoną-mitubishi, mazda, honda, nissan, nsvarbu.Pats pajautei, kas yra japoniškas benzinas, iš golfo to neturėsi. Tai yra mano nuomonė paremta asmenine patirtimi, nenoriu pradėt beprasmių diskusijų, kas geriau.
User
2013-04-18 23:43
2013-04-18
22:25 wrote:
Gera mašina 4 golfas, bet jei nori lakstyt, imk vėl japoną-mitubishi, mazda, honda, nissan, nsvarbu.Pats pajautei, kas yra japoniškas benzinas, iš golfo to neturėsi. Tai yra mano nuomonė paremta asmenine patirtimi, nenoriu pradėt beprasmių diskusijų, kas geriau.
triochala
User
2013-04-19 00:25
2013-04-18
22:25 wrote:
Gera mašina 4 golfas, bet jei nori lakstyt, imk vėl japoną-mitubishi, mazda, honda, nissan, nsvarbu.Pats pajautei, kas yra japoniškas benzinas, iš golfo to neturėsi. Tai yra mano nuomonė paremta asmenine patirtimi, nenoriu pradėt beprasmių diskusijų, kas geriau.
juokingai skamba - jei nori palakstyt imk mazda...
wagen
1829 / 0
2013-04-19 00:36
jei tau colt yra ideali masina, tai tu tikrai nezinai pats ko nori
User
2013-04-19 08:21
2013-04-19
00:36 wagen wrote:
jei tau colt yra ideali masina, tai tu tikrai nezinai pats ko nori
Nu jei tai buvo pirma biciuko masina tai visai suprantama. Pavazines pora metu su kitom ir gales susidaryt tam tikra nuomone.
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
wagen
1829 / 0
2013-04-19 10:49
2013-04-19
00:36 wagen wrote:
jei tau colt yra ideali masina, tai tu tikrai nezinai pats ko nori
2013-04-19
08:21 wrote:
Nu jei tai buvo pirma biciuko masina tai visai suprantama. Pavazines pora metu su kitom ir gales susidaryt tam tikra nuomone.
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
o tai paga tave su dujom i dugna spaust negalima?ir kodel turi trukt galva?
vandal
419 / 0
2013-04-19 10:56
neiks ten netruks...svaigalai. turejau 1.4 3golf pilnas ipurškimas tskines dujos. droziau 2metus nieko jam nebuvo. Turėjau GTI 3 golf su taškinėm droziau 1 metus redlainais, an, duju, an benzo, pardaviau nieko jam nebuvo. dėk ir neklausyk, svarbu jei agresyviai vazinėji teplaiuka prisiziuret keisti neveliau nei kas 10000 arba bent kad jo butu visada daugiau nei minimumas, antifrizo lygi ziureti kad nekaistu. Ir aplamai 4 cilindru galvos retai truksta, vat 6 eilei cilindru daznai
User
2013-04-19 18:18
2013-04-19
00:36 wagen wrote:
jei tau colt yra ideali masina, tai tu tikrai nezinai pats ko nori
2013-04-19
08:21 wrote:
Nu jei tai buvo pirma biciuko masina tai visai suprantama. Pavazines pora metu su kitom ir gales susidaryt tam tikra nuomone.
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
2013-04-19
10:49 wagen wrote:
o tai paga tave su dujom i dugna spaust negalima?ir kodel turi trukt galva?:shocking:
Nes duju oktatinis skaicius didesnis - didesne degimo temperatura ir kaikurios galvos neatlaiko dideliu sukiu su tokia temp. Pvz du SAAB Aero buvo drozemi ant duju, truko galvos abiem. Abudu buvo su turbinom. Nesakau kad jos TIKRAI truks, tik turek omenyje, kad geriau tai daryt ant benzo
wagen
1829 / 0
2013-04-19 18:23
2013-04-19
08:21 wrote:
Nu jei tai buvo pirma biciuko masina tai visai suprantama. Pavazines pora metu su kitom ir gales susidaryt tam tikra nuomone.
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
2013-04-19
10:49 wagen wrote:
o tai paga tave su dujom i dugna spaust negalima?ir kodel turi trukt galva?:shocking:
2013-04-19
18:18 wrote:
Nes duju oktatinis skaicius didesnis - didesne degimo temperatura ir kaikurios galvos neatlaiko dideliu sukiu su tokia temp. Pvz du SAAB Aero buvo drozemi ant duju, truko galvos abiem. Abudu buvo su turbinom. Nesakau kad jos TIKRAI truks, tik turek omenyje, kad geriau tai daryt ant benzo :beer:
o tu nemanai kad problema gal ausinimo sistemoj buvo, uzsikimse kur ir savaime aisku kad ir su benzu padroztum toki vistiek galva truktu...turejau bulka, 6 metus droziau ir nieko jai neatsitiko, ir prisukau 240 tkm...tai kad
User
2013-04-19 18:28
2013-04-19
10:49 wagen wrote:
o tai paga tave su dujom i dugna spaust negalima?ir kodel turi trukt galva?:shocking:
2013-04-19
18:18 wrote:
Nes duju oktatinis skaicius didesnis - didesne degimo temperatura ir kaikurios galvos neatlaiko dideliu sukiu su tokia temp. Pvz du SAAB Aero buvo drozemi ant duju, truko galvos abiem. Abudu buvo su turbinom. Nesakau kad jos TIKRAI truks, tik turek omenyje, kad geriau tai daryt ant benzo :beer:
2013-04-19
18:23 wagen wrote:
o tu nemanai kad problema gal ausinimo sistemoj buvo, uzsikimse kur ir savaime aisku kad ir su benzu padroztum toki vistiek galva truktu...turejau bulka, 6 metus droziau ir nieko jai neatsitiko, ir prisukau 240 tkm...tai kad
Negaliu gyncitis kad ausinimas buvo tobulas, bet manau kad buvo geras ausinimas. Su benzu jokiu bedu nebuvo. Taigi priklauso dar ir nuo galvos sudeties, nera jos juk visos vienodos
wagen
1829 / 0
2013-04-19 18:30
2013-04-19
18:18 wrote:
Nes duju oktatinis skaicius didesnis - didesne degimo temperatura ir kaikurios galvos neatlaiko dideliu sukiu su tokia temp. Pvz du SAAB Aero buvo drozemi ant duju, truko galvos abiem. Abudu buvo su turbinom. Nesakau kad jos TIKRAI truks, tik turek omenyje, kad geriau tai daryt ant benzo :beer:
2013-04-19
18:23 wagen wrote:
o tu nemanai kad problema gal ausinimo sistemoj buvo, uzsikimse kur ir savaime aisku kad ir su benzu padroztum toki vistiek galva truktu...turejau bulka, 6 metus droziau ir nieko jai neatsitiko, ir prisukau 240 tkm...tai kad
2013-04-19
18:28 wrote:
Negaliu gyncitis kad ausinimas buvo tobulas, bet manau kad buvo geras ausinimas. Su benzu jokiu bedu nebuvo. Taigi priklauso dar ir nuo galvos sudeties, nera jos juk visos vienodos
beto nepamirsk kad dirbant dujom dar duju reduktorius truputi papildomai saldo
User
2013-04-19 20:14
2013-04-19
08:21 wrote:
Nu jei tai buvo pirma biciuko masina tai visai suprantama. Pavazines pora metu su kitom ir gales susidaryt tam tikra nuomone.
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
Jeigu ruosies draskyti pastoviai masina ant duju tai sekmes, truks galva, turesi daug bedu. Geriau ant duju vazinek ramiai o norint gerai padrozt junkis benza ir lek
O jeigu nori japono ir geros traukos, kodel nesidairai i Subaru? Turesi dar ir pravazuma gera
2013-04-19
10:49 wagen wrote:
o tai paga tave su dujom i dugna spaust negalima?ir kodel turi trukt galva?:shocking:
2013-04-19
18:18 wrote:
Nes duju oktatinis skaicius didesnis - didesne degimo temperatura ir kaikurios galvos neatlaiko dideliu sukiu su tokia temp. Pvz du SAAB Aero buvo drozemi ant duju, truko galvos abiem. Abudu buvo su turbinom. Nesakau kad jos TIKRAI truks, tik turek omenyje, kad geriau tai daryt ant benzo :beer:
Jei overis teisus arba ta remontine literatura kuria jis tada citavo-tiksli, tai jis anksciau sake kad LPG degimo temperatura uz benzino tera didesne 0, 001 laipsniu, supertiksliai skaiciaus nepamenu, vnz nereiksmingas tas temperaturos skirtumas.Aisku dazmai tie skaiciai buna labaratoiniais eksperimentais isgauti, o ne realiomis darbinemis salygomis.Cia idomiau man atrodo kaip degant LPG pasikeicia ismetimo duju temperatura, nes ji zenkliai skiriasi nuo benzo ismetimo o kad keiciasi tai faktas.Maniskiame darbiniam arkli siuo metu BRC dujos o purkstukai su kompu Tartarine, ar gerai nustatyta per kompa ar del geros irangos su LPG traukia toks ispudis geriau nei benzu.
User
2013-04-19 21:20
2013-04-19
00:36 wagen wrote:
jei tau colt yra ideali masina, tai tu tikrai nezinai pats ko nori
kaip uz tokia suma, nes ji nebarska nebilda, visiskai niekas neismalta. cia durnam aisku kad colto ner ko lygint su 2012 mersu...
User
2013-04-19 21:26
as irgi droziau ta colta, nebuvo dienos kad jis nebutu mates 7k apsuku 2 metai ir nieko. o beje anksciau tai taip, masina vaziuoja ir tiek, skirtumu nebuvo, bet poto supratau kad golfas barskalas kurio nepirkciau gyvenime, audi taip pat, bet va japoniskos maloniai valdosi. su 4 golfu vaziavau 1.8T 110kw bet labai labai nedaug, ten prie regitros aikstelei apsukau du kartus pirma pavara iki dugno ir tiek, tai nieko negaliu pasakyt. subaru kad labai eksploatacija brangi? ar as klystu? placiau apie jas papasakok, nieko apie jas nezinau, nesidomejau
giedzka
1757 / 0
2013-04-19 21:30
2013-04-19
21:26 wrote:
as irgi droziau ta colta, nebuvo dienos kad jis nebutu mates 7k apsuku :D 2 metai ir nieko. o beje anksciau tai taip, masina vaziuoja ir tiek, skirtumu nebuvo, bet poto supratau kad golfas barskalas kurio nepirkciau gyvenime, audi taip pat, bet va japoniskos maloniai valdosi. su 4 golfu vaziavau 1.8T 110kw bet labai labai nedaug, ten prie regitros aikstelei apsukau du kartus pirma pavara iki dugno ir tiek, tai nieko negaliu pasakyt. subaru kad labai eksploatacija brangi? ar as klystu? placiau apie jas papasakok, nieko apie jas nezinau, nesidomejau :)
AWD ir tuom viskas pasakyta apie subaru, na dar ziurint koks variklis, jei jau apie turbinines impras imsim kalbeti tai kaina nebe ta, o apie legacy neverta manau beje bandei kada vaziuoti su 3 gogoliu tik su vr6 sirdimi?
You serious?
User
2013-04-19 21:55
nesekit pasakų, benzino ir dujų pliūpsnio temperatūra skiriasi 15 %, dėl to su dujom ir galingumas tiek mažesnis, o oktaninis skaičius dujoms yra nuo 102-104, bet tai ne degimo temperatūra, o degimo laikas, n dujos anksčiau užsidega, ir vėliau gesta, dėl ko mažėja detonacijos, ir reik ankstint degimą.
User
2013-04-20 22:01
2013-04-19
21:26 wrote:
as irgi droziau ta colta, nebuvo dienos kad jis nebutu mates 7k apsuku :D 2 metai ir nieko. o beje anksciau tai taip, masina vaziuoja ir tiek, skirtumu nebuvo, bet poto supratau kad golfas barskalas kurio nepirkciau gyvenime, audi taip pat, bet va japoniskos maloniai valdosi. su 4 golfu vaziavau 1.8T 110kw bet labai labai nedaug, ten prie regitros aikstelei apsukau du kartus pirma pavara iki dugno ir tiek, tai nieko negaliu pasakyt. subaru kad labai eksploatacija brangi? ar as klystu? placiau apie jas papasakok, nieko apie jas nezinau, nesidomejau :)
2013-04-19
21:30 giedzka wrote:
AWD ir tuom viskas pasakyta apie subaru, na dar ziurint koks variklis, jei jau apie turbinines impras imsim kalbeti tai kaina nebe ta, o apie legacy neverta manau :) beje bandei kada vaziuoti su 3 gogoliu tik su vr6 sirdimi?
aisku kad ne, man uzteko pavaziuot su 6 golfais ir visi metalo lauzai ant ratu kurie dar juda. o paemus betkokia masina japoniska, ji kaip nauja, nieaks neismalta, vaziuoja smagiai. o gal dar ka is geresniu auto zinot japonisku kurios gerai eitu? civic 6 jau bus turbut pavarge taip? masina planuoju is vokieciu parvaryta imt, yra keli pazistami kas is ten masinas varo.
User
2013-04-20 22:02
2013-04-19
21:26 wrote:
as irgi droziau ta colta, nebuvo dienos kad jis nebutu mates 7k apsuku :D 2 metai ir nieko. o beje anksciau tai taip, masina vaziuoja ir tiek, skirtumu nebuvo, bet poto supratau kad golfas barskalas kurio nepirkciau gyvenime, audi taip pat, bet va japoniskos maloniai valdosi. su 4 golfu vaziavau 1.8T 110kw bet labai labai nedaug, ten prie regitros aikstelei apsukau du kartus pirma pavara iki dugno ir tiek, tai nieko negaliu pasakyt. subaru kad labai eksploatacija brangi? ar as klystu? placiau apie jas papasakok, nieko apie jas nezinau, nesidomejau :)
2013-04-19
21:30 giedzka wrote:
AWD ir tuom viskas pasakyta apie subaru, na dar ziurint koks variklis, jei jau apie turbinines impras imsim kalbeti tai kaina nebe ta, o apie legacy neverta manau :) beje bandei kada vaziuoti su 3 gogoliu tik su vr6 sirdimi?
del subaru tai man to AWD visai nereikia, o moket daugiau uz masina, dar taisymas nepigus kaip suprantu ant tu subaru, vien del to kad pora kartu neuzklimpciau? nereikia man to ir seip ziurejau internete uz mano ieskoma suma nebelai radau ko.
User
2013-04-20 22:28
2013-04-19
21:26 wrote:
as irgi droziau ta colta, nebuvo dienos kad jis nebutu mates 7k apsuku :D 2 metai ir nieko. o beje anksciau tai taip, masina vaziuoja ir tiek, skirtumu nebuvo, bet poto supratau kad golfas barskalas kurio nepirkciau gyvenime, audi taip pat, bet va japoniskos maloniai valdosi. su 4 golfu vaziavau 1.8T 110kw bet labai labai nedaug, ten prie regitros aikstelei apsukau du kartus pirma pavara iki dugno ir tiek, tai nieko negaliu pasakyt. subaru kad labai eksploatacija brangi? ar as klystu? placiau apie jas papasakok, nieko apie jas nezinau, nesidomejau :)
2013-04-19
21:30 giedzka wrote:
AWD ir tuom viskas pasakyta apie subaru, na dar ziurint koks variklis, jei jau apie turbinines impras imsim kalbeti tai kaina nebe ta, o apie legacy neverta manau :) beje bandei kada vaziuoti su 3 gogoliu tik su vr6 sirdimi?
2013-04-20
22:01 wrote:
aisku kad ne, man uzteko pavaziuot su 6 golfais ir visi metalo lauzai ant ratu kurie dar juda. o paemus betkokia masina japoniska, ji kaip nauja, nieaks neismalta, vaziuoja smagiai. o gal dar ka is geresniu auto zinot japonisku kurios gerai eitu? :) civic 6 jau bus turbut pavarge taip? masina planuoju is vokieciu parvaryta imt, yra keli pazistami kas is ten masinas varo.
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
User
2013-04-21 19:40
2013-04-19
21:30 giedzka wrote:
AWD ir tuom viskas pasakyta apie subaru, na dar ziurint koks variklis, jei jau apie turbinines impras imsim kalbeti tai kaina nebe ta, o apie legacy neverta manau :) beje bandei kada vaziuoti su 3 gogoliu tik su vr6 sirdimi?
2013-04-20
22:01 wrote:
aisku kad ne, man uzteko pavaziuot su 6 golfais ir visi metalo lauzai ant ratu kurie dar juda. o paemus betkokia masina japoniska, ji kaip nauja, nieaks neismalta, vaziuoja smagiai. o gal dar ka is geresniu auto zinot japonisku kurios gerai eitu? :) civic 6 jau bus turbut pavarge taip? masina planuoju is vokieciu parvaryta imt, yra keli pazistami kas is ten masinas varo.
2013-04-20
22:28 wrote:
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
wagen
1829 / 0
2013-04-21 22:40
2013-04-20
22:01 wrote:
aisku kad ne, man uzteko pavaziuot su 6 golfais ir visi metalo lauzai ant ratu kurie dar juda. o paemus betkokia masina japoniska, ji kaip nauja, nieaks neismalta, vaziuoja smagiai. o gal dar ka is geresniu auto zinot japonisku kurios gerai eitu? :) civic 6 jau bus turbut pavarge taip? masina planuoju is vokieciu parvaryta imt, yra keli pazistami kas is ten masinas varo.
2013-04-20
22:28 wrote:
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
tai pirk civica, cia tavo pasirinkimas...beje tu su normaliu golfu tikrai nesi vaziaves, man uzteko pravaziuot su civicu 2007 metu(veiksmas buvo 2009), prabegusiu vos 20 tkm, tai tikra skarbonke, iki golfo jam toli
assas
3586 / 0
2013-04-21 22:47
2013-04-20
22:01 wrote:
aisku kad ne, man uzteko pavaziuot su 6 golfais ir visi metalo lauzai ant ratu kurie dar juda. o paemus betkokia masina japoniska, ji kaip nauja, nieaks neismalta, vaziuoja smagiai. o gal dar ka is geresniu auto zinot japonisku kurios gerai eitu? :) civic 6 jau bus turbut pavarge taip? masina planuoju is vokieciu parvaryta imt, yra keli pazistami kas is ten masinas varo.
2013-04-20
22:28 wrote:
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
cia apie kuriuos metus kalbi golfo ir civik?
wagen
1829 / 0
2013-04-21 23:00
2013-04-20
22:28 wrote:
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
2013-04-21
22:47 assas wrote:
cia apie kuriuos metus kalbi golfo ir civik?
civic rasiau kad 2007, kaip tik tuo metu su tvarkingu 3 golfu pavazinejau, tai labai lengva palygint buvo...nuo civico ispudziai nekokie, tuo labiau su tokia rida, praktiskai nauja masina
assas
3586 / 0
2013-04-21 23:13
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
2013-04-21
22:47 assas wrote:
cia apie kuriuos metus kalbi golfo ir civik?
2013-04-21
23:00 wagen wrote:
civic rasiau kad 2007, kaip tik tuo metu su tvarkingu 3 golfu pavazinejau, tai labai lengva palygint buvo...nuo civico ispudziai nekokie, tuo labiau su tokia rida, praktiskai nauja masina
na 8 civik jis kietokas ir nera beveik jokios izoliacijos labai plonas perlonas ant dugno paklotas tad viskas persiduoda y salona garsas ir siaip privalumu maza kad ir moterims si masina pagaminta bet gana patvarus visapusiskai vaziuokle ir varikliais iskyrus nerekomenduotina dyzeliniai varikliai tik neaisku kaip su rudim nes dar apynaujos masinos tai nesu mates surudyjusios is vakaru valstybiu.na o golfas kaip isliejo 3 golfa taip ir liejo is tu paciu pigiu medziagu 4 ir 5 siektiek pakeisdami dizaina nes mate kad perka liaudis gerai tai nenorejo paklysti rinkoje kad prilaikytu ta pirkima tai tikrai girgzdynes jei tenka vaziuoti duobetu keliu ar zvyru nemaloni masina.va o 6 golfas ten daug kas pakeista ir tikrai vaziuoja neprastai su 5 golfu tikrai 6nera ko lygintis kaip diena ir naktis nezinau kodel jie taip radikaliai pakeite ta golfa bet tikrai y gera puse
User
2013-04-22 19:37
2013-04-20
22:28 wrote:
tie tavo 6 guoliai reiskias sudo verti buvo, patykek nevisi tokie lavonai Lietuvoje
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
2013-04-21
22:40 wagen wrote:
tai pirk civica, cia tavo pasirinkimas...beje tu su normaliu golfu tikrai nesi vaziaves, man uzteko pravaziuot su civicu 2007 metu(veiksmas buvo 2009), prabegusiu vos 20 tkm, tai tikra skarbonke, iki golfo jam toli
klausiau ar 4 golfas nera toks barskalas kaip 3, bet taip ir negavau atsakymo. o negali sakyt normaliu golfu, jei 8/10 jie yra numire, kai reikia ieskot pas ka puse gyvenimo golfas garaze stovejo. man esme ne kad kokia masina sukuria, o kokia ji tampa po ilgo naudojimo, pvz mano coltas, kad ir sena masina bet dureles graziai uzsidaro, pavaros jungiasi idealiai, o ant golf tikrai nebe taip. zodziu neesme. vistiek niekas man atsakymo nepasako. bet turbut vistiek kazka mastysiu is japonisku masinu. galbut ir toki pati colta tik 1.8gti, nes nauju masinu detales jau nebesamoningos. tevo toyota avensis 2007 metu dyzeliui nusprogo forsunkes 2, tai uz tas dvi sumokejo 3500lt
giedzka
1757 / 0
2013-04-22 20:27
2013-04-21
19:40 wrote:
tai tikiu, jei golfas stovejo 10 metu garaze ir yra prabeges 50k gal ir bus normalus, bet japoniskos masinos ir po 300k rida niekas nebuna isklere, ir cia visiem aisku kad 3 golfas yra barskalas, ir pats pripratai ir tau atrodo kad tas golfas normaliai vaziuoja, bet man persedus is 18 metu senumo tonos nesveriancios japoniskos skarbonkes, tas golfas yra sudo gabalas. ir man atrodo pirksiu civika, nebesinori man jau to golfo
2013-04-21
22:40 wagen wrote:
tai pirk civica, cia tavo pasirinkimas...beje tu su normaliu golfu tikrai nesi vaziaves, man uzteko pravaziuot su civicu 2007 metu(veiksmas buvo 2009), prabegusiu vos 20 tkm, tai tikra skarbonke, iki golfo jam toli
2013-04-22
19:37 wrote:
klausiau ar 4 golfas nera toks barskalas kaip 3, bet taip ir negavau atsakymo. o negali sakyt normaliu golfu, jei 8/10 jie yra numire, kai reikia ieskot pas ka puse gyvenimo golfas garaze stovejo. man esme ne kad kokia masina sukuria, o kokia ji tampa po ilgo naudojimo, pvz mano coltas, kad ir sena masina bet dureles graziai uzsidaro, pavaros jungiasi idealiai, o ant golf tikrai nebe taip. zodziu neesme. vistiek niekas man atsakymo nepasako. bet turbut vistiek kazka mastysiu is japonisku masinu. galbut ir toki pati colta tik 1.8gti, nes nauju masinu detales jau nebesamoningos. tevo toyota avensis 2007 metu dyzeliui nusprogo forsunkes 2, tai uz tas dvi sumokejo 3500lt :)
labai jau idomiai tu sneki, mazas tavo akiratis apart colt'o. aisku as nieko nesakau, japonas yra japonas, bet coltas...nu sveria jis ta pati ka ir antras golfas, is kur ten gali buti kazkoks komfortas, ar minkstas vaziavimas? aisku tiesiam lygiam keli kiekviena masina komfortiska, bet lietuvoj tokiu keliu gal keliasdesimt km. as tavo vietoj begciau nuo tu dviduriu dezuciu.
You serious?
User
2013-04-22 22:05
2013-04-21
22:40 wagen wrote:
tai pirk civica, cia tavo pasirinkimas...beje tu su normaliu golfu tikrai nesi vaziaves, man uzteko pravaziuot su civicu 2007 metu(veiksmas buvo 2009), prabegusiu vos 20 tkm, tai tikra skarbonke, iki golfo jam toli
2013-04-22
19:37 wrote:
klausiau ar 4 golfas nera toks barskalas kaip 3, bet taip ir negavau atsakymo. o negali sakyt normaliu golfu, jei 8/10 jie yra numire, kai reikia ieskot pas ka puse gyvenimo golfas garaze stovejo. man esme ne kad kokia masina sukuria, o kokia ji tampa po ilgo naudojimo, pvz mano coltas, kad ir sena masina bet dureles graziai uzsidaro, pavaros jungiasi idealiai, o ant golf tikrai nebe taip. zodziu neesme. vistiek niekas man atsakymo nepasako. bet turbut vistiek kazka mastysiu is japonisku masinu. galbut ir toki pati colta tik 1.8gti, nes nauju masinu detales jau nebesamoningos. tevo toyota avensis 2007 metu dyzeliui nusprogo forsunkes 2, tai uz tas dvi sumokejo 3500lt :)
2013-04-22
20:27 giedzka wrote:
labai jau idomiai tu sneki, mazas tavo akiratis apart colt'o. aisku as nieko nesakau, japonas yra japonas, bet coltas...nu sveria jis ta pati ka ir antras golfas, is kur ten gali buti kazkoks komfortas, ar minkstas vaziavimas? aisku tiesiam lygiam keli kiekviena masina komfortiska, bet lietuvoj tokiu keliu gal keliasdesimt km. as tavo vietoj begciau nuo tu dviduriu dezuciu.
ar sakiau kad coltas minkstas? colto vaziuokle yra kieciausia su kokia tik esu vaziaves, net 3 golfas ar kregzde su sportinem spyruoklem nera tokios kietos. bet esme masina pati man patinka. aisku as labai metausi, negaliu issirinkti, viena diena atrodo golfa, kita diena a3, trecia civika, dabar atrodo imsiu toki pati colta tik 1.8gti, nes megstu paspaust. uztai ir rasau forume kad zmones kanors man pasakytu, ir padetu issirinkti. komfortas man nesvarbu, jei masina buvo pagaminta su kieta vaziuokle, tai man netrugdo. vazineju visada tik vienas arba dar viena zmogu pasiemu. nezinau man tas coltas ziauriai patinka, nuo tada kai issilaikiau teises pusantru metu as ji droziau, prasukau keliasdesimt tukstanciu km ir vistiek neatsibodo noriu tokios pacios. vairavau limuzino klases auto kaip bmw e39 kur variklio apsoliuciai nesigirdi, arba audi a6 c5 aisku smagu tas komfortas visa kita, bet ne man tai keista jum tai girdeti kad japoniska skarbonke gali patikti bet taip yra. gal dar ka galit pasiulyti? ieskau masinos 1. kad gerai trauktu, cia pats svarbiausias kriterijus. 2 patvarumas, detaliu kainos. civic 1.6vtech dar ziurejau, bet labai retas variantas, ir kazkas rase kad tipo ju detales labai brangios ir ju labai mazai. o del colto tai detales 1.6 ir 1.8 tos pacios visos, ir ju netruksta. o seip idomu nebus taip kad po kiek metu isparduos detales ir negausi poto kokios nors dalies? sito kazkaip bijau, nes noriu susitvarkyt graziai visa colta ir ilgai vazinet, kol neatsibos ir nenusipirksiu normalios masinos tikiuosi mane suprasit ir nestumsit, o patarsit kanors protingo, aciu
wagen
1829 / 0
2013-04-23 20:36
2013-04-22
19:37 wrote:
klausiau ar 4 golfas nera toks barskalas kaip 3, bet taip ir negavau atsakymo. o negali sakyt normaliu golfu, jei 8/10 jie yra numire, kai reikia ieskot pas ka puse gyvenimo golfas garaze stovejo. man esme ne kad kokia masina sukuria, o kokia ji tampa po ilgo naudojimo, pvz mano coltas, kad ir sena masina bet dureles graziai uzsidaro, pavaros jungiasi idealiai, o ant golf tikrai nebe taip. zodziu neesme. vistiek niekas man atsakymo nepasako. bet turbut vistiek kazka mastysiu is japonisku masinu. galbut ir toki pati colta tik 1.8gti, nes nauju masinu detales jau nebesamoningos. tevo toyota avensis 2007 metu dyzeliui nusprogo forsunkes 2, tai uz tas dvi sumokejo 3500lt :)
2013-04-22
20:27 giedzka wrote:
labai jau idomiai tu sneki, mazas tavo akiratis apart colt'o. aisku as nieko nesakau, japonas yra japonas, bet coltas...nu sveria jis ta pati ka ir antras golfas, is kur ten gali buti kazkoks komfortas, ar minkstas vaziavimas? aisku tiesiam lygiam keli kiekviena masina komfortiska, bet lietuvoj tokiu keliu gal keliasdesimt km. as tavo vietoj begciau nuo tu dviduriu dezuciu.
2013-04-22
22:05 wrote:
ar sakiau kad coltas minkstas? colto vaziuokle yra kieciausia su kokia tik esu vaziaves, net 3 golfas ar kregzde su sportinem spyruoklem nera tokios kietos. bet esme masina pati man patinka. aisku as labai metausi, negaliu issirinkti, viena diena atrodo golfa, kita diena a3, trecia civika, dabar atrodo imsiu toki pati colta tik 1.8gti, nes megstu paspaust. uztai ir rasau forume kad zmones kanors man pasakytu, ir padetu issirinkti. komfortas man nesvarbu, jei masina buvo pagaminta su kieta vaziuokle, tai man netrugdo. vazineju visada tik vienas arba dar viena zmogu pasiemu. nezinau man tas coltas ziauriai patinka, nuo tada kai issilaikiau teises pusantru metu as ji droziau, prasukau keliasdesimt tukstanciu km ir vistiek neatsibodo noriu tokios pacios. vairavau limuzino klases auto kaip bmw e39 kur variklio apsoliuciai nesigirdi, arba audi a6 c5 aisku smagu tas komfortas visa kita, bet ne man tai :) keista jum tai girdeti kad japoniska skarbonke gali patikti bet taip yra. gal dar ka galit pasiulyti? ieskau masinos 1. kad gerai trauktu, cia pats svarbiausias kriterijus. 2 patvarumas, detaliu kainos. civic 1.6vtech dar ziurejau, bet labai retas variantas, ir kazkas rase kad tipo ju detales labai brangios ir ju labai mazai. o del colto tai detales 1.6 ir 1.8 tos pacios visos, ir ju netruksta. o seip idomu nebus taip kad po kiek metu isparduos detales ir negausi poto kokios nors dalies? sito kazkaip bijau, nes noriu susitvarkyt graziai visa colta ir ilgai vazinet, kol neatsibos ir nenusipirksiu normalios masinos :) tikiuosi mane suprasit ir nestumsit, o patarsit kanors protingo, aciu :)
gal islisk pirmiau is smelio dezes...paspaust nori tai ziurekis s2, s4...aisku s2 papigiai nepaimsi, bet s4 tai imanoma, mazokai galios bus, pacipuosi ir tikra zveri turesi, o ne zaisliuka
User
2013-04-23 21:22
2013-04-22
20:27 giedzka wrote:
labai jau idomiai tu sneki, mazas tavo akiratis apart colt'o. aisku as nieko nesakau, japonas yra japonas, bet coltas...nu sveria jis ta pati ka ir antras golfas, is kur ten gali buti kazkoks komfortas, ar minkstas vaziavimas? aisku tiesiam lygiam keli kiekviena masina komfortiska, bet lietuvoj tokiu keliu gal keliasdesimt km. as tavo vietoj begciau nuo tu dviduriu dezuciu.
2013-04-22
22:05 wrote:
ar sakiau kad coltas minkstas? colto vaziuokle yra kieciausia su kokia tik esu vaziaves, net 3 golfas ar kregzde su sportinem spyruoklem nera tokios kietos. bet esme masina pati man patinka. aisku as labai metausi, negaliu issirinkti, viena diena atrodo golfa, kita diena a3, trecia civika, dabar atrodo imsiu toki pati colta tik 1.8gti, nes megstu paspaust. uztai ir rasau forume kad zmones kanors man pasakytu, ir padetu issirinkti. komfortas man nesvarbu, jei masina buvo pagaminta su kieta vaziuokle, tai man netrugdo. vazineju visada tik vienas arba dar viena zmogu pasiemu. nezinau man tas coltas ziauriai patinka, nuo tada kai issilaikiau teises pusantru metu as ji droziau, prasukau keliasdesimt tukstanciu km ir vistiek neatsibodo noriu tokios pacios. vairavau limuzino klases auto kaip bmw e39 kur variklio apsoliuciai nesigirdi, arba audi a6 c5 aisku smagu tas komfortas visa kita, bet ne man tai :) keista jum tai girdeti kad japoniska skarbonke gali patikti bet taip yra. gal dar ka galit pasiulyti? ieskau masinos 1. kad gerai trauktu, cia pats svarbiausias kriterijus. 2 patvarumas, detaliu kainos. civic 1.6vtech dar ziurejau, bet labai retas variantas, ir kazkas rase kad tipo ju detales labai brangios ir ju labai mazai. o del colto tai detales 1.6 ir 1.8 tos pacios visos, ir ju netruksta. o seip idomu nebus taip kad po kiek metu isparduos detales ir negausi poto kokios nors dalies? sito kazkaip bijau, nes noriu susitvarkyt graziai visa colta ir ilgai vazinet, kol neatsibos ir nenusipirksiu normalios masinos :) tikiuosi mane suprasit ir nestumsit, o patarsit kanors protingo, aciu :)
2013-04-23
20:36 wagen wrote:
gal islisk pirmiau is smelio dezes...paspaust nori tai ziurekis s2, s4...aisku s2 papigiai nepaimsi, bet s4 tai imanoma, mazokai galios bus, pacipuosi ir tikra zveri turesi, o ne zaisliuka
nenoriu as tos audi, mazai ju yra, su dalim poto bedu bus, negrazios man jos. zodziu dabar tik negaliu apsisprest ar 5 colta imt toki kaip turiu 1.8gti, ar naujesni colta, tas naujesnis man labai grazus, bet ant jo tik 1.6 motoras zodziu niekaip negaliu issirinkti masinos. ir siulykit biski is pigesniu, nes ta audi s4 tai normalesne kiek ziejau apie 7k eina. coltas 4k nekainuoja ir daug labiau patinka man coltai
wagen
1829 / 0
2013-04-23 21:39
2013-04-22
22:05 wrote:
ar sakiau kad coltas minkstas? colto vaziuokle yra kieciausia su kokia tik esu vaziaves, net 3 golfas ar kregzde su sportinem spyruoklem nera tokios kietos. bet esme masina pati man patinka. aisku as labai metausi, negaliu issirinkti, viena diena atrodo golfa, kita diena a3, trecia civika, dabar atrodo imsiu toki pati colta tik 1.8gti, nes megstu paspaust. uztai ir rasau forume kad zmones kanors man pasakytu, ir padetu issirinkti. komfortas man nesvarbu, jei masina buvo pagaminta su kieta vaziuokle, tai man netrugdo. vazineju visada tik vienas arba dar viena zmogu pasiemu. nezinau man tas coltas ziauriai patinka, nuo tada kai issilaikiau teises pusantru metu as ji droziau, prasukau keliasdesimt tukstanciu km ir vistiek neatsibodo noriu tokios pacios. vairavau limuzino klases auto kaip bmw e39 kur variklio apsoliuciai nesigirdi, arba audi a6 c5 aisku smagu tas komfortas visa kita, bet ne man tai :) keista jum tai girdeti kad japoniska skarbonke gali patikti bet taip yra. gal dar ka galit pasiulyti? ieskau masinos 1. kad gerai trauktu, cia pats svarbiausias kriterijus. 2 patvarumas, detaliu kainos. civic 1.6vtech dar ziurejau, bet labai retas variantas, ir kazkas rase kad tipo ju detales labai brangios ir ju labai mazai. o del colto tai detales 1.6 ir 1.8 tos pacios visos, ir ju netruksta. o seip idomu nebus taip kad po kiek metu isparduos detales ir negausi poto kokios nors dalies? sito kazkaip bijau, nes noriu susitvarkyt graziai visa colta ir ilgai vazinet, kol neatsibos ir nenusipirksiu normalios masinos :) tikiuosi mane suprasit ir nestumsit, o patarsit kanors protingo, aciu :)
2013-04-23
20:36 wagen wrote:
gal islisk pirmiau is smelio dezes...paspaust nori tai ziurekis s2, s4...aisku s2 papigiai nepaimsi, bet s4 tai imanoma, mazokai galios bus, pacipuosi ir tikra zveri turesi, o ne zaisliuka
2013-04-23
21:22 wrote:
nenoriu as tos audi, mazai ju yra, su dalim poto bedu bus, negrazios man jos. zodziu dabar tik negaliu apsisprest ar 5 colta imt toki kaip turiu 1.8gti, ar naujesni colta, tas naujesnis man labai grazus, bet ant jo tik 1.6 motoras :( zodziu niekaip negaliu issirinkti masinos. ir siulykit biski is pigesniu, nes ta audi s4 tai normalesne kiek ziejau apie 7k eina. coltas 4k nekainuoja ir daug labiau patinka man coltai :)
tai pazaisk dar smelio dezej, nes visiskos nesamones sneki
User
2013-04-24 07:45
2013-04-23
20:36 wagen wrote:
gal islisk pirmiau is smelio dezes...paspaust nori tai ziurekis s2, s4...aisku s2 papigiai nepaimsi, bet s4 tai imanoma, mazokai galios bus, pacipuosi ir tikra zveri turesi, o ne zaisliuka
2013-04-23
21:22 wrote:
nenoriu as tos audi, mazai ju yra, su dalim poto bedu bus, negrazios man jos. zodziu dabar tik negaliu apsisprest ar 5 colta imt toki kaip turiu 1.8gti, ar naujesni colta, tas naujesnis man labai grazus, bet ant jo tik 1.6 motoras :( zodziu niekaip negaliu issirinkti masinos. ir siulykit biski is pigesniu, nes ta audi s4 tai normalesne kiek ziejau apie 7k eina. coltas 4k nekainuoja ir daug labiau patinka man coltai :)
2013-04-23
21:39 wagen wrote:
tai pazaisk dar smelio dezej, nes visiskos nesamones sneki
nesamones kalbu kad man nepatinka audi? ka dar pasakysi? sakau nenoriu as tos audines. prie ko cia kad nesamones kalbu?
wagen
1829 / 0
2013-04-24 07:53
2013-04-23
21:22 wrote:
nenoriu as tos audi, mazai ju yra, su dalim poto bedu bus, negrazios man jos. zodziu dabar tik negaliu apsisprest ar 5 colta imt toki kaip turiu 1.8gti, ar naujesni colta, tas naujesnis man labai grazus, bet ant jo tik 1.6 motoras :( zodziu niekaip negaliu issirinkti masinos. ir siulykit biski is pigesniu, nes ta audi s4 tai normalesne kiek ziejau apie 7k eina. coltas 4k nekainuoja ir daug labiau patinka man coltai :)
2013-04-23
21:39 wagen wrote:
tai pazaisk dar smelio dezej, nes visiskos nesamones sneki
2013-04-24
07:45 wrote:
nesamones kalbu kad man nepatinka audi? ka dar pasakysi? sakau nenoriu as tos audines. prie ko cia kad nesamones kalbu?
apie savo svajone ta colta, suprasciau turetum bent evo ar wrx, tai bent tikraizveris, jei japonai tai dar 3000gt, 300zx, svx, bet jau ne colt ale zjbs masina, nei komforto nei kazkokios ispudingos traukos
User
2013-04-24 07:57
2013-04-23
21:22 wrote:
nenoriu as tos audi, mazai ju yra, su dalim poto bedu bus, negrazios man jos. zodziu dabar tik negaliu apsisprest ar 5 colta imt toki kaip turiu 1.8gti, ar naujesni colta, tas naujesnis man labai grazus, bet ant jo tik 1.6 motoras :( zodziu niekaip negaliu issirinkti masinos. ir siulykit biski is pigesniu, nes ta audi s4 tai normalesne kiek ziejau apie 7k eina. coltas 4k nekainuoja ir daug labiau patinka man coltai :)
2013-04-23
21:39 wagen wrote:
tai pazaisk dar smelio dezej, nes visiskos nesamones sneki
2013-04-24
07:45 wrote:
nesamones kalbu kad man nepatinka audi? ka dar pasakysi? sakau nenoriu as tos audines. prie ko cia kad nesamones kalbu?
man irgi audi nepatinka, bet lyginti S4 su Coltu yra visiska nesamone.
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
User
2013-04-24 10:49
2013-04-23
21:39 wagen wrote:
tai pazaisk dar smelio dezej, nes visiskos nesamones sneki
2013-04-24
07:45 wrote:
nesamones kalbu kad man nepatinka audi? ka dar pasakysi? sakau nenoriu as tos audines. prie ko cia kad nesamones kalbu?
2013-04-24
07:57 wrote:
man irgi audi nepatinka, bet lyginti S4 su Coltu yra visiska nesamone.
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
jau nervuot pradejot. sakau man coltas labiau patinka, o ne kad audi sudas o coltas geras, reiktu komforto pirkciau kokia audi a8 bet dabar to man nereikia. zodziu ko paklausi to negausi.
wagen
1829 / 0
2013-04-24 11:12
2013-04-24
07:45 wrote:
nesamones kalbu kad man nepatinka audi? ka dar pasakysi? sakau nenoriu as tos audines. prie ko cia kad nesamones kalbu?
2013-04-24
07:57 wrote:
man irgi audi nepatinka, bet lyginti S4 su Coltu yra visiska nesamone.
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
Coltas yra eiline taburete. S4 - neeiline audine
2013-04-24
10:49 wrote:
jau nervuot pradejot. sakau man coltas labiau patinka, o ne kad audi sudas o coltas geras, reiktu komforto pirkciau kokia audi a8 bet dabar to man nereikia. zodziu ko paklausi to negausi.
tu pats zmogau cia sudo nemalk, apsispresk gal....pasakytum nissan gtr, tai suprasciau
User
2013-04-24 11:55
krc istrint viska cia reikejo. nes debilai kazkokie, paklausi apie masina atsiliepimu tai sako ne sita lieva ji tau negali patikt. jei man patinka nes niekad negenda, detales pigios, nieks nebarska, tai kam tu mano nuomone keiti.
User
2013-04-24 12:02
2013-04-24
11:55 wrote:
krc istrint viska cia reikejo. nes debilai kazkokie, paklausi apie masina atsiliepimu tai sako ne sita lieva ji tau negali patikt. jei man patinka nes niekad negenda, detales pigios, nieks nebarska, tai kam tu mano nuomone keiti.
1nu kad visi golfai lavonai cia perlenkei gal vazinejai su draugu golfais kurie buvo pirkti uz paskutinius centus todel tikie ir yra cia kiekvienos markes modeli gali surasti ledini ir gali surasti lavona nesvarbu ar golfas ar japonas
2 del detaliu tai klysti visada ju buvo ir bus niekas ju neispirks nebent nusipirksi koki lincolna tai tam sunkiau bus rasti o japonam vokieciams prancuzam italam detalu buvo ir bus pilni lauzynai
3 kad 1.6 arba 1.8 sakytum kad gerai trauktu tai irgi nesamone trauks truputi geriau nei tas pats golfas ar panasi masina nes tiesiog colt ar civic lengvesnes o realiai ten tos traukos ispudingos nera nu bet cia kiekvienas savaip traktuoja
4 jai patinka japonai tai ir pirk japona kam cia pestis kas geriau golf ar colt nu jai patinka japonai tai ir pirk o del detaliu tai nepergyvent nes japonai retai genda o ir detaliu visada rasi jaigu visokias volgas restauruoja 50 metu senumo tu savo coltui nerasi detaliu?
2 del detaliu tai klysti visada ju buvo ir bus niekas ju neispirks nebent nusipirksi koki lincolna tai tam sunkiau bus rasti o japonam vokieciams prancuzam italam detalu buvo ir bus pilni lauzynai
3 kad 1.6 arba 1.8 sakytum kad gerai trauktu tai irgi nesamone trauks truputi geriau nei tas pats golfas ar panasi masina nes tiesiog colt ar civic lengvesnes o realiai ten tos traukos ispudingos nera nu bet cia kiekvienas savaip traktuoja
4 jai patinka japonai tai ir pirk japona kam cia pestis kas geriau golf ar colt nu jai patinka japonai tai ir pirk o del detaliu tai nepergyvent nes japonai retai genda o ir detaliu visada rasi jaigu visokias volgas restauruoja 50 metu senumo tu savo coltui nerasi detaliu?
Your message |
|