User
2010-08-30 15:13
parasikit minusus
User
2010-08-30 16:23
Jei daugiau nori ja vazineti ne tik garaze laikyti tai imk subaru, pigesne ir pigesnis islaikymas ir seip ji praktiskesne bei komfortiskesne, Evo tai pastowiai huliganas, pastoviai uzia pastoviai tepalu reikalauja ir serviso.Nu bet jei pinigu turi ir nori isvaziuot tik karta i menesi praskrist be proto tada Evo geresnis daigtas.
User
2010-08-30 19:06
bet sako kad subaru turbina genda o mitsu ne. beto as givenu prie misku tai ziema kai prisninga nelabai kas nori valit kelia. mano kaiminas turi wrx ir ziema be problemu vazauja per sniega
User
2010-08-30 19:07
beto dar galvojiu pirkt 3, 3 tdi audi a8
User
2010-08-30 19:12
subaru turbo genda? kas cia tau taip sake? o niekas nesake kad mitsube reik tepalus keist kas 5000-6000km?ir dar ne bet kokius o Mobil Racing
User
2010-08-30 19:35
tai jei i subaru pilsi slamstiskus tepalus kas 10k km tai aisku nelaikys turibina.. ir mitsubisiui nelaikytu. abiem varikliam reikia tepalus dazniau keisti ir kazko blogiau uz sintetika nerekomenduociau, nes turbiniuose varikliuose (aukstesnio turbo slegio) tepalas daug greiciau uzsitersia.
siaip skirtumo tarp ju nera daug. imk ta kuris labiau patinka.
siaip skirtumo tarp ju nera daug. imk ta kuris labiau patinka.
User
2010-08-31 21:27
mitsu grazus bet kaip sakot nepatikimas, subaru galingas ir patikimesnisbet negrazesnis. nzn kuri imt. O kaip del detaliu ir remonto?!
User
2010-09-01 08:33
subaru gali kiekviena diena, ji komfortabilesne, ir apsisukimo laipsnis netragiskas priesingai kaip pas EVO, ten gatveleje nebent su rankiniu apsisuksi, ka jau sneket apei kiemus.
User
2010-09-01 09:44
patikimas tas evo. mano draugas turi 8 evo, jokiu bedu, tik priziureti reikia, nes masina neeiline. o kiekvienai dienai sti irgi nlb tinka.. paprastas wrx gal ir taip, bet sti tai kaip ir evo.. o apsisukimo laipsnis tai yra smulkmena, kurios nepajusi normaliai vazinedamas..
del evo nepatikimumo yra grynos nesamones.. subaru varikliai aisku yra tvirtesni kazkiek, bet labai nezymiai.. ir jei nezadi uzsiimti variklio tiuningu tai abu laikys vienodai gerai.. nes nepamirsk, kad evo tai ne paprastas lanceris.. jo variklis gerai isdirbtas.
bet kaip ir sakiau - abi masinos yra daug maz vienodos. suabru turi gal daugiau pliusu del to, kad svorio centras kazkiek zemiau del H formos variklio.. bet velgi.. cia smulkmena. imk ta kuri tau labiau patinka. ir abi laikys normaliom salygom gerai.
del evo nepatikimumo yra grynos nesamones.. subaru varikliai aisku yra tvirtesni kazkiek, bet labai nezymiai.. ir jei nezadi uzsiimti variklio tiuningu tai abu laikys vienodai gerai.. nes nepamirsk, kad evo tai ne paprastas lanceris.. jo variklis gerai isdirbtas.
bet kaip ir sakiau - abi masinos yra daug maz vienodos. suabru turi gal daugiau pliusu del to, kad svorio centras kazkiek zemiau del H formos variklio.. bet velgi.. cia smulkmena. imk ta kuri tau labiau patinka. ir abi laikys normaliom salygom gerai.
User
2010-09-01 13:54
subaru 2.5 boxer o mitsubas 2.0
naudingas
4243 / 0
2010-09-01 14:45
man impreza wrxsti grazesnis
User
2010-09-01 18:48
STI nuo 2001 tik 2.5 variklis. iki 2000 ejo 2.0 H formos variklis (bokseris)
User
2010-09-01 22:57
jis gi nesake metu
User
2010-09-01 23:02
nepirkt tu nesamoniu.
Pirk URquattro 2.2 20v
Pliusai butu tie kad joks subarikas ar evo netures minciu tave aplenkt (ant ledo) bei kasmet tavo automobilio kaina kils kils ir betkada jy galesi parduot brangiau
Pirk URquattro 2.2 20v
Pliusai butu tie kad joks subarikas ar evo netures minciu tave aplenkt (ant ledo) bei kasmet tavo automobilio kaina kils kils ir betkada jy galesi parduot brangiau
User
2010-09-02 16:33
o mitsu stai tokia
naudingas
4243 / 0
User
2010-09-02 16:48
nzn neisikele foto. bet evo 8
User
2010-09-03 09:01
evo 7-8-9 vienodos, priekinis defuzorius tik skiriasi ir turbo slegis.
User
2010-09-07 22:13
isvaizda gal siektiek evo grazesne, bet as asmeniskai tik subaru imciau
User
2010-09-08 11:40
Subaru kaip normali impreza ar legacy tik tiek kad matoras zveriskas imestas. Tai jau pliusas. Nu panasi teorija kaip Golp GTI.
User
2011-08-24 22:52
As tai irgi ziuriu sti, evo arba golfa antra, gal patarsit kuris geresnis? Kad golpe GE TE YYY yra zveris zinau, bet evo ir sti tik ant vaizduokles mates.
User
2011-08-24 23:02
netyčia užmačiau šia temą ir labai smagiai prisijuokiau zmogus dairos sti-evo ir tuo pat metu a8, žiemą gendančios turbinos, tik Mobil Racing tepalai ir kitos linksmybės. Pavarot . Įdomu būtų sužinoti ar lucent1st nusipirko kokį automobilį, jei taip tai kokį?
Neklaidinkit žmonių šnekėdami blevyzgas tiesiogiai nesusidūrę su šiais automobiliais. Sti gerokai komfortiškesnė ir pigesnės dalys (ir jų mažiau yra pvz važiuoklėje). Evo labiau taburetė, todėl greitesnė ant esfalto. Imant bendrai, STI remontai gaunas gerokai pigesni. Prižiūrimos turbinos negenda vienodai. Sti iki pat 2008 buvo galima gaut tiek su 2.0 tiek su 2.5 varikliais (nesu tikras dėl vėlesnių). 2.0 mažiau nutonų, gerokai retesnis, bet vertinamas kaip patikimesnis. Tepalų gamintojas nesvarbus visiškai. Sintetiniai ar ne irgi nesvarbu (pvz valvoline 10w-60 nėra sintetiniai), svarbu tepalo kokybė ir klampumas, kurį reik rinktis pagal sezoną ir važinėjimo stilių. Tepalai keičiami abiem auto kas 3000-7000 priklausomai nuo vairavimo stiliaus. Per tris metus (imant ~2005m STI), automobilio kaina sudaro ~1/3-1/2 visų su mašina susijusių išlaidų.
Neklaidinkit žmonių šnekėdami blevyzgas tiesiogiai nesusidūrę su šiais automobiliais. Sti gerokai komfortiškesnė ir pigesnės dalys (ir jų mažiau yra pvz važiuoklėje). Evo labiau taburetė, todėl greitesnė ant esfalto. Imant bendrai, STI remontai gaunas gerokai pigesni. Prižiūrimos turbinos negenda vienodai. Sti iki pat 2008 buvo galima gaut tiek su 2.0 tiek su 2.5 varikliais (nesu tikras dėl vėlesnių). 2.0 mažiau nutonų, gerokai retesnis, bet vertinamas kaip patikimesnis. Tepalų gamintojas nesvarbus visiškai. Sintetiniai ar ne irgi nesvarbu (pvz valvoline 10w-60 nėra sintetiniai), svarbu tepalo kokybė ir klampumas, kurį reik rinktis pagal sezoną ir važinėjimo stilių. Tepalai keičiami abiem auto kas 3000-7000 priklausomai nuo vairavimo stiliaus. Per tris metus (imant ~2005m STI), automobilio kaina sudaro ~1/3-1/2 visų su mašina susijusių išlaidų.
naudingas
4243 / 0
2011-08-24 23:15
2011-08-24
22:52 wrote:
As tai irgi ziuriu sti, evo arba golfa antra, gal patarsit kuris geresnis? Kad golpe GE TE YYY yra zveris zinau, bet evo ir sti tik ant vaizduokles mates.
jumoristas auksto lygio
User
2011-08-25 00:24
2011-08-24
22:52 wrote:
As tai irgi ziuriu sti, evo arba golfa antra, gal patarsit kuris geresnis? Kad golpe GE TE YYY yra zveris zinau, bet evo ir sti tik ant vaizduokles mates.
+1
User
2011-08-25 08:59
2011-08-24
23:02 wrote:
netyčia užmačiau šia temą ir labai smagiai prisijuokiau :D zmogus dairos sti-evo ir tuo pat metu a8, žiemą gendančios turbinos, tik Mobil Racing tepalai ir kitos linksmybės. Pavarot :D. Įdomu būtų sužinoti ar lucent1st nusipirko kokį automobilį, jei taip tai kokį?:)
Neklaidinkit žmonių šnekėdami blevyzgas tiesiogiai nesusidūrę su šiais automobiliais. Sti gerokai komfortiškesnė ir pigesnės dalys (ir jų mažiau yra pvz važiuoklėje). Evo labiau taburetė, todėl greitesnė ant esfalto. Imant bendrai, STI remontai gaunas gerokai pigesni. Prižiūrimos turbinos negenda vienodai. Sti iki pat 2008 buvo galima gaut tiek su 2.0 tiek su 2.5 varikliais (nesu tikras dėl vėlesnių). 2.0 mažiau nutonų, gerokai retesnis, bet vertinamas kaip patikimesnis. Tepalų gamintojas nesvarbus visiškai. Sintetiniai ar ne irgi nesvarbu (pvz valvoline 10w-60 nėra sintetiniai), svarbu tepalo kokybė ir klampumas, kurį reik rinktis pagal sezoną ir važinėjimo stilių. Tepalai keičiami abiem auto kas 3000-7000 priklausomai nuo vairavimo stiliaus. Per tris metus (imant ~2005m STI), automobilio kaina sudaro ~1/3-1/2 visų su mašina susijusių išlaidų.
Neklaidinkit žmonių šnekėdami blevyzgas tiesiogiai nesusidūrę su šiais automobiliais. Sti gerokai komfortiškesnė ir pigesnės dalys (ir jų mažiau yra pvz važiuoklėje). Evo labiau taburetė, todėl greitesnė ant esfalto. Imant bendrai, STI remontai gaunas gerokai pigesni. Prižiūrimos turbinos negenda vienodai. Sti iki pat 2008 buvo galima gaut tiek su 2.0 tiek su 2.5 varikliais (nesu tikras dėl vėlesnių). 2.0 mažiau nutonų, gerokai retesnis, bet vertinamas kaip patikimesnis. Tepalų gamintojas nesvarbus visiškai. Sintetiniai ar ne irgi nesvarbu (pvz valvoline 10w-60 nėra sintetiniai), svarbu tepalo kokybė ir klampumas, kurį reik rinktis pagal sezoną ir važinėjimo stilių. Tepalai keičiami abiem auto kas 3000-7000 priklausomai nuo vairavimo stiliaus. Per tris metus (imant ~2005m STI), automobilio kaina sudaro ~1/3-1/2 visų su mašina susijusių išlaidų.
del tepalu klysti ir labai smarkiai.. sintetiniai nuo pusiau sintetiniu skiriasi tuo, kad jie yra "atskiesti", kad butu pigesni ir labiau prieinami eiliniam vartotojui. o pagal tave pusiau sintetiniai tokie pat geri kaip ir pilnai sintetiniai. plius tepalu kokybe ir kaina labai priklauso nuo tepaluose esanciu priedu. vieni gerina atsparuma ekstremaliomis salygomis, kiti padeda islaikyti tepalui jo savybes prie zemu arba prie aukstu temperaturu. taip, pagrindas visu tepalu yra vienodas, bet priedai yra brangi gamintoju nuosavybe. del to geresniu "brandu" tepalai yra brangesni.. jie skiria daugiau kapitalo savo R&D departamentui, kuris uzsiima priedu tyrimais. ir kas cia per klampumas 10w-60? i ka tu juos pili?
naudingas
4243 / 0
2011-08-25 11:34
zinau bajeri kaip pvz tas procentas pusiau sintetikos alyvu skiresi pvz kai pirkau dagris kroonoil alyva pasake 90 proc sintetika , ir sako dar turim prastesniu santikiu alyvos pigesnes cia buvo tas bajeris pries kelis metus.
User
2011-10-12 09:20
Ale kiek egzpertu susirinke A nors vienas turit arba turejot STI arba EVO? O tai daba zmogai sneka is nuogirdu. Bent jau wikipedia paskaitykit, ten apie Impreza viskas aiskiai isdestyta. O tepalai 10w60, pilami, bent jau i Subaru GT/WRX/STI, jei vasara megsti smagiai padrozt masina, kai variklis dirba didelem apkrovom. Todel kad jo klampumas islieka iki aukstesnes temperaturos. Ziema gi patariama pilti 5w50. Kas del Subaru vs Evo motoru, tai kaip tik EVO motorai patvaresni. Subaru motoru liga yra tepalo trukumas kai greit imamas posuki, tepalas subega i sona ir pompa nepasiekia. Tada indekliukams labai smagu buna ir gresia kapitalke. todel tepalo visada turi but ligi normos, o draskantis ir daugiau. Vistiek kazkiek sukurens
User
2011-12-06 14:10
2011-08-24
22:52 wrote:
As tai irgi ziuriu sti, evo arba golfa antra, gal patarsit kuris geresnis? Kad golpe GE TE YYY yra zveris zinau, bet evo ir sti tik ant vaizduokles mates.
Jeigu renkiesi is STi, evo ir golfo - TAI PIRK GOLFA, geriausiai tiks.
Jeigu tikrai domina tai autogidas ne ta vieta kur tokios info ieškoti.
Informacijos šiuo klausimu yra daugiau nei imanoma perskaityti :
http://www.subaruklubas.com/forum/
http://forums.nasioc.com/
http://mitsubishiforum.com/forum/
ir dar daug panašių realios informacijos šaltinių.
Jeigu tikrai domina tai autogidas ne ta vieta kur tokios info ieškoti.
Informacijos šiuo klausimu yra daugiau nei imanoma perskaityti :
http://www.subaruklubas.com/forum/
http://forums.nasioc.com/
http://mitsubishiforum.com/forum/
ir dar daug panašių realios informacijos šaltinių.
Your message |
|