noreciau paklausti apie AR pirkima, visada vazinejes tik vagenais
Created by
User
2012-07-12
User
2012-07-12 19:04
esu turejes tik vagenus, kol sumasciau kad mano charakteriui netinka fokiska kokibe, sumasciau kazka is prncuzu ar italu. tai va auto pirkimo suma pas mane nuo 5000 iki 8000lt, dyzelis, klima, pirmai galvojau apie peugeot 406 2, 0hdi, dabar mastau apie AR 156 1, 9 JTD arba 2, 4 JTD (labiau gal 2, 4 noreciau). ar yra skirtumas tarp sedanu ir universalu ju galineje pakaboje? ir isvis ar galiu uz tokia suma rast nenudrozta auto? ir kaip sitokia butu?
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-156-jtd-distinctive-sedanas-2002-0123733610.html
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-156-jtd-distinctive-sedanas-2002-0123733610.html
nexusss
265 / 0
2012-07-12 21:06
Nusipirkes AR kaip ir apsizenysi, kadangi negalesi jos niekam parduot Bira jos nerealiai, kiek pazystamu turejo tai gyre kol vazinejo, o pardave Dievui dekojo uz tokia sekme Grazios AR, tikrai grazios, nebent garaze laika leist megsti
User
2012-07-12 21:15
gaila cia nebera tokio vieno forumiecio italu garbintojo-pasakytu tau daug ka apie AR.Siaip vadinamoji "egzotika", kiek pamenu jo zodzius pigiu skelbimu net neziurek geriau, tik 7000-8000 nebent, nes tie pigesni uzmusti buna, pakabos ju nepigios yra.Jei patinka -tai ir pirk , vis issiskirsi is pilkos vagenu audi ir bmw mases.O cia geriau patarimu neieskok, eik i klubu forumus
User
2012-07-12 22:45
2012-07-12
21:15 wrote:
gaila cia nebera tokio vieno forumiecio italu garbintojo-pasakytu tau daug ka apie AR.Siaip vadinamoji "egzotika", kiek pamenu jo zodzius pigiu skelbimu net neziurek geriau, tik 7000-8000 nebent, nes tie pigesni uzmusti buna, pakabos ju nepigios yra.Jei patinka -tai ir pirk , vis issiskirsi is pilkos vagenu audi ir bmw mases.O cia geriau patarimu neieskok, eik i klubu forumus:beer:
zinau ta alfa666 daug pykcio pas jy siaip jau uzsiknisau skaityti apie tuos auto, nuomoniu kaip sieno kokiu tik nori. dar ka skaiciau tai px beveik neatbaide nuo alfukes, bet dabar vel trina kaip susitare del tos baltarusiskos salerkos, kad ale klinija variklius, bet tai kaip su ta baltarusiska salerka vaziuoja furos, balbarusijoj gi tu paciu alfu ir francu yra negi jiem irgi genda siurbliai? as nekalbu apie salerka is garazo atskiesta su kokiu mazutu ar krosniniu kuru, bet tokia kuria man prie akiu pats balbarusis is furos bako leidzia. zinau kad egzotika, pats neeilinis
User
2012-07-12 23:17
vagenam iki fokiskos kokybes toli saukia
User
2012-07-13 01:03
2012-07-12
21:15 wrote:
gaila cia nebera tokio vieno forumiecio italu garbintojo-pasakytu tau daug ka apie AR.Siaip vadinamoji "egzotika", kiek pamenu jo zodzius pigiu skelbimu net neziurek geriau, tik 7000-8000 nebent, nes tie pigesni uzmusti buna, pakabos ju nepigios yra.Jei patinka -tai ir pirk , vis issiskirsi is pilkos vagenu audi ir bmw mases.O cia geriau patarimu neieskok, eik i klubu forumus:beer:
2012-07-12
22:45 wrote:
zinau ta alfa666 daug pykcio pas jy :D siaip jau uzsiknisau skaityti apie tuos auto, nuomoniu kaip sieno kokiu tik nori. dar ka skaiciau tai px beveik neatbaide nuo alfukes, bet dabar vel trina kaip susitare del tos baltarusiskos salerkos, kad ale klinija variklius, bet tai kaip su ta baltarusiska salerka vaziuoja furos, balbarusijoj gi tu paciu alfu ir francu yra negi jiem irgi genda siurbliai? as nekalbu apie salerka is garazo atskiesta su kokiu mazutu ar krosniniu kuru, bet tokia kuria man prie akiu pats balbarusis is furos bako leidzia. zinau kad egzotika, pats neeilinis :D
del bulbasu salerkos, vienas draugas tyse i lt is italu auto, tai sitas tik ir perka rusai, bulbasai, del vienos alfunes su uzlinkusiu siurbliu du rusai net susiplieke brangi ji islaikyti, bulbasu kuro nebijo jei normalus, turi litu islaikyti pirk, tik kainuos ne kaip wageno islaikymas.ir pirk tik 6 begiu, va ta tai eina,
User
2012-07-13 09:55
2012-07-12
21:15 wrote:
gaila cia nebera tokio vieno forumiecio italu garbintojo-pasakytu tau daug ka apie AR.Siaip vadinamoji "egzotika", kiek pamenu jo zodzius pigiu skelbimu net neziurek geriau, tik 7000-8000 nebent, nes tie pigesni uzmusti buna, pakabos ju nepigios yra.Jei patinka -tai ir pirk , vis issiskirsi is pilkos vagenu audi ir bmw mases.O cia geriau patarimu neieskok, eik i klubu forumus:beer:
2012-07-12
22:45 wrote:
zinau ta alfa666 daug pykcio pas jy :D siaip jau uzsiknisau skaityti apie tuos auto, nuomoniu kaip sieno kokiu tik nori. dar ka skaiciau tai px beveik neatbaide nuo alfukes, bet dabar vel trina kaip susitare del tos baltarusiskos salerkos, kad ale klinija variklius, bet tai kaip su ta baltarusiska salerka vaziuoja furos, balbarusijoj gi tu paciu alfu ir francu yra negi jiem irgi genda siurbliai? as nekalbu apie salerka is garazo atskiesta su kokiu mazutu ar krosniniu kuru, bet tokia kuria man prie akiu pats balbarusis is furos bako leidzia. zinau kad egzotika, pats neeilinis :D
2012-07-13
01:03 wrote:
del bulbasu salerkos, vienas draugas tyse i lt is italu auto, tai sitas tik ir perka rusai, bulbasai, del vienos alfunes su uzlinkusiu siurbliu du rusai net susiplieke :lol::lol::lol: brangi ji islaikyti, bulbasu kuro nebijo jei normalus, turi litu islaikyti pirk, tik kainuos ne kaip wageno islaikymas.ir pirk tik 6 begiu, va ta tai eina, :lol::lol::lol:
Nu as jau daugiau negu du metus ekplotuoju AR 156 2, 4JTD, Tai iš kolonelių kurą pilu tik žiema per didelius šalčius. Ir problemu dėl to neturėjau. Pažystu ne viena kuris irgi turi AR su JTD motoru, ir irgi retai lankosi kolonėlėse, o pila pila kura iš šono. Kas liečia siurblius, tai jie buten JTD motorose tikrai nemirtingi, reiktu pagalvoti ar girdėjau kad butu ji taises. Šiaip šituose motoruose del prasto kuro pirmiausia problemos gali prasideti su slėgio davikliu, ir purkštukais. Bet aš asmeniškai i metus du kart keičiu kuro filtrą ir problemu dar neturiejau.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
User
2012-07-13 16:34
2012-07-12
22:45 wrote:
zinau ta alfa666 daug pykcio pas jy :D siaip jau uzsiknisau skaityti apie tuos auto, nuomoniu kaip sieno kokiu tik nori. dar ka skaiciau tai px beveik neatbaide nuo alfukes, bet dabar vel trina kaip susitare del tos baltarusiskos salerkos, kad ale klinija variklius, bet tai kaip su ta baltarusiska salerka vaziuoja furos, balbarusijoj gi tu paciu alfu ir francu yra negi jiem irgi genda siurbliai? as nekalbu apie salerka is garazo atskiesta su kokiu mazutu ar krosniniu kuru, bet tokia kuria man prie akiu pats balbarusis is furos bako leidzia. zinau kad egzotika, pats neeilinis :D
2012-07-13
01:03 wrote:
del bulbasu salerkos, vienas draugas tyse i lt is italu auto, tai sitas tik ir perka rusai, bulbasai, del vienos alfunes su uzlinkusiu siurbliu du rusai net susiplieke :lol::lol::lol: brangi ji islaikyti, bulbasu kuro nebijo jei normalus, turi litu islaikyti pirk, tik kainuos ne kaip wageno islaikymas.ir pirk tik 6 begiu, va ta tai eina, :lol::lol::lol:
2012-07-13
09:55 wrote:
Nu as jau daugiau negu du metus ekplotuoju AR 156 2, 4JTD, Tai iš kolonelių kurą pilu tik žiema per didelius šalčius. Ir problemu dėl to neturėjau. Pažystu ne viena kuris irgi turi AR su JTD motoru, ir irgi retai lankosi kolonėlėse, o pila pila kura iš šono. Kas liečia siurblius, tai jie buten JTD motorose tikrai nemirtingi, reiktu pagalvoti ar girdėjau kad butu ji taises. Šiaip šituose motoruose del prasto kuro pirmiausia problemos gali prasideti su slėgio davikliu, ir purkštukais. Bet aš asmeniškai i metus du kart keičiu kuro filtrą ir problemu dar neturiejau.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
Rimsiokas dar kelis klausimus noriu uzduot, kad jau patiko tavo rasymas kuris 2, 4 JTD geresnis 100kw, 103kw ar 110kw? ir tarkim ar nebus lavoneliai jei pirkciau tarp 7000 - 8000lt? siaip masciau apie sedano pirkima nes ziurejausi peugeot 406 2, 0 hdi, o dabar ziuriu kad AR tiek sedanas tiek universalas ziurisi graziai.
User
2012-07-13 18:31
2012-07-13
01:03 wrote:
del bulbasu salerkos, vienas draugas tyse i lt is italu auto, tai sitas tik ir perka rusai, bulbasai, del vienos alfunes su uzlinkusiu siurbliu du rusai net susiplieke :lol::lol::lol: brangi ji islaikyti, bulbasu kuro nebijo jei normalus, turi litu islaikyti pirk, tik kainuos ne kaip wageno islaikymas.ir pirk tik 6 begiu, va ta tai eina, :lol::lol::lol:
2012-07-13
09:55 wrote:
Nu as jau daugiau negu du metus ekplotuoju AR 156 2, 4JTD, Tai iš kolonelių kurą pilu tik žiema per didelius šalčius. Ir problemu dėl to neturėjau. Pažystu ne viena kuris irgi turi AR su JTD motoru, ir irgi retai lankosi kolonėlėse, o pila pila kura iš šono. Kas liečia siurblius, tai jie buten JTD motorose tikrai nemirtingi, reiktu pagalvoti ar girdėjau kad butu ji taises. Šiaip šituose motoruose del prasto kuro pirmiausia problemos gali prasideti su slėgio davikliu, ir purkštukais. Bet aš asmeniškai i metus du kart keičiu kuro filtrą ir problemu dar neturiejau.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
Kas liečia važiuokle tai pagrindinė problema viršutinės šakės priekije, jos aliuminės. Tai jas geriausia pas normalu meistra restauruoti. O jei biski LT nepaigali tai apie 200lt/vnt. isidedi TRW šakes ir ilgam pamirši šita vietą. Visur kitur prieki važuoklė iš plieno. tai ji palyginus laiko, visai neblogai. Gale irgi yra pora skersiniu aliumininių traukiu, bet jos tikrai ga ilgaamžės.
Šiaio dalys tikrai brangesnės negu tautovežių, bet ir važiavimo malonumas viasi kitas.
Dalys visu pirma brangesnės nes tautovežiui, labai daug NONAME dalių.
2012-07-13
16:34 wrote:
Rimsiokas dar kelis klausimus noriu uzduot, kad jau patiko tavo rasymas :) kuris 2, 4 JTD geresnis 100kw, 103kw ar 110kw? ir tarkim ar nebus lavoneliai jei pirkciau tarp 7000 - 8000lt? siaip masciau apie sedano pirkima nes ziurejausi peugeot 406 2, 0 hdi, o dabar ziuriu kad AR tiek sedanas tiek universalas ziurisi graziai.
Siulau žiurėti nuo 2000m. 103 arba 110kW 2, 4JTD. Pas šituos motorus jau kintamos geometrijos turba stovi. Pas tuos senesnius modelius kur su 100kW buna problemu su turba. Šiaip 103 ir 110kW beveik nieko nesiskiria tie varikliai. Net trauka tokia pat. už 7000, 8000 lt aš ameniskai žiurėčiau iki 2002m. kur dar neatnaujintas salonas. Už tokius pinigus paiimsi tikrai normalia. Bet gali rasti ir ta su atnaujintu salonu už tokius pinigus normalia. Nes tas atnaujintas salonas daug geriau atrodo. Prieš pirkdamas butinai patikrink pas meistrus kur Alfas tvarko. Jei yra galimybe Kaune ta padaryti, tai nuvažiuok i Alfa RS. Ten dirba toks "Zazas" tai tau labai greit nustatys mašinos bedas, ir pasakys verta ar neverta pirkti.
User
2012-07-14 15:26
zodziu vilniuje pas Giriu ziuretis, Kaune pas Zaza ziuret, dekui uz atsakymus
User
2012-07-14 15:53
2012-07-14
15:26 wrote:
zodziu vilniuje pas Giriu ziuretis, Kaune pas Zaza ziuret, dekui uz atsakymus :beer:
Nu jo šiaip. Tik kas liečia Giriu tai ten biški yra ir nekokių atsiliepimu apie jį. Bet aš pats kaip kaunietis tai ten pas ji Vilniuj kaip ir netekio lankytis. Tai perdaug nieko negaliu pasakyti.
User
2012-07-17 14:24
2012-07-14
15:26 wrote:
zodziu vilniuje pas Giriu ziuretis, Kaune pas Zaza ziuret, dekui uz atsakymus :beer:
2012-07-14
15:53 wrote:
Nu jo šiaip. Tik kas liečia Giriu tai ten biški yra ir nekokių atsiliepimu apie jį. Bet aš pats kaip kaunietis tai ten pas ji Vilniuj kaip ir netekio lankytis. Tai perdaug nieko negaliu pasakyti.
na seip pats turejau 98m alfa 156 su 2.4jtd.pravazinejau apie 5m.na i ka .variklio nesu tvarkes nei forsunkiu nei purkstuku aplamai nieko.is variklio puses esu tik dinama keites ir genero guolius su intempej.aisku jie kiek brangoki.bet gerai paieskojus galima rasti atitikmenu. beto atitikmenu yra ir vaziuoklei.seip mqasina tikrai gera ir tikrai isvaisdi.nei koks pasatas ar golfas.aisku prieziuros jei ir reikia kaip ir kiekvienai masinai.beje tiek ziema tiek vasara masina eksplotavau su r17 ratais.apatines sakes viena cilinbloka esu keites.ir karta esu restauraves virsutine sake.delko subyra jos naujos ar restauruotos.todel kad musu meistrai memoka atlikti tinkamai darbu.seip bet koks cilinblokas iki galo yra priverziamas masina pilnai nuleidus ant ratu.o ne pakelus.siuo atveju gaunasi taip kad guma yra isplesema.todel ir pareina gumos greit
User
2012-07-17 14:25
2012-07-14
15:26 wrote:
zodziu vilniuje pas Giriu ziuretis, Kaune pas Zaza ziuret, dekui uz atsakymus :beer:
2012-07-14
15:53 wrote:
Nu jo šiaip. Tik kas liečia Giriu tai ten biški yra ir nekokių atsiliepimu apie jį. Bet aš pats kaip kaunietis tai ten pas ji Vilniuj kaip ir netekio lankytis. Tai perdaug nieko negaliu pasakyti.
apie viln meistrus tai is vis patyliu.jiem tik zigulius tvarkyti.jie ir is pirmuju italu gamybos ejo.
Your message |
|