User
2012-12-15 18:32
Sveiki, turiu klausima, siandien isejus is parduotuves ( pries tai vazinejau) neuzsikure masina, ijungus degima, visos lemputes dega akumas nesedes, o pasukus rakteli jokio garso, ne starteri suka nieko, tyla, kas galetu buti. kontaktai kazkur ar kazkas kito, gal kam yra buve. Dekui
User
2012-12-15 18:34
2012-12-15
18:32 wrote:
Sveiki, turiu klausima, siandien isejus is parduotuves ( pries tai vazinejau) neuzsikure masina, ijungus degima, visos lemputes dega akumas nesedes, o pasukus rakteli jokio garso, ne starteri suka nieko, tyla, kas galetu buti. kontaktai kazkur ar kazkas kito, gal kam yra buve. Dekui :)
lempos prigesta kai jungi starteri? gali but kontaktai nupype spyneles uzkurimo
User
2012-12-15 18:35
kokia vectra?benzinas dyzelis?signalizacija yra?slapukas?temti bandei? ka rodo pamatavus akuma? reik atsakimu kitaip nepadesim.
User
2012-12-15 18:37
su lempom viskas tvarkoj, dyzelis, slapuku nera su signalizacija kaip ir tvarkoj viskas, pastume mane tada tik uzsivedziau, grizus i kiema uzgesinau, poto pabandziau vel uzvesti ir nieko vel tas pats
User
2012-12-15 18:38
2012-12-15
18:35 wrote:
kokia vectra?benzinas dyzelis?signalizacija yra?slapukas?temti bandei? ka rodo pamatavus akuma?:drink: reik atsakimu kitaip nepadesim.
kiek pilnai pakrautas turi but v? 12.7v? Be to, kiek laiko kraut? Kiek turi rodyt and klemu, kai ijungtas pakrovejas ant minimum ir pilnas akumas?
User
2012-12-15 18:41
12
User
2012-12-15 18:41
2012-12-15
18:35 wrote:
kokia vectra?benzinas dyzelis?signalizacija yra?slapukas?temti bandei? ka rodo pamatavus akuma?:drink: reik atsakimu kitaip nepadesim.
2012-12-15
18:38 wrote:
kiek pilnai pakrautas turi but v? 12.7v? Be to, kiek laiko kraut? Kiek turi rodyt and klemu, kai ijungtas pakrovejas ant minimum ir pilnas akumas?
jo kaskas , https://sites.google.com/site/patssauelektrikas/12v , pabandyk vel uzstumus kurti , jei uzsikure gesini , ir vel kartoji, ir jeigu uzsikurei stument tada galiu garantuoti kad starteris.
User
2012-12-15 18:42
2012-12-15
18:41 wrote:
12
Tikrai daugiau ;x Be to, bandyt laukt, kol zalia lempute uzsidegs? Nes db rodo 14 su biskiu ir kyla po truputi
User
2012-12-15 18:44
sorry neatsakysiu i sita klausima jei buciau vaikinas tada paaiskinciau daugiau gal tiesiog kasnors yra susidures su tokia beda ir galetu pasakyti kame ji aciu
User
2012-12-15 18:45
2012-12-15
18:41 wrote:
12
2012-12-15
18:42 wrote:
Tikrai daugiau ;x Be to, bandyt laukt, kol zalia lempute uzsidegs? Nes db rodo 14 su biskiu ir kyla po truputi :D
up nepaziurejau, 13, 7- 14.30 kastokio turi buti kaip krauni ir pilnai pakrautas, uzvedimui- 14, 7 reikia,
User
2012-12-15 18:46
pakrautas akumas 12.8 daukmaz , kraunant 13.8 daukmaz
User
2012-12-15 18:46
2012-12-15
18:41 wrote:
12
2012-12-15
18:42 wrote:
Tikrai daugiau ;x Be to, bandyt laukt, kol zalia lempute uzsidegs? Nes db rodo 14 su biskiu ir kyla po truputi :D
2012-12-15
18:45 wrote:
up nepaziurejau, 13, 7- 14.30 kastokio turi buti kaip krauni ir pilnai pakrautas, uzvedimui- 14, 7 reikia, :shocking:
14.1 dar damusa, tai dar palaikysim
User
2012-12-15 18:47
2012-12-15
18:46 wrote:
pakrautas akumas 12.8 daukmaz , kraunant 13.8 daukmaz
Kad suha lempute neuzsidega, ar jos nebelaukt net?
User
2012-12-15 18:47
2012-12-15
18:41 wrote:
12
2012-12-15
18:42 wrote:
Tikrai daugiau ;x Be to, bandyt laukt, kol zalia lempute uzsidegs? Nes db rodo 14 su biskiu ir kyla po truputi :D
2012-12-15
18:45 wrote:
up nepaziurejau, 13, 7- 14.30 kastokio turi buti kaip krauni ir pilnai pakrautas, uzvedimui- 14, 7 reikia, :shocking:
ble nepataikau- 12, 7 . kaskodel manau kad starteris.
User
2012-12-15 18:48
2012-12-15
18:46 wrote:
pakrautas akumas 12.8 daukmaz , kraunant 13.8 daukmaz
2012-12-15
18:47 wrote:
Kad suha lempute neuzsidega, ar jos nebelaukt net? :smartass:
nelauk, man buvo akumas pilnai mires rode zalia.
User
2012-12-15 18:49
2012-12-15
18:46 wrote:
pakrautas akumas 12.8 daukmaz , kraunant 13.8 daukmaz
2012-12-15
18:47 wrote:
Kad suha lempute neuzsidega, ar jos nebelaukt net? :smartass:
2012-12-15
18:48 wrote:
nelauk, man buvo akumas pilnai mires rode zalia. :lol:
Na dar truputeli palauksiu, koki 5min
Gal neisitashkys
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
Gal neisitashkys
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
User
2012-12-15 18:55
2012-12-15
18:47 wrote:
Kad suha lempute neuzsidega, ar jos nebelaukt net? :smartass:
2012-12-15
18:48 wrote:
nelauk, man buvo akumas pilnai mires rode zalia. :lol:
2012-12-15
18:49 wrote:
Na dar truputeli palauksiu, koki 5min :smartass:
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
siap dar kas pravartu butu paziuret tai ar kleimu geras kontaktas buvo nes pernai panasei man buvo jai tokia situacija kad pasukus rakteli dega lemputes viskas ok o tik vest ir dingsta viskas pilnai. nes pats vos pamenu tralo jau neissikvieciau gerai kad pamaciau jog su klemu priburta ir negauna normalaus kontakto ji paverzus uzsivede be bedu. o situacija tapati ir kad nemazai atvazinejus trumpam pastacius ja ji nebesivede.
User
2012-12-15 19:45
Nekuriant naujos temos, dedu kraut sena akuma ir pradeda virt, rodo su testeriu 15v+++. Bandyt nukraudinet iki galo ir kraut, ar nebeverta net begaivint? a?
User
2012-12-15 19:58
2012-12-15
18:47 wrote:
Kad suha lempute neuzsidega, ar jos nebelaukt net? :smartass:
2012-12-15
18:48 wrote:
nelauk, man buvo akumas pilnai mires rode zalia. :lol:
2012-12-15
18:49 wrote:
Na dar truputeli palauksiu, koki 5min :smartass:
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
na ir kas kad nuliovas?kokios firmos?neiisitaskys, nebijok. 15 v tada amen akumui, ziurek kada pagamintas , gal senas akumas todel taip rodo, arba kas su auto elektra , kad rodo 15. ar kraunant taip rodo?
User
2012-12-15 20:00
2012-12-15
19:45 wrote:
Nekuriant naujos temos, dedu kraut sena akuma ir pradeda virt, rodo su testeriu 15v+++. Bandyt nukraudinet iki galo ir kraut, ar nebeverta net begaivint? a?
A?
User
2012-12-15 20:07
2012-12-15
18:48 wrote:
nelauk, man buvo akumas pilnai mires rode zalia. :lol:
2012-12-15
18:49 wrote:
Na dar truputeli palauksiu, koki 5min :smartass:
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
2012-12-15
19:58 wrote:
na ir kas kad nuliovas?kokios firmos?neiisitaskys, nebijok.:shocking: 15 v tada amen akumui, ziurek kada pagamintas , gal senas akumas todel taip rodo, arba kas su auto elektra , kad rodo 15. ar kraunant taip rodo?
Kraunant. Atjungiau, rodo 12.9. Naujas Exide firmos iki 2015 geras, tai manau norm, bet kode indikatorius neuzsidege tai idomu ;/
User
2012-12-15 20:15
2012-12-15
18:49 wrote:
Na dar truputeli palauksiu, koki 5min :smartass:
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
Gal neisitashkys :director:
14.15
Nuliovas akumas, garantinis yra, turetu veikt ta lempute :/
2012-12-15
19:58 wrote:
na ir kas kad nuliovas?kokios firmos?neiisitaskys, nebijok.:shocking: 15 v tada amen akumui, ziurek kada pagamintas , gal senas akumas todel taip rodo, arba kas su auto elektra , kad rodo 15. ar kraunant taip rodo?
2012-12-15
20:07 wrote:
Kraunant. Atjungiau, rodo 12.9. Naujas Exide firmos iki 2015 geras, tai manau norm, bet kode indikatorius neuzsidege tai idomu ;/
tada viskas gerai, kodel lempuke neuzsidege, kas ji zino gal skiscio mazai, ar i ji nesipila?
User
2012-12-15 20:19
2012-12-15
19:58 wrote:
na ir kas kad nuliovas?kokios firmos?neiisitaskys, nebijok.:shocking: 15 v tada amen akumui, ziurek kada pagamintas , gal senas akumas todel taip rodo, arba kas su auto elektra , kad rodo 15. ar kraunant taip rodo?
2012-12-15
20:07 wrote:
Kraunant. Atjungiau, rodo 12.9. Naujas Exide firmos iki 2015 geras, tai manau norm, bet kode indikatorius neuzsidege tai idomu ;/
2012-12-15
20:15 wrote:
tada viskas gerai, kodel lempuke neuzsidege, kas ji zino gal skiscio mazai, ar i ji nesipila?
Pilasi
User
2012-12-15 20:22
2012-12-15
20:07 wrote:
Kraunant. Atjungiau, rodo 12.9. Naujas Exide firmos iki 2015 geras, tai manau norm, bet kode indikatorius neuzsidege tai idomu ;/
2012-12-15
20:15 wrote:
tada viskas gerai, kodel lempuke neuzsidege, kas ji zino gal skiscio mazai, ar i ji nesipila?
2012-12-15
20:19 wrote:
Pilasi
atjungias pasiziurek kiek yra skyscio. ir su kuo krauni , gal viskas ok?
User
2012-12-15 20:25
2012-12-15
20:15 wrote:
tada viskas gerai, kodel lempuke neuzsidege, kas ji zino gal skiscio mazai, ar i ji nesipila?
2012-12-15
20:19 wrote:
Pilasi
2012-12-15
20:22 wrote:
atjungias pasiziurek kiek yra skyscio. :thumbup: ir su kuo krauni , gal viskas ok?
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
User
2012-12-15 20:26
2012-12-15
20:19 wrote:
Pilasi
2012-12-15
20:22 wrote:
atjungias pasiziurek kiek yra skyscio. :thumbup: ir su kuo krauni , gal viskas ok?
2012-12-15
20:25 wrote:
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
tu du turi ir abu krauni?
User
2012-12-15 20:27
2012-12-15
20:19 wrote:
Pilasi
2012-12-15
20:22 wrote:
atjungias pasiziurek kiek yra skyscio. :thumbup: ir su kuo krauni , gal viskas ok?
2012-12-15
20:25 wrote:
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
Laikantis šio punkto, akumuliatoriaus tarnavimo laiką galima prailginti du, kartais net ir tris kartus!
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
User
2012-12-15 20:28
2012-12-15
20:22 wrote:
atjungias pasiziurek kiek yra skyscio. :thumbup: ir su kuo krauni , gal viskas ok?
2012-12-15
20:25 wrote:
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
2012-12-15
20:26 wrote:
tu du turi ir abu krauni?:shocking:
Ant zapaskes Mat darbas, kelis kartus per savaite tenka isvaziuot, ziema ilga. Nespeja pasikraut kol vazineji
User
2012-12-15 20:30
2012-12-15
20:25 wrote:
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
2012-12-15
20:27 wrote:
Laikantis šio punkto, akumuliatoriaus tarnavimo laiką galima prailginti du, kartais net ir tris kartus!
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
wrote:
..
netingi rasineti netinges ir skaityti
User
2012-12-15 20:30
2012-12-15
20:27 wrote:
Laikantis šio punkto, akumuliatoriaus tarnavimo laiką galima prailginti du, kartais net ir tris kartus!
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
* Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa;
* Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir esant reikalui papildykite distiliuotu vandeniu. Elektrolito lygis turi būti 10- 15 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių;
* Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13, 8V iki 14, 5V nepriklausomai nuo to ar įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audioaparatūra ir t.t.) ar ne;
* Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis t.y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
* Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus! Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią;
* Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų “pagerintojų”;
* Jeigu elektrolito tankis yra žemiau 1, 24 kg/l, įkraukite akumuliatorių;
* Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12, 1V, elektrolito tankis 1, 18 kg/l, užšala prie -19°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius;
* Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija;
* Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais, prietaisais. “Trumpos šviesos” visiškai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių gali iškrauti per 4 – 6 valandas.
5. Akumuliatoriaus įkrovimas
* Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio;
* Neįkraudinėkite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių;
* Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip +10°C;
* Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės;
* Patikrinkite eletrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams). Niekada nepilkite rūgšties!
* Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių – prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto;
* Įkroviklį įjungti tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjungti baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių;
* Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah);
* Jeigu elektrolito temperatūra pakyla virš 55°C, nutraukite įkrovimą;
* Giliai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val.;
* Pilnai įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1, 27 ± 0, 01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ~12, 7V, esant +25°C;
* Akumuliatorius pilnai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
wrote:
..
2012-12-15
20:30 wrote:
netingi rasineti netinges ir skaityti :lol::lol::lol::beer:
User
2012-12-15 20:32
2012-12-15
20:25 wrote:
Atjungtas jau, skystis ok. Kraunu su pasiskolintu tarybiniu laiku akumu krovikliu. Bandziau sena kraut, bet bando virt lygtais ir rodo 15+++
2012-12-15
20:26 wrote:
tu du turi ir abu krauni?:shocking:
2012-12-15
20:28 wrote:
Ant zapaskes :D Mat darbas, kelis kartus per savaite tenka isvaziuot, ziema ilga. Nespeja pasikraut kol vazineji :(
kaip tai?daug vazineji ir nepakrauna, jei per savaite vaziuosi 3 km i diena ir dar ziema tai aisku kad nepakraus, bet jei maliesi visa diena sakes-generatorius nekrauna
User
2012-12-15 20:35
2012-12-15
20:30 wrote:
netingi rasineti netinges ir skaityti :lol::lol::lol::beer:
2012-12-15
20:30 wrote:
:beer:
wrote:
..
sitas geras, poleku labai megstamas
User
2012-12-15 20:36
2012-12-15
20:26 wrote:
tu du turi ir abu krauni?:shocking:
2012-12-15
20:28 wrote:
Ant zapaskes :D Mat darbas, kelis kartus per savaite tenka isvaziuot, ziema ilga. Nespeja pasikraut kol vazineji :(
2012-12-15
20:32 wrote:
kaip tai?daug vazineji ir nepakrauna, jei per savaite vaziuosi 3 km i diena ir dar ziema tai aisku kad nepakraus, bet jei maliesi visa diena sakes-generatorius nekrauna :shocking:
Netaip gal supratai. Visas dienas praleidziu darbe, o su masina pralekiu tik kokius 2 kartus geriausiu atveju po 3km
User
2012-12-15 20:41
2012-12-15
20:28 wrote:
Ant zapaskes :D Mat darbas, kelis kartus per savaite tenka isvaziuot, ziema ilga. Nespeja pasikraut kol vazineji :(
2012-12-15
20:32 wrote:
kaip tai?daug vazineji ir nepakrauna, jei per savaite vaziuosi 3 km i diena ir dar ziema tai aisku kad nepakraus, bet jei maliesi visa diena sakes-generatorius nekrauna :shocking:
2012-12-15
20:36 wrote:
Netaip gal supratai. Visas dienas praleidziu darbe, o su masina pralekiu tik kokius 2 kartus geriausiu atveju po 3km :lol:
na jei viskas ok, ir tvarkinga, po tiek vazinejant nereik keisti akumu, nebent pakrauti karta metuose, kaskas su tavo auto elektra negerai,
User
2012-12-15 20:45
2012-12-15
20:32 wrote:
kaip tai?daug vazineji ir nepakrauna, jei per savaite vaziuosi 3 km i diena ir dar ziema tai aisku kad nepakraus, bet jei maliesi visa diena sakes-generatorius nekrauna :shocking:
2012-12-15
20:36 wrote:
Netaip gal supratai. Visas dienas praleidziu darbe, o su masina pralekiu tik kokius 2 kartus geriausiu atveju po 3km :lol:
2012-12-15
20:41 wrote:
na jei viskas ok, ir tvarkinga, po tiek vazinejant nereik keisti akumu, nebent pakrauti karta metuose, kaskas su tavo auto elektra negerai,
Arba starteris i pabaiga, ir daug elektros reikalauja? Nes sunkiai kures ant 12.4v +-.
Supranti, gi automatiskai signalke kazkiek ryja visgi.
Supranti, gi automatiskai signalke kazkiek ryja visgi.
User
2012-12-15 20:55
2012-12-15
20:36 wrote:
Netaip gal supratai. Visas dienas praleidziu darbe, o su masina pralekiu tik kokius 2 kartus geriausiu atveju po 3km :lol:
2012-12-15
20:41 wrote:
na jei viskas ok, ir tvarkinga, po tiek vazinejant nereik keisti akumu, nebent pakrauti karta metuose, kaskas su tavo auto elektra negerai,
2012-12-15
20:45 wrote:
Arba starteris i pabaiga, ir daug elektros reikalauja? Nes sunkiai kures ant 12.4v +-.
Supranti, gi automatiskai signalke kazkiek ryja visgi.
Supranti, gi automatiskai signalke kazkiek ryja visgi.
jei starteris nueina aplamai nesikuria .tokiu oru 12.4 mazai, jei stument uzsikure tai kaltas starteris nes jei gatavas akumas stum nestumes nesikuria
User
2012-12-26 17:05
Pas mane opel signum, 2.2 dyzelis. Is ryto uzsiveda be problemu, kaip truputi pavaziuoju, pastovejus apie 20 min.pradeda blogai kurtis. Daugiau pavaziavus, reikia apie 2 val, kad pastovejus, blogai kurtusi. Kas gali buti per problema?
User
2012-12-26 17:25
2012-12-26
17:05 wrote:
Pas mane opel signum, 2.2 dyzelis. Is ryto uzsiveda be problemu, kaip truputi pavaziuoju, pastovejus apie 20 min.pradeda blogai kurtis. Daugiau pavaziavus, reikia apie 2 val, kad pastovejus, blogai kurtusi. Kas gali buti per problema?
plundzeriai sudile , siurbli restauruok
User
2012-12-26 18:49
Draugui su Vektra tas pats buvo, salta puikiai kuresi, ikaitusi irgi, bet pavaziavus turputi ir uzgesinus, sukdavo vos ne minute kad uzsikurtu. I diagnostika nuvarius, pajunge prie pc, Degimas vos vos netiko, patempe grandine ir viskas. Sesei irgi tas pats buvo.
User
2012-12-26 22:45
2012-12-26
18:49 wrote:
Draugui su Vektra tas pats buvo, salta puikiai kuresi, ikaitusi irgi, bet pavaziavus turputi ir uzgesinus, sukdavo vos ne minute kad uzsikurtu. I diagnostika nuvarius, pajunge prie pc, Degimas vos vos netiko, patempe grandine ir viskas. Sesei irgi tas pats buvo.
dar noriu paklausti:
vaziuojant, uzsidege masinos su raktu simbolis, ir masina gesta/ Diagnostika rado klaida - P0638, Throttle valve control unit/control deviation negative. Pakeiciau davikli, taciau vis tiek problema liko. Ka galetumete patarti?
vaziuojant, uzsidege masinos su raktu simbolis, ir masina gesta/ Diagnostika rado klaida - P0638, Throttle valve control unit/control deviation negative. Pakeiciau davikli, taciau vis tiek problema liko. Ka galetumete patarti?
User
2012-12-28 22:55
2012-12-26
17:05 wrote:
Pas mane opel signum, 2.2 dyzelis. Is ryto uzsiveda be problemu, kaip truputi pavaziuoju, pastovejus apie 20 min.pradeda blogai kurtis. Daugiau pavaziavus, reikia apie 2 val, kad pastovejus, blogai kurtusi. Kas gali buti per problema?
2012-12-26
17:25 wrote:
plundzeriai sudile , siurbli restauruok
gal zinote, kur gerai restauruoja pompas vilniuje?
Your message |
|