User
2013-03-09 07:30
Zodziu kazkokia nesamone pasdare toks reikals yr su priekinio mortiko viena spyruokle, tarkim kokioj aikstelej vaira uzsuku iki galo man spragtelna spyruokle, kame cia reikals ir taip pastoviai pradejo darytis, kai tik vaira reik iki galo uzsukt ir atsuk atgal, garsas toks tvynnnnn!!!!!! ar kazkas tokio.
User
2013-03-09 07:39
gali buti arba spyruokle luzusi arba atraminis guolis isluzes. atsidares kapota pasupk masina ir ziurek kaip vaiksto amortizatoriaus virsus. aiskiai matysis jei guolis isluzes. tiksliau ta pagalve i kuria guolis statosi. beje, kelti reiktu atsargiai tokiu atveju, nes spyruokle gali nusauti.
User
2013-03-09 07:41
2013-03-09
07:39 wrote:
gali buti arba spyruokle luzusi arba atraminis guolis isluzes. atsidares kapota pasupk masina ir ziurek kaip vaiksto amortizatoriaus virsus. aiskiai matysis jei guolis isluzes. tiksliau ta pagalve i kuria guolis statosi. beje, kelti reiktu atsargiai tokiu atveju, nes spyruokle gali nusauti.
syki vaziuojant per iskilia pereja butent toj pusej pasigirdo skaudzia astrus lyg luzis ar kas, tai gal nuo to ir pasdare kazkas ir kazkaip ta puse i visokius nelygumus kely skaudokai kerta :/
User
2013-03-09 07:44
vizualiai turetu matytis jei luzus spyruokle
User
2013-03-09 07:47
2013-03-09
07:44 wrote:
vizualiai turetu matytis jei luzus spyruokle
servize diagnozavo, jog trukus spyruokle :/
User
2014-04-29 22:16
sakykit kaip atsukti amortizatoriaus varzta as ikisu rakta suku jis su visu asimi amortiko sukasi, neturiu kaip uzgriebt jo kokiu pasiulymu turit gal I servisa vest?
User
2014-04-29 22:42
Magnumai reik ant to varžto (22 ar 24 kaip kur buna) dėti vamzdine galvute, tokia kur papigiai buna kaip žvakių raktas ir per viršutinę skylę kišt šešiakampi (8mm ar 7mm) ir sukint. Gali į spaustuvus vistą ta mahiną įsispaust ir išsuksi
User
2014-04-29 22:44
kilpinis raktas ir sesiakampis
User
User
User
2014-04-29 23:38
kiek imanoma auksciau su zaziminem replem uzspaudi ir viskas amortikas juk niekada iki ten nedaeina jam neatsitinka nieko.
pumpkin
1687 / 0
2014-04-30 00:05
2014-04-29
23:38 wrote:
kiek imanoma auksciau su zaziminem replem uzspaudi ir viskas amortikas juk niekada iki ten nedaeina jam neatsitinka nieko.
Kaip kas supranta tą "kuo aukščiau".Nebent prie pat lėkštės.O šiaip amortizatoriaus eiga gana didelė, nuo viršaus lieka keli cm.Kodėl nusibaigusio amortizatoriaus būna sudaužytos apsauginės gumos ir atboinikai
User
2014-04-30 00:14
2014-04-29
23:38 wrote:
kiek imanoma auksciau su zaziminem replem uzspaudi ir viskas amortikas juk niekada iki ten nedaeina jam neatsitinka nieko.
2014-04-30
00:05 pumpkin wrote:
Kaip kas supranta tą "kuo aukščiau".Nebent prie pat lėkštės.O šiaip amortizatoriaus eiga gana didelė, nuo viršaus lieka keli cm.Kodėl nusibaigusio amortizatoriaus būna sudaužytos apsauginės gumos ir atboinikai
na taip, bet kaip prieki tai drasiai gali det bent tiek pamatavus kiek vijos spiruokles storis ir padauginus is viju skaiciaus.
User
2014-04-30 08:06
2014-04-29
23:38 wrote:
kiek imanoma auksciau su zaziminem replem uzspaudi ir viskas amortikas juk niekada iki ten nedaeina jam neatsitinka nieko.
2014-04-30
00:05 pumpkin wrote:
Kaip kas supranta tą "kuo aukščiau".Nebent prie pat lėkštės.O šiaip amortizatoriaus eiga gana didelė, nuo viršaus lieka keli cm.Kodėl nusibaigusio amortizatoriaus būna sudaužytos apsauginės gumos ir atboinikai
2014-04-30
00:14 wrote:
na taip, bet kaip prieki tai drasiai gali det bent tiek pamatavus kiek vijos spiruokles storis ir padauginus is viju skaiciaus.
Logiška, bet ne visai teisingai: spyruoklei pilnai susėdus amortiko stūmoklis gali būti pilnai sulindęs. Nereiškia kad suspaustos spyruoklės ilgis yra 50mm pvz ir kad tiek stokas nesulys Juk pagal konstrukciją, suspausta spyruoklė gali būti jau ant cilindro ir taip stokas visas sulindes. Na bent jau man nepavyko su tom vamzdinėm cangem sugriebt, nes labai poliruotas paviršius ir slysta kaip be spaustum, nebent gal su kokiom varinėm plokštelėm...
Your message |
|