egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 14:24
sveiki turiu 2golfa 90m 1.8 mono ipurskimas ir turiu motora 2, 0 pilna ipurskima85kw kopresija visuose po12, 5 ir noriu i deti i golfiuka daug ten reikalu bus? kas ka gali patarti?
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
egidijusbmwe30
475 / 0
egidijusbmwe30
475 / 0
egidijusbmwe30
475 / 0
egidijusbmwe30
475 / 0
User
2010-07-06 18:22
labai daug reikalu bus
User
2010-07-06 18:25
reiks kopa pakeist visa pravotke, kai kuriuos daviklius, benzo siurbli ir t.t.
User
2010-07-06 19:10
jei deze tinka ir turi kompa + variklis turi visus daviklius tai nebus sunku - imeti ir vaziuoji.
User
2010-07-06 19:14
Nenoriu kurt naujos temos, tai paklausiu prie to pačio. Turiu taip pat mk2 golfa, 1, 6 karbiuratoriu. Noriu įsidėt ką nors galingesnio, bet kad nereikėtų daug perdaryti. Svarbu kad nebūtų įpurškimas, nereiktų ieškoti ir statyti kompo. Gal kas žinot nuo kokios mašinos tiktų geriausiai koks variklis?
User
2010-07-06 19:24
be ipurskimo nieko "mandro" nerasi.. nebent gal nuo MK1 golfo, bet ten irgi nieko galingo nebuvo.
nebijok ipurskimo.. nieko ten sudetingo nera, jei imsi is savartyno pasiimk su viskuo - kompu, davikliais, purkstukais, "kelnem", kad butu kur statyti liambda zonda ir bus rami galva. tas karbas nieko gero.. jei variklis butu didelis, tai tada galima ir su karbu apseiti, bet jei nori is mazo variklio ka nors isspausti tai tas variklis turi veikti kuo efektyviau.. be elektroninio ipurskimo ir elektroninio degimo valdymo jis niekada neveiks efektyviai..
nebijok ipurskimo.. nieko ten sudetingo nera, jei imsi is savartyno pasiimk su viskuo - kompu, davikliais, purkstukais, "kelnem", kad butu kur statyti liambda zonda ir bus rami galva. tas karbas nieko gero.. jei variklis butu didelis, tai tada galima ir su karbu apseiti, bet jei nori is mazo variklio ka nors isspausti tai tas variklis turi veikti kuo efektyviau.. be elektroninio ipurskimo ir elektroninio degimo valdymo jis niekada neveiks efektyviai..
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 19:59
ner cia tu bedu tiek ir daug siurblio keisti nereikes nes cia 1.8mono ipurskimas, as is trecio imu 2.0l ir dedu i antra is karto i i trecia dedu 1.8 mono ipurskima, sumainau tik motorus o del pravotkes tai ten kelios fyskes nuo saugikliu atsijungia ir kompas su visu variklio laidyno laidynu dedasi
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 20:01
2010-07-06
19:14 wrote:
Nenoriu kurt naujos temos, tai paklausiu prie to pačio. Turiu taip pat mk2 golfa, 1, 6 karbiuratoriu. Noriu įsidėt ką nors galingesnio, bet kad nereikėtų daug perdaryti. Svarbu kad nebūtų įpurškimas, nereiktų ieškoti ir statyti kompo. Gal kas žinot nuo kokios mašinos tiktų geriausiai koks variklis?
gali kad ir deti ta 2.0l varikli ir apredyti visa su karbu kazkiek geriau eis bet ne taip kaip su pilnu ipurskimu
e30 detales,daug ardomu auto
User
2010-07-06 20:29
tikria siurbli pakeist reiks nes monno1, 5bar o pilno ipus 3, 0bar
User
2010-07-06 20:38
ant 2.0L variklio slegi reguliuoja kuro slegio reguliatorius, o ne siurblys.
User
2010-07-06 20:45
1, 5bar kai uzspausi tikrai nereguliuos as zinau toki darba dirbu, bet tau gerau zinot
User
2010-07-06 20:54
visu pirma ne slegi uzspaus, o srove.
viskas priklauso nuo to kiek litru per minute pompuoja kuro siurblys.. o slegi sukuria reguliatorius, jei pakankamai litru perpompuoja siurblys, kuo as neabejoju.
senesnese sistemose slegi sukurdavo siurblys, nes nebuvo abratkes. o tam variklyje slegi sukuria butent reguliatorius, nepanaudotas kuras grizta i baka.
viskas priklauso nuo to kiek litru per minute pompuoja kuro siurblys.. o slegi sukuria reguliatorius, jei pakankamai litru perpompuoja siurblys, kuo as neabejoju.
senesnese sistemose slegi sukurdavo siurblys, nes nebuvo abratkes. o tam variklyje slegi sukuria butent reguliatorius, nepanaudotas kuras grizta i baka.
User
2010-07-06 20:59
idesi pamatysi, kaip tukcioja...
User
2010-07-06 21:00
tai yra maza kuro
User
2010-07-06 21:03
ir nepades ne slgio regiuletiorius nes jis neuzkels teik
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 21:04
taip yra tas reguliatorius as ji ir ydesiu nes viska dedu is to trecio golfo i antra nieko negalvoju perdaryti
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 21:06
o del sroves isiurbli pagrinda visa reguluoja kompas
e30 detales,daug ardomu auto
User
2010-07-06 21:13
nereguliuoja jei yra slegio reguliatorius. siurblys buna visada ijungtas ir pompuoja visada tiek pat, bet slegis nuo to nepriklauso, nes pas mane stockinis siurblys pompavo 80 litru/h ir buvo 3.5bar, o dabar Walbro siurblys pompuoja 255 litru/h 3.5bar. papildomas kuras grizta i baka. skirtumas tas, kad prie didelio boosto ir dideliu apsuku nekrenta slegis taip stipriai. Bet tam 2.0L varikliui tikrai uzteks 1.8L siurblio.
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 21:13
norint viska tvarkyngai atlikti ir be jokiu kalturu geriausi is einancios masinos viska deti be jokiu pravotkiu pjaustymu, o taip kaip priklauso. nes kai nusiperki varikli is kito kompa is trecio pravotke tai gaunasi bile ko lipdymas ir lt atsistoja vos nedaugiau negu nusiperki auto ir viska tvarkingai permeti
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-06 21:17
turetu but gana mk2 cupe to 2.0l motoro plius dar kopresija po 12.5 beto tas motoras is 95m golfo
e30 detales,daug ardomu auto
User
2010-07-06 21:19
kas del variklio tai ten nera taip sudetinga pajungti visus daviklius ir visa kita... kitas klausimas yra pajungti prietaisu skydeli.. ypac naujesniu auto, nes db labai daug informacijos perduodama skaitmeniniu budu i skydeli ir jei skydelis senesnis tai nieko nerodys. Ir pats kompas buna labiau integruotas.. pvz mano variklio kompas valdo ir kondicionieriu.. kas sunkiai suvokiama...
pumpkin
1687 / 0
2010-07-06 21:34
2010-07-06
21:19 wrote:
kas del variklio tai ten nera taip sudetinga pajungti visus daviklius ir visa kita... kitas klausimas yra pajungti prietaisu skydeli.. ypac naujesniu auto, nes db labai daug informacijos perduodama skaitmeniniu budu i skydeli ir jei skydelis senesnis tai nieko nerodys. Ir pats kompas buna labiau integruotas.. pvz mano variklio kompas valdo ir kondicionieriu.. kas sunkiai suvokiama...
Negąsdink žmonių dėl skydelių, juk kalbama apie 2-rus golfus, kai juos gamino , tai dar elektronika ar kondiškės ir išrastos nebuvo
User
2010-07-06 21:41
israsti tai buvo, bet i golfus tik niekas nedejo
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-07 05:44
na drysciau priestarauti yra ir mk2 pilnos komplektacijos su kondyskem ir elektroniniais spidais ir 88m
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-07 05:45
dar kitas klausimas deze kuria palikti ar 1.8 66kw ar ta pacia 2.0 85kw?
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-07 22:25
gal geriau 1.8 deze?
e30 detales,daug ardomu auto
User
2010-07-07 22:28
geriausia 4 begiu butu, nes pas drauga bwo tai sukasi blnkjp tas golfas, sjp 1.8 gali lajswaj palikt
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-08 09:03
bet sankaba 1.8 mazesne o 2.0 didesne tai galvoju palikti 2.0 deze bet tik 1.8 turetu buti geresnis reduktoriaus perdavimas
e30 detales,daug ardomu auto
User
2010-07-13 21:53
2010-07-06
19:14 wrote:
Nenoriu kurt naujos temos, tai paklausiu prie to pačio. Turiu taip pat mk2 golfa, 1, 6 karbiuratoriu. Noriu įsidėt ką nors galingesnio, bet kad nereikėtų daug perdaryti. Svarbu kad nebūtų įpurškimas, nereiktų ieškoti ir statyti kompo. Gal kas žinot nuo kokios mašinos tiktų geriausiai koks variklis?
2010-07-06
20:01 egidijusbmwe30 wrote:
gali kad ir deti ta 2.0l varikli ir apredyti visa su karbu kazkiek geriau eis bet ne taip kaip su pilnu ipurskimu
Dabar dedam toki pat 2.0l, bet netinka įsiurbimo kolektorius nuo 1.6. Nuo kokios mašinos ieškoti kad tiktų? Toks pat variklis stovi audi 80, passat, ar buna ju 2.0l su karbiuratorium? Dėkui už patarimus.
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-07-14 18:43
na tikrai 2.0 karbu nebuna nes jie nuo 91m ejo
e30 detales,daug ardomu auto
Your message |
|