Mitsubishi Eclipse nepatikima?

Created by User 2009-12-13
2009-12-13 18:16
girdejau kad Mitsubishi Eclipse nepatikima, ar tiesa ar ne? kokias problemas masina turi? ka geriau pirkti?
2009-12-13 22:09
Apie kelintu metu cia kalbi?
2009-12-14 00:44
nuo 90 iki 94
2009-12-14 12:34
nuo 90 iki 95

ir nuo nuo 96 iki 2000
2009-12-14 15:54
Nuo 90 iki 95 varikliai trapus ten stovi 2litru 110 kw tai indeklai vis prasisuka per metus 3 variklius pakeiciau
2009-12-15 17:58
jei ką tai nuo 90 ir iki 94 tik ėjo (pirmos kartos) antros kartos 94-99m. nuo 2000m ėjo jau trečia karta, kas liečia pirmos kartos, nusipirkus su normaliu varikliu neturėsi jokių bėdų, pilk gerus tepalus, ir aišku nereik drožt be proto.



yksiukas -> tokius tu ten ir variklius keitei jei vis indėklus prasukdavo, arba nemoki važinėt su proto, nei viena mašina nelaikys jei lakstysi išvien dugnais.

pirmos kartos eclipsių dalys pigios, tik sunku rast deficitines dalis kaip galinio buferio pažeminimas ar žeminančias spyruokles. Turėjau ne vieną pirmos kartos eclipsę ir neturėjau nei su viena rimtų bėdų.
51 / 0
2009-12-15 18:37
Del 1g eclipsiu as kelias jas turejau , tai problemos budavo su stabdziu cilindriukais, galinio dankcio amortikais ir panasiai, motorai laike tikrai gerai, problemu nebuvo.
2009-12-22 15:50
Turejau pries 3metus 93m su varkliu jokiu bedu zmogus iki siol vazineja ir vargo didelio neturi. - tai kad galines dangcio amortikai nelaiko
2009-12-23 08:58
to byvis , tikrai nusišneki jau :D gal nesi važiavęs su mašina kuri traukia, eclipsė yra sunki, turi šiek tike galios 1, 2 bėgiu, ir daugiau vsio, iki 8k rpm jos nesisuka, ties 7.5k rpm stovi ribotuvas, garsas tikrai ne joks kaip britvos ir net nieko panašaus, nebūtina važinėt bame kad sudrožt variklį, yra tokių gabuolių kurie tepalus kad 16 tukstančių keičia, kaip gamintojas nurodo keist kas 10, ir tai keist reiktų netgi dažniau, nes po to ir verkia visi, kad va indėklus prasuko ir panašiai :)
2010-01-07 22:53
2009-12-23 08:58 wrote: to byvis , tikrai nusišneki jau :D gal nesi važiavęs su mašina kuri traukia, eclipsė yra sunki, turi šiek tike galios 1, 2 bėgiu, ir daugiau vsio, iki 8k rpm jos nesisuka, ties 7.5k rpm stovi ribotuvas, garsas tikrai ne joks kaip britvos ir net nieko panašaus, nebūtina važinėt bame kad sudrožt variklį, yra tokių gabuolių kurie tepalus kad 16 tukstančių keičia, kaip gamintojas nurodo keist kas 10, ir tai keist reiktų netgi dažniau, nes po to ir verkia visi, kad va indėklus prasuko ir panašiai :)
Pas mane tai eclipsoj duoda apsuku iki 8RPM apsuku. Bet ant duju. o ant benzo tai tikrai ribotuvas veikia.


2010-01-08 10:22
tai mldc, ir toliau važinėk iki 8rmp ant dujų :D
2010-01-08 10:24
nu bl eclipse labai panasi y probe nx:D:D:D
2010-01-11 16:44
kuom tau ji panaši? :D nebent tik atverčiamom lempom :D
2010-01-11 16:57
nebent:DDD
2010-01-11 17:18
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-01-11 18:06
Eclipse masina tikrai puiki, bet didziusia problema ju deze, su gera sunku rast.
2010-01-11 18:10
o tj kas tom dezem yra ? kokiu varikliu geriausia ? nes jos zavi visaj mane...ir vienas lb majnyt nori eclipse ant mano c 4 :)
2010-01-11 22:54
ikelciau foto palyginimui probes ir eclipses, ,bet tyngiu
2010-01-12 14:48
2010-01-11 18:10 wrote: o tj kas tom dezem yra ? kokiu varikliu geriausia ? nes jos zavi visaj mane...ir vienas lb majnyt nori eclipse ant mano c 4 :)
buna, kad begiai nesijungia, tepalus leidzia. cia senesnio modelio. bet seip tai jei deze gera, tai keisk, nestraukia tai zveriskai, ir vazevimas tirai malonus, nekaitant, kad kieta vaziuokle. o geriausia tai 2.0 110kw. tik apsiziurek varikli gerai ir deze
2010-01-19 15:09
yra ir su gerom dėžėm, turėjau 5 eclipses, pas visas buvo geros dėžės, čia labiau reiktų perkant atkreipt dėmesį į variklį negu į dėžę, nors dabar jau ir varikliai po 500lt vaikšto, ne taip kaip ankščiau po 1000lt būdavo.
2010-09-11 18:47
Dabar vazineju su 1g eclipse. Problemos tai guoli priekini keist reikejo, rankinio trosus pirkau.Dar stabdzius teko tvarkyt, cia del saves, nes su buvusiais dar galejo vazinet drasiai. Daznai rudyja galines arkos, slenksciai. Detales gal ir nepigios, bet uztad kokybiskos ir laiko. O kas del variklio keitimo tai siulyciau kapitalini daryt. Primeskit variklis apie 500lt, pakeitimas apie 300lt, bet gali kate maise isidet. O kapitalinis tai detales apie 800-1000lt, darbas apie 700-1500 priklausomai kur tvarkysi
2010-10-10 22:52
O kokia jūsų nuomonė apie 3g Eclipse?
2011-02-09 13:27
pirkčiau 2 kartos Mitsubishi Eclipse. 864818102
7658 / 0
2011-02-09 15:06
2010-09-11 18:47 wrote: Dabar vazineju su 1g eclipse. Problemos tai guoli priekini keist reikejo, rankinio trosus pirkau.Dar stabdzius teko tvarkyt, cia del saves, nes su buvusiais dar galejo vazinet drasiai. Daznai rudyja galines arkos, slenksciai. Detales gal ir nepigios, bet uztad kokybiskos ir laiko. O kas del variklio keitimo tai siulyciau kapitalini daryt. Primeskit variklis apie 500lt, pakeitimas apie 300lt, bet gali kate maise isidet. O kapitalinis tai detales apie 800-1000lt, darbas apie 700-1500 priklausomai kur tvarkysi
esi tikras , kad yra tokie remontiniai ideklai?Tikrai ne visiems japonams...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-02-09 16:08
Turejau 1 Eclipse siaip tuo metu kai pirkau lt neteko ju matit tad zmoniu aki traukdavo... buvo ryskiai raudonas juodu stogu pirkau DE is Jugoslavo uzsikure kaip ir tvarkoi bet nuo Esseno iki kiolno nedavaziavo :D Turgui uzkurem apvaziavau rata viskas ore. Isvaziuojant is turgaus nustebau nesijungia pirmas begis isijungia tik is 2 i 1 na galvoju tiek to likus 20km iki kiolno paprasciausiai uzgeso generatorius nekrove oi kaip stumem mes ja pastumi 1 km pavaziuoji uzgesta palauki vel pavaziuoji:D galu gale kai pasiekem nuvaziavima nuo bano radom kad perdeges 100A saugiklis jau buvom draugus iskviete kad akuma atveztu...zodziu uztrumpinom ta saugikli davaziavom iki namu ir iki lt :D Galvojau parduot su dezes defektu bet deja kadangi masina buvo retenybe klientu neatsirado... Teko paciam pramint su ta masina 100k km siaip vazinejau dugnais nes masina vaziavo ispudingai tuo metu atsirado taskines dujos isimeciau nes reikejo vazinet daznai i de... per visa ekspluatacija buvo tik sios problemos 1 pagrindinis saugiklis 2 galiniai suportai strigdavo/kaito taisiau akuroi bet uztekdavo neilgam... 3 deze/sankaba pries pardavima nusprendziau sutvarkit atidaviau i akura siaures miestelije su komplektu sankabos dezes remontu sumokejau 1500lt sudejo viska bet 1begis neatsirado taip ir jungesi is 2 i 1 masina prabuvo pas juos apie menesi jie 3 kart veze deze Ernestui geras deziu meistras olandu g-vei tas sako deze sutvarkita tie rekia sankaba pakeista faktas begis nesijungia pinigai sumoketi galu gale acura pasake reik keist pedalu grupe 500lt paneles nuemimas ir t.t. zodziu paeme nervas palindau po ta panele paziuret kas gi tai pedalu grupei jai buvo viskas ok tik kad sankabos pedalas buvo fiksuojamas varztu paemiau rakta atsukau pakeliau pedala uzverziau uolia 1begis jungiasi nereikejo nei dezes tvarkit nei sankabos keist tokie geri meistrai Acuroi dirba... ISvada yra tam tikru niunsu bet asmeniskai man masina patiko jei ne tos mazos nesamones manau ispudis butu dar geresnis tarpkitko vln uztekdavo 10-11LTR/100km... kas liecia deziu cia mitsubishi bent jau iki 2002metu beda visiems modeliams isskirus pajero dezes bira..
2012-08-19 01:36
2009-12-14 15:54 wrote: Nuo 90 iki 95 varikliai trapus ten stovi 2litru 110 kw tai indeklai vis prasisuka per metus 3 variklius pakeiciau
vzinejau 5 metus su eclipsu ir sakau nuosirdziai jokiu bedu neturejau su varikliu, pakeiciau tik sankaba ir radiatoriu, manau visu eclipsu beda slenksciai ir seip varstus reik atsargiai atsukinet, o seip gerai vaziuoja, kuro neryje daug ir seip smagus automobilis

Your message