Mitsubishi Colt IV.

Created by User 2011-12-11
2011-12-11 14:24
Taigi turiu tokia problemėlę su apsukom, kai automobilio variklis šaltas, jį užvedus, apsukos laikos ant ~2k ir labai ilgai, aišku poto sušyla nukrenta, tačiau jos vistiek nesmarkiai šokinėja. Kai viskas išjungta (magas, pečius, lempos.. t.t.) nukrenta kažkur iki ~1 ir jau atrodo, kad variklis dirba tolygiai, nevibruoja, bet jei pvz sujungi viską, jos krenta, ypač krenta nuo šildomo galinio stiklo ir veidrodėlių ir tada atsiranda vibracija jos nukrenta būna net iki ~0, 3-0, 4 ir net važiuojant tai jaučiasi, kad traukia, nežymiai, bet sunkiau. Tai vat apibendrinus šaltas variklis užia ilgai ant aukštų apsukų, o poto jos tiesiog laikosi netolygiai. Taip tepalai, filtras tepalo, žvakės, laidai, akumas, vandens pompa, diržai, generatorius, keisti dar šiais metais, kai kas pavasarį, kai kas vasarą, dėjau tik geras, kokybiškas detales, taip pat, vasara dariau diagnostiką kompu, ir išmetė tik vieną klaidą, kaip man paaiškino dėl benzino, kažkada galbūt buvo pasibaigęs benzinas ir kompiuteris kažką ne taip supratęs užskaitė kaip už klaidą/problemą :) Man šitaip paaiškino :) Taigi norėčiau paklaust jūsų, gal netyčia kas buvot susidūrę su tokia problema, nes dar kartą mokėt babkes, kad jūngt prie kompo dar koklkas delsiu :) Ačiū už atsakymus :)
2011-12-11 14:29
Pamiršau paminėt: Mitsubishi Colt 1.6 GLXi (83 kw) 1995m.
2011-12-11 15:56
wrote: ..
Tada būtų klausimas toks: Iš kur gauti tą laisvų apsukų daviklį, jei problema jame ? :)
2011-12-11 16:05
wrote: ..
2011-12-11 15:56 wrote: Tada būtų klausimas toks: Iš kur gauti tą laisvų apsukų daviklį, jei problema jame ? :)
wrote: ..
Na bet sakau, diagnostiką esu daręs ir error'ų nemetė, o, be to, ir
"Check Engine" nedega, tai abejoju ar ką nors ta diagnostiką parodys :)
2011-12-11 16:15
wrote: ..
2011-12-11 16:05 wrote: Na bet sakau, diagnostiką esu daręs ir error'ų nemetė, o, be to, ir
"Check Engine" nedega, tai abejoju ar ką nors ta diagnostiką parodys :)
wrote: ..
Nu juo su tuo "Check Engine" ir man yra buve, kad važiuojant ne į temą užsidegdavo, vieną kartą viską sustojęs pražiūrėjau, praklausiau ir nieko, nusprendžiau, kad kas bus tas, nuvažiavau, kokius 2km išsijungdė :D Na pamėginsiu tada išmatuot, dėkui už patarimą :)
2011-12-11 16:31
wrote: ..
2011-12-11 16:15 wrote: Nu juo su tuo "Check Engine" ir man yra buve, kad važiuojant ne į temą užsidegdavo, vieną kartą viską sustojęs pražiūrėjau, praklausiau ir nieko, nusprendžiau, kad kas bus tas, nuvažiavau, kokius 2km išsijungdė :D Na pamėginsiu tada išmatuot, dėkui už patarimą :)
wrote: ..
Man rodos jau buvo ši problema, kai ją darė :) Atmintis šlubuoja, tai negaliu tiesos pasakyt :)
2011-12-11 16:44
wrote: ..
2011-12-11 16:31 wrote: Man rodos jau buvo ši problema, kai ją darė :) Atmintis šlubuoja, tai negaliu tiesos pasakyt :)
wrote: ..
Ne žinok, man atrodo, jog dėl to ir dariau tą diagnostiką :) O va dar įdomus dalykas, dar labiau tos apsukos plaukiot pradėjo poto, kai pakeitė mano mašinai sankabą :) Čia irgi idomus pastebėjimas :)
2011-12-11 16:46
Kad apsukos paseda, kai ijungi daug elektros, tai cia viskas yra normalu... Man jos irgi siek tiek paseda, kai ijungiu sviesas, peciuka, langu ir veidrodeliu sildyma... Viskas cia normalu, nes generatorius tiesiog gauna apkrova, o del apsuku plaukiojimo to, tai cia jau sunku pasakyt kame beda, nes jei butu laisvos eigos varikliukas, tai apsukos plaukiotu nuolat ir motoras dirbtu aukstesnem apsukom... Gali pats pamegint atjungdamas tokia fyske, kuri eina i vieta prie isiurbimo kolektoriaus, kur ateina gazo troselis i ta vieta is kitos puses, o virsuje yra tokios trys nestoros slangutes... Atjungus ta fiskute, turetu pasikeisti siek tiek variklio darbas (sukilti apsukos truputi ir pradeti apsukos plaukioti nedideliam diapazone) jeigu taip viskas ir yra, reiskia, kad su varikliuku yra viskas tvarkoje. Jeigu siaip ji keisti, tai jis yra brangokas ir srotuose labai sunku rasti, nes tai dazna siu varikliu beda ir detale deficitine yra. Jeigu dar yra noras, pasimatuok degima butinai, nes sitie varikliai gan jautriai reaguoja i pasikeitusi degima. Pvz pas mane degima isvis plaukioja keleto laipsniu diapazone ir kolkas nezinau kodel ir traukos variklis neturi, kaip priklausytu jam turet. Del tokiu bedu issamiau nueik i: http://www.mitsubishi-klubas.lt/forumas/
2011-12-11 16:50
2011-12-11 16:46 wrote: Kad apsukos paseda, kai ijungi daug elektros, tai cia viskas yra normalu... Man jos irgi siek tiek paseda, kai ijungiu sviesas, peciuka, langu ir veidrodeliu sildyma... Viskas cia normalu, nes generatorius tiesiog gauna apkrova, o del apsuku plaukiojimo to, tai cia jau sunku pasakyt kame beda, nes jei butu laisvos eigos varikliukas, tai apsukos plaukiotu nuolat ir motoras dirbtu aukstesnem apsukom... Gali pats pamegint atjungdamas tokia fyske, kuri eina i vieta prie isiurbimo kolektoriaus, kur ateina gazo troselis i ta vieta is kitos puses, o virsuje yra tokios trys nestoros slangutes... Atjungus ta fiskute, turetu pasikeisti siek tiek variklio darbas (sukilti apsukos truputi ir pradeti apsukos plaukioti nedideliam diapazone) jeigu taip viskas ir yra, reiskia, kad su varikliuku yra viskas tvarkoje. Jeigu siaip ji keisti, tai jis yra brangokas ir srotuose labai sunku rasti, nes tai dazna siu varikliu beda ir detale deficitine yra. Jeigu dar yra noras, pasimatuok degima butinai, nes sitie varikliai gan jautriai reaguoja i pasikeitusi degima. Pvz pas mane degima isvis plaukioja keleto laipsniu diapazone ir kolkas nezinau kodel ir traukos variklis neturi, kaip priklausytu jam turet. Del tokiu bedu issamiau nueik i: http://www.mitsubishi-klubas.lt/forumas/
Ačiū už info. :)
2011-12-11 16:53
Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
2011-12-11 17:07
2011-12-11 16:53 wrote: Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
na cia uzvedus apsukas laikio kol isila mavirklis nera cia didele problema, o del apsuku sokinejimo tai siuliciau gerai paziuret visus maitinimo laidus gal nera kur normalaus minuso nes jai keite sankaba buvo atjungineja viska ir ka nepajunge ar laidau kur uzrudija kontaktas dinges man buvo kai turejau civika problema su krovimu rode tik 12.5 galvojau generuj sakes tai gerai kad nepakeiciau nes nuvarius pas elektrika paaiskejo kad beda laiduose tik tai jis kelis pakeite sujungimus visus perziurejo ir baigesi beda siuliciau tai dar apsiziuret viska.:)
2011-12-11 17:13
2011-12-11 16:53 wrote: Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
2011-12-11 17:07 wrote: na cia uzvedus apsukas laikio kol isila mavirklis nera cia didele problema, o del apsuku sokinejimo tai siuliciau gerai paziuret visus maitinimo laidus gal nera kur normalaus minuso nes jai keite sankaba buvo atjungineja viska ir ka nepajunge ar laidau kur uzrudija kontaktas dinges man buvo kai turejau civika problema su krovimu rode tik 12.5 galvojau generuj sakes tai gerai kad nepakeiciau nes nuvarius pas elektrika paaiskejo kad beda laiduose tik tai jis kelis pakeite sujungimus visus perziurejo ir baigesi beda siuliciau tai dar apsiziuret viska.:)
Dėkui ir tau už patarimą. :)
2011-12-11 17:28
2011-12-11 16:53 wrote: Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
nu salta varikli apskritai yra negerai spausti, bet siaip tai, ji ir neturi gerai salta traukti, nes sylant varikliui, apsukos sukyla del to, kad lambda zondas stipriai uzriebina kuro-oro misini, kad greiciau susiltu variklis, o vat skaityk, kad jau ir taip riebinama misini, tu dar labiau uzriebini su gazo paspaudimu, tai iseina taip, kad kuras nera pilnai ir gerai sudeginamas, liaudiskai tariant pili ant zvakiu kura, o tas kuras ta zvake tiesiog gesina, tai tada ka noret, kad trauktu variklis? Apskritai salta varikli engti yra labai nesveika jam, nes nera pasiektas tinkamas darbinis detaliu temperaturinis rezimas. Principas panasus, kaip ant karsto stiklainio uzpilt salto vandens, tai manau visi zino, kas tam karstam stiklainiui tokiu atveju nutinka...
2011-12-11 19:11
2011-12-11 16:53 wrote: Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
2011-12-11 17:28 wrote: nu salta varikli apskritai yra negerai spausti, bet siaip tai, ji ir neturi gerai salta traukti, nes sylant varikliui, apsukos sukyla del to, kad lambda zondas stipriai uzriebina kuro-oro misini, kad greiciau susiltu variklis, o vat skaityk, kad jau ir taip riebinama misini, tu dar labiau uzriebini su gazo paspaudimu, tai iseina taip, kad kuras nera pilnai ir gerai sudeginamas, liaudiskai tariant pili ant zvakiu kura, o tas kuras ta zvake tiesiog gesina, tai tada ka noret, kad trauktu variklis? Apskritai salta varikli engti yra labai nesveika jam, nes nera pasiektas tinkamas darbinis detaliu temperaturinis rezimas. Principas panasus, kaip ant karsto stiklainio uzpilt salto vandens, tai manau visi zino, kas tam karstam stiklainiui tokiu atveju nutinka... :smartass:
Aš šitą ir pats žinau, jog nesveika ir aš to nedarau arba stoviu ir laukiu kol sušils, arba važiuoju neliesdamas gazo:) Tačiau ankščiau buvo problemų su ta trauka ir kai jas sutvarkiau, šita vėl išgazdino, bet ačiū, kad apšvietei :)
2011-12-20 13:21
2011-12-11 16:53 wrote: Dar pamiršau pasakyt, kad va kai užvedi šaltą ir apsukos laikos, tai pajudant nereikia gazo net spaust, bet pvz jeigu sugalvojau šiek tiek smarkiau paspaust gazą, tai mašina priešinasi ir netraukia, kol šalta. :)
2011-12-11 17:28 wrote: nu salta varikli apskritai yra negerai spausti, bet siaip tai, ji ir neturi gerai salta traukti, nes sylant varikliui, apsukos sukyla del to, kad lambda zondas stipriai uzriebina kuro-oro misini, kad greiciau susiltu variklis, o vat skaityk, kad jau ir taip riebinama misini, tu dar labiau uzriebini su gazo paspaudimu, tai iseina taip, kad kuras nera pilnai ir gerai sudeginamas, liaudiskai tariant pili ant zvakiu kura, o tas kuras ta zvake tiesiog gesina, tai tada ka noret, kad trauktu variklis? Apskritai salta varikli engti yra labai nesveika jam, nes nera pasiektas tinkamas darbinis detaliu temperaturinis rezimas. Principas panasus, kaip ant karsto stiklainio uzpilt salto vandens, tai manau visi zino, kas tam karstam stiklainiui tokiu atveju nutinka... :smartass:
2011-12-11 19:11 wrote: Aš šitą ir pats žinau, jog nesveika ir aš to nedarau arba stoviu ir laukiu kol sušils, arba važiuoju neliesdamas gazo:) Tačiau ankščiau buvo problemų su ta trauka ir kai jas sutvarkiau, šita vėl išgazdino, bet ačiū, kad apšvietei :)
noriu paklaust kaip clotu varikliai 1.8 103 kw?ar draugauja su dujom?
92 metu
2011-12-20 18:22
2011-12-11 19:11 wrote: Aš šitą ir pats žinau, jog nesveika ir aš to nedarau arba stoviu ir laukiu kol sušils, arba važiuoju neliesdamas gazo:) Tačiau ankščiau buvo problemų su ta trauka ir kai jas sutvarkiau, šita vėl išgazdino, bet ačiū, kad apšvietei :)
2011-12-20 13:21 wrote: noriu paklaust kaip clotu varikliai 1.8 103 kw?ar draugauja su dujom?
92 metu
wrote: ..
i ka atkreipt demesi perkant toki masiniuka?
2011-12-20 18:36
wrote: ..
2011-12-20 18:22 wrote: i ka atkreipt demesi perkant toki masiniuka?:smartass:
wrote: ..
o varikliai kaip?nebijo apsunku?:)
2011-12-20 22:59
laisvu apsuku voztuvas?

Your message