Mercedes Iškarauna akuma-patarkit ,jau ne pirmas atvejis su merscedesais
Created by
User
2017-04-12
User
2017-04-12 12:53
Svei iki kolegos.Gal kas esate susidūrę jei ne tai bent solidariai prašau patarimų.Tai ne pirmas atvejis kai mercedesai po 1998m iki dabartinių mano rato bachūrams ir man pačiam iškrečia panašias kiaulystes.Pasakysiu tai, ką tiksliai žinau.
Koknkretus auto R350 4MATIC 2010m na jis gaminamas ML bazėje, todėl rašau prie ML nes R kl čia nėra.Pastovėjus pora parų/dienų visisškai iškrauna akumą.Užsiknisau laužtis į savo nuosavą auto, kaimynaijau ruošėsi kveisti pareigūnus, nes ten esu naujas gyventojas.
Kaip daroma tokių fokusių diagnistika-žinau, tačiau iš jos menka nauda.
"Migdomi" visi mašinoje esantys el.valdymo blokai.procesoriai, kompai ir skanuojami specialiu galimgu testeriu neva tik taip galima užpelenguoti kuris iš jų duoda IŠKROVĄ.
Tai ilgas procesas, trunka 1- 2 darbo dienas.
Kadangi tikėtinas rezultatas -OKSIDACIJA KAŽKURIOJE KOMPO PLATOJE, tai nesinori sumokėti porą šimtų euro(minimum)už darbą ir sužinoti kad reikia keisti naują elektros valdymo procesorių, kuris laužyne kainuoja dar panašią sumą.Žodžiu neitin smagi perspaktyva.
pagelbėkit kad galite, laikina išsprendžiau padarydamas masės išjungėją kaip senais gerais laikais,
bet lieka problema kaip įeiti į automobilį.Negi paliksi jį neužrakintą.Ir dar velniava prisidėjo-+MECHANINIS PAGALBINIS RAKTAS NERAKINA VAIRUOTOJO DURELIŲ, o rakina tik bardačioką.Antro rakto mechaninio pagalbinio prie mašinos, deja nėra....
Tai va kolegos, kyla klausimas ką daryti?
NEJAUG NEGALI KAŽKUR ŠIAIP TRUMPIMNTI IR IŠKRAUDINĖTI AKUMO?
Pavyzdžiui R, ML.G kla yra toks dalykas -vairiuotojo durelių elektrinis atidarymas-uždarymas.
kažkada teko aptikti 2003m E klassėje kad iškraudinėjo daviklis galinių durų spunutės srityje.
O šiame modeliuke man labai įtartinas tas galinių durelių elektrinis variklis, net parašytas perspėjimas ka negalima jo daryti mechaniškai o tik elektroniškai(knopke ir pam).
Ar negali būti kad tas varikliukas knisa protą ir iškraudinėja akumą?
Prašau visų kas susidūrėt su iškrovinėjimo problema patarimų.Man panašios siutuacijos jau buvo yač žiemą jau ne su vienu mersu, nors amumas tiek šiame katik pakeistas naujutėlių, tiek anuose buvo geri
Koknkretus auto R350 4MATIC 2010m na jis gaminamas ML bazėje, todėl rašau prie ML nes R kl čia nėra.Pastovėjus pora parų/dienų visisškai iškrauna akumą.Užsiknisau laužtis į savo nuosavą auto, kaimynaijau ruošėsi kveisti pareigūnus, nes ten esu naujas gyventojas.
Kaip daroma tokių fokusių diagnistika-žinau, tačiau iš jos menka nauda.
"Migdomi" visi mašinoje esantys el.valdymo blokai.procesoriai, kompai ir skanuojami specialiu galimgu testeriu neva tik taip galima užpelenguoti kuris iš jų duoda IŠKROVĄ.
Tai ilgas procesas, trunka 1- 2 darbo dienas.
Kadangi tikėtinas rezultatas -OKSIDACIJA KAŽKURIOJE KOMPO PLATOJE, tai nesinori sumokėti porą šimtų euro(minimum)už darbą ir sužinoti kad reikia keisti naują elektros valdymo procesorių, kuris laužyne kainuoja dar panašią sumą.Žodžiu neitin smagi perspaktyva.
pagelbėkit kad galite, laikina išsprendžiau padarydamas masės išjungėją kaip senais gerais laikais,
bet lieka problema kaip įeiti į automobilį.Negi paliksi jį neužrakintą.Ir dar velniava prisidėjo-+MECHANINIS PAGALBINIS RAKTAS NERAKINA VAIRUOTOJO DURELIŲ, o rakina tik bardačioką.Antro rakto mechaninio pagalbinio prie mašinos, deja nėra....
Tai va kolegos, kyla klausimas ką daryti?
NEJAUG NEGALI KAŽKUR ŠIAIP TRUMPIMNTI IR IŠKRAUDINĖTI AKUMO?
Pavyzdžiui R, ML.G kla yra toks dalykas -vairiuotojo durelių elektrinis atidarymas-uždarymas.
kažkada teko aptikti 2003m E klassėje kad iškraudinėjo daviklis galinių durų spunutės srityje.
O šiame modeliuke man labai įtartinas tas galinių durelių elektrinis variklis, net parašytas perspėjimas ka negalima jo daryti mechaniškai o tik elektroniškai(knopke ir pam).
Ar negali būti kad tas varikliukas knisa protą ir iškraudinėja akumą?
Prašau visų kas susidūrėt su iškrovinėjimo problema patarimų.Man panašios siutuacijos jau buvo yač žiemą jau ne su vienu mersu, nors amumas tiek šiame katik pakeistas naujutėlių, tiek anuose buvo geri
User
2017-04-25 09:37
Sveiki, ar gali ektrinis bagažinės pritraukėjas -varikliukas
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tad elektrinis uždarymas, bet tik tada autoatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrauna tik kai pastovi porą dienų.
Ir tik tada perskačiau PERPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė asugos sistema šiuos modelius nuo
, tai S kl, R kl ir ML.GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos srvisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tad elektrinis uždarymas, bet tik tada autoatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrauna tik kai pastovi porą dienų.
Ir tik tada perskačiau PERPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė asugos sistema šiuos modelius nuo
, tai S kl, R kl ir ML.GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos srvisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
User
2017-04-25 09:44
Sveiki, ar gali ektrinis bagažinės pritraukėjas -varikliukas
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, "nagluoju būdu", užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tad elektrinis uždarymas, bet tik tada autoatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrauna tik kai pastovi porą dienų.
Ir tik tada perskačiau PERSPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė apsaugos sistema šiuos modelius , kokrečiai
, tai S kl, R kl ir ML, GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos servisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, "nagluoju būdu", užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tad elektrinis uždarymas, bet tik tada autoatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrauna tik kai pastovi porą dienų.
Ir tik tada perskačiau PERSPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė apsaugos sistema šiuos modelius , kokrečiai
, tai S kl, R kl ir ML, GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos servisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
User
2017-04-25 09:45
Sveiki, ar gali ektrinis bagažinės pritraukėjas -varikliukas
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, "nagluoju būdu", užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tasai elektrinis uždarymas, bet tik tada automatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrovė tik kai pastovi porą dienų kai per jėgą buvau uždarės bagažinę.
Ir tik tada perskačiau PERSPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė apsaugos sistema šiuos modelius , kokrečiai
, tai S kl, R kl ir ML, GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos servisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
, jeigu per klaidą priverstinai uždarai bagažinę, iškrauti aukumulatorių per 2 paras?
Atsitiko toks dalykas, ten rankenėlė paties dančio netiksliai sustoja ir pradeda elektriniu būdu
neuždarinėti dangčio, tai pabandžiau jėga, privesrtinai uždaryti bagažinę, šiaip ne taip
užsidarė, tik sunkokai o po 2 dienų radau iškrautą akumą.Akumas naujutėlis.
Užsidarė labai sunikiai, su tokiu pasipriešinimu.
Tuomet lindau į mašiną, "nagluoju būdu", užvedinėjau su paleidėju , ir su draugu patebėjome
kad veikia tasai elektrinis uždarymas, bet tik tada automatiškai uždarinėja kai rankenėlę
pastatai tiksliai į reikiamą padėtį.
Tai toks klausimas:ar galėjo kaip nors tas varikliukas iškraut akumą?Akumas naujutėlis.
Išsikrovė tik kai pastovi porą dienų kai per jėgą buvau uždarės bagažinę.
Ir tik tada perskačiau PERSPĖJIMĄ ANT DANGČIO, kad negalima rankiniu būdu uždarinėti...
Patarkit kas galit net neįsivaizduoju ar vežti mašiną geram elektrikui ar tikėtis kad ižkrova gavosi dėl bagažinės varikliiuko ar kokio daviklio prie jo?
Teko skaityti fomumuose kad iškrauna gamyklinė apsaugos sistema šiuos modelius , kokrečiai
, tai S kl, R kl ir ML, GL. Mano atveju auto R klasse 2010m. 4x4 pakaba ne airmatikas paprasta.
Tai kur radėti ieškoti bėdos šaknų?
Vilniuje autoelktronikos servisuose kainos žiaurios, o ji siūlo skanuoti visą mašinos grandinė,
tai daroma su specilaiu testeriu ir truknka daugiau ne darbo dieną, gal ne dvi.
Ką daryti, gal turite Vilniuje kokio speco konktaktus kad pakonsultuotų pradžiai?
User
2017-04-25 12:53
Ar turit kokių minčių?
Dar pastebėjau, kad po variklio kapotu kur yra užvedimui skirtas pliusas
(nes šiaip akumas po keileivio sėdyne)
NUO TO DIDELOIO PLIUSO VARŽTO NUKRITUSI IZOLIACINE PLASTMASINĖ
KEPURTĖ, TOKIA GALVUTĖ.
Negali būt kad pvz.liečiais kai uždarai kapotą ir nutekėjimas ten gaunasi?
Nuotraukoje pažymėtas žaliom raidėm: "šitas"
Tai va tas raudonas pliuso varžtas ir kažkodėl pamesta izoliacinė raudona kepurėlė.
Dar pastebėjau, kad po variklio kapotu kur yra užvedimui skirtas pliusas
(nes šiaip akumas po keileivio sėdyne)
NUO TO DIDELOIO PLIUSO VARŽTO NUKRITUSI IZOLIACINE PLASTMASINĖ
KEPURTĖ, TOKIA GALVUTĖ.
Negali būt kad pvz.liečiais kai uždarai kapotą ir nutekėjimas ten gaunasi?
Nuotraukoje pažymėtas žaliom raidėm: "šitas"
Tai va tas raudonas pliuso varžtas ir kažkodėl pamesta izoliacinė raudona kepurėlė.
Your message |
|