mechanas ar automatas

Created by User 2014-02-13
2014-02-13 23:13
sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:18
priklauso nuo to koks automatas ir kokia mechanine. dazniausiai auksciausias begis automate buna aukstesnis nei 5 begiu mechaninej, bet del to ekonomijos nepajusi.. nebent vazineji TIK autostrada
2014-02-13 23:27
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:40
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
Beto dauguma su 4pavarom , o mechanines visos turi penkias pavaras.Tik velesni automatai jau su 5pavarom, bet mechanines jau wagenuose audi turi 6 seniai.
2014-02-13 23:50
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
net senukas e34 dyzelis turejo 5 pavaru automata kurio 5 pavara yra labai ilga lyginant su mechanine.
2014-02-13 23:53
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:50 wrote: net senukas e34 dyzelis turejo 5 pavaru automata kurio 5 pavara yra labai ilga lyginant su mechanine.
Nu bmw gali buti kad turejo, bet daugiau tai kazin ar kas...
2014-02-13 23:57
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:40 wrote: Beto dauguma su 4pavarom , o mechanines visos turi penkias pavaras.Tik velesni automatai jau su 5pavarom, bet mechanines jau wagenuose audi turi 6 seniai.
O dabartinės 6 pavaru nors ir ne grynai automatai, bet automatizuotos direct shift gearbox tai total kosmar, norejo audi-wagen kazka naujo pirkejams patrauklesnio pasiulyt ir reklamos prasme pakisti po nosia tai pagamint pirmos kartos dsg nepavyko o pridirbo kliauzu, pirmosios kartos dsg apsirijeliai skirias nuo mechanu miesto salygoim 3-4 litrais net dyzelio.O kai pradejo sum tokiom dezem pardavinet pirmasias masinas tai svaigo pliurpe kad ekonomijos virsune bus.Deje, praktikoje visiskai priesingai isejo.O is senuju automatu buvo neblogu, ypac dyzeliu, netgi 3 saibu sugebedavo pagamint ilgaamzes, tiesiog pavaros ilgos budavo, tikrai nepalyginsi su dabartiniais automatais 5 begiu senuju kokybes.Is ju irgi ekonomijos neverta tiketis.
2014-02-13 23:58
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:50 wrote: net senukas e34 dyzelis turejo 5 pavaru automata kurio 5 pavara yra labai ilga lyginant su mechanine.
buvo ne tik dyzelis 5 saibu.ir benzas senolis bmw turejo su daug pavaru, tiksliai nepamenu tik 4 ar 5 seniai turejau.
2014-02-14 00:22
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:40 wrote: Beto dauguma su 4pavarom , o mechanines visos turi penkias pavaras.Tik velesni automatai jau su 5pavarom, bet mechanines jau wagenuose audi turi 6 seniai.
2014-02-13 23:57 wrote: O dabartinės 6 pavaru nors ir ne grynai automatai, bet automatizuotos direct shift gearbox tai total kosmar, norejo audi-wagen kazka naujo pirkejams patrauklesnio pasiulyt ir reklamos prasme pakisti po nosia tai pagamint pirmos kartos dsg nepavyko o pridirbo kliauzu, pirmosios kartos dsg apsirijeliai skirias nuo mechanu miesto salygoim 3-4 litrais net dyzelio.O kai pradejo sum tokiom dezem pardavinet pirmasias masinas tai svaigo pliurpe kad ekonomijos virsune bus.Deje, praktikoje visiskai priesingai isejo.O is senuju automatu buvo neblogu, ypac dyzeliu, netgi 3 saibu sugebedavo pagamint ilgaamzes, tiesiog pavaros ilgos budavo, tikrai nepalyginsi su dabartiniais automatais 5 begiu senuju kokybes.Is ju irgi ekonomijos neverta tiketis.
dėl ekonomijos tai nereik taip sakyt, naujesni tikrai ekonomiškesni ir čia negali būt net kalbų apie ekonomiškumą...
Praktiškumas tai taip gal ir ilgaamžės, bet koks skirtumas, 200k km vistiek atvažiuoja savo kad ir naujesnes, sumoki naują pasikeiti ir toliau važiuoji. Juk nepirksi senos tarkos vien dėl to kad jin praktiška ir t.t., na nebent ten tam vairuotojui viskas poxui(juk turint normaliai šaibų nieks nežiūri senų mašinų)..
Dėl tų 3-4 litrų daugiau aš netikių, tai yra nerealu, o dsg buvo pakankamai normali..
Turbūt maišai su tiptronic..

Dėl bmw automato 5 pavaros nežinau ar ten tikrai 5, man atrodo kad tikrai 4 yra.. Bet kad jos ilgesnes, tai 100proc. pamenu 524TD, važiuojant 115km/h rodo 2k apsukų
2014-02-14 00:22
2014-02-13 23:31 wrote: Jo , senom iki 2000 metu kiek esu turejes visi automatai rekia daugiau nei mechanines, bet ekonomija praranda manau pagrinde ne del to, o pats automatas sukt yra gan nemenka apkrova, pusle, siurblys 3-4litrai tepalo makaluojasi arb daugiau kaikuriom.
2014-02-13 23:50 wrote: net senukas e34 dyzelis turejo 5 pavaru automata kurio 5 pavara yra labai ilga lyginant su mechanine.
2014-02-13 23:58 wrote: buvo ne tik dyzelis 5 saibu.ir benzas senolis bmw turejo su daug pavaru, tiksliai nepamenu tik 4 ar 5 seniai turejau.
3 saibu tai buvo wagen audi senos dezes jokio ausinimo radiatoriu, jokiu (smegenu) ir rami galva.begiai ilgi tarnavo irgi geriau nei visos po ju sekusios kitos nenusisekusios.
2014-02-14 00:27
https://www.youtube.com/watch?v=P2a5ebDJFOg

čia tai išvis :D
2014-02-14 00:44
2014-02-13 23:40 wrote: Beto dauguma su 4pavarom , o mechanines visos turi penkias pavaras.Tik velesni automatai jau su 5pavarom, bet mechanines jau wagenuose audi turi 6 seniai.
2014-02-13 23:57 wrote: O dabartinės 6 pavaru nors ir ne grynai automatai, bet automatizuotos direct shift gearbox tai total kosmar, norejo audi-wagen kazka naujo pirkejams patrauklesnio pasiulyt ir reklamos prasme pakisti po nosia tai pagamint pirmos kartos dsg nepavyko o pridirbo kliauzu, pirmosios kartos dsg apsirijeliai skirias nuo mechanu miesto salygoim 3-4 litrais net dyzelio.O kai pradejo sum tokiom dezem pardavinet pirmasias masinas tai svaigo pliurpe kad ekonomijos virsune bus.Deje, praktikoje visiskai priesingai isejo.O is senuju automatu buvo neblogu, ypac dyzeliu, netgi 3 saibu sugebedavo pagamint ilgaamzes, tiesiog pavaros ilgos budavo, tikrai nepalyginsi su dabartiniais automatais 5 begiu senuju kokybes.Is ju irgi ekonomijos neverta tiketis.
2014-02-14 00:22 wrote: dėl ekonomijos tai nereik taip sakyt, naujesni tikrai ekonomiškesni ir čia negali būt net kalbų apie ekonomiškumą...
Praktiškumas tai taip gal ir ilgaamžės, bet koks skirtumas, 200k km vistiek atvažiuoja savo kad ir naujesnes, sumoki naują pasikeiti ir toliau važiuoji. Juk nepirksi senos tarkos vien dėl to kad jin praktiška ir t.t., na nebent ten tam vairuotojui viskas poxui(juk turint normaliai šaibų nieks nežiūri senų mašinų)..
Dėl tų 3-4 litrų daugiau aš netikių, tai yra nerealu, o dsg buvo pakankamai normali..
Turbūt maišai su tiptronic..

Dėl bmw automato 5 pavaros nežinau ar ten tikrai 5, man atrodo kad tikrai 4 yra.. Bet kad jos ilgesnes, tai 100proc. pamenu 524TD, važiuojant 115km/h rodo 2k apsukų
Ne as maisau, o patys gamintojai to neslepia ir jau yra pripazine klaidas.Tik ne visi tai zino dabar, suzinos kiti po 5 metu, reik pavairuot bent pora menesiu dsg kad suprast.Del 5 begiu paprastu automatu tai saunu, bet irgi nuo modelio sanaudos priklauso.Pvz neseniai pardaviau x-traila dyzeli tai mieste i 11 tilpdavo ziema, dabar turiu paaukstinta busa 2, 8t nuosava mase automata tai tu didesniu salciu metu 15-16 srebe.Esme-automatas 5 saibu, silpnokas variklis, ir, aerodinamika nevykus.
2014-02-14 01:12
2014-02-13 23:57 wrote: O dabartinės 6 pavaru nors ir ne grynai automatai, bet automatizuotos direct shift gearbox tai total kosmar, norejo audi-wagen kazka naujo pirkejams patrauklesnio pasiulyt ir reklamos prasme pakisti po nosia tai pagamint pirmos kartos dsg nepavyko o pridirbo kliauzu, pirmosios kartos dsg apsirijeliai skirias nuo mechanu miesto salygoim 3-4 litrais net dyzelio.O kai pradejo sum tokiom dezem pardavinet pirmasias masinas tai svaigo pliurpe kad ekonomijos virsune bus.Deje, praktikoje visiskai priesingai isejo.O is senuju automatu buvo neblogu, ypac dyzeliu, netgi 3 saibu sugebedavo pagamint ilgaamzes, tiesiog pavaros ilgos budavo, tikrai nepalyginsi su dabartiniais automatais 5 begiu senuju kokybes.Is ju irgi ekonomijos neverta tiketis.
2014-02-14 00:22 wrote: dėl ekonomijos tai nereik taip sakyt, naujesni tikrai ekonomiškesni ir čia negali būt net kalbų apie ekonomiškumą...
Praktiškumas tai taip gal ir ilgaamžės, bet koks skirtumas, 200k km vistiek atvažiuoja savo kad ir naujesnes, sumoki naują pasikeiti ir toliau važiuoji. Juk nepirksi senos tarkos vien dėl to kad jin praktiška ir t.t., na nebent ten tam vairuotojui viskas poxui(juk turint normaliai šaibų nieks nežiūri senų mašinų)..
Dėl tų 3-4 litrų daugiau aš netikių, tai yra nerealu, o dsg buvo pakankamai normali..
Turbūt maišai su tiptronic..

Dėl bmw automato 5 pavaros nežinau ar ten tikrai 5, man atrodo kad tikrai 4 yra.. Bet kad jos ilgesnes, tai 100proc. pamenu 524TD, važiuojant 115km/h rodo 2k apsukų
2014-02-14 00:44 wrote: Ne as maisau, o patys gamintojai to neslepia ir jau yra pripazine klaidas.Tik ne visi tai zino dabar, suzinos kiti po 5 metu, reik pavairuot bent pora menesiu dsg kad suprast.Del 5 begiu paprastu automatu tai saunu, bet irgi nuo modelio sanaudos priklauso.Pvz neseniai pardaviau x-traila dyzeli tai mieste i 11 tilpdavo ziema, dabar turiu paaukstinta busa 2, 8t nuosava mase automata tai tu didesniu salciu metu 15-16 srebe.Esme-automatas 5 saibu, silpnokas variklis, ir, aerodinamika nevykus.
gan daug.. mano volvo s60d5 automatas kaune 7, 5-8 ryja tokiais orais, na aišku būtų -10 bent tai jau pakiltų šiektiek sąnaudos. Svoris nėra didelis, variklis gan stiprus tai gaunas gan ekonomiškai
2014-02-14 10:28
2014-02-14 00:22 wrote: dėl ekonomijos tai nereik taip sakyt, naujesni tikrai ekonomiškesni ir čia negali būt net kalbų apie ekonomiškumą...
Praktiškumas tai taip gal ir ilgaamžės, bet koks skirtumas, 200k km vistiek atvažiuoja savo kad ir naujesnes, sumoki naują pasikeiti ir toliau važiuoji. Juk nepirksi senos tarkos vien dėl to kad jin praktiška ir t.t., na nebent ten tam vairuotojui viskas poxui(juk turint normaliai šaibų nieks nežiūri senų mašinų)..
Dėl tų 3-4 litrų daugiau aš netikių, tai yra nerealu, o dsg buvo pakankamai normali..
Turbūt maišai su tiptronic..

Dėl bmw automato 5 pavaros nežinau ar ten tikrai 5, man atrodo kad tikrai 4 yra.. Bet kad jos ilgesnes, tai 100proc. pamenu 524TD, važiuojant 115km/h rodo 2k apsukų
2014-02-14 00:44 wrote: Ne as maisau, o patys gamintojai to neslepia ir jau yra pripazine klaidas.Tik ne visi tai zino dabar, suzinos kiti po 5 metu, reik pavairuot bent pora menesiu dsg kad suprast.Del 5 begiu paprastu automatu tai saunu, bet irgi nuo modelio sanaudos priklauso.Pvz neseniai pardaviau x-traila dyzeli tai mieste i 11 tilpdavo ziema, dabar turiu paaukstinta busa 2, 8t nuosava mase automata tai tu didesniu salciu metu 15-16 srebe.Esme-automatas 5 saibu, silpnokas variklis, ir, aerodinamika nevykus.
2014-02-14 01:12 wrote: gan daug.. mano volvo s60d5 automatas kaune 7, 5-8 ryja tokiais orais, na aišku būtų -10 bent tai jau pakiltų šiektiek sąnaudos. Svoris nėra didelis, variklis gan stiprus tai gaunas gan ekonomiškai
jeigu modelis nuo `05m iki 2010m nebent naujo dizaino nuo `10 arba 13m o senesni tai jau pagal knygele sunkiai i 9-10 mieste telpa, ei naujesni D5 tai gali buti, bet irgi priklauso nuo sistemu kurios vienaip ar kitaip isnaudoja resursus.Gali buti pvz su kruva papildomu sistemu be abs ir esp dar kinetic, stc, dstc, blis ir dar puse ju stringa nuo susidevejimo.Turbut ju visuma reikalauja nemenkai energijos sanaudu , o ne mazina islaidas energijai sukurt.Svedai ne tik aplinkosauga, taupumu rupinasi o vairuotoju saugumas prioritetine sritis.Todel nors smagus tie TD5 ir D5 ir S60 lengvesnis uz golfa V plius bet sunkesnis uz paprasta V golfa net universala...deje.Ne golfistu ir polistu rinkai skirtas, o tiems, kas neskaiciuoja.Tiesa, su dsg tike V golfas, tiek seat (pvz altea ryja)ziauriai, nes dsd "megsta"daug kw, nuo kokiu 150 igauna prasme ir malonumas atitinka islaidas.As galvoju, kad dsg ir automatas isvis nereikalingas iki 150kw, nes nesamone iseina, bet tai tik mano nuomone.Kadangi automobilis daugeliui suaugusiu yra kaip žaislas, tai ir meluoja daugelis kaip vaikai.Realybe tokia , kad daugelis košmarus sapnuoja kiek "daug ryja"jų žaisliukas, o patikėją pardavėjų skiedalais neriasi iš kailio, aplinkiniams meluoja, skiedžia, grežioja dujas į naujus variklius.Kažkur girdėjau ar skaičiau kad dyzein jau išą dujas
2014-02-14 23:11
2014-02-14 00:44 wrote: Ne as maisau, o patys gamintojai to neslepia ir jau yra pripazine klaidas.Tik ne visi tai zino dabar, suzinos kiti po 5 metu, reik pavairuot bent pora menesiu dsg kad suprast.Del 5 begiu paprastu automatu tai saunu, bet irgi nuo modelio sanaudos priklauso.Pvz neseniai pardaviau x-traila dyzeli tai mieste i 11 tilpdavo ziema, dabar turiu paaukstinta busa 2, 8t nuosava mase automata tai tu didesniu salciu metu 15-16 srebe.Esme-automatas 5 saibu, silpnokas variklis, ir, aerodinamika nevykus.
2014-02-14 01:12 wrote: gan daug.. mano volvo s60d5 automatas kaune 7, 5-8 ryja tokiais orais, na aišku būtų -10 bent tai jau pakiltų šiektiek sąnaudos. Svoris nėra didelis, variklis gan stiprus tai gaunas gan ekonomiškai
2014-02-14 10:28 wrote: :lol::shocking::lol::lol::lol:jeigu modelis nuo `05m iki 2010m nebent naujo dizaino nuo `10 arba 13m o senesni tai jau pagal knygele sunkiai i 9-10 mieste telpa, ei naujesni D5 tai gali buti, bet irgi priklauso nuo sistemu kurios vienaip ar kitaip isnaudoja resursus.Gali buti pvz su kruva papildomu sistemu be abs ir esp dar kinetic, stc, dstc, blis ir dar puse ju stringa nuo susidevejimo.Turbut ju visuma reikalauja nemenkai energijos sanaudu , o ne mazina islaidas energijai sukurt.Svedai ne tik aplinkosauga, taupumu rupinasi o vairuotoju saugumas prioritetine sritis.Todel nors smagus tie TD5 ir D5 ir S60 lengvesnis uz golfa V plius bet sunkesnis uz paprasta V golfa net universala...deje.Ne golfistu ir polistu rinkai skirtas, o tiems, kas neskaiciuoja.Tiesa, su dsg tike V golfas, tiek seat (pvz altea ryja)ziauriai, nes dsd "megsta"daug kw, nuo kokiu 150 igauna prasme ir malonumas atitinka islaidas.As galvoju, kad dsg ir automatas isvis nereikalingas iki 150kw, nes nesamone iseina, bet tai tik mano nuomone.Kadangi automobilis daugeliui suaugusiu yra kaip žaislas, tai ir meluoja daugelis kaip vaikai.Realybe tokia , kad daugelis košmarus sapnuoja kiek "daug ryja"jų žaisliukas, o patikėją pardavėjų skiedalais neriasi iš kailio, aplinkiniams meluoja, skiedžia, grežioja dujas į naujus variklius.Kažkur girdėjau ar skaičiau kad dyzein jau išą dujas:thumbdown:
Na kad pasitikint autovikingų nuomone kurie turėtų gerai išmanyti teigia jog tie pirmi ekonomiškesni bent jau iš 2.4D gamos, nes na ir mažiau kw ir sistema skyrias, bet taip, 8 ryja dažniausiai, bet būna jai kokie kamščiai ir 9 ir 10, bet man kažkaip ne esmė, nes man ta mašina patinka ir kažkaip negaila.. ypač dėl saugumo, jau teko patirt.. vieną išvežė traliukas, o man buferis vienas kampas nuskylo ir grotelės :D na žinai tas universalas, ten būna skyriasi gal kokiais 30 kg(bent jau pagal 4 tai gal 5 bus kokie 60 nes 5 universalas maždaug 23cm ilgesnis nei buves). mano tai sveria 1560kg, golfas tikrai lengvesnis bus :D
Dėl to dyzelio ir dujūų buvo skelbimas čia autogide kažkada, į mersą seną 124 kėbulo 3.0D variklį įdeta dujų sistema
2014-02-14 23:34
Labas vakaras.Padekit kas zinot prasau.Baigem surink susitvarkyt dauzta masina (automatas dyzelis cdi, rida tik +- 87k km)viska padarem kad galetume normaliai vazinet ir tokia problema islindo.I automato tepalo ausinimo radiatoriu eina padavimas ir griztamoji tepimo magistrale .Bet labai jau sudetingai, lanksti gumine dalis+toks sudurimas kaip buna leidzia pro juos pvz vairo stiprio skysti+vamzdelis aliuminis.Padaryta kad vibracija nepaveiktu manau is tokiu gabalu.Tai va, beda tokia kad sutvarkem sudejom viska surinkom uzkurem ir pastebejau kad vos vos pro ta viena jungti o gal gumine slabute prie pat jungties rasoja-sunkiasi tepas.Na ten simboliskai, prirasoja per 100km gal keli lasai bet norisi susitvarkyt zmoniskai.Teko girdeti Kaune ir Vilniuje anksciau firmos kur darydavo slangus ir ju sudurimus-perejimus.Priminkit jei kas atsimenate is forume bunanciu ir imesjkit pr.tu imoniu koordinates.Dekui is anksto.
7658 / 0
2014-02-14 23:46
2014-02-14 23:34 wrote: Labas vakaras.Padekit kas zinot prasau.Baigem surink susitvarkyt dauzta masina (automatas dyzelis cdi, rida tik +- 87k km)viska padarem kad galetume normaliai vazinet ir tokia problema islindo.I automato tepalo ausinimo radiatoriu eina padavimas ir griztamoji tepimo magistrale .Bet labai jau sudetingai, lanksti gumine dalis+toks sudurimas kaip buna leidzia pro juos pvz vairo stiprio skysti+vamzdelis aliuminis.Padaryta kad vibracija nepaveiktu manau is tokiu gabalu.Tai va, beda tokia kad sutvarkem sudejom viska surinkom uzkurem ir pastebejau kad vos vos pro ta viena jungti o gal gumine slabute prie pat jungties rasoja-sunkiasi tepas.Na ten simboliskai, prirasoja per 100km gal keli lasai bet norisi susitvarkyt zmoniskai.Teko girdeti Kaune ir Vilniuje anksciau firmos kur darydavo slangus ir ju sudurimus-perejimus.Priminkit jei kas atsimenate is forume bunanciu ir imesjkit pr.tu imoniu koordinates.Dekui is anksto.
paguglink "hidraulines zarnos", nustebsi kiek imoniu yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-02-15 01:04
2014-02-14 23:34 wrote: Labas vakaras.Padekit kas zinot prasau.Baigem surink susitvarkyt dauzta masina (automatas dyzelis cdi, rida tik +- 87k km)viska padarem kad galetume normaliai vazinet ir tokia problema islindo.I automato tepalo ausinimo radiatoriu eina padavimas ir griztamoji tepimo magistrale .Bet labai jau sudetingai, lanksti gumine dalis+toks sudurimas kaip buna leidzia pro juos pvz vairo stiprio skysti+vamzdelis aliuminis.Padaryta kad vibracija nepaveiktu manau is tokiu gabalu.Tai va, beda tokia kad sutvarkem sudejom viska surinkom uzkurem ir pastebejau kad vos vos pro ta viena jungti o gal gumine slabute prie pat jungties rasoja-sunkiasi tepas.Na ten simboliskai, prirasoja per 100km gal keli lasai bet norisi susitvarkyt zmoniskai.Teko girdeti Kaune ir Vilniuje anksciau firmos kur darydavo slangus ir ju sudurimus-perejimus.Priminkit jei kas atsimenate is forume bunanciu ir imesjkit pr.tu imoniu koordinates.Dekui is anksto.
2014-02-14 23:46 maumas wrote: paguglink "hidraulines zarnos", nustebsi kiek imoniu yra
Ok.Mėginsiu.Ką manot ar verta slankmačiu išmatuoti diametrą, ilgį ir pridėt daugėliau kaip sakoma geriau ilgesnis nei trumpesnis.Ar visgi vėl viską ardyti atljungt ir vežt.Priėjimas velniškas, ten link visų radiatorių radiatoriukų vamzdelių giria "ošia"-pirštais nepasieksi nei iš viršau nei per apačią šarvus nuėmus.Dar pats abejoju, nes gerai neapsižiūrėjau vos matosi tokioj durnoj ten vietoj, su dviem led šviestuvais spigini sunku įžiūrėt.O negali būt kad dar variklio/turbos tepalas aušinamas?Kaip sakoma, viltis išlieka nors ir naivoka.
4243 / 0
2014-02-15 09:24
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
mazesnes apsukos istikruju, aisku jai staigiai mini tapke tai inkala trumpaisius begius ir gaunasi apsukos aukstos, tipo kaip sport rezimas.as turiu mersini toki automata paemes kaip iseiginine , gamintojas kazkodel netgi deklaruoja kad automatas maziau ryja nei mechanas. nors as niekad nesidraskau ant D " padeties man labiau tas 1.2.3.4 ten nors apsukos tokios kokiu noriu
2014-02-15 10:22
2014-02-13 23:13 wrote: sveiki.girdejas kad pvz automatu vaziuojent maziau buna apsuku nei mechanu.jei zinot duokit koky pavyzdy.dekoju
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-15 09:24 naudingas wrote: mazesnes apsukos istikruju, aisku jai staigiai mini tapke tai inkala trumpaisius begius ir gaunasi apsukos aukstos, tipo kaip sport rezimas.as turiu mersini toki automata paemes kaip iseiginine , gamintojas kazkodel netgi deklaruoja kad automatas maziau ryja nei mechanas. nors as niekad nesidraskau ant D " padeties man labiau tas 1.2.3.4 ten nors apsukos tokios kokiu noriu
Ikelk pr.nuoroda kur ziuri sanaudas kurias deklaruoja gamintojas.Man dzin tos sanaudos, siaip labai reikia infos.Kas ten ?Katlogelis ar manual, data?Tikiuosi neuzmirsi?
4243 / 0
2014-02-15 23:50
2014-02-13 23:27 wrote: blogai esi girdėjęs. Pats esu turėjęs 4 mašinas su automatinėm dėžėm tai ir apsūkos didesnės ir kuro sąnaudos. Bet vardan konforto automatas visa tai atperka
2014-02-15 09:24 naudingas wrote: mazesnes apsukos istikruju, aisku jai staigiai mini tapke tai inkala trumpaisius begius ir gaunasi apsukos aukstos, tipo kaip sport rezimas.as turiu mersini toki automata paemes kaip iseiginine , gamintojas kazkodel netgi deklaruoja kad automatas maziau ryja nei mechanas. nors as niekad nesidraskau ant D " padeties man labiau tas 1.2.3.4 ten nors apsukos tokios kokiu noriu
2014-02-15 10:22 wrote: Ikelk pr.nuoroda kur ziuri sanaudas kurias deklaruoja gamintojas.Man dzin tos sanaudos, siaip labai reikia infos.Kas ten ?Katlogelis ar manual, data?Tikiuosi neuzmirsi?
www.autoweek.nl
4243 / 0
2014-02-15 23:51
tam paciam autogide yra

Your message