User
2015-06-23 22:34
Sveiki. Noriu paklausti Mb c220 1998 metu 2.2 70 kw, uzvedi salta varikli vaziuoja, traukia kaip bitute, biski pavazinejus uzsidega EPC lempute pradedi vaziuoti tai toks jausmas kad butum fura prisikabines ir nera traukos bet momentais pagauna pradeda traukti ir vel slobsta, bet vedasi nors ir lempute kai dega labai puikiai is puses pasukimo. Cia siurblije esme? Ar gali buti dar kazkokia kita beda? ATSIPRASAU, JEIGU TRUPUTELI KAZKA NEAISKIAI PARASIAU.
maumas
7655 / 0
2015-06-23 23:20
bent zinai kas yra EPC?Cia paskaityk http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=35&id=102095
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-06-24 00:17
Oro srauto matuokle arba crunk sensorius arba droselio daviklis.Bent as taip manau.Su oaciu varikliu nieko bendro bet trauka del to ir krenta.
User
2015-06-24 00:55
2015-06-23
22:34 wrote:
Sveiki. Noriu paklausti Mb c220 1998 metu 2.2 70 kw, uzvedi salta varikli vaziuoja, traukia kaip bitute, biski pavazinejus uzsidega EPC lempute pradedi vaziuoti tai toks jausmas kad butum fura prisikabines ir nera traukos bet momentais pagauna pradeda traukti ir vel slobsta, bet vedasi nors ir lempute kai dega labai puikiai is puses pasukimo. Cia siurblije esme? Ar gali buti dar kazkokia kita beda? ATSIPRASAU, JEIGU TRUPUTELI KAZKA NEAISKIAI PARASIAU.
Siurblys "Lucas" firmos sitam variklyje, o jis labai netikes, rodo jau pabaiga man atrodo siurblys.
User
2015-06-24 16:46
O restauruoja tuos siurblius ?
maumas
7655 / 0
2015-06-24 16:56
2015-06-24
16:46 wrote:
O restauruoja tuos siurblius ?
kiek zinau, taip.Bet kaina, tai apie kazkur 5000lt ir PL.Skaiciau kazkur, vienas zmoga daresi, ir tai be garantiju.Sitas variklis yra MB lepsusas.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-06-24 17:02
2015-06-24
16:46 wrote:
O restauruoja tuos siurblius ?
2015-06-24
16:56 maumas wrote:
kiek zinau, taip.Bet kaina, tai apie kazkur 5000lt ir PL.Skaiciau kazkur, vienas zmoga daresi, ir tai be garantiju.Sitas variklis yra MB lepsusas.
Tai viena zodziu neapsimoka vargti, geriau jau pirkti nauja. Aciu uz patarimus tada jums
maumas
7655 / 0
2015-06-24 19:34
2015-06-24
16:46 wrote:
O restauruoja tuos siurblius ?
2015-06-24
16:56 maumas wrote:
kiek zinau, taip.Bet kaina, tai apie kazkur 5000lt ir PL.Skaiciau kazkur, vienas zmoga daresi, ir tai be garantiju.Sitas variklis yra MB lepsusas.
2015-06-24
17:02 wrote:
Tai viena zodziu neapsimoka vargti, geriau jau pirkti nauja. Aciu uz patarimus tada jums :)
taip, pirk nauja mersa!perdarymas i mech. siurbli yra imanomas, bet irgi nepigus.Naujas siurblys butent toks tai nezinau tiksliai kiek kainuoja, bet siaip, nauji mechaniniai siurbliai visu masinu kainuoja daug.Pvz audi 2.5tdi senesnes taip eiles 12-18kltNa, sekmes taisant
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-06-24 19:57
Taip imanoma perdaryti, deda mexhanini bosh siurbli is 2.0 d w124 berods, taciau reikia rimto meistro, nes reikia padaryti ir gaza, gesinima ir t.t daug darbo, bet tikrai pigiau ir patikimiau nei vel keisti i toki pati lucas siurbli, kuris vel belekada gali uzlinkti. turejau mb w210 2.2 dieseli, kuriam uzlinko siublys, simptomai buvo panasus i tavo, kol viena diena uzgeso ir nebeuzsikure.. atidaviau mersa i šrota, nes kebulas suspuves buvo, bet jeigu butu geras kebu;las, greiciausiai buciau ieskojes, kas galetu perdaryti i Boch mechanika.
User
2015-06-24 21:18
Ar skaitai ka žmonės rašo?
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
User
2015-06-24 21:40
2015-06-24
21:18 wrote:
Ar skaitai ka žmonės rašo?
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
kas tas CRUNCH SENSORIUS ?
User
2015-06-25 00:36
as apie toki nesu girdejas tuo labiau senam merse..tikriausiai pats kvartiskis nezino kas tai. pagal nupasakotus simtomus tai cia siurblys baigias, tuo labaiu kad tai tai merso sudiniausias istorijoje 2.2 d su lucas siurbliu, , pats variklis geras, bet mb kompanija susigrybino pasirinkdama lucas siubele tam varikliui...
User
2015-06-25 09:32
2015-06-24
21:18 wrote:
Ar skaitai ka žmonės rašo?
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
ORO SRAUTO MATUOKLĖ
DROSELIO SKLENDĖ ABA JOS DAVIKLIS, VOŽTUVAS...
CRUNCH SENSORIUS
JUNGI PRIE KOMPO IR IŠSIŠIFRUOJI KURI IŠ ŠIŲ PROBLEMŲ TIKSLIAI.
PRIE KO ČIA SIURBLIO DEFKEKTAS, OSM PIRMA PASITIKRINK.
SIURBLIAI SENIAI NEBE TIEK KAINUOJA, O KETURGUBAI PIGIAU,
NET BAISUSI JAPONISKI "DENSO"ATPIGO
2015-06-24
21:40 wrote:
kas tas CRUNCH SENSORIUS ?
2015-06-25
00:36 wrote:
as apie toki nesu girdejas tuo labiau senam merse..tikriausiai pats kvartiskis nezino kas tai. pagal nupasakotus simtomus tai cia siurblys baigias, tuo labaiu kad tai tai merso sudiniausias istorijoje 2.2 d su lucas siurbliu, , pats variklis geras, bet mb kompanija susigrybino pasirinkdama lucas siubele tam varikliui...
tai cia visiem aisku apie MB motorus, bet kvatrnis kaip visada savo teorijas.
User
2015-06-25 09:58
Tu tikriausiai dar rogutėmis važinėjai o jau
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
User
2015-06-25 11:20
2015-06-25
00:36 wrote:
as apie toki nesu girdejas tuo labiau senam merse..tikriausiai pats kvartiskis nezino kas tai. pagal nupasakotus simtomus tai cia siurblys baigias, tuo labaiu kad tai tai merso sudiniausias istorijoje 2.2 d su lucas siurbliu, , pats variklis geras, bet mb kompanija susigrybino pasirinkdama lucas siubele tam varikliui...
2015-06-25
09:32 wrote:
tai cia visiem aisku apie MB motorus, bet kvatrnis kaip visada savo teorijas.
2015-06-25
09:58 wrote:
Tu tikriausiai dar rogutėmis važinėjai o jau
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
ee kqwatrini galk ne CRUNK SENSORIUS O CRANK SENSOR? Jo pilnas pavadinimas Crankshaft position sensor .
User
2015-06-25 12:49
2015-06-25
09:32 wrote:
tai cia visiem aisku apie MB motorus, bet kvatrnis kaip visada savo teorijas.
2015-06-25
09:58 wrote:
Tu tikriausiai dar rogutėmis važinėjai o jau
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
2015-06-25
11:20 wrote:
ee kqwatrini galk ne CRUNK SENSORIUS O CRANK SENSOR? :shocking: Jo pilnas pavadinimas Crankshaft position sensor .
peugeot 605 2.1 TD irgi yra lucas kuro siurblys labai problematiskas.
User
2015-06-25 13:25
2015-06-25
09:32 wrote:
tai cia visiem aisku apie MB motorus, bet kvatrnis kaip visada savo teorijas.
2015-06-25
09:58 wrote:
Tu tikriausiai dar rogutėmis važinėjai o jau
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
buvo ir crunk sensoriai mersuose, ir OSM, ir elektrinis gazas
Geriau ne.iskit temoos autoriui proto per atstumą nustatinėdami defektus.
Pirmiausiai reikia padayti normalia diagniostiką o poto
užsiimti proto fisimais.
Išsibalaivykit pagaliau.
Pagal autodatą EPC reiškia galimus ties 3 gedimus vien1 i6 j7 ar kelis kartu
A)
Droselio problema, "gazo"problemos, tai siurblys tik vienas iš varijantų
arba
B)
Crunk sensor
arba
C)
MAF/OSM sensor
Ar reikia išversti į kazlų kalbą?
Kad gali betkuris siurblys mirinėti, visiems ir taip aišku.
Nepainiokit pacio siurblio ir elektrinio gazo, kuris parduodamas atskirai kiekviename MB centre ir nesvarbu kuriu metu ir koks siurblys.
Tačiau ar konkrečiai šiuo atveju gali būti siurblys-gazas dar reikia išsiaiškinti , nes simptomai analogiški kaip OSM/MAF
Crank`as(alk.padėties daviklis padeda draugauti variklio velenui ir kompui, taciau jeigu automatas turi dar papildomą funkciją ir kitaip genda )
Senesnio tipo crunkai sincronizuoja variklio taktus,
naujesnio-kitaip, buna dvejopi crunkai vienu metu variklyjke, pasidomekit...
Variklis irgi gali dusti vaziuojant arba isvis neuzsivesti dėl jų.
Tai kas lengviau pabandyt patikrint OSM, crunk ar iškarto
keisti siurblį?
Isivaizduoju veido išraiska nusiperka zmogelis sirbli uz 7k litu
sumontuoja ir visvien tas pats
tada patikrinęs crunka ir osms pamato kad juose beda,
gražu, ane?
Tai viokie "patarėjai"išmanantys apie siurblius į krūmus,
o žmogelis ką?
Blaivykitės su tokiais tiesnukiškais patarimais
nuo pabalio vištos proteliu niekuo nesiskiriat
2015-06-25
11:20 wrote:
ee kqwatrini galk ne CRUNK SENSORIUS O CRANK SENSOR? :shocking: Jo pilnas pavadinimas Crankshaft position sensor .
Mazdaug taip, crank ne crunk, klaida isivele, bet ne tik position sensor o dar kitokie buna ."girdejau" bent tris tipus ir veikimas siek-tiek skiriasi arba gali buti du viename variklyje, truputi kitaip veikia kitokie simptomai gedimo jei pvz automatine pavaru deze.
Nu bet esme ne ta, o ta sakau kad priezasciu cia neisbursi,
ju gali buti daugybe nuo uzsikimsusio katalizatoriaus arba blogo egr iki siurblio elektrinio gazo arba OMS ir t.t.
Ne vienas buvo taip likes durniaus vietoj, keite siurbli o paaiskejo kad katalizatorius uzkepes tik pinigus ismete
Beto kazkaip nesitiko kas Lukas siurblio siais laikais nesuremontuotu, neardomu siurbliu nebuna, atskiru komponentu galima gauti nauju, terekia realiai ieskoti ir keisti kas sugedo konkreciai.Juk net Denso Mazdu siurbliu vezdavo i Lenkija ir keisdavo i atrestauruotus, o Bosch i vokiecius vezdavo, dar momentas, kad tie Lukas siubliai negali buti tik siame variklyje, 100% buna ir kituose modeliuose.Gal net tame paciame Citroene, Peugeot toks pat yra.
Nu bet esme ne ta, o ta sakau kad priezasciu cia neisbursi,
ju gali buti daugybe nuo uzsikimsusio katalizatoriaus arba blogo egr iki siurblio elektrinio gazo arba OMS ir t.t.
Ne vienas buvo taip likes durniaus vietoj, keite siurbli o paaiskejo kad katalizatorius uzkepes tik pinigus ismete
Beto kazkaip nesitiko kas Lukas siurblio siais laikais nesuremontuotu, neardomu siurbliu nebuna, atskiru komponentu galima gauti nauju, terekia realiai ieskoti ir keisti kas sugedo konkreciai.Juk net Denso Mazdu siurbliu vezdavo i Lenkija ir keisdavo i atrestauruotus, o Bosch i vokiecius vezdavo, dar momentas, kad tie Lukas siubliai negali buti tik siame variklyje, 100% buna ir kituose modeliuose.Gal net tame paciame Citroene, Peugeot toks pat yra.
User
2015-06-25 14:47
2015-06-23
22:34 wrote:
Sveiki. Noriu paklausti Mb c220 1998 metu 2.2 70 kw, uzvedi salta varikli vaziuoja, traukia kaip bitute, biski pavazinejus uzsidega EPC lempute pradedi vaziuoti tai toks jausmas kad butum fura prisikabines ir nera traukos bet momentais pagauna pradeda traukti ir vel slobsta, bet vedasi nors ir lempute kai dega labai puikiai is puses pasukimo. Cia siurblije esme? Ar gali buti dar kazkokia kita beda? ATSIPRASAU, JEIGU TRUPUTELI KAZKA NEAISKIAI PARASIAU.
Sveikas, neklausyk čia kvatrinio ilgiausių pasakų apie nieką. Tau tiesiog kemšasi purkštukai dėl lietuviško dyzelino. Į pusę bako užpilk apie 15l benzino, išvažinėk, tada dar kartą pakartok. Antrą baką išvažinėdamas pamatysi, kad problema dings. Daugybę šių mersų taip sutvarkėm, kai kitur žmonėm plovė smegenis apie visokius daviklius, osm, siurblius ir bandė nulupt kosminius pinigus. Sėkmės
User
2015-06-25 15:08
2015-06-23
22:34 wrote:
Sveiki. Noriu paklausti Mb c220 1998 metu 2.2 70 kw, uzvedi salta varikli vaziuoja, traukia kaip bitute, biski pavazinejus uzsidega EPC lempute pradedi vaziuoti tai toks jausmas kad butum fura prisikabines ir nera traukos bet momentais pagauna pradeda traukti ir vel slobsta, bet vedasi nors ir lempute kai dega labai puikiai is puses pasukimo. Cia siurblije esme? Ar gali buti dar kazkokia kita beda? ATSIPRASAU, JEIGU TRUPUTELI KAZKA NEAISKIAI PARASIAU.
2015-06-25
14:47 wrote:
Sveikas, neklausyk čia kvatrinio ilgiausių pasakų apie nieką. Tau tiesiog kemšasi purkštukai dėl lietuviško dyzelino. Į pusę bako užpilk apie 15l benzino, išvažinėk, tada dar kartą pakartok. Antrą baką išvažinėdamas pamatysi, kad problema dings. Daugybę šių mersų taip sutvarkėm, kai kitur žmonėm plovė smegenis apie visokius daviklius, osm, siurblius ir bandė nulupt kosminius pinigus. Sėkmės
Tai taip, plauna smegenis durneliams tik kad jie pinigus moketu. Va jau siulo siurbli keist ir t.t., tuoj dar serviso adresa parasys kuriam dirba ir sakys atvaziuok padarysim nuolaida. Kruva tokiu cia esu mates. Galima juos suprast, jie nori uzsidirbt kaip ir visi, bet kokiu budu jie bando tai padaryt? Apipisinedami kitus zmones. Siulo keist tai kas ir taip gerai veikia (siurblys), vietoj to kad greitai sutvarkyt ta menknieki. Zodziu, autoriau (sarikas123), maziau klausyk cia situ "ekspertu" kurie siulys keist beleka, ir geriau tvarkyk masina pats, mazai kam zinomais, "netradiciniais" budais, uz kuriuos servise paims nuo 50 euru. Tarkim pabalys gerai pataria, kiek bandem servise su vw ir audi tai puikiai suveikdavo. Gali bandyt.
User
2015-07-22 21:50
2015-06-23
22:34 wrote:
Sveiki. Noriu paklausti Mb c220 1998 metu 2.2 70 kw, uzvedi salta varikli vaziuoja, traukia kaip bitute, biski pavazinejus uzsidega EPC lempute pradedi vaziuoti tai toks jausmas kad butum fura prisikabines ir nera traukos bet momentais pagauna pradeda traukti ir vel slobsta, bet vedasi nors ir lempute kai dega labai puikiai is puses pasukimo. Cia siurblije esme? Ar gali buti dar kazkokia kita beda? ATSIPRASAU, JEIGU TRUPUTELI KAZKA NEAISKIAI PARASIAU.
Kai uzsidega epc tada isjungi varikli rakteliu ir ant begio uzkuri ir lempute uzgesta
Your message |
|