User
2013-04-29 20:24
sveiki, noriu pirkti viena is siu auto .
mazda 6 2003 2.0 dyzelis ar passat 2002 1, 9 dyzelis.
daug visokiu idomybiu prisiklausiau apie variklius, konkreciai apie problemas su pumpe duse brangiais purkstukais, ir tt.galbut kasnors realiai gali papasakot kaip kas vyksta ir kas kiek mazdaug kainuoja.ir aplamai apie siu auto varikliu patikimuma.
nuosirdziai aciu.
vaidas klp
mazda 6 2003 2.0 dyzelis ar passat 2002 1, 9 dyzelis.
daug visokiu idomybiu prisiklausiau apie variklius, konkreciai apie problemas su pumpe duse brangiais purkstukais, ir tt.galbut kasnors realiai gali papasakot kaip kas vyksta ir kas kiek mazdaug kainuoja.ir aplamai apie siu auto varikliu patikimuma.
nuosirdziai aciu.
vaidas klp
User
2013-04-29 20:51
jei jau domėjaisi tai žinai kad ir mazdos šitie varikliai turi problemų, o ir šiaip šita mazda iki feisliftinimo jei neklystu 2005 daug gedimų turėjo+labai prasta garso izoliacija.passatas tai jau čia eina 5.5 su lieva važiuokle, krūva kitų nuolatinių gedimų.pd purkštukai tai anokia čia problema jei pili kurą degalinėse.jei nori pilti visokį chlamą į baką tai turi pirkt mašiną su audi 2, 5 dyzelio varikliu.jei gerai pasisektų tai 2002 metų volvo v70 eina su tokiu motoru, ir dar gali naujam kėbule rasti, mašina labai patvari, bet bėda kad dažniausiai būna su milžiniška rida.čia tik mano nuomonė bet nei vienas iš dviejų variantų nevertas investuoti pinigo.
User
2013-04-29 20:59
2013-04-29
20:51 wrote:
jei jau domėjaisi tai žinai kad ir mazdos šitie varikliai turi problemų, o ir šiaip šita mazda iki feisliftinimo jei neklystu 2005 daug gedimų turėjo+labai prasta garso izoliacija.passatas tai jau čia eina 5.5 su lieva važiuokle, krūva kitų nuolatinių gedimų.pd purkštukai tai anokia čia problema jei pili kurą degalinėse.jei nori pilti visokį chlamą į baką tai turi pirkt mašiną su audi 2, 5 dyzelio varikliu.jei gerai pasisektų tai 2002 metų volvo v70 eina su tokiu motoru, ir dar gali naujam kėbule rasti, mašina labai patvari, bet bėda kad dažniausiai būna su milžiniška rida.čia tik mano nuomonė bet nei vienas iš dviejų variantų nevertas investuoti pinigo.
Pilnai pritariu. tik prie mazdos dar pridėčiau koroziją. prie passato nuolatinius skirtingų mazgų gedimus: važiuoklė, turbina, purkštukai, vairo kolonėlė ir taip nuolat. Vieną sutvarkysi, kažkas kitas birės. Ne dėl to, kad lievas tas passatas, o todėl, kad rast mažiau pusė milijono bėgusį be šansų.
User
2013-04-29 21:05
ka patartumet uz 9000-10 000 lt.?pvz i vectra 2, 2 dyzelis2002, 2003 verta ziuret?
User
2013-04-29 21:07
ps, pilsiu normalu kura ne sarmaliakus ivairius
wagen
1829 / 0
2013-04-29 21:16
2013-04-29
21:07 wrote:
ps, pilsiu normalu kura ne sarmaliakus ivairius
na jei galvoji pilt dyzeli is degalines, tai apie dyzeli net negalvociau
User
2013-04-29 21:19
2013-04-29
21:07 wrote:
ps, pilsiu normalu kura ne sarmaliakus ivairius
2013-04-29
21:16 wagen wrote:
na jei galvoji pilt dyzeli is degalines, tai apie dyzeli net negalvociau
mazalitrazi benzina taippat apsvarstyciau
User
2013-04-29 21:22
2013-04-29
21:05 wrote:
ka patartumet uz 9000-10 000 lt.?pvz i vectra 2, 2 dyzelis2002, 2003 verta ziuret?
Gera masina draugelis pernai turejo Vectra 2.2 2003 metu, dziauges kad gera masina, bet pardave uz 14500 lt nes is lempos buvo idejas uz gera kaina, atsirado pirkejas tai ir pardave. Apie kura. Pile jis kura is baku viskokiu ir pan, ir nieko neatsitiko. Pardaves nusipirko saab 93 su tokiu pat varikliu, bet kazkaip jam Opelis labiau patiko. Pagrindinis trukumas, tai prasta garso izoliacija...siaip vaziuokle patvari, variklis ir neblogas, gali nueit tik Egr voztuvas. Bet kazkaip pigiai nori pasiimti, nors gal kainos dabar tokios...
User
2013-04-29 21:34
tokis dalykas yra kad japoniška patvaresnė, vokiška komfortiškesnė.jei nenori pinigų kišt nusipirkes, tai pasižiūrėk toyota avensis, išvaizda gal kaimietiška, salonas paprastas, bet arklys tikrai geras.vektra tikrai geras variantas, esu turėjes net dvi, ir zyzelį ir benza, tiesa senesnio B modelio ir į opelį niekada nespjaučiau.jei mieste važinėsi žiūrėk benza kokį nedideliu motoru, geriau nei dyzelis, nes sanaudos mieste tokios pačios, o automobilio kaina mažesnė, bei eksplotacija pigesnė.dar aišku chevroletai kaikurie eina ant opelių bazių, jų kaina nedidelė bo lietuvoje naujadarai sunkiai prigyja.o taip tai daug nėra ką galvoti, gali betkokią paimti, svarbu kad ji tvarkinga būtų, bo jei damušta bus tai jau jokis prekinis ženklas nepadės
User
2013-04-30 10:41
kokia prasme pirkt dyzeline masina jei pilsi kura is degalines nebent zalia, arba krosniu kura pilsi naujesniu nei 2000m nelabai dyzeliu apsimoka imt del dideliu remonto islaidu, ir jei pili kura is degalines tai neatsiperka keli sutaupyti litrai
User
2013-04-30 11:02
2013-04-30
10:41 wrote:
kokia prasme pirkt dyzeline masina jei pilsi kura is degalines :D nebent zalia, arba krosniu kura pilsi :D naujesniu nei 2000m nelabai dyzeliu apsimoka imt del dideliu remonto islaidu, ir jei pili kura is degalines tai neatsiperka keli sutaupyti litrai :D
Nelabai sutikciau su tavimi.Kad jus nors zinotumet kokios ridos dyzelinese masinose yra Siuolaikinis dyzelis tikrai vertas demesio, ypac kas suka DAUG km.
User
2013-04-30 11:27
2013-04-30
10:41 wrote:
kokia prasme pirkt dyzeline masina jei pilsi kura is degalines :D nebent zalia, arba krosniu kura pilsi :D naujesniu nei 2000m nelabai dyzeliu apsimoka imt del dideliu remonto islaidu, ir jei pili kura is degalines tai neatsiperka keli sutaupyti litrai :D
2013-04-30
11:02 wrote:
Nelabai sutikciau su tavimi.Kad jus nors zinotumet kokios ridos dyzelinese masinose yra:lol: Siuolaikinis dyzelis tikrai vertas demesio, ypac kas suka DAUG km.
Tu teisus, nuolat matau kiek Danijoje, Švedjoje, DE dyzeliai realiai nuvažiavę ir kiek turejo savininkų, tačiau privalumas tas, kad čia puikus servisas ir mašinos visiškai nerūdija, kaip LT nieks kelių nebarsto smeliu su druskos-salietros mišiniu, o ir is vokiečių esu matčs daugybę dyzelių vos kelteos metu amziaus dyzeliai realiai jau buna nuvaziave po 300t.km.Vnz turiu sistema kaip patikrinti tika masinos rida ir savinnkus, visa serviso istorija Svedijoje ir DK.Vokietijoje mokamai galiu patikrinti, arba itin isamus patikrinimas visu auto SE, DK, DE kainuotu apie 120 litu norintys rasykit i privata arba skambinkite.
User
2013-04-30 12:04
2013-04-30
10:41 wrote:
kokia prasme pirkt dyzeline masina jei pilsi kura is degalines :D nebent zalia, arba krosniu kura pilsi :D naujesniu nei 2000m nelabai dyzeliu apsimoka imt del dideliu remonto islaidu, ir jei pili kura is degalines tai neatsiperka keli sutaupyti litrai :D
2013-04-30
11:02 wrote:
Nelabai sutikciau su tavimi.Kad jus nors zinotumet kokios ridos dyzelinese masinose yra:lol: Siuolaikinis dyzelis tikrai vertas demesio, ypac kas suka DAUG km.
2013-04-30
11:27 wrote:
Tu teisus, nuolat matau kiek Danijoje, Švedjoje, DE dyzeliai realiai nuvažiavę ir kiek turejo savininkų, tačiau privalumas tas, kad čia puikus servisas ir mašinos visiškai nerūdija, kaip LT nieks kelių nebarsto smeliu su druskos-salietros mišiniu, o ir is vokiečių esu matčs daugybę dyzelių vos kelteos metu amziaus dyzeliai realiai jau buna nuvaziave po 300t.km.Vnz turiu sistema kaip patikrinti tika masinos rida ir savinnkus, visa serviso istorija Svedijoje ir DK.Vokietijoje mokamai galiu patikrinti, arba itin isamus patikrinimas visu auto SE, DK, DE kainuotu apie 120 litu norintys rasykit i privata arba skambinkite.
Tai būtent dėl milžiniškos ridos ir neverta Lietuvoj to dyzelio pirkt.apie naujas dabar nekalba. O tiem, kas galvoja, jog 10-15m senumo dyzelis pravažiavęs 250000km, toks tikrinimas tik pinigų švaistymas. Taip tiesiog būti negali. Kelių metų senumo mašinom toks tikrinimas gal ir nieko.
User
2013-04-30 12:04
mazda dyzelis yra tragedija
User
2013-04-30 12:13
Vokietijoi yra paprasta logika...Vokietis niekados nepirks dyzelines masinos jai jis nepravaziuos MIN 40k per metus.Tai vat paprasta matematika, masina 2006m-7metu senumo, 7*40=280tkm cia jau bus min.Cia dar kaip pvz; parvare is Italijos Mersa 07m S320 su 294Tkm, visas ledinis, salonas nenutrintas svarus, Atvaziavo pirkejas apziuret masinos, matos, kad susidomejo, bet pamates tokia rida greit is masinos isoko lauk, zmogus pardavinejo ta masina kokias dvi savaites ir niekas nepirko vien del ridos, tai prasuko rida iki 190tkm ir nupirko ta pacia diena.
User
2013-04-30 12:19
2013-04-30
11:02 wrote:
Nelabai sutikciau su tavimi.Kad jus nors zinotumet kokios ridos dyzelinese masinose yra:lol: Siuolaikinis dyzelis tikrai vertas demesio, ypac kas suka DAUG km.
2013-04-30
11:27 wrote:
Tu teisus, nuolat matau kiek Danijoje, Švedjoje, DE dyzeliai realiai nuvažiavę ir kiek turejo savininkų, tačiau privalumas tas, kad čia puikus servisas ir mašinos visiškai nerūdija, kaip LT nieks kelių nebarsto smeliu su druskos-salietros mišiniu, o ir is vokiečių esu matčs daugybę dyzelių vos kelteos metu amziaus dyzeliai realiai jau buna nuvaziave po 300t.km.Vnz turiu sistema kaip patikrinti tika masinos rida ir savinnkus, visa serviso istorija Svedijoje ir DK.Vokietijoje mokamai galiu patikrinti, arba itin isamus patikrinimas visu auto SE, DK, DE kainuotu apie 120 litu norintys rasykit i privata arba skambinkite.
2013-04-30
12:04 wrote:
Tai būtent dėl milžiniškos ridos ir neverta Lietuvoj to dyzelio pirkt.apie naujas dabar nekalba. O tiem, kas galvoja, jog 10-15m senumo dyzelis pravažiavęs 250000km, toks tikrinimas tik pinigų švaistymas. Taip tiesiog būti negali. Kelių metų senumo mašinom toks tikrinimas gal ir nieko.
Ne velnio.Visi iki 1-no skandinavijoje ir Vokietijoje bei NI registruoti aparatai nesvarbu kuriu metu turi pilnutele serviso istorija isskyrus tuos, kurie taisomi pas arabus nelegaliuose garazuose, o tokiu masinu beveik nera, nu nebent iseivis rusas, lenkas, albanas vazinejo tai karta gyvenime buna taises pogrindiniame servisuke.Cia tik pavyzdy pasakysiu, katik labai pigiai radau 2006m Volvo XC 4x4 dyzeli, issiaiskinau kad buves policiniku o veliau dar 9 savinikai desimtys apasilankymu Volvo Centre ir desimtys kituose legaliuose servisuose.Ziauriausia kad savinikas nesake tiesos apie savinnkus arba pats nezinojo.Beto, galima suzinoti tiksliai kokios buvo problemos per T/A.Siaip didesne problema, kauri trukdo nupirkt gera masina nebrangiai, kad piderai vagiukai ir kai kurie perpardavejai ten pridare problemu ir suderge lietuviu reputacija todel sunku rasti zmogu sutinkanti parduoti exportui, beto sunkiau dokus exportui sutvarkyti reikia butinai zmogaus kuris ten tartusi pastoviai ir kalba moketi, nu nebent pirkti is aikteliu, legaliu turgeliu tai tiems dzin kam parduti ir dokai paruosti, taciau kainos didesnes
User
2013-04-30 12:36
2013-04-30
11:27 wrote:
Tu teisus, nuolat matau kiek Danijoje, Švedjoje, DE dyzeliai realiai nuvažiavę ir kiek turejo savininkų, tačiau privalumas tas, kad čia puikus servisas ir mašinos visiškai nerūdija, kaip LT nieks kelių nebarsto smeliu su druskos-salietros mišiniu, o ir is vokiečių esu matčs daugybę dyzelių vos kelteos metu amziaus dyzeliai realiai jau buna nuvaziave po 300t.km.Vnz turiu sistema kaip patikrinti tika masinos rida ir savinnkus, visa serviso istorija Svedijoje ir DK.Vokietijoje mokamai galiu patikrinti, arba itin isamus patikrinimas visu auto SE, DK, DE kainuotu apie 120 litu norintys rasykit i privata arba skambinkite.
2013-04-30
12:04 wrote:
Tai būtent dėl milžiniškos ridos ir neverta Lietuvoj to dyzelio pirkt.apie naujas dabar nekalba. O tiem, kas galvoja, jog 10-15m senumo dyzelis pravažiavęs 250000km, toks tikrinimas tik pinigų švaistymas. Taip tiesiog būti negali. Kelių metų senumo mašinom toks tikrinimas gal ir nieko.
2013-04-30
12:19 wrote:
Ne velnio.Visi iki 1-no skandinavijoje ir Vokietijoje bei NI registruoti aparatai nesvarbu kuriu metu turi pilnutele serviso istorija isskyrus tuos, kurie taisomi pas arabus nelegaliuose garazuose, o tokiu masinu beveik nera, nu nebent iseivis rusas, lenkas, albanas vazinejo tai karta gyvenime buna taises pogrindiniame servisuke.Cia tik pavyzdy pasakysiu, katik labai pigiai radau 2006m Volvo XC 4x4 dyzeli, issiaiskinau kad buves policiniku o veliau dar 9 savinikai desimtys apasilankymu Volvo Centre ir desimtys kituose legaliuose servisuose.Ziauriausia kad savinikas nesake tiesos apie savinnkus arba pats nezinojo.Beto, galima suzinoti tiksliai kokios buvo problemos per T/A.Siaip didesne problema, kauri trukdo nupirkt gera masina nebrangiai, kad piderai vagiukai ir kai kurie perpardavejai ten pridare problemu ir suderge lietuviu reputacija todel sunku rasti zmogu sutinkanti parduoti exportui, beto sunkiau dokus exportui sutvarkyti reikia butinai zmogaus kuris ten tartusi pastoviai ir kalba moketi, nu nebent pirkti is aikteliu, legaliu turgeliu tai tiems dzin kam parduti ir dokai paruosti, taciau kainos didesnes
Man rodos kalba buvo apie Lietuvą, kur geros mašinos atvežamos nebent tik saviem
User
2013-04-30 12:37
Patikek kas uzsiemineja masinu pardavimu dar ne tokiu fokusu padaro Cia tik Lietuvis vazineja su masina 15m senumo ir su 200k rida Norvegijoje masinu kainos mums neadekvacios, nors aisku galima rast ir geru variantu, kaip pries kelis metus pamates ukininko kieme aapleista Caravele t4, paklause ar neparduodi, tai atsake jai nori pasiimk uz 2000nok su salyga, kad ta visa bruda kas yra salone issivesi.Zmogus nupirkes ta t4 salone rado naujus New hollando filtrus dar visokius slangus, tai uzh vienas tas dalis gavo 1500lt, o i multivano remonta sukiso apie 2k lt ir pardave uz 11K Lt, zinoma NO butu gaves dvigubai.Nors as asmeniskai nepirkciau masinos is NO, ipac is siaures.O svergei galima tikrai geru variantu paiimt su mazais defektais.
User
2013-04-30 12:41
Vienaip ar kitaip visada visur buna isimciu, toks poziuris kad viskas yra kaka ir visi butinai apgaudineja butu pakankamai naivus.Aisku, geriausia kaip tikroje loterijoje, jei jau laimi tai laimi nauja auto arba nelaimi isviso nieko nes su tom apgavystem slykstu darosi, bet ka daryt kai zmoniu reikalavimai neadekvatus, pats padavinejau idealu Nissan 4x4 2007m su simboline rida idealios isvaizos ir technines bukles tai gavosi taip kad nepasiseke su pikeju, isradziu derejosi del padangu, nusiderejo, o poto pareikalavo i nissan cenra nuvaziuoti ir rado kad amortiko guma apsaugime itrukusi pradejo knist prota vel, poto gal imsiu o sudrozta Subaru uz kosmine kaina kitaipjis grynais nenuims visos sumos is banko nebutu pagynvenes mogus tai buciau pasiules jam kanors "skanaus".
User
2013-04-30 19:40
tai taip iseina geriau dviratis.nes jeigu kiekvieno gedimo bijot realiai masinos pirkt negalima na suprantu kad visos renuskes pezai ir citrinai tikrai jau nekas.bet passatas, nu niekada netikejau kad toks hujovas
User
2013-04-30 20:33
tai jeigu jūs norite mašinos neturėjusios įvykių ir be variklio defektų pigiai, tai kaip sakant tikro lietuvio bruožas.pirkau zyzelį rudenį, rida 160 t.km , buvo lenkti abu galiniai sparnai, pabraižytos durelės, įlenktas kapotas, lenktas priekinis kairys sparnas.atidaužė, pakeitė sparną priekyje, dėjo špakliaus, perdažė iki pusės ir mašina kaip iš salono.techniškai tvarkinga, o kad kažkas pašpakliuota ir perdažyta tai mano nuomone "nulis mintyje".gerai jei gauni su variklio defektu gera kaina, juk variklių iš angliškų mašinų pilni šrotai...tema be galo...
Your message |
|