Mašinos galingumas

Created by User 2017-06-14
2017-06-14 16:55
Sveiki,

Norėčiau paklausti apie mašinos galingumą vos išsilaikius teises. Ar būtų galima važinėtis su 2, 5-3l, 130-180kw automobiliu? Kokios būtų baudos ir ar būtų galima išvis tokią mašiną įsigyti? Galvoju pirkti Bmw 525 arba audi a6 maždaug 2004-2007 metų, bet kažkur skaičiau, kad yra galingumo limitas, o nusipirkt kitokios markės arba seną kibirą 20 metų senumo irgi netraukia. Nes jeigu baudos minimalios, prie galingumo gali tik policija pristot(o ne per kokį techninį ar pan), tai gal visgi būtų galima išsisukt nuo visų šių problemų be didesnės sėkmės ir su galingesne mašina?

Esu naujokas šitame visame, tad prašau neteisti už gan kvailą pagal kai kuriuos jus, manau. Bet kokiu atveju, ačiū už jūsų laiką, lauksiu patarimų! :)
7655 / 0
2017-06-14 21:34
Su tokiu mastymu ilgai netruks sulaukt problemu.Pasiruosk pinigune.Siais laikais tiks jos-neuzteks.Lauks dar ilgi kanciu keliaiTa prasme teisiu praradimas, kursai ir t.t.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-14 23:35
2017-06-14 21:34 maumas wrote: Su tokiu mastymu ilgai netruks sulaukt problemu.Pasiruosk pinigune.Siais laikais tiks jos-neuzteks.Lauks dar ilgi kanciu keliai:lol:Ta prasme teisiu praradimas, kursai ir t.t.
Net neatsakėte į klausimą. Bet nekomentuosiu jūsų paties mąstymo su tokiais atsakymais. O tokių abstrakčių atsakymų galima kas antrame post'e rasti pagooglinus. Kitaip sakant, užklausiau gan tiksliai, tad pageidauju tikslesnių atsakymų. Tad kokie tie apribojimai, kokios tos baudos ir t.t.

Dar kartą pakartosiu save, negaiškit laiko kritikuodami patį klausimą ar pan.
Ačiū
7655 / 0
2017-06-15 01:21
2017-06-14 21:34 maumas wrote: Su tokiu mastymu ilgai netruks sulaukt problemu.Pasiruosk pinigune.Siais laikais tiks jos-neuzteks.Lauks dar ilgi kanciu keliai:lol:Ta prasme teisiu praradimas, kursai ir t.t.
2017-06-14 23:35 wrote: Net neatsakėte į klausimą. Bet nekomentuosiu jūsų paties mąstymo su tokiais atsakymais. O tokių abstrakčių atsakymų galima kas antrame post'e rasti pagooglinus. Kitaip sakant, užklausiau gan tiksliai, tad pageidauju tikslesnių atsakymų. Tad kokie tie apribojimai, kokios tos baudos ir t.t.

Dar kartą pakartosiu save, negaiškit laiko kritikuodami patį klausimą ar pan.
Ačiū
jei paskaitytum ATPK straipsnius paskutines redakcijas, suzinotum, kad uz nemazai pazeidimu yra ne tik baudos, kurias vis didina, bet ir realus teisiu atemimas.Kad jas atgaut reikes lankyti kursus, kosultuotis su psichologais ir dar nezinia kokiu atrakciju patirt.Ypac skaudziai kerta uz greiti, promiles, be stazo...Jaunas vairuotojas ir galinga masina-pats tas tokiems atvejams.Jaunam vairuotojui isvis beda, nes kerta dar labiau-iki perlaikymu regitroje.Nera cia net ka kritikuot-du metus turi buti tyliau zoles...Nors jei tau paciam nerupi, tai kam dar gali rupet?...Tik nesakyk, kad isedes i galingesne auto nespausi.Tau tik taip atrodo, kol neatsisedai i jaMan buvo ateme pries metus ar du.Vargelio apturejau grazausBeje, jau kokie du metai dirba registras, kuriame daromi irasai apie ATPK pazeidimus.Taip kad dabar niekas niekur nedingsta kaip kazkada budavo.Net ir po keliu metu viskas kaip ant delno, iskaitant ir realiai surasytu protokolu kopijas...Nebutinai del KET pazeidimu, tai gali buti ir del girtu mustyniu, ar dar del ko.Atrodo briedas, bet kai reikalai ateina iki teismo, pvz baudos skyrimas uz virsyta greit, tai visi pazeidimai ir baudos kaip ant delno ir tai gali stipriai atsiliept kai kuriems momentams...tingiu rasinet...Keista, kad auto mokyklos neaiskina su kuo susidursit atsisede prie vairo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-15 10:33
2017-06-14 21:34 maumas wrote: Su tokiu mastymu ilgai netruks sulaukt problemu.Pasiruosk pinigune.Siais laikais tiks jos-neuzteks.Lauks dar ilgi kanciu keliai:lol:Ta prasme teisiu praradimas, kursai ir t.t.
2017-06-14 23:35 wrote: Net neatsakėte į klausimą. Bet nekomentuosiu jūsų paties mąstymo su tokiais atsakymais. O tokių abstrakčių atsakymų galima kas antrame post'e rasti pagooglinus. Kitaip sakant, užklausiau gan tiksliai, tad pageidauju tikslesnių atsakymų. Tad kokie tie apribojimai, kokios tos baudos ir t.t.

Dar kartą pakartosiu save, negaiškit laiko kritikuodami patį klausimą ar pan.
Ačiū
2017-06-15 01:21 maumas wrote: jei paskaitytum ATPK straipsnius paskutines redakcijas, suzinotum, kad uz nemazai pazeidimu yra ne tik baudos, kurias vis didina, bet ir realus teisiu atemimas.Kad jas atgaut reikes lankyti kursus, kosultuotis su psichologais ir dar nezinia kokiu atrakciju patirt.Ypac skaudziai kerta uz greiti, promiles, be stazo...Jaunas vairuotojas ir galinga masina-pats tas tokiems atvejams.Jaunam vairuotojui isvis beda, nes kerta dar labiau-iki perlaikymu regitroje.Nera cia net ka kritikuot-du metus turi buti tyliau zoles...Nors jei tau paciam nerupi, tai kam dar gali rupet?...Tik nesakyk, kad isedes i galingesne auto nespausi.Tau tik taip atrodo, kol neatsisedai i ja:lol:Man buvo ateme pries metus ar du.Vargelio apturejau grazaus:lol:Beje, jau kokie du metai dirba registras, kuriame daromi irasai apie ATPK pazeidimus.Taip kad dabar niekas niekur nedingsta kaip kazkada budavo.Net ir po keliu metu viskas kaip ant delno, iskaitant ir realiai surasytu protokolu kopijas...Nebutinai del KET pazeidimu, tai gali buti ir del girtu mustyniu, ar dar del ko.Atrodo briedas, bet kai reikalai ateina iki teismo, pvz baudos skyrimas uz virsyta greit, tai visi pazeidimai ir baudos kaip ant delno ir tai gali stipriai atsiliept kai kuriems momentams...tingiu rasinet...Keista, kad auto mokyklos neaiskina su kuo susidursit atsisede prie vairo
Viską būtų galima išspręsti daug paprasčiau.nes jau papuolę, prasiveržę prie vairo Itiotai -nesustabdomi, Reikia kovot su priežastimis, ne su paskemėm.Tai ką pasakysiu sunkiai įgyvendima utpopija, bet reiktų kanors daryt kad pamišėliai išvis gyvenime nepatektų į auto net įįlipt negalėtų.Gal užtektų privalomo psichologo ir psihiatro testo laikant teises ar kažko panašaus.Vien amžiaus, stažo bei patirties limitas nieko nekeičia.Kodėl to mano manym u reikia?Daugybė kompleksuotų ir nestabilių personų savo nuotaikų svyravimo priepuolius realizuoja būtent automobilje nes jame lengviausia GAUNA Į RANKAS VALDŽĄ, PASIJUNTA PASAULIO BAMBA-gelžgalį lengviau priverst paklusti nei žmogų ar žmonių grupę, o mašina-tik spusteli ir visas pasaulis pom tavo kojom.Krti save realizuoja azartiniuose lošimuose , dar treti-atsipalaiduoja prisilakę ...čia kur kas gilesnės preižastys, bet bėda ta, kad visuomenė ir valstybė susigriebia kai jau šaukštai po pietų-skiria baudas, kiša cypėn kai jaun post factum-aukos, sudaužyti paratai ir neįgaliųjų armija...o priežasčių matyti nenori.
2017-06-15 15:14
Laba diena dar kartą,

Suprantu jūsų požiūrį ir visą realią situaciją, sakote tiesą dėl galingesnės mašinos, turint tokią, automatiškai norėtųsi paspaust daugiau. Tačiau priežastis ne pačiame viduje. Labiau renkuosi mašiną pagal išvaizdą(žinoma ir vidų, bet ne tiek), nesu tas, kuris mėgsta kažką vaizduot, tačiau norisi atsisėst į man gražiai atrodančią mašiną, o dauguma jų yra galingos. Todėl ar galėčiau gauti atsakymą į ši/šiuos kelis tikslesnius klausimus? Tai ar būtų galima vairuoti/nuspirkti kaip ir minėjau, tarkim 2, 5-3l/130-150kw mašiną? Jeigu ne, ar žinote kokias būtent baudas duoda tik dėl to, jog vairuoju galingesnę mašiną, nei galiu? (Nekalbant apie greičio viršyjimą su ja)

Google'inau dėl limito, buvo vienur parašyta, jog seimas priėmė 0, 06kg/kw apribojimą, tačiau naujesnioje naujienų skiltyje buvo straipsnis, kad visgi nebepriėmė. Tad kreipiuosi čia, į šio forumo narius, norėdamas gauti tikslų atsakymą iš pačių žmonių, kurie tiksliai ir tvirtai žino apie tai.

Ačiū.[u]
7655 / 0
2017-06-15 18:18
2017-06-15 15:14 wrote: Laba diena dar kartą,

Suprantu jūsų požiūrį ir visą realią situaciją, sakote tiesą dėl galingesnės mašinos, turint tokią, automatiškai norėtųsi paspaust daugiau. Tačiau priežastis ne pačiame viduje. Labiau renkuosi mašiną pagal išvaizdą(žinoma ir vidų, bet ne tiek), nesu tas, kuris mėgsta kažką vaizduot, tačiau norisi atsisėst į man gražiai atrodančią mašiną, o dauguma jų yra galingos. Todėl ar galėčiau gauti atsakymą į ši/šiuos kelis tikslesnius klausimus? Tai ar būtų galima vairuoti/nuspirkti kaip ir minėjau, tarkim 2, 5-3l/130-150kw mašiną? Jeigu ne, ar žinote kokias būtent baudas duoda tik dėl to, jog vairuoju galingesnę mašiną, nei galiu? (Nekalbant apie greičio viršyjimą su ja)

Google'inau dėl limito, buvo vienur parašyta, jog seimas priėmė 0, 06kg/kw apribojimą, tačiau naujesnioje naujienų skiltyje buvo straipsnis, kad visgi nebepriėmė. Tad kreipiuosi čia, į šio forumo narius, norėdamas gauti tikslų atsakymą iš pačių žmonių, kurie tiksliai ir tvirtai žino apie tai.

Ačiū.[u]
is esmes gali vairuoti ka nori.Jei tik turesi uz ka sumoketi draudima.Jis, kaip pradedanciam ir su 150kw plius nebus juokingas, ir neduok dieve ivyki padaryt.Gali skaiciuokle paziuret manodraudimas.lt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-16 00:41
Ačiū už atsakymą, pasižiūrėjau, apie 580 eur į metus kainuotų tokio galingumo ir didesnio, bet pabandžiau variantą, kai mašina būtų užrašyta ant kito žmogaus vardo (tarkim patėvio ar dėdės su geru stažu), ir būtų dalijimasi su manimi, tai kaina krito iki 197 eur į metus.

Dabar norėčiau paklausti, ar pirkdamas mašiną privalau pasiimt savininką(Tarkim dėdę šiuo atveju) į vietą, ar galiu pirmu nusipirkti ją savo vardu ir kelių dienų bėgyje užrašyti ant dėdės? O po to, apsidrausti privalomuoju draudimu?

Ir jeigu mašina užrašyta ant dėdės, tai jis privalėtų būti šalia technikinio metu? O sustabdžius policijai, nebūtų bėdų, jeigu vairuotų ne jis, o aš? Nes kaip ir supratote, dėdė būtų naudojamas tik tam, kad sumažinti draudimo kainą, visą laiką aš būčiau už vairo.

Ačiū dar kartą už jūsų laiką.

7655 / 0
2017-06-16 01:22
2017-06-16 00:41 wrote: Ačiū už atsakymą, pasižiūrėjau, apie 580 eur į metus kainuotų tokio galingumo ir didesnio, bet pabandžiau variantą, kai mašina būtų užrašyta ant kito žmogaus vardo (tarkim patėvio ar dėdės su geru stažu), ir būtų dalijimasi su manimi, tai kaina krito iki 197 eur į metus.

Dabar norėčiau paklausti, ar pirkdamas mašiną privalau pasiimt savininką(Tarkim dėdę šiuo atveju) į vietą, ar galiu pirmu nusipirkti ją savo vardu ir kelių dienų bėgyje užrašyti ant dėdės? O po to, apsidrausti privalomuoju draudimu?

Ir jeigu mašina užrašyta ant dėdės, tai jis privalėtų būti šalia technikinio metu? O sustabdžius policijai, nebūtų bėdų, jeigu vairuotų ne jis, o aš? Nes kaip ir supratote, dėdė būtų naudojamas tik tam, kad sumažinti draudimo kainą, visą laiką aš būčiau už vairo.

Ačiū dar kartą už jūsų laiką.

gali rasyt perrasyt, dovanot, kaip tik nori.Bet yra salyga, kad sumos sutiktu su logika.nes gali uzlekt ant mokesciu.Kol kas LT tai yra nelabai realu, bet visgi.Geriau nejuokaut.Del draudimo.Gali buti antru vairuotoju, bet atsimink, kad jei bus ivykis, draudimas labai stipriai paprotingejo ir pasidare godesni, ta prasme jie puikei supranta kad tik formaliai butum antras vairas.Gerai apie tai pagalvok.Ju darbas nera atlyginti nuostolius, ju darbas yra paimti pinigus.O toliau, tai nevisada buna viskas kaip reikia klijentui...Man atrodo, kad einent TA turi dalyvaut savininkas, na kad ir bobute, kurios vardu masina uzrasyta
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-16 15:18
Kaip suprasti, sumos sutiktų su logika? Kokios sumos?
Ir kas per mokesčiai būtų, apart pačio draudimo? Ar čia tik tuo atveju, jeigu įvyktų avarija?
O dėl pačio perrašymo, tai viskas atrodo labai patogu ir nesudėtinga iš tos pusės. O ant savęs rašymo, tie 580 eur per metus nemaža suma, bet reiktų pagalvot, gal visgi labiau apsimoka lyginant su ~200 eur ir kitu savininku
7655 / 0
2017-06-16 15:39
2017-06-16 15:18 wrote: Kaip suprasti, sumos sutiktų su logika? Kokios sumos?
Ir kas per mokesčiai būtų, apart pačio draudimo? Ar čia tik tuo atveju, jeigu įvyktų avarija?
O dėl pačio perrašymo, tai viskas atrodo labai patogu ir nesudėtinga iš tos pusės. O ant savęs rašymo, tie 580 eur per metus nemaža suma, bet reiktų pagalvot, gal visgi labiau apsimoka lyginant su ~200 eur ir kitu savininku
mokesciai?Lygtai is marso nusileidai"Perrasai", tai arba dovanoji turta pas notara, su attinkamais mokestukais notarui, arba perrasai per regitra su pirkimo pardavimo sutartimi lygu parduodi.Nors ir fiktyviai.Tai kad nebutu atveju, kai perkant iraso suma pvz 3000euru, o kai parduoda-4000eur.Tai va tas skirtumas yra pelnas ir jis turetu buti apkokestintas, nes gavai pajamas 1000eur.Kol kas LT dar taip nesikabineja, bet kai ka, kas ne viena ir ne dvi masinas per metus parduoda, gali VMI ir pasiklaustTodel reikia rasyt "pirkau uz 3keur, pardaviau uz 2800eur".
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7655 / 0
2017-06-16 16:40
http://www.delfi.lt/pilietis/voxpopuli/moteris-isiutusi-padariau-ket-pazeidima-3-menesiams-ateme-teises.d?id=74892846 uz greiti dar idomiau buna
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-16 18:35
Koks tu lietuvis, jei audi nepirksi. šūdais visi užmėtys, kai pamatys su fordu važiuojantį. Audi A4 2, 5tdi bus pats idealiausias variantas, 110kw variklis yra geriausia, ką sukūrė audi. Pakabos remontas centus kainuoja, o ir tvarkyti beveik nereikia. Žodžiu pasaka, ne mašina. Tik nepirk jokiu būdu su 1, 9tdi, liksi kvailio vietoj, kai jį kokia moteriškė aplenks
2017-06-16 20:37
Tai tiesiog perrašant giminės nariui juk nereikia įvardinti viso šito, nes visgi neparduodi jam, o tik perrašai juk

Bet kokiu atveju, kilo dar vienas klausimas dėl automobilio užregistravimo ant kito asmens: Jeigu aš esu antrasis asmuo, kuris vairuoja mašiną, juk man nedidėja vairavimo štažas? Jis skaitosi tik tam asmeniui, ant kurio vardo užrašytas automobilis? Net jeigu ir draudimo sutartyje esu paminėtas kaip antrasis, automobilį vairuojantis, asmuo?

O straipsnis tai be žodžių
7655 / 0
2017-06-16 21:56
2017-06-16 20:37 wrote: Tai tiesiog perrašant giminės nariui juk nereikia įvardinti viso šito, nes visgi neparduodi jam, o tik perrašai juk

Bet kokiu atveju, kilo dar vienas klausimas dėl automobilio užregistravimo ant kito asmens: Jeigu aš esu antrasis asmuo, kuris vairuoja mašiną, juk man nedidėja vairavimo štažas? Jis skaitosi tik tam asmeniui, ant kurio vardo užrašytas automobilis? Net jeigu ir draudimo sutartyje esu paminėtas kaip antrasis, automobilį vairuojantis, asmuo?

O straipsnis tai be žodžių :lol:
ka reiskia "perrasyti" tavo supratimu?Man atrodo yra tik du budai, pas notara ir pirk=pard sutartis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2017-06-16 22:29
2017-06-16 20:37 wrote: Tai tiesiog perrašant giminės nariui juk nereikia įvardinti viso šito, nes visgi neparduodi jam, o tik perrašai juk

Bet kokiu atveju, kilo dar vienas klausimas dėl automobilio užregistravimo ant kito asmens: Jeigu aš esu antrasis asmuo, kuris vairuoja mašiną, juk man nedidėja vairavimo štažas? Jis skaitosi tik tam asmeniui, ant kurio vardo užrašytas automobilis? Net jeigu ir draudimo sutartyje esu paminėtas kaip antrasis, automobilį vairuojantis, asmuo?

O straipsnis tai be žodžių :lol:
vairavimo stazas skaiciuojamas nuo teisiu isdavimo datos ir niekaip nesusije ar turi masina ar ne.....o del draudimo, jei draudime nebusi paminetas ir ivaziuosi kamnors, tai teks moket is savo kisenes, tiksliai nepamenu, bet kazkas lyg 40 arba 50 proc draudimas padengs
2017-06-17 09:57
2017-06-16 20:37 wrote: Tai tiesiog perrašant giminės nariui juk nereikia įvardinti viso šito, nes visgi neparduodi jam, o tik perrašai juk

Bet kokiu atveju, kilo dar vienas klausimas dėl automobilio užregistravimo ant kito asmens: Jeigu aš esu antrasis asmuo, kuris vairuoja mašiną, juk man nedidėja vairavimo štažas? Jis skaitosi tik tam asmeniui, ant kurio vardo užrašytas automobilis? Net jeigu ir draudimo sutartyje esu paminėtas kaip antrasis, automobilį vairuojantis, asmuo?

O straipsnis tai be žodžių :lol:
2017-06-16 22:29 wagen wrote: vairavimo stazas skaiciuojamas nuo teisiu isdavimo datos ir niekaip nesusije ar turi masina ar ne.....o del draudimo, jei draudime nebusi paminetas ir ivaziuosi kamnors, tai teks moket is savo kisenes, tiksliai nepamenu, bet kazkas lyg 40 arba 50 proc draudimas padengs
Šiaip tai geresni Nm ir KW nevisuomet būtinai padaro bombą-raketą, dideliems, komfortiškiems ir ypač sunkesniems aparatams on ypatingai visiem varantiem tai paprsčiausia būtinybė, nes yra riba nuo kurios silpneni varikliai tampa neefektyviais ir sąnaudos tik"padidėtų"ir neliktų jokio malonumo tokį vairuot.Nemanau kad čia daug važinėjančių su 200-300kw modeliais, bet wagen turbūt sutiks kad galingi varikliai tiesiog privalomas komfortiškos, saugios ir erdvios mašinos arsenalas, tiksliau dalis to arsenalo, nes yra visuma:masė, rimta pakaba, galia, garso izoliacija, manervringumas(kas važinėjo ar važinėja su Audi adaptyviu vairu ir žibintais arba Volvo DTSC+RST stabilumo kontrole tie žino) ir komfortiškas važiavimas-neatsiejami dalykai.Bet jei neapsiplunksnavęs žalialapis ruošiasi sėst už 200kw aparato vairo, jam reiktų avansu teises suspenduoti, arba leist metus vairuoti tik poligone, kur nors kačerginėje ir pan, o ne patarinėt

Įsivaizduokit, išsilaiko teise nepatyręs ir šoka į pvz Impreza STI.Esu tikras kad be aukų neapsietume.
7655 / 0
2017-06-17 12:57
2017-06-16 20:37 wrote: Tai tiesiog perrašant giminės nariui juk nereikia įvardinti viso šito, nes visgi neparduodi jam, o tik perrašai juk

Bet kokiu atveju, kilo dar vienas klausimas dėl automobilio užregistravimo ant kito asmens: Jeigu aš esu antrasis asmuo, kuris vairuoja mašiną, juk man nedidėja vairavimo štažas? Jis skaitosi tik tam asmeniui, ant kurio vardo užrašytas automobilis? Net jeigu ir draudimo sutartyje esu paminėtas kaip antrasis, automobilį vairuojantis, asmuo?

O straipsnis tai be žodžių :lol:
2017-06-16 22:29 wagen wrote: vairavimo stazas skaiciuojamas nuo teisiu isdavimo datos ir niekaip nesusije ar turi masina ar ne.....o del draudimo, jei draudime nebusi paminetas ir ivaziuosi kamnors, tai teks moket is savo kisenes, tiksliai nepamenu, bet kazkas lyg 40 arba 50 proc draudimas padengs
2017-06-17 09:57 wrote: Šiaip tai geresni Nm ir KW nevisuomet būtinai padaro bombą-raketą, dideliems, komfortiškiems ir ypač sunkesniems aparatams on ypatingai visiem varantiem tai paprsčiausia būtinybė, nes yra riba nuo kurios silpneni varikliai tampa neefektyviais ir sąnaudos tik"padidėtų"ir neliktų jokio malonumo tokį vairuot.Nemanau kad čia daug važinėjančių su 200-300kw modeliais, bet wagen turbūt sutiks kad galingi varikliai tiesiog privalomas komfortiškos, saugios ir erdvios mašinos arsenalas, tiksliau dalis to arsenalo, nes yra visuma:masė, rimta pakaba, galia, garso izoliacija, manervringumas(kas važinėjo ar važinėja su Audi adaptyviu vairu ir žibintais arba Volvo DTSC+RST stabilumo kontrole tie žino) ir komfortiškas važiavimas-neatsiejami dalykai.Bet jei neapsiplunksnavęs žalialapis ruošiasi sėst už 200kw aparato vairo, jam reiktų avansu teises suspenduoti, arba leist metus vairuoti tik poligone, kur nors kačerginėje ir pan, o ne patarinėt:lol:

Įsivaizduokit, išsilaiko teise nepatyręs ir šoka į pvz Impreza STI.Esu tikras kad be aukų neapsietume.
dabar i tave metys batus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-18 15:11
Tai tada, jeigu stažas net ir būnant antru asmeniu(ar net mašinos neturint) skaičiuojasi, apsimoka pasiimti mašiną ant kito žmogaus, kad sutaupyt keletą šimtų eurų draudimui? O pasibaigus tiems keliems metams, persirašyt ant savęs?
Kalbu apie tą atvejį, jeigu atsargiai vairuojant(Čia ta vieta, kai nereikia komentuoti, kad su stipresne mašina net neišeitų atsargiai vairuot ir blah blah). Tiesiog, ieškau tikslių ir išsamių atsakymų į savo klausimus, o ne bendrų moralų, bet ačiū.
7655 / 0
2017-06-18 23:16
2017-06-18 15:11 wrote: Tai tada, jeigu stažas net ir būnant antru asmeniu(ar net mašinos neturint) skaičiuojasi, apsimoka pasiimti mašiną ant kito žmogaus, kad sutaupyt keletą šimtų eurų draudimui? O pasibaigus tiems keliems metams, persirašyt ant savęs?
Kalbu apie tą atvejį, jeigu atsargiai vairuojant(Čia ta vieta, kai nereikia komentuoti, kad su stipresne mašina net neišeitų atsargiai vairuot ir blah blah). Tiesiog, ieškau tikslių ir išsamių atsakymų į savo klausimus, o ne bendrų moralų, bet ačiū.
cia ne moralas, kai perki 150kw plius pirma masina, ir tikiesi kazka sutaupyt, ramiai vazinet ir t.t.Tai ir yra kaip sakai bla-bla.Na bet tai cia jau tavo pasirinkimas.Nors nelabai isivaizduojant ka reiskia vairuot tokias masinas.Na, tiesiog sekmes Tavo kelyje.Ai dar ir euriuku reikes, taigi ir ju
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-18 23:30
2017-06-18 15:11 wrote: Tai tada, jeigu stažas net ir būnant antru asmeniu(ar net mašinos neturint) skaičiuojasi, apsimoka pasiimti mašiną ant kito žmogaus, kad sutaupyt keletą šimtų eurų draudimui? O pasibaigus tiems keliems metams, persirašyt ant savęs?
Kalbu apie tą atvejį, jeigu atsargiai vairuojant(Čia ta vieta, kai nereikia komentuoti, kad su stipresne mašina net neišeitų atsargiai vairuot ir blah blah). Tiesiog, ieškau tikslių ir išsamių atsakymų į savo klausimus, o ne bendrų moralų, bet ačiū.
2017-06-18 23:16 maumas wrote: cia ne moralas, kai perki 150kw plius pirma masina, ir tikiesi kazka sutaupyt, ramiai vazinet ir t.t.Tai ir yra kaip sakai bla-bla.Na bet tai cia jau tavo pasirinkimas.Nors nelabai isivaizduojant ka reiskia vairuot tokias masinas.Na, tiesiog sekmes Tavo kelyje.Ai dar ir euriuku reikes, taigi ir ju
ir as neikertu nori komforto? nu tai blec a6 su 1.9 netinka? komforto yra ir galios mazai ir nereiks cia gimdyti
2017-06-19 09:21
2017-06-18 15:11 wrote: Tai tada, jeigu stažas net ir būnant antru asmeniu(ar net mašinos neturint) skaičiuojasi, apsimoka pasiimti mašiną ant kito žmogaus, kad sutaupyt keletą šimtų eurų draudimui? O pasibaigus tiems keliems metams, persirašyt ant savęs?
Kalbu apie tą atvejį, jeigu atsargiai vairuojant(Čia ta vieta, kai nereikia komentuoti, kad su stipresne mašina net neišeitų atsargiai vairuot ir blah blah). Tiesiog, ieškau tikslių ir išsamių atsakymų į savo klausimus, o ne bendrų moralų, bet ačiū.
2017-06-18 23:16 maumas wrote: cia ne moralas, kai perki 150kw plius pirma masina, ir tikiesi kazka sutaupyt, ramiai vazinet ir t.t.Tai ir yra kaip sakai bla-bla.Na bet tai cia jau tavo pasirinkimas.Nors nelabai isivaizduojant ka reiskia vairuot tokias masinas.Na, tiesiog sekmes Tavo kelyje.Ai dar ir euriuku reikes, taigi ir ju
2017-06-18 23:30 wrote: ir as neikertu :shocking: nori komforto? nu tai blec a6 su 1.9 netinka? komforto yra ir galios mazai ir nereiks cia gimdyti :lol:
Norėtum, A6 bazėje 1, 9 dyzelis net adaptyvių žibintų neturi, kam traktoriui išgvis kištn komfoprto įrangą jei vien važinėjimas savaime kenkia sveikatai tiek aplinkiniams tiemžk pačiam vairuotojui.Tikrą komfortą turi 6 ta 2, 7 biturbo 180kw, Allroad, S-kė su 4, 2 V8 ir paprasta 4, 2V8.
Kitose nėra nei SERVOTRONIC prisitaikančio-standėjančio kylant greičiui elektromechaninio vairo nei Audi Drive Select sistemų.Kitose šeškėse visas komfortas baigiasi nesąmoningu gendančiu "triptronic"automatu" modifikuotu nuo 2008m esp ir paprastu vairo stiorintuvu.bet kažkam tai atrodo jėga.
2017-06-19 12:08
2017-06-18 23:16 maumas wrote: cia ne moralas, kai perki 150kw plius pirma masina, ir tikiesi kazka sutaupyt, ramiai vazinet ir t.t.Tai ir yra kaip sakai bla-bla.Na bet tai cia jau tavo pasirinkimas.Nors nelabai isivaizduojant ka reiskia vairuot tokias masinas.Na, tiesiog sekmes Tavo kelyje.Ai dar ir euriuku reikes, taigi ir ju
2017-06-18 23:30 wrote: ir as neikertu :shocking: nori komforto? nu tai blec a6 su 1.9 netinka? komforto yra ir galios mazai ir nereiks cia gimdyti :lol:
2017-06-19 09:21 wrote: Norėtum, A6 bazėje 1, 9 dyzelis net adaptyvių žibintų neturi, kam traktoriui išgvis kištn komfoprto įrangą jei vien važinėjimas savaime kenkia sveikatai tiek aplinkiniams tiemžk pačiam vairuotojui.Tikrą komfortą turi 6 ta 2, 7 biturbo 180kw, Allroad, S-kė su 4, 2 V8 ir paprasta 4, 2V8.
Kitose nėra nei SERVOTRONIC prisitaikančio-standėjančio kylant greičiui elektromechaninio vairo nei Audi Drive Select sistemų.Kitose šeškėse visas komfortas baigiasi nesąmoningu gendančiu "triptronic"automatu" modifikuotu nuo 2008m esp ir paprastu vairo stiorintuvu.bet kažkam tai atrodo jėga.
:lol:
ale idomu kam to reik tik teises gavus? tokiem dzin kas viduj abile limuzinas beja jau ka klevo lapo nera pasjus? todel aisku kodel reik 150 kw kaip gi skrisi autobamu viabaltika
2017-06-19 22:57
Čia, žiūriu, daug kas mėgsta rašyti tik dėl to, kad tik rašyt. Ar šita tema išvis kažką bendro turi su mašinos rinkimosi, tuo labiau tais audi patarimais? Aš suprantu, čia kitiems nedaeina, kaip žmogus gali būti toks bukas, norėdamas pirmos mašinos ir tokios galingos, tuo labiau ne audi. Tai kita tema, turinti minimalų ryšį su mano teisminiais klausimais.
Taip, aš noriu būtent tos, galingesnės mašinos(Ne dėl to, kad ji galinga, bet todėl, kad tos, kurios man patinka iš išorės, yra 110-150kw), ir taip, aš noriu sutaupyt, nors ir išleisiu daug, bet sutaupyt visada norėsis. Nesvarbu, ar išmesiu pagal jus vos ne į orą krūvą babkių ir dar kiek sukišiu į draudimą/taisymą ir pan, vietoje to pasiėmus kokią nors, cituoju, "Audinę", bet nors tai būtų vos keli šimtai eurų sutaupytų (šiuo atveju draudžiant ant kito žmogaus tiems keliems metams), bet tai vis šis tas.
Esmė tokia, kad jau pradėjom, planuoju įsigyti automobilį už 4-5k eur. Traukia būtent Bmw 5 serijos modeliai(E60 dar taip vadinami), kreipiu dėmesį ir į spalvą, ir į saloną ir t.t. Daugumą tokių, stovi virš 120kw bent.
Todėl ir pradėjau visą šią diskusiją, norėdamas sužinoti, ar būtų galima bent centus susitaupyt ant draudimo, perrašant ant su stažu žmogaus, tuo pačiu nestabdant vairavimo stažo, o po kelių metų, kai klevą praeisiu, persirašyt ant savo vardo..
Taip pat noriu paklausti ekspertų, kaip už tokią sumą stovi patys automobiliai, šiuo atveju bmw 5 modeliai ir audi a6 (~5k eur), kiek kainuotų metinė eksplotacija?
Tarkim turiu 6k eur. Noriu už 4-5k nusipirkt automobilį, o likusius pasilikt benzinui/eksplotacijai, kuriam laikui TURĖTŲ maždaug užtekti? Kuris variantas būtų pigiausias (bmw 5 toks ir toks vs audi a6 tokia ir tokia)
Prašau dar kartą, būkit tikslesni, atsakykit tiesiogiai į klausimus, o ne aplink kaip nors, tuo labiau pašaliniais komentarais ar bendrais pasakymais apie šių dienų chuliganus.

Ačiū!
1829 / 0
2017-06-19 23:37
2017-06-19 22:57 wrote: Čia, žiūriu, daug kas mėgsta rašyti tik dėl to, kad tik rašyt. Ar šita tema išvis kažką bendro turi su mašinos rinkimosi, tuo labiau tais audi patarimais? Aš suprantu, čia kitiems nedaeina, kaip žmogus gali būti toks bukas, norėdamas pirmos mašinos ir tokios galingos, tuo labiau ne audi. Tai kita tema, turinti minimalų ryšį su mano teisminiais klausimais.
Taip, aš noriu būtent tos, galingesnės mašinos(Ne dėl to, kad ji galinga, bet todėl, kad tos, kurios man patinka iš išorės, yra 110-150kw), ir taip, aš noriu sutaupyt, nors ir išleisiu daug, bet sutaupyt visada norėsis. Nesvarbu, ar išmesiu pagal jus vos ne į orą krūvą babkių ir dar kiek sukišiu į draudimą/taisymą ir pan, vietoje to pasiėmus kokią nors, cituoju, "Audinę", bet nors tai būtų vos keli šimtai eurų sutaupytų (šiuo atveju draudžiant ant kito žmogaus tiems keliems metams), bet tai vis šis tas.
Esmė tokia, kad jau pradėjom, planuoju įsigyti automobilį už 4-5k eur. Traukia būtent Bmw 5 serijos modeliai(E60 dar taip vadinami), kreipiu dėmesį ir į spalvą, ir į saloną ir t.t. Daugumą tokių, stovi virš 120kw bent.
Todėl ir pradėjau visą šią diskusiją, norėdamas sužinoti, ar būtų galima bent centus susitaupyt ant draudimo, perrašant ant su stažu žmogaus, tuo pačiu nestabdant vairavimo stažo, o po kelių metų, kai klevą praeisiu, persirašyt ant savo vardo..
Taip pat noriu paklausti ekspertų, kaip už tokią sumą stovi patys automobiliai, šiuo atveju bmw 5 modeliai ir audi a6 (~5k eur), kiek kainuotų metinė eksplotacija?
Tarkim turiu 6k eur. Noriu už 4-5k nusipirkt automobilį, o likusius pasilikt benzinui/eksplotacijai, kuriam laikui TURĖTŲ maždaug užtekti? Kuris variantas būtų pigiausias (bmw 5 toks ir toks vs audi a6 tokia ir tokia)
Prašau dar kartą, būkit tikslesni, atsakykit tiesiogiai į klausimus, o ne aplink kaip nors, tuo labiau pašaliniais komentarais ar bendrais pasakymais apie šių dienų chuliganus.

Ačiū!
o tai kiek km zadi su ja sukt?jei jau nori viska paskaiciuot tai pradet nuo konkretumo...pvz per metus zadu pravaziuot 50 tkm, keliai sudas, pagrinde misko keliai ir t.t.....tai atsakymas butu irgi konkretesnis, kadangi sudini keliai tai jokia tau tiek km nelaikys, reikes tvarkyt, o kuras , jei miskais vazinesi, tai tarkim15/100 ims, tai ant 50tkm iseis tau 15*500 =7500 Litru degalu
2017-06-20 08:27
Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

7655 / 0
2017-06-20 09:35
2017-06-20 08:27 wrote: Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

:smilewink:
uz penkis euru gausi ne dsg, o plius 1000eur remontui be jokiu garantiju.Ir tai dar kazin ar uzteks.Ir isvis, 5 euru yra tokia kaina, kas anksciau kazkada seniai seniai atrode kaip 2800-3000usd.Ner ka pirkt uz tiek.Nebent domina koltai ir pan.Visi kiti variantai-kates maise.Ypac MB E, visokie E60 ir t.t.Na, bet juk reikalingi pasauliui ir ekstremalai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-20 19:19
Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
2017-06-20 19:48
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
A tu is medzio iskrites? Tikra rida matai tu geriau pazek kiek su tokiom ridom vokietijoj kainuoja ... Beda ta kad eu nera bet nori auksciau bambos sokti? Niekas nepasakys kiek kainuoja ar laikys su sena aito mez kada kas pareis ar vaziuokle ar turbo ar sankaba o remontas per kaina kirs kaip turi but
7655 / 0
2017-06-20 20:37
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
jei A6 C6 uz penkis euru, tai net neziurek, nesvajok ir nesvaik.Garantuotas lavonas.Net A4 kazin kaip iseitu.Del e60 nesu gerai susipazines, bet bedu pas ji tikrai uztenka.Del pasleptu defektu, o ju tikrai atsiras, tai abi masinos neblogai kisenes valo, ten su simtu euru ner ka veikt.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2017-06-20 20:49
2017-06-20 08:27 wrote: Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

:smilewink:
cia koks touranas iki 100 per 6 begejasi?galingiausias nuo 2015 metu turi 140kw ir begejasi per 8, 2....tai tikriausiai tavo tureti 220 kw visiski lavonai arba nemoki nauduodis tais 220 kw, bent jau manau kad tikriausiai automatas pas tave ir ne iki dugno pedala spaudi..jei nori kad automatas sautu, tai tik dugnan spaust, jei ne iki dugno vaziuojant kokius 70-80, iki kokios 3 pavaros numes, o jei dunas negalvodamas 2 imeta ir lieki
1829 / 0
2017-06-20 20:51
2017-06-20 08:27 wrote: Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

:smilewink:
dabar paziurejau, jei pas tave automatas tai ka nori, passat w8 su automatu iki 100 per 8, 1, tai bent truputi nedaspaudei ir viskas....nenorek naujesnes masinos visos gerokai greiciau begejasi
1829 / 0
2017-06-20 20:58
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
nu tai grubiai skaiciuok kiek km gaunas....tarkim 3kart po 15 km, viena karta i KLP, ir po KLP 15, gaunasi 120 per savaite, tai per metus 6 tkm...su tokiu kilometrazu apie dyzeli net negalvociau, tuo labiau jei sugalvos dyzeliui mokescius ivest, tai tikrai neapsimoka...kilometrazas mazas, sanaudos bus didesnes, ramiai gal i 10 tilptum ir rodos nesvarbu ar dyzel ar benz, nebent benzo kokiu 1 litru daugiau, tai per metus tik 60 litru daugiau turesi ipilt benzo, negu dyzelio
2017-06-20 23:34
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
Nepyk, civilį, bet kas antras žodis su klaida parašytas, sunku net suprast, ką nori pasakyt. Tai dar karta, malonėk pakartot, ką norėjai pasakyt apie ridą.

O dabar dėl audi ir bmw už tokią sumą. Na, kiek maždaug(pagal statistiką) turėtų kainuot metinis e60 eksplotavimas, neįskaitant kuro kainos? Žinau, daug faktorių, bet vis tiek "apytikslus" skaičius egzistuoja. Šiuo atveju perkant bmw 525 2004m, 250k rida, 130kw, 2, 5l.

O dabar dėl kuro: Tai dyzelis efektyvesnis didesniems atstumams, pigiau atsieina tada? Ar kaip? Bei kas per mokesčiai gali pareit? Ir ką reiškia tas "Gal į 10 tilpčiau"?

P.S. Reply gavosi ant pačio savo komentaro, norėjau atrašyt pirmiausia "kysa11".
2017-06-20 23:58
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
2017-06-20 23:34 wrote: Nepyk, civilį, bet kas antras žodis su klaida parašytas, sunku net suprast, ką nori pasakyt. Tai dar karta, malonėk pakartot, ką norėjai pasakyt apie ridą.

O dabar dėl audi ir bmw už tokią sumą. Na, kiek maždaug(pagal statistiką) turėtų kainuot metinis e60 eksplotavimas, neįskaitant kuro kainos? Žinau, daug faktorių, bet vis tiek "apytikslus" skaičius egzistuoja. Šiuo atveju perkant bmw 525 2004m, 250k rida, 130kw, 2, 5l.

O dabar dėl kuro: Tai dyzelis efektyvesnis didesniems atstumams, pigiau atsieina tada? Ar kaip? Bei kas per mokesčiai gali pareit? Ir ką reiškia tas "Gal į 10 tilpčiau"?

P.S. Reply gavosi ant pačio savo komentaro, norėjau atrašyt pirmiausia "kysa11".
Nu blec nemoku as lt rasyt tik sakau dar syki nesvaik kad rida tik 250 000 km aisku kad dar tiek pat atsukta o kaip rida didele lauk bedos ir kaip maumas kartojo nevienas 100 eu kastuos o su tavo vazevimu 6000 km nieko nereiks daryt apart tepalus keisti taigi pirk ir dziaukis
7655 / 0
2017-06-21 00:56
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
2017-06-20 23:34 wrote: Nepyk, civilį, bet kas antras žodis su klaida parašytas, sunku net suprast, ką nori pasakyt. Tai dar karta, malonėk pakartot, ką norėjai pasakyt apie ridą.

O dabar dėl audi ir bmw už tokią sumą. Na, kiek maždaug(pagal statistiką) turėtų kainuot metinis e60 eksplotavimas, neįskaitant kuro kainos? Žinau, daug faktorių, bet vis tiek "apytikslus" skaičius egzistuoja. Šiuo atveju perkant bmw 525 2004m, 250k rida, 130kw, 2, 5l.

O dabar dėl kuro: Tai dyzelis efektyvesnis didesniems atstumams, pigiau atsieina tada? Ar kaip? Bei kas per mokesčiai gali pareit? Ir ką reiškia tas "Gal į 10 tilpčiau"?

P.S. Reply gavosi ant pačio savo komentaro, norėjau atrašyt pirmiausia "kysa11".
2017-06-20 23:58 wrote: Nu blec nemoku as lt rasyt tik sakau dar syki nesvaik kad rida tik 250 000 km aisku kad dar tiek pat atsukta o kaip rida didele lauk bedos ir kaip maumas kartojo nevienas 100 eu kastuos o su tavo vazevimu 6000 km nieko nereiks daryt apart tepalus keisti taigi pirk ir dziaukis
Apie kastus.[as mane, aisku, yra sportbatis, bet visgi.Tepalai ir filtrai, tai i simta netelpu.Nors tepalo tik keturi litrai, taciau isimt visus flitrus jau reikia ir ziniu ir irankiu.Pvz kuro filtras keiciasi kasete, tai nu nx ja isimt ir kita idet.Ten yra smulkiu detaliu, todel lengva supist viska.Tepalo filtro neisimsi be atitinkamo rakto-arklio dydzio istatomas kvadratas.Tepalo neisleidi kol nenuimi padono nuo dugno.Reikalingi spaustuvai, kad isimt ta kasete is kuro filtro.Beje, sistema su nuorinimuTepalo 4ltr kainuoja apie 35eur, trys filrai ne sct ir ne optron ar koks mazafaka, tai beveik ir simtas.Na, uz vargus pridekit patys.Cia minimalus kastai, tai kaip semkes.Kazkada keiciau stabdziu zarnas priekines, tai kazkur 13eur plius pvm vienetas.Variklio skyriui teko daug ka nuimt, kad prieit normaliai prie stbdziu skys. bakelio.Normaliam servise but nulupe, ir dar kokia plastmase butinai nulauzeKoks e60 tikrai smarkiai daugiau bajeriu ir kainos tikrai aukstesnes vien tik todel, kad sedi e60
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2017-06-21 06:03
2017-06-20 19:19 wrote: Na, aš turiu omeny būtent šiuos du variantus(5 bmw ir a6 audi 4-5k eurų tarpe). Pagal ką geriau rinktis, į ką kreipti dėmesį, kuris apskritai būtų "geriausias" variantas" ir t.t. tarp šių dviejų modelių toje sumoje.
Kaip mačiau, šie modeliai tame tarpe, visi siekia apie 250k ridą, bet kaip pastebėjau, tai normalu tarp šių automobilių.

O dabar apie patį naudojimą: Realiai, pagrinde, pagal savo lėšas, nemanau, kad naudočiau kasdien, o jeigu ir tektų, maždaug 10-15km į dieną(kelis ar daugiau kartų į sav). Pagrindinai važinėjimas mieste, retkarčiais žvirkeliu. Retesniais atvejais, važiavimas į Klaipėdą(Apie 30km į vieną pusę) ir po patį miestą Klaipėdoje. Tai toks laisvas naudojimas, apsipirkt, nuvažiuot į pramogas ir tiek. Nieko agresyvaus ar monotoniško bei tuo labiau be didelių atstumų.
2017-06-20 23:34 wrote: Nepyk, civilį, bet kas antras žodis su klaida parašytas, sunku net suprast, ką nori pasakyt. Tai dar karta, malonėk pakartot, ką norėjai pasakyt apie ridą.

O dabar dėl audi ir bmw už tokią sumą. Na, kiek maždaug(pagal statistiką) turėtų kainuot metinis e60 eksplotavimas, neįskaitant kuro kainos? Žinau, daug faktorių, bet vis tiek "apytikslus" skaičius egzistuoja. Šiuo atveju perkant bmw 525 2004m, 250k rida, 130kw, 2, 5l.

O dabar dėl kuro: Tai dyzelis efektyvesnis didesniems atstumams, pigiau atsieina tada? Ar kaip? Bei kas per mokesčiai gali pareit? Ir ką reiškia tas "Gal į 10 tilpčiau"?

P.S. Reply gavosi ant pačio savo komentaro, norėjau atrašyt pirmiausia "kysa11".
su vaziavimu tokiais atstumas varyklis nespes susilt, tai automatiskai dideja sanaudos, benzas sila greiciau....gal tilptum i i10, ta ir reiskia kad gal tilptum i 10L/100 km
2017-06-21 08:51
2017-06-20 08:27 wrote: Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

:smilewink:
2017-06-20 20:49 wagen wrote: cia koks touranas iki 100 per 6 begejasi?galingiausias nuo 2015 metu turi 140kw ir begejasi per 8, 2....tai tikriausiai tavo tureti 220 kw visiski lavonai arba nemoki nauduodis tais 220 kw, bent jau manau kad tikriausiai automatas pas tave ir ne iki dugno pedala spaudi..jei nori kad automatas sautu, tai tik dugnan spaust, jei ne iki dugno vaziuojant kokius 70-80, iki kokios 3 pavaros numes, o jei dunas negalvodamas 2 imeta ir lieki
Suprantu kad sunku patikėti , bet tai faktas, o įdomiausia kad nelabai sekasi nuo-iki šviesoforo aplenkti nei VW mikriuko su DSG.Darbe dar ne tokius vairuoju, praktiškai išmėginta.O Touranas BŪTENT SU su DSG TDi 128kw 6, 3s-100km, pasidomėk, gal, raktiškai sunku nes vienetaim tokių LT bet nors katalogus pavartyk.Garantuoju kad triptroniką seną Audi A8 V8 ar pasatą W8 aplenktų net VW autobusiukas su DSG, pabandyk ir mažiau stebėsiesi.beto, aš turiu omenyje "aplenks"nuo šviesoforo iki šviesoforo, nes čia kalbam būtent apie tai, kad kažkas nori pats nežino ko.Taimir sakau kad pakanka kitų varijantų, visai nebūtini tie KW.Triptronikai esantys senuose VW/Audi žiauriai stabdo ir dėl lėto originaliai įdiegto sulėtinimo ir ZF triptronic durno charakterio, vw ir audi kaip visuomet norėjo nustebinti pirkėjus o padarė eilinę nesamonę dar ir su tais triptronikais, galėjo normalų automatą montuoti, tai ne...
2017-06-21 14:28
Ir kuriam laikui čia tiek tepalų užtenka, kas kiek reikia keisti, pvz jeigu su mano važinėjimu?

O dėl degalų tipo, tai jeigu miestinis važinėjimas toks, tai benzinas atsiperka, bet jis brangesnis. Tai nebus taip, kad dyzelis išeis taip pat, nors jo daugiau suvartojama, tačiau jis pigesnis?

Ačiū
7655 / 0
2017-06-21 16:56
2017-06-21 14:28 wrote: Ir kuriam laikui čia tiek tepalų užtenka, kas kiek reikia keisti, pvz jeigu su mano važinėjimu?

O dėl degalų tipo, tai jeigu miestinis važinėjimas toks, tai benzinas atsiperka, bet jis brangesnis. Tai nebus taip, kad dyzelis išeis taip pat, nors jo daugiau suvartojama, tačiau jis pigesnis?

Ačiū
Del tepalu keitimo, tai dabar idomiai yraGamintojas raso apie visokius long life, tipo 20.000km, bet man tokios pasakos nelabai tinka.As asmeniskai kas 12000km stengiuosi keist, pagrinde uzmiesciais vazineju.Del gamintojo rasinejimu, tai turiu nuomone tokia, kad jis nesuinteresuotas , kad variklis tarnautu ilgai, ilgai, nes kas tada pirks naujas geldas?:lol:Del vazinejimo.Jei tik tiek, tai reikia ne i dyzeli ar benza ziuret, bet i konkrecia masina, kiek ji nudeveta.Jei tinka-imi, matai, kad nuciulpta-neimi.Esme ne kuro rusis, o like rezervai.Simtas euru daugiau per metus kurui-nera joks rodiklis.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-21 22:24
Išsamus ir aiškus atsakymas, ačiū.

Tai realiai, dauguma klausimų jau atsakyti, belieka išsirinkt pačią mašiną, tad norėčiau kokių nors patarimų, į ką atsižvelgt, ją renkantis? Kiek matau, skelbimuose, daugiausiai parašyta būna tiesiog metai/laida mašinos, rida, variklio galingumas/tūris, kuro tipas ir dar komentaruose technikinio data dažniausiai.
O perkant už tokią sumą, būtent tarp 5 serijos bmw, visi maždaug 2004-2006 metų, ~250k rida +-. Tai belieka tik variklio tūris/galingumas, kuris labiau kinta. Bet juk tai nėra pakankama informacija, norint išsirinkt mažiau "padėvėtą" automobilį? Jeigu nesunku, ar galėčiau gauti patarimą tarp 10-15 automobilių, iš kurių keli būtų tie geresni variantai? Bei kodėl?

Štai link'as į sąrašą, iš kurių norėčiau išsirinkti, iškart ačiū(15 auto jame)

https://tinyurl.com/bmw5skelbimai
1829 / 0
2017-06-21 22:30
2017-06-20 08:27 wrote: Nerekomenduočiau būtent tokio ir tik tokio varijanto,
kiekvienam pagal poreikius,
bet pavyzdžiui man buvio keista nuo šviesoforo
ligi kito prašvilpė TDi VW Touran'as su DSG.
Jie turi nerealų pagreitį 6s-100km/h.
Nepavijau aš jo su savo"bananu" nors teoriškai
jėgainė 200-220kw.

Jeigu reikia dinamikoks, tai daug arklių
dar nieko nereiškia, pavyzdžiui,
pakanka su DSG tdi ir lenksi ką tik norėsi.
Aišku, po tokių kasdienių lakstymų ilgai nelaikys
DSG, bet nieks nelaiko, tekom pačiam sudrožt
ne vieną triptroniką, .Bet tie DSG tdi kas kita,
ten sportiško charakterio "automatas"
su gerais Nm.

Čia tik vienas iš pavyzdžių, nes DSG sistema,
kiek žinau perimta iš autosporto srities, bent
jau pirkmykštės serijinės gamybos versijos.

Kitas varijantas CVT pavaros(būgninė-diržinė
arba būgninė-grandininė pavara.ten išvis raketa,
lekia tarsi elektrinis traukinys be pavarų)
Su CVT perkant reiktų gerai pasivažinėt
nes kai sudilę būgnai gerai sušilus dėžei
trauka susilpnėja, važiuoja kaip trulikas...
Daug kur būna tokia CVT pavara, nuo nedidelių
Hondų iki Range Rover 4, 4 V8.
Jei viskas Ok vaziuoja zymiai smagiau.

Ir rizika pakliuti minimali

:smilewink:
2017-06-20 20:49 wagen wrote: cia koks touranas iki 100 per 6 begejasi?galingiausias nuo 2015 metu turi 140kw ir begejasi per 8, 2....tai tikriausiai tavo tureti 220 kw visiski lavonai arba nemoki nauduodis tais 220 kw, bent jau manau kad tikriausiai automatas pas tave ir ne iki dugno pedala spaudi..jei nori kad automatas sautu, tai tik dugnan spaust, jei ne iki dugno vaziuojant kokius 70-80, iki kokios 3 pavaros numes, o jei dunas negalvodamas 2 imeta ir lieki
2017-06-21 08:51 wrote: Suprantu kad sunku patikėti , bet tai faktas, o įdomiausia kad nelabai sekasi nuo-iki šviesoforo aplenkti nei VW mikriuko su DSG.Darbe dar ne tokius vairuoju, praktiškai išmėginta.O Touranas BŪTENT SU su DSG TDi 128kw 6, 3s-100km, pasidomėk, gal, raktiškai sunku nes vienetaim tokių LT bet nors katalogus pavartyk.Garantuoju kad triptroniką seną Audi A8 V8 ar pasatą W8 aplenktų net VW autobusiukas su DSG, pabandyk ir mažiau stebėsiesi.beto, aš turiu omenyje "aplenks"nuo šviesoforo iki šviesoforo, nes čia kalbam būtent apie tai, kad kažkas nori pats nežino ko.Taimir sakau kad pakanka kitų varijantų, visai nebūtini tie KW.Triptronikai esantys senuose VW/Audi žiauriai stabdo ir dėl lėto originaliai įdiegto sulėtinimo ir ZF triptronic durno charakterio, vw ir audi kaip visuomet norėjo nustebinti pirkėjus o padarė eilinę nesamonę dar ir su tais triptronikais, galėjo normalų automatą montuoti, tai ne...:lol:
tavo tas katalogas nesamones raso, ten ir tavo passatas per 6, 5 begejasi...visur kitur touran su dsg per 8, 3 ta daro...o tavo passatas per 8, 1, tai sakau ciut netaip ir viskas...mano audi per 7, 1 raso, tai mazdaug taip ir iseina...visai patinka manautomato darbas...kad truputi pasigilintumtai suprastum kodel audi vw automatai tokie tupi kaip sakai...automato dezes ar tilto perdavimai skiriasi, ir jei pvz 2, 8 koks su mechanine prie 3000 greitis apie 120, tai su automatu apie 150, sukiai mazesni ir neuztenka galios, bet uztat skraidyt autobamuose kuro maziau ima
1829 / 0
2017-06-21 22:32
2017-06-21 22:24 wrote: Išsamus ir aiškus atsakymas, ačiū.

Tai realiai, dauguma klausimų jau atsakyti, belieka išsirinkt pačią mašiną, tad norėčiau kokių nors patarimų, į ką atsižvelgt, ją renkantis? Kiek matau, skelbimuose, daugiausiai parašyta būna tiesiog metai/laida mašinos, rida, variklio galingumas/tūris, kuro tipas ir dar komentaruose technikinio data dažniausiai.
O perkant už tokią sumą, būtent tarp 5 serijos bmw, visi maždaug 2004-2006 metų, ~250k rida +-. Tai belieka tik variklio tūris/galingumas, kuris labiau kinta. Bet juk tai nėra pakankama informacija, norint išsirinkt mažiau "padėvėtą" automobilį? Jeigu nesunku, ar galėčiau gauti patarimą tarp 10-15 automobilių, iš kurių keli būtų tie geresni variantai? Bei kodėl?

Štai link'as į sąrašą, iš kurių norėčiau išsirinkti, iškart ačiū(15 auto jame)

https://tinyurl.com/bmw5skelbimai
butinai daryk diagnostika, nes paslepti dalykai labai gali islyst per diagnostika
1829 / 0
2017-06-21 22:34
2017-06-21 22:24 wrote: Išsamus ir aiškus atsakymas, ačiū.

Tai realiai, dauguma klausimų jau atsakyti, belieka išsirinkt pačią mašiną, tad norėčiau kokių nors patarimų, į ką atsižvelgt, ją renkantis? Kiek matau, skelbimuose, daugiausiai parašyta būna tiesiog metai/laida mašinos, rida, variklio galingumas/tūris, kuro tipas ir dar komentaruose technikinio data dažniausiai.
O perkant už tokią sumą, būtent tarp 5 serijos bmw, visi maždaug 2004-2006 metų, ~250k rida +-. Tai belieka tik variklio tūris/galingumas, kuris labiau kinta. Bet juk tai nėra pakankama informacija, norint išsirinkt mažiau "padėvėtą" automobilį? Jeigu nesunku, ar galėčiau gauti patarimą tarp 10-15 automobilių, iš kurių keli būtų tie geresni variantai? Bei kodėl?

Štai link'as į sąrašą, iš kurių norėčiau išsirinkti, iškart ačiū(15 auto jame)

https://tinyurl.com/bmw5skelbimai
isrenki kuris tau labiau patinka ir varai tikrint, jei seimininkas nesutinka, varai sekancio tikrint
7655 / 0
2017-06-21 23:09
2017-06-21 22:24 wrote: Išsamus ir aiškus atsakymas, ačiū.

Tai realiai, dauguma klausimų jau atsakyti, belieka išsirinkt pačią mašiną, tad norėčiau kokių nors patarimų, į ką atsižvelgt, ją renkantis? Kiek matau, skelbimuose, daugiausiai parašyta būna tiesiog metai/laida mašinos, rida, variklio galingumas/tūris, kuro tipas ir dar komentaruose technikinio data dažniausiai.
O perkant už tokią sumą, būtent tarp 5 serijos bmw, visi maždaug 2004-2006 metų, ~250k rida +-. Tai belieka tik variklio tūris/galingumas, kuris labiau kinta. Bet juk tai nėra pakankama informacija, norint išsirinkt mažiau "padėvėtą" automobilį? Jeigu nesunku, ar galėčiau gauti patarimą tarp 10-15 automobilių, iš kurių keli būtų tie geresni variantai? Bei kodėl?

Štai link'as į sąrašą, iš kurių norėčiau išsirinkti, iškart ačiū(15 auto jame)

https://tinyurl.com/bmw5skelbimai
Permeciau ta sarasa....Atkrenta 2.2 varikliais(siaip gal ir nieko, net neparduosi veliau), vienas svediskas, vienas suomiskas(del agresyvaus klimato pas juos)del LT vazinetu irgi atsargiai.Dar reiketu atmest tuos, kuriu seiminkams iki 40metu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-06-22 00:35
O kurie būtų keli geriausi variantai iš pirmo vaizdo? Tai trumpai tariant, žemiau 2, 2l net nežiūrėt? Kaip dėl 2, 5?

O dėl tikrinimo, kiek vienas patikrinimas kainuoja?
2017-06-22 00:53
2017-06-21 22:24 wrote: Išsamus ir aiškus atsakymas, ačiū.

Tai realiai, dauguma klausimų jau atsakyti, belieka išsirinkt pačią mašiną, tad norėčiau kokių nors patarimų, į ką atsižvelgt, ją renkantis? Kiek matau, skelbimuose, daugiausiai parašyta būna tiesiog metai/laida mašinos, rida, variklio galingumas/tūris, kuro tipas ir dar komentaruose technikinio data dažniausiai.
O perkant už tokią sumą, būtent tarp 5 serijos bmw, visi maždaug 2004-2006 metų, ~250k rida +-. Tai belieka tik variklio tūris/galingumas, kuris labiau kinta. Bet juk tai nėra pakankama informacija, norint išsirinkt mažiau "padėvėtą" automobilį? Jeigu nesunku, ar galėčiau gauti patarimą tarp 10-15 automobilių, iš kurių keli būtų tie geresni variantai? Bei kodėl?

Štai link'as į sąrašą, iš kurių norėčiau išsirinkti, iškart ačiū(15 auto jame)

https://tinyurl.com/bmw5skelbimai
2017-06-21 23:09 maumas wrote: Permeciau ta sarasa....Atkrenta 2.2 varikliais(siaip gal ir nieko, net neparduosi veliau), vienas svediskas, vienas suomiskas(del agresyvaus klimato pas juos)del LT vazinetu irgi atsargiai.Dar reiketu atmest tuos, kuriu seiminkams iki 40metu:lol:
nu na geriau tegul sauna irisa 2004 ir rida 220 000 km ? dyzelis ir tiek nubeges? ir toke kaina ? nu blin tai kodel uzsieni su toke rida tik dauzti uz tiek iseina? rinkis bet kuri vistiek gali buti lavonas .reik ziuret kad gyvas butu ir priziuretas tai dar ilgai dros
2017-06-22 09:39
Tiek daug prirašyta ir 70% ne į temą. Pabandysiu aš padėt jaunuoliui.
1. Jai išsilaikes teises tai turi žinoti, kad jai gavai B kategorijos teses tai gali vairuoti bet ką ar tai 50kw mašina ar tai 250kw mašina. Jokių apribojimų nėra. Svarbiausia nepažeisti KET.
2. Jai nusipirksi mašina ant saves o poto norėsi ją užregistruoti ant dėdės tai turėsi ir vėl užpildyti pirkimo pardavimo sutartį tarp taves ir dėdės (tik neįrašyk didesnės sumos nei buvo ankstesnei sutartį) ir tik tada regitra priims dokumentus ir užregins.
3. Jai drausi mašiną dėdės vardu tai draudimo kompanijos nematys to, kad tu irgi vairuoji, nors ir busi įrašytas į draudimo lapą. Kai norėsi ant saves jau drausi tai vistiek pirmą kartą mokėsi komsinę kainą nors ir turėsi 25 metus ir 7 metų stažą.
4. Kas dėl eksploatacijos tai galiu tau primest, kiek tau atseis jai net ir nesugęs mašina.
-registracija 15e
- draudimas 200e
- tepalai filtrai 100e
- padangos (ar tai žiemines ar vasarines reikės pirkti) 400e, devėtas gal 200e priklausomai nuo dydžio
- padangų montavimai 40e (du kart į metus) arba antri ratlankiai dar 200e minimum.
-kaladėles 50e
- pakaitinimo žvakės 60-80e (gal reikės gal nereikės)
- akumas 100e (irgi su nauju neparduoda)
-jai reikės kažką pakabos tai nuo 50e ir į viršų
-dar langų skysčiai, lemputės

tai manau 1000eurų į metus čia tik tam, kad mašina važiuotų o dar kurui ir kitiem nenumatytiem atvejam.
5. kas dėl kuro sąnaudų tai mažiau 8 litrų nevalgys, o po klaipėdą ir daugiau 10 litrų.
6. Kas dėl ridos tai visos jos bus suktos ir nenustebk, kai ant nuotraukos mašina atrodo gražiai o atvažiaves į vietą rasi tai ten ant kėbulo duobelį, tai kažkur pabrozdinimą tai kažkur pratrintą salono detalę ar sėdynę, ar vairas ar dar kažkas. Ir visos jos tokios pačios tik vienos turės vienus smulkius trukūmus kitos mašinos kitokius trukūmus. O jai ir bus vizualiai gražios tai reiškias kažkas iš techinės pusės bus blogai. Išvengti tokių bajerių galima tik padidinus biudžėtą ant mašinos ir pirkti iš vokietijos.

Iš asmeninės patirties nusipirkes benzininę neuždrožtą mašiną per 37k km ir 2 metus jau jos eksploataciją man atsėjo 2k eurų (be kuro ir plovimo) ir čia jinai man negedo. Čia grynai tepalų ketimai variklyje dėžėje, antifrizas, draudimai, padangos, kaladėlės ir kitos smulkmenos eksploatacinės.

O perkant BMW, kuriai virš 10 metų ir nežinia kur kaip ir kiek važiavo tai tikrai teks ją remontuot ir kišti pinigus ir per kokius 2 metus tai tai atesis tiek pat kiek mašina kainavo.

Truks grandinė kažkur 1000eur remontas
prasuks indėklą tai variklio keitimas ir išeis 2k eurų
smagratis pradės barškėt irgi 500-700 eur
ir taip toliau. Pigių remontų čia nebus.
7655 / 0
2017-06-22 09:40
2017-06-22 00:35 wrote: O kurie būtų keli geriausi variantai iš pirmo vaizdo? Tai trumpai tariant, žemiau 2, 2l net nežiūrėt? Kaip dėl 2, 5?

O dėl tikrinimo, kiek vienas patikrinimas kainuoja?
betkokiu atveju geriau sumoket uz apziura, ir nenusipirkt lavono9gal 50eur uztektu?).Nes bedu tvarkymas gali issiverst i konkrecia sumele.Kazin ar rasi, kas paziuretu visus galus vienam servise.Bet tikrai butinai reikia kelt ir ziuret, bent jau mechaniniu problemu ir tepalu bei antifrizo lasejimo pavyktu isvengt.Na, o diagnostika, tai jo, labai pageidautina.Ir siaip, reik ziuret bendra vaizda, kaip salono, pedalu vairo nutrinima, kebulo siules, stiklu skaiciukus.netgi paziuret kebulo numeri, kaip jis atrodo isvis kaip pati masina stovi.Na ir didelem raidem-BMW kaip niekas kitas MEGSTA PRIEZIURA.Jei tai tavo pirma masina, tai bus sunku nupirkt gera.Mano patarimas toks.Ant pirmos mergos, kaip ir ant pirmos geldos-neskubek liptAntra taisykle-kol laikai eurus rankoj, tol tu "uzsakineji muzika"(ta prasme uzduodi derybu tona).Jei pardavejas tave stato i kampa-gali drasiai eiti toliau.Isimtis gali buti tik kaina-tinka-sutinki.Netinka-eini toliau.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7655 / 0
2017-06-22 09:49
2017-06-22 09:39 wrote: Tiek daug prirašyta ir 70% ne į temą. Pabandysiu aš padėt jaunuoliui.
1. Jai išsilaikes teises tai turi žinoti, kad jai gavai B kategorijos teses tai gali vairuoti bet ką ar tai 50kw mašina ar tai 250kw mašina. Jokių apribojimų nėra. Svarbiausia nepažeisti KET.
2. Jai nusipirksi mašina ant saves o poto norėsi ją užregistruoti ant dėdės tai turėsi ir vėl užpildyti pirkimo pardavimo sutartį tarp taves ir dėdės (tik neįrašyk didesnės sumos nei buvo ankstesnei sutartį) ir tik tada regitra priims dokumentus ir užregins.
3. Jai drausi mašiną dėdės vardu tai draudimo kompanijos nematys to, kad tu irgi vairuoji, nors ir busi įrašytas į draudimo lapą. Kai norėsi ant saves jau drausi tai vistiek pirmą kartą mokėsi komsinę kainą nors ir turėsi 25 metus ir 7 metų stažą.
4. Kas dėl eksploatacijos tai galiu tau primest, kiek tau atseis jai net ir nesugęs mašina.
-registracija 15e
- draudimas 200e
- tepalai filtrai 100e
- padangos (ar tai žiemines ar vasarines reikės pirkti) 400e, devėtas gal 200e priklausomai nuo dydžio
- padangų montavimai 40e (du kart į metus) arba antri ratlankiai dar 200e minimum.
-kaladėles 50e
- pakaitinimo žvakės 60-80e (gal reikės gal nereikės)
- akumas 100e (irgi su nauju neparduoda)
-jai reikės kažką pakabos tai nuo 50e ir į viršų
-dar langų skysčiai, lemputės

tai manau 1000eurų į metus čia tik tam, kad mašina važiuotų o dar kurui ir kitiem nenumatytiem atvejam.
5. kas dėl kuro sąnaudų tai mažiau 8 litrų nevalgys, o po klaipėdą ir daugiau 10 litrų.
6. Kas dėl ridos tai visos jos bus suktos ir nenustebk, kai ant nuotraukos mašina atrodo gražiai o atvažiaves į vietą rasi tai ten ant kėbulo duobelį, tai kažkur pabrozdinimą tai kažkur pratrintą salono detalę ar sėdynę, ar vairas ar dar kažkas. Ir visos jos tokios pačios tik vienos turės vienus smulkius trukūmus kitos mašinos kitokius trukūmus. O jai ir bus vizualiai gražios tai reiškias kažkas iš techinės pusės bus blogai. Išvengti tokių bajerių galima tik padidinus biudžėtą ant mašinos ir pirkti iš vokietijos.

Iš asmeninės patirties nusipirkes benzininę neuždrožtą mašiną per 37k km ir 2 metus jau jos eksploataciją man atsėjo 2k eurų (be kuro ir plovimo) ir čia jinai man negedo. Čia grynai tepalų ketimai variklyje dėžėje, antifrizas, draudimai, padangos, kaladėlės ir kitos smulkmenos eksploatacinės.

O perkant BMW, kuriai virš 10 metų ir nežinia kur kaip ir kiek važiavo tai tikrai teks ją remontuot ir kišti pinigus ir per kokius 2 metus tai tai atesis tiek pat kiek mašina kainavo.

Truks grandinė kažkur 1000eur remontas
prasuks indėklą tai variklio keitimas ir išeis 2k eurų
smagratis pradės barškėt irgi 500-700 eur
ir taip toliau. Pigių remontų čia nebus.
geras!Bughalteris?:As tai net neskaiciuoju padangu tepalu ir kitko.Reikia, tai ir darai.Kai ziuri bmw5, tai jau turi tureti finansini pagrainda.Esme tame, kad uzsieni tokiom masinom vazineja rimti zmones, bet tikrai ne iki kol masinai sueis 12-14 metu, na o po to kas tik nori.O pas mus labai daznai bachuriukai paskyne braskes ar dar ka veike nusiperka, o veliau ner pinigu nei tepalams, nei padangoms.Tokia situacija YPAC budinga BMW markei ir YPAC seimininkams iki 40 metu amziaus.Deja...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Your message