User
2014-02-18 13:19
Sveiki esu issilaikes pries metus teises esu nusiziurejas golfa karavana bora peza 406 seat toledo kaip ju varikliai?kokie yra +/-? i ka reiketu atkreipti demesi perkant sias masinas? Prasau jusu nuomuones kuro tipas is esmes nesvarbus.
User
2014-02-18 13:33
geriau tada peugeor 406 imk.. nei tuos kur vardinai.. arba opel asta arba vectra.. jai opeli tai 2.0tdi 74kw.. idealus variantas.. ir trauka ir ekonomija ir remontu kastai nedidesni nei kitu..
backarn
433 / 0
2014-02-18 13:37
Arba gali imt passat b5. Vaziuokle ten normaliai laiko.
User
2014-02-18 13:40
2014-02-18
13:37 backarn wrote:
Arba gali imt passat b5. Vaziuokle ten normaliai laiko.
nu nelabai ten normaliai.. tapati vaziuokle kaip ir audines.. 8 sharnyrai.. tai gal tiekto nepatarinekit ... opelio vaziuokle pati patvariausia..
wagen
1829 / 0
2014-02-18 13:43
2014-02-18
13:37 backarn wrote:
Arba gali imt passat b5. Vaziuokle ten normaliai laiko.
2014-02-18
13:40 wrote:
nu nelabai ten normaliai.. tapati vaziuokle kaip ir audines.. 8 sharnyrai.. tai gal tiekto nepatarinekit ... opelio vaziuokle pati patvariausia..
8 sarnyrai ir puikiai laiko
User
2014-02-18 13:43
2014-02-18
13:37 backarn wrote:
Arba gali imt passat b5. Vaziuokle ten normaliai laiko.
2014-02-18
13:40 wrote:
nu nelabai ten normaliai.. tapati vaziuokle kaip ir audines.. 8 sharnyrai.. tai gal tiekto nepatarinekit ... opelio vaziuokle pati patvariausia..
2014-02-18
13:43 wagen wrote:
8 sarnyrai ir puikiai laiko
ir kai jau reik restauruot.. tai 8 sarnyrau brangiau kainuoja restauruot nei 2 .. neatrodo tau taip ?
User
2014-02-18 13:45
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
nes pats vazinesi
wagen
1829 / 0
2014-02-18 13:46
tave paklausyt tai pyze...o tuos sarnurus kas 2 menesi restauruot reikia?as jau 3 metus prie vaziuokles nelindau
User
2014-02-18 13:46
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-universalas-2000-0125907923.html
6000lt
6000lt
User
2014-02-18 13:53
2014-02-18
13:45 wrote:
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
su viskuo sutinku.. tik del opel astros.. tai 2.0d 74kw..imk.. nes 1.7 isuzu variklis nekazka.. o uz 6000lt.. astra tikrai rasi..
User
2014-02-18 13:56
2014-02-18
13:43 wagen wrote:
8 sarnyrai ir puikiai laiko
2014-02-18
13:43 wrote:
ir kai jau reik restauruot.. tai 8 sarnyrau brangiau kainuoja restauruot nei 2 .. neatrodo tau taip ?
2014-02-18
13:46 wagen wrote:
tave paklausyt tai pyze...o tuos sarnurus kas 2 menesi restauruot reikia?as jau 3 metus prie vaziuokles nelindau
vienintelis kas nusisneka tai tu
User
2014-02-18 13:57
Na tai prie tavo a6 dar gal renault kokia pridek, zmogui kuris nieko nesupranta kisi sita peace of shit tai dar pasakyk, kad pakaba ir matoras geri o po trieju menesiu matorui velenelius keisti reikes, ka kalbeti apie pakaba kuri mustais prastesne net uz alfos 156
User
2014-02-18 14:05
2014-02-18
13:57 wrote:
Na tai prie tavo a6 dar gal renault kokia pridek, zmogui kuris nieko nesupranta kisi sita peace of shit :D tai dar pasakyk, kad pakaba ir matoras geri :D o po trieju menesiu matorui velenelius keisti reikes, ka kalbeti apie pakaba kuri mustais prastesne net uz alfos 156 :D
veleneliai ten geri
eksperte tu
eksperte tu
User
2014-02-18 14:06
Nepamirsti reikia kad nusipirkus masina butina pasikeisti dirzelius, skyscius tepalus ir nieku gyvu netiketi zmogum kuris sako pakeiciau ir atsisako masina varyti servizan. Tad remontui iskart pasidek stuka, nes draudimas, dirzai ir t.t. plius registracija numeriai. Tad nepamirsk kad tai kainuoja, tad jei tavo biudzetas masinai 6000lt tai pirk uz 5000lt ir susitvarkysi ir busi ramus.
User
2014-02-18 14:08
Deimantas tai gal kaip ginekologas pro dusle patikrinote, ju bukle Zinau begale triuku, kaip padaryti masina, kad butu gera tam kartui. Nes su tokiais zmonem susiduriu tiksliau paskui tenka srebt ju kose, kaip praejusia savaite zmogui baigtas perrinkineti matoras fordui, taip sugebejo padaryti, kad matoras pilnas suodziu nemete nei klaidu nieko, ir trauke tol kol pramuso tarpines net, ka pirma kart maciau per gyvenima
User
2014-02-18 14:12
Nu ner masinos is audi a6 ir audi a4 su tom aliuminem vaizuoklem, o pridek dar 2, 5tdi tai isvis receptas vertas limono Taip sutinku visa kita pas juos gerai, bet ka paminejau manau dauguma zino, nes audi skyrelyje oi kaip giria tuos 2, 5tdi tai net graudu darosi, nekalbu masinos kur po 2003metu eina, ten jau daug kas pataisyta buvo.
User
2014-02-18 14:12
2014-02-18
14:08 wrote:
Deimantas tai gal kaip ginekologas pro dusle patikrinote, ju bukle :) Zinau begale triuku, kaip padaryti masina, kad butu gera tam kartui. Nes su tokiais zmonem susiduriu tiksliau paskui tenka srebt ju kose, kaip praejusia savaite zmogui baigtas perrinkineti matoras fordui, taip sugebejo padaryti, kad matoras pilnas suodziu nemete nei klaidu nieko, ir trauke tol kol pramuso tarpines net, ka pirma kart maciau per gyvenima
Tiesiog kai buvo pirkta veleneliai buvo patikrinti
User
2014-02-18 14:16
2014-02-18
14:08 wrote:
Deimantas tai gal kaip ginekologas pro dusle patikrinote, ju bukle :) Zinau begale triuku, kaip padaryti masina, kad butu gera tam kartui. Nes su tokiais zmonem susiduriu tiksliau paskui tenka srebt ju kose, kaip praejusia savaite zmogui baigtas perrinkineti matoras fordui, taip sugebejo padaryti, kad matoras pilnas suodziu nemete nei klaidu nieko, ir trauke tol kol pramuso tarpines net, ka pirma kart maciau per gyvenima
2014-02-18
14:12 wrote:
Tiesiog kai buvo pirkta veleneliai buvo patikrinti :)
Na tada
User
2014-02-18 14:16
2014-02-18
14:08 wrote:
Deimantas tai gal kaip ginekologas pro dusle patikrinote, ju bukle :) Zinau begale triuku, kaip padaryti masina, kad butu gera tam kartui. Nes su tokiais zmonem susiduriu tiksliau paskui tenka srebt ju kose, kaip praejusia savaite zmogui baigtas perrinkineti matoras fordui, taip sugebejo padaryti, kad matoras pilnas suodziu nemete nei klaidu nieko, ir trauke tol kol pramuso tarpines net, ka pirma kart maciau per gyvenima
2014-02-18
14:12 wrote:
Tiesiog kai buvo pirkta veleneliai buvo patikrinti :)
2014-02-18
14:16 wrote:
Na tada :thumbup:
+variklis 2002 metu
wagen
1829 / 0
2014-02-18 14:27
2014-02-18
14:12 wrote:
Nu ner masinos is audi a6 ir audi a4 su tom aliuminem vaizuoklem, o pridek dar 2, 5tdi tai isvis receptas vertas limono :D Taip sutinku visa kita pas juos gerai, bet ka paminejau manau dauguma zino, nes audi skyrelyje oi kaip giria tuos 2, 5tdi tai net graudu darosi, nekalbu masinos kur po 2003metu eina, ten jau daug kas pataisyta buvo.
gal uzteks pakaba apsikinet, puikiai jinai laiko
User
2014-02-18 14:37
2014-02-18
14:12 wrote:
Nu ner masinos is audi a6 ir audi a4 su tom aliuminem vaizuoklem, o pridek dar 2, 5tdi tai isvis receptas vertas limono :D Taip sutinku visa kita pas juos gerai, bet ka paminejau manau dauguma zino, nes audi skyrelyje oi kaip giria tuos 2, 5tdi tai net graudu darosi, nekalbu masinos kur po 2003metu eina, ten jau daug kas pataisyta buvo.
2014-02-18
14:27 wagen wrote:
gal uzteks pakaba apsikinet, puikiai jinai laiko
Tik tavo sapnuose laiko Dar sakyk kaune gyvenu ir puikiai laiko
wagen
1829 / 0
2014-02-18 14:47
2014-02-18
14:12 wrote:
Nu ner masinos is audi a6 ir audi a4 su tom aliuminem vaizuoklem, o pridek dar 2, 5tdi tai isvis receptas vertas limono :D Taip sutinku visa kita pas juos gerai, bet ka paminejau manau dauguma zino, nes audi skyrelyje oi kaip giria tuos 2, 5tdi tai net graudu darosi, nekalbu masinos kur po 2003metu eina, ten jau daug kas pataisyta buvo.
2014-02-18
14:27 wagen wrote:
gal uzteks pakaba apsikinet, puikiai jinai laiko
2014-02-18
14:37 wrote:
Tik tavo sapnuose laiko :D Dar sakyk kaune gyvenu ir puikiai laiko :D
ne kaune, bet zvirkeliais labai daug tenka vaziuot
User
2014-02-18 14:49
wagen audi negenda niekada pigu islaikyti.. ir jo audi kokia.?? primink koks variklis pas tave ?
User
2014-02-18 14:50
as speju wagen cia yra koks sutrikusio mastymo zmogus.. nes mato tik audi.. gal pagimde ji audinej .. tai ir svaigsta visa gyvenima
wagen
1829 / 0
2014-02-18 14:51
2014-02-18
14:49 wrote:
wagen audi negenda niekada pigu islaikyti.. ir jo audi kokia.?? primink koks variklis pas tave ?:D
prie ko cia niekada?4, 2
User
2014-02-18 14:52
2014-02-18
14:49 wrote:
wagen audi negenda niekada pigu islaikyti.. ir jo audi kokia.?? primink koks variklis pas tave ?:D
2014-02-18
14:51 wagen wrote:
prie ko cia niekada?4, 2
ir atsakyk dari kelis klausimus.. kiek pini benzo ir duju per menesi.. ir kiek km pravaziuoji vidutiniskai ?? apskritai kiek vazineji ?
wagen
1829 / 0
2014-02-18 14:52
2014-02-18
14:50 wrote:
as speju wagen cia yra koks sutrikusio mastymo zmogus.. nes mato tik audi.. gal pagimde ji audinej .. tai ir svaigsta visa gyvenima :D
tu apie save cia kalbi?kiek suprantu tai bmw buvo, ar audinei pagimde, tai ir nekenti uz tai?
User
2014-02-18 14:53
Tai jei zvyrkeliais dar vaziuoji tau vaziuokle pasakyk laiko kokius 40000tukst. ir daugiau??? Nes cia jau is fantazijos puses manau jau. Nes kiek teko remontuoti, ir kiek teko keisti restauruotas jau, nu zmones apie 30000km prasuka ir viskas, tai cia jei dyzelis tai per metus. Na nebent i metus vazineji po 5000km tik tada dar tikeciau, nes kitu atveju gausi eiti ispazinties pas klebona
wagen
1829 / 0
2014-02-18 14:59
2014-02-18
14:49 wrote:
wagen audi negenda niekada pigu islaikyti.. ir jo audi kokia.?? primink koks variklis pas tave ?:D
2014-02-18
14:51 wagen wrote:
prie ko cia niekada?4, 2
2014-02-18
14:52 wrote:
ir atsakyk dari kelis klausimus.. kiek pini benzo ir duju per menesi.. ir kiek km pravaziuoji vidutiniskai ?? apskritai kiek vazineji ?:D
pavasari-rudeni apie 4 tkm per menesi, menesiui benzo 20 uztenka, duju vidurkis apie 13, paskutinius pora men tik zmona vazineja, tai apie 1 tkm, benzo 50 ir duju jei dalint ant km iseina iki 11
User
2014-02-18 15:01
2014-02-18
14:53 wrote:
Tai jei zvyrkeliais dar vaziuoji tau vaziuokle pasakyk laiko kokius 40000tukst. ir daugiau??? :D :shocking: Nes cia jau is fantazijos puses manau jau. Nes kiek teko remontuoti, ir kiek teko keisti restauruotas jau, nu zmones apie 30000km prasuka ir viskas, tai cia jei dyzelis tai per metus. Na nebent i metus vazineji po 5000km tik tada dar tikeciau, nes kitu atveju gausi eiti ispazinties pas klebona :)
ir kiek km.. vaziuoji trasoj. kiek zvirkeliu ?
wagen
1829 / 0
2014-02-18 15:04
2014-02-18
14:53 wrote:
Tai jei zvyrkeliais dar vaziuoji tau vaziuokle pasakyk laiko kokius 40000tukst. ir daugiau??? :D :shocking: Nes cia jau is fantazijos puses manau jau. Nes kiek teko remontuoti, ir kiek teko keisti restauruotas jau, nu zmones apie 30000km prasuka ir viskas, tai cia jei dyzelis tai per metus. Na nebent i metus vazineji po 5000km tik tada dar tikeciau, nes kitu atveju gausi eiti ispazinties pas klebona :)
kai as vazineju, tai man iki asfalto 16km i viena puse, prasukau dabar 110 tkm, dar ne visa vaziuokle pakeista, galima sakyt puse ir siuo metu is pakabos jokiu bildesiu nera, per 2013 prasukau 30 tkm, nedaug bet ir nemazai, paskutini karta kazka dariau vaziuoklej pries kokius 60 tkm
wagen
1829 / 0
2014-02-18 15:05
2014-02-18
14:53 wrote:
Tai jei zvyrkeliais dar vaziuoji tau vaziuokle pasakyk laiko kokius 40000tukst. ir daugiau??? :D :shocking: Nes cia jau is fantazijos puses manau jau. Nes kiek teko remontuoti, ir kiek teko keisti restauruotas jau, nu zmones apie 30000km prasuka ir viskas, tai cia jei dyzelis tai per metus. Na nebent i metus vazineji po 5000km tik tada dar tikeciau, nes kitu atveju gausi eiti ispazinties pas klebona :)
2014-02-18
15:01 wrote:
ir kiek km.. vaziuoji trasoj. kiek zvirkeliu ?:D
i diena iseina 180, 32 is ju zvirkeliu
User
2014-02-18 15:07
tavim gali patiketi tik.. visiskai nekertantis apie automobilius.. zvirkeliais kasdien 30km.. + dar betkiek kitokiais keliais.. ir 2metus nk vaziuoklei nedarei ?
User
2014-02-18 15:09
Nebegaliu.... skauda.... skaitau ir juokas ima, dar ir ciaudyti pradesiu nuo to kad alergiskas nesamonems...
wagen
1829 / 0
2014-02-18 15:17
2014-02-18
15:09 wrote:
Nebegaliu.... skauda.... skaitau ir juokas ima, dar ir ciaudyti pradesiu nuo to kad alergiskas nesamonems... :thumbup:
as taves neverciu tiket, nes turi savo poziuri ir tikriausiai pats net nebuvai susidures su audi pakaba, nebent buvai paemes kokia dapista ir dabar verki jog nelaiko, anksciau perekupai dedavo kiniskas detales, laike max menesi, ir nuo to pasisklido gandai apie pakabos nelaikyma, sudejus normalias dalys, normaliai laiko, brolis su a4 irgi problemu neturi, na jis geresniais keliais vazineja
wagen
1829 / 0
2014-02-18 15:19
2014-02-18
15:07 wrote:
tavim gali patiketi tik.. visiskai nekertantis apie automobilius.. zvirkeliais kasdien 30km.. + dar betkiek kitokiais keliais.. ir 2metus nk vaziuoklei nedarei ?:D
tai netikek, nes tu tik savim pasitiki ir tiki, man audi 80 b3 buvo brangiau islaikyt nei a8(aisku neskaitant kuro)
User
2014-02-18 15:21
Neturiu tam laiko Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko
User
2014-02-18 15:23
2014-02-18
13:45 wrote:
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Laba dekui tau, seip opelio nelabai norisi zinau kad jie megsta rudyti o ypac astros karavano jau geriau hecbekas arba kokia vectra. O pezo po face lifto tai nuo kuriu metu eina?
User
2014-02-18 15:24
2014-02-18
13:46 wrote:
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-universalas-2000-0125907923.html
6000lt
6000lt
A6 tai tikrai nesiulik
User
2014-02-18 15:26
2014-02-18
14:06 wrote:
Nepamirsti reikia kad nusipirkus masina butina pasikeisti dirzelius, skyscius tepalus ir nieku gyvu netiketi zmogum kuris sako pakeiciau ir atsisako masina varyti servizan. Tad remontui iskart pasidek stuka, nes draudimas, dirzai ir t.t. plius registracija numeriai. Tad nepamirsk kad tai kainuoja, tad jei tavo biudzetas masinai 6000lt tai pirk uz 5000lt ir susitvarkysi ir busi ramus.
Taip zinau kad nusipirkus reikia viska pakeisti. Nekeisciau tik tuo atveju jai pardavejas turetu keistu dirzu saskaitas
wagen
1829 / 0
2014-02-18 15:27
2014-02-18
15:21 wrote:
Neturiu tam laiko :D Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina :D ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko :)
jeigu verktu kad nelaiko, tiek daug ju nebutu, tu a4, a6, passat b5 yra kaip prisikta
backarn
433 / 0
2014-02-18 15:29
2014-02-18
15:21 wrote:
Neturiu tam laiko :D Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina :D ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko :)
2014-02-18
15:27 wagen wrote:
jeigu verktu kad nelaiko, tiek daug ju nebutu, tu a4, a6, passat b5 yra kaip prisikta
Tikra tiesa. Tevas turi passata b5 visur vazineja dar bulviu is kaimo parsivezam ir atlaiko.
User
2014-02-18 15:30
2014-02-18
13:45 wrote:
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
2014-02-18
15:23 wrote:
Laba dekui tau, seip opelio nelabai norisi zinau kad jie megsta rudyti o ypac astros karavano jau geriau hecbekas arba kokia vectra. O pezo po face lifto tai nuo kuriu metu eina?
siaip opeliai nuo 2000m cinkuoti.. tai jaigu rudyja reiskias buvo musti.. tai apie rudis gali pamirsti cia ne opel astra sena ..
User
2014-02-18 15:30
2014-02-18
13:45 wrote:
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
2014-02-18
15:23 wrote:
Laba dekui tau, seip opelio nelabai norisi zinau kad jie megsta rudyti o ypac astros karavano jau geriau hecbekas arba kokia vectra. O pezo po face lifto tai nuo kuriu metu eina?
regis nuo 2000metu, tiesa apie 406 siulau galvoti, jei patinka kazkas su elektra dar minusas ju vienas labiausiai nervinanciu, tai galines pakabos stabilizatoriaus ivores, jas pakeisti sudetinga, ta prasme varstai sunkiai atsisuka, nesenai vienam nulauzem, tai teko grest ir isukineti kita, visa kita kaip ir padoriai apart kaip minejau elektros sutrikimai. bet apie astra dar pasvarstyciau, nes tikrai pigiau islaikyti, o jei nori dar pigiau tai prasyk kad wagen parduotu savo audine ten stubuklinga pas ji, kaip ir vienaragiai bei dantuku fejos
User
2014-02-18 15:33
2014-02-18
15:21 wrote:
Neturiu tam laiko :D Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina :D ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko :)
2014-02-18
15:27 wagen wrote:
jeigu verktu kad nelaiko, tiek daug ju nebutu, tu a4, a6, passat b5 yra kaip prisikta
Yra todel, kad pas mus vyrauja stabas kazkoks, o ne todel kad jos geros del ekonomiskumo ypac dyzeliniu as visad sakiau, kad ekonomiskos, bet kas linksta ties vaziuokle minusas...
Nori tobulos masinos, imi vokieciu ekonomija, japonu patvaruma, amerikieciu komforta ir uzglaistai italu dizainu stai kur butu auto
Nori tobulos masinos, imi vokieciu ekonomija, japonu patvaruma, amerikieciu komforta ir uzglaistai italu dizainu stai kur butu auto
User
2014-02-18 15:34
2014-02-18
15:21 wrote:
Neturiu tam laiko :D Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina :D ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko :)
2014-02-18
15:27 wagen wrote:
jeigu verktu kad nelaiko, tiek daug ju nebutu, tu a4, a6, passat b5 yra kaip prisikta
2014-02-18
15:29 backarn wrote:
Tikra tiesa. Tevas turi passata b5 visur vazineja dar bulviu is kaimo parsivezam ir atlaiko.
Nu nezn kaip ten yra bet ir seip opeliai man nelabai
User
2014-02-18 15:35
2014-02-18
15:21 wrote:
Neturiu tam laiko :D Zinau, nes taisau, nesakiau kad turiu as ta masina :D ir sakau, tai ka vairuotojai sako, kiek nuvaziavo ir t.t. ir kiek kokia firma laiko :)
2014-02-18
15:27 wagen wrote:
jeigu verktu kad nelaiko, tiek daug ju nebutu, tu a4, a6, passat b5 yra kaip prisikta
kaip prisikta todel.. kad yra likes senas issitikinimas kad vw patvariausi ir pigiausi.. kol neatsikas gerai tol ir laikysis tos nuomones arba netureja kito automobilio kaip tik audi
User
2014-02-18 15:36
tavo pasirinkimas, as tik sakau, kas patikima ir pigu, kaip jaunam, jei zinoma su litais tvarkoje tai visada yra kitu pasirinkimu nes kiek pamenu as kai masina pirkau turejau nedaug pinigu, nes nenorejau kad tevai islaikytu mane
User
2014-02-18 15:36
2014-02-18
13:45 wrote:
+ golfas, bora ir seat ekonomiskos, jei dyzeliai, peugeot nera toks ekonomiskas, bet komfortu nesulyginsi, nes cia klase jau vidutine skaitosi kiek pamenu, jei kalbama zinoma apie 406 po face lifto.
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
Minusai golf, bora ir seat ta pati baze tos pacios bedos, nebent golf 3 tada bazes skirtingos, bora barskutis galima sakyti, seatas linkes rudyti, ir nera gerai irengtas. Islaikymas golfo puseje,
Siaip peugeot pirkdamas turi ziureti kaip su kompresija 2, 0 commonrail purkstukai nesandarus, lengvi elektros gedimai, tik nervinantys nes per dazni, golfas lieka golfu, niekada neziurejau, nes visad budavo sudrosti, na ne mano masina, bora ziurejau, nepatiko kai pavaziavau nes golfas jau nera minkstas o bora tai dar kietesne, toledo gan kietas vaziuoti, graziau ziurisi man asmeniskai, bet nuvaziaves pagal skelbima tai pamasiau kad kokybe ne per geriausia, salonai tepus, elektronika ir silpnesne negu vokieciu.
Bet is siu masinu rinkciausi pegeut, kodel? todel kad komfortas man labiau, zinoma nervina tie gedimai, bet uz 5 stukas paimi masina ir likusius iskart pasikeiti dirza ir t.t.
O dar geriau tai manau butu kokia pigiai taisoma ziureti, kaip opel astra su dyzeliniu matoru, kodel todel kad manau kad pas pati nera nei daug ziniu apie masinas ar pinigu jom taisyti, uz 6000lt gali paimti neblogai islaikyta astra universala dyzeliniu 1, 7 matoru, kuris ekonomiskas tik zinoma reikia pasirinkti tinkamai, nes paciam gali galios trukt.
O pirkti reikia tokia kokia patinka
:) nes pats vazinesi
2014-02-18
15:23 wrote:
Laba dekui tau, seip opelio nelabai norisi zinau kad jie megsta rudyti o ypac astros karavano jau geriau hecbekas arba kokia vectra. O pezo po face lifto tai nuo kuriu metu eina?
2014-02-18
15:30 wrote:
regis nuo 2000metu, tiesa apie 406 siulau galvoti, jei patinka kazkas su elektra :) dar minusas ju vienas labiausiai nervinanciu, tai galines pakabos stabilizatoriaus ivores, jas pakeisti sudetinga, ta prasme varstai sunkiai atsisuka, nesenai vienam nulauzem, tai teko grest ir isukineti kita, visa kita kaip ir padoriai apart kaip minejau elektros sutrikimai. bet apie astra dar pasvarstyciau, nes tikrai pigiau islaikyti, o jei nori dar pigiau tai prasyk kad wagen parduotu savo audine :D ten stubuklinga pas ji, kaip ir vienaragiai bei dantuku fejos :D
Jo jis su savo ta audine tai duoda atrodo lyg butu is salono
User
2014-02-18 15:38
na jo man norisi kad nedaug ritu ir butu pigus islaikymas nes is tevu negaunu daug pinigu ir nedirbu dar uztai ir ieskau kazko ekonomisko ir pigaus islaikymo
Your message |
|