User
2012-05-05 17:18
Sveiki, gal galite patarti kokia masina verta pirkti jaunai merginai, studentei, pradedanciai vairuotojai? domina nedideli automobiliai, ar verta galvoti apie Toyota Yaris? o gal turite kitu siulymu, i kokius niunasius atsizvegti?
assas
3586 / 0
2012-05-05 17:21
zaparozeti
User
2012-05-05 17:27
Liepa, neklausyk debilu kurie sakys kad masina reikia pirkti kuo pigesne tipo "vairuot nemoki nubrauksi sona, nebus gaila". Tiesa pasakius siulau imti Toyota, 1.4 dyzeliuka, patvarus automobilis, kuro ekonomija gera, i golfus neziurek, neverti jie tos kainos, nei 3 nei 4, taip gal taisymas ju "pigesnis", bet patikek manim jis daznesnis, na o kas liecia Toyotos taisyma, taip brangiau atsieina, bet laiko kurkas daugiau na perkant automobili reikia ziureti kaip ir visiems, ar smarkiai dauzta nebuvo, ar motoras dar geras, viskas ten paprasta ir elementaru, siulyciau rinktis auto su savo pazystamu ar pazystamais kurie nusimano technikoje, tai tiek
User
2012-05-05 17:33
jai merginai ir mazo tai pasiziurek koki pegeota 206. nera labai brangi gana simpatiska ir patogi. aisku jai gali sau leist imk yaris.
assas
3586 / 0
2012-05-05 17:37
mergina tu cia nerasi sau atsakymo atsakymas tau realybeje susirask meistra nusivesk ir pirk jei sakys imti.o cia kvailas klausimas virtualiame pasaulyje kiek galvu tiek nuomoniu issireiks ir pasimesi.bet mano nuomone teisingai zvalgais yaris, corola, IQ, smart ant ribos tiktu pradenciajai
User
2012-05-05 17:43
masina reikia pirkti kuo pigesne tipo "vairuot nemoki nubrauksi sona, nebus gaila".
User
2012-05-05 17:44
2012-05-05
17:43 wrote:
masina reikia pirkti kuo pigesne tipo "vairuot nemoki nubrauksi sona, nebus gaila".:smartass:
ne nu
User
2012-05-05 18:03
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
User
2012-05-05 18:05
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
ajaj, tik ne megane, geriau audzi, bet geriause jamk jari.
assas
3586 / 0
2012-05-05 18:08
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
visas toyotas yra patvarios.tiek statines tiek euro.lexus taipat gali pasizureti tik mazos nezinau kokia cia tau patarti seip didokos jos.
assas
3586 / 0
2012-05-05 18:09
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
2012-05-05
18:05 wrote:
ajaj, tik ne megane, geriau audzi, bet geriause jamk jari.
tuoj tau ateis megane
User
2012-05-05 18:10
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
Audi a2 tai liuks, nors ir nesu audi fanas, bet yra teke vaziuot, tai paliko ispudi gera, 1.2 ar 1.4tdi ten atrodo buvo. Reno tai uzmirsk, is serviso neisvaziuosi.
User
2012-05-06 01:11
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
2012-05-05
18:08 assas wrote:
visas toyotas yra patvarios.tiek statines tiek euro.lexus taipat gali pasizureti tik mazos nezinau kokia cia tau patarti seip didokos jos.
CT200 mazas, bet neikas..
User
2012-05-06 07:47
2012-05-05
18:03 wrote:
ačiū už vertingas nuomones! o ka manote apie Renault Megane mazdaug 2002-2003m.? ir Audi a2?ne pirma nuomone girdziu, kad Yaris verta rinktis del patvarumo
Vairuoju megane II 2003 metu 1.6 16v, ta naujesne.Ka galiu pasakyt, masina traukianti aki, smagiai vaziuojanti, taciau reikalauja daugiau prieziuros. Beje, pavaros trumpos sioje masinoje, todel mieste nera itin ekonomiska. Problemu kolkas jokiu nekilo.
User
2012-05-06 07:48
mano mergina islaike katik teises, vairavimo stazas 0, bet ji jau nusiziurejo automobili kuris atitinka viska pagal ja - jos patirti, galimybes eksplatuoti taigi Ford Focus. Tik kad benzinini, o as sakiau, kad imtu su dujom nes siai dienai geriaisiai yra dujos. Zodziu masina juodos spalvos tokia kaip ir ji pati juoduke tokia Geru masinu niekas neparduoda beto
User
User
2012-05-06 10:28
Gerai pagalvok, ka pasakei apie Yaris I ji telpa daugiau, nei manai
User
2012-05-06 10:48
jo jo vientik problemos vairuoju reno jau 2 metus tj buvo tik keli smulkus gedimai, kaip priziuri masina taip ir vaziuos o kam merginai kisi audi, jus su audi tik ciaudi, yaris geriausias variantas
User
2012-05-06 10:51
2012-05-06
07:48 wrote:
mano mergina islaike katik teises, vairavimo stazas 0, bet ji jau nusiziurejo automobili kuris atitinka viska pagal ja - jos patirti, galimybes eksplatuoti taigi Ford Focus. Tik kad benzinini, o as sakiau, kad imtu su dujom nes siai dienai geriaisiai yra dujos. Zodziu masina juodos spalvos tokia kaip ir ji pati juoduke tokia :) Geru masinu niekas neparduoda beto ;)
Kaip tai geru masinu niekas neparduoda? galvoji visos parduodamos masinos yra uzdrostos ? drysciau papriestarauti.
User
2012-05-06 11:11
2012-05-06
10:28 wrote:
Gerai pagalvok, ka pasakei apie Yaris:smilewink: I ji telpa daugiau, nei manai :smartass:
perku masina, EGLUCIU, PIZUCIU IR LIUTUKU nesiulyti
assas
3586 / 0
2012-05-06 11:23
2012-05-06
07:48 wrote:
mano mergina islaike katik teises, vairavimo stazas 0, bet ji jau nusiziurejo automobili kuris atitinka viska pagal ja - jos patirti, galimybes eksplatuoti taigi Ford Focus. Tik kad benzinini, o as sakiau, kad imtu su dujom nes siai dienai geriaisiai yra dujos. Zodziu masina juodos spalvos tokia kaip ir ji pati juoduke tokia :) Geru masinu niekas neparduoda beto ;)
konkreciai nesupratai ka parasei turbut ir pats.tai salone taipat parduodamos auto tai jos reiskia hujovos nes parduodamos pagal tave.ydomei tu cia.
assas
3586 / 0
2012-05-06 11:25
2012-05-05
17:18 wrote:
Sveiki, gal galite patarti kokia masina verta pirkti jaunai merginai, studentei, pradedanciai vairuotojai? domina nedideli automobiliai, ar verta galvoti apie Toyota Yaris? o gal turite kitu siulymu, i kokius niunasius atsizvegti?
dar siulyciau pasizureti y astra visai patvarios ir gana konfortiskos auto
User
2012-05-06 11:38
2012-05-05
17:18 wrote:
Sveiki, gal galite patarti kokia masina verta pirkti jaunai merginai, studentei, pradedanciai vairuotojai? domina nedideli automobiliai, ar verta galvoti apie Toyota Yaris? o gal turite kitu siulymu, i kokius niunasius atsizvegti?
2012-05-06
11:25 assas wrote:
dar siulyciau pasizureti y astra visai patvarios ir gana konfortiskos auto
na del astros. hm... kalbam apie tuos modelius kurie ejo kelintais metais? pvz 99m.? jei taip, tai visi dyzeliai yra prasti, nebent vienintelis "nevala" 1.7 50kw, senasis vokiskas motoras visi kiti tai nu i nafik, ekonomijos 0. del benzininiu motoru, tai tik vienintelis 1.6 visi kiti irgi netike, pas juos stovi siemens elektra irgi nafik, neduok diev kad kas nors suges, aj geriau opelio isvis neimk, nepasizymi jie labai jau dideliu patikimumu
assas
3586 / 0
2012-05-06 11:44
2012-05-05
17:18 wrote:
Sveiki, gal galite patarti kokia masina verta pirkti jaunai merginai, studentei, pradedanciai vairuotojai? domina nedideli automobiliai, ar verta galvoti apie Toyota Yaris? o gal turite kitu siulymu, i kokius niunasius atsizvegti?
2012-05-06
11:25 assas wrote:
dar siulyciau pasizureti y astra visai patvarios ir gana konfortiskos auto
2012-05-06
11:38 wrote:
na del astros. hm... kalbam apie tuos modelius kurie ejo kelintais metais? pvz 99m.? jei taip, tai visi dyzeliai yra prasti, nebent vienintelis "nevala" 1.7 50kw, senasis vokiskas motoras :) visi kiti tai nu i nafik, ekonomijos 0. del benzininiu motoru, tai tik vienintelis 1.6 visi kiti irgi netike, pas juos stovi siemens elektra irgi nafik, neduok diev kad kas nors suges, aj geriau opelio isvis neimk, nepasizymi jie labai jau dideliu patikimumu
pasakyk ko blogas isuzi matoras?kas is elektronikos butent nelaiko?2l ecotec kely valgo 7 mieste 9-10L.benzo.tai gal audi maziau valgo ar vw maziau?
User
2012-05-06 11:57
2012-05-06
11:25 assas wrote:
dar siulyciau pasizureti y astra visai patvarios ir gana konfortiskos auto
2012-05-06
11:38 wrote:
na del astros. hm... kalbam apie tuos modelius kurie ejo kelintais metais? pvz 99m.? jei taip, tai visi dyzeliai yra prasti, nebent vienintelis "nevala" 1.7 50kw, senasis vokiskas motoras :) visi kiti tai nu i nafik, ekonomijos 0. del benzininiu motoru, tai tik vienintelis 1.6 visi kiti irgi netike, pas juos stovi siemens elektra irgi nafik, neduok diev kad kas nors suges, aj geriau opelio isvis neimk, nepasizymi jie labai jau dideliu patikimumu
2012-05-06
11:44 assas wrote:
pasakyk ko blogas isuzi matoras?kas is elektronikos butent nelaiko?2l ecotec kely valgo 7 mieste 9-10L.benzo.tai gal audi maziau valgo ar vw maziau?
rasinelis mano kolegos del isuzu:
Pirmoj eilej, tai dauguma zmoniu isvis isgirde 1.7 varikli mano, jog jis opel...aisku yra ir opelio, bet yra ir ne opelio, bet jie visi galvoja apie 1 senaji opelio varikli-kuris galima sakyti yra pats primitiviausias be jokiu elektroniku ir pan. Bebejo, jis gan patikimas-nes tiesiog nera kam gesti, to variklio viena didziausiu bedu-galvos, bet tai nera masine problema, bet tai silpniausia vieta tiesiog...toliau tai nedideles bedeles kuriom negaleciau pavadinti to variklio bedom, nes tai normalus eksplotaciniai dalykai ir tiek. Si varikli randam astroj f, vectroj a, corsoj ir panasiai, aisku, dar yra ir senasis ISUZU, bet i antikvarus nematau reikalo gilntis ....98m, isejus astros G modeliui buvo galima isigyti 2.0 arba 1.7 opelio varikli, bet sis jau turejo elektrini siurblio valdyma vp44( kuri taip pat turejo ir 2.0 variklis) cia atsirado nauja silpna vieta-tai elektronikos gedimas, aisku, dabar tai kainuoja 200lt ir tiek, bet pradzioj tai buvo kosmines kainos(po 2000lt ir daugiau, o remotavo 1 vietoj LT tik), bet nereikia sios bedos nurasyti opeliui-ka dauguma ir daro-sakydami „opel siurbliai nelaiko“ tiksliau butu pasakyti, jog tai siurblio BOCH gamintojo beda, nes tai jo siurblys...beto, tai velgi nera tik i opelius montuojamas siurblys, tokios pacios bedos su tais siurbliais yra ir audi, rover, nissan ir t.t. ir netgi bmw-tik siurbliai aisku netinka vienas kitam, tiesiog toks pats siurblio modelis tik-VP44....einam toliau...2000.03men buvo VISISKAI nutraukta i opel deti 1.7 opelini varikli, nuo tos datos 1.7 agregatas ISUZU (va cia zmones daznai ir pasimauna, galvodami, jog tai opel variklis, speju del tos pacios kubaturos, bet dar daznai girdziu tokius zodzius: gi ant variklio dangtelio parasyta OPEL -na cia jau naivumo virsune, mano nuomone, bet tokiu labai daug girdejes, su vienu net daejom iki lazybu). Taigi turime 1.7-16V DTI ISUZU motora nuo 2000.03men su 55kw..... Mano nuomone, labai daug silpnu vietu turintis agregatas....baisiausia-tepalo siurblio skyvo nusisukimas, ko pasekoje daznai variklis tampa neremontuojamas(be tepimo uzvelia cilindrus su stumokliais, persokes dirzas sulanksto voztuvus, daznai voztuvai ismusa veleneliu krumpliuku pozicijas-cia irgi idomi beda: kai dauguma gamintoju velenelius voztuvu daro vienalycius, tai siame variklyje krumpliukai tiesiog uzmauti ant pilnavidurio vamzdzio-uztenka voztuvams stipriau isiremti i krumpliukus ir jie "issilaksto"-atstatymas ju atgal i pozicijas praktiksai neimanomas)....toliau: silpnos greiciu dezes-galinio guolio bedos, nors indetiskos ir astros G su 1.7 opeliniu, bet anuose bedu kaip ir nera, o sitam-jau bira, manyciau neatlaiko apkrovu, nes pirmine buvo skaiciuojama zymiai mazesnei galei astroj G...Labai daznai birancios turbinos-viena is didesniu bedu irgi sakyciau. ITIN DAUG BEDU pas si isuzu su kompiuteriais(variklio bei siurblio valdymo)...Manau, jog pagrindine ju birejimo beda, tai ju lokacines vietos, na tiesiog pastovei veikiami nesvarumais, ivairais varvanciais skysciais nuo variklio ir t.t., manau jei jie butu pakavoti saugioj vietoj, tu bedu su jais liktu daugiau nei per puse maziau. Reiktu labai ivertinti sio variklio plovima plovykloj(ne vienas po tokios proceduros is plovyklos buvo istrauktas tik sniuru-poto seka kompiuterio keitimas....Starteris bei generatorius nera sukurtas ilgam tarnavimui, daznam tenka prisiminti apie siu mazgu remonta(vien paziurejus i starterio dydi, galima speti, jog ilgai jis netarnaus-itin mazo dydzio)....generatorius turi tokia papildoma kvaila funkcija, jog eina kartu su vakumine pompa kuria jis suka, tad uztenka jog jums suges vakumine pompa, o reziume pirksite ja kartu su kitu generatoriu, nes tai vienas mazgas. Dabar viena is stipresniu vietu (turbut vienintele)-tai kuro siurblys, itin retai birantys, atsakymas kodel?-na tiesiog problematiska vieta-siurblio kompas yra kaip atskira detale, o mechanine laiko -kaip ir daugumos masinu ....siurblius dazniausiai keicia joms del vienos itin daznai pasitaikancios bedos, tokios, jog pro siurblio viena is davikliu(rudos spalvos) praledizia saliarka, na ten toks fenometas, ne tai kad pro sonus ji begtu, bet bega tiosiog numovus fiske is vidaus-pramusa ta pastika kiaurai....na ten viskas vyksta kapsejimu....na o is to kapsejimo prasideda bedos: pradeda saliarka kristi i apacia, ant laidu esanciu po siurbliu, o ten sumontuotas kuro siurblio valdymo blokas-kiek jis tarnaus mirkomas saliarkos?-tikrai neilgai....dar kuras ne tik krenta, bet "lipa" ir i virsu per laidus-pasiekia ir variklio kompa-rezultata turbut nuspejat patys....siaip sita kuro praleidimo beda yra is 10 pas kokias 7-8 astras net....na apie sio variklio pagrindines bedas kaip ir viskas, aisku yra ju ir dar, bet cia pagrindas.....Sis variklis montuojamas buvo iki 2004m, tiksliau iki astros H....tada pasirode naujesni 1.7 varikliai, zymimi kaip CDTI dveju variantu (59 ir 74kw), tiesa, 59kw cdti dar galima rasti ir astroj g paskutiniu metu 2003-2004m, bet tai itin retas modelis. Galima sakyti, jog sitie varikliai yra astru H, merivu, corsu....na modeliu nuo 2004m. Taigi pakalbam apie siuos variklius, is principo variklis beveik toks kaip ir mano daug aprasytas dabar, konstrukcija tik kita, bet bedos-TOS PACIOS , kas naujo siame variklyje?-kaip ir viskas kitka(velenas, stumokliai, galva ir t.t.)-bet bedos tos pacios. Pagrindine naujiena-tai kuro sistema...taip vadinama "COMON RAIL", arba kad aiskiau butu, j og su elektroniniais purkstukais, na cia jau bedos su jais kaip ir visais kitais tokio tipo kuro sistemom ir kituose modeliuose, tik reiktu pamineti, jog kuro sistemos opel su 1.7cdti cia buna 2 gamintoju: BOCH ir DENSO.....pliusa deciau BOCH, patikimesne, o svarbiausiai remontuoja-nes BOCH duoda pardavimui visas pursktuko dalys, tad sugedus pursktukui ji visada gali susiremontuoti nauja detale, DENSO-to nera, duoda tik kelias smulkmenas, tad sugedo-ieskai kito purstuko arba kito donoro...Bedos su varikliu irgi isliko tos pacios-turiu omenyje tepalo siurblio skyvo nusisukima....starteriai, generatoriai-montuojami inentiskai tie patys, tad bedos tos pacios, turbinos beda isliko....greiciu dezes naujesnes, yra 5 ir 6 begiu. Siuose varikliuose jau turime taip vadinama plaukiojancia sankaba su savo bedom kaip ir visuose masinose su tokiom. Paminetina, jog dingo bedos su kompiuteriais, ju cia maziau, o ir vieta kita, tad turbut vieninteli dalyka ka isprende astroj H su ISUZU varikliais.....Taigi viska rezumuojant: astoj G su 1.7 55kw bedu buvo daug....isleide astra H isprende tik viena is ju (mano pamineti kompai), taciau atsirado dvigubai daugiau nauju bedu (pursktukai, plaukiojanti sankaba...)-bet sita beda ne astros H, o visu naujesniu dyzeliu....
Siek tiek apie 1.9cdti variklius....modifikacijos ju apskirtai opel yra 3(pagal galinguma), kaip ne keista, pati galingiausia 110kw versija yra pati patikimiausia is ju visu-tiesa, negalvokit, jog variklis 110kw ir tarkim 88kw yra tas pats, jie skirtingi, cia ne tas variantas kai galia isgauta is kompo kitos programos ir didesnes turbinos....nors isoriskai varikliai labai net panasus. Nekalbesiu apie visus atskirai, nes cia reiktu dar tiek pat prirasyti, aprasysiu juos bendrai. Kuro sisterma bebejo irgi cia COMON RAIL, pliusas jog BOCH, pats patys varikliai tikrai geri...daugiau vargo pas juos su davikliukais tik, bet cia nera pasaulio pabaiga....siaip didelis minusas tik, kad masinos su siais varikliais turi taip vadinama DPF/FAP suodziu filtrus, na kad aiskiau butu, tai duslintuvo katalizatorius, tik patobulintas ir su keliais davikliais....na su jais yra bedu, nes esant be tkokima gedimui su jais auto pradeda vaziuoti avariniu rezimu. Ispjauti kaip senuju katalizatoriu ju negalima, nes davikliai fiksuoja n parametru is ju....bebejo, lietuvaiciai gudri tauta, pjauna juos lauk-perprogramuoja kompus kad ju nematytu-tai istikro protingas sprendimas(aisku ne ekologiniu poziuriu), bet bedos visos dingsta tada...Dezes ne stiprioji siu varikliu puse. Siaip bedu tokiu pasikartojanciu sis variklis daug neturi, na genda netgi reciau nei dauguma kitu varikliu.
Tiesa, dar yra ir 1.3cdti....bet ji praleisiu, nes cia pagrinde domina 1.7cdti ir jo silpnos vietos. Pasakysiu tik tiek, kad 1.3 yra panasaus lygio kaip ir 1.7....
apie audi ir vw isvis nekalbu, nori geros masinos? pirk toyota
Pirmoj eilej, tai dauguma zmoniu isvis isgirde 1.7 varikli mano, jog jis opel...aisku yra ir opelio, bet yra ir ne opelio, bet jie visi galvoja apie 1 senaji opelio varikli-kuris galima sakyti yra pats primitiviausias be jokiu elektroniku ir pan. Bebejo, jis gan patikimas-nes tiesiog nera kam gesti, to variklio viena didziausiu bedu-galvos, bet tai nera masine problema, bet tai silpniausia vieta tiesiog...toliau tai nedideles bedeles kuriom negaleciau pavadinti to variklio bedom, nes tai normalus eksplotaciniai dalykai ir tiek. Si varikli randam astroj f, vectroj a, corsoj ir panasiai, aisku, dar yra ir senasis ISUZU, bet i antikvarus nematau reikalo gilntis ....98m, isejus astros G modeliui buvo galima isigyti 2.0 arba 1.7 opelio varikli, bet sis jau turejo elektrini siurblio valdyma vp44( kuri taip pat turejo ir 2.0 variklis) cia atsirado nauja silpna vieta-tai elektronikos gedimas, aisku, dabar tai kainuoja 200lt ir tiek, bet pradzioj tai buvo kosmines kainos(po 2000lt ir daugiau, o remotavo 1 vietoj LT tik), bet nereikia sios bedos nurasyti opeliui-ka dauguma ir daro-sakydami „opel siurbliai nelaiko“ tiksliau butu pasakyti, jog tai siurblio BOCH gamintojo beda, nes tai jo siurblys...beto, tai velgi nera tik i opelius montuojamas siurblys, tokios pacios bedos su tais siurbliais yra ir audi, rover, nissan ir t.t. ir netgi bmw-tik siurbliai aisku netinka vienas kitam, tiesiog toks pats siurblio modelis tik-VP44....einam toliau...2000.03men buvo VISISKAI nutraukta i opel deti 1.7 opelini varikli, nuo tos datos 1.7 agregatas ISUZU (va cia zmones daznai ir pasimauna, galvodami, jog tai opel variklis, speju del tos pacios kubaturos, bet dar daznai girdziu tokius zodzius: gi ant variklio dangtelio parasyta OPEL -na cia jau naivumo virsune, mano nuomone, bet tokiu labai daug girdejes, su vienu net daejom iki lazybu). Taigi turime 1.7-16V DTI ISUZU motora nuo 2000.03men su 55kw..... Mano nuomone, labai daug silpnu vietu turintis agregatas....baisiausia-tepalo siurblio skyvo nusisukimas, ko pasekoje daznai variklis tampa neremontuojamas(be tepimo uzvelia cilindrus su stumokliais, persokes dirzas sulanksto voztuvus, daznai voztuvai ismusa veleneliu krumpliuku pozicijas-cia irgi idomi beda: kai dauguma gamintoju velenelius voztuvu daro vienalycius, tai siame variklyje krumpliukai tiesiog uzmauti ant pilnavidurio vamzdzio-uztenka voztuvams stipriau isiremti i krumpliukus ir jie "issilaksto"-atstatymas ju atgal i pozicijas praktiksai neimanomas)....toliau: silpnos greiciu dezes-galinio guolio bedos, nors indetiskos ir astros G su 1.7 opeliniu, bet anuose bedu kaip ir nera, o sitam-jau bira, manyciau neatlaiko apkrovu, nes pirmine buvo skaiciuojama zymiai mazesnei galei astroj G...Labai daznai birancios turbinos-viena is didesniu bedu irgi sakyciau. ITIN DAUG BEDU pas si isuzu su kompiuteriais(variklio bei siurblio valdymo)...Manau, jog pagrindine ju birejimo beda, tai ju lokacines vietos, na tiesiog pastovei veikiami nesvarumais, ivairais varvanciais skysciais nuo variklio ir t.t., manau jei jie butu pakavoti saugioj vietoj, tu bedu su jais liktu daugiau nei per puse maziau. Reiktu labai ivertinti sio variklio plovima plovykloj(ne vienas po tokios proceduros is plovyklos buvo istrauktas tik sniuru-poto seka kompiuterio keitimas....Starteris bei generatorius nera sukurtas ilgam tarnavimui, daznam tenka prisiminti apie siu mazgu remonta(vien paziurejus i starterio dydi, galima speti, jog ilgai jis netarnaus-itin mazo dydzio)....generatorius turi tokia papildoma kvaila funkcija, jog eina kartu su vakumine pompa kuria jis suka, tad uztenka jog jums suges vakumine pompa, o reziume pirksite ja kartu su kitu generatoriu, nes tai vienas mazgas. Dabar viena is stipresniu vietu (turbut vienintele)-tai kuro siurblys, itin retai birantys, atsakymas kodel?-na tiesiog problematiska vieta-siurblio kompas yra kaip atskira detale, o mechanine laiko -kaip ir daugumos masinu ....siurblius dazniausiai keicia joms del vienos itin daznai pasitaikancios bedos, tokios, jog pro siurblio viena is davikliu(rudos spalvos) praledizia saliarka, na ten toks fenometas, ne tai kad pro sonus ji begtu, bet bega tiosiog numovus fiske is vidaus-pramusa ta pastika kiaurai....na ten viskas vyksta kapsejimu....na o is to kapsejimo prasideda bedos: pradeda saliarka kristi i apacia, ant laidu esanciu po siurbliu, o ten sumontuotas kuro siurblio valdymo blokas-kiek jis tarnaus mirkomas saliarkos?-tikrai neilgai....dar kuras ne tik krenta, bet "lipa" ir i virsu per laidus-pasiekia ir variklio kompa-rezultata turbut nuspejat patys....siaip sita kuro praleidimo beda yra is 10 pas kokias 7-8 astras net....na apie sio variklio pagrindines bedas kaip ir viskas, aisku yra ju ir dar, bet cia pagrindas.....Sis variklis montuojamas buvo iki 2004m, tiksliau iki astros H....tada pasirode naujesni 1.7 varikliai, zymimi kaip CDTI dveju variantu (59 ir 74kw), tiesa, 59kw cdti dar galima rasti ir astroj g paskutiniu metu 2003-2004m, bet tai itin retas modelis. Galima sakyti, jog sitie varikliai yra astru H, merivu, corsu....na modeliu nuo 2004m. Taigi pakalbam apie siuos variklius, is principo variklis beveik toks kaip ir mano daug aprasytas dabar, konstrukcija tik kita, bet bedos-TOS PACIOS , kas naujo siame variklyje?-kaip ir viskas kitka(velenas, stumokliai, galva ir t.t.)-bet bedos tos pacios. Pagrindine naujiena-tai kuro sistema...taip vadinama "COMON RAIL", arba kad aiskiau butu, j og su elektroniniais purkstukais, na cia jau bedos su jais kaip ir visais kitais tokio tipo kuro sistemom ir kituose modeliuose, tik reiktu pamineti, jog kuro sistemos opel su 1.7cdti cia buna 2 gamintoju: BOCH ir DENSO.....pliusa deciau BOCH, patikimesne, o svarbiausiai remontuoja-nes BOCH duoda pardavimui visas pursktuko dalys, tad sugedus pursktukui ji visada gali susiremontuoti nauja detale, DENSO-to nera, duoda tik kelias smulkmenas, tad sugedo-ieskai kito purstuko arba kito donoro...Bedos su varikliu irgi isliko tos pacios-turiu omenyje tepalo siurblio skyvo nusisukima....starteriai, generatoriai-montuojami inentiskai tie patys, tad bedos tos pacios, turbinos beda isliko....greiciu dezes naujesnes, yra 5 ir 6 begiu. Siuose varikliuose jau turime taip vadinama plaukiojancia sankaba su savo bedom kaip ir visuose masinose su tokiom. Paminetina, jog dingo bedos su kompiuteriais, ju cia maziau, o ir vieta kita, tad turbut vieninteli dalyka ka isprende astroj H su ISUZU varikliais.....Taigi viska rezumuojant: astoj G su 1.7 55kw bedu buvo daug....isleide astra H isprende tik viena is ju (mano pamineti kompai), taciau atsirado dvigubai daugiau nauju bedu (pursktukai, plaukiojanti sankaba...)-bet sita beda ne astros H, o visu naujesniu dyzeliu....
Siek tiek apie 1.9cdti variklius....modifikacijos ju apskirtai opel yra 3(pagal galinguma), kaip ne keista, pati galingiausia 110kw versija yra pati patikimiausia is ju visu-tiesa, negalvokit, jog variklis 110kw ir tarkim 88kw yra tas pats, jie skirtingi, cia ne tas variantas kai galia isgauta is kompo kitos programos ir didesnes turbinos....nors isoriskai varikliai labai net panasus. Nekalbesiu apie visus atskirai, nes cia reiktu dar tiek pat prirasyti, aprasysiu juos bendrai. Kuro sisterma bebejo irgi cia COMON RAIL, pliusas jog BOCH, pats patys varikliai tikrai geri...daugiau vargo pas juos su davikliukais tik, bet cia nera pasaulio pabaiga....siaip didelis minusas tik, kad masinos su siais varikliais turi taip vadinama DPF/FAP suodziu filtrus, na kad aiskiau butu, tai duslintuvo katalizatorius, tik patobulintas ir su keliais davikliais....na su jais yra bedu, nes esant be tkokima gedimui su jais auto pradeda vaziuoti avariniu rezimu. Ispjauti kaip senuju katalizatoriu ju negalima, nes davikliai fiksuoja n parametru is ju....bebejo, lietuvaiciai gudri tauta, pjauna juos lauk-perprogramuoja kompus kad ju nematytu-tai istikro protingas sprendimas(aisku ne ekologiniu poziuriu), bet bedos visos dingsta tada...Dezes ne stiprioji siu varikliu puse. Siaip bedu tokiu pasikartojanciu sis variklis daug neturi, na genda netgi reciau nei dauguma kitu varikliu.
Tiesa, dar yra ir 1.3cdti....bet ji praleisiu, nes cia pagrinde domina 1.7cdti ir jo silpnos vietos. Pasakysiu tik tiek, kad 1.3 yra panasaus lygio kaip ir 1.7....
apie audi ir vw isvis nekalbu, nori geros masinos? pirk toyota
assas
3586 / 0
2012-05-06 12:07
2012-05-06
11:38 wrote:
na del astros. hm... kalbam apie tuos modelius kurie ejo kelintais metais? pvz 99m.? jei taip, tai visi dyzeliai yra prasti, nebent vienintelis "nevala" 1.7 50kw, senasis vokiskas motoras :) visi kiti tai nu i nafik, ekonomijos 0. del benzininiu motoru, tai tik vienintelis 1.6 visi kiti irgi netike, pas juos stovi siemens elektra irgi nafik, neduok diev kad kas nors suges, aj geriau opelio isvis neimk, nepasizymi jie labai jau dideliu patikimumu
2012-05-06
11:44 assas wrote:
pasakyk ko blogas isuzi matoras?kas is elektronikos butent nelaiko?2l ecotec kely valgo 7 mieste 9-10L.benzo.tai gal audi maziau valgo ar vw maziau?
2012-05-06
11:57 wrote:
rasinelis mano kolegos del isuzu:
Pirmoj eilej, tai dauguma zmoniu isvis isgirde 1.7 varikli mano, jog jis opel...aisku yra ir opelio, bet yra ir ne opelio, bet jie visi galvoja apie 1 senaji opelio varikli-kuris galima sakyti yra pats primitiviausias be jokiu elektroniku ir pan. Bebejo, jis gan patikimas-nes tiesiog nera kam gesti, to variklio viena didziausiu bedu-galvos, bet tai nera masine problema, bet tai silpniausia vieta tiesiog...toliau tai nedideles bedeles kuriom negaleciau pavadinti to variklio bedom, nes tai normalus eksplotaciniai dalykai ir tiek. Si varikli randam astroj f, vectroj a, corsoj ir panasiai, aisku, dar yra ir senasis ISUZU, bet i antikvarus nematau reikalo gilntis ....98m, isejus astros G modeliui buvo galima isigyti 2.0 arba 1.7 opelio varikli, bet sis jau turejo elektrini siurblio valdyma vp44( kuri taip pat turejo ir 2.0 variklis) cia atsirado nauja silpna vieta-tai elektronikos gedimas, aisku, dabar tai kainuoja 200lt ir tiek, bet pradzioj tai buvo kosmines kainos(po 2000lt ir daugiau, o remotavo 1 vietoj LT tik), bet nereikia sios bedos nurasyti opeliui-ka dauguma ir daro-sakydami „opel siurbliai nelaiko“ tiksliau butu pasakyti, jog tai siurblio BOCH gamintojo beda, nes tai jo siurblys...beto, tai velgi nera tik i opelius montuojamas siurblys, tokios pacios bedos su tais siurbliais yra ir audi, rover, nissan ir t.t. ir netgi bmw-tik siurbliai aisku netinka vienas kitam, tiesiog toks pats siurblio modelis tik-VP44....einam toliau...2000.03men buvo VISISKAI nutraukta i opel deti 1.7 opelini varikli, nuo tos datos 1.7 agregatas ISUZU (va cia zmones daznai ir pasimauna, galvodami, jog tai opel variklis, speju del tos pacios kubaturos, bet dar daznai girdziu tokius zodzius: gi ant variklio dangtelio parasyta OPEL -na cia jau naivumo virsune, mano nuomone, bet tokiu labai daug girdejes, su vienu net daejom iki lazybu). Taigi turime 1.7-16V DTI ISUZU motora nuo 2000.03men su 55kw..... Mano nuomone, labai daug silpnu vietu turintis agregatas....baisiausia-tepalo siurblio skyvo nusisukimas, ko pasekoje daznai variklis tampa neremontuojamas(be tepimo uzvelia cilindrus su stumokliais, persokes dirzas sulanksto voztuvus, daznai voztuvai ismusa veleneliu krumpliuku pozicijas-cia irgi idomi beda: kai dauguma gamintoju velenelius voztuvu daro vienalycius, tai siame variklyje krumpliukai tiesiog uzmauti ant pilnavidurio vamzdzio-uztenka voztuvams stipriau isiremti i krumpliukus ir jie "issilaksto"-atstatymas ju atgal i pozicijas praktiksai neimanomas)....toliau: silpnos greiciu dezes-galinio guolio bedos, nors indetiskos ir astros G su 1.7 opeliniu, bet anuose bedu kaip ir nera, o sitam-jau bira, manyciau neatlaiko apkrovu, nes pirmine buvo skaiciuojama zymiai mazesnei galei astroj G...Labai daznai birancios turbinos-viena is didesniu bedu irgi sakyciau. ITIN DAUG BEDU pas si isuzu su kompiuteriais(variklio bei siurblio valdymo)...Manau, jog pagrindine ju birejimo beda, tai ju lokacines vietos, na tiesiog pastovei veikiami nesvarumais, ivairais varvanciais skysciais nuo variklio ir t.t., manau jei jie butu pakavoti saugioj vietoj, tu bedu su jais liktu daugiau nei per puse maziau. Reiktu labai ivertinti sio variklio plovima plovykloj(ne vienas po tokios proceduros is plovyklos buvo istrauktas tik sniuru-poto seka kompiuterio keitimas....Starteris bei generatorius nera sukurtas ilgam tarnavimui, daznam tenka prisiminti apie siu mazgu remonta(vien paziurejus i starterio dydi, galima speti, jog ilgai jis netarnaus-itin mazo dydzio)....generatorius turi tokia papildoma kvaila funkcija, jog eina kartu su vakumine pompa kuria jis suka, tad uztenka jog jums suges vakumine pompa, o reziume pirksite ja kartu su kitu generatoriu, nes tai vienas mazgas. Dabar viena is stipresniu vietu (turbut vienintele)-tai kuro siurblys, itin retai birantys, atsakymas kodel?-na tiesiog problematiska vieta-siurblio kompas yra kaip atskira detale, o mechanine laiko -kaip ir daugumos masinu ....siurblius dazniausiai keicia joms del vienos itin daznai pasitaikancios bedos, tokios, jog pro siurblio viena is davikliu(rudos spalvos) praledizia saliarka, na ten toks fenometas, ne tai kad pro sonus ji begtu, bet bega tiosiog numovus fiske is vidaus-pramusa ta pastika kiaurai....na ten viskas vyksta kapsejimu....na o is to kapsejimo prasideda bedos: pradeda saliarka kristi i apacia, ant laidu esanciu po siurbliu, o ten sumontuotas kuro siurblio valdymo blokas-kiek jis tarnaus mirkomas saliarkos?-tikrai neilgai....dar kuras ne tik krenta, bet "lipa" ir i virsu per laidus-pasiekia ir variklio kompa-rezultata turbut nuspejat patys....siaip sita kuro praleidimo beda yra is 10 pas kokias 7-8 astras net....na apie sio variklio pagrindines bedas kaip ir viskas, aisku yra ju ir dar, bet cia pagrindas.....Sis variklis montuojamas buvo iki 2004m, tiksliau iki astros H....tada pasirode naujesni 1.7 varikliai, zymimi kaip CDTI dveju variantu (59 ir 74kw), tiesa, 59kw cdti dar galima rasti ir astroj g paskutiniu metu 2003-2004m, bet tai itin retas modelis. Galima sakyti, jog sitie varikliai yra astru H, merivu, corsu....na modeliu nuo 2004m. Taigi pakalbam apie siuos variklius, is principo variklis beveik toks kaip ir mano daug aprasytas dabar, konstrukcija tik kita, bet bedos-TOS PACIOS , kas naujo siame variklyje?-kaip ir viskas kitka(velenas, stumokliai, galva ir t.t.)-bet bedos tos pacios. Pagrindine naujiena-tai kuro sistema...taip vadinama "COMON RAIL", arba kad aiskiau butu, j og su elektroniniais purkstukais, na cia jau bedos su jais kaip ir visais kitais tokio tipo kuro sistemom ir kituose modeliuose, tik reiktu pamineti, jog kuro sistemos opel su 1.7cdti cia buna 2 gamintoju: BOCH ir DENSO.....pliusa deciau BOCH, patikimesne, o svarbiausiai remontuoja-nes BOCH duoda pardavimui visas pursktuko dalys, tad sugedus pursktukui ji visada gali susiremontuoti nauja detale, DENSO-to nera, duoda tik kelias smulkmenas, tad sugedo-ieskai kito purstuko arba kito donoro...Bedos su varikliu irgi isliko tos pacios-turiu omenyje tepalo siurblio skyvo nusisukima....starteriai, generatoriai-montuojami inentiskai tie patys, tad bedos tos pacios, turbinos beda isliko....greiciu dezes naujesnes, yra 5 ir 6 begiu. Siuose varikliuose jau turime taip vadinama plaukiojancia sankaba su savo bedom kaip ir visuose masinose su tokiom. Paminetina, jog dingo bedos su kompiuteriais, ju cia maziau, o ir vieta kita, tad turbut vieninteli dalyka ka isprende astroj H su ISUZU varikliais.....Taigi viska rezumuojant: astoj G su 1.7 55kw bedu buvo daug....isleide astra H isprende tik viena is ju (mano pamineti kompai), taciau atsirado dvigubai daugiau nauju bedu (pursktukai, plaukiojanti sankaba...)-bet sita beda ne astros H, o visu naujesniu dyzeliu....
Siek tiek apie 1.9cdti variklius....modifikacijos ju apskirtai opel yra 3(pagal galinguma), kaip ne keista, pati galingiausia 110kw versija yra pati patikimiausia is ju visu-tiesa, negalvokit, jog variklis 110kw ir tarkim 88kw yra tas pats, jie skirtingi, cia ne tas variantas kai galia isgauta is kompo kitos programos ir didesnes turbinos....nors isoriskai varikliai labai net panasus. Nekalbesiu apie visus atskirai, nes cia reiktu dar tiek pat prirasyti, aprasysiu juos bendrai. Kuro sisterma bebejo irgi cia COMON RAIL, pliusas jog BOCH, pats patys varikliai tikrai geri...daugiau vargo pas juos su davikliukais tik, bet cia nera pasaulio pabaiga....siaip didelis minusas tik, kad masinos su siais varikliais turi taip vadinama DPF/FAP suodziu filtrus, na kad aiskiau butu, tai duslintuvo katalizatorius, tik patobulintas ir su keliais davikliais....na su jais yra bedu, nes esant be tkokima gedimui su jais auto pradeda vaziuoti avariniu rezimu. Ispjauti kaip senuju katalizatoriu ju negalima, nes davikliai fiksuoja n parametru is ju....bebejo, lietuvaiciai gudri tauta, pjauna juos lauk-perprogramuoja kompus kad ju nematytu-tai istikro protingas sprendimas(aisku ne ekologiniu poziuriu), bet bedos visos dingsta tada...Dezes ne stiprioji siu varikliu puse. Siaip bedu tokiu pasikartojanciu sis variklis daug neturi, na genda netgi reciau nei dauguma kitu varikliu.
Tiesa, dar yra ir 1.3cdti....bet ji praleisiu, nes cia pagrinde domina 1.7cdti ir jo silpnos vietos. Pasakysiu tik tiek, kad 1.3 yra panasaus lygio kaip ir 1.7....
apie audi ir vw isvis nekalbu, nori geros masinos? pirk toyota :)
Pirmoj eilej, tai dauguma zmoniu isvis isgirde 1.7 varikli mano, jog jis opel...aisku yra ir opelio, bet yra ir ne opelio, bet jie visi galvoja apie 1 senaji opelio varikli-kuris galima sakyti yra pats primitiviausias be jokiu elektroniku ir pan. Bebejo, jis gan patikimas-nes tiesiog nera kam gesti, to variklio viena didziausiu bedu-galvos, bet tai nera masine problema, bet tai silpniausia vieta tiesiog...toliau tai nedideles bedeles kuriom negaleciau pavadinti to variklio bedom, nes tai normalus eksplotaciniai dalykai ir tiek. Si varikli randam astroj f, vectroj a, corsoj ir panasiai, aisku, dar yra ir senasis ISUZU, bet i antikvarus nematau reikalo gilntis ....98m, isejus astros G modeliui buvo galima isigyti 2.0 arba 1.7 opelio varikli, bet sis jau turejo elektrini siurblio valdyma vp44( kuri taip pat turejo ir 2.0 variklis) cia atsirado nauja silpna vieta-tai elektronikos gedimas, aisku, dabar tai kainuoja 200lt ir tiek, bet pradzioj tai buvo kosmines kainos(po 2000lt ir daugiau, o remotavo 1 vietoj LT tik), bet nereikia sios bedos nurasyti opeliui-ka dauguma ir daro-sakydami „opel siurbliai nelaiko“ tiksliau butu pasakyti, jog tai siurblio BOCH gamintojo beda, nes tai jo siurblys...beto, tai velgi nera tik i opelius montuojamas siurblys, tokios pacios bedos su tais siurbliais yra ir audi, rover, nissan ir t.t. ir netgi bmw-tik siurbliai aisku netinka vienas kitam, tiesiog toks pats siurblio modelis tik-VP44....einam toliau...2000.03men buvo VISISKAI nutraukta i opel deti 1.7 opelini varikli, nuo tos datos 1.7 agregatas ISUZU (va cia zmones daznai ir pasimauna, galvodami, jog tai opel variklis, speju del tos pacios kubaturos, bet dar daznai girdziu tokius zodzius: gi ant variklio dangtelio parasyta OPEL -na cia jau naivumo virsune, mano nuomone, bet tokiu labai daug girdejes, su vienu net daejom iki lazybu). Taigi turime 1.7-16V DTI ISUZU motora nuo 2000.03men su 55kw..... Mano nuomone, labai daug silpnu vietu turintis agregatas....baisiausia-tepalo siurblio skyvo nusisukimas, ko pasekoje daznai variklis tampa neremontuojamas(be tepimo uzvelia cilindrus su stumokliais, persokes dirzas sulanksto voztuvus, daznai voztuvai ismusa veleneliu krumpliuku pozicijas-cia irgi idomi beda: kai dauguma gamintoju velenelius voztuvu daro vienalycius, tai siame variklyje krumpliukai tiesiog uzmauti ant pilnavidurio vamzdzio-uztenka voztuvams stipriau isiremti i krumpliukus ir jie "issilaksto"-atstatymas ju atgal i pozicijas praktiksai neimanomas)....toliau: silpnos greiciu dezes-galinio guolio bedos, nors indetiskos ir astros G su 1.7 opeliniu, bet anuose bedu kaip ir nera, o sitam-jau bira, manyciau neatlaiko apkrovu, nes pirmine buvo skaiciuojama zymiai mazesnei galei astroj G...Labai daznai birancios turbinos-viena is didesniu bedu irgi sakyciau. ITIN DAUG BEDU pas si isuzu su kompiuteriais(variklio bei siurblio valdymo)...Manau, jog pagrindine ju birejimo beda, tai ju lokacines vietos, na tiesiog pastovei veikiami nesvarumais, ivairais varvanciais skysciais nuo variklio ir t.t., manau jei jie butu pakavoti saugioj vietoj, tu bedu su jais liktu daugiau nei per puse maziau. Reiktu labai ivertinti sio variklio plovima plovykloj(ne vienas po tokios proceduros is plovyklos buvo istrauktas tik sniuru-poto seka kompiuterio keitimas....Starteris bei generatorius nera sukurtas ilgam tarnavimui, daznam tenka prisiminti apie siu mazgu remonta(vien paziurejus i starterio dydi, galima speti, jog ilgai jis netarnaus-itin mazo dydzio)....generatorius turi tokia papildoma kvaila funkcija, jog eina kartu su vakumine pompa kuria jis suka, tad uztenka jog jums suges vakumine pompa, o reziume pirksite ja kartu su kitu generatoriu, nes tai vienas mazgas. Dabar viena is stipresniu vietu (turbut vienintele)-tai kuro siurblys, itin retai birantys, atsakymas kodel?-na tiesiog problematiska vieta-siurblio kompas yra kaip atskira detale, o mechanine laiko -kaip ir daugumos masinu ....siurblius dazniausiai keicia joms del vienos itin daznai pasitaikancios bedos, tokios, jog pro siurblio viena is davikliu(rudos spalvos) praledizia saliarka, na ten toks fenometas, ne tai kad pro sonus ji begtu, bet bega tiosiog numovus fiske is vidaus-pramusa ta pastika kiaurai....na ten viskas vyksta kapsejimu....na o is to kapsejimo prasideda bedos: pradeda saliarka kristi i apacia, ant laidu esanciu po siurbliu, o ten sumontuotas kuro siurblio valdymo blokas-kiek jis tarnaus mirkomas saliarkos?-tikrai neilgai....dar kuras ne tik krenta, bet "lipa" ir i virsu per laidus-pasiekia ir variklio kompa-rezultata turbut nuspejat patys....siaip sita kuro praleidimo beda yra is 10 pas kokias 7-8 astras net....na apie sio variklio pagrindines bedas kaip ir viskas, aisku yra ju ir dar, bet cia pagrindas.....Sis variklis montuojamas buvo iki 2004m, tiksliau iki astros H....tada pasirode naujesni 1.7 varikliai, zymimi kaip CDTI dveju variantu (59 ir 74kw), tiesa, 59kw cdti dar galima rasti ir astroj g paskutiniu metu 2003-2004m, bet tai itin retas modelis. Galima sakyti, jog sitie varikliai yra astru H, merivu, corsu....na modeliu nuo 2004m. Taigi pakalbam apie siuos variklius, is principo variklis beveik toks kaip ir mano daug aprasytas dabar, konstrukcija tik kita, bet bedos-TOS PACIOS , kas naujo siame variklyje?-kaip ir viskas kitka(velenas, stumokliai, galva ir t.t.)-bet bedos tos pacios. Pagrindine naujiena-tai kuro sistema...taip vadinama "COMON RAIL", arba kad aiskiau butu, j og su elektroniniais purkstukais, na cia jau bedos su jais kaip ir visais kitais tokio tipo kuro sistemom ir kituose modeliuose, tik reiktu pamineti, jog kuro sistemos opel su 1.7cdti cia buna 2 gamintoju: BOCH ir DENSO.....pliusa deciau BOCH, patikimesne, o svarbiausiai remontuoja-nes BOCH duoda pardavimui visas pursktuko dalys, tad sugedus pursktukui ji visada gali susiremontuoti nauja detale, DENSO-to nera, duoda tik kelias smulkmenas, tad sugedo-ieskai kito purstuko arba kito donoro...Bedos su varikliu irgi isliko tos pacios-turiu omenyje tepalo siurblio skyvo nusisukima....starteriai, generatoriai-montuojami inentiskai tie patys, tad bedos tos pacios, turbinos beda isliko....greiciu dezes naujesnes, yra 5 ir 6 begiu. Siuose varikliuose jau turime taip vadinama plaukiojancia sankaba su savo bedom kaip ir visuose masinose su tokiom. Paminetina, jog dingo bedos su kompiuteriais, ju cia maziau, o ir vieta kita, tad turbut vieninteli dalyka ka isprende astroj H su ISUZU varikliais.....Taigi viska rezumuojant: astoj G su 1.7 55kw bedu buvo daug....isleide astra H isprende tik viena is ju (mano pamineti kompai), taciau atsirado dvigubai daugiau nauju bedu (pursktukai, plaukiojanti sankaba...)-bet sita beda ne astros H, o visu naujesniu dyzeliu....
Siek tiek apie 1.9cdti variklius....modifikacijos ju apskirtai opel yra 3(pagal galinguma), kaip ne keista, pati galingiausia 110kw versija yra pati patikimiausia is ju visu-tiesa, negalvokit, jog variklis 110kw ir tarkim 88kw yra tas pats, jie skirtingi, cia ne tas variantas kai galia isgauta is kompo kitos programos ir didesnes turbinos....nors isoriskai varikliai labai net panasus. Nekalbesiu apie visus atskirai, nes cia reiktu dar tiek pat prirasyti, aprasysiu juos bendrai. Kuro sisterma bebejo irgi cia COMON RAIL, pliusas jog BOCH, pats patys varikliai tikrai geri...daugiau vargo pas juos su davikliukais tik, bet cia nera pasaulio pabaiga....siaip didelis minusas tik, kad masinos su siais varikliais turi taip vadinama DPF/FAP suodziu filtrus, na kad aiskiau butu, tai duslintuvo katalizatorius, tik patobulintas ir su keliais davikliais....na su jais yra bedu, nes esant be tkokima gedimui su jais auto pradeda vaziuoti avariniu rezimu. Ispjauti kaip senuju katalizatoriu ju negalima, nes davikliai fiksuoja n parametru is ju....bebejo, lietuvaiciai gudri tauta, pjauna juos lauk-perprogramuoja kompus kad ju nematytu-tai istikro protingas sprendimas(aisku ne ekologiniu poziuriu), bet bedos visos dingsta tada...Dezes ne stiprioji siu varikliu puse. Siaip bedu tokiu pasikartojanciu sis variklis daug neturi, na genda netgi reciau nei dauguma kitu varikliu.
Tiesa, dar yra ir 1.3cdti....bet ji praleisiu, nes cia pagrinde domina 1.7cdti ir jo silpnos vietos. Pasakysiu tik tiek, kad 1.3 yra panasaus lygio kaip ir 1.7....
apie audi ir vw isvis nekalbu, nori geros masinos? pirk toyota :)
galiu pasakyti tiek kad daug netiesos yra apie izusu parasyra.pavaru dezes nelaiko nuo kada?tepalu siurbliai nelaiko nuo kada?skyvas kad nusisuka retas atvejis man nera dar tokio teke tureti kad su tokiu defektu.galvos kodel truksta kaip tu manai?todel kad vandens lygis pakrenta radijatoriuje ir nepaziuri kad truksta ir vaziuoji sau toliau vasara ir dar kokia priekaba prisikabines tai ir truksta galvos nes paciu zmoniu beda.beto dar yra vadinamas toks astunkojis uz galo isuzu variklyje ten plaasmasinis kur sueina daug slangu vandens ten daznai ta plasmase sutrunyje reikia paziureti.toliau neskaiciau apie naujus matorus neturiu tiek laiko
User
2012-05-06 12:18
na cia paminetos bedos kurios dazniausiai nutinka opeliu turetujams, pasiskaityk zaibo rato foruma, ten daug aprasyta apie siuos nuotykius
User
2012-05-06 12:26
toyotos yaris neuzmusamos isviso, jos turi smarves tos mazos masinos daug patvaresnes negu atrodo.. ir sukist ten galima oi kiek daug. ir kainas uztai laiko jos. Kuro sanaudos yariuku juokingos.. focusai tai kiek esu mates pas moteris tai kibirai, viskas subyreje, spidometrai neveikia, viskas luzta, klera blera, isvis tvarkingo focuso nesu mates o gal as isvis mazai mates sakysit.. nezinau..
User
2012-05-06 12:31
2012-05-05
17:18 wrote:
Sveiki, gal galite patarti kokia masina verta pirkti jaunai merginai, studentei, pradedanciai vairuotojai? domina nedideli automobiliai, ar verta galvoti apie Toyota Yaris? o gal turite kitu siulymu, i kokius niunasius atsizvegti?
2012-05-06
11:25 assas wrote:
dar siulyciau pasizureti y astra visai patvarios ir gana konfortiskos auto
2012-05-06
11:38 wrote:
na del astros. hm... kalbam apie tuos modelius kurie ejo kelintais metais? pvz 99m.? jei taip, tai visi dyzeliai yra prasti, nebent vienintelis "nevala" 1.7 50kw, senasis vokiskas motoras :) visi kiti tai nu i nafik, ekonomijos 0. del benzininiu motoru, tai tik vienintelis 1.6 visi kiti irgi netike, pas juos stovi siemens elektra irgi nafik, neduok diev kad kas nors suges, aj geriau opelio isvis neimk, nepasizymi jie labai jau dideliu patikimumu
na nezinau, bet is netikeliu geriau opelis, kalbu netodel kad turiu duabu ecotekai, as ir prisiklauses buvau kad ryja 1.8 tepalus kibirais ir luzta rudija bla bla, supilti pagal lt laaabai neblogi tepalai, ne laso nerija rudis?1997 per 1 metus ne kiek nesikeite, kiek buvo tiek ir yra, cia apie vektra, na apie astra tikrai kaip auto gana nebloga ir kaina gera, palyginus su yariu tas tai kaip guolis 2, man labiau astra, cia tik mano nuomone,
User
2012-05-06 12:36
opeliukai geri, neveltui vokietukai taip ilgai jas stampavo (butent astra G). idomu kaip tos astros 2.0 benzai sport su dujom draugauja, nezinot?
User
2012-05-06 12:39
2012-05-06
12:36 wrote:
opeliukai geri, neveltui vokietukai taip ilgai jas stampavo (butent astra G). idomu kaip tos astros 2.0 benzai sport su dujom draugauja, nezinot?
su IV duja dauguma auto gerai bendrauja
User
2012-05-06 12:40
2012-05-06
12:36 wrote:
opeliukai geri, neveltui vokietukai taip ilgai jas stampavo (butent astra G). idomu kaip tos astros 2.0 benzai sport su dujom draugauja, nezinot?
su IV duja dauguma auto gerai bendrauja
User
2012-06-15 20:22
Kokia Jųsų nuomonė apie automobilius iš Belgijos? ar verta žiūrėti parvarytus iš ten? girdėjau nuomonę, kad nepatikima, nes ten nėra žiemos ir važinėjant žiemą čia pradeda greit rūdyti. Ar tikrai geriau žiūrėti iš kokios Vokietijos?
User
2012-06-15 21:22
Siulau x6, nediduke tik 4 sedimos vietos, is savininku negirdet susiskundimu kad kazkas genda ar rudija, pastaruoju metu gan populiari tarp merginu, na gal labiau namu seimininkiu parasyk bent uz kokia suma ieskai ar kaina nesvarbu?
User
2012-06-15 22:10
2012-06-15
21:22 wrote:
Siulau x6, nediduke tik 4 sedimos vietos, is savininku negirdet susiskundimu kad kazkas genda ar rudija, pastaruoju metu gan populiari tarp merginu, na gal labiau namu seimininkiu :lol: parasyk bent uz kokia suma ieskai ar kaina nesvarbu?
siap siulyciau koki "kibira" nusipirkti.ta prasme nedidele mazo litrazo masina.kai jau bus stazas vairavimo ne "popierinis" 2metai ar kiek teises isilaikius o realus vairavimo stazas tada jau gali kazka rimciau ziureti..pagal gabaritus masinos ir tt.nes is karto sedus prie "karves" vairo pagal gabaritus masinos, tikrai manau ne vienas zilas plaukas atsiras kol ipras vairuoti ir tt dar jei kokiam didmiesti gyvena parkavimo problemos ir tt.
User
2012-06-26 14:13
AČIŪ visiems už pastebėjimus patarimus ir pamokymus! pagaliau nusipirkau mašiniuką, tai Toytota Yaris, tikiuosi bėdų nekils, o jei ką, bandysiu atsakymo ieškoti vėl čia - forume visiems geros ir ratuotos vasaros!
User
2012-06-26 14:20
2012-06-26
14:13 wrote:
AČIŪ visiems už pastebėjimus patarimus ir pamokymus! :) pagaliau nusipirkau mašiniuką, tai Toytota Yaris, tikiuosi bėdų nekils, o jei ką, bandysiu atsakymo ieškoti vėl čia - forume :)visiems geros ir ratuotos vasaros!:thumbup:
foto imesk savo masinos aptarsim ar gerai atrodo
User
2012-08-19 18:30
Svarbiausia kad pačiai patiktų automobilis. Atsisėsi, pravažiuoji ir viskas. Turi jaust mašiną. Geriau išmokt su prastesne, nes nieks nėra apsaugotas nuo nubrozdinimų. Žodžiu pati pajausi kuri yra gera
User
2013-11-26 11:59
As tai siulyciau Toyota Yaris, maniske iki siol kaifuoja. Tai ir as laimingas
O siaip 1.4 D4D labai pasiteisine - ir kuro mazai ima. 5l mieste, tai studentams kaip tik.
O siaip 1.4 D4D labai pasiteisine - ir kuro mazai ima. 5l mieste, tai studentams kaip tik.
User
2013-11-26 12:02
Megane nemanau kad gera.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
User
2013-11-26 12:18
Del Opeliu.
Bandziau suvazineti per 10 metu ISUZU 1.7 TDi 60kW, tai kad nors kas butu atsitike varikliui, iki siol eina, ir trauke puikiai pagal savo galia, tampiau masinas, namelius, priekababas pakrautas 1t ir daugiau, is grioviu istampiau transitus visokius ir t.t.
Na bet cia tie senieji 1991-1997 metu.
Opel AG varikliai (ne ISUZU) tai buki kaip kelmai, kiek sedau prie vairo, visada nusivyliau. Nors gal ir negenda...
Nauju nezinau, turbut jau gal ir yra bedos.
Siaip Opel Astra yra vykes modelis, kalbu apie 1991-1997. Genda nedaug, remontas nebrangus, na bet su toyota nera ko net lygint...
Bandziau suvazineti per 10 metu ISUZU 1.7 TDi 60kW, tai kad nors kas butu atsitike varikliui, iki siol eina, ir trauke puikiai pagal savo galia, tampiau masinas, namelius, priekababas pakrautas 1t ir daugiau, is grioviu istampiau transitus visokius ir t.t.
Na bet cia tie senieji 1991-1997 metu.
Opel AG varikliai (ne ISUZU) tai buki kaip kelmai, kiek sedau prie vairo, visada nusivyliau. Nors gal ir negenda...
Nauju nezinau, turbut jau gal ir yra bedos.
Siaip Opel Astra yra vykes modelis, kalbu apie 1991-1997. Genda nedaug, remontas nebrangus, na bet su toyota nera ko net lygint...
stepanofff
299 / 0
2013-11-26 12:48
golf4 audi a3 1.9 TDI
arba toyota yaris 4 duru
arba toyota yaris 4 duru
maumas
7658 / 0
2013-11-26 12:58
2013-11-26
12:02 wrote:
Megane nemanau kad gera.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
Ziaurus tavo sapnaiKapotas nuimamas, ne pakeliammas, bet kad tepala patikrint ir langu skysti ipilt, tai nereikia jo kilnot kasdien.Dar karta apziurek
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-11-26 13:11
2013-11-26
12:02 wrote:
Megane nemanau kad gera.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
2013-11-26
12:58 maumas wrote:
Ziaurus tavo sapnai:lol:Kapotas nuimamas, ne pakeliammas, bet kad tepala patikrint ir langu skysti ipilt, tai nereikia jo kilnot kasdien.Dar karta apziurek:lol:
Tai tavo ziaurus. Kaip galima nuimineti kapota? sunku buvo pakeliama padaryt?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
maumas
7658 / 0
2013-11-26 13:19
2013-11-26
12:02 wrote:
Megane nemanau kad gera.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
O va A2 yra per brangi, neverta savo pinigu, ir zinai, kad langu skysciui ar tepalui ptikrint reik ardyt priekines groteles ir kapota NUIMTI, tai ka as zinau...
yaris tikrai geriau.
2013-11-26
12:58 maumas wrote:
Ziaurus tavo sapnai:lol:Kapotas nuimamas, ne pakeliammas, bet kad tepala patikrint ir langu skysti ipilt, tai nereikia jo kilnot kasdien.Dar karta apziurek:lol:
2013-11-26
13:11 wrote:
Tai tavo ziaurus. Kaip galima nuimineti kapota? sunku buvo pakeliama padaryt?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
tau taip atrodo, kai kure sita masina-atrode kitaip.Pasigoolink, suzinosi.Man asmeniskai, tai atrodo labiau juokingai.Na, keistokas sprendimas, bet ir daugiau masinu turi keistoku sprendimu, tiesa, sitas labai krenta i akis.Kai vazinejama nauja masina, tai nereikia kasdien po ja landziot, tai visu pirma.O kad kazkam nepatinka tokie sprendimai, tai dar nereiskia, kad masina nieko verta...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-11-26 13:37
2013-11-26
12:58 maumas wrote:
Ziaurus tavo sapnai:lol:Kapotas nuimamas, ne pakeliammas, bet kad tepala patikrint ir langu skysti ipilt, tai nereikia jo kilnot kasdien.Dar karta apziurek:lol:
2013-11-26
13:11 wrote:
Tai tavo ziaurus. Kaip galima nuimineti kapota? sunku buvo pakeliama padaryt?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
2013-11-26
13:19 maumas wrote:
tau taip atrodo, kai kure sita masina-atrode kitaip.Pasigoolink, suzinosi.Man asmeniskai, tai atrodo labiau juokingai.Na, keistokas sprendimas, bet ir daugiau masinu turi keistoku sprendimu, tiesa, sitas labai krenta i akis.Kai vazinejama nauja masina, tai nereikia kasdien po ja landziot, tai visu pirma.O kad kazkam nepatinka tokie sprendimai, tai dar nereiskia, kad masina nieko verta...
taip, sprendimas vertas "amziaus nesamones" prizo.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
maumas
7658 / 0
2013-11-26 16:08
2013-11-26
13:11 wrote:
Tai tavo ziaurus. Kaip galima nuimineti kapota? sunku buvo pakeliama padaryt?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
XXI amzius ar gal balanos gadyne, kad kapota nuiminet?
2013-11-26
13:19 maumas wrote:
tau taip atrodo, kai kure sita masina-atrode kitaip.Pasigoolink, suzinosi.Man asmeniskai, tai atrodo labiau juokingai.Na, keistokas sprendimas, bet ir daugiau masinu turi keistoku sprendimu, tiesa, sitas labai krenta i akis.Kai vazinejama nauja masina, tai nereikia kasdien po ja landziot, tai visu pirma.O kad kazkam nepatinka tokie sprendimai, tai dar nereiskia, kad masina nieko verta...
2013-11-26
13:37 wrote:
taip, sprendimas vertas "amziaus nesamones" prizo.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
As rinkciaus A2, nes man ji kaip dizaino pavyzdys.Detaliau-nei su audi, nei su yariu nesu susipazines.Vienok, abu kibirai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-11-26 16:19
2013-11-26
13:19 maumas wrote:
tau taip atrodo, kai kure sita masina-atrode kitaip.Pasigoolink, suzinosi.Man asmeniskai, tai atrodo labiau juokingai.Na, keistokas sprendimas, bet ir daugiau masinu turi keistoku sprendimu, tiesa, sitas labai krenta i akis.Kai vazinejama nauja masina, tai nereikia kasdien po ja landziot, tai visu pirma.O kad kazkam nepatinka tokie sprendimai, tai dar nereiskia, kad masina nieko verta...
2013-11-26
13:37 wrote:
taip, sprendimas vertas "amziaus nesamones" prizo.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
2013-11-26
16:08 maumas wrote:
As rinkciaus A2, nes man ji kaip dizaino pavyzdys.Detaliau-nei su audi, nei su yariu nesu susipazines.Vienok, abu kibirai:lol:
Ziurint ka vadini kibiru, ar del dydzio ar del ko?
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
maumas
7658 / 0
2013-11-26 16:48
2013-11-26
13:37 wrote:
taip, sprendimas vertas "amziaus nesamones" prizo.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
Masina nera bloga tikrai. Esme - per brangi pagal savo savybes.
Pvz lyginant A2 ir Yari, Yaris laimi i vienus vartus.
2013-11-26
16:08 maumas wrote:
As rinkciaus A2, nes man ji kaip dizaino pavyzdys.Detaliau-nei su audi, nei su yariu nesu susipazines.Vienok, abu kibirai:lol:
2013-11-26
16:19 wrote:
Ziurint ka vadini kibiru, ar del dydzio ar del ko?
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
ne del apdailosKibiras yra nepriklausomai nuo gamintojo, jei sveria maziau 1200kg tuscias ir nera bent 1.8 variklio.Labai pasijaucia ilgesnese kelionese.Bet is kitos puses, tokios masinos labai patrauklios didmiesciu gyventojams.del degalu sanaudu, parkavimo erdves, na ir kas pas mus dar nera aktualu keliu mokesciu ir draudimo.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-11-26 17:55
2013-11-26
16:08 maumas wrote:
As rinkciaus A2, nes man ji kaip dizaino pavyzdys.Detaliau-nei su audi, nei su yariu nesu susipazines.Vienok, abu kibirai:lol:
2013-11-26
16:19 wrote:
Ziurint ka vadini kibiru, ar del dydzio ar del ko?
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
Nes pvz su vW salono kokybe nera ko lygint, toyota daug geresnes ir paneles ir sedynes ir kt. nepigiai padaryta.
2013-11-26
16:48 maumas wrote:
ne del apdailos:lol:Kibiras yra nepriklausomai nuo gamintojo, jei sveria maziau 1200kg tuscias ir nera bent 1.8 variklio.Labai pasijaucia ilgesnese kelionese.Bet is kitos puses, tokios masinos labai patrauklios didmiesciu gyventojams.del degalu sanaudu, parkavimo erdves, na ir kas pas mus dar nera aktualu keliu mokesciu ir draudimo.
A na tada aisku. Man kibiras kuris barska tarska, tai yaris ne toks. O ilgoms turiu subaru outback, oda, elaktra, klima ir t.t. Bet teko ir su yaris pavaziuot i klaipeda atgal - sakyciau visai patogu, gerai ivertinau, nes galvojau kaip kiti sake - nutirpsta koja, "kibiras" ir t.t. Nei velnio, viskas ciki ir sedynes labai patogios, ir nepavargau. Nzn kaip bus su 6h+ kelionem, bet 3h kelione be problemu.
Your message |
|