User
2009-11-29 11:54
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2009-11-29 17:07
Dedu du minusus 1.Dyzel vietoj to kad butu 2l turbo benzas 2.Universalas bet kiekvienam savo
User
2009-12-12 12:21
cia nakti susapnavai
User
2009-12-28 20:18
User
2010-01-02 20:14
User
2010-01-12 21:26
Labai faina mašina
User
2010-01-12 21:32
kokia cia masina matai?
User
2010-01-12 21:35
Volvo o ka ??? man labai patinka Švedus, Volv SAAB ir pan.
User
2010-01-12 21:39
924, nusvaigai del variklio.sitas 2.5 tdi vokiecio variklis yra milijoninis, traukos ir ekonomiskumo atvzvilgiu nelabai yra kas geriau
User
2010-01-12 21:42
be to, su benzinu - malkas pjaut, su dujom - blynus kept, su dyzeliu - vaziuot
User
2010-01-12 21:48
su elektra vaziuot ateityje, pamirskit ta nafta
User
2010-01-12 21:49
2010-01-12
21:42 wrote:
be to, su benzinu - malkas pjaut, su dujom - blynus kept, su dyzeliu - vaziuot :p
Va taip
User
2010-01-14 17:27
Su dyzeliu ariam zeme kasam griovius ir darom panasius juodus darbus kam ir yra sukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai. Su benzu skrendam, lekiam, vaziuojam draguose, slalomuose... O su dujom darom valgyt arba ekologiskai be juodu dumu sleifo vaziuojam kai neturim pinigu ant benzo. O kas sakys kad ubagai su dujom vaziuoja tai tie kurie vaziuoja dyzelium vistik dar didesni ubagai O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut, o ir ka ten pripjausi jei 50cc dyzelis nei grandines an sinos neprasuks, o ir svers kaip penki benzinai... Ponas oliver gal su savo volvu limona vaziuosit? Jei taip tai jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe Ir seip reik labai nemegt vairuot kad rinktis dyzeli ir dar koki automata...
User
2010-01-14 21:48
924 pritariu tau
User
2010-01-15 01:55
Malonu kad yra pritariariantis. Pasirodo ir zemes ukije dyzelis ne stebuklas: triperis tdi tai ne gti http://autoweek.ru/gallery/video/humor/18966/ Ir siaip greiciau ateitu laikas kada bus hibridas: rotorinis benzas + elektra
User
2010-01-15 02:14
2010-01-14
17:27 wrote:
Su dyzeliu ariam zeme kasam griovius ir darom panasius juodus darbus kam ir yra sukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai. Su benzu skrendam, lekiam, vaziuojam draguose, slalomuose... O su dujom darom valgyt arba ekologiskai be juodu dumu sleifo vaziuojam kai neturim pinigu ant benzo. O kas sakys kad ubagai su dujom vaziuoja tai tie kurie vaziuoja dyzelium vistik dar didesni ubagai :D :p O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut, o ir ka ten pripjausi jei 50cc dyzelis nei grandines an sinos neprasuks, o ir svers kaip penki benzinai... Ponas oliver gal su savo volvu limona vaziuosit? Jei taip tai jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe ;) Ir seip reik labai nemegt vairuot kad rinktis dyzeli ir dar koki automata...
totalus LOPAS
User
2010-01-15 02:32
Kokie argumentai edvino lopo?
User
2010-01-15 05:33
2010-01-15
02:32 wrote:
Kokie argumentai edvino lopo?
as matau kad ziniomis gal atsilikes bet paziurek statistika pasaulyje ir lietuvoje kokiu masinu dabar registruoja daugiausiai.. hm.. benzinu varomi auto?? NE!!!! Pamirskit jus jau ta savo benzina, atejo dyzeliu era, ir tarpkitko "ukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai" karksintys tau tipo labai svarbu kas lauke darosi? man asmeniskai visiskai px, svarbu viduje tylu, beja paziurek naujuosius dyzelius, ipac didesnes kubaturos... argi jie garsiai dirba? "O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut" zinai bent jau vaike veikimo principa dyzelio? koks slegis buna ir t.t? kai suzinosi tai ir suprasi kodel 50cc nera varikliu. "jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe" hm.. tu piply is pradziu nusipirk ka nors uz tokia kaina kiek ta volvo verta vat tada pakalbesim, o dabar tai labai kietas gi esi varydamas ant kitu, vazineja su kazkokiu tryperiu pats, dar kaip speju ant bezdalu veikia. Ir tik man nereikia lalala kad ant duju vazinejat maziau kenki gamtai, co2 kiekis vistiek didenis negul benzino, maziausiai kenkia gamtai kaiptik dyzelis. Na ka cia dar tau parasius.. gal dar manai kad dyzeliniai automobiliai blogai traukia? ar kad benzininiai varikliai "greitesni" ?
User
2010-01-15 09:40
dujos dujos dujossss..
User
2010-01-15 10:08
triperiai tie jusu dyzeliai galit saves neapgaudinet
User
2010-01-15 10:12
dujos and benzas power..viskas pigiau ir tausymas motoro ir variklis tyliai dyrba ir ant duju aina gerai
User
2010-01-15 11:44
cia simta metu galima diskutuot kas geriau, tas pats kas irodyt, kad zalia spalva yra juoda...turejau 15 dyzeliniu automobiliu, viena su dujomis - suvargau, niekad gyvenime nebenoriu turet -visokie reduktoriai ir bla bla bla. isedes i dyzeli, tu zinai, kad visada nuvaziuosi nuo tasko A i taska B, jis kriuksi sau ir tiek. o del kriuksejimo - paklausyk D4D toyotos varikli... be to tame kliuksejime asmeniskai as jauciu galia masinos. daug kilometru prasuku, lietuva - norvegija ir atvirksciai, jei reiktu vaizuot su kokiom dujom, tai baisu is kiemo isvaziuot butu, norvegai dar tik neseniai pradejo degalines statyt tu nesamoniu, jiems juokias ima is tokio kuro
ir jei dujos - power, tada opelis - car number 1
ir jei dujos - power, tada opelis - car number 1
User
2010-01-15 13:04
Na va tau svarbu kiekybe. Ne kiekvienas dyzelius turi D4D varikli kuris kazin ar toks geras, o tas vw 2.5tdi taip pat karksi ir viduje (audi a6), dudant gazo girdisi tik dyzeliui budingas gurguliavimas, o apie 1, 9tdi - kaip karksejo pries 20metu TD taip ir dabar, o pas benzina girdziu tik poweri. Deje dyzelis labiau kenkia gamtai, o benzinas dyzelistams ir garaze besisildantiems, dujos maziausiai nes ir valgyt su jom verdam. Tau oliver matau kad kuo daugiau masinoje apsisuka ridos skaitliukas tuo labiau skaitai masina kaiop geresne. As per metus nuvaziuoju ne daugiau kaip 20kkm, daugumoj mieste ir man nereikia to karksincio letaeigio diesel. Del masinu turiu turbo benza, benza/dujas, ir netgi diesel. Su tuo dyzel net nevazineju ir laukiu kokio dyzel fanatiko kuris nupirks sia mano klaida. Del statistikos tai imikim kad 95 procentam vairuotoju mato masina taska a ir b, tai jiems pofik kas ten po kapotu, ir ta dinamka pofik svarbu daugiau bulviu i bagazine prikraut, ir saliarkos is ruso papigiai pasiimt. Be to naujausiomis ziniomis benzino pouliarumas gryzta i europa (dacia ir visokiu kitu pigiu nachaliavu masineliu deka). Nusipirk tokia masina kiek volvo verta? Pats ir pirk jei tau reik. Perku tokias kokiu man reikia, o reikia ne tam kad kazkam parodyt o kad smagiai vaziuot. O kol tu vaike karksejai su savo diesel as jau rinkau tiek dyzelius tiek benzus ir zinai ka? 250cc dyzelius neturi daugiau galios nei 160cc benzas. Tie dyzeliai jau taip turbinom ir elektronika apkrauti o ir privaziuoji su mazesnio litrazo atmosferiniu kad ir automatu benzu ir padedi tai kur cia tas diesel power... O ka jau sneket apie turbo benzus...
User
2010-01-15 13:10
Dyzelyje elektronika tam kad ji uzdegt, benze tam kad jau uzdegta poweri suvaldyt
User
2010-01-15 13:35
924, as ir sakau, kad man nereikia nieko padet i vieta, man svarbiausia pigiai (kas siais laikais aktualu) nuvaziuot is tasko A i taska B, visokie pacaniski dragai, slalomai ir sokimas is vietos prie zalio sviesaforo manes nedomina. kiekvienam savo...
User
2010-01-15 13:44
Kazkas cia rase, kad dyzelinas maziausiai kenkia gamtai man idomu is kur tokios nesamones? gal nezinot ka dyzelis y gamta ismeta? maziausiai gamtai kenkia dujos tas yra FAKTAS!!! ir kaip oliver teigi, kad norvegams toks kuras juoka kelia tai zinai nesek pasaku, ten naujos masinos atvaziuoja duju piltis tik zinoma ten duju irangos visai kitokios nei pas mus lietuveleje uzsieni jau senai tas yra!!! juk tai ir atejo is uzsienio! Ten atvaziuoja naujos masinos ir pilasi dujas !!!
User
2010-01-15 13:48
Beje, nematau ko cia nesutart? manau ir tie varikliai ir tie yra puiku priklausomai nuo poreikiu!! beje, kad dyzelis neturi galios tai irgi nesamone, gal dakaro neziurit??? kuo vaziuoja pagrinde??? ogi dyzeliu ir vw ir bmw, o mitshubishi benzininiu ir sake, kad neturim sansu.....O mano nuomone gerai dyzelis pigu, nauji dyzeliai trauka tikrai nesiskundzia...Gerai ir benzinas trauka puiki, remontas pigesnis nu tik, kad benzinas dabar brangus na, o dujos jei tiesiogines tada ok!!
User
2010-01-15 14:05
Vat jei pagal lietuvos kainu politika butu pigiau vaziuoti benzu tada dauguma kitaip sneketu... Ne kaina pasako kas geriau o poreikiai. Jei del pinigu tai geriausia 1991 passat diesel, dalys pigios, nebyra, rusiska prarija. Pvz as gal pra*isu ant kuro, uztat sutaupau ant masinos, pvz turiu 30m masina atejo nauji metai ir jai jau 31, ir ka? dziaugiuosi - kaina jos tik kyla. Arba dar visai nieko 25m senumo tada kainai jau nera kur krist. O kad tos senos masinos blogos tai cia dradiku ipirsta nuomone. O nusiperki 5-10m senumo masina ir atvazinejes kelis metus pra*isi 5-7 tukstancius litu del rinkos vertes kritimo, kad ir masina dyzeline vis tiek pinigai ismetami. O kur dar eksploatacija? Parejo purkstukas - 400lt...
User
2010-01-15 19:36
2010-01-15
13:10 wrote:
Dyzelyje elektronika tam kad ji uzdegt, benze tam kad jau uzdegta poweri suvaldyt :D
jei nors suprastum dyzelinio variklio veikimo principa - tai tokios pievos net komos busenoje neparasytum... Dar reikia tau tobulet! Mokinkis!
User
2010-01-15 19:45
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2010-01-15 22:55
Dyzelis: jo ispurskimas buna per du ir daugiau kart, valdomas kompu, aukstas kuro slegis kad tik ramiau sudegtu kad tik isvis tas sudas degtu... Benzui jau reiks ir detonacinio daviklio kad tik sekt degimo procesa kad tik paskui nereiktu verkt prie suskilusiu stumuokliu - cia jau skaitau poweris.
User
User
2010-01-19 02:44
Mciau manau butent sita volva savaitgali aleksoto turguj toks kaip nuotraukoj - ne koks apspardytas... numeriai 989. Ir jis tikrai kriuksejo...
User
2010-01-19 16:05
2010-01-14
17:27 wrote:
Su dyzeliu ariam zeme kasam griovius ir darom panasius juodus darbus kam ir yra sukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai. Su benzu skrendam, lekiam, vaziuojam draguose, slalomuose... O su dujom darom valgyt arba ekologiskai be juodu dumu sleifo vaziuojam kai neturim pinigu ant benzo. O kas sakys kad ubagai su dujom vaziuoja tai tie kurie vaziuoja dyzelium vistik dar didesni ubagai :D :p O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut, o ir ka ten pripjausi jei 50cc dyzelis nei grandines an sinos neprasuks, o ir svers kaip penki benzinai... Ponas oliver gal su savo volvu limona vaziuosit? Jei taip tai jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe ;) Ir seip reik labai nemegt vairuot kad rinktis dyzeli ir dar koki automata...
924 turiu 166 su 2.4JTD 175AG 380Nm, padulkinciau tawe kad ir su kokiu benzu tu butum
maumas
7658 / 0
2010-01-19 16:08
2010-01-14
17:27 wrote:
Su dyzeliu ariam zeme kasam griovius ir darom panasius juodus darbus kam ir yra sukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai. Su benzu skrendam, lekiam, vaziuojam draguose, slalomuose... O su dujom darom valgyt arba ekologiskai be juodu dumu sleifo vaziuojam kai neturim pinigu ant benzo. O kas sakys kad ubagai su dujom vaziuoja tai tie kurie vaziuoja dyzelium vistik dar didesni ubagai :D :p O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut, o ir ka ten pripjausi jei 50cc dyzelis nei grandines an sinos neprasuks, o ir svers kaip penki benzinai... Ponas oliver gal su savo volvu limona vaziuosit? Jei taip tai jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe ;) Ir seip reik labai nemegt vairuot kad rinktis dyzeli ir dar koki automata...
2010-01-19
16:05 wrote:
924 :D turiu 166 su 2.4JTD 175AG 380Nm, padulkinciau tawe kad ir su kokiu benzu tu butum :p
Nu va...Dar vienas sekso gigantasNetelpa kelnese?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-01-19 16:13
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2010-01-20 00:46
Nu va beda ta kad dar tokios galingos, neralios, taupios, grojanciu kaip daina varikliu masinos kaip PAS TAVE neuzgyvenau. Pakolkas tik 2L 170AG 245NM ( turbo, be IC, su k-jetronic), bet su tiek neapsiribosiu, gal ka naglesnio uzgyvensiu tada galesi stot rachem kacerginej ir tratinsiu... net juodi dumai tau is siknos eis...
User
2010-01-25 21:53
2010-01-14
17:27 wrote:
Su dyzeliu ariam zeme kasam griovius ir darom panasius juodus darbus kam ir yra sukurti sitie triperni karksintys dyzeliniai varikliai. Su benzu skrendam, lekiam, vaziuojam draguose, slalomuose... O su dujom darom valgyt arba ekologiskai be juodu dumu sleifo vaziuojam kai neturim pinigu ant benzo. O kas sakys kad ubagai su dujom vaziuoja tai tie kurie vaziuoja dyzelium vistik dar didesni ubagai :D :p O dyzelius ant tiek triperis kad net malku su juo neina pjaut, o ir ka ten pripjausi jei 50cc dyzelis nei grandines an sinos neprasuks, o ir svers kaip penki benzinai... Ponas oliver gal su savo volvu limona vaziuosit? Jei taip tai jums svarbu vaziavimo kiekybe, o ne kokybe ;) Ir seip reik labai nemegt vairuot kad rinktis dyzeli ir dar koki automata...
2010-01-19
16:05 wrote:
924 :D turiu 166 su 2.4JTD 175AG 380Nm, padulkinciau tawe kad ir su kokiu benzu tu butum :p
o as tave su bmw kaip vaika
User
2010-01-26 09:37
Vaiku dvikova daugiau kalbu negu darbu
User
2010-01-26 15:47
2010-01-26
09:37 wrote:
Vaiku dvikova:) daugiau kalbu negu darbu
cia jau trikova
User
2010-01-27 00:40
Pats su bmw 2, 5 benzu dar automatu padejau 3, 0 turbo D, kuris buvo irgi bmw
User
2010-02-03 22:53
o mano tevas nuo sviesoforo su pezu partner'iu 1.6HDI padejo kregzde 2.0 nesvarbu kad dumas juodas prie siknos vilkos, bet kregzde net nepavijo nors pezas 150km/h daugiau neina bet mieste tas mazai itakos daro siaip istikruju kas geriau benzas ar dyzelis cia iki samones netekimo galima gincytis nors naujos masinos labai panasiai galios turi tos pacios kubaturos dyzelis ne daug atsilieka nuo benzo o kuro vos ne per puse maziau vartoja, aisku zinau, kad tuoj is 924 atkirti gausiu, bet cia vaikiska gincytis kas geriau nes viskas priklauso nuo poreikiu jei tau dragint reik imk v12 benza jei is tasko A i taska B nuvaziuot imi dyzeli ir tiek daugiau nesigincysiu nes vistiek 924 neiseis itikint kad su dyzeliu irgi imanoma vaziuot
User
2010-02-03 23:11
924 totaliai nusisneka, 3, 0 bmw automatas labai puikiai vaziuoja. O tos 325 jos traukia tikrai, bet jei sulygint 1, 8 golf/jetta 102kw tai zinok kiti pojuciai visai. O dyzeliai tikrai nera nuvertinami, pinigu turek geram dyzeliui tai ir trauks geriau nei benzinas.
User
2010-02-03 23:18
https://www.youtube.com/watch?v=WGO_TOVZFAY
va tau dieselis
User
2010-02-03 23:42
Pats vairuoju benza , bet žadu pirkt dyzeli , nes pigei gaunu salerkos , ,, Jai atvirai man asmeniskai benzai patikimesni , nes jau trecia auto turiu benzinini ir tikrai jokių bėdų. Turėjau renault laguna DYZELI 2.2 l 61kw tai tikrai nepatiko nes traukos mazai , dugnas 160km.h ir dirba kaip traktorius. Šeip žadu imt TDI , tai gal dar bus traukos nors kiek. P.S pas mane siuo metu 1.8 85kw benzas , dėjau audi a4 1.9 TDI nes pas ja dugnas apie 175km.h , o as 200km.h atsipūtes
User
2010-02-03 23:45
Ir su benzu ir su dyzeliu gali gerai pasidraskyt , ir dauk sukist y remonta
User
2010-02-03 23:56
opelcool, tau snuki reiktu visu pirma isdauzyt uz tokiu vazinejimus, per tokius keliu erelius kapai pilneja...
User
2010-02-04 15:24
Oliver tau paciam reik snuki išdaužyt , per tokiu lopus kaip tu tik kamsciai keliuse
User
2010-02-04 16:01
2010-01-15
01:55 wrote:
Malonu kad yra pritariariantis. Pasirodo ir zemes ukije dyzelis ne stebuklas: triperis tdi tai ne gti http://autoweek.ru/gallery/video/humor/18966/ Ir siaip greiciau ateitu laikas kada bus hibridas: rotorinis benzas + elektra :)
oki..pasiimi benza ane...nori daugiau traukos ir ka tu jam darysi ? kad atsiejtu iki 1000 lt ir akivajzdziai padidetu trauka ? ogi nieko...nebent tiesioginis duslius..spaust galva kas yra atgyvene..ka dar darysi ? sport oro filtra kuris praktiskaj nieko neduoda ? o pasiimi dyzeliuka...mazaj traukos, ,nuvaraj pacipuoji..sumoki tebunie 1000lt...bet jausis galia ir kuros sanaudos kris jaj normalej riedesi..lb ydomu kokia masina vajruoji pats..gal kregzduke ?
Your message |
|