Legendos apie senus kirbirus. Arba ką galima susižvejoti turint 2500-3000Lt
Created by
User
2011-02-27
User
2011-02-27 14:35
Šiek tiek pasižvalgęs po forumą, užmačiau visokių, naudingų ir mažiau naudingų patarimų šia tema, bet suvesti galams to neužteko taigi...
Tiesiog norisi pašnekėti apie tuose 15-20 metų senumo automobilius ir jų vertes. Papildyti savo nuomone.
Truputis istorijų (nekantraunantiems - praleisti). Pirmo automobilio karjerą baigė mano fiatas, o artėjantis pavasaris reikalauja pamainos. Deja aš nei taupyti daug, nei uždirbti daug, nei skolų norėti, todėl biudžetas toks koks yra. O norėčiau tai: Truputi komforto, nors ne ponas, bet kelionės su 19 metų fiatu buvo šiek tiek per didelė kankynė. Truputi ekonomijos, na iki 30Lt 100km, nesvarbu kokiu kuru. Truputis praktiškumo, kad negraužti nagų dėl detalės kurios nei šrote, nei kinijoje, nei orginalo nėr.
O lakstyti visai nemėgstu, tik kartais lenkiu vieną kitą 70km/h minantį pensininką, todėl galinga technika neįdomu man.
Šiuo klausimu dauguma siūlo tautovežius. Sako, kam čia tau su varliaėdžiais prasidėti, jei tautovežio dalys kilogramo kainomis. Nesiginčiju. Man tiesiog labiau patinka truputi retesni automobiliai ir kampuotesnis vidaus bei išorės dizainas. Kaip kad volvo 850, kai kurie peugeot 405 ir pan. Tiesa sakant, dėl šito mane ir traukia tos senienos. Bet tai nėra kategoriškas nuosprendis, todėl ir pakalbėti plačiau norisi. Antai volvo 850 ekonomijos nesitikėti ko gero. Prancūzą gali dėl elektronikos prakeikti. Jei ne to, tai dėl kokios 405 galinės pakabos. Bet liūdniausiai skamba mintis jog už tokia suma "nieko tu nepaimsi normalios būklės". Ir čia prasideda istorijos kaip kas mėnesį kas nors sugenda, kaip jau 3 kartus daugiau į jį sukišo nei tas automobilis vertas ir t.t. Nejau tai tiesa? Ar tai aklo pirkimo, nepriežiūros, atgrubnagių garažinių ir pigių detalių pasekmė? Antro automobilio jau nesinori tokio kad važiuoti tol kol važiuoja, truputi ir rankų pridėti prie jo. Ir detale ne pačia pigiausia pasipainiojusia įmesti.
Tiems kurie praleido. 2500-3000Lt + iki 1000Lt eksplotacinėms medžiagoms pakeisti.
1 - konfortas. Tyliau už civiką, patogiau už taburete.
2 - Ekonomija. 25-30Lt/100km dujos, E85, benzinas, dyzelis (neinportiniai)
3 - Priežiūra. Viską galima rasti, detalės kainuoja ne kosmosą.
4 - "Sportuoti" neįdomu. 90/120 daugiau nespaudžiau.
5 - Prižiūrėta. Ne ledinė, bet tvarkinga ir galima ja tokia išlaikyti.
Tiesiog norisi pašnekėti apie tuose 15-20 metų senumo automobilius ir jų vertes. Papildyti savo nuomone.
Truputis istorijų (nekantraunantiems - praleisti). Pirmo automobilio karjerą baigė mano fiatas, o artėjantis pavasaris reikalauja pamainos. Deja aš nei taupyti daug, nei uždirbti daug, nei skolų norėti, todėl biudžetas toks koks yra. O norėčiau tai: Truputi komforto, nors ne ponas, bet kelionės su 19 metų fiatu buvo šiek tiek per didelė kankynė. Truputi ekonomijos, na iki 30Lt 100km, nesvarbu kokiu kuru. Truputis praktiškumo, kad negraužti nagų dėl detalės kurios nei šrote, nei kinijoje, nei orginalo nėr.
O lakstyti visai nemėgstu, tik kartais lenkiu vieną kitą 70km/h minantį pensininką, todėl galinga technika neįdomu man.
Šiuo klausimu dauguma siūlo tautovežius. Sako, kam čia tau su varliaėdžiais prasidėti, jei tautovežio dalys kilogramo kainomis. Nesiginčiju. Man tiesiog labiau patinka truputi retesni automobiliai ir kampuotesnis vidaus bei išorės dizainas. Kaip kad volvo 850, kai kurie peugeot 405 ir pan. Tiesa sakant, dėl šito mane ir traukia tos senienos. Bet tai nėra kategoriškas nuosprendis, todėl ir pakalbėti plačiau norisi. Antai volvo 850 ekonomijos nesitikėti ko gero. Prancūzą gali dėl elektronikos prakeikti. Jei ne to, tai dėl kokios 405 galinės pakabos. Bet liūdniausiai skamba mintis jog už tokia suma "nieko tu nepaimsi normalios būklės". Ir čia prasideda istorijos kaip kas mėnesį kas nors sugenda, kaip jau 3 kartus daugiau į jį sukišo nei tas automobilis vertas ir t.t. Nejau tai tiesa? Ar tai aklo pirkimo, nepriežiūros, atgrubnagių garažinių ir pigių detalių pasekmė? Antro automobilio jau nesinori tokio kad važiuoti tol kol važiuoja, truputi ir rankų pridėti prie jo. Ir detale ne pačia pigiausia pasipainiojusia įmesti.
Tiems kurie praleido. 2500-3000Lt + iki 1000Lt eksplotacinėms medžiagoms pakeisti.
1 - konfortas. Tyliau už civiką, patogiau už taburete.
2 - Ekonomija. 25-30Lt/100km dujos, E85, benzinas, dyzelis (neinportiniai)
3 - Priežiūra. Viską galima rasti, detalės kainuoja ne kosmosą.
4 - "Sportuoti" neįdomu. 90/120 daugiau nespaudžiau.
5 - Prižiūrėta. Ne ledinė, bet tvarkinga ir galima ja tokia išlaikyti.
User
2011-02-27 14:41
gal litrais rasyk o ne litais
User
2011-02-27 14:51
galiu pasiulyt savo chrysler voyager seneli, variklio kapitalini pats padariau ir 4tuks km nuvaziavau kadangi suradau naujesni 99metu tai seneli parduodu
User
2011-02-27 14:52
fiat maryte nusipirk
User
2011-02-27 15:09
peugeot 605 2.1td
User
2011-02-27 15:20
Galima ir litrais, bet su jais man sudėtingiau, daugiau skaičiukų. Antai tarkim dujos. Jei jos pabrangs iki 2.5Lt (kuo aš neabejoju), tai būtu optimalu tilpti i 10-12l
Jei dyzelinas, kuris irgi neabejoju jog nesunkiai įkabins 4.3-4.5Lt, optimalu tilpti į 6-7l
Na o A95... Ir ką čia bekalbėti. Iki 8l ir tik tam kad davažiuoti iki dujų kolonėlės.
E85 - ginčytinas reikalas, bet jei tilpti į 9-10l, tai prie dūju įrangos irgi gerai. Pats E85 jau kita kalba, prieš šaltuko jau su 50% buvo prastai, o pliusinėj temperatūroj ir 90% važiavo kaip ir A95. Kažką teigti negaliu nes senas fiatas tai tik mono įpurškimas ir daug netvarkytų problemų.
Jei dyzelinas, kuris irgi neabejoju jog nesunkiai įkabins 4.3-4.5Lt, optimalu tilpti į 6-7l
Na o A95... Ir ką čia bekalbėti. Iki 8l ir tik tam kad davažiuoti iki dujų kolonėlės.
E85 - ginčytinas reikalas, bet jei tilpti į 9-10l, tai prie dūju įrangos irgi gerai. Pats E85 jau kita kalba, prieš šaltuko jau su 50% buvo prastai, o pliusinėj temperatūroj ir 90% važiavo kaip ir A95. Kažką teigti negaliu nes senas fiatas tai tik mono įpurškimas ir daug netvarkytų problemų.
User
2011-02-27 15:25
2011-02-27
15:20 wrote:
Galima ir litrais, bet su jais man sudėtingiau, daugiau skaičiukų. Antai tarkim dujos. Jei jos pabrangs iki 2.5Lt (kuo aš neabejoju), tai būtu optimalu tilpti i 10-12l
Jei dyzelinas, kuris irgi neabejoju jog nesunkiai įkabins 4.3-4.5Lt, optimalu tilpti į 6-7l
Na o A95... :D Ir ką čia bekalbėti. Iki 8l ir tik tam kad davažiuoti iki dujų kolonėlės.
E85 - ginčytinas reikalas, bet jei tilpti į 9-10l, tai prie dūju įrangos irgi gerai. Pats E85 jau kita kalba, prieš šaltuko jau su 50% buvo prastai, o pliusinėj temperatūroj ir 90% važiavo kaip ir A95. Kažką teigti negaliu nes senas fiatas tai tik mono įpurškimas ir daug netvarkytų problemų.
Jei dyzelinas, kuris irgi neabejoju jog nesunkiai įkabins 4.3-4.5Lt, optimalu tilpti į 6-7l
Na o A95... :D Ir ką čia bekalbėti. Iki 8l ir tik tam kad davažiuoti iki dujų kolonėlės.
E85 - ginčytinas reikalas, bet jei tilpti į 9-10l, tai prie dūju įrangos irgi gerai. Pats E85 jau kita kalba, prieš šaltuko jau su 50% buvo prastai, o pliusinėj temperatūroj ir 90% važiavo kaip ir A95. Kažką teigti negaliu nes senas fiatas tai tik mono įpurškimas ir daug netvarkytų problemų.
sudas tas e85.
kad gerai kurtusi bei vaziuotu reikia degima reguliuot, oro padavima. bloka statyti
kad gerai kurtusi bei vaziuotu reikia degima reguliuot, oro padavima. bloka statyti
User
2011-02-27 15:27
audi 80 1.6td 1985metu 5.0-5.5 l/100km
maumas
7655 / 0
2011-02-27 15:29
Jei siek tiek prisimerkti, kad netaip 1 ir 5 punktai akis draskytu, tai sakyciau b4 galima butu paziuret, bet tikrai reiks paieskot, kad 5 punkta maximaliai priartintTokiu atveju labai patiktu 3 punktas, taipogi 4...Rekomenduojamas ABT variklis, t.y. 66kw, nes su bezdalais gerai draugaujaAisku, atsiras kas prades spjaudyt ant mano nuomones, bet jei tau "po barabanu", tai cia yra labai imanomas variantas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 15:43
tu gal rasytojas koks? pirmas zmogus suformulaves aiskiai ir risliai savo klausima
User
2011-02-27 16:17
Turiu rover 416 automatas, 1996m, 81000 rida, tilptu i sita kaina, beveik nauja masina. 864536190
User
2011-02-27 16:42
twimpyxas, sutinku, bet pas mane apskritai nebuvo numatyta tokio dalyko kaip oro srauto matuoklės ir pan, tai todėl nieko ir nežinau.
Maumas, kas dėl pirmo, tai galima prisimerkti. Skirtingai, žinoma, supranta žmonės tą komfortą. Tarp 10 metų ir jaunesnių automobilių, jo man daugiau nei reikia. 1996-1998 metų galima rasti komforto užtektinai man (pvz kad ir opel omegos). Tačiau tokiu atveju 5 punktą ko gero pamiršti. Ypač jei kalbama apie "vokietį", spėju kad tiesiog per daug nukankinti, kas gi atiduotu padorios būklės tokį . Tai ir keliu klausimą kas iš senesnių laikų dar skyrė kažkiek dėmesio komfortui. Išskyrus citrinas. Su jomis nekyla ranka prasidėti, nes tai automobilis iš idėjos, kurio po to labai sunku atsisakyti.
Peugeot 605 skamba neblogai visai, akį traukia. Jei tik kas gali patvirtinti jog šie neturi kokios nors chroniškos ligos, kurios sprendimas kosminis. Arba ko turėčiau vengti iš jų.
Apie dyzelinus variantus kalba vis girdžiu tokia: "Neužmušami varikliai" ir "Užmuštas" nuvaikytas ir t.t. Kaip suprasti, lietuvių tikslas pribaigti tuos kurie nepribaigiami? Aš su dyzeliniais pažinties nulis, tai klausimas, koks šansas apskritai rasti tvarkingą (ar bent jau be kosminių investicijų prikeliamą), kone 20 metų dyzelį?
Audi... 1985 metų... O kaip jas šitaip išlaiko? Geriau nei aš per tą patį laiką. Ir ar jiems dar būna kokybiškų dalių?
deirai, aš rašytojas, bet bijau, kad daug skaitymo lankytojams ir jie pabėga.
viktor100 ir dimozas, dėkoju už gerus pasiūlymus, bet ant dienų dar neperku. Kol kas tik bandau susigaudyti šiame kainų diapazone. Ir savaime suprantama chrysler voyager man būtų už sunkvežimį namuose. O automatai per man daugiau bėdų ir išlaidų nei malonumo.
Maumas, kas dėl pirmo, tai galima prisimerkti. Skirtingai, žinoma, supranta žmonės tą komfortą. Tarp 10 metų ir jaunesnių automobilių, jo man daugiau nei reikia. 1996-1998 metų galima rasti komforto užtektinai man (pvz kad ir opel omegos). Tačiau tokiu atveju 5 punktą ko gero pamiršti. Ypač jei kalbama apie "vokietį", spėju kad tiesiog per daug nukankinti, kas gi atiduotu padorios būklės tokį . Tai ir keliu klausimą kas iš senesnių laikų dar skyrė kažkiek dėmesio komfortui. Išskyrus citrinas. Su jomis nekyla ranka prasidėti, nes tai automobilis iš idėjos, kurio po to labai sunku atsisakyti.
Peugeot 605 skamba neblogai visai, akį traukia. Jei tik kas gali patvirtinti jog šie neturi kokios nors chroniškos ligos, kurios sprendimas kosminis. Arba ko turėčiau vengti iš jų.
Apie dyzelinus variantus kalba vis girdžiu tokia: "Neužmušami varikliai" ir "Užmuštas" nuvaikytas ir t.t. Kaip suprasti, lietuvių tikslas pribaigti tuos kurie nepribaigiami? Aš su dyzeliniais pažinties nulis, tai klausimas, koks šansas apskritai rasti tvarkingą (ar bent jau be kosminių investicijų prikeliamą), kone 20 metų dyzelį?
Audi... 1985 metų... O kaip jas šitaip išlaiko? Geriau nei aš per tą patį laiką. Ir ar jiems dar būna kokybiškų dalių?
deirai, aš rašytojas, bet bijau, kad daug skaitymo lankytojams ir jie pabėga.
viktor100 ir dimozas, dėkoju už gerus pasiūlymus, bet ant dienų dar neperku. Kol kas tik bandau susigaudyti šiame kainų diapazone. Ir savaime suprantama chrysler voyager man būtų už sunkvežimį namuose. O automatai per man daugiau bėdų ir išlaidų nei malonumo.
User
2011-02-27 16:51
Nepirsiu tau savo nuomones, tik pasidalinsiu ja, kaip kazkas minejo b4 mono 66kw, su dujom draugauja idealiai, pats tokia mindau 4 metus, be problemu, dalys papigines, jei dedi ne pigiausia s laiko padoriai, prieziura bene viska pats gali tvarkyt, variklis pakankamai istvermingas ir paprastutis, aisku ne lakstymui skirtas, trasoj graziai vaziuojant i 8 duju drasiai, mieste, as apie vln apie 10, kadangi audine, tai rudis gali pamirst, na o kalbant apie tvarkinguma, tai kaip pasiseks, mano nuomone geriau brangesne imt, bet poto maziau idet, as uz savo tais laikais atidaviau beveik 5 tukstancius, bet nesigailiu, varikliukas ziema be problemu, svarutelis, tepalo ne zymes, koki pirkau, toks ir dabar, i 10000km tepalo nedapilu, nes nuo vidurines normos nukrenta iki apatines, sekmes besirenkant
maumas
7655 / 0
2011-02-27 16:59
2011-02-27
16:42 wrote:
twimpyxas, sutinku, bet pas mane apskritai nebuvo numatyta tokio dalyko kaip oro srauto matuoklės ir pan, tai todėl nieko ir nežinau.
Maumas, kas dėl pirmo, tai galima prisimerkti. Skirtingai, žinoma, supranta žmonės tą komfortą. Tarp 10 metų ir jaunesnių automobilių, jo man daugiau nei reikia. 1996-1998 metų galima rasti komforto užtektinai man (pvz kad ir opel omegos). Tačiau tokiu atveju 5 punktą ko gero pamiršti. Ypač jei kalbama apie "vokietį", spėju kad tiesiog per daug nukankinti, kas gi atiduotu padorios būklės tokį :D. Tai ir keliu klausimą kas iš senesnių laikų dar skyrė kažkiek dėmesio komfortui. Išskyrus citrinas. Su jomis nekyla ranka prasidėti, nes tai automobilis iš idėjos, kurio po to labai sunku atsisakyti.
Peugeot 605 skamba neblogai visai, akį traukia. Jei tik kas gali patvirtinti jog šie neturi kokios nors chroniškos ligos, kurios sprendimas kosminis. Arba ko turėčiau vengti iš jų.
Apie dyzelinus variantus kalba vis girdžiu tokia: "Neužmušami varikliai" ir "Užmuštas" nuvaikytas ir t.t. Kaip suprasti, lietuvių tikslas pribaigti tuos kurie nepribaigiami? Aš su dyzeliniais pažinties nulis, tai klausimas, koks šansas apskritai rasti tvarkingą (ar bent jau be kosminių investicijų prikeliamą), kone 20 metų dyzelį?
Audi... 1985 metų... O kaip jas šitaip išlaiko? Geriau nei aš per tą patį laiką. Ir ar jiems dar būna kokybiškų dalių?
deirai, aš rašytojas, bet bijau, kad daug skaitymo lankytojams ir jie pabėga.
viktor100 ir dimozas, dėkoju už gerus pasiūlymus, bet ant dienų dar neperku. Kol kas tik bandau susigaudyti šiame kainų diapazone. Ir savaime suprantama :D chrysler voyager man būtų už sunkvežimį namuose. O automatai per man daugiau bėdų ir išlaidų nei malonumo.
Maumas, kas dėl pirmo, tai galima prisimerkti. Skirtingai, žinoma, supranta žmonės tą komfortą. Tarp 10 metų ir jaunesnių automobilių, jo man daugiau nei reikia. 1996-1998 metų galima rasti komforto užtektinai man (pvz kad ir opel omegos). Tačiau tokiu atveju 5 punktą ko gero pamiršti. Ypač jei kalbama apie "vokietį", spėju kad tiesiog per daug nukankinti, kas gi atiduotu padorios būklės tokį :D. Tai ir keliu klausimą kas iš senesnių laikų dar skyrė kažkiek dėmesio komfortui. Išskyrus citrinas. Su jomis nekyla ranka prasidėti, nes tai automobilis iš idėjos, kurio po to labai sunku atsisakyti.
Peugeot 605 skamba neblogai visai, akį traukia. Jei tik kas gali patvirtinti jog šie neturi kokios nors chroniškos ligos, kurios sprendimas kosminis. Arba ko turėčiau vengti iš jų.
Apie dyzelinus variantus kalba vis girdžiu tokia: "Neužmušami varikliai" ir "Užmuštas" nuvaikytas ir t.t. Kaip suprasti, lietuvių tikslas pribaigti tuos kurie nepribaigiami? Aš su dyzeliniais pažinties nulis, tai klausimas, koks šansas apskritai rasti tvarkingą (ar bent jau be kosminių investicijų prikeliamą), kone 20 metų dyzelį?
Audi... 1985 metų... O kaip jas šitaip išlaiko? Geriau nei aš per tą patį laiką. Ir ar jiems dar būna kokybiškų dalių?
deirai, aš rašytojas, bet bijau, kad daug skaitymo lankytojams ir jie pabėga.
viktor100 ir dimozas, dėkoju už gerus pasiūlymus, bet ant dienų dar neperku. Kol kas tik bandau susigaudyti šiame kainų diapazone. Ir savaime suprantama :D chrysler voyager man būtų už sunkvežimį namuose. O automatai per man daugiau bėdų ir išlaidų nei malonumo.
O kaip pats temos autorius mano, koks stovis gali buti dyzelinio variklio po 20metu vaziavimo?Tik atsakyk saziningai pats sau...Tuo labiau, kad naujos masinos su dyz.varikliu perkamos tikrai ne stovejimui garaze ar vazinejmui "i baznycia"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 17:09
Turiu tikrai gera masinele, gana reta lietuvos gatvese, labai komfortiska ir priziureta, vienintelis trukumas butu kad salone stogo tas apmusalas atsiklijaves truputi kabo ir reiktu paklijuoti, dar priekyje sedines reiktu uzsiuti ir tikrai daug neplesiu. http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-turbo-sedanas-1992-0120833238.html
User
2011-02-27 17:19
2011-02-27
17:09 wrote:
Turiu tikrai gera masinele, gana reta lietuvos gatvese, labai komfortiska ir priziureta, vienintelis trukumas butu kad salone stogo tas apmusalas atsiklijaves truputi kabo ir reiktu paklijuoti, dar priekyje sedines reiktu uzsiuti ir tikrai daug neplesiu. http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-turbo-sedanas-1992-0120833238.html :thumbup:
bus problemu su dalim..
User
2011-02-27 17:22
2011-02-27
17:09 wrote:
Turiu tikrai gera masinele, gana reta lietuvos gatvese, labai komfortiska ir priziureta, vienintelis trukumas butu kad salone stogo tas apmusalas atsiklijaves truputi kabo ir reiktu paklijuoti, dar priekyje sedines reiktu uzsiuti ir tikrai daug neplesiu. http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-turbo-sedanas-1992-0120833238.html :thumbup:
Gera masina , bet sanaudos manau didesnes negu parasyta
User
2011-02-27 17:22
2011-02-27
17:09 wrote:
Turiu tikrai gera masinele, gana reta lietuvos gatvese, labai komfortiska ir priziureta, vienintelis trukumas butu kad salone stogo tas apmusalas atsiklijaves truputi kabo ir reiktu paklijuoti, dar priekyje sedines reiktu uzsiuti ir tikrai daug neplesiu. http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-turbo-sedanas-1992-0120833238.html :thumbup:
2011-02-27
17:19 wrote:
bus problemu su dalim..:smoke:
tikrai ne. pilnas autogidas saabu dalimis, taipogi vln yra viena svalke kur tik saab dalys. be to puikiai sutaria su dujomis sitas variklis jei noretum uzsistatyt.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 17:26
2011-02-27
17:09 wrote:
Turiu tikrai gera masinele, gana reta lietuvos gatvese, labai komfortiska ir priziureta, vienintelis trukumas butu kad salone stogo tas apmusalas atsiklijaves truputi kabo ir reiktu paklijuoti, dar priekyje sedines reiktu uzsiuti ir tikrai daug neplesiu. http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-turbo-sedanas-1992-0120833238.html :thumbup:
2011-02-27
17:19 wrote:
bus problemu su dalim..:smoke:
2011-02-27
17:22 wrote:
tikrai ne. pilnas autogidas saabu dalimis, taipogi vln yra viena svalke kur tik saab dalys. be to puikiai sutaria su dujomis sitas variklis jei noretum uzsistatyt.:)
Nu papasakokit apie saab detaliu piguma, remonto paprastumaIr dar dujas i turbinini varikliNesakau, kad jos ten neimanomos, bet gal geriau ir ramiau be ju?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 17:55
Kad tas saab kainuoja tik perpus daugiau nei naudota duju iranga, taigi dujos atkrenta....Juk nedesi i turbo pirmos kartos duju....
User
2011-02-27 18:04
Tai štai kad kalbant apie tvarkingumą, atsiranda toks dalykas "jei pasiseks". Loterija noriu mažinti iki minimumo. O turiu tik daug "internetinės patirties"... Tik vis tiek ar nebus juokinga tokį seną automobilį varyti tikrinti į servisą kur (variklis, važiuoklė). Aišku, būtu šaunu ką nors turėti šalia labiau nusimanantį žmogų, bet... Kitoje srityje pats tokiu būnu, todėl žinodamas situacija... Na nebent pasiimčiau žmogų kuris jau tikrai daug dalyvavo pirkimuose.
Todėl maloniau atrodo daug nerizikuoti ilgomis santaupomis ir vėliau tiesiog ne žydiškai atriekti nuo atlyginimo padoriems remontams.
maumai, o aš būtent taip ir manau. Todėl man keistai skamba, jei tik užsimenu apie dujas, daug kas pradeda kalbėti apie dyzelį ir primena, jog be reikalo nuo jų nusisuku. Tik gal sakau, kai kurie pavadinimai mažiau nuvažinėti būna, tipo ne tautovežis, ne lygis ir pan.
Kas sab'as komfortiškas tai žinau. Plaukiau kartą į Vilnių... Sužinojau ir kiek tai kainuoja. Aš panašiai arklį pardaviau... Neiššėriau tiesiog jau... O geras buvo...
Todėl maloniau atrodo daug nerizikuoti ilgomis santaupomis ir vėliau tiesiog ne žydiškai atriekti nuo atlyginimo padoriems remontams.
maumai, o aš būtent taip ir manau. Todėl man keistai skamba, jei tik užsimenu apie dujas, daug kas pradeda kalbėti apie dyzelį ir primena, jog be reikalo nuo jų nusisuku. Tik gal sakau, kai kurie pavadinimai mažiau nuvažinėti būna, tipo ne tautovežis, ne lygis ir pan.
Kas sab'as komfortiškas tai žinau. Plaukiau kartą į Vilnių... Sužinojau ir kiek tai kainuoja. Aš panašiai arklį pardaviau... Neiššėriau tiesiog jau... O geras buvo...
User
2011-02-27 19:10
2011-02-27
18:04 wrote:
Tai štai kad kalbant apie tvarkingumą, atsiranda toks dalykas "jei pasiseks". Loterija noriu mažinti iki minimumo. O turiu tik daug "internetinės patirties"... Tik vis tiek ar nebus juokinga tokį seną automobilį varyti tikrinti į servisą kur (variklis, važiuoklė). Aišku, būtu šaunu ką nors turėti šalia labiau nusimanantį žmogų, bet... Kitoje srityje pats tokiu būnu, todėl žinodamas situacija... Na nebent pasiimčiau žmogų kuris jau tikrai daug dalyvavo pirkimuose.
Todėl maloniau atrodo daug nerizikuoti ilgomis santaupomis ir vėliau tiesiog ne žydiškai atriekti nuo atlyginimo padoriems remontams.
maumai, o aš būtent taip ir manau. Todėl man keistai skamba, jei tik užsimenu apie dujas, daug kas pradeda kalbėti apie dyzelį ir primena, jog be reikalo nuo jų nusisuku. Tik gal sakau, kai kurie pavadinimai mažiau nuvažinėti būna, tipo ne tautovežis, ne lygis ir pan.
Kas sab'as komfortiškas tai žinau. Plaukiau kartą į Vilnių... :D Sužinojau ir kiek tai kainuoja. Aš panašiai arklį pardaviau... Neiššėriau tiesiog jau... O geras buvo...
Todėl maloniau atrodo daug nerizikuoti ilgomis santaupomis ir vėliau tiesiog ne žydiškai atriekti nuo atlyginimo padoriems remontams.
maumai, o aš būtent taip ir manau. Todėl man keistai skamba, jei tik užsimenu apie dujas, daug kas pradeda kalbėti apie dyzelį ir primena, jog be reikalo nuo jų nusisuku. Tik gal sakau, kai kurie pavadinimai mažiau nuvažinėti būna, tipo ne tautovežis, ne lygis ir pan.
Kas sab'as komfortiškas tai žinau. Plaukiau kartą į Vilnių... :D Sužinojau ir kiek tai kainuoja. Aš panašiai arklį pardaviau... Neiššėriau tiesiog jau... O geras buvo...
Tiesiog perki gera trilitri saaba 9ooo dedi dujas ir go....Pats baigiu trecia suvazinet, puikus auto, duju ima apie 12 litru.Vaziuokle paprasta visai.Uz tokius pinigus geras automobilis.Modeliai nuo 95 iki 97 labai geri, jokiu rudziu detales gerai laiko>9-5 prastas modelis , su juo daug smulkiu problemu, varikliai perspausti prastai laiko.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 19:21
Nu va saab jau siulo iki negaliu:lolar alfa prisides ir bus pilnas komplektas, o veliau ir eilinis karas prasides tarp italu ir visu kituKai zmogus perka masina apie 3000lt, tai gal saab jam "ne is tos operos" ar kaip?Temos autoriui sprest
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 19:40
Uz sita kaina, bent jau kol stovi salciai, galima rinktis sau normalia masina, pavasari, manau, tokiu variantu beveik nebus, reiks pirk gal ir saabus, nieko ten blogo. Link vasaros pabaigos vel atsiras variantu. Kaina tokia , kur daug konkurentu jums atsiras, padoresnes masinos prasideda nuo 3500 lt.
User
2011-02-27 19:40
O "rasytojas" neblogai desto cia, man patinka jo logika..
User
2011-02-27 20:37
2011-02-27
19:21 maumas wrote:
Nu va saab jau siulo iki negaliu:lol:Dar alfa prisides ir bus pilnas komplektas, o veliau ir eilinis karas prasides tarp italu ir visu kitu:lol:Kai zmogus perka masina apie 3000lt, tai gal saab jam "ne is tos operos" ar kaip?Temos autoriui sprest:beer:
Šiaip aš nei siūlau nei nesūlau pirkti SAAB, tik tau noriečiau pasakyti kad jei tarkim paimsi ta pati 900 su paprastu 2, 0l benzininių motoru. Tai jis tikrai laikys geriau nei ta tavo B4 su 1, 6 mono 66kW. Sabas ir trauks geriau, apie važiavimo komforto tai net nier ka ir lyginti. Dujus vidurkis su juo bus apie 10l. Plius jei nežinojote tai ten visa važiuoklė stovi vectros, ir ji tikrai laiko daug geriau negu B4. Plius už 2500-3000lt tu tos B4 normalios nenupirksi. Tai temos autoriui siūličiau net nesižvalgyti i šitus tautovežius nes ju kainos neatitinka jokių sveiko proto standartu. Kaip pvz galiu pateikti kaip šiandien pardavė svogeris bulka. Įdėjo skelbimą už 2500lt tai per dvi valandas nupirko (už 1800 lt atidavė). Bulka buvo 91m. 1, 6 TD 59kW. (gerai atrodė kaip bulka nesupuvos, šviesus veliuras, nu iš išorės gražiausia tikrai bulka autogide. Bet kas iš to greičių dėžei amen, motorui irgi amen. Ir tie kas pirko pamatė kokia jos būklė bet vistiek nupirko. Tai kol tokie visokė pirksi visiškus lavonus po pora tūkstančių lt. vien tik dėl to kad jis tautovežis ju kainos ir bus nenormalios.
User
2011-02-27 20:41
2011-02-27
19:21 maumas wrote:
Nu va saab jau siulo iki negaliu:lol:Dar alfa prisides ir bus pilnas komplektas, o veliau ir eilinis karas prasides tarp italu ir visu kitu:lol:Kai zmogus perka masina apie 3000lt, tai gal saab jam "ne is tos operos" ar kaip?Temos autoriui sprest:beer:
O grinai Maumui noriečiau pasakyti kad už tokia kainą, tai kaip tik visas kitas žiurėti išskyrus VW arba Audi.
User
2011-02-27 20:51
Butent VW ir audi reikia ir ziuret, geriausias kainos ir kokibes santikis. Pavizdiui, buvo Vw vento puiki 1996m, tik keleta smulkiu trukumu, reali rida 240000 km, gal net ir prisukta i preki, realiai atrode ant 150000 km, parduota uz 2200 litu.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 20:52
2011-02-27
19:21 maumas wrote:
Nu va saab jau siulo iki negaliu:lol:Dar alfa prisides ir bus pilnas komplektas, o veliau ir eilinis karas prasides tarp italu ir visu kitu:lol:Kai zmogus perka masina apie 3000lt, tai gal saab jam "ne is tos operos" ar kaip?Temos autoriui sprest:beer:
2011-02-27
20:41 wrote:
O grinai Maumui noriečiau pasakyti kad už tokia kainą, tai kaip tik visas kitas žiurėti išskyrus VW arba Audi.
Kolektyvas, asmeniskai labai gerbiu SAAB, kaip ir nedievinu savo kibiro b4 2.0 66kw(ne 1.6, nes 1.6 turi tik penkiasdesimt kelis kw)Bet tik nereikia lialia, kad saab'o islaikymas nenes rupesciu, nes kiekvienas sudniekis vers lekt per svieta jo ieskant, tam reikia tureti aibes laiko, apie pinigus mokamus uz naujas detales, tai net nekalbu, nes temos autoriui tai sukeltu shokaO tokiam triperiui kaip b4, svogeris man tilta perrinko ir 280lt tepaeme su detalemisRask tu ka pigiauMasina vaziuoja kiekviena diena min 100km...Jei idomu, nesu audi maniakas, ir sekanti mano masina tikrai nebus tos keturios baronkos-tikrai yra geriau.O tarp senu kibiru, visos markes turi savu niuansu.Pvz. Mitsubishi pasitaiko kopiuteriu uzlinkimu-isbega elektrolitas is kondensatoriu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:14
2011-02-27
20:51 wrote:
Butent VW ir audi reikia ir ziuret, geriausias kainos ir kokibes santikis. Pavizdiui, buvo Vw vento puiki 1996m, tik keleta smulkiu trukumu, reali rida 240000 km, gal net ir prisukta i preki, realiai atrode ant 150000 km, parduota uz 2200 litu.
Būtent gal net blogiausias kainos ir kokybes santikis. Mano manymu geriausios kaijos ir kokybes santykis yra Japoniškų automobilu. O a pie Vento taqi jei buvo tokia puiki ko taip pigiai pardavėt juk už tokia 4000 užsimerkus buvo galimą gauti. O apie rida tai nelabai noriu tikieti. Aš darbe ekplotuoju apynaujas mašinas 3-5 metų senumo. tai pas jas ridos jau tarp 100000-200000 km. ir patikiek tikrai nemates nei vieno tautovežio kuris atrodytu bent panašiai. Čia paėmiai salono būkle. Aš manau temos autorius yra protingas žmogus ir pasakom netiki apie 15-20 metų senumo mašinas su ridom apie 200000 km.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 21:22
2011-02-27
20:51 wrote:
Butent VW ir audi reikia ir ziuret, geriausias kainos ir kokibes santikis. Pavizdiui, buvo Vw vento puiki 1996m, tik keleta smulkiu trukumu, reali rida 240000 km, gal net ir prisukta i preki, realiai atrode ant 150000 km, parduota uz 2200 litu.
2011-02-27
21:14 wrote:
Būtent gal net blogiausias kainos ir kokybes santikis. Mano manymu geriausios kaijos ir kokybes santykis yra Japoniškų automobilu. O a pie Vento taqi jei buvo tokia puiki ko taip pigiai pardavėt juk už tokia 4000 užsimerkus buvo galimą gauti. O apie rida tai nelabai noriu tikieti. Aš darbe ekplotuoju apynaujas mašinas 3-5 metų senumo. tai pas jas ridos jau tarp 100000-200000 km. ir patikiek tikrai nemates nei vieno tautovežio kuris atrodytu bent panašiai. Čia paėmiai salono būkle. Aš manau temos autorius yra protingas žmogus ir pasakom netiki apie 15-20 metų senumo mašinas su ridom apie 200000 km.
Maniske, manau, prabegus apie 350-400tkstkm, ir ka?Rudziu ner, niekas nebega, nekliba-vadinasi kasdieninei eksploatacijai tinkama, ar kaip?Reiketu parduot, tai kazin kaip ten gauciau kad ir tuos 3klt, bet man px, pats pasmaugsiu iki galoTuo labiau, kad dirbu prie medzio, dulkiu yra pakankamai, tad i darba vazinet pats tas...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:25
Sveiki vyrai, pagalbos reikia. Tai va, sunkiai kuriasi, suki ir ciut kartais bando uzgriebt bet neuzgriebia arba gesta, taip pat jai uzsikuria tai traukos nulis ir paima po keliu simtu metru uzgesta. Kas gali buti? Gal benzino nera? Kas dar? Mazda 323F 92m 1.7l
User
2011-02-27 21:28
2011-02-27
19:21 maumas wrote:
Nu va saab jau siulo iki negaliu:lol:Dar alfa prisides ir bus pilnas komplektas, o veliau ir eilinis karas prasides tarp italu ir visu kitu:lol:Kai zmogus perka masina apie 3000lt, tai gal saab jam "ne is tos operos" ar kaip?Temos autoriui sprest:beer:
2011-02-27
20:41 wrote:
O grinai Maumui noriečiau pasakyti kad už tokia kainą, tai kaip tik visas kitas žiurėti išskyrus VW arba Audi.
2011-02-27
20:52 maumas wrote:
Kolektyvas, asmeniskai labai gerbiu SAAB, kaip ir nedievinu savo kibiro b4 2.0 66kw(ne 1.6, nes 1.6 turi tik penkiasdesimt kelis kw)Bet tik nereikia lialia, kad saab'o islaikymas nenes rupesciu, nes kiekvienas sudniekis vers lekt per svieta jo ieskant, tam reikia tureti aibes laiko, apie pinigus mokamus uz naujas detales, tai net nekalbu, nes temos autoriui tai sukeltu shoka:lol:O tokiam triperiui kaip b4, svogeris man tilta perrinko ir 280lt tepaeme su detalemis:lol:Rask tu ka pigiau:director:Masina vaziuoja kiekviena diena min 100km...Jei idomu, nesu audi maniakas, ir sekanti mano masina tikrai nebus tos keturios baronkos-tikrai yra geriau.O tarp senu kibiru, visos markes turi savu niuansu.Pvz. Mitsubishi pasitaiko kopiuteriu uzlinkimu-isbega elektrolitas is kondensatoriu...
Nu o jei apie detales tai tam pačiam SaaB 900 tikrai bent kaune jokios problemos su dalim niera. Ir jus kaip pradedat lygint kainas, tai jus imkit bent biški normalesnes 0 ne visiška kitaicu šlamšta. Poto visi ir pasakoja kas su tautovežiais važinieja kad detales super pigios, bet dažnai nutyli kad jad keičia kaip tepalus O dabar galim ir palyginti kainas ėmu ne originalus bet ir ne pigiekus. SAAB 900 prieš Audi B4 Delphi firmos vairo traukė SAAB 44 lt. B4 40 lt. Tai manau apie detalių kainas irgi dikutuoti daug nereikia, kas iš to kad tu idėti i ta pigiausia detale jei tau ji po kelių tūkst. km. vel sugenda.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 21:28
Tai gi jau klausei
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:30
2011-02-27
19:40 wrote:
O "rasytojas" neblogai desto cia, man patinka jo logika.. :smartass:
jo, pritariu tau tik daug raso ir speju ir taip trumpina viska kuo glausciau, bet vistiek daug gaunasi
User
2011-02-27 21:30
2011-02-27
21:25 wrote:
Sveiki vyrai, pagalbos reikia. Tai va, sunkiai kuriasi, suki ir ciut kartais bando uzgriebt bet neuzgriebia arba gesta, taip pat jai uzsikuria tai traukos nulis ir paima po keliu simtu metru uzgesta. Kas gali buti? Gal benzino nera? Kas dar? Mazda 323F 92m 1.7l
Ne čia pataikiai tai tikrai.
User
2011-02-27 21:31
2011-02-27
20:41 wrote:
O grinai Maumui noriečiau pasakyti kad už tokia kainą, tai kaip tik visas kitas žiurėti išskyrus VW arba Audi.
2011-02-27
20:52 maumas wrote:
Kolektyvas, asmeniskai labai gerbiu SAAB, kaip ir nedievinu savo kibiro b4 2.0 66kw(ne 1.6, nes 1.6 turi tik penkiasdesimt kelis kw)Bet tik nereikia lialia, kad saab'o islaikymas nenes rupesciu, nes kiekvienas sudniekis vers lekt per svieta jo ieskant, tam reikia tureti aibes laiko, apie pinigus mokamus uz naujas detales, tai net nekalbu, nes temos autoriui tai sukeltu shoka:lol:O tokiam triperiui kaip b4, svogeris man tilta perrinko ir 280lt tepaeme su detalemis:lol:Rask tu ka pigiau:director:Masina vaziuoja kiekviena diena min 100km...Jei idomu, nesu audi maniakas, ir sekanti mano masina tikrai nebus tos keturios baronkos-tikrai yra geriau.O tarp senu kibiru, visos markes turi savu niuansu.Pvz. Mitsubishi pasitaiko kopiuteriu uzlinkimu-isbega elektrolitas is kondensatoriu...
2011-02-27
21:28 wrote:
Nu o jei apie detales tai tam pačiam SaaB 900 tikrai bent kaune jokios problemos su dalim niera. Ir jus kaip pradedat lygint kainas, tai jus imkit bent biški normalesnes 0 ne visiška kitaicu šlamšta. Poto visi ir pasakoja kas su tautovežiais važinieja kad detales super pigios, bet dažnai nutyli kad jad keičia kaip tepalus :D O dabar galim ir palyginti kainas ėmu ne originalus bet ir ne pigiekus. SAAB 900 prieš Audi B4 Delphi firmos vairo traukė SAAB 44 lt. B4 40 lt. Tai manau apie detalių kainas irgi dikutuoti daug nereikia, kas iš to kad tu idėti i ta pigiausia detale jei tau ji po kelių tūkst. km. vel sugenda.
o kas bus kai numirs Saabo degimo kasete?..
User
2011-02-27 21:33
traukes, stabdziai, amortizatoriai yra einamos dalys.. kainos minimaliai skiriasi tarp skirtingu masinu.. kalba ejo manau apie specifines dalis Saabo ir Audines
User
2011-02-27 21:37
2011-02-27
21:33 wrote:
traukes, stabdziai, amortizatoriai yra einamos dalys.. kainos minimaliai skiriasi tarp skirtingu masinu.. kalba ejo manau apie specifines dalis Saabo ir Audines
Kalba eina apie SAAB 900 su 2, 0 paprastu motoru.
User
2011-02-27 21:38
2011-02-27
21:33 wrote:
traukes, stabdziai, amortizatoriai yra einamos dalys.. kainos minimaliai skiriasi tarp skirtingu masinu.. kalba ejo manau apie specifines dalis Saabo ir Audines
2011-02-27
21:37 wrote:
Kalba eina apie SAAB 900 su 2, 0 paprastu motoru.
tai toks ten ir saabas..
maumas
7655 / 0
2011-02-27 21:39
2011-02-27
20:41 wrote:
O grinai Maumui noriečiau pasakyti kad už tokia kainą, tai kaip tik visas kitas žiurėti išskyrus VW arba Audi.
2011-02-27
20:52 maumas wrote:
Kolektyvas, asmeniskai labai gerbiu SAAB, kaip ir nedievinu savo kibiro b4 2.0 66kw(ne 1.6, nes 1.6 turi tik penkiasdesimt kelis kw)Bet tik nereikia lialia, kad saab'o islaikymas nenes rupesciu, nes kiekvienas sudniekis vers lekt per svieta jo ieskant, tam reikia tureti aibes laiko, apie pinigus mokamus uz naujas detales, tai net nekalbu, nes temos autoriui tai sukeltu shoka:lol:O tokiam triperiui kaip b4, svogeris man tilta perrinko ir 280lt tepaeme su detalemis:lol:Rask tu ka pigiau:director:Masina vaziuoja kiekviena diena min 100km...Jei idomu, nesu audi maniakas, ir sekanti mano masina tikrai nebus tos keturios baronkos-tikrai yra geriau.O tarp senu kibiru, visos markes turi savu niuansu.Pvz. Mitsubishi pasitaiko kopiuteriu uzlinkimu-isbega elektrolitas is kondensatoriu...
2011-02-27
21:28 wrote:
Nu o jei apie detales tai tam pačiam SaaB 900 tikrai bent kaune jokios problemos su dalim niera. Ir jus kaip pradedat lygint kainas, tai jus imkit bent biški normalesnes 0 ne visiška kitaicu šlamšta. Poto visi ir pasakoja kas su tautovežiais važinieja kad detales super pigios, bet dažnai nutyli kad jad keičia kaip tepalus :D O dabar galim ir palyginti kainas ėmu ne originalus bet ir ne pigiekus. SAAB 900 prieš Audi B4 Delphi firmos vairo traukė SAAB 44 lt. B4 40 lt. Tai manau apie detalių kainas irgi dikutuoti daug nereikia, kas iš to kad tu idėti i ta pigiausia detale jei tau ji po kelių tūkst. km. vel sugenda.
Nu jau prasidedaVazinejam su drauge su dviem b4, abi su mono purskalais, abi su dujomis...Maniskei vaziuokle rinkta pries 4 metus, jos masinai-pernai rudeni.Traukes pas mane nekeistos, pas drauge-vienas antgalis...Ka noriu pasakyt?O ta, kad normaliais keliais su galva vazinejant, niekas ten nebyra taip tragiskai, kaip bandai papasakot...Teisybes delei, pasakyk kiek kainuoja saab atraminis guolis priek.amortiko:lolomejausi, tik neatsimenu kokio modelio saab'o-400lt...Aisku, kasmet jo nereiks keist, bet stuka atiduot uz du gumos gabalus, kai masina 3gabalus kainuoja, tai nu ir nxShrotas taip ir laukia savo chlama iskist, kad uz pusmecio vel atvaziuotum.As asmeniskai, ka perku savo masinai, tai iskart klausiu ka turit brangausPvz stabil.traukles pirkau po 50lt, yra ir po 20lt(pagaminta dedes ChinWang rusyje), ir laiko puikiai, kazkur 20tkstkm pravaziuota...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:43
2011-02-27
21:33 wrote:
traukes, stabdziai, amortizatoriai yra einamos dalys.. kainos minimaliai skiriasi tarp skirtingu masinu.. kalba ejo manau apie specifines dalis Saabo ir Audines
2011-02-27
21:37 wrote:
Kalba eina apie SAAB 900 su 2, 0 paprastu motoru.
Bent jau aš ji turiejau omenyje. Šio SAAB motoras yra paprastas, ištvermingas ir puikiai sutaria su Dujom. Pats su tokiu labai nedaug važiniejau. Tesiog bendradarbis turi tai jau penki metai be problemu drožia. Aišku to pusbroliui Aeropolis priklauso (SAAB atstovai) tai jis ta SAAB prieš penkis metus labai geros būklės nusipirko iš Aeropolio.
User
2011-02-27 21:44
is kur tokios kainos? lenktyniniai atraminiai guoliai 2000 Saab 9-3 kainuoja ~380lt uz vieneta
maumas
7655 / 0
2011-02-27 21:44
Blt, jau susiveliauMane stengiasi itikinti, kad saab yra pigiai islaikoma masina!Krv degimo kasete 800-900lt kainuoja, o audi seneles degimo skriejikas 12-15lt, dangtelis max 60-70lt, laidai 230lt jau neprastiPavargau rekautis, nei mano pinigai, nei man draskytis.O kad SAAB yra atsigavusiu veikeju aparatas-yra faktas, kas netikit, pabandykit ir busit ziaurei nubausti
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:45
2011-02-27
21:33 wrote:
traukes, stabdziai, amortizatoriai yra einamos dalys.. kainos minimaliai skiriasi tarp skirtingu masinu.. kalba ejo manau apie specifines dalis Saabo ir Audines
2011-02-27
21:37 wrote:
Kalba eina apie SAAB 900 su 2, 0 paprastu motoru.
2011-02-27
21:38 wrote:
tai toks ten ir saabas..
Bet SAAB, kaip ir musų temos autoriui jam nereikia kad eitu belekaip.
User
2011-02-27 21:46
2011-02-27
21:44 maumas wrote:
Blt, jau susiveliau:lol:Mane stengiasi itikinti, kad saab yra pigiai islaikoma masina!:lol:Krv degimo kasete 800-900lt kainuoja, o audi seneles degimo skriejikas 12-15lt, dangtelis max 60-70lt, laidai 230lt jau neprasti:lol:Pavargau rekautis, nei mano pinigai, nei man draskytis.O kad SAAB yra atsigavusiu veikeju aparatas-yra faktas, kas netikit, pabandykit ir busit ziaurei nubausti:lol:
kalba eina apie SDAAB 2, 0 parasta motora.
maumas
7655 / 0
2011-02-27 21:46
2011-02-27
21:44 wrote:
is kur tokios kainos? lenktyniniai atraminiai guoliai 2000 Saab 9-3 kainuoja ~380lt uz vieneta
www.intercars.lt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-27 21:46
2011-02-27
21:44 maumas wrote:
Blt, jau susiveliau:lol:Mane stengiasi itikinti, kad saab yra pigiai islaikoma masina!:lol:Krv degimo kasete 800-900lt kainuoja, o audi seneles degimo skriejikas 12-15lt, dangtelis max 60-70lt, laidai 230lt jau neprasti:lol:Pavargau rekautis, nei mano pinigai, nei man draskytis.O kad SAAB yra atsigavusiu veikeju aparatas-yra faktas, kas netikit, pabandykit ir busit ziaurei nubausti:lol:
2011-02-27
21:46 wrote:
kalba eina apie SDAAB 2, 0 parasta motora.
*SAAB
User
2011-02-27 21:50
2011-02-27
21:44 maumas wrote:
Blt, jau susiveliau:lol:Mane stengiasi itikinti, kad saab yra pigiai islaikoma masina!:lol:Krv degimo kasete 800-900lt kainuoja, o audi seneles degimo skriejikas 12-15lt, dangtelis max 60-70lt, laidai 230lt jau neprasti:lol:Pavargau rekautis, nei mano pinigai, nei man draskytis.O kad SAAB yra atsigavusiu veikeju aparatas-yra faktas, kas netikit, pabandykit ir busit ziaurei nubausti:lol:
tai zmogus sako, kad kalba apie atmosferini.. atmosferinis neturi kasetes.. turi paprasta degima su skirstytuvu.
tada taip, islaikymas nebus brangus.. bet priekine pakaba 900 nuo 1994 ir 9-3 senu kebulu tikrai nera tvirta.. geriau imti 9000, maziau galvos skausmo bus.
tada taip, islaikymas nebus brangus.. bet priekine pakaba 900 nuo 1994 ir 9-3 senu kebulu tikrai nera tvirta.. geriau imti 9000, maziau galvos skausmo bus.
User
2011-02-27 21:54
2011-02-27
21:44 maumas wrote:
Blt, jau susiveliau:lol:Mane stengiasi itikinti, kad saab yra pigiai islaikoma masina!:lol:Krv degimo kasete 800-900lt kainuoja, o audi seneles degimo skriejikas 12-15lt, dangtelis max 60-70lt, laidai 230lt jau neprasti:lol:Pavargau rekautis, nei mano pinigai, nei man draskytis.O kad SAAB yra atsigavusiu veikeju aparatas-yra faktas, kas netikit, pabandykit ir busit ziaurei nubausti:lol:
2011-02-27
21:50 wrote:
tai zmogus sako, kad kalba apie atmosferini.. atmosferinis neturi kasetes.. turi paprasta degima su skirstytuvu.
tada taip, islaikymas nebus brangus.. bet priekine pakaba 900 nuo 1994 ir 9-3 senu kebulu tikrai nera tvirta.. geriau imti 9000, maziau galvos skausmo bus.
tada taip, islaikymas nebus brangus.. bet priekine pakaba 900 nuo 1994 ir 9-3 senu kebulu tikrai nera tvirta.. geriau imti 9000, maziau galvos skausmo bus.
Taip aš kalbu apie šitą paprasta varikliuką, Ir manau Butent toks SAAB už tokia kainą yra tikrai geresnis variantas beveik visais atžvilgiais už B4. O jei jau taip tiksliau į temą. Tai autoriui siūlau pasižvalgyti i kokia japoniška mašina.
Your message |
|