Lancia Lybra 2.4 JTD, verta?

Created by User 2011-01-17
2011-01-17 16:56
Sveiki, ar verta pinigu masina? Ar geriau uz Audi C4? Ar visgi toli iki audi?
2011-01-17 17:03
http://www.autogidas.lt/skelbimai/lancia-lybra-universalas-1999-0120447504.html
Ar
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-100-universalas-1994-0120607377.html
2011-01-17 17:03
man tai pat uzkibo sytas klausimas , man atrodo variklis Alfa romeo , pakaba kaip ? domina tokia masina , komfortiska labai :)
2011-01-17 17:14
Radote vietą, kur paklausti, siūlyčiau nuvažiuoti ir apžiūrėti "gyvai", nes Lybra itin sunku nufotografuoti taip, kad suprastum, su kuo tai valgoma. Toliau - stiliaus klausimas, čia jau asmeniškumai, ji patiks, arba ne, skonio reikalas. Golpspagenų mėgėjai žinoma gyvenime prie tokios vairo nesės. toliau siūlau PASIVAŽINĖTI. Kaip reikiant. Tik tada galima suprasti, kas tai per daiktas. Jei neveikia bent menkiausias elektroninis "šūdeliukas" - siūlau geriau nepirkti, nes priešingu atveju visam gyvenimui tapsi itališkų mašinų "nemėgėju". Tada įsitikinti, kaip techninė pusė - ar nesitepaluoja variklis, ar nedūmija, ar netriukšmauja. Ir tik pavažiavus bent keletą kilometrų jau galima susidaryti kokį nors vaizdą. Iš techninės pusės - C4 visiška seniena (sąlyginai, nesakau, kad tai bloga mašina), bet atsilieka nuo Lybra. Abi mašinos turi savų privalumų, ir savų trūkumų. Dar Lybra, kaip ir visos itališkos mašinos, reikalauja kruopščios priežiūros - privalomai laiku keisti tepalus, dirželius, visas privalomas smulkmenas. Ir nuolat atkreipti dėmesį į pakabos būklę. O varikliai - panašiai kaip ir Alfa Romeo. Bet ne viskas identiška. Sėkmės.
2011-01-17 17:18
Labas, Lybra labai panašu į Ar 156, tik daugiau navarotų. Čia kam kas patinka - skonio reikalas. Esmė- kad būtų ne lavonas. Jei pirkt lavoną - Audi pigiau kainuos remontas, ir paprasčiau pačiam keistis viską. Šiaip iš techninės pusės Lybra pranašesnė žymiai. Kainos dalių nėra brangios - variklio diržas su rolikais plius keitimas tilpsi į 600 Lt. Audinei irgi panašiai kainuotų. Pakaba ir elektronika silpniausios vietos. Taip, kad imk apžiūrai išmanantį žmogų. Aš už Lybra (jei nevažiuosi po 100000 km per metus)
2011-01-17 18:24
Tamsus miskas man tokie aparatai Nesirodo jie tiesiog ant vaizdo, kas juos perka, hj znj..
2011-01-17 19:38
2011-01-17 18:24 wrote: Tamsus miskas man tokie aparatai:lol: Nesirodo jie tiesiog ant vaizdo, kas juos perka, hj znj..:smoke:
Kam nesirodo, tai sekasi, o jei jau rodosi, tai gydytis pats laikas. O šiaip paaiškink, ką tavo OT komentaras reiškia.
2011-01-17 21:29
2011-01-17 18:24 wrote: Tamsus miskas man tokie aparatai:lol: Nesirodo jie tiesiog ant vaizdo, kas juos perka, hj znj..:smoke:
Analoga gal koki Lybrai uz ta kaina?
2011-01-17 22:50
2011-01-17 18:24 wrote: Tamsus miskas man tokie aparatai:lol: Nesirodo jie tiesiog ant vaizdo, kas juos perka, hj znj..:smoke:
2011-01-17 21:29 wrote: Analoga gal koki Lybrai uz ta kaina?
Užbėgsiu už akių šiukšlinimui, bet Lybra pagal metus ir komplektacijas, variklius, analogų nelabai turi. Ir tenudžiūva rankos tam, kas parašys, kad alternatyva - golpspagen, pvz IV arba "Delfinas" Passat. Ar dar geriau - A4 Aubi.

Antras dalykas - svarbesnis. Nelabai realu už tavo pasiūlytą 7kLt kainą nupirkti tvarkingą tokią Lybra, tai kaip alternatyvą pasiūlyčiau Kappa. Ne tokia "Stilinga", ar kaip ten pavadinsim, tačiau maloni ne mažiau, o už tiek jau šiokia tokia ir su JTD varikliu išeis.
2011-01-17 22:55
nu a4 tikrai jau geriau N kartu nei kazkokia ten masina Kaip tik nupirkau a4 Vokietijoj 1.9 tdi 81 kw 97 metu juoda sedanas 16 lietnykai, klima, koza, gero stovio, savaitgali grys i kauno turgu
2011-01-17 22:58
2011-01-17 22:55 wrote: nu a4 tikrai jau geriau N kartu nei kazkokia ten masina:lol: Kaip tik nupirkau a4 Vokietijoj 1.9 tdi 81 kw 97 metu juoda sedanas 16 lietnykai, klima, koza, gero stovio, savaitgali grys i kauno turgu:thumbup:
Atasisėsk bent kartą į "Kažkokią ten mašiną", pavažiuok, pajusk skirtumą tarp savo geldutės ir normalios mašinos, o tada giedok savo giesmelę.
2011-01-17 23:02
2011-01-17 22:55 wrote: nu a4 tikrai jau geriau N kartu nei kazkokia ten masina:lol: Kaip tik nupirkau a4 Vokietijoj 1.9 tdi 81 kw 97 metu juoda sedanas 16 lietnykai, klima, koza, gero stovio, savaitgali grys i kauno turgu:thumbup:
2011-01-17 22:58 wrote: Atasisėsk bent kartą į "Kažkokią ten mašiną", pavažiuok, pajusk skirtumą tarp savo geldutės ir normalios mašinos, o tada giedok savo giesmelę. :beer:
Aciu ne Yra tokiu egzotiku, maciau olandijoj aisktelese ir vokietijo yra siek tiek, bet mes ju neimam, nes cia parvezes rukysi su ja, kol parduosi
2011-01-17 23:08
2011-01-17 22:55 wrote: nu a4 tikrai jau geriau N kartu nei kazkokia ten masina:lol: Kaip tik nupirkau a4 Vokietijoj 1.9 tdi 81 kw 97 metu juoda sedanas 16 lietnykai, klima, koza, gero stovio, savaitgali grys i kauno turgu:thumbup:
2011-01-17 22:58 wrote: Atasisėsk bent kartą į "Kažkokią ten mašiną", pavažiuok, pajusk skirtumą tarp savo geldutės ir normalios mašinos, o tada giedok savo giesmelę. :beer:
2011-01-17 23:02 wrote: Aciu ne:beer: Yra tokiu egzotiku, maciau olandijoj aisktelese ir vokietijo yra siek tiek, bet mes ju neimam, nes cia parvezes rukysi su ja, kol parduosi:thumbdown:
Mielai nupirkčiau, jei teiktumėtės bent vieną tokią tvarkingą parvežti, deja, itališkų mašinų, kitaip nei vokiškų, Lietuvoje "lavono" stadijos nebeprakiši, kitaip nei tos pačios aukščiau minėtos A4. To pasekoje, gaunasi, kad lietuviai mieliau perka "lavonines" A4, "Golpus", "bulkas", "ceškes", ir panašias griuvenas. Nes "lavonines" fokiškas mašinas perka ir jaunimas, ir senimas, ir taip sėkmingai didina mirtingumą keliuose. O tuo tarpu itališkas mašinas Lietuvoje perka tik "bent šiek tiek suprantantys", o jie lavonų neperka. Ech, jums, perekūpams, kaip tai apsunkina gyvenimą.
2011-01-17 23:09
buvau susigundes alfonca 166 parsivest sau kaip egzotika, bet kai pagalvoji kiek i ji kist reikes tai kam to reikia. As geriau sau kazka nusipirksiu o ne i kazkoki metalo gabala kisiu pinigus.
2011-01-17 23:12
Nu zinai, tokiu kurie nupirks vienetai, o ka paskui su ja veikt kai niekas nenupirks. O a4 ta gero stovio, mazai begus, tai kaina uzsiplesiu uz ja ir jau yra pora norinciu pazystamu pirkt. Paemiau peza 307 2.0 hdi, vien del to kad tokius baltarusai perka, siaip tai ir neimciau..
2011-01-17 23:21
2011-01-17 23:09 wrote: buvau susigundes alfonca 166 parsivest sau kaip egzotika, bet kai pagalvoji kiek i ji kist reikes tai kam to reikia. As geriau sau kazka nusipirksiu o ne i kazkoki metalo gabala kisiu pinigus.:thumbdown:
Į metalo gabalą investuoti nereikėtų daugiau, nei reikia, ar yra normalu, jei pirktum tvarkingą mašiną. Bet iš lietuvių vairuojamų, ir visokių "šumacherių" nujotų ("ei, chebra, o aš tai esu geležiake važiavęs 250km/h") Alfa būtų labai sunku nusipirkt tvarkingą. O plešia už jas, taip kaip ir tamsta už savo kiek "krūtesnę" bulką, kaip už gerą daiktą. Pats tamsta viešai pripažįstate, kad "užsiplėšite" kiek norėsite. O tai tik dar kartą įrodo, kad vokiškos mašinos pervertinamos, ir tą nesąmonę kažkada užvirė, o dabar laikas nuo laiko vis pakursto tie patys - perekūpai.

O dabar - apie pačią Alfa. Asmeniškai pažįstu tiek 156, tiek 166 vairuojančius žmones. Ir nei vienas "nekišaa" pinigų į geležį. Žinai kodėl? Todėl, kad nesiterlioja su gumų perpresavimais į šakes, nerestauruoja, o keičia pakaboje dalis, kurias reikia keisti, laiku keičia tepalus, dirželius, atlieka profilaktines smulkmenas, ir... Yra visiškai patenkinti. Nes vieno jų žmonos vairuotą A4 pakeitė... Fiat Bravo. Todėl, kad A4 pavykdavo gauti už prieinamą kainą tik "kiniškas" detales, o pastarąsias keisti teko lietuvišku režimu 3x dažniau, nei jo 166. Kantrybė, žinoma, ne begalinė. Neaišku, gal vairuotojai jie blogi, gal kas... Bet mintis aiški - tinkamai prižiūrint, 166 tampa ne "egzotika", o normalia "daily car". Be pykčio.
2011-01-17 23:24
O šiaip, nuvažiavom į lankas, besiaiškindami, man labiau įdomi paties temos autoriaus nuomonė. Nes nenoriu, kad dar vienas žmogus "susirgtų" fokiška liga, taip ir nepabandęs nieko geresnio, nei 1, 2, 3, n - tos kartos "ubages", "bulkas", "passatus" ar "golpus".
2011-01-17 23:40
2011-01-17 23:24 wrote: O šiaip, nuvažiavom į lankas, besiaiškindami, man labiau įdomi paties temos autoriaus nuomonė. Nes nenoriu, kad dar vienas žmogus "susirgtų" fokiška liga, taip ir nepabandęs nieko geresnio, nei 1, 2, 3, n - tos kartos "ubages", "bulkas", "passatus" ar "golpus". :beer:
Lybra tikrai smagiau uz A4. Kodel?
2.4jtd smagiai eina, valgo mazai, gana pigus islaikymas, jeigu neuzvaikytas.
Bose audio sistema su 6cd changeriu, universale taip graziai suslepta viskas, o kokybe
Alcantara salonas
"Piloto kabina, displejus" - super.
Pakaba paprasto tipo.
Pardavimo suma zema, del nepopuliarumo isvis geris.
Trumpai tariant jauties kaip masinoj, o ne passate ar A4.
2011-01-17 23:42
Masinos kainuoja ligiai tiek, kiek kainuoja. Is pradziu moki daugiu po to maziau kainuoja kilometras ridos. Visam pasaulije ne durniai givena. Jei italiska masina kainuoja maziau, nei delfinas, tai tiek ir verta. Kaip sake nauju alfu pardavejas savo giminej ir draugams, kad tokios masinos kaip alfa tesiog nera, nera ir viskas, uzmirskit.
2011-01-17 23:47
2011-01-17 23:42 wrote: Masinos kainuoja ligiai tiek, kiek kainuoja. Is pradziu moki daugiu po to maziau kainuoja kilometras ridos. Visam pasaulije ne durniai givena. Jei italiska masina kainuoja maziau, nei delfinas, tai tiek ir verta. Kaip sake nauju alfu pardavejas savo giminej ir draugams, kad tokios masinos kaip alfa tesiog nera, nera ir viskas, uzmirskit.
Norėčiau su tokiu "egzpertu" pardavėju pakalbėt.
2011-01-17 23:52
2011-01-17 23:24 wrote: O šiaip, nuvažiavom į lankas, besiaiškindami, man labiau įdomi paties temos autoriaus nuomonė. Nes nenoriu, kad dar vienas žmogus "susirgtų" fokiška liga, taip ir nepabandęs nieko geresnio, nei 1, 2, 3, n - tos kartos "ubages", "bulkas", "passatus" ar "golpus". :beer:
2011-01-17 23:40 wrote: Lybra tikrai smagiau uz A4. Kodel?
2.4jtd smagiai eina, valgo mazai, gana pigus islaikymas, jeigu neuzvaikytas.
Bose audio sistema su 6cd changeriu, universale taip graziai suslepta viskas, o kokybe :thumbup:
Alcantara salonas :thumbup:
"Piloto kabina, displejus" - super. :thumbup:
Pakaba paprasto tipo.
Pardavimo suma zema, del nepopuliarumo isvis geris.
Trumpai tariant jauties kaip masinoj, o ne passate ar A4. :beer:
Tai va, man atrodo, kad pats atsakei į savo klausimus, siūlau dabar sėsti, pabandyti vieną kitą, ATSAKINGAI patikrinti, ir dar ATSAKINGIAU išsirinkti, o tada, jei vis dar patiks, pirkti. Nepabandęs - niekada ir nesužinosi.

O kai kuriems "egzpertamz" - nep***it man proto, kad mašinos kainuoja, kiek kainuoja. Rekomenduoju: mobile.de. Pažiūrėkit, kiek pas vokiečius kainuoja TVARKINGA Lybra, ir analogiška A4. Jei jau manot, kad jas lygint dera. Taip, dėl nepopuliarumo Leituvoje, "italai" čia gerokai pigesni, bet tai dar nereiškia, kad pigiai perduodami geri automobiliai. Taip, išliekamoj vertė ŠIEKB TIEK mažesnė, kai kalbame apie itališkus automobilius, bet ne visi perka automobilį tam, kad juos varo "perekūpo" interesai. Nes Thesis Vokietijoje kainuoja ne ką mažiau nei analogiškų metų A6.
2011-01-17 23:59
2011-01-17 23:24 wrote: O šiaip, nuvažiavom į lankas, besiaiškindami, man labiau įdomi paties temos autoriaus nuomonė. Nes nenoriu, kad dar vienas žmogus "susirgtų" fokiška liga, taip ir nepabandęs nieko geresnio, nei 1, 2, 3, n - tos kartos "ubages", "bulkas", "passatus" ar "golpus". :beer:
2011-01-17 23:40 wrote: Lybra tikrai smagiau uz A4. Kodel?
2.4jtd smagiai eina, valgo mazai, gana pigus islaikymas, jeigu neuzvaikytas.
Bose audio sistema su 6cd changeriu, universale taip graziai suslepta viskas, o kokybe :thumbup:
Alcantara salonas :thumbup:
"Piloto kabina, displejus" - super. :thumbup:
Pakaba paprasto tipo.
Pardavimo suma zema, del nepopuliarumo isvis geris.
Trumpai tariant jauties kaip masinoj, o ne passate ar A4. :beer:
2011-01-17 23:52 wrote: Tai va, man atrodo, kad pats atsakei į savo klausimus, siūlau dabar sėsti, pabandyti vieną kitą, ATSAKINGAI patikrinti, ir dar ATSAKINGIAU išsirinkti, o tada, jei vis dar patiks, pirkti. Nepabandęs - niekada ir nesužinosi.

O kai kuriems "egzpertamz" - nep***it man proto, kad mašinos kainuoja, kiek kainuoja. :smilewink: Rekomenduoju: mobile.de. Pažiūrėkit, kiek pas vokiečius kainuoja TVARKINGA Lybra, ir analogiška A4. Jei jau manot, kad jas lygint dera. Taip, dėl nepopuliarumo Leituvoje, "italai" čia gerokai pigesni, bet tai dar nereiškia, kad pigiai perduodami geri automobiliai. Taip, išliekamoj vertė ŠIEKB TIEK mažesnė, kai kalbame apie itališkus automobilius, bet ne visi perka automobilį tam, kad juos varo "perekūpo" interesai. Nes Thesis Vokietijoje kainuoja ne ką mažiau nei analogiškų metų A6. :smilewink:
Thesis kaip ne kaip jau rimta klase.
Siaip turiu pazystama, kuris su C4 jau 130k km prasukes. Ir kita kuris su a4 50k km. Kur ten kazkokia mistine kokybe nepastebejau.
2011-01-18 00:09
Nežinau, tik žinau vieną tiesą - kiekviena mašina bus tiek patvari ir kokybiška, kiek deramai ją prižiūrėsi. Pats jaunas per savo kvailumą "sudrožiau" 2 Delta, tašiau nekaltinu dėl to jų - kaltas mano apsileidimas, ir netinkama eksploatacija. Jei bent tepalus ir pagrindinį diržą būčiau antrajai laiku pakeitęs, o po to dar ir "nedrožęs" režimu 200 - 130 - 200, nebūčiau variklio užlenkęs. Deja, jaunatviškas maksimalizmas.

Taip, niekas nepaneigs, kantrios tos "ceškės", bet ne stebukle fokiškam esmė čia. Esmė tame, kas ją vairuoja, kas prižiūri... Žinau, kas tą pačią "neužmušamą" C4 su 2.8 motoru yra užlenkęs nė 250tūkst. nenuvažiavusią... Ir dėl to nepuolu tvirtint, kad kalta mašina, ar blogi kokie nors konstrukciniai sprendimai. nes nemačiau konstrukcijos, kuri atlaikytų, pvz. važiavimą be tepalų.
2011-01-18 00:36
2011-01-18 00:09 wrote: Nežinau, tik žinau vieną tiesą - kiekviena mašina bus tiek patvari ir kokybiška, kiek deramai ją prižiūrėsi. Pats jaunas per savo kvailumą "sudrožiau" 2 Delta, tašiau nekaltinu dėl to jų - kaltas mano apsileidimas, ir netinkama eksploatacija. Jei bent tepalus ir pagrindinį diržą būčiau antrajai laiku pakeitęs, o po to dar ir "nedrožęs" režimu 200 - 130 - 200, nebūčiau variklio užlenkęs. Deja, jaunatviškas maksimalizmas. :lol:

Taip, niekas nepaneigs, kantrios tos "ceškės", bet ne stebukle fokiškam esmė čia. Esmė tame, kas ją vairuoja, kas prižiūri... Žinau, kas tą pačią "neužmušamą" C4 su 2.8 motoru yra užlenkęs nė 250tūkst. nenuvažiavusią... Ir dėl to nepuolu tvirtint, kad kalta mašina, ar blogi kokie nors konstrukciniai sprendimai. nes nemačiau konstrukcijos, kuri atlaikytų, pvz. važiavimą be tepalų. :smilewink:
Tame ir esme, kad masinos tikrai priziurimos, bet kad turetu maziau bedu, nei tarkim tie patys pazystami su grand voyager, scenic ar italais nepasakyciau. Tas pats renault turbut tarnaus, jeigu gerai priziuresi. O priedo audi remonto kainos ir daliu tikrai ne is pigiuju. Aisku jei fuflo det, tai tada visos pigios.
2011-01-18 11:01
jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.
2011-01-18 11:56
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
Taip - c5 į sąvartyną... Truputį valdykis - taip pat galima pasakyti apie visas Lancias, AR ir t.t. Ko gero pats neįpirkai tos c5 ir skleidi gandus apie jų ne komfortą ir blogus variklius.
2011-01-18 11:58
Gerai tie italai vaziuoja, bet kai suges tau tas jtd variklis tai ismest visa masina turesi.
2011-01-18 11:59
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
Fainai 6 pritariu siaip ne viena aparata teko valdyt, dabar ieskau masinikes merdzinai ir kas galetu pasiulyti Lybra ar Thesis bet normalios bukles ar turi kokiu varijantu seniuk?
2011-01-18 12:04
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
zmogau nesivargink kol nepavairuos jie , tol nesupras . pats noriu is e39 i Lybra persokt bet bet. kabina mane tas priekis jau labai bet. :))
2011-01-18 12:52
2011-01-18 11:58 wrote: Gerai tie italai vaziuoja, bet kai suges tau tas jtd variklis tai ismest visa masina turesi.
O tai tobula audi apsimokes tvarkyt? Nejuokauk.
2011-01-18 12:52
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 11:56 wrote: Taip - c5 į sąvartyną... Truputį valdykis - taip pat galima pasakyti apie visas Lancias, AR ir t.t. Ko gero pats neįpirkai tos c5 ir skleidi gandus apie jų ne komfortą ir blogus variklius.
as neesu pasiruoses moketi kruva pinigu uz paloskiniu gezu isaukstintos kainos seniena. As su c4 A6 pats darbine vazineju, ir nieko gero negaliu pasakyti isskyrus tai kad izoliacija garso gera. visa kita, ''medieval''. vairo mechanizmas su ratais isvis nesusijes, isimtas is furos, suki suki ta baranka kaip kapitonas titanike kaip nesisuka ta bandura taip nesisuka.
2011-01-18 12:54
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
kam skleidi erezijas tu pastovei , jai kalbi apie ta savo lyberi tj ir kalbek apie ja , kam kisi audines ,
2011-01-18 12:54
2011-01-18 11:58 wrote: Gerai tie italai vaziuoja, bet kai suges tau tas jtd variklis tai ismest visa masina turesi.
viendas dalykas snekek kaip zmogus ne kaip mazametis, nera kam gesti JTD motore, keiti sintetika kas 10000km, ir normalu filtra, nesmaugi saltos kol nesusyla ir waziuos tol kol musu era baigsis. Prie ko cia variklis ir masina nesuprantu as visai.
2011-01-18 12:55
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 11:56 wrote: Taip - c5 į sąvartyną... Truputį valdykis - taip pat galima pasakyti apie visas Lancias, AR ir t.t. Ko gero pats neįpirkai tos c5 ir skleidi gandus apie jų ne komfortą ir blogus variklius.
2011-01-18 12:52 wrote: as neesu pasiruoses moketi kruva pinigu uz paloskiniu gezu isaukstintos kainos seniena. As su c4 A6 pats darbine vazineju, ir nieko gero negaliu pasakyti isskyrus tai kad izoliacija garso gera. visa kita, ''medieval''. vairo mechanizmas su ratais isvis nesusijes, isimtas is furos, suki suki ta baranka kaip kapitonas titanike kaip nesisuka ta bandura taip nesisuka.
nu nieko ir as negaliu pasakyt apie c5 gero , bet nieko ir blogo , , bet bet
2011-01-18 12:55
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 12:54 wrote: kam skleidi erezijas tu pastovei , jai kalbi apie ta savo lyberi tj ir kalbek apie ja , kam kisi audines ,
dave palyginima tai ir paskelbiau. o jei tu neturi ka pasakyt tai nesireisk cia nes apie lybra ir taip nieko nezinai.
2011-01-18 12:56
2011-01-18 11:58 wrote: Gerai tie italai vaziuoja, bet kai suges tau tas jtd variklis tai ismest visa masina turesi.
2011-01-18 12:54 wrote: viendas dalykas snekek kaip zmogus ne kaip mazametis, nera kam gesti JTD motore, keiti sintetika kas 10000km, ir normalu filtra, nesmaugi saltos kol nesusyla ir waziuos tol kol musu era baigsis. Prie ko cia variklis ir masina nesuprantu as visai.
jaigu italai susitvarkytu su vaziuokle ir elektra butu liuks auto , bet bet
2011-01-18 12:57
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 12:54 wrote: kam skleidi erezijas tu pastovei , jai kalbi apie ta savo lyberi tj ir kalbek apie ja , kam kisi audines ,
2011-01-18 12:55 wrote: dave palyginima tai ir paskelbiau. o jei tu neturi ka pasakyt tai nesireisk cia nes apie lybra ir taip nieko nezinai.
ka te reik zinot , pries perkant valerionu gerai ykali kad netaip sirdi skaudetu tokius lt mokant uz naujaji varlesnuki
2011-01-18 12:58
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 11:59 wrote: :thumbup:Fainai 6 pritariu siaip ne viena aparata teko valdyt, dabar ieskau masinikes merdzinai ir kas galetu pasiulyti Lybra ar Thesis bet normalios bukles ar turi kokiu varijantu seniuk?
labai neseniai viena lybra ispuoseleta pateko i geras rankas, kaina man rodos apie 10k buvo, bet nebuwo prie ko prikibti. Del thesis tai viena gera parduoda sitam aubigide, automatas 2.4jtd 24999lt ta yra gera. O seip visi kas turi kiek pazystu dziaugiasi ir nesiruosia parduoti, as taip pogi ieskausi thesis, bet dar lybra noriu patureti nes atsidziaugt negaliu kas kart kai islekiu i gatves ar kelione :)
2011-01-18 12:59
2011-01-18 12:54 wrote: kam skleidi erezijas tu pastovei , jai kalbi apie ta savo lyberi tj ir kalbek apie ja , kam kisi audines ,
2011-01-18 12:55 wrote: dave palyginima tai ir paskelbiau. o jei tu neturi ka pasakyt tai nesireisk cia nes apie lybra ir taip nieko nezinai.
2011-01-18 12:57 wrote: ka te reik zinot , pries perkant valerionu gerai ykali kad netaip sirdi skaudetu tokius lt mokant uz naujaji varlesnuki
gal man ant zhopeliu dabar uzwaziuot taip? pats ne varliasnukis kartais? piestu is kart pasistotum uz zaiba, bet as ne mazas waikas, taigi...
2011-01-18 13:02
2011-01-18 12:55 wrote: dave palyginima tai ir paskelbiau. o jei tu neturi ka pasakyt tai nesireisk cia nes apie lybra ir taip nieko nezinai.
2011-01-18 12:57 wrote: ka te reik zinot , pries perkant valerionu gerai ykali kad netaip sirdi skaudetu tokius lt mokant uz naujaji varlesnuki
2011-01-18 12:59 wrote: gal man ant zhopeliu dabar uzwaziuot taip? pats ne varliasnukis kartais? piestu is kart pasistotum uz zaiba, bet as ne mazas waikas, taigi...:smartass:
koki zaiba , senai zaibo nebera , o del nico tj ko pats nepasikeiti is alfonso166 ,
2011-01-18 13:04
2011-01-18 11:01 wrote: jau daugiau nei puse metu wazineju su Lybra, ir isvaizda pradejo patikti priekio, o vaziavimo kokybe galit sawo aubi c4 c5 b4 a4 ir visas kitas i savartyna, nesulyginsi nei is tolo, lybra zymiai komfortiskesne, vaziuokle suderinta taip kad vaziuojant svelniai ji minkstai siubuoja ir sugeria wiska kas ant kelio, o kai padidini greiti ji susambeja, mcpherson vaziuokle, nepriklausoma galine pakaba, o kas pas c4? balkis metalo lomo tarp galiniu ratu, tokius tik dirvas ravet galima pirkt.... Salonas tuo labiau lybra visi pranasumai, standartine dvieju zonu klima, kondiske, displejus kuriame DVD lengva pasijungti, garso aparatura su zemu dazniu garsiakalbiu, akustika nuostabi, masina nesijaucia laivas, manevringa. Na apie variklius manau net nekyla klausimu, benzu nieko gero, bet JTD ar 1.9 ar 2.4 lenkia TDI visus viskuo, ir patvarumu ir ekonomija ir galia, taskas.:director:
2011-01-18 11:59 wrote: :thumbup:Fainai 6 pritariu siaip ne viena aparata teko valdyt, dabar ieskau masinikes merdzinai ir kas galetu pasiulyti Lybra ar Thesis bet normalios bukles ar turi kokiu varijantu seniuk?
2011-01-18 12:58 wrote: labai neseniai viena lybra ispuoseleta pateko i geras rankas, kaina man rodos apie 10k buvo, bet nebuwo prie ko prikibti. Del thesis tai viena gera parduoda sitam aubigide, automatas 2.4jtd 24999lt ta yra gera. O seip visi kas turi kiek pazystu dziaugiasi ir nesiruosia parduoti, as taip pogi ieskausi thesis, bet dar lybra noriu patureti nes atsidziaugt negaliu kas kart kai islekiu i gatves ar kelione :)
bet ir atrodo ta thesis , visai noreciau tokia , kazkaip labai isskirtinai atrodo ir visai nieko ziurisi , ,, kazin kaip eksplotacija jos , vaziuokles ar lepios , ,,
2011-01-18 13:05
2011-01-18 12:55 wrote: dave palyginima tai ir paskelbiau. o jei tu neturi ka pasakyt tai nesireisk cia nes apie lybra ir taip nieko nezinai.
2011-01-18 12:57 wrote: ka te reik zinot , pries perkant valerionu gerai ykali kad netaip sirdi skaudetu tokius lt mokant uz naujaji varlesnuki
2011-01-18 12:59 wrote: gal man ant zhopeliu dabar uzwaziuot taip? pats ne varliasnukis kartais? piestu is kart pasistotum uz zaiba, bet as ne mazas waikas, taigi...:smartass:
su tokiu ciuciundra kaip tu visat smagu pasikapot
2011-01-18 13:06
2011-01-18 11:58 wrote: Gerai tie italai vaziuoja, bet kai suges tau tas jtd variklis tai ismest visa masina turesi.
2011-01-18 12:54 wrote: viendas dalykas snekek kaip zmogus ne kaip mazametis, nera kam gesti JTD motore, keiti sintetika kas 10000km, ir normalu filtra, nesmaugi saltos kol nesusyla ir waziuos tol kol musu era baigsis. Prie ko cia variklis ir masina nesuprantu as visai.
2011-01-18 12:56 wrote: jaigu italai susitvarkytu su vaziuokle ir elektra butu liuks auto , bet bet
Ka Lybrai su vaziuokle susitvarkyt reik?
2011-01-18 13:10
PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos ,
2011-01-18 13:15
2011-01-18 13:10 wrote: PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos:smoke: ,
Dėl to ir esam bananų respublika.
2011-01-18 13:26
2011-01-18 13:10 wrote: PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos:smoke: ,
2011-01-18 13:15 wrote: Dėl to ir esam bananų respublika. :lol:
tj vat , nu bet thesis tikrai uzsimaneu , labai ydomei atrodo , kazkaip realybei neteko matyt ju ,
2011-01-18 13:46
2011-01-18 13:10 wrote: PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos:smoke: ,
2011-01-18 13:15 wrote: Dėl to ir esam bananų respublika. :lol:
2011-01-18 13:26 wrote: tj vat , nu bet thesis tikrai uzsimaneu:smoke: , labai ydomei atrodo , kazkaip realybei neteko matyt ju , :beer:
Kas keisciausia vietoj lybros dar siulo vectras, bet tai su kibiru vazinet.
2011-01-18 13:49
2011-01-18 13:10 wrote: PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos:smoke: ,
2011-01-18 13:15 wrote: Dėl to ir esam bananų respublika. :lol:
2011-01-18 13:26 wrote: tj vat , nu bet thesis tikrai uzsimaneu:smoke: , labai ydomei atrodo , kazkaip realybei neteko matyt ju , :beer:
Lybra thesis , abi simpatiskos masinos is galo , o is priekio keistos , taip pat noreciau prisidet prie siu auto nes paveze bendraklasis , tai smagumelis , minkstesnis negu e39 :) Viduje kiek eletronikos stebuklu :oo pasaka :):) thesis galas labai grazus tos lempos , salonas ir panasus i lybros , bet dar neteko pavaziuot :D
2011-01-18 13:54
2011-01-18 13:15 wrote: Dėl to ir esam bananų respublika. :lol:
2011-01-18 13:26 wrote: tj vat , nu bet thesis tikrai uzsimaneu:smoke: , labai ydomei atrodo , kazkaip realybei neteko matyt ju , :beer:
2011-01-18 13:49 wrote: Lybra thesis , abi simpatiskos masinos is galo , o is priekio keistos , taip pat noreciau prisidet prie siu auto nes paveze bendraklasis , tai smagumelis , minkstesnis negu e39 :) Viduje kiek eletronikos stebuklu :oo pasaka :):) thesis galas labai grazus tos lempos , salonas ir panasus i lybros , bet dar neteko pavaziuot :D
Drisciau sutikt. Po 530 e39 be displejaus (01m) Lybroj vistiek maloniau. Nors trauka aisku su mech. deze tai patiko e39
Vietos salone daugiau, bet tikrai ne perdaugiausiai e39. Keista kaip tokiam bangini tiek mazai vietos salone.
2011-01-18 14:09
2011-01-18 13:10 wrote: PS . puse lietuvos net nezino kad lybra yra automobilis , vat pasakai audi ir visiem pries akis bulkos ceskes simtelkos:smoke: ,
2011-01-18 13:15 wrote: Dėl to ir esam bananų respublika. :lol:
2011-01-18 13:26 wrote: tj vat , nu bet thesis tikrai uzsimaneu:smoke: , labai ydomei atrodo , kazkaip realybei neteko matyt ju , :beer:
Na tai užsimanyti galima bet ko nu kam vairuoti bugačius lamborginus turbut ferariai tik sapnas čia tik pokštas bet...mane tai dakniso joptd alfonzų elektrinė pusė o šiaip redukcija perdavimai trauka NORS DYZELIŲ bet nereali įsibegejimas cool bet rasti nenuvaikytą nelengva

Your message