Laguna 1.9dTi 79kw problema

Created by User 2015-02-13
2015-02-13 10:33
Sveiki nusipirkau laguna 98-07men. 1.9dti 79kw variklis, vaziuojant uzsidega SERV ir KARDIOGRAMA kai jie uzsidega variklis pradeda vangiau traukti o kai uzgesta traukia kaip priklauso? Kur galetu buti liga? Gal kam yra taip buve?
3586 / 0
2015-02-13 10:44
tie zaibai priklauso sem modeliui kad degtu.o problemu gali buti daug kai jis uzsidega.nevisada ir diagnostika mato del ko jis uzsidega
2015-02-13 10:48
Negaletu buti kokio purkstuko kalte to su laidu?
3586 / 0
2015-02-13 10:51
2015-02-13 10:48 wrote: Negaletu buti kokio purkstuko kalte to su laidu?
pas tave ne dti o dci gali buti purktukas slegio siurblys davikliai egr ir t.t. pas daugeli france senesniu sis zaibas dega.bandyk diagnostika
2015-02-13 10:53
Brangus ju purkstukai yra?
2015-02-13 11:47
Dar pastebejau kai siryt uzkuriau padirbo variklis pagazavau tai isejo toks nestiprus melynas dumas truputi? Kardiograma galejo degti del to kad truko antifryzo nes dapyliau truko 1litro
2015-02-13 14:28
Turiu įvairių detalių šiam modeliui. jeigu reikia kreipkitės. Yra visas variklis dalimis. Tel. 867696362, Vilnius
2015-02-13 15:06
2015-02-13 14:28 wrote: Turiu įvairių detalių šiam modeliui. jeigu reikia kreipkitės. Yra visas variklis dalimis. Tel. 867696362, Vilnius
Aciu kai padarysiu diagnostika ir zinosiu kur saknis ir tada jei reikes ko pranesiu
2015-02-15 10:36
Sveiki pastebejau kad dingineja antifryzas is ausinimo sistemos, radau kad lasa pro vandens pompa ir tasko ant paskirstymo dirzo? Reikia patarimo del remonto ar keisti dirzo komplekta? O gal laikinai padetu koks daktaras?
2015-02-15 10:48
2015-02-15 10:36 wrote: Sveiki pastebejau kad dingineja antifryzas is ausinimo sistemos, radau kad lasa pro vandens pompa ir tasko ant paskirstymo dirzo? Reikia patarimo del remonto ar keisti dirzo komplekta? O gal laikinai padetu koks daktaras?
Reikia keisti vandens pompą.Niekas čia laikinai jau nebepadės.Jei per pompą eina pgrindinis diržas tai dar ir variklį sugadinsi.Užlankstys vožtuvus ir tt.Betaupydamas pasidarysi didelių išlaidu.Skūpus moka du kartus.
2015-02-15 10:53
Bet keiciant vandens pompa tada keisti ir dirza su visais guoliais?
2015-02-17 21:41
Taigi issiaiskinau kad laguna yra ne 79kw o 72kw, yra klaida regirtros padaryta, 1.9dti varikliai eina su vienu dirzu ar yra atskiras ir generatoriui ir pagrindinis?
2015-02-17 21:51
2015-02-17 21:41 wrote: Taigi issiaiskinau kad laguna yra ne 79kw o 72kw, yra klaida regirtros padaryta, 1.9dti varikliai eina su vienu dirzu ar yra atskiras ir generatoriui ir pagrindinis?
aišku kad yra ir generatoriui. Atsidaryk kapotą ir pamatysi :)
2015-02-17 21:54
2015-02-17 21:41 wrote: Taigi issiaiskinau kad laguna yra ne 79kw o 72kw, yra klaida regirtros padaryta, 1.9dti varikliai eina su vienu dirzu ar yra atskiras ir generatoriui ir pagrindinis?
2015-02-17 21:51 wrote: aišku kad yra ir generatoriui. Atsidaryk kapotą ir pamatysi :)
ten visko tiek prikista kad atrodo tik vienas dirzas tera
2015-02-17 22:01
kardiograma uzsidega ant zemu sukiu ir uzgesta ant 2000apsuku, kas galetu buti kaltas? Gal tas purkstukas su laidu?
2015-04-11 20:30
Sveiki ponai inzinieriai! Reiskia turiu didele beda kurios niekaip negaliu issprest. zodziu , vairuoju laguna 2 , 1.9dci 88kw.Masiniukas pas mane jau sesti metai , iki to laiko turba uzlinko 2 kartus .Po pirmo remonto (restauruota buvo Vilniuje) nubego gerus 20000km . po antro uzlinkimo , problema nebesibaigia...Tik atrestauruoja , nubega apie pora tukst.ir vel autas ...Variklis darytas pries 5000 km, keisti ziedai i naujus, detas naujas tepalo siurblys, daugiau variklyje bedu nerasta...Tepalo spaudimas 1, 4 baro prie silto motoro ir laisvu apsuku, indeklai geros bukles, tiesa yra ant visu sioks toks ibrezimas, matyt kokia dulkele buvo pagave , kadangi motoras buvo uzsigazaves, bet meistrai grasina , kad del to turba nueit tikrai negali...Zodziu , yra beda , bet kur , nieks neranda..Girdejau , gandu , kad gali buti ir duslintuvas kaltas?Katalizatoriaus nera..Turba paskutinius du syk , is ju vienas garantija restauruota partizanu gatveje Kaune, ten pasirodo dirba zmogus is linksmakalnio...Nu manau mazdaug nupasakojau, jei kas neaisku klauskit , mielai atsakysiu.Atsakyma parduok , suprantu, bet ikises tiek pinigu kazkaip norisi davest iki galo ...Bet nervai jau ant ribos...
2015-04-11 20:31
2015-04-11 20:30 wrote: Sveiki ponai inzinieriai! Reiskia turiu didele beda kurios niekaip negaliu issprest. zodziu , vairuoju laguna 2 , 1.9dci 88kw.Masiniukas pas mane jau sesti metai , iki to laiko turba uzlinko 2 kartus .Po pirmo remonto (restauruota buvo Vilniuje) nubego gerus 20000km . po antro uzlinkimo , problema nebesibaigia...Tik atrestauruoja , nubega apie pora tukst.ir vel autas ...Variklis darytas pries 5000 km, keisti ziedai i naujus, detas naujas tepalo siurblys, daugiau variklyje bedu nerasta...Tepalo spaudimas 1, 4 baro prie silto motoro ir laisvu apsuku, indeklai geros bukles, tiesa yra ant visu sioks toks ibrezimas, matyt kokia dulkele buvo pagave , kadangi motoras buvo uzsigazaves, bet meistrai grasina , kad del to turba nueit tikrai negali...Zodziu , yra beda , bet kur , nieks neranda..Girdejau , gandu , kad gali buti ir duslintuvas kaltas?Katalizatoriaus nera..Turba paskutinius du syk , is ju vienas garantija restauruota partizanu gatveje Kaune, ten pasirodo dirba zmogus is linksmakalnio...Nu manau mazdaug nupasakojau, jei kas neaisku klauskit , mielai atsakysiu.Atsakyma parduok , suprantu, bet ikises tiek pinigu kazkaip norisi davest iki galo ...Bet nervai jau ant ribos...
Tiesa , turbos gedimas vienas ir tas pats, aseles laisvumas aukstyn zemyn..
2015-04-11 21:01
pirma reiketu surasti priezasti kodel genda turbina, o ne ja pastoviai restauruoti, gal naudoji netinkamus tepalus, blogai tepama turbina, gali buti ir del tepalo filtro jei jis idetas lievas koks, tiksliai nepamenu bet 88kw ir 79 kw turbinos yra skirtingos bet ju tarnavimo laikas panasus
2015-04-11 21:08
tai čia aišku, kad turbina tepimo negauna, kitaip taip greit neužlinktų
2015-04-11 21:21
2015-04-11 21:01 wrote: pirma reiketu surasti priezasti kodel genda turbina, o ne ja pastoviai restauruoti, gal naudoji netinkamus tepalus, blogai tepama turbina, gali buti ir del tepalo filtro jei jis idetas lievas koks, tiksliai nepamenu bet 88kw ir 79 kw turbinos yra skirtingos bet ju tarnavimo laikas panasus
Tai vat gerbiamasis tame ir reikalas, kad motoristai saukia kalta turba , turbos meistras iesko motore problemu...Bet nuo konkreciai uzlinksta pasakyt ir negali... Tiesa , turbos meistras apeliuoja i tai , kad per tepalo ipilimo anga siek tiek pucia, motoristas is to juokiasi...?
2015-04-11 21:23
2015-02-13 10:33 wrote: Sveiki nusipirkau laguna 98-07men. 1.9dti 79kw variklis, vaziuojant uzsidega SERV ir KARDIOGRAMA kai jie uzsidega variklis pradeda vangiau traukti o kai uzgesta traukia kaip priklauso? Kur galetu buti liga? Gal kam yra taip buve?
Problema yra pats automobilis Reno.Kiek i jį bekištum nieks nepadės.Tai pasaka be galo.Nusipirk Toyotą, Škodą, WV, Audi, kad ir 5 metais senesnį ir baigsis tavo problemos.
2015-04-11 21:24
2015-04-11 21:08 wrote: tai čia aišku, kad turbina tepimo negauna, kitaip taip greit neužlinktų
Galbut, bet kur ieskot problemos? Tepalo siurblys kaip sakiau naujas, buvo dar syki isimtas ir patikrintas ar nepastriges, spaudimas 1, 4 baro ...Bet turba pastoviai apsisikus tepalais, vamzdeliai irgi keisti...
2015-04-11 21:26
taigi ne taip sunku patikrint ar ateina tepalas iki turbinos
2015-04-11 21:30
tai gal pačioj turbinoj kažkas užsikišę ir iki ašelės tepalas neateina
2015-04-11 21:31
dar gali buti del netinkamo eksplotavimo kai sukelemos apsukos ir iskart gesinamas varilis arba vaziuojama iskart uzkurus kol turbina dar nera sutepta
2015-04-11 21:31
2015-04-11 21:30 wrote: tai gal pačioj turbinoj kažkas užsikišę ir iki ašelės tepalas neateina
ten tepalui nerkur uzsikist
2015-04-11 21:43
2015-04-11 21:31 wrote: dar gali buti del netinkamo eksplotavimo kai sukelemos apsukos ir iskart gesinamas varilis arba vaziuojama iskart uzkurus kol turbina dar nera sutepta
Pries uzgesinant visada duodu padirbt ant tusciu, sita reikala zinau! Kas liecia Vaziavima iskart uzkurus...kazkaip neteko girdet...
Saulinskai, tepalas iki turbos ateina, tikrinta ne karta ir ne vieno meistro! Tame ir reikalas , kad lyg ir viskas gerai, bet kazkas negerai...:(
2015-04-11 21:46
2015-04-11 21:31 wrote: dar gali buti del netinkamo eksplotavimo kai sukelemos apsukos ir iskart gesinamas varilis arba vaziuojama iskart uzkurus kol turbina dar nera sutepta
2015-04-11 21:43 wrote: Pries uzgesinant visada duodu padirbt ant tusciu, sita reikala zinau! Kas liecia Vaziavima iskart uzkurus...kazkaip neteko girdet...
Saulinskai, tepalas iki turbos ateina, tikrinta ne karta ir ne vieno meistro! Tame ir reikalas , kad lyg ir viskas gerai, bet kazkas negerai...:(
as saviskei leidziu padirbti bent minute prie pliusines temperaturos ziema min. 5min , bet pas mane benzinine turbina
2015-04-11 21:46
jei kelintą kartą turbina užlinksta per porą tūkst.km. po restauracijos, tai mano nuomone, reikia ją keisti kita
2015-04-11 21:59
o dėl važiavimo užkūrus, tai pakyla spaudimas variklyje ir iškart gauna tepimą turbina, gesinant irgi nemanau kad reikia laukt, aš niekad to nedarau ir bėdų nėra, prieš daug metų turėjau ww passat 1, 6 td 1987m.tai net jame buvo rezervuaras su diafragma, kuris užgesinus variklį, dar kurį laiką paduoda tepalą turbinai, o čia gi daug naujesnė mašina,
2015-04-11 22:01
2015-04-11 21:46 wrote: jei kelintą kartą turbina užlinksta per porą tūkst.km. po restauracijos, tai mano nuomone, reikia ją keisti kita
Na yra tokiu minciu, bet velgi..Po pilnos restauracijos nekeiciamas tik korpusas, visi viduriai sudedami nauji, o korpusas itakos nedaro jokios , bent taip kalba turbinu meistrai.Kitas aspektas pirkt deveta turbina, nezinosi kiek kartu ji jau gydyta...Pirkt nauja? O jei uzlinks ? Pasaka be galo...O gal Kaune kas pazystat koki super-duper dyzelista?

Your message