User
2012-01-13 19:05
sveiki noreciau paklaust kurį varianta imti labiau apsimoka 81kw ar 85kw, kodel? pliusai/minusai? ar trauka daug skiriasi?
Ačiū iš anksto
Ačiū iš anksto
User
2012-01-13 19:12
81, del to, kad: paprastesne kontrukcija, ilgaamziskesnis, maziau lepus kurui, o del traukos, pravaziuok su vienu ir su kitu ir pamatysi ar verta del 4kw rizikuot zymiai didesnem eksplotacijos islaidom
User
2012-01-13 19:30
o gal kas tiksliai zinot ar labai trauka skiriasi šitų variklių? nes pats neturiu galimybes su abiem pravaziuot
User
2012-01-13 19:41
Kvailos kalbos, 85 kwt zimiai pazangesnis ir geresni sukimo momenta turintis variklis, traukia jau nuo 1000 apsuku, del ko zimiai maloniau su juo vaziuot, kodel jo eksplutacijos islaidos didesnes, net ir sunku sugalvot. Taisosi lengvai kiekvieno kaimo meistro. Reikalauja aisku specialaus tepalo, bet as butent toki 507.00 shela net i mersedesa 124 pilu, kadangi gaunu pigiausiai is visu sintietiniu tepalu. O suda neverta pilt i jokia masina. Plaukiajantis smagratis ir ten ir ten. DEtaliu variklio pilni skelbimai papigiai. Paskirstimo veleno keitimas Pd varikliui isejo 300 lt su detalem ir darbu. Teko vazinet su pd 300000 prabegusiom- kaip naujas, senajom prie tokios ridos jau ir variklis ir siurblis jeina prie pabaigos.Nesuprantant - nekledekit
User
2012-01-13 20:05
dar nuomoniu jei nesunku
User
2012-01-17 23:09
Na naujesnis variklis 85kw daugiau yra ka priziuret, trauka panasi ant abieju jei ruosies pilt is kanistru visokiu dyzeli tik 81kw imk. Seip jei mazai dar patirties turi su dyzeliniais varikliais tai geriau 81kw. Jei jau turejai koki dyzeli anksciau, pilsi gera kura, priziuresi normaliai masina gerai ir 85kw jos dar pigesnes eina nes mazai kas perka del brangiu purkstuku.
User
2012-01-17 23:17
85 kw smagiau tikrai zymiai vaziuoja, bet kaip jau minejo turi tam tikru eksplotacijos niuansu. as asmeniskai tik uz 81.
User
2012-01-17 23:46
bet ka tik ne passat jei saliarkos negauni tai geriau 1.8t+lpg.
User
2012-01-18 12:01
2012-01-17
23:46 wrote:
bet ka tik ne passat:D jei saliarkos negauni tai geriau 1.8t+lpg.
Nu nx o bmw jus kaip su 525 tai oro skrendi kad maziau uz passat reikia, kazkaip netikiu kad jam daug reikia,
User
2012-01-18 12:15
2012-01-17
23:46 wrote:
bet ka tik ne passat:D jei saliarkos negauni tai geriau 1.8t+lpg.
2012-01-18
12:01 wrote:
Nu nx o bmw jus kaip su 525 tai oro skrendi kad maziau uz passat reikia, kazkaip netikiu kad jam daug reikia, :lol::lol::lol:
pasiima tie pasatai nemazai. kol myzcioji 80-90 trasoj taip ten daug nedegina bet jei tik pilnesne masina ir daugiau gazo rija daug daugiau, vien ratus r18 uzmovus jau 1.5ltr daugiau geria
User
2012-01-18 12:23
2012-01-17
23:46 wrote:
bet ka tik ne passat:D jei saliarkos negauni tai geriau 1.8t+lpg.
2012-01-18
12:01 wrote:
Nu nx o bmw jus kaip su 525 tai oro skrendi kad maziau uz passat reikia, kazkaip netikiu kad jam daug reikia, :lol::lol::lol:
2012-01-18
12:15 wrote:
pasiima tie pasatai nemazai. kol myzcioji 80-90 trasoj taip ten daug nedegina bet jei tik pilnesne masina ir daugiau gazo rija daug daugiau, vien ratus r18 uzmovus jau 1.5ltr daugiau geria:D
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa
User
2012-01-18 12:29
2012-01-18
12:01 wrote:
Nu nx o bmw jus kaip su 525 tai oro skrendi kad maziau uz passat reikia, kazkaip netikiu kad jam daug reikia, :lol::lol::lol:
2012-01-18
12:15 wrote:
pasiima tie pasatai nemazai. kol myzcioji 80-90 trasoj taip ten daug nedegina bet jei tik pilnesne masina ir daugiau gazo rija daug daugiau, vien ratus r18 uzmovus jau 1.5ltr daugiau geria:D
2012-01-18
12:23 wrote:
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta
User
2012-01-18 12:46
2012-01-18
12:15 wrote:
pasiima tie pasatai nemazai. kol myzcioji 80-90 trasoj taip ten daug nedegina bet jei tik pilnesne masina ir daugiau gazo rija daug daugiau, vien ratus r18 uzmovus jau 1.5ltr daugiau geria:D
2012-01-18
12:23 wrote:
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
User
2012-01-18 13:24
2012-01-18
12:23 wrote:
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
su kuo programa perputi? Koki laida naudoji ir softa? kokius mapus naudojai is kitu masinu nuskaites ar is neto?
User
2012-01-18 13:26
2012-01-18
12:23 wrote:
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
musi tu cia rekordus ziuriu
User
2012-01-18 13:32
2012-01-18
12:23 wrote:
nereikia issidirbinet is masinu.yra masinu techniniai duomenys, kur rasoma kokie ratai galima deti ir t.t.,
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
aisku 18 ratai su rastavkem, magas su subu ir poto verkiam, akumas nelaiko, guoliai , pakaba irgi o dar ir kuro ryja 2 litrais daugiau, tai ir yra posakis toks, kad durnius ir baznycioj musa:lol::lol::lol::lol:
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Graziai meluoti moki, nemanau kad vaiklis pravaziaves 456000 dar velka, be kapitalinio tai butu neimanoma
User
2012-01-18 13:35
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
2012-01-18
13:32 wrote:
Graziai meluoti moki:lol::lol:, nemanau kad vaiklis pravaziaves 456000 dar velka, be kapitalinio tai butu neimanoma:thumbup::thumbup::beer:
netiki ir nereikia, per ta laika tik purkstuka kompini esu pakeites ir aisku dirzai, tepalai , filtrai
User
2012-01-18 13:40
tie seni tdi visi po 500k km maziausiai prsike, kiti jau ir antra rata suka, bet kai Lietuvoje daug protingu pardaveju, tai skydeliai daugiau 250k km nerodo
User
2012-01-18 13:47
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
2012-01-18
13:32 wrote:
Graziai meluoti moki:lol::lol:, nemanau kad vaiklis pravaziaves 456000 dar velka, be kapitalinio tai butu neimanoma:thumbup::thumbup::beer:
2012-01-18
13:35 wrote:
netiki ir nereikia, per ta laika tik purkstuka kompini esu pakeites ir aisku dirzai, tepalai , filtrai:lol::thumbup::lol::lol::lol:
Tavo nelogika su mano logika:tai vat esu mates kaip vienas su Volvo 1989 Td buvo virs 600000 pralekes, niekad sake nekeite geru tepalu pyle tik atrabotke , ir aisku keite visa kitka kas butina kad neuzkaltu variklio, o trauka buvo fantastine -imanoma buvo bet koki "ferrai" aplenkt, kuris butu buves be variklio, gerai nuspaudus gaza galejai bet kokius mentus apakint
User
2012-01-18 14:11
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
2012-01-18
13:24 wrote:
su kuo programa perputi? Koki laida naudoji ir softa? kokius mapus naudojai is kitu masinu nuskaites ar is neto?
na as ne pats darau, o pas kolegas senu keliu i pilaite pas sportininkus, is kur jie ima ir irasineja man tai nei kiek neidomu, kaip sakoma daug zinosi neilgai gyvensi, bet visas mano masinas pries perrasyma ir po buvo uzmete ant stendo, tai skirtumai akivaizdus, jie ten rally masinas gamina ir remontuoja, o seip po programu perasymo dar ant stendo visada pakoreguodavo,
User
2012-01-18 14:23
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
2012-01-18
13:24 wrote:
su kuo programa perputi? Koki laida naudoji ir softa? kokius mapus naudojai is kitu masinu nuskaites ar is neto?
2012-01-18
14:11 wrote:
na as ne pats darau, o pas kolegas senu keliu i pilaite pas sportininkus, is kur jie ima ir irasineja man tai nei kiek neidomu, kaip sakoma daug zinosi neilgai gyvensi, bet visas mano masinas pries perrasyma ir po buvo uzmete ant stendo, tai skirtumai akivaizdus, jie ten rally masinas gamina ir remontuoja, o seip po programu perasymo dar ant stendo visada pakoreguodavo,
Man tai jei neuztenka masinos traukos , paprasciausiai nusiperku galingesne nes pas manes rajone nieks neturi tokiu stendu kad normaliai viska padarytu, nes kai vienam pazistamam padare tai vaziavo 1 metus kol viena diena nebejo beuzvest , tai nutempe pas tu meistru kurie jam viska reguliavo ir tie jam pasake kad pradege stumokliai ir dar kad remontuot nebeapsimoka, nes tipo visa variklio galvute taip pat sugadinta, nu i nx klounai
User
2012-01-18 14:36
2012-01-18
13:24 wrote:
su kuo programa perputi? Koki laida naudoji ir softa? kokius mapus naudojai is kitu masinu nuskaites ar is neto?
2012-01-18
14:11 wrote:
na as ne pats darau, o pas kolegas senu keliu i pilaite pas sportininkus, is kur jie ima ir irasineja man tai nei kiek neidomu, kaip sakoma daug zinosi neilgai gyvensi, bet visas mano masinas pries perrasyma ir po buvo uzmete ant stendo, tai skirtumai akivaizdus, jie ten rally masinas gamina ir remontuoja, o seip po programu perasymo dar ant stendo visada pakoreguodavo,
2012-01-18
14:23 wrote:
Man tai jei neuztenka masinos traukos , paprasciausiai nusiperku galingesne nes pas manes rajone nieks neturi tokiu stendu kad normaliai viska padarytu, nes kai vienam pazistamam padare tai vaziavo 1 metus kol viena diena nebejo beuzvest , tai nutempe pas tu meistru kurie jam viska reguliavo ir tie jam pasake kad pradege stumokliai ir dar kad remontuot nebeapsimoka, nes tipo visa variklio galvute taip pat sugadinta, nu i nx klounai:lol::lol:
su 1, 9 jau vaziuoju 8 metai lietuvoj, dauzta buvau biski emes su 188 t.km, tai perrasiau programa is karto, kol kas jokiu bedu, o prabegus jau 465 t.km. tik, dabar laukiu kada turbina prades leisti tepala, nes jau ant aseles juda nemazai, ir vandens pompa jau turetu kazkada pareit, nes buna kad koks lasas nukapsi pro salnika!!
O 2, 5 tai duminti pradejau daugiau ypac paspaudus, bet kaip sako nebus dumu, nebus ir galios, ypac vercia duma tarp 2-3t apsuku, bet juodi ir tai negasdina , o kad kazkas ten degtu tai nesu susidures, aisku daug kas nuo siurblio priklauso, o kai as juos pats persirenku, tai man nera problema.
as cipinau ne del traukos, o del kuro sanaudu, taip kad man neraaktualu plesyti masina, aa prisiminiau pries 4 men. pakeiciau sankaba ant 1, 9 tdi , seip buvo galima vazineti, bet jau pradejus buvo barsketi ir sunkiau ismint, tai kad zmona kulnu nenusilauztu pakeiciau, tai dabar sako kad gazas nuspaust sunkesnis nei sankaba
O 2, 5 tai duminti pradejau daugiau ypac paspaudus, bet kaip sako nebus dumu, nebus ir galios, ypac vercia duma tarp 2-3t apsuku, bet juodi ir tai negasdina , o kad kazkas ten degtu tai nesu susidures, aisku daug kas nuo siurblio priklauso, o kai as juos pats persirenku, tai man nera problema.
as cipinau ne del traukos, o del kuro sanaudu, taip kad man neraaktualu plesyti masina, aa prisiminiau pries 4 men. pakeiciau sankaba ant 1, 9 tdi , seip buvo galima vazineti, bet jau pradejus buvo barsketi ir sunkiau ismint, tai kad zmona kulnu nenusilauztu pakeiciau, tai dabar sako kad gazas nuspaust sunkesnis nei sankaba
User
2012-01-18 17:00
2012-01-18
14:11 wrote:
na as ne pats darau, o pas kolegas senu keliu i pilaite pas sportininkus, is kur jie ima ir irasineja man tai nei kiek neidomu, kaip sakoma daug zinosi neilgai gyvensi, bet visas mano masinas pries perrasyma ir po buvo uzmete ant stendo, tai skirtumai akivaizdus, jie ten rally masinas gamina ir remontuoja, o seip po programu perasymo dar ant stendo visada pakoreguodavo,
2012-01-18
14:23 wrote:
Man tai jei neuztenka masinos traukos , paprasciausiai nusiperku galingesne nes pas manes rajone nieks neturi tokiu stendu kad normaliai viska padarytu, nes kai vienam pazistamam padare tai vaziavo 1 metus kol viena diena nebejo beuzvest , tai nutempe pas tu meistru kurie jam viska reguliavo ir tie jam pasake kad pradege stumokliai ir dar kad remontuot nebeapsimoka, nes tipo visa variklio galvute taip pat sugadinta, nu i nx klounai:lol::lol:
2012-01-18
14:36 wrote:
su 1, 9 jau vaziuoju 8 metai lietuvoj, dauzta buvau biski emes su 188 t.km, tai perrasiau programa is karto, kol kas jokiu bedu, o prabegus jau 465 t.km. tik, dabar laukiu kada turbina prades leisti tepala, nes jau ant aseles juda nemazai, ir vandens pompa jau turetu kazkada pareit, nes buna kad koks lasas nukapsi pro salnika!!
O 2, 5 tai duminti pradejau daugiau ypac paspaudus, bet kaip sako nebus dumu, nebus ir galios, ypac vercia duma tarp 2-3t apsuku, bet juodi ir tai negasdina , o kad kazkas ten degtu tai nesu susidures, aisku daug kas nuo siurblio priklauso, o kai as juos pats persirenku, tai man nera problema.
as cipinau ne del traukos, o del kuro sanaudu, taip kad man neraaktualu plesyti masina, aa prisiminiau pries 4 men. pakeiciau sankaba ant 1, 9 tdi , seip buvo galima vazineti, bet jau pradejus buvo barsketi ir sunkiau ismint, tai kad zmona kulnu nenusilauztu pakeiciau, tai dabar sako kad gazas nuspaust sunkesnis nei sankaba
O 2, 5 tai duminti pradejau daugiau ypac paspaudus, bet kaip sako nebus dumu, nebus ir galios, ypac vercia duma tarp 2-3t apsuku, bet juodi ir tai negasdina , o kad kazkas ten degtu tai nesu susidures, aisku daug kas nuo siurblio priklauso, o kai as juos pats persirenku, tai man nera problema.
as cipinau ne del traukos, o del kuro sanaudu, taip kad man neraaktualu plesyti masina, aa prisiminiau pries 4 men. pakeiciau sankaba ant 1, 9 tdi , seip buvo galima vazineti, bet jau pradejus buvo barsketi ir sunkiau ismint, tai kad zmona kulnu nenusilauztu pakeiciau, tai dabar sako kad gazas nuspaust sunkesnis nei sankaba
Jei duma meta 2.5 motoras tai cia per daug siurblys kuro paduoda, bent jau man taip paciam buvo ant 1.9 TDi
User
2012-01-19 09:55
2012-01-18
12:29 wrote:
jau nevienas verke kad paspaudus rodykle kuro akyse krenta:lol:
2012-01-18
12:46 wrote:
nanezinau kas ir kaip spaudzia, bet as asmeniskai turiu C4(A6) su 1, 9 tdi 66 kw. bet pacipuota iki 80 kw. tai vazinejant net 160 km/h daugiau kaip 7 nera suvalgius, o va vakar kaip tik vel kura teko pilti, tai zmona tik po miesta ir vazinejo su 55 litrais nuvaziavo 860 km. tai galit daryt isvsdas, prabegus jau 465000 km. kai masina tvarkinga ir priziureta tai kuro sanaudos tikrai nedideles, o pats vazineju su 2, 5 tdi irgi C4 (A6), tai irgi perputes programa pakelta nuo 103 iki 131 kw, aisku siurbliai paspausti ir toj is sitoj, tai sanaudos trasoj greitis jei iki 140 km/h 6 ltr. , o jei mieste tai 7ltr. ir ne daugiau , na pries savaite paemiau naujesne su 2, 7 ir perpuciau programele nuo 3, 0 , tai vaziavimo dinamika pakito ziaurei, penktadieni ant stendo pilaitej pas sportsmenus buvau uzmetes, tai sukimo momentas zymiai geresnis , kuro sanaudu kol kas negaliu tiksliai pasakyti, nes dar kol kas prie siurblio nelindau, laiko nera, bet jau pravaziavau vrs 1000, o kompas rodo mieste 6, 7 ltr. o trasoj 5, 4 ltr.
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
Cia ne del pasigyrimo rasau, o del to kad sako kazkas kad kure daug valgo, reikai ir siurblius tvarkingus turet, ir purkstukus, aisku ir degimo kampai, nuo ko priklauso ir kuro sanaudos , o ir greitai vaziuojant daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus, galima vaziuoti greit, bet nereikia visa laiko tapke uzmynus laikyti
2012-01-18
13:32 wrote:
Graziai meluoti moki:lol::lol:, nemanau kad vaiklis pravaziaves 456000 dar velka, be kapitalinio tai butu neimanoma:thumbup::thumbup::beer:
seip TDI motorai pakankamai kantrus, turiu omeny ziedus stumus ir pan. Arkliai pas juos sunkiai issibegioja, tik priziuret sistema kuro reikia.
naudingas
4243 / 0
2012-01-19 09:59
jai raiciago apmusalas patrintas, dar sedyne padriskus tai pas visus tokia rida nebukit naivus
User
2012-01-19 11:13
Ka ten priziuret kuro sistema, atidarit ir ziuret i ja ? O del sanaudu- kokiam jie ten mieste vazineja, neasku, c4 rija minimum 8-9 litrus vilniuje.
User
2012-01-19 11:18
2012-01-19
11:13 wrote:
Ka ten priziuret kuro sistema, atidarit ir ziuret i ja ? O del sanaudu- kokiam jie ten mieste vazineja, neasku, c4 rija minimum 8-9 litrus vilniuje.
priziuret ta prasme keist filtra, nepilt visokio mauro is baku. o jei ryja iki 10l vilniui tai cia mazai. nebent vazineji kur po uzkampius ir ne piko metu.
User
2012-01-19 11:32
seip kuro sanaudas pasiziuri pagal gamintoja http://www.autopolis.lt/lt/auto-katalogas ir dameti kokia 1-2l ir gaunasi tikros kuro sanaudos.
User
2012-01-19 11:39
Is baku taip ir taip teks pilt, is kur gi kitur gaut kuro. Gal geriau is plasmasiniu baku?
User
2012-01-19 11:52
patariu 81kw neturesi problemu. 85kw susp vienos problemos
User
2012-01-19 13:20
bent 81kw varikliuose daznai jau buna pabege nemazai kw ir nm del uzsinesusiu turbinu ir panasiai o pas 66kw beveik visi turi plius minus ta pacia galia kuria nurodo gamintojas, bet aisku pasitvarkyt nekainuoja milijonu ir vel traukia
User
2012-01-20 11:29
2012-01-19
11:13 wrote:
Ka ten priziuret kuro sistema, atidarit ir ziuret i ja ? O del sanaudu- kokiam jie ten mieste vazineja, neasku, c4 rija minimum 8-9 litrus vilniuje.
o nx isvis tdi priziuret? cia gi zigulio technologija palei tave, galima nekeist tepalu filtru myzt i baka ir vaziuot
User
2012-01-20 22:29
2012-01-19
11:39 wrote:
Is baku taip ir taip teks pilt, is kur gi kitur gaut kuro. Gal geriau is plasmasiniu baku?
na is plasmasiniu geriau matos kiek ten nuosedu buna. Na dar zalia galima is degalines pilt tai uztai ir geriau 81kw nes kiek visi pila is baku niekam jokiu bedu nebuvo. seip netgi gal geriau imt 66kw ir pacipuot biski. gausi tuos 81kw~ ir ten dar maziau yra kam sugest nes ant 81kw eina jau daznai arba visada plaukiojanti sankaba, kintamos giometrijos turbina.
User
2012-01-20 22:39
2012-01-19
11:13 wrote:
Ka ten priziuret kuro sistema, atidarit ir ziuret i ja ? O del sanaudu- kokiam jie ten mieste vazineja, neasku, c4 rija minimum 8-9 litrus vilniuje.
2012-01-20
11:29 wrote:
o nx isvis tdi priziuret? cia gi zigulio technologija palei tave, galima nekeist tepalu filtru myzt i baka ir vaziuot
Prie variklio kainos pliko 600 lt, plius keitimas 300 lt , iseina kokie 5 aptarnavimai. 50000 km pravazios bekeirimu tikrai, o jei simta, laimi 1000m litu.
User
2012-01-20 23:10
2012-01-19
11:39 wrote:
Is baku taip ir taip teks pilt, is kur gi kitur gaut kuro. Gal geriau is plasmasiniu baku?
2012-01-20
22:29 wrote:
na is plasmasiniu geriau:D matos kiek ten nuosedu buna. Na dar zalia galima is degalines pilt :D tai uztai ir geriau 81kw nes kiek visi pila is baku niekam jokiu bedu nebuvo. seip netgi gal geriau imt 66kw ir pacipuot biski. gausi tuos 81kw~ ir ten dar maziau yra kam sugest :D nes ant 81kw eina jau daznai arba visada plaukiojanti sankaba, kintamos giometrijos turbina.
turejau b5 tdi 66kw tevas 2metus pagrinde zalia ir rusine pyle ir pusantru metu as su juo dar vazinejau tai ir visokio kuro pyliau.. tai nko blogo ir nebuvo..... nors 66kw tebuvo matyt gerai uzlaikytas buvo kai parsivarem, ,, nes nei vieno is pazystamu taip gerai netrauke, ., ., ., .///, ,//
Your message |
|