kuris variklis geresnis 2.0tdi ar 1.7td

Created by User 2009-11-22
2009-11-22 10:00
Galvoju isigyti si automobili ir nezinau koki varikli pasirinkti 2.0dti ar 1.7td.Ir ar patvarios tos vectros kokios bedos buna dazniausiai?
2009-11-22 10:12
pirmiausia pasakyk apie koki automobili kalbi ...
2009-11-22 11:07
KAalba eina apie Opel vectra nuo 96 metu.
2009-11-22 12:49
Opel-Isuzu vienas ir tas pats konsernas, koks skirtumas kas užrašyta ant kėbulo ar variklio dangtelio, su 2, 0 važiuosi tol kol suges D kuro siurblys kurio remkomplektas kainuos tiek kiek visas auto, ir praeis noras turėti o 1, 7 dažnai genda pakaitinimo žvakių valdymas, ir ne kartą teko keisti trūkusią variklio galvutę.Jei nori kad praeitų noras turėti džipą-nupirk panai Opel Monterėjų ar Isuzu Trooperį, tai turėsit džiaugsmo
2009-11-22 14:03
2, 0DTI sukimo momentas tera 185/1800 n*м 60kw, įsibėgėjimas iki 100km/h 15 sekundžių(tikrų tikriausia bukybė), mieste sąnaudos beveik 8 litrai, tiesa, trasoje nesiekia ne 5 ramiai vaziuojant.Maximalus greitis 178km/h su mechaninka........1, 7 panasios charakteristikos, irgi 82AG(60kw) max greitis 175km/h isibegejimas 15, 5sek, sukimo momentas dar bukesnis: !--->168/2400 n*м, jėgos, būdingos rimtiems dyzeliams nė kvapo nė vienam nė kitam, važiuosi tarsi su priekaba:)O dėl to, kad nedielis sukimo momentas ir turėsi minti dugną mieste važinėdamas ir lenkimuose-purkštukai, kurie ir taip susenę-pils dar daugiau kuro.Pridėsi šviesoms , kamščiams, dar susidėvėjusiam varikliui ir gausis 8-9 litrai mieste.Palyginimui Peugeot 406 2, 1TDI 81KW 96m sedan sukimo momentas ----->!!!250/2000 n*м įsibėgejimas 12 sekundziu sanaudu vidurkis 6, 5l, max greitis 195km/h.Kas geriau?Vectra ar toks pežas?Arba vokiškas dyzelis VW/AUDI V6 132KW TDI max greitis jei ne kvatrine A8 230km/h, sukimo momentas 380nm.Mieste jei ne Quattro 10L.Isibegejimas 8 sekundes iki 100km/h.Bent jau as pagalvociau ar reikalinga dyzeline Vektra su benzininio variklio sukimo momentu.Kazkoks nesusipratimas, jau geriau pasiimt 1, 9dyzeli 47kw Peza 205 93 metu uz 500 litu ir turesi toki pati efekta, tik daug kartu pigiau.
2009-11-23 10:54
20Dti turi 74KW O DI 60KW JWI NK NWZINAJ TAI IR I FORUMUS NERASYK:)
2009-11-23 11:37
2009-11-23 10:54 wrote: 20Dti turi 74KW O DI 60KW JWI NK NWZINAJ TAI IR I FORUMUS NERASYK:)
2009-11-23 12:01
2.0dti 74kw, 2.0di 60kw, wiskas, jokio skirtumo kokie metai, tik kad 2.0dti ejo berods nuo 98 ar 97, o iki to buwo 1.7td isuzu ir 2.0di.tai kad 8wd nesvaik
2009-11-23 12:03
2.0dti turi 230nm, bet irgi ne raketa, imciau ka nors is vw arba oooo.
2009-11-23 12:27
Yra skirtumas, yra.Pasidomek jei netiki.Opelio kataloge duoda kad DTI nuo 97m o DI nuo 95-10men.O sukimo momentas tera kad ir DTi TIK 205 bet jau prie mazesniu sukiu 1600, isibegejimas kaip kalioso pavejui-14, 4sek.o VAT SIS SKIRTUMAS KUR 10 sek ir kur 15sek ant popieriaus -tik skaiciai, bet vaziavimas nesulyginamas
2009-11-23 12:41
pats paneigei savo zidzius...dbr visai ka kita rasai...man ner ko dometis, as znau apie vectras gan nemazai, pats turejau ir paciam teko lbj lbj daug dometis...tai manau su tawim kalbet apie jas neverta
2009-11-28 22:35
turejau 2.0l dti 74kw...tai trauke tikrai gerai...tik va siurbliai beda
2009-11-29 10:55
2009-11-22 10:00 wrote: Galvoju isigyti si automobili ir nezinau koki varikli pasirinkti 2.0dti ar 1.7td.Ir ar patvarios tos vectros kokios bedos buna dazniausiai?
Šimtu procentų geresnis yra 2.0 variklis
2009-11-29 11:16
1.7 L DYZELIS buna ir vokeciu gamybos tik kad silpnesnis
2009-11-29 11:46
as geriau jau rinkciaus 1.7...turejau taj be problemu vaziavo, o tas 2.0l nevykes buvo ir ne man vienam taip
2009-11-29 12:01
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-11-29 19:01
prekiauju masinom turejau vectra 2.0dti 618000km ejusi, tai bloga masina?sedyne neplysus, vaziuokle kaulas, jei tiek vaziuoja tai jofana masina, 1.7 tai vaikas su mokiku pades i vieta silpna ji ecotec remontas brangus galvos, siurbliai 300lt ir vel mini kas ten rase kad puse masinos?
2009-11-29 22:16
siurblys 2.0dti kajnuo wirs 1000 lt ir tai dar turi ten kazkokie kodai atitikti....siaip as nei uz 2.0l nei uz 1.7...
2009-11-29 22:52
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-11-30 21:43
turiu vektra DTI 74kw vidutines sanaudos 7-7, 5litro manau daugoka , vaziuoju ramei
2009-12-18 17:17
Siūlyčiau geriau 2.0 variklį, kai užsiimu automobiliais tais jau partirties turiu
2009-12-19 01:31
vianareiksmiskai tik 1.7 td 60 kw. paprastas remonte, dalys pigios, ekonomiskas. traukos visiskai uztenka. o 2.0 di ar dti varikliai nieko gero ir dalys brangesnes jom.
2009-12-19 20:45
kokia prasme is dyzelio jei sanaudos tokios dideles ir traukos ne is tolo. turejau bmw 325tds ir traukos maza atrodo buvo per. 10.4~ tik isibegedavo, na bent jau sukimo momentas geresnis. ir 210 be problemu eidavo, galvojau bmw prasti dyzeliai daug megsta dyzelio apie 7-8 apie 130-140 vazinejant o ne 90 pavejui riedant ir tiek pat suvartoja :D o cia ryja daug kaip dyzelis sukimo momento nerasta isvis, 15s iki 100 tj tragedija visiska. vektra tik benza galima imt. jei imt ekonomiska dyzeli tik audi arba vw koki 1.9tdi tada tj nors ekonomija ir traukos uztenka jei nedideli poreikiai.
2010-01-28 12:18
no rejau paklausti kaip kuresi jusu opeliukai 1.7td izuzu ziema -10, -15. nes mano tai sunkiai suka kaip salta starteris, kaip silta is puse sukio uzsikuria, aba padirbejas keleta minuciu. o taip naujas akumas , sintetinis tepalas bet labai sunkiai suka starteris prie minuso. o kazkas sake kad kad greitis max tokio modelio 175 tai nesamo ne, pilnu ekipazu padariau 180 ir dar gaziuko truputi liko. varikliukas zveris
2010-01-30 19:43
prie -10 ar -15 tai is puses sukimo uzkuriu, o kai 30 truputi ilgiau pasuka bet greit griebia ir uzkuriu
2010-02-25 11:12
astros ejo su 1, 7td vokiski ir isuzu, poto naujos asta g berods ejo ir 1, 7td isuzu ir 1, 7td ohc 16v

o vektrai nuo 95m ejo su tais 2l varikliais 2di_16v 60kw ir 2dti 16v 74kw na beda daznesne vektra b el siurblio dalis o vectra c jau atwirksciai mechanine dalis siurblio.

60kw yra ekonomiskesnis ir skaitomas patwaresnis uz 74kw

nestumkit ant bet kokiu auto nes visos turi savo trukumu ir privalumu o opel nera tikrai blogas. ir mazai kuo skirias nuo vw nors ir jie turi problemu su varikliais tad jeigu isigysi gera auto vargo neturesi. isuzu bus dirzelis su 1, 7td o su 2td bus jau grandine. traukos uztenka opelio ir nereikai lyginti su benzininem.

ka jus skaiciuojat tas sekundes ar dragint zadat su dyzeliais??

imi dyzeli del taupumo ir ekonomijos, ir siaip turi isitekt su 2di nuo 5-6, 5l saleros. tad kam uzdrosta gal ir daugiau valgo. ir del to nereik nurasyt masinu jei kokia uzdrosta gavai kd visos nevykusios...
2010-02-26 00:21
2010-02-25 11:12 wrote: astros ejo su 1, 7td vokiski ir isuzu, poto naujos asta g berods ejo ir 1, 7td isuzu ir 1, 7td ohc 16v

o vektrai nuo 95m ejo su tais 2l varikliais 2di_16v 60kw ir 2dti 16v 74kw na beda daznesne vektra b el siurblio dalis o vectra c jau atwirksciai mechanine dalis siurblio.

60kw yra ekonomiskesnis ir skaitomas patwaresnis uz 74kw

nestumkit ant bet kokiu auto nes visos turi savo trukumu ir privalumu o opel nera tikrai blogas. ir mazai kuo skirias nuo vw nors ir jie turi problemu su varikliais tad jeigu isigysi gera auto vargo neturesi. isuzu bus dirzelis su 1, 7td o su 2td bus jau grandine. traukos uztenka opelio ir nereikai lyginti su benzininem.

ka jus skaiciuojat tas sekundes ar dragint zadat su dyzeliais??

imi dyzeli del taupumo ir ekonomijos, ir siaip turi isitekt su 2di nuo 5-6, 5l saleros. tad kam uzdrosta gal ir daugiau valgo. ir del to nereik nurasyt masinu jei kokia uzdrosta gavai kd visos nevykusios...
toli zopeliui saukia iki wv...ir skirtumu yra tikrai nmz
2010-03-04 22:23
Kalbant apie Opel toluma iki Wv, tai kaip cia pasakius. Imant varikliu patvaruma, tai nemanau, kad Opelis dyzeliukai nusileidzia Wv.Skirtumas nebent tas, kad WV visada turi keliais kw daugiau nei Opel tokio pat litrazo ir yra siek tiek ekonomiskesni. O bet kokiu atveju tas galios pranasumas atsiliepia eksploatavimo trukmej, greiciau viskas susidrozia ir dasibaigia, tad kiekvienam asmeniskai sprest ka rinktis. O del to, kas geriau 1, 7 TD ar 2, 0DI, tai galiu pasakyt, kad 1, 7TD yra kazkiek ekonomiskesnis, maziau isrankus salerkai, gan patvarus, bet sugedus, uz remonta plosit prabangiai, nes japonas. O 2, 0DI ilgaamziskesnis, isrankesnis dyzeliui ir is visokiu perekupu nepatartina isvis dyzelio pilt i toki. Nusipirkus tvarkinga nematysit vargo, nei ziema, nei vasara. Tiesa, siurbliui gali tekt tvarkyt elektronine dali prabegus apie 300k, bet sumokesit 500 ir vazinesit i sveikata. Buna kartais, kad sugenda ir mechanine siurblio dalis, kurios remontas gali apie 1000 atsieit( srote visas siurblys apie 500 kainuoja), bet jei nepilsit belenkokio dyzelio ir nevazinesit bako iki dugno, problemu del mechanines dalies gali nebut ir 500k prabegus.

Your message