User
2012-02-01 14:20
Sveiki kuris geriau traukia, passat b5 1.9 85kw ar audi a6 c4 2.5 103kw quattro? klausiu ne is vietos kuris geriau o jau ant pacio begejimosi.
User
2012-02-01 15:33
niekas nezinot?
User
2012-02-01 15:33
up
User
2012-02-01 15:37
2012-02-01
14:20 wrote:
Sveiki kuris geriau traukia, passat b5 1.9 85kw ar audi a6 c4 2.5 103kw quattro? klausiu ne is vietos kuris geriau o jau ant pacio begejimosi.
aisku kad, audi .
User
2012-02-01 16:30
2012-02-01
14:20 wrote:
Sveiki kuris geriau traukia, passat b5 1.9 85kw ar audi a6 c4 2.5 103kw quattro? klausiu ne is vietos kuris geriau o jau ant pacio begejimosi.
2012-02-01
15:37 wrote:
aisku kad, audi .
bet kiek esu mates nuo 0 iki 100 labai apyligiai eina
User
2012-02-01 16:36
2012-02-01
14:20 wrote:
Sveiki kuris geriau traukia, passat b5 1.9 85kw ar audi a6 c4 2.5 103kw quattro? klausiu ne is vietos kuris geriau o jau ant pacio begejimosi.
2012-02-01
15:37 wrote:
aisku kad, audi .
2012-02-01
16:30 wrote:
bet kiek esu mates nuo 0 iki 100 labai apyligiai eina
vien quattro , ima labiau is vietos. o seip tai taip manyciau jei ne quattro butu tada vienodai ir butu. as siulyciau quattro.
User
2012-02-01 16:37
krosniu kuras ne lenktynevimui skirtas mazasis sumacheriDD
User
2012-02-01 16:43
2012-02-01
16:37 wrote:
krosniu kuras ne lenktynevimui skirtas mazasis sumacheri:DDD
naujesni dizeliai geriau eina, nei benzininiai tdl manau nereiktu taip nuvertint "krosniniu" varikliu
User
2012-02-01 18:21
2012-02-01
16:37 wrote:
krosniu kuras ne lenktynevimui skirtas mazasis sumacheri:DDD
2012-02-01
16:43 wrote:
naujesni dizeliai geriau eina, nei benzininiai :) tdl manau nereiktu taip nuvertint "krosniniu" varikliu :)
lygink turbinius dyzelius su turbiniais, o ne atmosferiniais benzinais.
User
2012-02-01 18:26
2012-02-01
16:37 wrote:
krosniu kuras ne lenktynevimui skirtas mazasis sumacheri:DDD
2012-02-01
16:43 wrote:
naujesni dizeliai geriau eina, nei benzininiai :) tdl manau nereiktu taip nuvertint "krosniniu" varikliu :)
2012-02-01
18:21 wrote:
lygink turbinius dyzelius su turbiniais, o ne atmosferiniais benzinais.
Lygink nelygines, - variklio litrazas ir kw skiriasi lygink tokios pat kubaturos ir galios, benzina ir dyzeli tai pamatysi realius skirtumus
User
2012-02-01 18:36
jei nebutu audi quatro, tai isvietos vw apdetu, po to audi isibegetu ir vw pizokas, bet kadangi audi quatro tai ir is vietos startas geresnis bus. ir cia isbandyta
User
2012-02-01 18:38
2012-02-01
18:36 wrote:
jei nebutu audi quatro, tai isvietos vw apdetu, po to audi isibegetu ir vw pizokas, bet kadangi audi quatro tai ir is vietos startas geresnis bus. ir cia isbandyta
kokios genelios isvados buvo prieitaDD
User
2012-02-01 18:47
2012-02-01
18:36 wrote:
jei nebutu audi quatro, tai isvietos vw apdetu, po to audi isibegetu ir vw pizokas, bet kadangi audi quatro tai ir is vietos startas geresnis bus. ir cia isbandyta
Lygink 100kw ant 100kw, o ne kaip kas lygina delta ir yza cia lyg ir ne i tema tas quatro ir 2fwd kazkokia nesamone net lyginti nera ko, cia jum ne rusija kur visiems viskas skirtingai gerai eina kai pasigeri
wagen
1829 / 0
2012-02-01 21:19
ant slidzios dangos tai quattro geriau eis, o taip tai apilygiai
User
2012-02-01 21:54
Jei panašaus stovio motoriai, tsi tikrai A6 geriau eis nei B5. O dėl quattro ne quatro nepamirškit, kad quatro sunkesnė gaunasi virš 100km už paprasta. Taip kad ne quattro dar greičiau begėjasi nei quattro, žinoma ant gero sukibimo dangos. Skirtumas ten žinoma minimalus 0, 1s. bet čia tie teiginiai kad geriau bėgėjasi kad quattro ne visada tinka. Ypač jei ant geros dangos.
User
2012-02-01 22:06
2012-02-01
14:20 wrote:
Sveiki kuris geriau traukia, passat b5 1.9 85kw ar audi a6 c4 2.5 103kw quattro? klausiu ne is vietos kuris geriau o jau ant pacio begejimosi.
imk 1.9tdi syncro teko pralekt tikrai staigus aparatelis, su 2.5 uzsipisi laukdamas kol uzsisuka
syncro ir A6 c4 quattro ta pati sistema.
syncro ir A6 c4 quattro ta pati sistema.
User
2012-02-03 10:48
2012-02-01
15:37 wrote:
aisku kad, audi .
2012-02-01
16:30 wrote:
bet kiek esu mates nuo 0 iki 100 labai apyligiai eina
2012-02-01
16:36 wrote:
vien quattro , ima labiau is vietos. o seip tai taip manyciau jei ne quattro butu tada vienodai ir butu. as siulyciau quattro.
trenktas.... quattro tik apsunkina pajudejima is vietos, nes sveria daugiau, o tas 2, 5 neturi tiek jegos kad wisus 4 suktu ant asfalto lengvai, tai is 4x4 jokio tolko. Sitoj wietos sakyciau 1, 9 laimetu nes turba kintamos geometrijos jau ir pucia zymiai anksciau, plius naujesnis motoras ir daugiau arkliu like. Dar priedo passatas ytariu ir lengvesnis.
User
2012-02-03 10:50
2012-02-01
16:43 wrote:
naujesni dizeliai geriau eina, nei benzininiai :) tdl manau nereiktu taip nuvertint "krosniniu" varikliu :)
2012-02-01
18:21 wrote:
lygink turbinius dyzelius su turbiniais, o ne atmosferiniais benzinais.
2012-02-01
18:26 wrote:
Lygink nelygines, - variklio litrazas ir kw skiriasi lygink tokios pat kubaturos ir galios, benzina ir dyzeli tai pamatysi realius skirtumus:smoke:
100kw td ir 100kw benzas, Zyzelis apdumina ta benza kai reikalas. kas kaltas kad nebegamina atmosferiniu dyzeliu lengvosioms.
User
2012-02-03 11:16
Sakot, quattro sunkesnė? bet jos greičių dėžė lėtinta ir viską atperka traukos atžvilgiu.. O ir šiaip 103kw varikliai amžini, ir ekonomiški su quattro su 40ltr saleros prasuka 700km, užmieščiu važiuoja 140km/h dažniausiai.
User
2012-02-03 17:23
2012-02-03
11:16 wrote:
Sakot, quattro sunkesnė? bet jos greičių dėžė lėtinta ir viską atperka traukos atžvilgiu.. O ir šiaip 103kw varikliai amžini, ir ekonomiški su quattro su 40ltr saleros prasuka 700km, užmieščiu važiuoja 140km/h dažniausiai.
jo jo pazystamas turi a6 2.5tdi quattro c4 kebule trasoj nuo 6-6.5 vaziuojant normaliai o ne lekiant 140
Your message |
|