Komercinio perdarymas i keleivini LT ar LV kainos ir...

Created by User 2013-06-25
2013-06-25 20:54
Labas , gavau info kad Latvijoje labai apsimoka perdaryti krovinini (komercini)auto i keleivini.Kainuoja 22 latai.Kaipir kur konkreciai tai daroma Lietuvoje, kokios kainos?kad reikia dirzu ir sedyniu beinlangai turi but suprantama.Bet kas atlieka tuos ormalumus LT, ar ne toj pacioj T/A?Pavyzdziui , kiek vienas kolega informavo kad LV regitroje perraso pagal tai, ka mato, jokiu ekspertiziu atseit nereikia.O kaip Lietuvoj?Kiek zinau, kaina virs 10 metu auto 2000-2500 o iki 10m 500 litu.Kas turit rimtos info paraskit skubiai, isanksto aciu.Draugas kadaise turejo visureigi tai kasmet vrinedavo i ta nes buvo pirkes is Danijos kaip krovinini.Tokios masinos kaip visureigiai ir pan ren perdaromos del mazesniu mokesciu ir vengiant keliu mokesciu.So?
2013-06-25 21:25
Mes viska tvarkome Bauskeje.Jei masina neregistruota Lietuvoje krauni ant tralo nusivezi i vieta ir viska susitvarkai, svarbu kad dokumentai butu tvarkingi.Ten ziuri kas yra is gamyklos , o nei tai kokia pertvara idejo italas ar danas.Info gali gauti telefonu, ieini i tinklapi Latvijas CSDD ten yra bendras telefonas pasiskambini, gausi pvz Bauskes numeri, ten viska pasakys ko reikia.Kalba jie rusiskai be problemu, dirba nuo 8, 30 iki 17 00 isskyrus sestadieni ir sekmadieni.
2013-06-25 22:25
2013-06-25 21:25 wrote: Mes viska tvarkome Bauskeje.Jei masina neregistruota Lietuvoje krauni ant tralo nusivezi i vieta ir viska susitvarkai, svarbu kad dokumentai butu tvarkingi.Ten ziuri kas yra is gamyklos , o nei tai kokia pertvara idejo italas ar danas.Info gali gauti telefonu, ieini i tinklapi Latvijas CSDD ten yra bendras telefonas pasiskambini, gausi pvz Bauskes numeri, ten viska pasakys ko reikia.Kalba jie rusiskai be problemu, dirba nuo 8, 30 iki 17 00 isskyrus sestadieni ir sekmadieni.
Ok, bet ka turit omeny dokumentai tvarkingi?Pavyzdziui svedai specialiai perregistruoja dokumentus i krovininio nes taip gerokai pigesni mokesciai dyzeliams isvis nera daugelio mokesciu priesingai nei keleiviniams.ka norit pasakyt"doku-mentai:)".Jei danu ar svedu dokuose krovininis tai tinka dokai ar ne?Ir pavyzdziui kam man krautiant tralo jei dokai tvarkingi numeriai tranzitai pvz svediski?Gal galit pakomentuot sita niuansa?Irdar man idomu kaip ir kur LT tai tvarkoma pries registruojant auto kokoj istaigoj?
2013-06-25 23:41
Jei krovininis tai Lietuvoje atsibos tvarkyti, nes ne visiems modeliams daro ekspertizes.Latvijoje priregistruos taip kaip buvo isleista masina is gamyklos, nesvarbu, kad masina perdaryta i krovinine.
Dokumentai tinka svarbu.kad butu visos reikalingos dalys, kitaip daro uzklausima, tada reikes kokia savaite laukti kol is svedu ateis atsakymas.Numeriu sutikrinimas latviskas galioja menesi.Mes masinas susitikriname nusiveze ant tralo is karto gauname normalu latviska tech. pasa be numeriu.Tada Lietuvoje jau gali registruoti be problemu.
Visa kita gali issiaiskinti pasiskambines.
2013-06-28 14:35
Sveiki.....nesu klaveturos megejas, retai cia uzsuku, bet paskaites jau nebesusilaikiau ir pakomentuosiu.....abudu cia pjaunat dar neisdygusius rudeninius grybelius ir klaidinat zmones...qvatriskis tai girdejo is kur skambino bet nezino koke varpine net, raso registravimo kitu saliu kainas, ir kas is to, tai dar LT regitros kainas ir kitu sengeno saliu surasyk.......o meistras pjauna su dviem dalgiais, pacituosiu jo parasyma, ,Ten ziuri kas yra is gamyklos , o nei tai kokia pertvara idejo italas ar danas, ,tai tu man paaiskink kaip tau uzregistruos pvz opel meriva jei ir danas pardave i LT sumetes sedynes kaip lengvaja, ir tu nori pasakyti tau LV uzregins kaip lengvaja, nejuokink voveriu, at LV ar PL ar kita salis ja regins kaip N1, skaityk idemei ka rasau uztat kad ji neturi europinio atitikties sertifikato vadinamo LEN, pasiskaityk jei nezinai kas yra lenas, prie keliu susisiekimo direkcijos nuostatas, mes esam europos sajungoj taip kaip ir kitur mum galioja tos pacios susitarimo tarptautines taisykles......o va kur gauti ta sertifikata jau cia kitas klausimas.....yra toks posakis, geri patarimai nieko nekainuoja, o jie verti tiek pat kiek jie kainuoja....neisizeiskit jei kas netaip, bet geriau karti tiesa....
2013-06-30 00:05
2013-06-28 14:35 wrote: Sveiki.....nesu klaveturos megejas, retai cia uzsuku, bet paskaites jau nebesusilaikiau ir pakomentuosiu.....abudu cia pjaunat dar neisdygusius rudeninius grybelius ir klaidinat zmones...qvatriskis tai girdejo is kur skambino bet nezino koke varpine net, raso registravimo kitu saliu kainas, ir kas is to, tai dar LT regitros kainas ir kitu sengeno saliu surasyk.......o meistras pjauna su dviem dalgiais, pacituosiu jo parasyma, ,Ten ziuri kas yra is gamyklos , o nei tai kokia pertvara idejo italas ar danas, ,tai tu man paaiskink kaip tau uzregistruos pvz opel meriva jei ir danas pardave i LT sumetes sedynes kaip lengvaja, ir tu nori pasakyti tau LV uzregins kaip lengvaja, nejuokink voveriu, at LV ar PL ar kita salis ja regins kaip N1, skaityk idemei ka rasau uztat kad ji neturi europinio atitikties sertifikato vadinamo LEN, pasiskaityk jei nezinai kas yra lenas, prie keliu susisiekimo direkcijos nuostatas, mes esam europos sajungoj taip kaip ir kitur mum galioja tos pacios susitarimo tarptautines taisykles......o va kur gauti ta sertifikata jau cia kitas klausimas.....yra toks posakis, geri patarimai nieko nekainuoja, o jie verti tiek pat kiek jie kainuoja....neisizeiskit jei kas netaip, bet geriau karti tiesa....
Tu gudragalvi, jei nezinai tai ir nekomentuok.Paaiskink kodel visas lengvasias is Italijos kurios buvo perdarytos i krovinines latviai priregistruoja kaip keleivines o lietuvos regitra ne.Taip pat zmones veza tralais is tu paciu danu visokias corolas verso ir visa kita registruoja Latvijoje ir jokiu problemu.Taip pat is Norvegijos su tech pasu kopijomis be orginalo jokiu problemu priregistruoti Latvijoje, o Lietuvoje jokiu sansu.
2013-06-30 01:06
2013-06-28 14:35 wrote: Sveiki.....nesu klaveturos megejas, retai cia uzsuku, bet paskaites jau nebesusilaikiau ir pakomentuosiu.....abudu cia pjaunat dar neisdygusius rudeninius grybelius ir klaidinat zmones...qvatriskis tai girdejo is kur skambino bet nezino koke varpine net, raso registravimo kitu saliu kainas, ir kas is to, tai dar LT regitros kainas ir kitu sengeno saliu surasyk.......o meistras pjauna su dviem dalgiais, pacituosiu jo parasyma, ,Ten ziuri kas yra is gamyklos , o nei tai kokia pertvara idejo italas ar danas, ,tai tu man paaiskink kaip tau uzregistruos pvz opel meriva jei ir danas pardave i LT sumetes sedynes kaip lengvaja, ir tu nori pasakyti tau LV uzregins kaip lengvaja, nejuokink voveriu, at LV ar PL ar kita salis ja regins kaip N1, skaityk idemei ka rasau uztat kad ji neturi europinio atitikties sertifikato vadinamo LEN, pasiskaityk jei nezinai kas yra lenas, prie keliu susisiekimo direkcijos nuostatas, mes esam europos sajungoj taip kaip ir kitur mum galioja tos pacios susitarimo tarptautines taisykles......o va kur gauti ta sertifikata jau cia kitas klausimas.....yra toks posakis, geri patarimai nieko nekainuoja, o jie verti tiek pat kiek jie kainuoja....neisizeiskit jei kas netaip, bet geriau karti tiesa....
2013-06-30 00:05 wrote: Tu gudragalvi, jei nezinai tai ir nekomentuok.Paaiskink kodel visas lengvasias is Italijos kurios buvo perdarytos i krovinines latviai priregistruoja kaip keleivines o lietuvos regitra ne.Taip pat zmones veza tralais is tu paciu danu visokias corolas verso ir visa kita registruoja Latvijoje ir jokiu problemu.Taip pat is Norvegijos su tech pasu kopijomis be orginalo jokiu problemu priregistruoti Latvijoje, o Lietuvoje jokiu sansu.
Butent kad žmogus kaip daugelis įsivaizduoja esąs visažinis.Skandinavai(o ypač švedai)tukstančius džipų naujų kasmet išėmę sėdynes įkišę grotas perregostruoja iš PB person bil į LB komercinį-krovininį.Todėl kad mažesni mokesčiai tikros , o ne tariamos demokratijos valstybėse skatinamas verslas, dyzeliai komeciniai atleidžiami nuo kai kurių didelių mokesčių todė daugelis žmonių perregstruoja paprsčiausiai tuo pasinaudodami.Ir aišku, atvrščiai norint perdaryti dokumentus pakanka sukišt sėdyne išimt grotas net diržų nereik ir į regirą už nedidelį mokestį perregistruoja taip arba kitaip.Mokesčiai tai kelių ir dyzelio rkologinis bei dar kazkokx tiksliai nepamenu.net nereikia jokiu ekspertiziu per pusvalandi viskas sutvarkoma.Tai valstybe skatina ekologiskesniu t.p.visuomeneje paplitima, apsunkina keleiviu dyzeliu registravoima kad jie dirbtu tik versle(toks buvo pradinis siekis).Ir puiku, su amerijkonais ten irgi paprasciau, tik svedai apsvilo nagus su lietuviukais susideje atiduodami auksarankiams suklijuoti pries ivezant i SE ametikonus, tai skandalas dabar nes iššifravo daugybpavojingai suklijuotų su baisia geometrija tokių baisuoklių sutvarkytų LT.Latvijoje amerikoną prireginti irgi daug lengviau.Taigi meitras nekeipk demesio take it easy.
2013-07-01 10:11
Nejuokinkit mastykit ka kalbat....taip del ko Italas, Prancuzas, Danas ir t.t....isima is lengvosios sedynias, stato pertvara, tai ir arkliui aisku, pvm gryzta, kiti mokesciai ir t.t.t...BET, kalba cia vyksta pas mus su registravimu kaip is N1 i M1 per LV, tipo ten nera problemu, registruos kaip M1, turiu pora opel merivu is Danu N1, sudetos sedynes, skoda octavia ir su sedynem N1....MEISTRELI palik savo kontaktus duodu as tau tas auto nuvezk i LV kaip tu ten giriesi ir uzregink M1, dokumentai tvarkingi viskas ok, del kainos pasiderinsim....100% duodu kad neuzreginsi LV kaip M1, buvo ta octavia LV nuvaryta ir pasake neturi dar karta pasikartosiu nes jum nedasunta, kad reikalingas LEN, o cia jus tik nuvarai ir LV regina kaip M1 rekaujat nieko nezinodami, laukiu kontaktu Meistreli susisieksiu galesi vezti, paziuresiu kaip padarysi ir bus matyti tas tavo gudrumas, turbut net nezinai speju kurioj gt randasi Ceju satiksmes drosibas direkcija o jis jau buves, oi cia klaviaturiniai du, lauksiu kontaktu.....
2013-07-01 10:21
2013-07-01 10:11 wrote: Nejuokinkit mastykit ka kalbat....taip del ko Italas, Prancuzas, Danas ir t.t....isima is lengvosios sedynias, stato pertvara, tai ir arkliui aisku, pvm gryzta, kiti mokesciai ir t.t.t...BET, kalba cia vyksta pas mus su registravimu kaip is N1 i M1 per LV, tipo ten nera problemu, registruos kaip M1, turiu pora opel merivu is Danu N1, sudetos sedynes, skoda octavia ir su sedynem N1....MEISTRELI palik savo kontaktus duodu as tau tas auto nuvezk i LV kaip tu ten giriesi ir uzregink M1, dokumentai tvarkingi viskas ok, del kainos pasiderinsim....100% duodu kad neuzreginsi LV kaip M1, buvo ta octavia LV nuvaryta ir pasake neturi dar karta pasikartosiu nes jum nedasunta, kad reikalingas LEN, o cia jus tik nuvarai ir LV regina kaip M1 rekaujat nieko nezinodami, laukiu kontaktu Meistreli susisieksiu galesi vezti, paziuresiu kaip padarysi ir bus matyti tas tavo gudrumas, turbut net nezinai speju kurioj gt randasi Ceju satiksmes drosibas direkcija o jis jau buves, oi cia klaviaturiniai du, lauksiu kontaktu.....
Tai paaiskink prašom normaliai klausiu nes aktualu.Sakai kad keleivinio LV neatstato jei buvo perdarytas i krovinini ar komercini?
Tai iseina, kad svedijoje kitokie istatymai ar ten specialus statusas suteikiamas tokiems pvz "Šunvežimis", "Kopūstvežis"?ka reiškia tas M1 ir N1.PAAIŠKINK PAPRASČIAU, POPULIARIAU.Dėkui
2013-07-07 01:26
2013-07-01 10:11 wrote: Nejuokinkit mastykit ka kalbat....taip del ko Italas, Prancuzas, Danas ir t.t....isima is lengvosios sedynias, stato pertvara, tai ir arkliui aisku, pvm gryzta, kiti mokesciai ir t.t.t...BET, kalba cia vyksta pas mus su registravimu kaip is N1 i M1 per LV, tipo ten nera problemu, registruos kaip M1, turiu pora opel merivu is Danu N1, sudetos sedynes, skoda octavia ir su sedynem N1....MEISTRELI palik savo kontaktus duodu as tau tas auto nuvezk i LV kaip tu ten giriesi ir uzregink M1, dokumentai tvarkingi viskas ok, del kainos pasiderinsim....100% duodu kad neuzreginsi LV kaip M1, buvo ta octavia LV nuvaryta ir pasake neturi dar karta pasikartosiu nes jum nedasunta, kad reikalingas LEN, o cia jus tik nuvarai ir LV regina kaip M1 rekaujat nieko nezinodami, laukiu kontaktu Meistreli susisieksiu galesi vezti, paziuresiu kaip padarysi ir bus matyti tas tavo gudrumas, turbut net nezinai speju kurioj gt randasi Ceju satiksmes drosibas direkcija o jis jau buves, oi cia klaviaturiniai du, lauksiu kontaktu.....
2013-07-01 10:21 wrote: Tai paaiskink prašom normaliai klausiu nes aktualu.Sakai kad keleivinio LV neatstato jei buvo perdarytas i krovinini ar komercini?
Tai iseina, kad svedijoje kitokie istatymai ar ten specialus statusas suteikiamas tokiems pvz "Šunvežimis", "Kopūstvežis"?ka reiškia tas M1 ir N1.PAAIŠKINK PAPRASČIAU, POPULIARIAU.Dėkui
Pasiskaityk kas yra M1 ir N1, i kokias klases skirstomos auto, as tau ne destytojas kad aiskinciau, pilnas netas tokios info, ir aplamai nesuprantu tokia diskutuojat ir tokiu elementariu dalyku nezinai....o as laukiu ir vis nesulaukiu MEISTRO kontaktu, kad paduociau jam auto ir jis man uzregintu kai M1, taigi jis asas tik nuveza ir padaro, kai reike nere i krumus, iskart sakiau klaveturinis is pirmo parasymo, dar ant manes vaziavo isivaizduoja visazinis, kiek reikia as sitoj srity zinau, bet kur jis prapuole su savo pasigyrimais kad gali sutvarkyti, oi kokiu sioj zemelej yra
2013-07-07 01:32
2013-07-01 10:11 wrote: Nejuokinkit mastykit ka kalbat....taip del ko Italas, Prancuzas, Danas ir t.t....isima is lengvosios sedynias, stato pertvara, tai ir arkliui aisku, pvm gryzta, kiti mokesciai ir t.t.t...BET, kalba cia vyksta pas mus su registravimu kaip is N1 i M1 per LV, tipo ten nera problemu, registruos kaip M1, turiu pora opel merivu is Danu N1, sudetos sedynes, skoda octavia ir su sedynem N1....MEISTRELI palik savo kontaktus duodu as tau tas auto nuvezk i LV kaip tu ten giriesi ir uzregink M1, dokumentai tvarkingi viskas ok, del kainos pasiderinsim....100% duodu kad neuzreginsi LV kaip M1, buvo ta octavia LV nuvaryta ir pasake neturi dar karta pasikartosiu nes jum nedasunta, kad reikalingas LEN, o cia jus tik nuvarai ir LV regina kaip M1 rekaujat nieko nezinodami, laukiu kontaktu Meistreli susisieksiu galesi vezti, paziuresiu kaip padarysi ir bus matyti tas tavo gudrumas, turbut net nezinai speju kurioj gt randasi Ceju satiksmes drosibas direkcija o jis jau buves, oi cia klaviaturiniai du, lauksiu kontaktu.....
2013-07-01 10:21 wrote: Tai paaiskink prašom normaliai klausiu nes aktualu.Sakai kad keleivinio LV neatstato jei buvo perdarytas i krovinini ar komercini?
Tai iseina, kad svedijoje kitokie istatymai ar ten specialus statusas suteikiamas tokiems pvz "Šunvežimis", "Kopūstvežis"?ka reiškia tas M1 ir N1.PAAIŠKINK PAPRASČIAU, POPULIARIAU.Dėkui
2013-07-07 01:26 wrote: Pasiskaityk kas yra M1 ir N1, i kokias klases skirstomos auto, as tau ne destytojas kad aiskinciau, pilnas netas tokios info, ir aplamai nesuprantu tokia diskutuojat ir tokiu elementariu dalyku nezinai....o as laukiu ir vis nesulaukiu MEISTRO kontaktu, kad paduociau jam auto ir jis man uzregintu kai M1, taigi jis asas tik nuveza ir padaro, kai reike nere i krumus, iskart sakiau klaveturinis is pirmo parasymo, dar ant manes vaziavo isivaizduoja visazinis, kiek reikia as sitoj srity zinau, bet kur jis prapuole su savo pasigyrimais kad gali sutvarkyti, oi kokiu sioj zemelej yra:lol:
Ekscelencija visažini neklaviatūrini profesore, mano darbas tiesiogiai susijęs su įvairia pagalba lietuviams.Jei neturi ka pasakayti tai nebūtina deminstruoti savo kastai būdingos arogancijos ir užterštos puodynės, kartais gera knyga prieš miegą išvaduoja iš viską žinančios genealios širšės euforijos.
2013-07-08 07:21
AR SKIRIASI NUMERIAI, T/A LIPD.KELEIVINIO NUO KROVININIO?Iskilo klausimas skubus kas gal zinote ar skiriasi valst.numeriai komercinio auto nuo keleivinio ir tech.apziuros lipdukai?Ta prasme ar gali pagal tai matyti agurkelis(VIZUALIAI AYTSKIRTI KAD TAI KROVININIS PAGAL NUMERIUS) ir knistis del keliu mokesciu ir t.t.NES ISTATYTAS GROTAS IS SALONO GALVOJU ISIMTI IR SUDETI SEDYNES NES TURIU NUO KT VISUREIGIO?Pasiule gera varijant Peza 4x4 2010m bet be galiniu sedyniu ir t/a tuoj baigsis JIS REG.KAIP KROVININIS.Aciu uz info
2013-07-08 10:53
AR SKIRIASI NUMERIAI, T/A LIPD.KELEIVINIO NUO KROVININIO?Iskilo klausimas skubus kas gal zinote ar skiriasi valst.numeriai komercinio auto nuo keleivinio ir tech.apziuros lipdukai?Ta prasme ar gali pagal tai matyti agurkelis(VIZUALIAI AYTSKIRTI KAD TAI KROVININIS PAGAL NUMERIUS) ir knistis del keliu mokesciu ir t.t.NES ISTATYTAS GROTAS IS SALONO GALVOJU ISIMTI IR SUDETI SEDYNES NES TURIU NUO KT VISUREIGIO?Pasiule gera varijant Peza 4x4 2010m bet be galiniu sedyniu ir t/a tuoj baigsis JIS REG.KAIP KROVININIS.Aciu uz info
2013-07-08 16:50
AR SKIRIASI NUMERIAI, T/A LIPD.KELEIVINIO NUO KROVININIO?Iskilo klausimas skubus kas gal zinote ar skiriasi valst.numeriai komercinio auto nuo keleivinio ir tech.apziuros lipdukai?Ta prasme ar gali pagal tai matyti agurkelis(VIZUALIAI AYTSKIRTI KAD TAI KROVININIS PAGAL NUMERIUS) ir knistis del keliu mokesciu ir t.t.NES ISTATYTAS GROTAS IS SALONO GALVOJU ISIMTI IR SUDETI SEDYNES NES TURIU NUO KT VISUREIGIO?Pasiule gera varijant Peza 4x4 2010m bet be galiniu sedyniu ir t/a tuoj baigsis JIS REG.KAIP KROVININIS.Aciu uz info
2013-07-08 16:53
ta kas vieni metai, tai pagal tai ir matys
2013-07-08 17:23
2013-07-08 16:53 wrote: ta kas vieni metai, tai pagal tai ir matys
Supranti uztamsyti galiniai langai grotu/pertvaros nesimato net ziurint is priekio pr priek.stikla.Kiek t/a like ir kas kiek ji gal tik sustabde matytu, bet man svarbu vaziavimo metu jie atskiria tokius auto ar nebe?Kad gali per kompus kurie vazineje skanuodami automobilius tai manau mato ir tai, ar uz kelius sumoketa
2013-07-28 14:16
Sveiki, retai uzeinu taigi nerasykite ir neklausinekite forume- ilgaai ats lauksite
Visazinio nevaidinsiu ir nieko nekomentuosiu.
Tik noriu pasakyti kelis dalykus.
TAIP-LV yra lengviau susitvarkyti, bet deja ne visus auto.
NE- igyto auto su pirmine registracija LT jus nepasikeisite LV i M1.
NE- jei jusu auto isejo is gamyklos kaip N1, LV nepasikeisite i M1.
NE- jei jus perdarete ji pilnai, t.y. ispjovete ir idejote stiklus, idejote sedynes, kuriu ten niekada nebuvo ir t.t., irgi nepasikeisite i M1.
TAIP- visais siais isvardintais atvejais as galiu padeti.
864865738
2013-09-14 00:42
2013-07-28 14:16 wrote: Sveiki, retai uzeinu taigi nerasykite ir neklausinekite forume- ilgaai ats lauksite :smilewink:
Visazinio nevaidinsiu ir nieko nekomentuosiu.
Tik noriu pasakyti kelis dalykus.
TAIP-LV yra lengviau susitvarkyti, bet deja ne visus auto.
NE- igyto auto su pirmine registracija LT jus nepasikeisite LV i M1.
NE- jei jusu auto isejo is gamyklos kaip N1, LV nepasikeisite i M1.
NE- jei jus perdarete ji pilnai, t.y. ispjovete ir idejote stiklus, idejote sedynes, kuriu ten niekada nebuvo ir t.t., irgi nepasikeisite i M1.
TAIP- visais siais isvardintais atvejais as galiu padeti.
864865738
Visos originalios sedynes kaip buvo, tik laikinai kad nemoketi tarsos ir kt mokesciu uz dyzeli ji perdare ideje grotas ir iseme sedynes i komercini.Dabar-komercinio statusas(Svedijoje).Bet originalas-keleivinis combi kiek suprantu....Kiek kainuotu LT sutvarkyti toki(jei galit parasykite i emaila [email protected])prisegu foto.Siaip jau SE lengva atgal priregistruoti traciau tai atlieka T.A apziuros centrai, o yra vos vos iskiles priekinis stiklas ir nepraleis neperrasys kategorijos.Tai geriau LT ar LV tvarkyti?Noriu isigyti nes pigus o yra sudetas OME offroad paketas uz 3000 USD naujas, nauji diskai, suportai, kalades ir t.t.Taigi Chevy Suburban zr foto
2013-09-15 10:10
sv. forumieciai , gal zinot kiek kainuoja N1 i M1 perdaryti , man ir iskilo tokia problema , pirkdamas masina paziurejau i dokumentus , ten buvo italiski tai katen gali suprast , tai draudimo polisa lyg viskas tvarkoj rase lengvasis automobilis, nuvariau i regitra persiregistruot tai uzregistravo kaip sunkvezimis tai dabar nezinau ar draudimas suhalturino ar regitra suklydo ar istikruju kaip sunkvezimis , nu galvoju dar i regitra nuvaziuot bet ar regitra abejoju ar suklydo, va tokia situacija.
2013-09-23 22:27
2013-07-28 14:16 wrote: Sveiki, retai uzeinu taigi nerasykite ir neklausinekite forume- ilgaai ats lauksite :smilewink:
Visazinio nevaidinsiu ir nieko nekomentuosiu.
Tik noriu pasakyti kelis dalykus.
TAIP-LV yra lengviau susitvarkyti, bet deja ne visus auto.
NE- igyto auto su pirmine registracija LT jus nepasikeisite LV i M1.
NE- jei jusu auto isejo is gamyklos kaip N1, LV nepasikeisite i M1.
NE- jei jus perdarete ji pilnai, t.y. ispjovete ir idejote stiklus, idejote sedynes, kuriu ten niekada nebuvo ir t.t., irgi nepasikeisite i M1.
TAIP- visais siais isvardintais atvejais as galiu padeti.
864865738
2013-09-14 00:42 wrote: Visos originalios sedynes kaip buvo, tik laikinai kad nemoketi tarsos ir kt mokesciu uz dyzeli ji perdare ideje grotas ir iseme sedynes i komercini.Dabar-komercinio statusas(Svedijoje).Bet originalas-keleivinis combi kiek suprantu....Kiek kainuotu LT sutvarkyti toki(jei galit parasykite i emaila [email protected])prisegu foto.Siaip jau SE lengva atgal priregistruoti traciau tai atlieka T.A apziuros centrai, o yra vos vos iskiles priekinis stiklas ir nepraleis neperrasys kategorijos.Tai geriau LT ar LV tvarkyti?Noriu isigyti nes pigus o yra sudetas OME offroad paketas uz 3000 USD naujas, nauji diskai, suportai, kalades ir t.t.Taigi Chevy Suburban zr foto
Vezi ant tralo i latvija 15 min ir turi popierius su m1 kat.
Reikia pirkimo pardavimo sutarties bryfo masinos ir pacio paso. kainuos jei ant tralo nuvesi 22.90 lat jei savo eiga + numeriai. dirba pir - penk 8.30 17.00. Jie ten supranta ko atleki.
2013-09-23 23:34
2013-07-28 14:16 wrote: Sveiki, retai uzeinu taigi nerasykite ir neklausinekite forume- ilgaai ats lauksite :smilewink:
Visazinio nevaidinsiu ir nieko nekomentuosiu.
Tik noriu pasakyti kelis dalykus.
TAIP-LV yra lengviau susitvarkyti, bet deja ne visus auto.
NE- igyto auto su pirmine registracija LT jus nepasikeisite LV i M1.
NE- jei jusu auto isejo is gamyklos kaip N1, LV nepasikeisite i M1.
NE- jei jus perdarete ji pilnai, t.y. ispjovete ir idejote stiklus, idejote sedynes, kuriu ten niekada nebuvo ir t.t., irgi nepasikeisite i M1.
TAIP- visais siais isvardintais atvejais as galiu padeti.
864865738
2013-09-14 00:42 wrote: Visos originalios sedynes kaip buvo, tik laikinai kad nemoketi tarsos ir kt mokesciu uz dyzeli ji perdare ideje grotas ir iseme sedynes i komercini.Dabar-komercinio statusas(Svedijoje).Bet originalas-keleivinis combi kiek suprantu....Kiek kainuotu LT sutvarkyti toki(jei galit parasykite i emaila [email protected])prisegu foto.Siaip jau SE lengva atgal priregistruoti traciau tai atlieka T.A apziuros centrai, o yra vos vos iskiles priekinis stiklas ir nepraleis neperrasys kategorijos.Tai geriau LT ar LV tvarkyti?Noriu isigyti nes pigus o yra sudetas OME offroad paketas uz 3000 USD naujas, nauji diskai, suportai, kalades ir t.t.Taigi Chevy Suburban zr foto
2013-09-23 22:27 wrote: Vezi ant tralo i latvija 15 min ir turi popierius su m1 kat.
Reikia pirkimo pardavimo sutarties bryfo masinos ir pacio paso. kainuos jei ant tralo nuvesi 22.90 lat jei savo eiga + numeriai. dirba pir - penk 8.30 17.00. Jie ten supranta ko atleki.
Aiskumelis, dekui muz patarima.smagu kai kompetetingi žmonės pataria!

Your message