User
2010-06-13 18:12
Kokį efektą duoda variklio čipavimas ?
User
2010-06-13 18:56
padidina variklio galinguma. toks tas ir efektas.paspaudus geležėlę pasijaucia truputi daugiau arkliuku po kapotu
User
2010-06-13 21:23
padideja ag bei sukimo momentas, ko pasekoje sumazeja kuro sanaudos vaziuojant "normaliu" rezimu. Beje cipavimas didziausia efekta duoda turbininiam varikliam, atomosveriniam jis beveik nejauciamas...
User
2010-06-19 00:02
kiek girdejau tai kompa perprogramuoja greitesnem darbuj, t.y. greiciau greiti paima, maziau kura ryja ir arkliuku atsiranda..
User
2010-06-19 05:10
blogai girdejai. kompo greitis nekinta
User
2010-06-19 19:47
dėl galio sutinku kad padidėja ypač turbininiams varikliams, bet kaip galima padidinti galią ir sumažinti degalų sąnaudas tai jau čia ....... .
User
2010-06-19 20:17
cipas mikroskema kuri padidina kaskur apie 20kw kalios
User
2010-06-19 21:00
joks ten ne mikroskema, tokiom nesamonem jau senai niekas neuzsiima, o yra daromas ciptiungas, o del kuru sanaudu, tai tiesiog padidinus sukimo momenta, kaip pavyzdys vaziuoji ant 100 seniau tau tachometras rodydavo tarkim 2k apsuku, o dbr rodo 1, 7, taip ir gaunas, kad deka padidejusio sukimo momento sumazeja sanaudos, bet deja dauguma po tokiu upgreidu, savo masinytes vaiko labiau nei kad seniau ir tos ekonomijos nelabai pajaucia)
User
2010-06-19 21:42
ekonomija labiausiai jauciasi ant greitkelio.. mieste nelabai jauciasi.. ziurint kaip vaziuoji aisku. nes siaip zemu sukiu ir mazos apkrovos zonos nlb keiciamos.. nebent keiciami ir purkstukai arba paskirstymo velenai. daugiau keiciamas pats zemelapio galas - prie didesniu sukiu ir dideles apkrovos. del to isibegeja greiciau o palaikant greiti sanaudos kaip ir buvusios. bet daugiausiai kuro sueda butent ant pagreitejimo.. tai jei greiciau pagreiteji tai bendras rezultatas gaunasi mazesnes sanaudos.
bet velgi.. jei visada dugnais vazineji tai sanaudos padides. ir ryskiai.
o del mikroschemos tai nevisai tesingai pasakei. jie nededa mikroschemos, tai atgyvenes dalykas. dabar gamykliniam kompe stovi EPROM mikroschemos, kurios yra programuojamos, del to nieko keisti mechaniskai nereikia, tik reikia aparaturos ta mikroschema perprogramuoti, atitinkamos programines irangos ir gero "tiuno", t.y. modifikuoto failo kuriame pakeisti kuro kiekio, degimo kampo ir turbo slegio kontroles zemelapiai.
bet velgi.. jei visada dugnais vazineji tai sanaudos padides. ir ryskiai.
o del mikroschemos tai nevisai tesingai pasakei. jie nededa mikroschemos, tai atgyvenes dalykas. dabar gamykliniam kompe stovi EPROM mikroschemos, kurios yra programuojamos, del to nieko keisti mechaniskai nereikia, tik reikia aparaturos ta mikroschema perprogramuoti, atitinkamos programines irangos ir gero "tiuno", t.y. modifikuoto failo kuriame pakeisti kuro kiekio, degimo kampo ir turbo slegio kontroles zemelapiai.
User
2010-06-20 19:08
visai nieko tas cipas, turejau pries keleta metu b4 tdi ir uzcipavau, tai visai patiko, pagerejo trauka ir sanaudos trasoj sumazejo biski. jei ka domina galit pasiziuret kiek ag kam duoda cipavimas www.chiptuning.lt
pumpkin
1687 / 0
2010-06-20 19:49
2010-06-19
21:00 wrote:
joks ten ne mikroskema, tokiom nesamonem jau senai niekas neuzsiima, o yra daromas ciptiungas, o del kuru sanaudu, tai tiesiog padidinus sukimo momenta, kaip pavyzdys vaziuoji ant 100 seniau tau tachometras rodydavo tarkim 2k apsuku, o dbr rodo 1, 7, taip ir gaunas, kad deka padidejusio sukimo momento sumazeja sanaudos, bet deja dauguma po tokiu upgreidu, savo masinytes vaiko labiau nei kad seniau ir tos ekonomijos nelabai pajaucia:))
Variklio apsukos važiuojant tuo pačiu greičiu negali pasikeisti, nebent seniau važinėjai 4-ta pavara, o dabar pastebėjai, kad dar ir 5-ta yra
User
2010-06-20 21:52
2010-06-19
21:00 wrote:
joks ten ne mikroskema, tokiom nesamonem jau senai niekas neuzsiima, o yra daromas ciptiungas, o del kuru sanaudu, tai tiesiog padidinus sukimo momenta, kaip pavyzdys vaziuoji ant 100 seniau tau tachometras rodydavo tarkim 2k apsuku, o dbr rodo 1, 7, taip ir gaunas, kad deka padidejusio sukimo momento sumazeja sanaudos, bet deja dauguma po tokiu upgreidu, savo masinytes vaiko labiau nei kad seniau ir tos ekonomijos nelabai pajaucia:))
2010-06-20
19:49 pumpkin wrote:
Variklio apsukos važiuojant tuo pačiu greičiu negali pasikeisti, nebent seniau važinėjai 4-ta pavara, o dabar pastebėjai, kad dar ir 5-ta yra
:)
:)
na tuomet siulau pasidomet kas yra ciptiuningas, kad nereiktu daugiau tokiu dalyku rasyt
User
2010-06-20 22:01
variklio tiuningas neturi nieko bendro su automobilio ir variklio greiciu santykiu.
pavaru dezes ir diferencialo/pavaru dezes perdavimo laipsniai tai itakoja.
taip, kad jis buvo teisus.
pagreitejimas tik keiciasi, nes, kaip ir sakiau, tos dalies kuro zemelapio, kuri atsakinga uz ramu vaziavima trasa niekas nekeicia, nes to nereikia. ji gamykliskai yra "ideali". kuras pilnai sudega ir nagu kisti neverta
pavaru dezes ir diferencialo/pavaru dezes perdavimo laipsniai tai itakoja.
taip, kad jis buvo teisus.
pagreitejimas tik keiciasi, nes, kaip ir sakiau, tos dalies kuro zemelapio, kuri atsakinga uz ramu vaziavima trasa niekas nekeicia, nes to nereikia. ji gamykliskai yra "ideali". kuras pilnai sudega ir nagu kisti neverta
User
2010-06-20 22:20
ir kiek tas čipavimas kainuoja?
User
2010-06-20 22:32
Savają Audi čiupavau prieš pora mėnesių, man kainavo 100eur.
User
2010-06-20 22:52
esu kaska girdejas apie toky dalyka kaip (dyzel boxsas) gal kas zinot placiau kaip jis veikia ir kas cia toks per dalykas, girdejau kad veike panasei kaip cipas
User
2010-06-20 23:03
pas mus vadinamas piggyback ECU. programuojamas ECU, kuris jungiasi tarp gamyklinio ECU ir sensoriu, purkstuku ir turbinos slegio valdymo solenoido ir modifikuoja gamyklinio ECU signalus.. padidina turbinos slegi ir prideda kuro prie tam tikru apsuku ir apkrovos..
ne pats geriausias pasirinkimas.. nes naujesni ECU nemegsta ju.. jei ECU matys, kad turbina pucia daugiau nei reikia tai ijungs "Check Engine" ir gali net ieiti i limp home mode. del purkstuku tai.. jei ECU neina i open loop ir pamatys daugiau kuro tada kai jo tiek nereikia jis sumazins kuro padavima visame kuro zemelapyje del ko variklis gali veikti su per liesu misiniu... labai nesunku sugadinti varikli su liesiu misiniu
ne pats geriausias pasirinkimas.. nes naujesni ECU nemegsta ju.. jei ECU matys, kad turbina pucia daugiau nei reikia tai ijungs "Check Engine" ir gali net ieiti i limp home mode. del purkstuku tai.. jei ECU neina i open loop ir pamatys daugiau kuro tada kai jo tiek nereikia jis sumazins kuro padavima visame kuro zemelapyje del ko variklis gali veikti su per liesu misiniu... labai nesunku sugadinti varikli su liesiu misiniu
User
2010-10-30 10:14
as pries 2 metus 600lt suklojau bet skirtumas tikrai yra.
User
2010-11-14 02:26
variklio čipavimas pailgina penį
User
2010-11-14 03:23
2010-11-14
02:26 wrote:
variklio čipavimas pailgina penį
tavo uzpakalyje
User
2010-11-14 03:24
2010-10-30
10:14 wrote:
as pries 2 metus 600lt suklojau bet skirtumas tikrai yra.
o as pries 2 dienas sumokejau $50 uz aparatura "cipavimo" su ~2000 modintu failu.
User
2010-11-16 19:37
ka zinau..., turiu audi a6 2.5tdi 103kw ir ne negalwoju apie cipavima..., taip eina kaip zweris..., gal paprasciausiai reiktu warikli susitwarkyt kaip priklauso ir priziuret...
User
2010-11-16 22:04
2010-11-16
19:37 wrote:
ka zinau..., turiu audi a6 2.5tdi 103kw ir ne negalwoju apie cipavima..., taip eina kaip zweris..., gal paprasciausiai reiktu warikli susitwarkyt kaip priklauso ir priziuret...
nesi su niekuo rimtesniu vaziaves, jei tau 103kW atrodo kaip "zveris"
User
2010-11-23 09:08
2010-10-30
10:14 wrote:
as pries 2 metus 600lt suklojau bet skirtumas tikrai yra.
2010-11-14
03:24 wrote:
o as pries 2 dienas sumokejau $50 uz aparatura "cipavimo" su ~2000 modintu failu.
tai pats cipuoji dabar ir kiek imi?
User
2010-11-23 09:51
2010-10-30
10:14 wrote:
as pries 2 metus 600lt suklojau bet skirtumas tikrai yra.
2010-11-14
03:24 wrote:
o as pries 2 dienas sumokejau $50 uz aparatura "cipavimo" su ~2000 modintu failu.
po tokių meistrų su 2000 failų, stovi pas mus variklio remontui dyzeliukai...
User
2010-11-23 09:52
tik nereikėtų pamiršt kad tai apie benzininius variklius....
User
2010-11-23 16:21
2010-11-23
09:52 wrote:
tik nereikėtų pamiršt kad tai apie benzininius variklius....
dyzelinio variklio ECU veikia panasia "taktika".. nebent dyzelis senas ir bukas.
User
2013-11-16 15:47
po cipavimo dvigubai leciau sukasi alkuninis velenas bet trigubai greiciau pusasiai o ratai keturis kartus greiciau o tada gaunasi kad tu nevaziuoji o skrendi trinties su kelio danga nera jokios o pravaziavus 100kilometru bakas papilneja 10 litru kuro
User
2013-11-16 16:23
2013-11-16
15:47 wrote:
po cipavimo dvigubai leciau sukasi alkuninis velenas bet trigubai greiciau pusasiai o ratai keturis kartus greiciau o tada gaunasi kad tu nevaziuoji o skrendi trinties su kelio danga nera jokios o pravaziavus 100kilometru bakas papilneja 10 litru kuro:)
cia kaip minimum.dar, jei auto parudijes-rudys po cipavimo isleto dingsta, issilygina ilenkimai.
Your message |
|