User
2015-04-02 20:03
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina
User
2015-04-02 20:57
imk sena silke o likusius pinigus pragerk su draugais
User
2015-04-02 21:01
eik sikt su savo silkem pinigu ir taip yra
User
2015-04-02 21:03
a4 2003m 2.5tdi quatro
User
2015-04-02 21:04
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Geriausia imti sena beske ir daryti saules pieske. O jei rimtai tai 4 galfas bet situacija tokia kad rasti uzlaikyta 4 golfa tas pats adata sieno kupetoje
User
2015-04-02 21:09
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
nusipirkt sena masina , ismok vaziuot be instruktoriaus pirma, ereli
User
2015-04-02 21:11
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-02
21:09 wrote:
nusipirkt sena masina , ismok vaziuot be instruktoriaus pirma, ereli :)
nepergyvenk moku
User
2015-04-02 21:11
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-02
21:09 wrote:
nusipirkt sena masina , ismok vaziuot be instruktoriaus pirma, ereli :)
nepergyvenk moku
User
2015-04-02 21:18
2015-04-02
21:03 wrote:
a4 2003m 2.5tdi quatro:smoke:
paziuresiu
User
2015-04-02 21:44
vw bora , arba koki 530 dar bisky dasimetus , o del golf 4 tai geriau jau benza ieskok nes sunku rast gyvu
User
2015-04-02 21:44
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-02
21:04 wrote:
Geriausia imti sena beske ir daryti saules pieske. O jei rimtai tai 4 galfas bet situacija tokia kad rasti uzlaikyta 4 golfa tas pats adata sieno kupetoje
Iš ko tu čia taip nusprendei? Tai tu arba ieškot nemoki, arba nori tokios būklės kaip iš salono. Žinoma jei nori už 1000eu nupirkti tą užlaikytą, tada nesiginčinsiu.
User
2015-04-02 21:49
O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose
User
2015-04-02 21:55
Pirk bmw e36 kregzde uz 600 eur, pats tas pradedanciajam: jei vaziuojant suges - issiimsi maga, paliksi ten kur sustojo, issikviesi taxi ir nusipirksi kita tokia pacia
sis modelis turi visus imanomus privalumus:
1. BMW zenklas
2. Gerai lipa mergos i vidu (ypac iki 18 metu)
3. Atrodai sportuojantis, nors nesportuoji
4. Vaziuojant pagrindine kaimo vietoves gatve bachurai atiduoda pagarba, nes daug kam tai nepasiekiama svajone
5. Daug pigiu detaliu tiek parduotuvese tiek lauzynuose, dar ir pakeleje kazka atrastum
sis modelis turi visus imanomus privalumus:
1. BMW zenklas
2. Gerai lipa mergos i vidu (ypac iki 18 metu)
3. Atrodai sportuojantis, nors nesportuoji
4. Vaziuojant pagrindine kaimo vietoves gatve bachurai atiduoda pagarba, nes daug kam tai nepasiekiama svajone
5. Daug pigiu detaliu tiek parduotuvese tiek lauzynuose, dar ir pakeleje kazka atrastum
User
2015-04-02 21:56
Apskritai patarimas - pirk kuo galingesne, nes kuo galingesne - tuo didesne tikimybe isvengti arba bent jau pabegti is auto ivykio
User
2015-04-02 21:57
cia http://www.bmwe36blog.com/images/photos/avus-blue-bmw-e36-m3/avus-blue-bmw-e36-m3-04.jpg
User
2015-04-02 21:58
2015-04-02
21:49 wrote:
O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose :beer:
kokias jus uzlaikytas cia perkat? pagrinde masinos keliauja is pransuzu ir vokieciu nemazai ju atkeliauja su gedimais, kebulo defektais ir kogero su min. 3000000rida, kad ir sprinteris mersas krovininis jis yra gaminamas penkiems metams kitaip iki garantinio pabaigos veliau prasideda kebulo korozija ir panasiai
User
2015-04-02 22:20
2015-04-02
21:49 wrote:
O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose :beer:
2015-04-02
21:58 wrote:
kokias jus uzlaikytas cia perkat? pagrinde masinos keliauja is pransuzu ir vokieciu nemazai ju atkeliauja su gedimais, kebulo defektais ir kogero su min. 3000000rida, kad ir sprinteris mersas krovininis jis yra gaminamas penkiems metams kitaip iki garantinio pabaigos veliau prasideda kebulo korozija ir panasiai
O kas čia kalba apie kažkokius krovininius sprinterius nelabai supratau? Niekas nesako pirkti pirmą pasitaikiusį sugriuvusį "pilką dyzelį". Pasikartosiu, jei už tokią sumą jūs nerandat tvarkingo automobilio, tai arba ieškot nemokat, arba "tvarkingą" mes suprantam nevienodai, man tvarkingas toks kurį nupirkus reikia investuoti tik einamom eksplotacinėm dalim t.y. diržai, tepalai, kaladėlės, filtrai, ir kitos smulkmenos, jums tikriausiai tvarkinga tik ta kuri iš salono. Labai norėčiau pamatyti jūsų minėta auto kaip jūs sakot su minimum 3000 000km rida, nes dar neteko matyt tokios
User
2015-04-02 22:36
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
radai kur paklaust.....
User
2015-04-02 22:55
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-02
21:04 wrote:
Geriausia imti sena beske ir daryti saules pieske. O jei rimtai tai 4 galfas bet situacija tokia kad rasti uzlaikyta 4 golfa tas pats adata sieno kupetoje
2015-04-02
21:44 wrote:
Iš ko tu čia taip nusprendei? :) Tai tu arba ieškot nemoki, arba nori tokios būklės kaip iš salono. Žinoma jei nori už 1000eu nupirkti tą užlaikytą, tada nesiginčinsiu.
Gerai uzlaikyta reiskiasi turetu buti 4 golfas dyzelis su rida apie 250 000 Km. Tokio nerasi ir uz 3500 Eur. Apie 5000 Eur tokios kainuoju vokietijoje
User
2015-04-02 23:30
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Saab 9-5 2, 2 turbo, vat tos tai traukia, ir tikrai nuo kazko tai ...pabegsi.
tst
101 / 0
2015-04-03 00:27
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
imk opeli tai bent ilgiau gyvensi ir dar euru sutaupes busi
User
2015-04-03 03:29
Audi A6 C4 2.5 TDI
BMW E46
Toyota Avensis II
Audi A4 B6
BMW E46
Toyota Avensis II
Audi A4 B6
User
2015-04-03 07:38
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Sveiki,
visu pirma atmink, jei imsi su galingesniu varikliu tai kaip pradedančiajam iškart išauga civilinis draudimas. Siūlau imti pradžiai taupų ir mažesnį automobilį. O iš mažesnių automobilų kaip tik yra populiarus prancūziški, japoniški.Iš prancūziškų siūlyčiau savo parduodama automobilį citroen c2. Ekonomiškas, manevringas ir tikrai paprastas, pakaba paprasta jokių stebuklų nesukurta variklis 1.4HDI 50 kw paprastas ir patikimas be Fap filtro ir kitų naujų navarotų kuriuos keičiant yra nemažai sumokama. Aišku čia tavo pasirinkimo reikalas...
http://www.autogidas.lt/citroen-c2-hdi-sx-hecbekas-2004-0126991689.html
visu pirma atmink, jei imsi su galingesniu varikliu tai kaip pradedančiajam iškart išauga civilinis draudimas. Siūlau imti pradžiai taupų ir mažesnį automobilį. O iš mažesnių automobilų kaip tik yra populiarus prancūziški, japoniški.Iš prancūziškų siūlyčiau savo parduodama automobilį citroen c2. Ekonomiškas, manevringas ir tikrai paprastas, pakaba paprasta jokių stebuklų nesukurta variklis 1.4HDI 50 kw paprastas ir patikimas be Fap filtro ir kitų naujų navarotų kuriuos keičiant yra nemažai sumokama. Aišku čia tavo pasirinkimo reikalas...
http://www.autogidas.lt/citroen-c2-hdi-sx-hecbekas-2004-0126991689.html
User
2015-04-03 08:30
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Mokantis vairuoti pradedantysis nejuokink su savo vairavimo igudziais. Kad turi teises tai nereiskia kad moki vairuoti, teises islaiko ir ziolpiai ir kitokie kurie "moka" vairuoti, o paskui tik didina statistika. Bet jei jau "moki" tai siulau pradeti nuo paprastos konstrukcijos automobilio ir neitin brangaus, bet patvaraus, kurio kebulo daliu butu kiekvienam srote. Draudimas bet kokiu atveju bus trecdalis masinos kainos, o jei kasko noretusi tai isvis kaip visa masina zodziu bet "tikras vairuotojas" kaip tu neturetu klausineti kokio jam reikia automobilio, o automobilis turi rinktis tave
maumas
7656 / 0
2015-04-03 09:10
gera tema, pazvengiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-03 11:08
bet ir matosi kokia publika renkasi... siulo kregzdes ir silkes.... turint pinigu px koks tas stazas, senai jau tos masinos turetu buti isardytos ir perdirbtos. Turi pinigu islaikymui galingos masinos? super. linkiu smagaus tuomet vazinejimo, nes cia rasantieji vargu ar 200kw riba yra perzenge. stazas tai dar stazas. bet ereliu buna ir 3 ir 10 ir 20 metu stazu. tik jaunesniu daugiau linke ereliuot na bet nevisi gi tokie. o su galiga masina ir uzmiestyje lenkimai bus lengvesni, nereikes laukt laisvos kilometro atkarpos ir t.t. o kas i tema, as rinkciausi kazka is bmw benzinu ne maziau 3.0l ir automatu del komforto.
User
2015-04-03 11:27
2015-04-02
20:03 wrote:
Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-03
08:30 wrote:
Mokantis vairuoti pradedantysis :D nejuokink su savo vairavimo igudziais. Kad turi teises tai nereiskia kad moki vairuoti, teises islaiko ir ziolpiai ir kitokie kurie "moka" vairuoti, o paskui tik didina statistika. Bet jei jau "moki" tai siulau pradeti nuo paprastos konstrukcijos automobilio ir neitin brangaus, bet patvaraus, kurio kebulo daliu butu kiekvienam srote. Draudimas bet kokiu atveju bus trecdalis masinos kainos, o jei kasko noretusi tai isvis kaip visa masina :D zodziu bet "tikras vairuotojas" kaip tu neturetu klausineti kokio jam reikia automobilio, o automobilis turi rinktis tave :)
Tikrai "mokantis vairuoti", matyt jau pravazinejes su dviraciu 200km miesto takeliu ::
User
2015-04-03 11:32
>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo:
"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "
čia senbūvio atsakymas man:
"kerti, nesiterliodmas
Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.
Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)
Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.
Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.
Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "
Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.
Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.
Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.
Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.
"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "
čia senbūvio atsakymas man:
"kerti, nesiterliodmas
Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.
Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)
Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.
Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.
Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "
Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.
Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.
Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.
Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.
maumas
7656 / 0
2015-04-03 12:24
2015-04-03
11:32 wrote:
>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo:
"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "
čia senbūvio atsakymas man:
"kerti, nesiterliodmas:)
Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.
Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)
Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.
Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.
Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "
Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.
Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.
Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.
Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.
:lol:
"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "
čia senbūvio atsakymas man:
"kerti, nesiterliodmas:)
Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.
Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)
Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.
Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.
Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "
Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.
Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.
Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.
Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.
:lol:
kazko nesupratau.Tai man galima "zvengt"?Stazas nemazas, turejau dvi pirmas masinas RWD...Nu turi jos savo zavesio, bet oi kokios klastingos ziema...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-03 12:51
apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu jai kur dalyvaut tai tik renginiuose gatvese per brangu butu
User
2015-04-03 13:00
o del bmw.. nu bmw gali but bet nedaugiau 90kg pradziai.. vistiek kils noras drasktis.. nu bet cia ne bmw kaltas. jis yra stabilus.. pameginkit su kokia audine pasidraskyt ar greiciau i posuki i vaziuot.. tai arba priekis pabegs arba galas.. betokiu atveju nuslysi.. is praktikos zinau.. reikia tik protingai vairuot nerizikuoti durnose vietose pavojingose.. turi buti erdves aplinkiniu neturi but.. ir pan.. viskas galvoje.. o sugebejimai tik su praktika tik su praktika !!
maumas
7656 / 0
2015-04-03 13:07
2015-04-03
12:51 wrote:
apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. :D cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu :D jai kur dalyvaut tai tik renginiuose :) gatvese per brangu butu :D
fwd sugalvotas, kad gamintojui butu pigiau-nera kardano, paprasciau su kebulo geometrija, ir kad visi galetu be didesniu bedu vairuot.Logiskai-visi varomi kaip pas subaru butu idealu saugumo poziuriu...Jei gera ziema, RWD yra "polnyj p...c"Ir visgi, tie RWD taip viliojaBet uz tai juos ziema vairuojant galima skaudziai suklyst.Cia kaip tam tikro "kirpimo" Moteris
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-03 13:15
2015-04-03
12:51 wrote:
apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. :D cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu :D jai kur dalyvaut tai tik renginiuose :) gatvese per brangu butu :D
2015-04-03
13:07 maumas wrote:
fwd sugalvotas, kad gamintojui butu pigiau-nera kardano, paprasciau su kebulo geometrija, ir kad visi galetu be didesniu bedu vairuot.Logiskai-visi varomi kaip pas subaru butu idealu saugumo poziuriu...Jei gera ziema, RWD yra "polnyj p...c":lol:Ir visgi, tie RWD taip vilioja:lol:Bet uz tai juos ziema vairuojant galima skaudziai suklyst.Cia kaip tam tikro "kirpimo" Moteris:lol::lol::lol:
nu jai vairuosi sena rwd be asc ar pan sistemu.. tai tiesiog ismokt reik spausti pedala svelniai ir tiek.. dar vienas dalykas gi neblokuotas.. tai irgi sunku uzmesti.. man asmeniskai daug sunkiau su fwd ziema.. baisiai nekenciu.. nes spaudi gaza priekis i sona slysta.. totali pieva.. o db su 530d.. ASC veikia noredamas net neuzmesi neisjunges sistemos.. isjungi sistema tai ir tai dar reik pasistengti uzmesti.. nes labai sunki masina ir svoris gerai paskirstytas. siaip jokiu problemu su RWD neturejas ziema.. jokiu.. va su FWD esu ant pilvo pora sykiu pasisodines.. tai nei i prieki nei atgal.. si RWD ant pilvo kai esi atgal vaziuojant automobilis pakyla ir isvaziuoji..
maumas
7656 / 0
2015-04-03 13:20
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-03 13:35
2015-04-03
13:20 maumas wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada
maumas
7656 / 0
2015-04-03 13:43
2015-04-03
13:20 maumas wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
2015-04-03
13:35 wrote:
reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada :D
eile metu atgal teko pavairuot 6men. amziaus E39 528, tai labai patiko...Nepatiko, kad automatas.Tada dar tokio nebuvau mates
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-04-03 14:25
2015-04-03
13:20 maumas wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
2015-04-03
13:35 wrote:
reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada :D
2015-04-03
13:43 maumas wrote:
eile metu atgal teko pavairuot 6men. amziaus E39 528, tai labai patiko...Nepatiko, kad automatas.Tada dar tokio nebuvau mates:lol:
gerai dirba tas automatas.. kiek as ji kankinu draskau dar stebiuos kad veikia... bet manau ir veiks nes nera tiek daug skundu kaip del audiniu.. kuriu net grezt nereik uzlinksta..
User
2015-04-03 14:32
Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu
User
2015-04-03 14:32
Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu
User
2015-04-03 14:32
Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu
User
2015-04-03 14:35
2015-04-03
14:32 wrote:
Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu ;)
gatvej irgi kyla noras .. bet reik suprast kad yra nesaugu ir ipatingai tam tikrose vietose ir nuo salygu zinoma priklauso.. mano nuomone.. jai proto 0 tai tu ar zapa 0.7cc vairuok ar m5 400ag vairuok.. vistiek prisitreksi.. neveltui su pasatais daugiausia auto ivykiu... ten vistiek 66kw o idijotai sugeba ant 150km/h skraidyt.. ir voliotis griovy..
User
2015-04-03 14:37
is patirties.. pas mane pirmos masinos buvo ~50kw.. as vistiek sugebedavau vazinet neletai... aisku kai daug ag.. visada didesne tikymybe didesniu greiciu prisitrenkt
User
2015-04-03 14:42
2015-04-03
14:37 wrote:
is patirties.. pas mane pirmos masinos buvo ~50kw.. as vistiek sugebedavau vazinet neletai... aisku kai daug ag.. visada didesne tikymybe didesniu greiciu prisitrenkt :)
na taip atrodo iskart norisi galingesnes masinos pvz Bmw, bet galvoji patirties trukomas tai irgi , svarstau gal imti Golf 4, Audi A4, nuo 2002m
User
2015-04-03 14:43
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko bet galvoju
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko bet galvoju
User
2015-04-03 14:43
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko bet galvoju
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko bet galvoju
User
2015-04-03 14:53
2015-04-03
14:43 wrote:
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
ai man tai vienodai .. bile tvarkingas .. ir man asmeniskai rwd. o zaliems kad maziau kiltu noro draskytis fwd..
User
2015-04-03 15:04
2015-04-03
14:43 wrote:
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
bet 2.0d nepatarciau rida bus 500tkm ir varikliai sitie nelaiko alkuniniai ir veleneliai nu zodziu gyva beda.. ... tad lieka tik 1.9i
User
2015-04-03 15:05
lengviausia patikrinti tiap.. paskambini i srota .. paklausk kiek kainuoja 2.0d variklis.. pasayts 800eur .. kai turim.. o kiek kainuoja 3.0d variklis.. pasakys 150eur imk 2 iskart..
User
2015-04-03 15:12
na reiks taip daryt
User
2015-04-03 15:12
siaip bendzas geriausiai butu
Your message |
|