Kodel belgas ramus pardaves si visureigi?Juk atrodo graziai

Created by User 2012-11-08
2012-11-08 14:28
http://www.autogidas.lt/kia-sorento-crdi-visureigis-2008-0124285366.html

Tema pamiklint makaules, ne apie tai kas kam patinka ar nepatinka,
bet kas gali atsakyti kodel belgas pardave 2008m Sorento naujesni modeli su 80 su biskiu t.km rida?

Ir kodel ji parduoda zmogus, kuris katik nusipirko?

Paziurejau, kad adminai tik girti leidzia visas auto o kai argumentuo-
tai sukritikuoji tame atskirame skyrelyje tai cenzura aprasymo nepraleidzia.

Beje, vienas is A---O bosu ir jo seimos narys turi panasu benzini
varijanta, tiksliau is tos pacios seimos.

Tai kokios bedos, ydos?

2012-11-08 14:36
parduoda per nupirko pigiau, parduoda brangiau ir is to gyvenam
419 / 0
2012-11-08 14:44
Belgas pardave nes viena diena atsibudo ir pasake ka as ant normalios masinos neuzdirbu kad su kia vazinet? pirksiu kazka padoresnio pasake belgas - pirksiu porshe, bmw, audi, mercedes ir tt. Lietuvis pamate kia sako rida maza atrodo zjb neskendusi nedegusi, norejau audi a 6 pirkt bet visos zadroztos o cia toks variantas - paeme nupirko. Paskui pamate draugai, pazystami ir sako pardavinek ta kia va perka juos kaip reikia ir uzsidirbsi tai nusipirko 10 000 pigiau db parduoda

Dabar ne 1 zmogus pazystamas perka masina sau, tuo metu internete kabina skelbimus, ir netycia parduoda uz brangiau taip ir sedi namie nedirba nixuja prie kompo alu geria ir iesko eilines masinos
2012-11-08 14:57
Teorine puse, teoriniai isvedziojimai bet ne todel pardave ir dar ne vienas parduos.Cia ankciau vieno zmogucio turincio berods 2010m KIA klausiau, ar zinai kas laukia mazdaug po 40-50k km, ka reiks pasikeist kad chana neatslinktu netiketai tai zmogutis is pasiputimo tik kalba nusuko.Ten tai smulkme, daugeliom Kiu galvu dangteliai plastikiniai ir deformuojasi ir durnai padaryta kad tepala pradeda varyt ant dirzo.Bet cia kitas atvejis, be jokiu burtu.Sakau, kodel kazkaip butent artejant 90k km sumanesni purtosi tiek Sorento, tiek Santafe?Suo zymiai giliau pakastas.
419 / 0
2012-11-08 15:05
2012-11-08 14:57 wrote: Teorine puse, teoriniai isvedziojimai bet ne todel pardave ir dar ne vienas parduos.Cia ankciau vieno zmogucio turincio berods 2010m KIA klausiau, ar zinai kas laukia mazdaug po 40-50k km, ka reiks pasikeist kad chana neatslinktu netiketai tai zmogutis is pasiputimo tik kalba nusuko.Ten tai smulkme, daugeliom Kiu galvu dangteliai plastikiniai ir deformuojasi ir durnai padaryta kad tepala pradeda varyt ant dirzo.Bet cia kitas atvejis, be jokiu burtu.Sakau, kodel kazkaip butent artejant 90k km sumanesni purtosi tiek Sorento, tiek Santafe?Suo zymiai giliau pakastas.
Gali but - tai kaip ir audivagenu grupe su savo pumpadusiniais motorais pas vienus purkstukai pradeda myzcioti prie tam tikru km o pas kitus pvz 3.0tdi commonrail motoras atrodo pumpadusos neber sistemos ir neber problemos bet yra kitos pradeda uzsikimsti manifoldai - isiurbimo kolektoriai, sklendikes, uzaka viskas, ir elektriniu stumdikliu kojeles is kaitintos plasmas tos kur nesilituoja trukineja bei trukineja nuo to kad uzsinesa sklendes ir sunku stumdyt remiasi i koksa nagara, ir sklendes sudyla nuo to kad sodziu pilna trintis didele krastai padyla ir ora praleidzia pradeda dumint, trauka dinginet techo nepraeit o tie manifoldai po 300-400 kainuoja o ju 2vnt plius keitimas isvalymas ir devetus gerus sunku rast nu krc istorija irgi ligota... viskas yra savo resuras dabartines masinos tai kruva sudinu plasmasiu viskas is plasmases ne tai kai ankcžsciau viskas buvo is metalo
2012-11-08 15:43
Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
419 / 0
2012-11-22 10:39
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
bet sugalvok tokia deze kad isimineti reketu na vargas sus tokia nors tie 90000 nera taip daznai
2012-11-22 10:42
Noreciau keisti i kita masinagal kas nori ? http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b3-d-cl-sedanas-1991-0124336257.html
2012-11-22 11:08
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
2012-11-22 10:39 vandal wrote: bet sugalvok tokia deze kad isimineti reketu na vargas sus tokia nors tie 90000 nera taip daznai
tai dezei keiciamas tik tepalas. filtras keiciamas tik jei dėžė remontuojama. tai nera normalus filtras, daugiau kaip metalinis tinklelis

baikit kalbeti nesamones rimtais veidais.
2012-11-22 11:27
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
2012-11-22 12:00
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
2012-11-22 11:27 wrote: Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
Iki 2005m KIA, Hyundai buvo galima isleisti is APD visa sena tepala, dabartinese-neimanoma neisardzius dezes, puse tepalo lieka movoje, todel ardoma deze, plaunama, keiciamos tarpines, filtras ir uzpilamas naujas tepaliukas.Ankstesnese dezese buvo panasus i variklio tepalo is isores isukamas filtiukas.Pavyzdziui nors zf triptronikai durnai sukonstruoti, juose filtras atsisuka is apacios, isiima hidraulinis valdymas ir keiciant tepala galima ji isplauti, dezes ardyti nebutina.Daugelis kuriems gamyklos nurodymai atrodo pievomis vazineja iki pamelynavimo nepasikeite tepalo veliau keicia auto.Beveik visus sorentus ir santafe keicia, pigiai parduoda.Nuo 2005m mineti automatai keiciant tepala remontuojami.Todel pigius aparatai.Buvo bandymu per du-triskrtus isleidus dali tepalo supilt sviezio, poto kartoti, meginta ir kompresoriais isputineti-nieko neiseina.Vaziuosi iki 150k km nepakeistu tepalu ir bus misios, kad nepatirt savo kailiu situ tobulybiu h galima uzeiti i atstovybe ir paklausti uzuot isradineti dvirati
2012-11-22 19:52
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
2012-11-22 11:27 wrote: Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
2012-11-22 12:00 wrote: Iki 2005m KIA, Hyundai buvo galima isleisti is APD visa sena tepala, dabartinese-neimanoma neisardzius dezes, puse tepalo lieka movoje, todel ardoma deze, plaunama, keiciamos tarpines, filtras ir uzpilamas naujas tepaliukas.Ankstesnese dezese buvo panasus i variklio tepalo is isores isukamas filtiukas.Pavyzdziui nors zf triptronikai durnai sukonstruoti, juose filtras atsisuka is apacios, isiima hidraulinis valdymas ir keiciant tepala galima ji isplauti, dezes ardyti nebutina.Daugelis kuriems gamyklos nurodymai atrodo pievomis vazineja iki pamelynavimo nepasikeite tepalo veliau keicia auto.Beveik visus sorentus ir santafe keicia, pigiai parduoda.Nuo 2005m mineti automatai keiciant tepala remontuojami.Todel pigius aparatai.Buvo bandymu per du-triskrtus isleidus dali tepalo supilt sviezio, poto kartoti, meginta ir kompresoriais isputineti-nieko neiseina.Vaziuosi iki 150k km nepakeistu tepalu ir bus misios, kad nepatirt savo kailiu situ tobulybiu h galima uzeiti i atstovybe ir paklausti uzuot isradineti dvirati
uzeik i normalia atstovybe, o ne pas lupikus.

atsiversk bent karta user's manual. aiskiai parasyta, kad tepalas dezes keiciamas kas 30k myliu - taip daznai keiciama tam, kad tepalas vis atsinaujintu. honda civicam tas pats rekomendavimas. taip pat aiskiai parasyta, kad filtras yra non-serviceable.

niekas sveikam prote neardys dezes, kad pakeisti filtra vien profilaktikos tikslais. tai gaunasi kaip pilnas dezes perrinkimas.

cia butu tas pats kas keisti tepalo isiurbimo vamzdzio tinkleli (karteryje) su kiekvienu tepalo keitimu.. tokie dalykai keiciami atsiradus problemoms. jei jau deze ardoma, tai keiciamas ne vien tik filtras..
2012-11-22 19:56
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
2012-11-22 11:27 wrote: Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
zmogus pasimetes savo fantazijose ir tiek.. pasake kostiumuoti lupikai, tai jis ir patikejo. matai ten kaip klausi taip tau ir atsakys.. jei esi neismanelis ir klausi kiek kainuos filtro pakeitimas, tai jie tau ir pasakys, kiek jis kainuos. bet ar ji butina keisti tai visai kitas klausimas.

vien to klausdamas pasirodai neismaneliu, tai ir bando parduoti tai ko prasai - klientas juk visada teisus
2012-11-22 20:11
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
2012-11-22 11:27 wrote: Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
2012-11-22 19:56 wrote: zmogus pasimetes savo fantazijose ir tiek.. pasake kostiumuoti lupikai, tai jis ir patikejo. matai ten kaip klausi taip tau ir atsakys.. jei esi neismanelis ir klausi kiek kainuos filtro pakeitimas, tai jie tau ir pasakys, kiek jis kainuos. bet ar ji butina keisti tai visai kitas klausimas.

vien to klausdamas pasirodai neismaneliu, tai ir bando parduoti tai ko prasai - klientas juk visada teisus:thumbup:
Sutinku visu 100%
2012-11-22 20:15
2012-11-22 11:27 wrote: Sakyciau cia jau kazkokia pieva, paimciau ir pakeisciau tepalus geriau kelis kartus filtra keist cia jau butu cysta nesamone uz tokius pinigus ...
2012-11-22 12:00 wrote: Iki 2005m KIA, Hyundai buvo galima isleisti is APD visa sena tepala, dabartinese-neimanoma neisardzius dezes, puse tepalo lieka movoje, todel ardoma deze, plaunama, keiciamos tarpines, filtras ir uzpilamas naujas tepaliukas.Ankstesnese dezese buvo panasus i variklio tepalo is isores isukamas filtiukas.Pavyzdziui nors zf triptronikai durnai sukonstruoti, juose filtras atsisuka is apacios, isiima hidraulinis valdymas ir keiciant tepala galima ji isplauti, dezes ardyti nebutina.Daugelis kuriems gamyklos nurodymai atrodo pievomis vazineja iki pamelynavimo nepasikeite tepalo veliau keicia auto.Beveik visus sorentus ir santafe keicia, pigiai parduoda.Nuo 2005m mineti automatai keiciant tepala remontuojami.Todel pigius aparatai.Buvo bandymu per du-triskrtus isleidus dali tepalo supilt sviezio, poto kartoti, meginta ir kompresoriais isputineti-nieko neiseina.Vaziuosi iki 150k km nepakeistu tepalu ir bus misios, kad nepatirt savo kailiu situ tobulybiu h galima uzeiti i atstovybe ir paklausti uzuot isradineti dvirati
2012-11-22 19:52 wrote: uzeik i normalia atstovybe, o ne pas lupikus.

atsiversk bent karta user's manual. aiskiai parasyta, kad tepalas dezes keiciamas kas 30k myliu - taip daznai keiciama tam, kad tepalas vis atsinaujintu. honda civicam tas pats rekomendavimas. taip pat aiskiai parasyta, kad filtras yra non-serviceable.

niekas sveikam prote neardys dezes, kad pakeisti filtra vien profilaktikos tikslais. tai gaunasi kaip pilnas dezes perrinkimas.

cia butu tas pats kas keisti tepalo isiurbimo vamzdzio tinkleli (karteryje) su kiekvienu tepalo keitimu.. tokie dalykai keiciami atsiradus problemoms. jei jau deze ardoma, tai keiciamas ne vien tik filtras..
As tik kaip pavyzdi papasakojau apie ta istorija kaip akys ant kaktos tam urlaganui issoko, nereik gydyti cia visu pats kai keisi jei keisi kada nors pamatysi nemanyk kad knygutese viska tiksliai gali iszubrinti.Normaliose APD tam ir yra apcioje atsukamas filtriukas+isleidimo varztas kad isleisti visa tepala, deja, kia/hyundai naujesnese dezese tai neimanoma, mazdaug 60% tepalo neisardes dezes neisleisi niekaip, nepainiok korejietisku APD su kitom, kai igysi patirties pats pamatysi, o filtriukai konkreciai buna skirtingi, skirtingo tankumo, neretai pasitaiko uzsikises frikcionu drozlelem ir kitokiu brudu, nepavydziu tokiems klientams jei tokie isvis atvaziuoja pas pati keisti tepalo su tokiais triperiais.Jei nera uz ka pasikeisti tai praplaut patartina .Taip iseitu kad siaip sau gamintojai kisa i automatus filtrus , del bajerio, niekam jie nereikalingi.Ka padarysi, jei zmogus nori matyti balta , ten kur juoda.ATF-uose, ZF-uose tikiu kad kitaip, bet kalbam apie koreietiskas dezes.2010m santaFe dyzelis durniavo su pavarom, kol neisardem neisplovem normaliai dezes, neisleidom ir nepakeitem ussidergusio filtro niekas nepadejo.Siaip jau 20 metu tik automatais vazineju.Stai toks toks ir manual`as
GAL YRA VISAZINIU NORINCIU PRALOSTI PVZ 1000EURU , galime lazintis.Paimam rytoj Sorenta arba SantaFe ir vaziuojam i visus APD servisus is eiles pakeisti tepalo, poto galime i dyleriu servisus uzsukti.
2013-01-06 09:38
2012-11-22 12:00 wrote: Iki 2005m KIA, Hyundai buvo galima isleisti is APD visa sena tepala, dabartinese-neimanoma neisardzius dezes, puse tepalo lieka movoje, todel ardoma deze, plaunama, keiciamos tarpines, filtras ir uzpilamas naujas tepaliukas.Ankstesnese dezese buvo panasus i variklio tepalo is isores isukamas filtiukas.Pavyzdziui nors zf triptronikai durnai sukonstruoti, juose filtras atsisuka is apacios, isiima hidraulinis valdymas ir keiciant tepala galima ji isplauti, dezes ardyti nebutina.Daugelis kuriems gamyklos nurodymai atrodo pievomis vazineja iki pamelynavimo nepasikeite tepalo veliau keicia auto.Beveik visus sorentus ir santafe keicia, pigiai parduoda.Nuo 2005m mineti automatai keiciant tepala remontuojami.Todel pigius aparatai.Buvo bandymu per du-triskrtus isleidus dali tepalo supilt sviezio, poto kartoti, meginta ir kompresoriais isputineti-nieko neiseina.Vaziuosi iki 150k km nepakeistu tepalu ir bus misios, kad nepatirt savo kailiu situ tobulybiu h galima uzeiti i atstovybe ir paklausti uzuot isradineti dvirati
2012-11-22 19:52 wrote: uzeik i normalia atstovybe, o ne pas lupikus.

atsiversk bent karta user's manual. aiskiai parasyta, kad tepalas dezes keiciamas kas 30k myliu - taip daznai keiciama tam, kad tepalas vis atsinaujintu. honda civicam tas pats rekomendavimas. taip pat aiskiai parasyta, kad filtras yra non-serviceable.

niekas sveikam prote neardys dezes, kad pakeisti filtra vien profilaktikos tikslais. tai gaunasi kaip pilnas dezes perrinkimas.

cia butu tas pats kas keisti tepalo isiurbimo vamzdzio tinkleli (karteryje) su kiekvienu tepalo keitimu.. tokie dalykai keiciami atsiradus problemoms. jei jau deze ardoma, tai keiciamas ne vien tik filtras..
2012-11-22 20:15 wrote: As tik kaip pavyzdi papasakojau apie ta istorija kaip akys ant kaktos tam urlaganui issoko, nereik gydyti cia visu pats kai keisi jei keisi kada nors pamatysi nemanyk kad knygutese viska tiksliai gali iszubrinti.Normaliose APD tam ir yra apcioje atsukamas filtriukas+isleidimo varztas kad isleisti visa tepala, deja, kia/hyundai naujesnese dezese tai neimanoma, mazdaug 60% tepalo neisardes dezes neisleisi niekaip, nepainiok korejietisku APD su kitom, kai igysi patirties pats pamatysi, o filtriukai konkreciai buna skirtingi, skirtingo tankumo, neretai pasitaiko uzsikises frikcionu drozlelem ir kitokiu brudu, nepavydziu tokiems klientams jei tokie isvis atvaziuoja pas pati keisti tepalo su tokiais triperiais.Jei nera uz ka pasikeisti tai praplaut patartina .Taip iseitu kad siaip sau gamintojai kisa i automatus filtrus , del bajerio, niekam jie nereikalingi.Ka padarysi, jei zmogus nori matyti balta , ten kur juoda.ATF-uose, ZF-uose tikiu kad kitaip, bet kalbam apie koreietiskas dezes.2010m santaFe dyzelis durniavo su pavarom, kol neisardem neisplovem normaliai dezes, neisleidom ir nepakeitem ussidergusio filtro niekas nepadejo.Siaip jau 20 metu tik automatais vazineju.Stai toks toks ir manual`as:lol:
GAL YRA VISAZINIU NORINCIU PRALOSTI PVZ 1000EURU , galime lazintis.Paimam rytoj Sorenta arba SantaFe ir vaziuojam i visus APD servisus is eiles pakeisti tepalo, poto galime i dyleriu servisus uzsukti.
Ponai rasote pievas kazkokias. Tepalo keitimas uztrunka 30 min. As net neisivaizduoju kas cia sneka nesamones kad reikia deze traukti kad keisti tepalus ......Manau paprasciausiai babkiu nori pasidaryti.
2013-01-06 12:47
2012-11-22 19:52 wrote: uzeik i normalia atstovybe, o ne pas lupikus.

atsiversk bent karta user's manual. aiskiai parasyta, kad tepalas dezes keiciamas kas 30k myliu - taip daznai keiciama tam, kad tepalas vis atsinaujintu. honda civicam tas pats rekomendavimas. taip pat aiskiai parasyta, kad filtras yra non-serviceable.

niekas sveikam prote neardys dezes, kad pakeisti filtra vien profilaktikos tikslais. tai gaunasi kaip pilnas dezes perrinkimas.

cia butu tas pats kas keisti tepalo isiurbimo vamzdzio tinkleli (karteryje) su kiekvienu tepalo keitimu.. tokie dalykai keiciami atsiradus problemoms. jei jau deze ardoma, tai keiciamas ne vien tik filtras..
2012-11-22 20:15 wrote: As tik kaip pavyzdi papasakojau apie ta istorija kaip akys ant kaktos tam urlaganui issoko, nereik gydyti cia visu pats kai keisi jei keisi kada nors pamatysi nemanyk kad knygutese viska tiksliai gali iszubrinti.Normaliose APD tam ir yra apcioje atsukamas filtriukas+isleidimo varztas kad isleisti visa tepala, deja, kia/hyundai naujesnese dezese tai neimanoma, mazdaug 60% tepalo neisardes dezes neisleisi niekaip, nepainiok korejietisku APD su kitom, kai igysi patirties pats pamatysi, o filtriukai konkreciai buna skirtingi, skirtingo tankumo, neretai pasitaiko uzsikises frikcionu drozlelem ir kitokiu brudu, nepavydziu tokiems klientams jei tokie isvis atvaziuoja pas pati keisti tepalo su tokiais triperiais.Jei nera uz ka pasikeisti tai praplaut patartina .Taip iseitu kad siaip sau gamintojai kisa i automatus filtrus , del bajerio, niekam jie nereikalingi.Ka padarysi, jei zmogus nori matyti balta , ten kur juoda.ATF-uose, ZF-uose tikiu kad kitaip, bet kalbam apie koreietiskas dezes.2010m santaFe dyzelis durniavo su pavarom, kol neisardem neisplovem normaliai dezes, neisleidom ir nepakeitem ussidergusio filtro niekas nepadejo.Siaip jau 20 metu tik automatais vazineju.Stai toks toks ir manual`as:lol:
GAL YRA VISAZINIU NORINCIU PRALOSTI PVZ 1000EURU , galime lazintis.Paimam rytoj Sorenta arba SantaFe ir vaziuojam i visus APD servisus is eiles pakeisti tepalo, poto galime i dyleriu servisus uzsukti.
2013-01-06 09:38 wrote: Ponai rasote pievas kazkokias. Tepalo keitimas uztrunka 30 min. As net neisivaizduoju kas cia sneka nesamones kad reikia deze traukti kad keisti tepalus ......Manau paprasciausiai babkiu nori pasidaryti.
tiesiog yra deziu kuriu viduje stovi specialus filtras. jis keiciamas tik tada kai deze remontuojama.. t.y. ardoma. normaliai keiciamas tik tepalas.
2013-01-09 12:07
wrote: ..
Va specas blin kuris pazysta, bet kazkodel raso nesamones.

1. Motoras nera merso.
2. Pravazumas 100 kartu geresnis nei X5.( patikrinta nes turiu sitas abi auto).
3. Salono kokybe blogesne nei X5 faktas ( kaina irgi naujo skiriasi 2x), bet 100 kartu geriau nei tu paciu metu (mano 2006-07) pathfinderiu ir pajeriku, net 1mas ML gaus i kaulus. Vazinejant kas savaite i sodyba (18 km misko keliais i viena puse) per 3 metus vazinejimo nebarska/negirgzda nei 1 plastmase, netgi galines durys( bagazine). Vaziuojant su dedes pathfinderiu, jausmas kad trulike sedi.
4. Automatai ....... mhm papasakok zmogui kuris turejo 3 bnw su automatais kurie automatai blogi ?
5. Dalys........ priekinis guolis kainuoja 50 lt, visi 4 filtrai (kuro, oro, tepalo, salono) kainuoja 110lt. Daugiau kainu nezinau nes nepirkau nieko.
Automobilis uz savo pinigus yra tikrai geras, tik nereikia bijoti kad jei KIA tai sudas, faktas kad "krutumo" nera kaip su BMW ar net Pajero, bet ...... man tai yra darbo masina, kuri atlieka savo darba, o ne bmw kuris pastoviai kazkuom nepatenkintas ir savo uzkeltom remonto/daliu kainom tik del pavadinimo. Is asmenines patirties uz sorento geresnis dzipas yra landrcuiseris, . ten ir kaina ir kokybe ir patikimumas ir "krutumas"
2013-01-25 22:38
wrote: ..
2013-01-09 12:07 wrote: Va specas blin kuris pazysta, bet kazkodel raso nesamones.

1. Motoras nera merso.
2. Pravazumas 100 kartu geresnis nei X5.( patikrinta nes turiu sitas abi auto).
3. Salono kokybe blogesne nei X5 faktas ( kaina irgi naujo skiriasi 2x), bet 100 kartu geriau nei tu paciu metu (mano 2006-07) pathfinderiu ir pajeriku, net 1mas ML gaus i kaulus. Vazinejant kas savaite i sodyba (18 km misko keliais i viena puse) per 3 metus vazinejimo nebarska/negirgzda nei 1 plastmase, netgi galines durys( bagazine). Vaziuojant su dedes pathfinderiu, jausmas kad trulike sedi.
4. Automatai ....... mhm papasakok zmogui kuris turejo 3 bnw su automatais kurie automatai blogi ? :helpsmilie:
5. Dalys........ priekinis guolis kainuoja 50 lt, visi 4 filtrai (kuro, oro, tepalo, salono) kainuoja 110lt. Daugiau kainu nezinau nes nepirkau nieko.
Automobilis uz savo pinigus yra tikrai geras, tik nereikia bijoti kad jei KIA tai sudas, faktas kad "krutumo" nera kaip su BMW ar net Pajero, bet ...... man tai yra darbo masina, kuri atlieka savo darba, o ne bmw kuris pastoviai kazkuom nepatenkintas ir savo uzkeltom remonto/daliu kainom tik del pavadinimo. Is asmenines patirties uz sorento geresnis dzipas yra landrcuiseris, . ten ir kaina ir kokybe ir patikimumas ir "krutumas"
wrote: ..
ar bent supranti ka parasei ? nes as nlb...
2013-01-25 22:42
2013-01-09 12:07 wrote: Va specas blin kuris pazysta, bet kazkodel raso nesamones.

1. Motoras nera merso.
2. Pravazumas 100 kartu geresnis nei X5.( patikrinta nes turiu sitas abi auto).
3. Salono kokybe blogesne nei X5 faktas ( kaina irgi naujo skiriasi 2x), bet 100 kartu geriau nei tu paciu metu (mano 2006-07) pathfinderiu ir pajeriku, net 1mas ML gaus i kaulus. Vazinejant kas savaite i sodyba (18 km misko keliais i viena puse) per 3 metus vazinejimo nebarska/negirgzda nei 1 plastmase, netgi galines durys( bagazine). Vaziuojant su dedes pathfinderiu, jausmas kad trulike sedi.
4. Automatai ....... mhm papasakok zmogui kuris turejo 3 bnw su automatais kurie automatai blogi ? :helpsmilie:
5. Dalys........ priekinis guolis kainuoja 50 lt, visi 4 filtrai (kuro, oro, tepalo, salono) kainuoja 110lt. Daugiau kainu nezinau nes nepirkau nieko.
Automobilis uz savo pinigus yra tikrai geras, tik nereikia bijoti kad jei KIA tai sudas, faktas kad "krutumo" nera kaip su BMW ar net Pajero, bet ...... man tai yra darbo masina, kuri atlieka savo darba, o ne bmw kuris pastoviai kazkuom nepatenkintas ir savo uzkeltom remonto/daliu kainom tik del pavadinimo. Is asmenines patirties uz sorento geresnis dzipas yra landrcuiseris, . ten ir kaina ir kokybe ir patikimumas ir "krutumas"
wrote: ..
2013-01-25 22:38 wrote: ar bent supranti ka parasei ? nes as nlb... :smoke:
isiskaityk - no-kia
2013-10-19 14:53
Skaitau ir i kelnes mi...u Tepalus i deže už tukstančius litu keičia, ardo kad filtra pakeist. Man irgi aiškino (servize per telef) kad puse dežes išardit. Iš tikro, nuimt potdona ir 16 veržličiu at 10 atsukt. Išplaut, prapust ir vel prisukt. Jokingiausiai kad dauguma net ne turi šitos mašinos, a rašo kaip važioja ir t.t. Kai kam Rols Koisa dok, ir jis po metu suges.Sakis kad padaritas blogai.
2013-10-19 15:00
2013-10-19 14:53 wrote: Skaitau ir i kelnes mi...u:lol: Tepalus i deže už tukstančius litu keičia, ardo kad filtra pakeist. Man irgi aiškino (servize per telef) kad puse dežes išardit. Iš tikro, nuimt potdona ir 16 veržličiu at 10 atsukt. Išplaut, prapust ir vel prisukt. Jokingiausiai kad dauguma net ne turi šitos mašinos, a rašo kaip važioja ir t.t. Kai kam Rols Koisa dok, ir jis po metu suges.Sakis kad padaritas blogai.
Proteli prasipusk o ne deze.Vat idomiausia kad ardziau ne viena sita deze, per paddona hidromova neissiima ir jos prapusti neimanoma, joje lieka daugiau kaip puse seno tepalo.Cia ne audi ar citroes nissan ZF gr.deze.KALBAME NE APIE FILTRO KEITIMUS O APIE TAI KAD SITOSE DEZESE NEISILEIDZIA SENAS TEPALAS.Kai kuriose kitose taip pat neissileidzi, lieka 2 litrai seno.O daugelyje jo isviso nereikia keisti
2013-10-19 15:16
2013-10-19 14:53 wrote: Skaitau ir i kelnes mi...u:lol: Tepalus i deže už tukstančius litu keičia, ardo kad filtra pakeist. Man irgi aiškino (servize per telef) kad puse dežes išardit. Iš tikro, nuimt potdona ir 16 veržličiu at 10 atsukt. Išplaut, prapust ir vel prisukt. Jokingiausiai kad dauguma net ne turi šitos mašinos, a rašo kaip važioja ir t.t. Kai kam Rols Koisa dok, ir jis po metu suges.Sakis kad padaritas blogai.
2013-10-19 15:00 wrote: Proteli prasipusk o ne deze.Vat idomiausia kad ardziau ne viena sita deze, per paddona hidromova neissiima ir jos prapusti neimanoma, joje lieka daugiau kaip puse seno tepalo.:thumbdown:Cia ne audi ar citroes nissan ZF gr.deze.KALBAME NE APIE FILTRO KEITIMUS O APIE TAI KAD SITOSE DEZESE NEISILEIDZIA SENAS TEPALAS.Kai kuriose kitose taip pat neissileidzi, lieka 2 litrai seno.O daugelyje jo isviso nereikia keisti
Pirmiausia kokia 4 ar 5 begiu? Antra, jeigu ardei tai turejai matit nuemus podona per kvadratine skile tinkleli (aš apie penkiu)Gal jis ir švarus? Trečia, teisingai atsukus kamšti išbegs kokie 5 litr, telpa 10litru. A toliau jegu tu toks protingas turi žinot kaip likusi pakeist ne ardant. Ir koki ipilt. Bet jaučiu tau visi tepalai deksronai du arba tris. Tau ne dežes sukt, a ratus. Ir žmoniu ne klaidint.
2013-10-19 17:48
2013-10-19 14:53 wrote: Skaitau ir i kelnes mi...u:lol: Tepalus i deže už tukstančius litu keičia, ardo kad filtra pakeist. Man irgi aiškino (servize per telef) kad puse dežes išardit. Iš tikro, nuimt potdona ir 16 veržličiu at 10 atsukt. Išplaut, prapust ir vel prisukt. Jokingiausiai kad dauguma net ne turi šitos mašinos, a rašo kaip važioja ir t.t. Kai kam Rols Koisa dok, ir jis po metu suges.Sakis kad padaritas blogai.
2013-10-19 15:00 wrote: Proteli prasipusk o ne deze.Vat idomiausia kad ardziau ne viena sita deze, per paddona hidromova neissiima ir jos prapusti neimanoma, joje lieka daugiau kaip puse seno tepalo.:thumbdown:Cia ne audi ar citroes nissan ZF gr.deze.KALBAME NE APIE FILTRO KEITIMUS O APIE TAI KAD SITOSE DEZESE NEISILEIDZIA SENAS TEPALAS.Kai kuriose kitose taip pat neissileidzi, lieka 2 litrai seno.O daugelyje jo isviso nereikia keisti
2013-10-19 15:16 wrote: Pirmiausia kokia 4 ar 5 begiu? Antra, jeigu ardei tai turejai matit nuemus podona per kvadratine skile tinkleli (aš apie penkiu)Gal jis ir švarus? Trečia, teisingai atsukus kamšti išbegs kokie 5 litr, telpa 10litru. A toliau jegu tu toks protingas turi žinot kaip likusi pakeist ne ardant. Ir koki ipilt. Bet jaučiu tau visi tepalai deksronai du arba tris. Tau ne dežes sukt, a ratus. Ir žmoniu ne klaidint.
tu zinojai, kad yra automatiniu deziu be potdono?
2013-10-19 18:45
Kalba eina apie SORENTO. Aš prieš bandimus kabint makaronus kad ju automatinese dežese be išardimo ne galima pilnai pakeisti tepala (tiksliau skisti), ir filtra biški pasukus veržlites.(kuri ir išplauti galima) Sorentoi apie kurios kalbama ir kainom gazdinama. Aisino (4 begiu) dežese filtras dar paprostesnis.Penkiu krutesnis bet ir ten galima. Potdonai ten tikrai ira abejose
2013-10-19 20:03
2013-10-19 18:45 wrote: Kalba eina apie SORENTO. Aš prieš bandimus kabint makaronus kad ju automatinese dežese be išardimo ne galima pilnai pakeisti tepala (tiksliau skisti), ir filtra biški pasukus veržlites.(kuri ir išplauti galima) Sorentoi apie kurios kalbama ir kainom gazdinama. Aisino (4 begiu) dežese filtras dar paprostesnis.Penkiu krutesnis bet ir ten galima. Potdonai ten tikrai ira abejose
Ir dar žinok yra korėjietiškų auto nepamenu dezes gamintojo gal tas pats durnavotas Aisin, kuriose filtras yra ne dugnelyje o viduje dezes sone salia smegenu, o ne po jais.Ir dar yra koreitisku ir japonisku varijantu(mitsubishi ir Hyundai)kuriose filtras keiciasi kaip variklio -atsisuka is isores.Bet neziurint i tai, yra tarp situdeziu ir tokiu, kurias norint isleisti visa tepala butina ardyti bes hidromovoje lieka brudo daugiau negu filtre.Po tokiu praputinejimu ir naujo telpalo maisymų su senu LENKIASI APD po kokiu 10-20k km ir poto zirzia oi blyn kodel napaklausiau pagailejau stukos litu normaliai sutvarkyti.Ir dar, negali zinoti koks ten buvo gamyulinis.gal tokio pat net prekyboj negausi stai ir gaunasi perkaite frikcionai po 10t.km kai kompota padarai.Nieko tu ten normaliai neispusi.Ismeginta N kartu.
2013-10-20 02:53
2012-11-08 15:43 wrote: Turejau Sonata 2008 su manual greiciu deze, tai pristojo bachuras stilium"sustras"sako keiciam mano Sorenta 2006 automatas 3, 5 benz/dujos i tavo Sonata.Apziurejo sonata, sako batai, visa buvus dauzta ir perdazyta(siaip gerai buvom padaze).Pradejo aimanuot kaip jam nesiseka vis ant "lievu"keitimu uztaiko.Veiksmas vyko Fabuose, prie pat Vistos(for-hyundai-kia dyleriai), sakau davai nupirksiu as tavo atpiderasinta Sorenta(ant spido buvo 135k km)nes sakau dyzeli Sonata betkada parduosiu kad ir belarusiams.Rimtai reikejo visureigio, nuejom pas Vistos vyr.meistra, paziurejo serviso istorija, sako ponas nebijai vazinet tepalas automate tai kas 90k km keiciamas.Tai ciuvas sako fimfala, visi vazineja nekeite ir nieko, nu, pagaliau pakeiskit, sako man filtra su tepalu kiem kainuos.Kai suzinojo kaina to ilgai nuobodziai man ir kitiems siule kiek tik keitimu turejau panasia kaina tai vis tas pats kebulu zinovas skambindavo ir vel.Vnz tepalo filtras Hyundai, KIA ir SsangYong nuo 2005m keiciamas kas 90t.km tik isemus is auto pavaru deze ir ja isardzius, ispylus is movos visa tepalo likuti nes neisardzius neissipila ir filtras neissiima.Atstovybeje 5500 litu+filtras apie 350 ir tepaliukas panasiai.Laiku nepakeitus filtro su tepalu ilgainiui kaista diskeliai, rimtos bedos prasideda mazdaug nuo 120k km.Ir svarbiausia, iskart vaziuojant nesijaucia, kai gerai ikaista senas tepalas ir frikcionu drozles pakyla visas grozis kabutese prasideda.Iki tiek, kad APD kompas issiderina, kuro ryt pradeda dvigubai ir t.t.
Ne žinau apie ka tu nori dabar papasokot, kokios dežes, ir prie ko je?? bet aš apie SORENTO, ir ka rašei 2012.11.08 kad keist kas 90t.km. Gal ne žinojai kad ir iki 2005m. irgi kas 90t.Bet toliau nesamones.Neko ten išeminey iš auto ne reikia. Nei dežes, nei ja arditi.Tepala galima pakeis visa, tik pirkti reikia ne 10 kiek telpa, a ne mažiau 12litru.Pakeisti galima ar su aparatu išspaudimu, ar be jo žinant kaip. Nuemus potdona, arba ne jeigu filtra ne nori keis(plaut)(žiureti ar švarus)Bet nors magnetus išvalit nuemes potd.. Neko ten baisaus nera.Ir dapilinejimai ne mirtis, reikia tik kad RED1 dopuskas butu i A5SR1deže.Apie senesnes, iki penktu metu dar paprasčiau. Žmones paskaitis tave, ir išsigas SORENTO.A mašina normali. Ne per daug.ne per mažai.Kaip ir visos turi savo silpnu ir stipriu vetu.Už savo pinigus tikrai geras auto, jeigu ne lavona paimsi iš taupumo.Kalbu iš patirties a ne tipo girdejau.A tu čia primaišei veln žino ka. Čia apie Sorento bandom. Kodel Belgas pardave??

Your message