User
2010-11-13 08:51
sveiki gal kas zino kur cipuoja auto?noreciau cipuoti opel vektra 98m 2.0dti 74kw kiek tai kainuotu ir kiek pasikeistu kuro sanaudos ir kiek kw padidetu aciu uz info
User
2010-11-13 09:52
tiksliai nez , bet manau apie 500lt , nes tiek kainavo man b5 1.9tdi 81kw
User
2010-11-13 10:49
2010-11-13
09:52 wrote:
tiksliai nez , bet manau apie 500lt , nes tiek kainavo man b5 1.9tdi 81kw
ir kokios po cipavimo kuro sanaudos ir kiek kw pakilo?ir beto ar verta cipuoti?
User
2010-11-13 11:39
2010-11-13
09:52 wrote:
tiksliai nez , bet manau apie 500lt , nes tiek kainavo man b5 1.9tdi 81kw
2010-11-13
10:49 wrote:
ir kokios po cipavimo kuro sanaudos ir kiek kw pakilo?ir beto ar verta cipuoti?
paskaityk , neper seniausiai apie pasatus kalbejom ta tema
User
2010-11-13 12:01
lb idomus klausimas, as taipogi savo omegai noreciau biski sveikatos dadet , gal istiesu kas ka galit patart , kur gerai daro tuos dalykus , kokios kainos ir ar verta tai daryt ???
User
2010-11-13 12:30
Mano požiūriu geriau nečipuoti tokio mažo rezervo varikliukų išviso, gali būti rimtų proeblemų.Visų pirma, patys čipuotojai-nerimta chebra.Nekalbu apie tai kad nesugeba katlaizatoriaus/Fap foltro išpjauti o tik apgauna variklio kompą kad viskas ten ok o žmogus palieki pinigus ir dar turi ieškoti kur išpjauti, tada vėl atgal pas čipuotojus ir gali pasakyti kad vėl klaida įsimetė-mokėsi antrą kartą.Na tai tik smulkmena, nemoka dirbti kaip daugelis servisų o tik reklamuojasi.PAGRINDINIS dalykas, kad NETURI AG, KW ir Nm matavimui skirtų prietaqisų(PVZ neturi DYNOSTENDO)o pasakyti kad dešimt ar dvidešimt kilowatų betkoks gudrutis gali, kad tik paimti pinigus.Taigi, prisigiria reklamose kad iki kosmoso gali KW "pakelti"Niutonmetrų "pridėti" o realiai matavimui neturi net galimybės.
User
2010-11-13 12:45
2010-11-13
12:30 wrote:
Mano požiūriu geriau nečipuoti tokio mažo rezervo varikliukų išviso, gali būti rimtų proeblemų.Visų pirma, patys čipuotojai-nerimta chebra.Nekalbu apie tai kad nesugeba katlaizatoriaus/Fap foltro išpjauti o tik apgauna variklio kompą kad viskas ten ok o žmogus palieki pinigus ir dar turi ieškoti kur išpjauti, tada vėl atgal pas čipuotojus ir gali pasakyti kad vėl klaida įsimetė-mokėsi antrą kartą.Na tai tik smulkmena, nemoka dirbti kaip daugelis servisų o tik reklamuojasi.PAGRINDINIS dalykas, kad NETURI AG, KW ir Nm matavimui skirtų prietaqisų(PVZ neturi DYNOSTENDO)o pasakyti kad dešimt ar dvidešimt kilowatų betkoks gudrutis gali, kad tik paimti pinigus.Taigi, prisigiria reklamose kad iki kosmoso gali KW "pakelti"Niutonmetrų "pridėti" o realiai matavimui neturi net galimybės.
Kaip neturi? http://www.vimota.lt/
User
2010-11-13 13:02
2010-11-13
08:51 wrote:
sveiki gal kas zino kur cipuoja auto?noreciau cipuoti opel vektra 98m 2.0dti 74kw kiek tai kainuotu ir kiek pasikeistu kuro sanaudos ir kiek kw padidetu aciu uz info:)
cipas vektrai kainuoja 350lt.pakyla apie 10kw.apie sanaudas nezinau.
User
2010-11-13 13:16
2010-11-13
08:51 wrote:
sveiki gal kas zino kur cipuoja auto?noreciau cipuoti opel vektra 98m 2.0dti 74kw kiek tai kainuotu ir kiek pasikeistu kuro sanaudos ir kiek kw padidetu aciu uz info:)
2010-11-13
13:02 wrote:
cipas vektrai kainuoja 350lt.pakyla apie 10kw.apie sanaudas nezinau.
nuvaziuoji uz 600 be stendo, jei su 700lt
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
provokator
20 / 0
2010-11-13 13:21
nezudyk siurblio, taip tie siurbliai nepasizymi patvarumu
User
2010-11-13 13:29
2010-11-13
08:51 wrote:
sveiki gal kas zino kur cipuoja auto?noreciau cipuoti opel vektra 98m 2.0dti 74kw kiek tai kainuotu ir kiek pasikeistu kuro sanaudos ir kiek kw padidetu aciu uz info:)
2010-11-13
13:02 wrote:
cipas vektrai kainuoja 350lt.pakyla apie 10kw.apie sanaudas nezinau.
2010-11-13
13:16 wrote:
nuvaziuoji uz 600 be stendo, jei su 700lt
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
Vimota turi netikslu atgyvenusi, o Galingas isviso neturi jokio stendo o tik ipustos kainos, realiai pusė to ką jie visi buria-nesąmonės.Visu pirma reikia atkurti gamyklinius parametrus, emuliuoti katalizatoriu/Fap filtra(apgauti kompa), uzdaryti EGR-a, apgauti variklio RIBOTUVĄ(perprogramuojant)ir trauka pasijus be jokio papildomo čipo, aisku Vimotoje ar Galingame VISAVERTIS SUTVARKYMAS IR PILNAS PERPROGRAVIMAS kainuotu tikrai ne viena tukstanti litu.Tik juokas ima, kad atsiranda naivuoliu tikincių čiputojų, t.y.SUINTERESUOTOS puses pasakom.Kitaip kalba, kai lužta velenėliai, eina iš rikiuotės smagračiai ir alkūniniai...
User
2010-11-13 13:35
2010-11-13
13:21 provokator wrote:
nezudyk siurblio, taip tie siurbliai nepasizymi patvarumu:)
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
User
2010-11-13 13:40
2010-11-13
13:02 wrote:
cipas vektrai kainuoja 350lt.pakyla apie 10kw.apie sanaudas nezinau.
2010-11-13
13:16 wrote:
nuvaziuoji uz 600 be stendo, jei su 700lt
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
2010-11-13
13:29 wrote:
Vimota turi netikslu atgyvenusi, o Galingas isviso neturi jokio stendo o tik ipustos kainos, realiai pusė to ką jie visi buria-nesąmonės.Visu pirma reikia atkurti gamyklinius parametrus, emuliuoti katalizatoriu/Fap filtra(apgauti kompa), uzdaryti EGR-a, apgauti variklio RIBOTUVĄ(perprogramuojant)ir trauka pasijus be jokio papildomo čipo, aisku Vimotoje ar Galingame VISAVERTIS SUTVARKYMAS IR PILNAS PERPROGRAVIMAS kainuotu tikrai ne viena tukstanti litu.Tik juokas ima, kad atsiranda naivuoliu tikincių čiputojų, t.y.SUINTERESUOTOS puses pasakom.Kitaip kalba, kai lužta velenėliai, eina iš rikiuotės smagračiai ir alkūniniai...
na nzn draugas daresi (Vimota)tai gerai padare nesiskunde o dynostendas nepadare klaidos nes jis veliau tikrino kitur tai galima buvo sakyti kad vienas prie vieno gavo duomenis netikiu kad abu dynostendai melavo
User
2010-11-13 13:41
2010-11-13
13:02 wrote:
cipas vektrai kainuoja 350lt.pakyla apie 10kw.apie sanaudas nezinau.
2010-11-13
13:16 wrote:
nuvaziuoji uz 600 be stendo, jei su 700lt
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
2010-11-13
13:29 wrote:
Vimota turi netikslu atgyvenusi, o Galingas isviso neturi jokio stendo o tik ipustos kainos, realiai pusė to ką jie visi buria-nesąmonės.Visu pirma reikia atkurti gamyklinius parametrus, emuliuoti katalizatoriu/Fap filtra(apgauti kompa), uzdaryti EGR-a, apgauti variklio RIBOTUVĄ(perprogramuojant)ir trauka pasijus be jokio papildomo čipo, aisku Vimotoje ar Galingame VISAVERTIS SUTVARKYMAS IR PILNAS PERPROGRAVIMAS kainuotu tikrai ne viena tukstanti litu.Tik juokas ima, kad atsiranda naivuoliu tikincių čiputojų, t.y.SUINTERESUOTOS puses pasakom.Kitaip kalba, kai lužta velenėliai, eina iš rikiuotės smagračiai ir alkūniniai...
darai su galva ir nereikia paskui verkti.
Vimota kiek zinau atsiskyre nuo galingas.lt, del ju prasto darbo ar pan..
Cipuotu automobiliu maciau netoli 20 draugu, pazystamu tarpe.
Is ju visu tik vienam B5 pasatui 81kw pradejo sneketi deze, bet ta itakojo ir savininko reikalavimas statyti ne optimalia programa, o maksimala. Ir tiesa avensis d4d dyzelis su smagraciu bedu turejo, bet ca ju liga, kurios manau neitakojo cipavimas.
Berods seniausiai cipuota masina kazkas apie 5 metai atgal, vaziuojia iki siol kuo puikiausiai ir dziaugiasi perprogramuota masina
Vimota kiek zinau atsiskyre nuo galingas.lt, del ju prasto darbo ar pan..
Cipuotu automobiliu maciau netoli 20 draugu, pazystamu tarpe.
Is ju visu tik vienam B5 pasatui 81kw pradejo sneketi deze, bet ta itakojo ir savininko reikalavimas statyti ne optimalia programa, o maksimala. Ir tiesa avensis d4d dyzelis su smagraciu bedu turejo, bet ca ju liga, kurios manau neitakojo cipavimas.
Berods seniausiai cipuota masina kazkas apie 5 metai atgal, vaziuojia iki siol kuo puikiausiai ir dziaugiasi perprogramuota masina
User
2010-11-13 13:44
2010-11-13
13:16 wrote:
nuvaziuoji uz 600 be stendo, jei su 700lt
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
nes po tokiu uz 200 350 gaunasi +2kw ir keli niutonmetrai(sneku apie tai ka randa po dynostendo paskui atvaziave normaliai pasicipuoti...
2010-11-13
13:29 wrote:
Vimota turi netikslu atgyvenusi, o Galingas isviso neturi jokio stendo o tik ipustos kainos, realiai pusė to ką jie visi buria-nesąmonės.Visu pirma reikia atkurti gamyklinius parametrus, emuliuoti katalizatoriu/Fap filtra(apgauti kompa), uzdaryti EGR-a, apgauti variklio RIBOTUVĄ(perprogramuojant)ir trauka pasijus be jokio papildomo čipo, aisku Vimotoje ar Galingame VISAVERTIS SUTVARKYMAS IR PILNAS PERPROGRAVIMAS kainuotu tikrai ne viena tukstanti litu.Tik juokas ima, kad atsiranda naivuoliu tikincių čiputojų, t.y.SUINTERESUOTOS puses pasakom.Kitaip kalba, kai lužta velenėliai, eina iš rikiuotės smagračiai ir alkūniniai...
2010-11-13
13:40 wrote:
na nzn draugas daresi (Vimota)tai gerai padare nesiskunde o dynostendas nepadare klaidos nes jis veliau tikrino kitur tai galima buvo sakyti kad vienas prie vieno gavo duomenis netikiu kad abu dynostendai melavo
Del tikslumo, vimotoje parodytas rezultatas buvo identiskas kaip ir VGTU univere, taip kad nereikia cia skleisti ereziju.
User
2010-11-13 13:49
2010-11-13
13:21 provokator wrote:
nezudyk siurblio, taip tie siurbliai nepasizymi patvarumu:)
2010-11-13
13:35 wrote:
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
Kuris cipboxas, juk realiai eina ne vienas.Ribotuvui, variklio kompui arba kuro siurbliui, Fap-DAP filtrui-katalizatiriui emuliuoti-kitoks.Realiai uždirba chebrytė kosminius pinigus, originalūs GAMYKLINIAI ČIPAI pigesni nei pas šituos makaronus, o kad jie nesugeba ir nenori normaliai dirti -faktas
User
2010-11-13 13:53
2010-11-13
13:21 provokator wrote:
nezudyk siurblio, taip tie siurbliai nepasizymi patvarumu:)
2010-11-13
13:35 wrote:
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
pas mus pagrindas turguose, ar skelbiu.lt parduodamu chipbox yra skirtos dyzeliam, kad sukeltu siurblio spaudima. Kitokiu neteko prekyboje pamatyti
User
2010-11-14 12:03
2010-11-13
13:21 provokator wrote:
nezudyk siurblio, taip tie siurbliai nepasizymi patvarumu:)
2010-11-13
13:35 wrote:
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
2010-11-13
13:53 wrote:
pas mus pagrindas turguose, ar skelbiu.lt parduodamu chipbox yra skirtos dyzeliam, kad sukeltu siurblio spaudima. Kitokiu neteko prekyboje pamatyti
vienu zodziu kaip suprantu is juūsu pasakojimu , neverta daryt to , taip varikliukas nera is galingu lb , bet veza normaliai , tik kartais lenkiant pritruksta siek tiek sveikatos , tai ir norejau ta padaryt. be to kiek teko girdet kuro sanaudos siek tiek mazeja , o cia tai jau tik i pliusa butu.....kad vilnius suda mala ir brangiai jau zinau ir as , o va kaip su kaunieciais ???
User
2010-11-15 21:51
2010-11-13
13:35 wrote:
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
2010-11-13
13:53 wrote:
pas mus pagrindas turguose, ar skelbiu.lt parduodamu chipbox yra skirtos dyzeliam, kad sukeltu siurblio spaudima. Kitokiu neteko prekyboje pamatyti
2010-11-14
12:03 wrote:
vienu zodziu kaip suprantu is juūsu pasakojimu , neverta daryt to , taip varikliukas nera is galingu lb , bet veza normaliai , tik kartais lenkiant pritruksta siek tiek sveikatos , tai ir norejau ta padaryt. be to kiek teko girdet kuro sanaudos siek tiek mazeja , o cia tai jau tik i pliusa butu.....kad vilnius suda mala ir brangiai jau zinau ir as , o va kaip su kaunieciais ???
60kw vectrai tau uz 700 pakels max iki 74 - 80kw bet nedaugiau ir tarnavimo laikas pasikeis ;D
User
2010-11-15 21:51
2010-11-13
13:35 wrote:
gal tiksliau nedek chipbox kuriuos ir siulo nuo 100-400lt
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
2010-11-13
13:53 wrote:
pas mus pagrindas turguose, ar skelbiu.lt parduodamu chipbox yra skirtos dyzeliam, kad sukeltu siurblio spaudima. Kitokiu neteko prekyboje pamatyti
2010-11-14
12:03 wrote:
vienu zodziu kaip suprantu is juūsu pasakojimu , neverta daryt to , taip varikliukas nera is galingu lb , bet veza normaliai , tik kartais lenkiant pritruksta siek tiek sveikatos , tai ir norejau ta padaryt. be to kiek teko girdet kuro sanaudos siek tiek mazeja , o cia tai jau tik i pliusa butu.....kad vilnius suda mala ir brangiai jau zinau ir as , o va kaip su kaunieciais ???
60kw vectrai tau uz 700 pakels max iki 74 - 80kw bet nedaugiau ir tarnavimo laikas pasikeis ;D
User
2010-12-06 15:19
taiva nucipavo mano vektrike ir iskarto pasijaute ir ant galingumo ir ant kuro sanaudu.uz cipavima sumokejau 800lt ir dabar turiu 100kw vietoj 74kw
User
2010-12-06 16:19
2010-12-06
15:19 wrote:
taiva nucipavo mano vektrike ir iskarto pasijaute ir ant galingumo ir ant kuro sanaudu.uz cipavima sumokejau 800lt ir dabar turiu 100kw vietoj 74kw:)
100kw , kazi neperdedi
User
2010-12-06 16:20
kazi kiek kainuotu 2.4jtd pacipint , ten juk 5 cilindrai ir kiek dadetu kw
User
2010-12-06 16:34
geriau isvis necipin taip opeli siurbliai menki, tai isvis greiciau links, nors jau du mataj turiu vectrike tai jokiu problemu neturiu, geriau isiurbimo kolektoriu prasivalyk tada ir geriau eis ir maziau valgys salerkos
User
User
2010-12-06 17:04
2010-12-06
15:19 wrote:
taiva nucipavo mano vektrike ir iskarto pasijaute ir ant galingumo ir ant kuro sanaudu.uz cipavima sumokejau 800lt ir dabar turiu 100kw vietoj 74kw:)
2010-12-06
16:19 wrote:
100kw :D , kazi neperdedi
Neperdedu beto man ne lietuvoi dare.
User
2010-12-06 17:07
2010-12-06
16:20 wrote:
kazi kiek kainuotu 2.4jtd pacipint , ten juk 5 cilindrai ir kiek dadetu kw
priklauso nuo masinos
User
2010-12-06 17:24
Ok, draugiškai, bet kaip Tu tai ir bet kuris nepatyręs atsifutbolintų
User
User
2010-12-06 19:17
didesnio nasumo turbina dek , siurbly nasesni , ir purkstukus nasesnio trumpink deze , cipa , intercooleri , bova ir vsio ir ir trasa kad ir su tuo paciu dizeliu , pasikeiti visus vidurius + sankaba ir D
User
2010-12-06 19:31
keicias tas greitis bet koki max 15 20 km kaskada yra rode per ekipaza kai cipina vectra b 2.2dti ir pasata 1, 9tdi, tas cipavimas tai ribotuva nuima ir viskas apsuku daugiau ir traukos daugiau
User
2010-12-06 19:37
2010-12-06
19:31 wrote:
keicias tas greitis bet koki max 15 20 km:) kaskada yra rode per ekipaza kai cipina vectra b 2.2dti ir pasata 1, 9tdi, tas cipavimas tai ribotuva nuima ir viskas apsuku daugiau ir traukos daugiau:)
D surblio nasuma padidina purkstukus reguliuoja , o ribotuva nuemimas visiskai kitas dalykas
User
2010-12-06 19:37
2010-12-06
19:31 wrote:
keicias tas greitis bet koki max 15 20 km:) kaskada yra rode per ekipaza kai cipina vectra b 2.2dti ir pasata 1, 9tdi, tas cipavimas tai ribotuva nuima ir viskas apsuku daugiau ir traukos daugiau:)
D surblio nasuma padidina purkstukus reguliuoja , o ribotuva nuemimas visiskai kitas dalykas
User
2010-12-06 19:37
User
2010-12-06 19:37
2010-12-06
16:20 wrote:
kazi kiek kainuotu 2.4jtd pacipint , ten juk 5 cilindrai ir kiek dadetu kw
2010-12-06
17:07 wrote:
priklauso nuo masinos
na juk raseu 2.4 jtd , alfa romeo 156
User
2010-12-08 17:26
tai kai uzcipina ir ribotuva nukelianiekada necipinciau masinos, geriau turbo didesne det tik aisku kad stumukliai nepradetu tirpt
User
2010-12-18 22:49
2010-12-08
17:26 wrote:
tai kai uzcipina ir ribotuva nukelia:)niekada necipinciau masinos, geriau turbo didesne det:) tik aisku kad stumukliai nepradetu tirpt:)
ribotuvas ne priciom jei nezinojei
User
2010-12-20 20:23
kaip nepriciom, tai kaip tavo manymu greitis padideja po cip tiuning tai gal paaiskink?gali but ir 300arkliu jei ribotuvas stoves ant 250 ir daugiau neini
User
2010-12-20 22:37
2010-12-20
20:23 wrote:
kaip nepriciom, tai kaip tavo manymu greitis padideja po cip tiuning:drink: tai gal paaiskink?gali but ir 300arkliu jei ribotuvas stoves ant 250 ir daugiau neini:)
visu pirma lietuvoje legaliai ribotuvu niekas nenumineja .. tad nemaisyk zmoniu
User
2010-12-21 07:55
2010-12-20
20:23 wrote:
kaip nepriciom, tai kaip tavo manymu greitis padideja po cip tiuning:drink: tai gal paaiskink?gali but ir 300arkliu jei ribotuvas stoves ant 250 ir daugiau neini:)
kompa perprogramuoja apsukos sumazeja sukimo momentas padideja.
User
2010-12-21 08:04
dar vienas.... yra skirtingi ribojimai... Vienas yra ribojamas sukimo momentas per elektronines kontroles, kitas tai manau patys zinot, imuskit laisva ir iminkit tapke kol rodykle atsirems iki galo tada pamatysit ka reiskia ribotuvas.
User
2010-12-22 18:17
nu bl tada paaiskinkit kaip greitis padideja jei cia vienam be cip ejo 190 o po cip jau 220 ir dar begejos
User
2010-12-23 08:43
2010-12-22
18:17 wrote:
nu bl tada paaiskinkit kaip greitis padideja:beer: jei cia vienam be cip ejo 190 o po cip jau 220 ir dar begejos:drink:
tai jei matoras jau pagyvenes tu niekada paskutine saiba ribotuvo nepasieksi, jei 5 saibos tai 5 iki dugno neisminsi kad atmusinet pradetu... Dadejo galios ir damynei daugiau.
User
2010-12-23 09:26
tai su galia greiciau ta greity pasieksi, o jo nevirsysi jei ribotuvo nenuklesi cia genijum nereikia but, o cia suda malt nereik kad tipo nieks cipinant ribotuvo nenuima
Your message |
|