User
2013-03-17 20:01
ir ar greit isidauzo jos ???
assas
3586 / 0
2013-03-17 20:05
atresturuoti nuo 600lt perinkti naujai 1200lt
User
2013-03-17 20:19
4 golfuj, su armortikais , grynai pilna vaziuokle, tai pat keiciant guolius ratu 1500lt. aisku armortikai -600 lt.
User
2013-03-17 20:26
niekas nesidauzo, maziau klausyk vaiku kurie skiedzia, pirkau b5 rudeni, nusipirkes variau i serviza prapurtyt, viena sarnyra reikejo keist, kainavo neatsimenu kiek bet iki 100lt, 30k numyniau nei barska kas nei bilda, vaziuoju ir zvirkeliais, bet aisku nedauzau, vaziuoju atsargiai ir laiko. o jei susidedi made in china vaziuokle todel ir nelaiko
pumpkin
1687 / 0
2013-03-17 20:35
2013-03-17
20:19 wrote:
4 golfuj, su armortikais , grynai pilna vaziuokle, tai pat keiciant guolius ratu 1500lt. aisku armortikai -600 lt.
Nepainiok golfo su pasatu
User
2013-03-20 11:56
2013-03-17
20:19 wrote:
4 golfuj, su armortikais , grynai pilna vaziuokle, tai pat keiciant guolius ratu 1500lt. aisku armortikai -600 lt.
4 golf vaziuokle dar paprasta ir tikrai nekainuotu 900lt ja perrinkti
User
2013-04-01 15:55
normaliai laiko ta pakaba B5, tik nereikia jos užleist ir nors kartą per pusmetį pasitikrinti kas kur kame.
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
User
2013-04-01 17:41
2013-03-17
20:19 wrote:
4 golfuj, su armortikais , grynai pilna vaziuokle, tai pat keiciant guolius ratu 1500lt. aisku armortikai -600 lt.
2013-03-20
11:56 wrote:
4 golf vaziuokle dar paprasta :lol: ir tikrai nekainuotu 900lt ja perrinkti
wrote:
..
cia apie visu cilinbloku traukialu kainas o ne apie amortikus firminius kuriu tai daznai sakyciau nereikia keisti tai traukias kurios greit izdyla. amortikai sakyciau yra ilgaamziskesni nei kitos vaziuokles dalys
User
2013-11-17 16:56
2013-04-01
15:55 wrote:
normaliai laiko ta pakaba B5, tik nereikia jos užleist ir nors kartą per pusmetį pasitikrinti kas kur kame.
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
cia vieno virsutinio kaina ar abieju? kokiam cia mieste?
pumpkin
1687 / 0
2013-11-17 17:02
2013-04-01
15:55 wrote:
normaliai laiko ta pakaba B5, tik nereikia jos užleist ir nors kartą per pusmetį pasitikrinti kas kur kame.
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
2013-11-17
16:56 wrote:
cia vieno virsutinio kaina ar abieju? kokiam cia mieste?
Čia vieno šarnyro restauravimo kaina
User
2013-11-17 17:04
2013-04-01
15:55 wrote:
normaliai laiko ta pakaba B5, tik nereikia jos užleist ir nors kartą per pusmetį pasitikrinti kas kur kame.
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
Šarnyrų restauravimas taip pat nėra brangus - apatiniai po 80Lt, viršutiniai po 60
2013-11-17
16:56 wrote:
cia vieno virsutinio kaina ar abieju? kokiam cia mieste?
2013-11-17
17:02 pumpkin wrote:
Čia vieno šarnyro restauravimo kaina
miestas?
User
2013-11-17 17:04
ai matau.na pas mus pigiau
User
2013-11-28 20:43
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/vw-passat-b5-pakabos-komplektas-16023361.html gali ir pigiau rast, o restauruot pas mus bent jau tai 50lt apatine vadinama pypke 60lt jei ne originali nerestauruoja jos.
User
2013-11-28 20:55
pas mus servize 40lt restauruot ir kokibiskai.
birstonas1
557 / 0
2013-11-28 20:58
2013-11-28
20:55 wrote:
pas mus servize 40lt restauruot ir kokibiskai.
User
2013-11-28 20:58
2013-11-28
20:55 wrote:
pas mus servize 40lt restauruot ir kokibiskai.
Kiek km garantija?
birstonas1
557 / 0
2013-11-28 21:06
2013-11-28
20:55 wrote:
pas mus servize 40lt restauruot ir kokibiskai.
2013-11-28
20:58 birstonas1 wrote:
:thumbup:
nexusss
265 / 0
2013-11-28 21:55
Siaip vieni gyria kiti peikia ta aliuminine pakaba. Pats nerizikuoju, bet kaimynas turi A4, spjaudosi, o drauge turi A4, metus vazineja ir nieko blogo nepasako... Tik vienas idomu, kodel Wolksvagenas nuo B6 passato grizo prie ankstesnes, senesnes pakabos?
User
2013-11-28 22:07
2013-11-28
21:55 nexusss wrote:
Siaip vieni gyria kiti peikia ta aliuminine pakaba. Pats nerizikuoju, bet kaimynas turi A4, spjaudosi, o drauge turi A4, metus vazineja ir nieko blogo nepasako... Tik vienas idomu, kodel Wolksvagenas nuo B6 passato grizo prie ankstesnes, senesnes pakabos?
na matai draugelis va nusipirko pusantru metu nieko nekeite visai, o kitas turi tai kisa ir kisa i vaziuokle o abu panasiai vazineja, o sugryzo nes nepasitvirtino, bet kokiu atveju gaunasi brangesne negu paprasta pas mus tai va atrestauruoji ir leki toliau tu pabandyk vokieciui taip pasakyt, pagalvotu kad durnas. bet b6 pasatai irgi truputi nedadielka su priekiniu sakiu galiniais sailemblokais tas pirstas issiplaka ir prasisuka.
User
2013-11-28 22:12
ir siaip kai restauruoja uzspaudzia labiau nei naujas uzspaustas buna ir kai visus restauruotus sudedi labai padideja apkrova vairo kolonelei kokius 3 atvejus zinau kad kolonke nuejo saibom.
nexusss
265 / 0
2013-11-28 22:20
Cia kaip vokieciui ir golfas minksta masina vaziuojant ju autobanais bei keliais be duobuciu Atvaziuotu pas mus
User
2013-11-28 22:23
Vasara draugelis keite vaziuokles prieki visa, bet jam parveze komplekta is Anglijos, kainavo 500 lt, bet pats su svogeriu pasikeite, tai kainavo tik alus
User
2013-11-29 06:48
as vezdavau restauruoti, tai pilna restauracija man iseidavo taip:visi sarnyrai iskaitant ir vairo traukiu antgalius 350lt+visi priekiniai sailent blokai 200lt+presavimas 20lt.
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...
User
2013-11-29 09:07
2013-11-29
06:48 wrote:
as vezdavau restauruoti, tai pilna restauracija man iseidavo taip:visi sarnyrai iskaitant ir vairo traukiu antgalius 350lt+visi priekiniai sailent blokai 200lt+presavimas 20lt.
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...:)
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...:)
Kokio dydžio ratai užmontuoti? padangos?
User
2013-11-29 22:09
2013-11-29
06:48 wrote:
as vezdavau restauruoti, tai pilna restauracija man iseidavo taip:visi sarnyrai iskaitant ir vairo traukiu antgalius 350lt+visi priekiniai sailent blokai 200lt+presavimas 20lt.
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...:)
garantija 80k.km diedukas duoda keleivio pusei.
taip jau buvo, kad po 40k.km teko ta masina ardyti, tai vaziuokle buvo kaip nauja-visiskai jokiu laisvumu ir net panasumo nebuvo, kad kazkas prades greitu metu klebeti(keliais vaziuoju visokiais, tiek asfaltu, tiek miste, tiek zvirkeliais, ar greitkeliais).
galiniu niekad nekeites kaina ju berots apie 60lt.
is esmes, vaziuokle man labai patiko ir neverkiu del jos kaip daznas lietuvis, nera jau ji ten kosmosas, kaina prieinama, vaziuoja maloniai...:)
2013-11-29
09:07 wrote:
Kokio dydžio ratai užmontuoti? padangos?
r18 padangos 225/40
User
2014-01-02 22:53
2013-11-17
16:56 wrote:
cia vieno virsutinio kaina ar abieju? kokiam cia mieste?
2013-11-17
17:02 pumpkin wrote:
Čia vieno šarnyro restauravimo kaina
2013-11-17
17:04 wrote:
miestas?
Alytui virsutiniu restauravimas po 30lt apatinio lenkto 50lt o pagringiniu po 60lt. ir uztenka karta i 60000 tukst. km pakeist ir viskas normaliai bedu nera
zigmund
1 / 0
2014-01-02 23:09
2013-11-17
17:02 pumpkin wrote:
Čia vieno šarnyro restauravimo kaina
2013-11-17
17:04 wrote:
miestas?
2014-01-02
22:53 wrote:
Alytui virsutiniu restauravimas po 30lt apatinio lenkto 50lt o pagringiniu po 60lt. ir uztenka karta i 60000 tukst. km pakeist ir viskas normaliai bedu nera :)
60000 km ? nesvaikyt
aaaaaaa1
53 / 0
2014-01-02 23:18
man apatinio paeme 30 lt alytui bet sveikas saleinblokas buvo, gerai padaro, manau geriau nei geros firmos. o siaip apie 600000 km laiko, aisku ziurint kaip vaziuosi
User
2014-01-02 23:26
2013-03-17
20:01 wrote:
ir ar greit isidauzo jos ???
Dabar jau nera brangu. Visas pilnas komplektas su visais sarnyrais ir traukem 450 lituku mokejau. Keiciau viska nauja, aisku ir sena pakaba dar buvo nebloga, keli salnyrai klibejo (toki auto pirkau) jau nuvaziavau apie 18000 km, kolkas viskas ledas.
User
2014-01-02 23:26
Aisku pigiausia ir geriausia restoruoti, apie 30 litu uz sarnyra siaip eina..
User
2014-01-02 23:39
Lietuvoj ne, bet uzsienyje tiek laisvai laikys. Paziurekit kokie keliai. preis 4 metus su a4 po pirkimo su keliais klibanciais sarnyrais, atrestoraves juos nuvaziavau 35000 km, kol pradejo klibet vienas sarnyras bet ne tas kuie buvo restoruoti, cia Kauno keliais, kaimo keliais ir t.t per daug negailedamas masineles. Siaip man patinka sita pakaba, nors ne taburete kaip visu golfu octaxiu ir pan.. Vaziuoja minkstai, o remonto kainos dabar jau tikrai prienamos..
User
2014-01-08 03:48
o dabar dar biski apie guolius;D kiek ketvirtukui kainuotu priekine vaziuokle pakeist? ir dar turiu klausima: hecbeko ir universalo galiniai amortikai skiriasi? Jei taip, kaip reguotu masina (hecbekas), jei jam sudet universalo amortikus? Butu minkstesne ar kietesne?
User
2014-01-14 17:18
2014-01-08
03:48 wrote:
o dabar dar biski apie guolius;D kiek ketvirtukui kainuotu priekine vaziuokle pakeist? ir dar turiu klausima: hecbeko ir universalo galiniai amortikai skiriasi? Jei taip, kaip reguotu masina (hecbekas), jei jam sudet universalo amortikus? Butu minkstesne ar kietesne?
User
2014-01-14 23:35
o kiek mazdaug detales dar visos? kad nauja priekine vaziuokle butu?
Your message |
|