backarn
433 / 0
2014-10-07 12:37
Ar teisybe kad vaziuojant su 6 begiu mechanine greiciu deze aukstu begiu ir mazomis apsukom ji dyla greiciau negu su zemesniu begiu ir aukstesnem apsukom.
backarn
433 / 0
2014-10-07 13:24
Dar papildau jeigu buvo r15 stampuoti ratlankiai jeigu uzisdeciau r17 nereiks padaryt ratu suvedima ar dar kazka panasaus.
User
2014-10-07 14:00
Na del ratu tai nereiks jokio suvedimo daryt nes pats vazineju su r-17 o ziemai uzsimetu r-15 ir viskas ciki.O del greiciu dezes tai atsakyt tiksliai negaliu bet gidejau kad geriau vaziuot siek tiek zemesne pavara ir aukstesnem apsukom negu vaziuot auksta pavara ir tarkim 1200 apsuku tik laikyt.
User
2014-10-07 14:57
2014-10-07
12:37 backarn wrote:
Ar teisybe kad vaziuojant su 6 begiu mechanine greiciu deze aukstu begiu ir mazomis apsukom ji dyla greiciau negu su zemesniu begiu ir aukstesnem apsukom.
Elementarus palyginimas. Su dviračiu važiuoji į kalną, ir persimeti žemesnę pavarą, kad būtų lengviau mint ane? aišku kojom dirbi kaip reikiant (apsukos didelės). Jei važiuotum didele pavara, užsip..um mint, nebūtų sveikatos Va panašiai ir su auto
maumas
7656 / 0
2014-10-07 14:58
2014-10-07
12:37 backarn wrote:
Ar teisybe kad vaziuojant su 6 begiu mechanine greiciu deze aukstu begiu ir mazomis apsukom ji dyla greiciau negu su zemesniu begiu ir aukstesnem apsukom.
jei apsukos labai mazos, gali atsirast labai nepageidautinos vibracijos, kurios visai blogai gali veikt dezes mechanika ir ne tik.Pvz. Toyota corolla verso turi 6 pavaras.Sesta pavara vaziuojant apie 120km/h apsukos tik 2200-2100rpm, todel ta sesta pavara reiketu naudot tik "A" kategorijos kelyje, ir tai dar priklauso nuo vaziavimo rezimo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
backarn
433 / 0
2014-10-07 15:03
Nes tik pradedantysis vairuotojas ir noriu viska suzinot kolkas esu isirinkes c4 2.5tdi 103 kw. Tie 5 cilindrai kazkiek baido. Pusbrolis turi s60 2, 5t tai irgi 5 cilindrai tai sako vaziuoja kaip keturiu o rija kuro kaip uz sesis.
User
2014-10-07 15:06
Jeigu kenkia pavarų dėžėms, tai kodėl Regitra praktiniam egzamine įvedė eko-vairavimą (iki 2000 apsukom)?
User
2014-10-07 15:16
2014-10-07
15:06 wrote:
Jeigu kenkia pavarų dėžėms, tai kodėl Regitra praktiniam egzamine įvedė eko-vairavimą (iki 2000 apsukom)?
Kad dazniau remontuotum masina, panasiai kaip ir sankaba lakyt nuspaudus, kol dega raudonas sviesaforas, seniau instruktorius is masinos butu ismetes.O 5 cilindrai gerai
maumas
7656 / 0
2014-10-07 15:30
2014-10-07
15:03 backarn wrote:
Nes tik pradedantysis vairuotojas ir noriu viska suzinot :) kolkas esu isirinkes c4 2.5tdi 103 kw. Tie 5 cilindrai kazkiek baido. Pusbrolis turi s60 2, 5t tai irgi 5 cilindrai tai sako vaziuoja kaip keturiu o rija kuro kaip uz sesis. :D
ar tikrai taip sako?NemeluokTai tegul parduoda ir kokia 1.2 ctdi perkaPpradedanciam vairui tikrai nereikia to 2.5 tdi, ziurek kazka paprasciau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
backarn
433 / 0
2014-10-07 15:35
2014-10-07
15:03 backarn wrote:
Nes tik pradedantysis vairuotojas ir noriu viska suzinot :) kolkas esu isirinkes c4 2.5tdi 103 kw. Tie 5 cilindrai kazkiek baido. Pusbrolis turi s60 2, 5t tai irgi 5 cilindrai tai sako vaziuoja kaip keturiu o rija kuro kaip uz sesis. :D
2014-10-07
15:30 maumas wrote:
ar tikrai taip sako?:lol:Nemeluok:lol:Tai tegul parduoda ir kokia 1.2 ctdi perka:lol:Ppradedanciam vairui tikrai nereikia to 2.5 tdi, ziurek kazka paprasciau
Tai ka tada imt passata su 1, 9tdi 81kw? Ar ta golfa atsibodusy? Dar patinka 406 cuope su dyzeliniu motoru.
User
2014-10-07 19:25
Cia ziuriu zinovai zino viska ir tuo paciu nieko nezino.. pavaru deziai kenkiama tada kai vaziuoji tikrai zemom apsukom 1.2t 1.5t .. apie 2t yra normalu.. kenkiama todel kad zemom apsukom greiciu deze gauna prasta tepima uztai gali sugadinti greiciu deze.. didesnem apsukom deze greiciau sukasi ir gauna geresni tepima.. lygiai taspats su visais begiais ir pan..
Your message |
|