Keistas zmoniu poziuris...

Created by User 2010-05-22
2010-05-22 02:30
http://www.autogidas.lt/skelbimai/maserati-quattroporte-sedanas-2001-0119370271.html



Nesuvokiu nei logiskos, nei sveiko proto, i maserati dujas deti, nu cia lietuva, bet tokius bajerius matau pirma karta, maseratis jau sulyginamas su bulka ar silke, kazkoks absurdas, nesusilaikiau neparases
2010-05-22 02:31
tuoj bus pardavinejamos Ferrari su "visais lietuviui suvokiamais ir reikiamais navarotais" :D
4243 / 0
2010-05-22 07:57
tai kad nekoks grozis kaip 2001 metu.butu 85 dar suprasciai.zmogus matyt atsirugo su kuro saunaudom pirkt turbut nieks neperka lt tai nors pavazines su dujom.
2010-05-22 09:04
2010-05-22 02:30 wrote: http://www.autogidas.lt/skelbimai/maserati-quattroporte-sedanas-2001-0119370271.html



Nesuvokiu nei logiskos, nei sveiko proto, i maserati dujas deti, nu cia lietuva, bet tokius bajerius matau pirma karta, maseratis jau sulyginamas su bulka ar silke, kazkoks absurdas, nesusilaikiau neparases
Pasakyčiau dar juokingiau, lexai, bemwai, maseračiai, mersai ir kiti prakastruojami dujomis ir praradę visą variklių iškirtinumą niekada neatsidurs save gerbiančio vairuoklio garaže, jau nekalbu apie kolekcininkus......Nekalbu apie logiką, jos nė negali būti, pas mus tik i d e o l o g i j a bei propaganda vadovaujamasi

.Geriau skelkit kas žinote realiai, faktais, skaičiais apie dujų poveikį benzininiams vidaus degimo varikliams, nes įtariu daugelis forumiečių arba nežino nieko arba vadovaujasi gandais
2010-05-22 09:05
paprasti zmogeliai kaip mes dujas dedame kad jomis pigiau wazineti, o ekologijos atzwilgiu nieks net negalwoja, dujos aplinka uz benzina tersia apie 3kart maziau ir tu atsparumas detonacijai 100 kaip ir etanolio, tdl dujos yra geresnis kuras nei benzas ekolohijos atzwilgiu
2010-05-22 09:26
Oi kaip gerai, daug pinigu turiu, su benzinu ne vazinesiu. Kazin ar pajausi skirtuma vaziojant, jei paslepti migtuka. Dujos turi kaikuriu minusu, tai yra branguss idejimas, masinoj atsiranda papildoma sistema, reikalaujanti prieziuros, kaikuriems prastesnes kokibes varikliams kenkia voztovams, ir tai dazniau vaziujant prie dideliu apsuku. Galvutes keitimas ar remontas kainuoja apie 1000 lt, tiketina apie 100000 km, nors pabreztina , tik kaikurems varikliams, kur naudojamos prastos kokibes medziagos.

VISA KITA, tik pliusai, nors tai butu ir ferari.

Ekonomija per 100000 gaunasi ne maziau 15000 lt mazo ltrazo masinai, uzteks ir galvutei suremontuoti, ir naujasni triperi nusipirkti. Nekalbant jau apie neaktulia musu saligomis ekologija.

problema tame, kad pas mus masinu isvis nenori priziureti, o cia dar dujine iranga priziurek.

2010-05-22 09:38
2010-05-22 09:05 wrote: paprasti zmogeliai kaip mes dujas dedame kad jomis pigiau wazineti, o ekologijos atzwilgiu nieks net negalwoja, dujos aplinka uz benzina tersia apie 3kart maziau ir tu atsparumas detonacijai 100 kaip ir etanolio, tdl dujos yra geresnis kuras nei benzas ekolohijos atzwilgiu
O tie mes tai kas?Visiskai nedomina kas koks zmogelis, juolabiau paprastumas ar sudetingumas kaip asmens visikai nedomina.Nestumkit vel stumiat ta pacia propaganda kuri jau uzkniso galutinai tam yra temų apie auto dujas kuriose galima pasigirti nepradekit dar dejuoti kokie mes tapom laimingi dujas įsideje ir smegenu gamta pridejo tuo paciu .Pigumas "išlys" nuvaziavus 30-40tukst.kai reiks keisti variklio galvute, voztuvus ir dar daug dalyku.KAS TURITE INFOS IR ŽINOTE REALIAI APIE DUJŲ POVEIKĮ BENZININIAMS VIDAUS DEGIMO VARIKLIAMS ar kas žinot esmę kas darosi pačiame variklyje dujų degimo metu, kokie skirtumai pvz temperatūriniai ir kiti.Man visškai neįdomūs kliedesiukai apie tai, kaip kažkas manė kad bus pigiau važinėt, pakanka nuolat matyti kaip į apynaujas mašinas susidėję dujas metus laiko laksto reguliuot kad mažiau naudotų, vėliau keičia purkštukus į geresnius poto keičia kompus kurie atskirai kainuoa pusę naujos įrangos kainos ir galų gale atvažiuoja keist variklio galvos.Jei kartą per mėnesnį pažvejot ar pas gimines pasisvečiot važinėji, tai labai lengva pasigirt kad 5 metus važinėju su dujom ir satisfaction iki apsvaigimo , negi lietuvos kada pripažins klydęs, apsigavęs ar pridaręs nesamionių, žymiai lengviau visiem pūsti arbaus, kaip pigiai bezdi ir važiuoju ir gamtą tausoju
2010-05-22 16:24
nelabai idomus cia ir tavo whynotai kledesiukai, kiek zmoniu tiek ir nuomoniu, matau pats vazinejes su dizeliukais , tai uz juos irgi galima papizdavot biski tave, juk tik benzas masinom vazinet, dujos blinams kept o slerka traktoriams ane? nesitikiu kad atrasisi esas klisdamas juk lietuviai anot taves neprisipazins klide, vazinekis su kuom nori ir nepizdavok zmoniu, neklistantis zmogau
2010-05-22 18:37
Temos esme - dujos i retus ir isskirtinius, ganetinai brangaus islaikymo automobilius. Kad deda i golf, ten visokiu BWM eilinius ar dar ten ka tai px, ju remontas pusvelciui atliekamas, bet idomu butu suzinoti kaip Maserati motorui galva gauti uz 1000lt pvz? :D jei vien zenkliukas originalus apie 1000lt (Ferrari zenkliukas 5000lt originalas), asku cia yra brandas, bet vistiek, nori vaziuoti pigiai imi dyzeliuka, nori lekti gerai imi koki M5 ar kazka tokio, bet negadink dujomis, jei neturi is ko ipilti benzino i gera motora nera reikalo su tokia masina vazineti - rimti motorai - nezmonems kurie vos ant duju sukrapsto. Asmeniskai nepirkciau to maserati uz jokius pinigus (nebent jau pusvelciui, kad sugreziotus kolektorius sudeti naujus, ir visas duju irangos montavimo zymes panaikinti 100% ir kad tada gautusi rinkos kaina normali). MAN DUJOS - MINUSU MINUSAS.
2010-05-22 22:35
nu blin jei turejai isko eksponata nusipirkti tai ir turi jis biski gerai vaziuoti o ne sugalvojo dujas ideti ir pjauna varikli, pamates kad toks auto su dujom nors ir auri r8 nueiciau pro sali akies krasteliu nepaziurejes:)
7658 / 0
2010-05-24 20:08
Jei turi pinigu maserati pirkt, kam tos dujos?:DAfigetj....Whynotas vel ugni skelia:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-05-24 22:42
tai toks ten ir maseratis:D grinas Fiat Regata , nemanu kad ji smerkt lb reikia, ce gi ne baltarusiska duju yranga idejes o bent normalia:D, as geriau vazinesiu su 2, 8 benzas-dujos negu su golfu ar bmw 1, 6, ir nusispjaut i wihontus visokius kurios tai nervina lb.ir kad variklis kencia, ar po 500 000 km, kazkas atsitiks
2010-05-25 02:01
Kiekvienas maserati yra pripazintas meno kuriniu pasaulinio lygio dizaineriu, ten nera i kazka praeityje panasus auto, kaip daro daugelis gamintoju, kiekviename maserati per viduri auksinis laikrodis, viduje 100% medzio apdaila, bent as vadovaujuosi nuomone tu kurie supranta apie dizaina, cia kas liecia dizaina ir jo supratima, del to nesigincijam, del duju kaip jau minejau tikrai galima deti, bet ne i masina kuriu pabaltyje galima ant ranku pirstu suskaiciuoti, idomu butu paziureti jei pvz kazkas atsitiktu vienai su variklio galvu, butu pardavinejama uz simboline kaina ir neparduota niekada. Buvo atvejis kai i Alpina (nezinau tiksliai modelis Alpinos bet ta kaip "slyva") imontuota duju iranga, pradejo kazkas gryba pjauti su motoru po 40000km, tai lietuvoje visi liepe sviestis galva zmogui, kad idejo dujas i tokia masina, kurios lietuvoje remontuoti niekas ir taip neapsiims, net joks specializuotas centras neprieme jo tvarkytis, niekur lietuvoje, turbut esme buvo kad ten Alpina ir kad neturi programu servisai joms, veze i vokietija ja ant tralo, nes nebevaziavo beveik nei ant benzo nei ant duju, nuvezus i vokietijoje specializuota servisa priejo meistras pakele kapota ir po 10 sekundziu uztrenke, pasake vertejui kad veztusi sita "isniekinta" Alpina is kur atsiveze. Tai bent isprase pasakyti kas gali buti jai, dave minciu ka ziureti, parveze ja atgal i lietuva, surado zmogeli kuris turi vietos garaze laikyti ir supranta motorus, tai pradejo nuo irangos isemimo, detaliu keitimo kurios parodo irangos buvima kazkada, nieko nepadejo, tada arde visa motora, rado galvoje voztuvus apkepusius, velenelius suvarytus ir dar velniai zino ka, nepamenu, isvados buvo - dujos, nes lygiai tokie panasus gedimai buvo ir paprastom masinom su duju iranga. Alpinos remontas atsiejo savininkui apie 15000lt. Pasakojo man savininko draugas sita istorija kuris visur veziojo ji ir ieskoti padejo kas ta masina prikeltu. tikiu jei subiretu kokia audi motora uz 1000lt nupirkai, perdejo kas uz 500lt, is seno dalis geras ispardevei dar ir pamirsai, toliau varai ant duju.
2010-05-25 09:59
2010-05-24 22:42 wrote: tai toks ten ir maseratis:D grinas Fiat Regata , nemanu kad ji smerkt lb reikia, ce gi ne baltarusiska duju yranga idejes o bent normalia:D, as geriau vazinesiu su 2, 8 benzas-dujos negu su golfu ar bmw 1, 6, ir nusispjaut i wihontus visokius kurios tai nervina lb.ir kad variklis kencia, ar po 500 000 km, kazkas atsitiks :p
Jei po tiek km atsitiktu butu labai gerai:)tai yra pirmas gedimas susije su varikliu ir dujom.
2010-05-25 10:59
kiekvieno teise yra darit su savo pinigais ka nori, uzsimanis det dujas i F1 bolida, tegu deda, ce jo pinigai ir jo reikalas, suges varyklis tegu knysasi, is tokiu galima tik pasijuokt, bet ne kaltint ar smerkt, reiskes zmogui ce ne meno kurinis o transporto priemone
2010-05-25 11:12
jo netaip ir lengva rasti maseraciui koki varikli, itariu kad tik naujas varikliukas telieka deti ir tai nepigus variantas puse auto kainos jis kainuos.
2010-05-25 11:17
kazkaip is idomumo paziurejau maserati tai teko nusivilti autogide tik du skelbimus radau ir tai jose nieko gero
2010-05-25 12:37
Tas antras maserati biturbo istikro technine charakteristika, vaziavimo malonumu tikrai puikus, esu su tokiu vaziaves kai norejau sau pirkti, aisku skonio reikalas, man beveik visi maserati zavi, jei ne savo isore tai tuom ka turi po kapotu, isskirus pokapotini "tiurlinga", del motoro naujo kainos tai galiu plius minus pasakyti - apie 30000-40000lt, jei pvz audi a8 deze automatine 15000lt kainuoja, alfa romeo GT remas 50000lt.
2010-05-25 12:47
Na taip jei variklis

maserati bmw

2.0 yra 135 kw bmw tik 112kw

2.8 yra 213 kw bmw 208kw

salonas grazus maserati baltas kaip priklauso, turi savo tokiu specifiniu bruozu:)
2010-05-25 13:04
2010-05-25 12:47 wrote: Na taip jei variklis

maserati bmw

2.0 yra 135 kw bmw tik 112kw

2.8 yra 213 kw bmw 208kw

salonas grazus maserati baltas kaip priklauso, turi savo tokiu specifiniu bruozu:)
kw kiekis nerodo varyklio pranasumo pries kita, paligink mb w124 3.0 apie 130kw, bmw 3, 0 ltr.160kw. tai merso varyklis amzinas o bmv abejoju

2010-05-25 13:16
Na taip mersu varikliai amzini cia jau faktas, pagrystas.Nei vieno nei kito nenoriu peikti tik pasakiau faktus.
2010-05-25 17:17
As kitaip palyginciau: tu paciu metu masinas - jei maserati ghibli 1990 2.0 turi 225kW, tai BMW tu paciu 2.0 110kW, nes maserati su 135kW tai buvo 1983 metu kurinys, kur BMW tai paciais metais teturejo 92kW. aisku yra M klase ir Alpina, Maserati irgi yra aukstesniu uz paprasta, bet ten jau ypatingai retas rinkoje dalykas. Kas liecia istverme, tai maserati motorai labai istvermingi, aisku jei priziurimi tvarkingai.
4243 / 0
2010-05-29 22:48
o kodel dujom jai vazineji reikia galvas keist.dazniausiai voztuvai sudega ant duju nuo didesnes ridos nes duju oktaninis skaicius 98-99.tai jai masina pritaikyta aukstesniam oktanui tai nzn kaip ten.sausesnis darbas ziedai gal kokie greiciau devisi bet cilindra is apacios vistiek tepa tepalinis ziedas , zodziu biski reik ir benzu pavazinet, gal kokiam praplovimui kaip sakant
2010-05-29 23:23
2010-05-25 17:17 wrote: As kitaip palyginciau: tu paciu metu masinas - jei maserati ghibli 1990 2.0 turi 225kW, tai BMW tu paciu 2.0 110kW, nes maserati su 135kW tai buvo 1983 metu kurinys, kur BMW tai paciais metais teturejo 92kW. aisku yra M klase ir Alpina, Maserati irgi yra aukstesniu uz paprasta, bet ten jau ypatingai retas rinkoje dalykas. Kas liecia istverme, tai maserati motorai labai istvermingi, aisku jei priziurimi tvarkingai.
tai kodel su juo ir nevazineji?

2010-05-29 23:43
Tiek kiek prariedu per metus tai manau maserati butu nuostolingas reikalas tiek kuro atzvilgiu tiek eksplotacijos, kokia masina bebutu tvirta ja vistiek kada nors reikia remontuoti, kaip bebutu kiekviena smulkmena maserati kainuoja pasakiskai, galima aisku ieskoti atitikmenu, bet tai jau turetu buti nepagrindine masina. ilgai buvo pardavinejamas maserati biturbo 1985, buvau ji apziureti, bet buvo su variklio defektu, tikrai buciu pirkes, bet neseniai buvau isigijes alfa romeo 75 kuri taipogi nera dazna kelyje sutinkama masina ir ja reikejo kapitaliai prikelineti nuo nulio. Pats turiu tris alfa romeo, jau jas islaikyti labai geros bukles, sprendziant kiekviena beda, man per metus atsieina apie 6000lt su tepalais, filtrais, draudimais, padangomis ir t.t. neskaiciuojant tik kuro sanaudu.
2010-08-15 18:33
Aisku kam kas geriau, bet as pasisakimus pries dujas S V E I K I N U, ir kur ta piguma jie mato , procentaliai labai nezimus, o zalos pridaro zymiai daugiau, bet tai gi neidomu, svarbu siandien gerai, benzas brangiau, bet su dujom tereikia tik truputi paspaust ir ju suvalgo beveik dvigubai, ir galas tas pats, + visos nesamones su dujom, bet aisku rinktis teise, as tai niekados gyvenime, nes siek tiek ir texnika gerbiu.
2010-08-15 20:17
nesnekek nesamoniu, pats nevazinejes su dujom tai kaip gali sprest?? pigumas nedidelis? paskaiciok pvz.mano ceske ima simtui km 10-11 benzo 4, 10x11 ltr=45, 10 lt Duju ima 11-13 2, 02x13=26, 26 lt, Simtui kilometru sutaupai apie 19 lt, as per menesi nuvazioju apie 1500 km, taigi PROCENTALIAI i menesi sutaupita apie 285 lt.tau maza? ok per metus sutaupau 3420 lt, ir niekas negenda del duju kaltes nesvaik viruti
4243 / 0
2010-08-15 20:30
as vilniuj 12-16 ziurint kiek kamsciu, ant kelio 9-10 duju.tai geram keli vazinejant tolimais atstumais dujos apsimoka .o del sveika nesveika tai reik ziuret kiek motoras kainuoja jai tinkamai eksplotuojant ridas dideles varikliukas nurieda , o siaip as jau vazineju motoriuka pasikeites dariausi pats tai ne brangiai gavos , vel kaip naujas senu zmoniu vazinet atidave nes pacanai sukule ju masina :Dbet citroenai ant benzino niekad nepasizimejo tai motoriuks savo verte atperka greit ir plius vaikai ant saligatvio nesinuodija ir valti prie ezero puciant suodziu neprivaro:)benzinas del to ir brangus nes pretekstas del tarsos daugiau akcizo uzdet.
2013-09-29 10:14
2010-05-22 02:30 wrote: http://www.autogidas.lt/skelbimai/maserati-quattroporte-sedanas-2001-0119370271.html



Nesuvokiu nei logiskos, nei sveiko proto, i maserati dujas deti, nu cia lietuva, bet tokius bajerius matau pirma karta, maseratis jau sulyginamas su bulka ar silke, kazkoks absurdas, nesusilaikiau neparases
Cia martau toks nevykeliu ir netikeliu kai kuriu nauju lietuviu poziuris kuriems kanda is subine kitu zmoniu reikalai kaip ka jie daro ir ju gyvenimo privatumas

Your message