User
2009-11-06 12:20
sveiki, žiurinėju lancia mašinas ir supratau, kad nieko apie jas nzn, gal kas gali pakomentuoti, kur? kas ? kaip?
Kokiu pagrindu jos statytots ar tai atskira Lancia bazė ir t.t. Gal kas turit ir gailitės ar atvirkščiai
Kokiu pagrindu jos statytots ar tai atskira Lancia bazė ir t.t. Gal kas turit ir gailitės ar atvirkščiai
User
2009-11-06 14:30
geriau jau tu ju neziurinek. totalus sudas, dar didesnis, negu renault, peugeot, citroen ir fiat kartu sudejus. va taip. pvz. lancia kappa normaliai vaziuojant maziausiai viena karta metuose reik keist sankaba, ji kainuoja nuo 1300 iki 2000 litu deveta, bet tai poxui, svarbiausia, kad nera ju pirkt ir t.t. Jei vokiska masina turi kokia nors jai budinga liga, tarkim a4 priekine vaziuokle ir pan., tai pas lancia viskas yra liga. taip, kad tu ju geriau neziurek. imk guoli 1.9tdi ir vaziuok sau laimingas
User
2009-11-06 20:07
2009-11-06
14:30 wrote:
geriau jau tu ju neziurinek. totalus sudas, dar didesnis, negu renault, peugeot, citroen ir fiat kartu sudejus. va taip. pvz. lancia kappa normaliai vaziuojant maziausiai viena karta metuose reik keist sankaba, ji kainuoja nuo 1300 iki 2000 litu deveta, bet tai poxui, svarbiausia, kad nera ju pirkt ir t.t. Jei vokiska masina turi kokia nors jai budinga liga, tarkim a4 priekine vaziuokle ir pan., tai pas lancia viskas yra liga. taip, kad tu ju geriau neziurek. imk guoli 1.9tdi ir vaziuok sau laimingas
nu nzn jai tau sudas citroen peugeot tai patyliu matosi kad lietuviai priprate prie vokisku masinu, tu pavazinek tarkim su citroen ir po to su vokisku auto tai suprasi kas yra komfortas, ir ju kaina pagal metus yra normali, o vokisku del to kad jas visi griebe yra iskelta per stipriai, o vairavimo smagumas nepalyginamas, nu bet lancia nepatariu, o jai golfa pirksi tai nepamirsk trintuko i dantis pasiimt
User
2009-11-06 22:32
tai atseit, renault velsatis, peugeot 607 ar citroen c5 ir pan. atsizvelgiant i vaziavimo komforta, patikimuma, nuvertejima, remonto kastus, dizaina, ivaizdi ir pan. yra pranasesnes uz bmw 5, 7 ar audi a6, 8, ar tipo renault koleos ir t.t. yra "kietesnis" nei bmw x5 ar audi q7?
User
2009-11-07 12:32
cia zmogus klausia apie lancia o ne apie vokiecius ir prancuzus.
User
2009-11-07 12:42
kam tau ta lancia?jaugu pirki sena lancia delta integrale tai suprantu kam.bet jaigu paprasta cappa, lybra, dedra ir tt. tai nlb.pirma pas mus mazai kas jom vazineja ir tai itakoja detaliu kekiui ir kainai.gal masina ir nieko jai paimsi is salono.. bet sena.. ka zinau tik tiek kad anksciau saab, lancia, fiat, alfa romeo daug masinu gamindavo ant vienos platformos.pvz fiat croma, lancia thema, saab 9000 padaryti ant vienos platformos.paskaityk internete apie ta lancia kuria nori su kokiais modeliais kitu markiu jinai yra identiska ir viska suprasi.detaliu kaina patikimuma ir tt. yra lancios minivenas padarytas kaip pezo 806, citroen evasion ir fiat ulysee.tai jis visai nieko turi but nes tie pezo, citroenai nera blogi.taip paieskok paskaityk ir tada galvok.bet as tau vistiek patarciau pirkti normalia masina.vokieti, japona ar prancuza.cia jau skonio klausymas.
User
2009-11-07 12:45
bmwlaimis jaigu tau nepatinka prancuzai nesakyk kad tai sudas.man irgi nepatinka bet as nevarau ant ju.butu sudas-zmones nevazinetu.dar karta kartoju tai yra skonio klausymas.
User
2009-11-07 14:26
nelabai suprantu katroj vietoj cia tas skonis. vienas bicas sako: vazineju su laguna puse metu ir jokiu bedu - tai tu pavazinek dar puse metu ir kai reiks investuot i masina, kuri kainuoja 5000, dar 5000 kad vaziuotu, tai pasibaigs visos kalbos apie skonio reiklala. kad ir ka sakytum, vokiski automobiliai yra ir geriausi ir stilingiausi ir patikimiausi. tik, kai neturi babkiu ant bmw5 ir perki koki reniu ar dar ka, vat tada ir prasideda kalbos apie atseit skonio reikala.
User
2009-11-07 14:28
o apie lancia cia gerai pasake, jeigu nori sportuot, tai kaip treniruociu masina gali pirkt delta integrale. o i visa kita reik daug pinigu investuot kad vaziuotu, ir pastoviai.
User
2009-11-07 14:34
to bmwlaimis. Pritariu, kaip pirstu i aki, bet niekada nereikia izeidineti, kas su kuo nori tas vazinejo, laisve rinktis. Tik kartais juokinga kai pradeda varyti ant kokio vokiecio kai pats vairuoja prancuza ir pan. bet neesme. Cia daugiausiai vaikiskos kalbos, o meistrai remontuojantis masinas turbut visi kvaili, kad renkasi vokiska masina, o eiliniai vairuotojai gudresni taip iseina???
User
2009-11-10 13:42
bmwlaimis jaigu nupirksi laguna tikrai gera-tu su ja ir 3 metus vazinesi ir vsio bus ok.i ta pati bmw galima sukist 5000 jai ubaga perki.prie ko skonis?zmonem nepatinka ir viskas.nors pagal kokybe vokieciai aisku geresni.del to nesiginciuosiu.paprastai prancuzai irgi masinos irgi vaziuoja ir kai kam labiau jie patinka.del kokybes nera net klausymu-pakelk koki prancuza ir tu paciu metu vokieti skirtumas bus akivaizdus.ir nesiginciuok as pats su bmw vazineju ir vazinesiu tik su vokieciais.bet ne visi tokie kaip as.nesakiau kad eiliniai gudresni.jis nuejo i turga pamate-nupirko ir vazineja.jam patinka.vat ir visas gudrumas.ir tokiu daug zmoniu.jaigu butu visiskas sudas eiliniai vairuotojai nepirktu.jis nemato skirtumo kokybei.o meistras zino ta skirtuma bet ir tai ne visi perka bet cia jau neesme-cia pinigu ir tt. klausymas.tu pabandyk persodinti koki seni kuris visa gyvenima su savo renuku drozia i vw ar bmw?jam jo renukas geriausias pasaulyje.. o kokia lancia neperka net eiliniai vairuotojai.
zmogui pasiuliau pirkt prancuza, japona ar vokieti todel kad sios masinos visur remontojamos, pilna detaliu nu krc ne lancia.o toliau tegul pats sprendzia.klausia kas geriau ir tt, jis cia klausia ne ka pirkti o kaip lancia.visada visos kalbos baigiasi tuo paciu - kokia masina geresne.
zmogui pasiuliau pirkt prancuza, japona ar vokieti todel kad sios masinos visur remontojamos, pilna detaliu nu krc ne lancia.o toliau tegul pats sprendzia.klausia kas geriau ir tt, jis cia klausia ne ka pirkti o kaip lancia.visada visos kalbos baigiasi tuo paciu - kokia masina geresne.
User
2009-11-10 13:51
bmwlaimis is principo galiu pasiginciuoti kad vokieciai yra stilingiausi ir graziausi ir patogiausi.LEXUS.
nekalbu apie kaina ir remonta is karto sakau!!98m rx. pravaziavau-nerealiai patiko.kainuoja dbr 20-25 stukos. dbr atsakyk kuom geresnis x5?tai vat ir yra skonio klausymas.taip pat zmogui kuris vazineja prancuzu ir kuriam tai patinka lb sunku irodyti kad tavo bmw geresnis.
nekalbu apie kaina ir remonta is karto sakau!!98m rx. pravaziavau-nerealiai patiko.kainuoja dbr 20-25 stukos. dbr atsakyk kuom geresnis x5?tai vat ir yra skonio klausymas.taip pat zmogui kuris vazineja prancuzu ir kuriam tai patinka lb sunku irodyti kad tavo bmw geresnis.
User
2009-11-10 13:57
dekui uzh atsakymus apie lancia
o tiem kurie kariauja del prancuzu-vokiechiu, shudas ne sudas, vazhineja visa italija, prancuzija, ispanija portugalija ir t.t. ir tikrai nesiskundzhia pas mus tiesiog del vokiechiu gausos dalys pigesnes, nors imant naujas mashinas explotacija vokiechiu nera pigi.
o tiem kurie kariauja del prancuzu-vokiechiu, shudas ne sudas, vazhineja visa italija, prancuzija, ispanija portugalija ir t.t. ir tikrai nesiskundzhia pas mus tiesiog del vokiechiu gausos dalys pigesnes, nors imant naujas mashinas explotacija vokiechiu nera pigi.
User
2009-11-18 17:13
bmwlaimis pasigyditi tau totaliai reikia. Pats vazineju su kappa jau keleta metu ir jokiu nusiskundimu neturiu, per metus apytiksliai pravaziuoju 90 tukst.km. ir jokiu didesniu gedimu nebuvo.
O cia kas kalba kad prancusai sudai yra, tai geriau patylekit jei nieko neismanot
O cia kas kalba kad prancusai sudai yra, tai geriau patylekit jei nieko neismanot
User
2009-11-25 17:31
Kas visiems pasidarė, kokio velnio jūs visi tokie agresyvūs? Visų pirma, asmeniui, kuris užklausė dėl LANCIA - pasirinkai pačią blogiausią vietą tokiam klausimui, nes nieko, išskyrus visiškus neišmanėlių pezalus taip ir neperskaitysi čia. Matosi, kad intelektu persismelkę BreakMyWindow vairuotojai ir panašūs į juos visada atsiprašant šiko ir šiks ant bet kokios kitos markės... Kokią nuomonę gali apie save sudaryti žmogus, kažką sapaliojantis apie Kappa kasmet remonto reikalaujančią sankabą? Neišmanėlis! Esi nors kartą sėdėjęs prie itališkos mašinos vairo? Arba kiek turi būti kvailas, arba aklas, kad įsivaizduotum, jog italai Lietuvoje - deficitas, kaip ir jų dalys? Kelių metų pas jus senumo žinios? Aš visiškai nesutinku nei su vienu aukščiau išvardintų post'ų. Nebūna idealių mašinų, žinau tik vieną tiesą: prakeiksi bet kokią markę, jei nusipirksi lavoną, būtent taip ir susidaromos neobjektyvios nuomonės apie itališkas mašinas. Pastebėjote, kad toje pačioje Vokietijoje "Italai" brangesni nei pas mus? Žinote kodėl? Nes dauguma į Lietuvą jų atkeliauja jau lavonai. Kažkas juos "papigiai" nusiperka, tada pradeda byrėt, tenka "prikėlinėti", ir še tau - žmogus, nė velnio neišmanantis, ką nusipirko, skalambija visiems - "Italai - Uro*ai!"... Gėdos turėtumėt. Dabar - apie Kappa. Būtent, apie Kappa, o ne cappa, beraščiai. Nori geros - važiuok į Vokietiją, arba pačią Italiją. Ten paklosi už ją mažiausiai 2500 eurų, bet nusipirksi gerą. Žinoma, jei ant sukčių lietuvaičių arba turkų "neužšoksi" (pastarųjų visur pastebėjau prisiveisė). Pavažinėsi 3 metus, per tą laiką manau didelių investicijų neturėsi, jei galvą ant pečių turi... Ir tada jau galėsi sakyti savo nuomonę apie "Italus", o ne čia skaitinėti, kas ką nusišneka...
User
2009-11-25 17:46
Vos neužmiršau, kalbai pasisukus iš techninės pusės. Tikrai nemažai modelių turi bendrą bazę, taip, šiais laikais tokios jau tendencijos, tiek pas "amerikiečius", tiek pas "japonus", "vokiečius", "ispanus", "italus", ir visus kitus. Nemanau, kad šiandien rastumėm labai daug unikalių modelių, dauguma jų dalinasi bendrą bazę, ir šiaip būna giminingi. Prie to paties Laimiui - gerbiamasis, o žinojote, kad BMW tiekia variklius PSA (prancūzai) koncernui? Tai jei jau "prancūzai" toks blogis, tai kodėl vokiečiai žengia su jais koja kojon, ir patys padeda išlikti jiems konkurencingais bent jau Europos rinkoje? Dar šis tas apie bendras bazes. Kappa yra UNIKALUS modelis, negaminamas ant kažkieno bazės, ir naudojantis SAVO variklius, o ne "pasiskolintus" iš kitų - nei iš prancūzų, nei iš FIAT, originalūs penkiacilindriai varikliai pvz. priklauso būtent LANCIA.
O toliau iš techninės pusės - nesutinku, kad VISKAS yra šitų mašinų problema. Varikliai nei kiek ne lepesni nei "vokiečių", prižiūrėk tvarkingai, keisk laiku tepalus, dirželius - ir tarnaus tiek, kiek ir normalus vokietis (čia nekalbu apie senus MB E klasės dyzelius, jau legendom apaugusius). Taipogi itališki dyzeliai man asmeniškai patinka dėl savo NEVOKIŠKO charakterio - tiek 2.4 5cil T.DS tiek 2.4 5cil JTD. Abu yra pakankamai taupūs, ir važiuoja tikrai smagiai. Tas pats ir apie 1.9TD - mano akimis jis niekuo nenusileidžia vokiškam analogui. Galia nėra didelė, bet jo "charakteris" nedaro automobilio lėtu ir vangiu, greičiau atvirkščiai. Ką dar pageidautumėte sužinoti apie italus? Nes kai neišmanai, geriau paklausti, o ne skiesti niekus, ir dar apsijuokti prieš daugiau išmanančius.
Beje, dėl to "meistrai renkasi" - dauguma mano pažįstamų meistrų išties vairuoja 3 kartos Passat arba Golf, tai ką, norite pasakyti, kad tai tobuliausia mašina pasaulyje? Deja, jie jas renkasi tik dėl jų paprastumo, ir taupumo (dažniausiai 1.6 arba 1.9 dyzeliuikai, tikrai šaunūs aparatai).
Ir nepradėkim čia skiesti apie visiškai subjektyvų dalyką - kas kam gražu, nes mane asmeniškai vimdo vien pamačius BMW seno 7er priekį, galą, arba saloną, užtat naujieji man tikrai labai gražūs.
O toliau iš techninės pusės - nesutinku, kad VISKAS yra šitų mašinų problema. Varikliai nei kiek ne lepesni nei "vokiečių", prižiūrėk tvarkingai, keisk laiku tepalus, dirželius - ir tarnaus tiek, kiek ir normalus vokietis (čia nekalbu apie senus MB E klasės dyzelius, jau legendom apaugusius). Taipogi itališki dyzeliai man asmeniškai patinka dėl savo NEVOKIŠKO charakterio - tiek 2.4 5cil T.DS tiek 2.4 5cil JTD. Abu yra pakankamai taupūs, ir važiuoja tikrai smagiai. Tas pats ir apie 1.9TD - mano akimis jis niekuo nenusileidžia vokiškam analogui. Galia nėra didelė, bet jo "charakteris" nedaro automobilio lėtu ir vangiu, greičiau atvirkščiai. Ką dar pageidautumėte sužinoti apie italus? Nes kai neišmanai, geriau paklausti, o ne skiesti niekus, ir dar apsijuokti prieš daugiau išmanančius.
Beje, dėl to "meistrai renkasi" - dauguma mano pažįstamų meistrų išties vairuoja 3 kartos Passat arba Golf, tai ką, norite pasakyti, kad tai tobuliausia mašina pasaulyje? Deja, jie jas renkasi tik dėl jų paprastumo, ir taupumo (dažniausiai 1.6 arba 1.9 dyzeliuikai, tikrai šaunūs aparatai).
Ir nepradėkim čia skiesti apie visiškai subjektyvų dalyką - kas kam gražu, nes mane asmeniškai vimdo vien pamačius BMW seno 7er priekį, galą, arba saloną, užtat naujieji man tikrai labai gražūs.
User
2009-11-25 17:48
BestMechanicalWeapon
User
2009-11-25 18:03
seip lancia delta daliu yra. o trauka 1.6 16V geresne nei bmw su galingesniu varikliu nu nebent naujas bmw butu.
User
2009-11-25 18:17
Na apie trauką nežinau, didele dalimi greičio pojūtis automobilyje priklauso ne vien nuo arklio galių, ar niutonmetrų, bet ir nuo tinkamai sureguliuotos ir tvarkingos pakabos, o taip pat ir nuo vairuotojo sugebėjimų. Paradoksalu, bet man pas antrosios kartos Delta (labiausiai paplitęs turbūt "italas" Lietuvoje) labiausai iki šiol patiko 1.6 monoįpurškimas. Viso labo 55kW, bet variklis nenuvylė, traukos turėjo daugiau nei tikėjausi, be to, sąlyginai paprastas visiškai, ir taupus, kai nori, žinoma, ir pakankamai maloniai tylus. Be to, kaip ir pas "japonus" - visas "grožis ir smagumas" atsiskleidžia prie aukštesnių sūkių.
O štai taupumu pernelyg dideliu šiaip "itališki" varikliai benzininiai nepasižymi, bent jau tie, su kuriais iki šiol važiavau... Tiesa, juk jokia mašina oru nevažiuoja? O pastarieji "valgo" degalus tiesiogiai priklausomai nuo to, koks vairavimo stilius.
O štai taupumu pernelyg dideliu šiaip "itališki" varikliai benzininiai nepasižymi, bent jau tie, su kuriais iki šiol važiavau... Tiesa, juk jokia mašina oru nevažiuoja? O pastarieji "valgo" degalus tiesiogiai priklausomai nuo to, koks vairavimo stilius.
User
2009-11-25 19:35
Daugiau galima apsisviest lanciaklubas.com ten apie visus modelius galima paskaitinet ir su zinovais pasitart. dauguma tik italais ir tevaziuoja
User
2009-11-27 23:36
as susidariau labai tvirta nuomone - jeigu zmogus pasidaro ko tai labai jautrus del bmw, reiskia jis vaziuoja su truliku arba su fff - fiat, ford, fffrancuziska. del kappa - palygink 2000m kappa ir tokiu pat metu bmw5 normalios bukles. taigi, kuris bus stilingesnis, ekonomiskesnis, pigesnis remontuot ir visa kita, a? nereikia pezalu varyt ir pavydet, kad kiti laksto su bmw. p.s. myliu bmw ir man giliai px ka sako visokie a la lancia myletojai. pasiziurekit i naujaji bmw5 ir pamatysit stiliaus, dizaino ir subtilaus prabangumo etalona, t.y. pamatysit kaip atrodo automobilis zmonems, o ne...
User
2009-11-30 14:51
geras komfortiskas pigus ir ekonomiskas auto.
User
2009-12-01 03:03
man patinka te bmw turietojai.mano bicas perka 5serija no nulio bet kai pravazioja 150 stuku stengesi atsikkratiti nes ten irgi ligu atsiranda(valituvai, uzvedimo spineles uzstringa, galinio tilto pagalves pasileidzia, jai pasikeiti prekinio stikla norsir originalu prasideda svilpimai 3.0 v8 variklis vobse nesamone greitai bavarai nuo jo atsikrate , berods 4 metus te gamino nuir ka ten apie bmw kalbet (berishe-motor-werke)kaip pradejo bmw nuo kukuruzniku savo karjera taip ir varo...
User
2009-12-01 03:15
vyrai kiek duju rin tas bmw 20.30 litru ?ar kaip civic 5 litrus mieste
su dratkos semka i ryga variau is siauliu tai yra 400 km 65litrus benzo, karoce kaip ant litu pasikeliau panasiai mano volvo fh12 paima jai ne krautas
su dratkos semka i ryga variau is siauliu tai yra 400 km 65litrus benzo, karoce kaip ant litu pasikeliau panasiai mano volvo fh12 paima jai ne krautas
User
2009-12-01 13:49
vat dbr supratai bmwlaimis kas yra skonio klausimas?zmogui patinka lancia ir vsio.o tau patinka bmw.ewiz4u sorry uz Cappa sakai kappos varyklis unikalus reiskia jo detales bus brangesnes ane?ir ju bus maziau negu vw kokio.vat tau ir atsakymas kodel lietuviai su ja nevazineja.pats turejau viena kappa dyzeline-masina kaip masina-pardaviau ir pamirsau.bet liksiu prie savo nuomones kad vokietis patikimesnis.ir paprastesnis remonte.nereksiu apie styliu kaip laimis
User
2009-12-08 02:13
kam pirkti bmw, jei uz ta pacia suma gali nuspirkti kappa ir tureti pinigu dar 5metams jos eksploatacijos islaidoms? Kam moketi uz varda, jei perki masina? Kadangi turiu ir esu turejes kruva italu ir kazkada (seniai) keleta vokieciu....ekspoatacijos kainos italu tikrai nera didesnes...normaliom kainom - pvz kappa pakabos perrinkimas(naujom detalem su darbu) 600-800lt ...BMW 5 ??? ir tai kalba apie 2002metu automobili(iki tada ji buvo gaminama)! Komforto Zymiai daugiau, vietos daugiau, komplektacija pagal kaina zymiai geresne ir salonas ne is dvieju tabureciu, suoliuko gale. Tesiant apie italus apskritai...alfa 166 - pakabos perrinkimas 1800-2500lt - 2004-2006metu modelio pvz. Ar tai brangi exploatacija? jei atsakimas "Taip", tada nera kito pasirinkimo kaip golf II
User
2009-12-11 20:26
tai vokisku automobiliu pervertinimas. ju kaina 2 kartus didesne nei tikroji verte!!!
User
2009-12-14 22:24
erw: o kas nustato ta verte?tu?zinai del auto yra tik viena taisykle?nenori-nepirk.katafalkas:ir kiek tavo manymu ta kappa tada kainuoja?3 stukas?jai tu dar 5 metus ja ekspluatosi?kodel is kart lygini su bmw?palygink su vw vw bora, skoda octavia, seat toledo.98-02m.daug daug pigiau viskas kainuoja.kokybe-tikrai gera.remontas paprastas.komforto tikrai uztenka.bmw 5 lygini su kappa?gal tada ir a6 palygink?ir mersa ockarika?juokai yma.dar pasakyk kad kappa geresne negu lexus gs koks nors.kappa.. eiline masina, gal ir nieko, bet kuria nieks neperka.kada masina nera populiari tai itakuoja detaliu kainai, servisui, detaliu kiekiui ir tt. gal italijoj butu viskas ok.bet tik ne lietuvoj.jaigu surast gera kappa, pigiai tada gal ir galima pirkt.ypac jai nori vazinet su ja ilgai.ikisi pinigu kaip ir i bet kokia masina bet tikrai maloniau negu 3 golfas bus.bet jeigu pirkt brangiai arba kaip pas mus-zmones daznai keicia masinas(kam ja poto parduot??) tai tikrai neapsimoka.zmones kurie sako kad vokieciu kainos uzkeltos nieko automobiliu versle tikrai nesupranta.arba nemate geru vokieciu.as i sita tema negrisiu tai galit pradet rasyt ir sikt ant vokieciu
User
2009-12-14 22:26
katafalkas toks dar klausimas.. tu masynos ekspluatacija ziuriu tik pakabos kainuom vertini??? pakaba uztenka viena karta padaryt jaigu normaliai vazineji.jaigu nuo normalaus vaziavimo jinai byra-tokia ir masina.pakaba-tikrai ne rodykle.
User
2009-12-15 00:11
androsso protingai kalbi bet ne protingai ligini kappa su bora ir octavija visai neta klase dar prie polo priligink 89 metu
User
2009-12-15 01:16
Pas mane pati buvo 2 Lancios Kappos, tai yra limuzinines klases automobilis, todel jam ir kainuoja viskas daugiau... lyginant remonto kainas su BMW7; audi A8, Peugeot 607; tai turbut Kappa pigiau remontuoti, varikliai pakankamai paprasti, visur geri priejimai, vaziuokleje nera jokio aliuminio. Gera garso izoliacija, kokybiskos plasmases, nors plasmasiu mazai , dazniausiai komplektacijoje buna verstos odos salonas, visada rasite el. klimato kontrole, abs, el. langus. kondicionieriu ir t.t, tiesa kuro pasiiema, 2.0 20v 107kw variklis mieste valgys 12 l benzino, 2.4 20v 129 kv, valgys gal puslitriu daugiau nei 2.0, o trasoj gal net ir maziau, pats turejau ir 2.0 ir 2.4 benzinines, tai stebejausi, kad 2.4 valgo maziau vazinejau su daugeliu masinu, vokiskos dazniausiai pervertinamos, nors nesakau, kad jos blogos, tiesiog daznais atvejais nevertos pinigu. o Kappa optimalus kainos ir kokybes santykis. Su saviskem i metus pravaziuodavau po 60000 km, tai tekdavo keisti tik eksplotacinius dalykus. Varikliai tikrai istvermingi, tai yrodo tai, kad lietuvoje turbut nerasite kappos, kuri butu nuvaziavusi maziau nei 200000, po tiek km, jei buvo keiciami tepalai, ji dar tiek pat be didelio vargo vaziuos... Dar dek variklio unikalumo, siaip tie 5 cilindru varikliai stovejo ir fiatuose, coupe, marea, bravo, brava.. taip kad nera bedu su ju detalemis.. dirzu pakeitimas su darbais servise kainuoja apie 800 lt, tai automobiliui 2002 metu tai yra daug? nuvarykite audi a6, a4, ar passata b5, va tada suzinosite ka reiskia dirzu keitimas ir dar net klase ne ta pati
User
2009-12-15 01:21
Daznai zmones ja mato pirma karta, arbar tiesiog nera su ja susidure, todel ir bijo- sneka, kad sankaba kas 2000km reikia keisti i metus nuvaziuodavau po 60000 ir per pora metu neprireike keisti sankabos
User
2009-12-15 03:41
Na su BMW7 ar Audi A8 gal ir nereiketu lygint, taciau kad atitinkamu metu bmw5 ir a6 ji niekuo nenusileidzia, tai galiu drasiai teigti. Del jos realizacijos...galbut ir sunkiau parduoti nei koki golfa, bet ivertinus kad perki ja atitinkamu metu 2 ar 3 kart pigiau nei audi, bmw ar vw (be 15k '00 metu sunkiai nupirksi) tai ekploatuojant ja kelis metus nusipirkes uz kokius 5-6k, ja parduosi uz 3-4k, o vokieti uz 10-12k....procentine israiska gal ir iseina didesnis nuvertejimas, bet pinigine prasme vistiek islosi. Todel kam moketi uz tai, ko negauni ir isudyti savo pinigus. Beje pakabos kainas parasiau todel, kad tai yra vienas is tu dalyku, kuri vistiek reikes tvarkyti ilgiau eksploatuojant automobili...galejau surasyti dirzu kainas, bet nenoriu smulkintis.
User
2009-12-15 08:05
2009-12-15
01:16 wrote:
Pas mane pati buvo 2 Lancios Kappos, tai yra limuzinines klases automobilis, todel jam ir kainuoja viskas daugiau... lyginant remonto kainas su BMW7; audi A8, Peugeot 607; tai turbut Kappa pigiau remontuoti, varikliai pakankamai paprasti, visur geri priejimai, vaziuokleje nera jokio aliuminio. Gera garso izoliacija, kokybiskos plasmases, nors plasmasiu mazai :), dazniausiai komplektacijoje buna verstos odos salonas, visada rasite el. klimato kontrole, abs, el. langus. kondicionieriu ir t.t, tiesa kuro pasiiema, 2.0 20v 107kw variklis mieste valgys 12 l benzino, 2.4 20v 129 kv, valgys gal puslitriu daugiau nei 2.0, o trasoj gal net ir maziau, pats turejau ir 2.0 ir 2.4 benzinines, tai stebejausi, kad 2.4 valgo maziau :) vazinejau su daugeliu masinu, vokiskos dazniausiai pervertinamos, nors nesakau, kad jos blogos, tiesiog daznais atvejais nevertos pinigu. o Kappa optimalus kainos ir kokybes santykis. Su saviskem i metus pravaziuodavau po 60000 km, tai tekdavo keisti tik eksplotacinius dalykus. Varikliai tikrai istvermingi, tai yrodo tai, kad lietuvoje turbut nerasite kappos, kuri butu nuvaziavusi maziau nei 200000, po tiek km, jei buvo keiciami tepalai, ji dar tiek pat be didelio vargo vaziuos... Dar dek variklio unikalumo, siaip tie 5 cilindru varikliai stovejo ir fiatuose, coupe, marea, bravo, brava.. taip kad nera bedu su ju detalemis.. dirzu pakeitimas su darbais servise kainuoja apie 800 lt, tai automobiliui 2002 metu tai yra daug? nuvarykite audi a6, a4, ar passata b5, va tada suzinosite ka reiskia dirzu keitimas :) ir dar net klase ne ta pati :)
na čia priklauso nuo to koks variklis stovi. o pas mane a6 1.8t visų diržų keitimas su darbu kainavo 500lt taip kad nereikia tos egzotikos labai girti
User
2009-12-16 22:33
2009-12-15
01:16 wrote:
Pas mane pati buvo 2 Lancios Kappos, tai yra limuzinines klases automobilis, todel jam ir kainuoja viskas daugiau... lyginant remonto kainas su BMW7; audi A8, Peugeot 607; tai turbut Kappa pigiau remontuoti, varikliai pakankamai paprasti, visur geri priejimai, vaziuokleje nera jokio aliuminio. Gera garso izoliacija, kokybiskos plasmases, nors plasmasiu mazai :), dazniausiai komplektacijoje buna verstos odos salonas, visada rasite el. klimato kontrole, abs, el. langus. kondicionieriu ir t.t, tiesa kuro pasiiema, 2.0 20v 107kw variklis mieste valgys 12 l benzino, 2.4 20v 129 kv, valgys gal puslitriu daugiau nei 2.0, o trasoj gal net ir maziau, pats turejau ir 2.0 ir 2.4 benzinines, tai stebejausi, kad 2.4 valgo maziau :) vazinejau su daugeliu masinu, vokiskos dazniausiai pervertinamos, nors nesakau, kad jos blogos, tiesiog daznais atvejais nevertos pinigu. o Kappa optimalus kainos ir kokybes santykis. Su saviskem i metus pravaziuodavau po 60000 km, tai tekdavo keisti tik eksplotacinius dalykus. Varikliai tikrai istvermingi, tai yrodo tai, kad lietuvoje turbut nerasite kappos, kuri butu nuvaziavusi maziau nei 200000, po tiek km, jei buvo keiciami tepalai, ji dar tiek pat be didelio vargo vaziuos... Dar dek variklio unikalumo, siaip tie 5 cilindru varikliai stovejo ir fiatuose, coupe, marea, bravo, brava.. taip kad nera bedu su ju detalemis.. dirzu pakeitimas su darbais servise kainuoja apie 800 lt, tai automobiliui 2002 metu tai yra daug? nuvarykite audi a6, a4, ar passata b5, va tada suzinosite ka reiskia dirzu keitimas :) ir dar net klase ne ta pati :)
2009-12-15
08:05 wrote:
na čia priklauso nuo to koks variklis stovi. o pas mane a6 1.8t visų diržų keitimas su darbu kainavo 500lt taip kad nereikia tos egzotikos labai girti
tai kelintu pas tave a6?
as katik pardaviau biciulio a6 2.5tdi 95m uz 7000lt o pries 1.5 metu uz ja atidave 14000 +3000 kol atstigavo.nes tauteciu masina.nu ir kur cia kaifas
as katik pardaviau biciulio a6 2.5tdi 95m uz 7000lt o pries 1.5 metu uz ja atidave 14000 +3000 kol atstigavo.nes tauteciu masina.nu ir kur cia kaifas
User
2010-04-03 15:16
nu jau kai palyginat tai palyginat, lyginkit pagal metus, klase ir verte, db 7ta su guoliuku II, kur cia lygiavertiskumas
User
2010-04-03 19:05
Teko tureti Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo tai krc jei ne vienas tai kitas gedo totalus s.... Rimtesnes masinos neteko matyt DDDDDDD
User
2010-04-03 23:15
bet zinok kaip yra sakoma...mersas ir afrikoj mersas:d pasiimk kupa koki grazesni ir vargo nematysi... kad detales brangios, tai sumokesi ir uzmirsi kada tu ten kazka keitei, bet vaziuosi bent jau tikrai smagiai
User
2010-04-03 23:16
2009-11-25
17:48 wrote:
BestMechanicalWeapon:p
BybysMasinaWairuoja kiekvienas dundukas turi ta bmw, nusipirksiu kregzde is busiu kietas
User
2010-05-01 14:53
nesuprantu aš jūsų. jos genda nes nesugebat gerai prižiūrėt ir tylėkit. ištikrujų jei prižiūrit mašiną tai ji ir važiuos 20 metų. ir getmyfor gerai sako, Lanciom lengviau net variklio diržą pakeist, o kur Audi A6, kiek dalių reikia nuimt.Ištikrujų Lancia yra gera manšina ir gan ekonomiška ir komfortas didžiulis, ypač su odiniu salonu. Tiesiog puiki mašina, ir visos itališkos mašinos yra geros. jei nemėgstat Lancia tai ir nerašykit
User
2010-05-23 07:35
as iskeiciau bmw i lancia dedra 1.9td universalas seip ten italu masina dauk detaliu tinka no ivairiu masinu pvz fiatu alfu audi wolcwagenu.seip beveik visa elektronika keiek maciau bosh net siurblistaimanau sutvarkimuner problemu bet tvarkimas brangokas.
User
2011-02-01 16:21
2009-11-27
23:36 wrote:
as susidariau labai tvirta nuomone - jeigu zmogus pasidaro ko tai labai jautrus del bmw, reiskia jis vaziuoja su truliku arba su fff - fiat, ford, fffrancuziska. del kappa - palygink 2000m kappa ir tokiu pat metu bmw5 normalios bukles. taigi, kuris bus stilingesnis, ekonomiskesnis, pigesnis remontuot ir visa kita, a? nereikia pezalu varyt ir pavydet, kad kiti laksto su bmw. p.s. myliu bmw ir man giliai px ka sako visokie a la lancia myletojai. pasiziurekit i naujaji bmw5 ir pamatysit stiliaus, dizaino ir subtilaus prabangumo etalona, t.y. pamatysit kaip atrodo automobilis zmonems, o ne...
bmwlaimi prajuokinai mane su stilium... juos isdroze is medzio... o ka kalbet apie ekonomika... O vairo stiprintuvas (jei isviso yra) buna marmurinis pats vairavau tai zodziu ten sudas ant ratu... Vat Lancia Lybra cia tai tikra italiska dvasia...
User
2011-02-27 22:59
zinot siaip nesikisu i tokius gincus, bet sikart net perskaites pirmus kelis postus parasysiu..labai juokinga kai zmones nevairave tokiu masinu soka i akis..turejau ir Kappa ir Lybra ir pasakysiu kad puikios masinos ir uz zenkliuka nereikia moket trigubai daugiau, remonto kainos tikrai neaukstos, o detaliu kiek tik nori..komfortas super, bajriu yra, Kappa buvo 2l.turbo tai bmw'istus dejo i vieta nespejo net pamatyt(aisku ne 4.4 ar m5 ne ta svorio kategorija) Lybra aisku pagal skoni..taip kad vaikai nebegrybaukit
User
2011-02-28 13:03
2011-02-27
22:59 wrote:
zinot siaip nesikisu i tokius gincus, bet sikart net perskaites pirmus kelis postus parasysiu..labai juokinga kai zmones nevairave tokiu masinu soka i akis..turejau ir Kappa ir Lybra ir pasakysiu kad puikios masinos ir uz zenkliuka nereikia moket trigubai daugiau, remonto kainos tikrai neaukstos, o detaliu kiek tik nori..komfortas super, bajriu yra, Kappa buvo 2l.turbo tai bmw'istus dejo i vieta nespejo net pamatyt(aisku ne 4.4 ar m5 ne ta svorio kategorija) Lybra aisku pagal skoni..taip kad vaikai nebegrybaukit
nesikisi i postus nes 3 zinutes parasei
User
2011-02-28 18:30
2011-02-27
22:59 wrote:
zinot siaip nesikisu i tokius gincus, bet sikart net perskaites pirmus kelis postus parasysiu..labai juokinga kai zmones nevairave tokiu masinu soka i akis..turejau ir Kappa ir Lybra ir pasakysiu kad puikios masinos ir uz zenkliuka nereikia moket trigubai daugiau, remonto kainos tikrai neaukstos, o detaliu kiek tik nori..komfortas super, bajriu yra, Kappa buvo 2l.turbo tai bmw'istus dejo i vieta nespejo net pamatyt(aisku ne 4.4 ar m5 ne ta svorio kategorija) Lybra aisku pagal skoni..taip kad vaikai nebegrybaukit
Su lybra reik pravažiuot ir dings visos mintys apie kažką kito.
User
2011-03-01 20:26
as irgi uz Lancia.pazystamas nusipirko pries metus Lancia Lybra 2.4JTD 2000m.(universala)bijau sumeluot bet mokejo lygtais apie 10tukst.Tai vat, pirma ispudi man paliko nemaza:i akis nekrentanti masinos forma, idomus dizainas.na o vidus tai isvis...:odinis sviesus salonas, gps, kompas, pilna elektronika, klimatas, gsm.o del variklio tai nzn.kaip pats auto seimininkas sake tai gedimu kolkas neturejo.sako trauka nebloga, bet jam vistiek geriau jo senoji masina(prisirises buvo prie volvo 850 2.5l automato).mat Lybra mechanine
User
2011-03-02 12:17
2011-03-01
20:26 wrote:
as irgi uz Lancia.pazystamas nusipirko pries metus Lancia Lybra 2.4JTD 2000m.(universala)bijau sumeluot bet mokejo lygtais apie 10tukst.Tai vat, pirma ispudi man paliko nemaza:i akis nekrentanti masinos forma, idomus dizainas.na o vidus tai isvis...:odinis sviesus salonas, gps, kompas, pilna elektronika, klimatas, gsm.o del variklio tai nzn.kaip pats auto seimininkas sake tai gedimu kolkas neturejo.sako trauka nebloga, bet jam vistiek geriau jo senoji masina(prisirises buvo prie volvo 850 2.5l automato).mat Lybra mechanine:)
Matai, 103 ar 110kW jau duotų kruopų bet kuriam 2, 5tdi dideliam laivui.
User
2011-03-02 15:20
2011-03-01
20:26 wrote:
as irgi uz Lancia.pazystamas nusipirko pries metus Lancia Lybra 2.4JTD 2000m.(universala)bijau sumeluot bet mokejo lygtais apie 10tukst.Tai vat, pirma ispudi man paliko nemaza:i akis nekrentanti masinos forma, idomus dizainas.na o vidus tai isvis...:odinis sviesus salonas, gps, kompas, pilna elektronika, klimatas, gsm.o del variklio tai nzn.kaip pats auto seimininkas sake tai gedimu kolkas neturejo.sako trauka nebloga, bet jam vistiek geriau jo senoji masina(prisirises buvo prie volvo 850 2.5l automato).mat Lybra mechanine:)
2011-03-02
12:17 wrote:
Matai, 103 ar 110kW jau duotų kruopų bet kuriam 2, 5tdi dideliam laivui.
tas pats 99kw duoda 2.5tdi 103kw, isbandyta gi
User
2011-03-02 15:39
2011-03-01
20:26 wrote:
as irgi uz Lancia.pazystamas nusipirko pries metus Lancia Lybra 2.4JTD 2000m.(universala)bijau sumeluot bet mokejo lygtais apie 10tukst.Tai vat, pirma ispudi man paliko nemaza:i akis nekrentanti masinos forma, idomus dizainas.na o vidus tai isvis...:odinis sviesus salonas, gps, kompas, pilna elektronika, klimatas, gsm.o del variklio tai nzn.kaip pats auto seimininkas sake tai gedimu kolkas neturejo.sako trauka nebloga, bet jam vistiek geriau jo senoji masina(prisirises buvo prie volvo 850 2.5l automato).mat Lybra mechanine:)
2011-03-02
12:17 wrote:
Matai, 103 ar 110kW jau duotų kruopų bet kuriam 2, 5tdi dideliam laivui.
2011-03-02
15:20 wrote:
tas pats 99kw duoda 2.5tdi 103kw, isbandyta gi
Tiksliai, pamiršau net. Manau ir 1, 9jtd spuogas turetu 2, 5tdi karve aplenkt.
Neveltui Vokieciai ir dare masinas zydam i konclagerius veziot.
Neveltui Vokieciai ir dare masinas zydam i konclagerius veziot.
User
2011-03-02 18:53
tai kad toji volvo benzinine
Your message |
|