kas geriau/

Created by User 2013-12-11
2013-12-11 10:47

sveiki, ka geriau pirkti- opel vectra 2, 2l dti(92kw) nuo 2002m ar citroen c5 2, 0 HDI (81kw) nuo 2004m.? ka partumete? o gal kokia kita alternatyva? aciu uz pagalba
364 / 0
2013-12-11 10:53
Citroenas is siuo variantu geresnis, su varikliu problemu neturesi jai kuro filtra nepamirsi pasikeist vaziuosi ilgai, kebulas cinkuotas tai korozija nebaisi, patogus salonas, jo minusas tas kad elektronine hidraulika(nuo greicio ar nuo kelio danga pakyla ar suseda) Alternaryva siulyciau Renault Laguna 1.8 DCI 88kw jai is prancuzu, o jai is vokieciu Ford Mondeo 2.0 85 kw , bet tik su TDDI varikliu
2013-12-12 10:39
Daug kas kratosi kaip velnio renault lagunu, sako nelaiko nei varikliai nei elektra..esu vaziaves nisan primera su 1, 9 cdi, 88kw.varikliu renaulto..patiko labai, traukia gerai...ar tiesa, kad citroeno c5 kebulas sunkokas, tai tas 81kw variklis jam per silpnas? cia kazkur forume skaiciau..siaip labai naudinga ir idomu butu butu zmoniu, kurie nusimano apie dyzelius ir modelius nuomone..aciu manomotui uz patarima..ka patartu kiti??nesu dar dyzelio turejes, tik dujom vazinejau...aciu
2013-12-12 11:28
Opel vectra 2.0l. 74kw pasiimk ir uzteks tos smarves.. ir variklis normalus. ir kebulas cinkuotas lygiai taip pat kaip ir vusu prancuzu :)pats galvojau tapati imt.. bet 530 pakliuvo i rankas :D
2013-12-12 11:34
tik prancuzai .. minkstesni.. bet kai remontuot reik prancuza tai tada ir pasijaucia prabanga :D
2013-12-12 11:51
Nezinau is kur tas nusistovejimas apie naujesnius opelius.Tik uz vectra siuo atveju variklis tikrai labai geras +sutaupai nereikia keisti dirzu tad jau 1000Lt maziausiai susitaupai.Kebulo kiek praziurejau vectru c nei 1 nemaciau papuvusio tad kad citroenas cia pranasesnis tikrai drysciau gincytis.be to vectra vaziuokle tikrai patikima ir nereiks zaisti su ta citramono hidraulika kuri dazniausiai po 100 ar 200 stuku km tikrai reikalauja remonto.Tad tik vectra!!!! Pats turiu ir skundu nerasi o jei dar GTS rasi tai tikrai aki traukianti masinyte
2013-12-12 12:35
2013-12-12 11:51 wrote: Nezinau is kur tas nusistovejimas apie naujesnius opelius.Tik uz vectra siuo atveju variklis tikrai labai geras +sutaupai nereikia keisti dirzu tad jau 1000Lt maziausiai susitaupai.Kebulo kiek praziurejau vectru c nei 1 nemaciau papuvusio tad kad citroenas cia pranasesnis tikrai drysciau gincytis.be to vectra vaziuokle tikrai patikima ir nereiks zaisti su ta citramono hidraulika kuri dazniausiai po 100 ar 200 stuku km tikrai reikalauja remonto.Tad tik vectra!!!! Pats turiu ir skundu nerasi o jei dar GTS rasi tai tikrai aki traukianti masinyte :thumbup:
O Opeliu vaziuokle nereikalauja remonto?Gal apsispresk kada tu C5 remontavai jei visems aiskini ar po 100t ar 200t?Kazkaip civilineja aviacijoje lektuvai skraido po 40 metu be pertrauku, ten viska valdo hidraulika+elektronika ir azotines sferines pakabos, vaziuokle analaohgiska citroeno , turiu omenyje pakaba naudojama nusileidimo-pakilimo metu.Suspaustas azotas sferose+LHM-as kaip spaudimui ivairiuose cilindriukuose bei kt agregatuose.Jei butu taip nerimta kaip sakai, tai kasdiena duztu aerobusai, nes jidrauline-sferine azotine pakaba naudojama ir skirta butent didelems, nesvioetiskoms apkrovoms ir yra patikimesne, beje, kaip ir automobilizme pvz dzipuose ir furuose, komfort klaseje vaziuokles orines pagalves turi milziniska istverme.Sferas citroenuose pasikeisti jei ir prireikia, tai viena ar kelias per visa masinos gyvenima.O amortikus su spyruoklemis musu keliuose vazinedamas opeliams keiti ir keiti, VW-Audi ar BMW pakaba tvarkai istisai nes byra.Todel tas ant to iseina.Kitas dalykas kam ko reikia.Citroenai zymiai komfortiskesni ir plaukia keliu minkstai jei vikas tvarkoje o Opelis palyginus barskalas.Ne vien pinigais ir asmeniniu kazkieno suvokimu, proteliu reikia matuoti skirtumus ir lyginti nesulyginamus dalykus.Nori isskirtinumo perki C5 nori buti pilka skruzdele perki opeli viskas daug paprasciau nei atrodo.Ciaip jau 2, 2 geresni, dar smagesni PCA varikliai 16v turbo intercooled, eina ir i Land Rover ir Mitsu Outlanderiu analogus C-CROSSER, Peugeot 4007.
2013-12-12 12:37
2013-12-11 10:53 Eimoauto wrote: Citroenas is siuo variantu geresnis, su varikliu problemu neturesi jai kuro filtra nepamirsi pasikeist vaziuosi ilgai, kebulas cinkuotas tai korozija nebaisi, patogus salonas, jo minusas tas kad elektronine hidraulika(nuo greicio ar nuo kelio danga pakyla ar suseda) Alternaryva siulyciau Renault Laguna 1.8 DCI 88kw jai is prancuzu, o jai is vokieciu Ford Mondeo 2.0 85 kw , bet tik su TDDI varikliu
Cotroenai zymiai manevringesni posukiuose ir stabilesni ekstream vaziavime bei minksteni, maloniau vaziuoja
1829 / 0
2013-12-12 12:49
2013-12-11 10:53 Eimoauto wrote: Citroenas is siuo variantu geresnis, su varikliu problemu neturesi jai kuro filtra nepamirsi pasikeist vaziuosi ilgai, kebulas cinkuotas tai korozija nebaisi, patogus salonas, jo minusas tas kad elektronine hidraulika(nuo greicio ar nuo kelio danga pakyla ar suseda) Alternaryva siulyciau Renault Laguna 1.8 DCI 88kw jai is prancuzu, o jai is vokieciu Ford Mondeo 2.0 85 kw , bet tik su TDDI varikliu
2013-12-12 12:37 wrote: Cotroenai zymiai manevringesni posukiuose ir stabilesni ekstream vaziavime bei minksteni, maloniau vaziuoja
nika pakeisk i "vaiku darzelis" pries skleisdamas tokias nesamones
2013-12-12 12:56
2013-12-11 10:53 Eimoauto wrote: Citroenas is siuo variantu geresnis, su varikliu problemu neturesi jai kuro filtra nepamirsi pasikeist vaziuosi ilgai, kebulas cinkuotas tai korozija nebaisi, patogus salonas, jo minusas tas kad elektronine hidraulika(nuo greicio ar nuo kelio danga pakyla ar suseda) Alternaryva siulyciau Renault Laguna 1.8 DCI 88kw jai is prancuzu, o jai is vokieciu Ford Mondeo 2.0 85 kw , bet tik su TDDI varikliu
2013-12-12 12:37 wrote: Cotroenai zymiai manevringesni posukiuose ir stabilesni ekstream vaziavime bei minksteni, maloniau vaziuoja
Eksperte, ekstremale,
stabilumas posukiuose ir minkštas važiavimas yra du priešingi malonumai.
2013-12-12 12:59
sutinku kad citroenas gal ir komfortiskesnis.bet musu keliais vazinejant daug patikimesnis yra opelis.ir jei ziuri vectra c GTS tikrai aki traukia daug labiau nei citroenas tas tavo.Ir tikrai nebusi pilka skruzdelyte kaip sakai nes aki tikrai traukianti auto o citroeno dizainu niekas niekada nesidydziavo... isskirtinuma kur radai tai cia neaisku...
2013-12-12 13:00
2013-12-12 11:51 wrote: Nezinau is kur tas nusistovejimas apie naujesnius opelius.Tik uz vectra siuo atveju variklis tikrai labai geras +sutaupai nereikia keisti dirzu tad jau 1000Lt maziausiai susitaupai.Kebulo kiek praziurejau vectru c nei 1 nemaciau papuvusio tad kad citroenas cia pranasesnis tikrai drysciau gincytis.be to vectra vaziuokle tikrai patikima ir nereiks zaisti su ta citramono hidraulika kuri dazniausiai po 100 ar 200 stuku km tikrai reikalauja remonto.Tad tik vectra!!!! Pats turiu ir skundu nerasi o jei dar GTS rasi tai tikrai aki traukianti masinyte :thumbup:
2013-12-12 12:35 wrote: O Opeliu vaziuokle nereikalauja remonto?Gal apsispresk kada tu C5 remontavai jei visems aiskini ar po 100t ar 200t?Kazkaip civilineja aviacijoje lektuvai skraido po 40 metu be pertrauku, ten viska valdo hidraulika+elektronika ir azotines sferines pakabos, vaziuokle analaohgiska citroeno , turiu omenyje pakaba naudojama nusileidimo-pakilimo metu.Suspaustas azotas sferose+LHM-as kaip spaudimui ivairiuose cilindriukuose bei kt agregatuose.Jei butu taip nerimta kaip sakai, tai kasdiena duztu aerobusai, nes jidrauline-sferine azotine pakaba naudojama ir skirta butent didelems, nesvioetiskoms apkrovoms ir yra patikimesne, beje, kaip ir automobilizme pvz dzipuose ir furuose, komfort klaseje vaziuokles orines pagalves turi milziniska istverme.Sferas citroenuose pasikeisti jei ir prireikia, tai viena ar kelias per visa masinos gyvenima.O amortikus su spyruoklemis musu keliuose vazinedamas opeliams keiti ir keiti, VW-Audi ar BMW pakaba tvarkai istisai nes byra.Todel tas ant to iseina.Kitas dalykas kam ko reikia.Citroenai zymiai komfortiskesni ir plaukia keliu minkstai jei vikas tvarkoje o Opelis palyginus barskalas.Ne vien pinigais ir asmeniniu kazkieno suvokimu, proteliu reikia matuoti skirtumus ir lyginti nesulyginamus dalykus.Nori isskirtinumo perki C5 nori buti pilka skruzdele perki opeli viskas daug paprasciau nei atrodo.Ciaip jau 2, 2 geresni, dar smagesni PCA varikliai 16v turbo intercooled, eina ir i Land Rover ir Mitsu Outlanderiu analogus C-CROSSER, Peugeot 4007.:thumbup::smilewink::lol::lol::lol:
del amortiku ir spiruokliu tai gal ir keiciam karta per 5-10metu.. bet del viso kito.. tai citrenu irgi nestebuklas.. ten traukiu ir t.t. pilna.. neka geriau laiko.. opelio vaziuokle damust tai neissvaizduoju kaip reikia vaziuot.. amortikus kokius nuperki tokius ir turi.. su e34 7metai amorikai ir dar laiko.. 200k iviniojom .. tai tiek :)
2013-12-12 13:24
2013-12-11 10:53 Eimoauto wrote: Citroenas is siuo variantu geresnis, su varikliu problemu neturesi jai kuro filtra nepamirsi pasikeist vaziuosi ilgai, kebulas cinkuotas tai korozija nebaisi, patogus salonas, jo minusas tas kad elektronine hidraulika(nuo greicio ar nuo kelio danga pakyla ar suseda) Alternaryva siulyciau Renault Laguna 1.8 DCI 88kw jai is prancuzu, o jai is vokieciu Ford Mondeo 2.0 85 kw , bet tik su TDDI varikliu
2013-12-12 12:37 wrote: Cotroenai zymiai manevringesni posukiuose ir stabilesni ekstream vaziavime bei minksteni, maloniau vaziuoja
2013-12-12 12:56 wrote: Eksperte, ekstremale,
stabilumas posukiuose ir minkštas važiavimas yra du priešingi malonumai.
Klysti, citroenas nuo ~1955 metu diegia stabilumo ir komforto sistemas pabasiai kaip Volvo saugumu zmoniu rupoinasi.Siuo metu galima lyginti nebet su Subaru stabilumu, ir butens posukiuose, prastai kelio dangai esant.Pakaba hiroaktyvi, ne siaip sau.Tai kuo dabar giriasi VW-Audi Ciroenas isrado pries 50 metu, pvz zibintu krypties reguliavimasis pagal kebulo padeti, automatinis pakabos lygio ir minkstumo veikimas tera paveluotas meginimas kartoti senus Ciotroen isradimus.Butu ir pakaba nukopijuota, deje, neiseina net uzpatentuotas dalykas.Ekstrimaliai vairuojant svarbiausia masinos svorio centro kinetika, pasidomek kodel brangiausiame WRX STI yra aktyvyus pneumo amortikai, deje, tokiu modeliu kaina 2x didesne net tarp ralio masinu jau nekalbu apie RolsRoyce panasias sistemas.Paziurek dar kitu aspektu.Daugelis pradedanciu tiuneriou pjausto audems spyruokles zemina spileriuoja savo audukes, tik nezino kad tai nesamone.Kodel?Todel kad tokie hidrauliniai amortikai specialiai turi buti dedami kurie suzemina masina(analogiski Citroenu)ir jie turi atskira valdyma is salono.Vakaru salyse pilna normaliai istiunintu suzemintu aparatu, skirtumas tas, kad jie pasikelia reikalui esant ir galima normaliai vazineti.Kaip manai kieno pakaba daugelis tiuneriu naudoja tokioms auto?>>>>Neseniai buvo audi foto imesta i foruma, berods "parodykit savo Audi" ar mano Audi, esa pasigrozekim.Tai kazkas issisaipe is tokios suzemintos pakabos ir plyta ant ratu toki fotosopinta idejo, rodos W8twinturbas, ir teisingai padare kad issisaipe draugiskai.O kaip isizeide visi, todel kad esmes niekas neraukia.Tai buvo tikslus pasiepimas, nes darantuys tokius"suzeminimus"realiai ne nenutuokia, kaip galima normaliai pasidaryti
2013-12-12 13:33
2013-12-12 11:51 wrote: Nezinau is kur tas nusistovejimas apie naujesnius opelius.Tik uz vectra siuo atveju variklis tikrai labai geras +sutaupai nereikia keisti dirzu tad jau 1000Lt maziausiai susitaupai.Kebulo kiek praziurejau vectru c nei 1 nemaciau papuvusio tad kad citroenas cia pranasesnis tikrai drysciau gincytis.be to vectra vaziuokle tikrai patikima ir nereiks zaisti su ta citramono hidraulika kuri dazniausiai po 100 ar 200 stuku km tikrai reikalauja remonto.Tad tik vectra!!!! Pats turiu ir skundu nerasi o jei dar GTS rasi tai tikrai aki traukianti masinyte :thumbup:
2013-12-12 12:35 wrote: O Opeliu vaziuokle nereikalauja remonto?Gal apsispresk kada tu C5 remontavai jei visems aiskini ar po 100t ar 200t?Kazkaip civilineja aviacijoje lektuvai skraido po 40 metu be pertrauku, ten viska valdo hidraulika+elektronika ir azotines sferines pakabos, vaziuokle analaohgiska citroeno , turiu omenyje pakaba naudojama nusileidimo-pakilimo metu.Suspaustas azotas sferose+LHM-as kaip spaudimui ivairiuose cilindriukuose bei kt agregatuose.Jei butu taip nerimta kaip sakai, tai kasdiena duztu aerobusai, nes jidrauline-sferine azotine pakaba naudojama ir skirta butent didelems, nesvioetiskoms apkrovoms ir yra patikimesne, beje, kaip ir automobilizme pvz dzipuose ir furuose, komfort klaseje vaziuokles orines pagalves turi milziniska istverme.Sferas citroenuose pasikeisti jei ir prireikia, tai viena ar kelias per visa masinos gyvenima.O amortikus su spyruoklemis musu keliuose vazinedamas opeliams keiti ir keiti, VW-Audi ar BMW pakaba tvarkai istisai nes byra.Todel tas ant to iseina.Kitas dalykas kam ko reikia.Citroenai zymiai komfortiskesni ir plaukia keliu minkstai jei vikas tvarkoje o Opelis palyginus barskalas.Ne vien pinigais ir asmeniniu kazkieno suvokimu, proteliu reikia matuoti skirtumus ir lyginti nesulyginamus dalykus.Nori isskirtinumo perki C5 nori buti pilka skruzdele perki opeli viskas daug paprasciau nei atrodo.Ciaip jau 2, 2 geresni, dar smagesni PCA varikliai 16v turbo intercooled, eina ir i Land Rover ir Mitsu Outlanderiu analogus C-CROSSER, Peugeot 4007.:thumbup::smilewink::lol::lol::lol:
2013-12-12 13:00 wrote: del amortiku ir spiruokliu tai gal ir keiciam karta per 5-10metu.. bet del viso kito.. tai citrenu irgi nestebuklas.. ten traukiu ir t.t. pilna.. neka geriau laiko.. opelio vaziuokle damust tai neissvaizduoju kaip reikia vaziuot.. amortikus kokius nuperki tokius ir turi.. su e34 7metai amorikai ir dar laiko.. 200k iviniojom .. tai tiek :)
o tu nepagalvojai, kad tokie suzeminimai daromi tik del to, kad nera uz ka nupirkti profesionaliu daliu, ar coilu, lengviausias budas cia, o stabilumo suzeminimas tikrai duoda
7656 / 0
2013-12-12 13:34
2013-12-12 11:51 wrote: Nezinau is kur tas nusistovejimas apie naujesnius opelius.Tik uz vectra siuo atveju variklis tikrai labai geras +sutaupai nereikia keisti dirzu tad jau 1000Lt maziausiai susitaupai.Kebulo kiek praziurejau vectru c nei 1 nemaciau papuvusio tad kad citroenas cia pranasesnis tikrai drysciau gincytis.be to vectra vaziuokle tikrai patikima ir nereiks zaisti su ta citramono hidraulika kuri dazniausiai po 100 ar 200 stuku km tikrai reikalauja remonto.Tad tik vectra!!!! Pats turiu ir skundu nerasi o jei dar GTS rasi tai tikrai aki traukianti masinyte :thumbup:
2013-12-12 12:35 wrote: O Opeliu vaziuokle nereikalauja remonto?Gal apsispresk kada tu C5 remontavai jei visems aiskini ar po 100t ar 200t?Kazkaip civilineja aviacijoje lektuvai skraido po 40 metu be pertrauku, ten viska valdo hidraulika+elektronika ir azotines sferines pakabos, vaziuokle analaohgiska citroeno , turiu omenyje pakaba naudojama nusileidimo-pakilimo metu.Suspaustas azotas sferose+LHM-as kaip spaudimui ivairiuose cilindriukuose bei kt agregatuose.Jei butu taip nerimta kaip sakai, tai kasdiena duztu aerobusai, nes jidrauline-sferine azotine pakaba naudojama ir skirta butent didelems, nesvioetiskoms apkrovoms ir yra patikimesne, beje, kaip ir automobilizme pvz dzipuose ir furuose, komfort klaseje vaziuokles orines pagalves turi milziniska istverme.Sferas citroenuose pasikeisti jei ir prireikia, tai viena ar kelias per visa masinos gyvenima.O amortikus su spyruoklemis musu keliuose vazinedamas opeliams keiti ir keiti, VW-Audi ar BMW pakaba tvarkai istisai nes byra.Todel tas ant to iseina.Kitas dalykas kam ko reikia.Citroenai zymiai komfortiskesni ir plaukia keliu minkstai jei vikas tvarkoje o Opelis palyginus barskalas.Ne vien pinigais ir asmeniniu kazkieno suvokimu, proteliu reikia matuoti skirtumus ir lyginti nesulyginamus dalykus.Nori isskirtinumo perki C5 nori buti pilka skruzdele perki opeli viskas daug paprasciau nei atrodo.Ciaip jau 2, 2 geresni, dar smagesni PCA varikliai 16v turbo intercooled, eina ir i Land Rover ir Mitsu Outlanderiu analogus C-CROSSER, Peugeot 4007.:thumbup::smilewink::lol::lol::lol:
apie aerobusus ir automobilius.Esminis skirtumas tarp siu dvieju kategoriju konstrukciju-taip vadinamas atsargos koeficientas.Aviacijai jis yra duodamas smarkiai didesnis nei automobiliams.Be to, aviacijoje detales keiciamos zymiai dazniau, visiskai nesvarbu ar ji dar tinkama naudoti, tiesiog sistemu patikimumu niekas nerizuokuoja.Jei tokiais principais vadovautis naudojant auto, tai reiktu kas kazkiek tuks.km keist visa auto pakaba, stabdziu ir vairavimo sistema, o kompiuterine diagnostika daryt pries kiekviena isvaziavima is namu...Su visa pagarba Citroenui, bet deja-200.000km yra garantine gamintojo rida hidro pakabai.Ir cia lygiems Europos keliams.Realybe tokia, kad tie citronai ateina pas mus, kai rida perzengusi tuos 200tkm arba panasi.Taigi remontai tenka mums.Aisku, paciupus nauja masina situacija butu geresne.Apie pakabos savybes.Nuo kokiu 98m. kadilakai turejo aktyvia hidro pakaba, audi taip pat nuo kazkuriu metu(nesigilinau), t.y. kompas posukyje duoda daugiau skyscio i posukio isorines puses amortika taip sukietindamas pakaba ir neleisdamas masina "klupti".Normaliomis salygomis pakaba veikia komfortiskai, nebent vairuotojas pats pasirenka kietesni rezima...Tai tiek
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2013-12-12 13:47
2013-12-12 12:37 wrote: Cotroenai zymiai manevringesni posukiuose ir stabilesni ekstream vaziavime bei minksteni, maloniau vaziuoja
2013-12-12 12:56 wrote: Eksperte, ekstremale,
stabilumas posukiuose ir minkštas važiavimas yra du priešingi malonumai.
2013-12-12 13:24 wrote: Klysti, citroenas nuo ~1955 metu diegia stabilumo ir komforto sistemas pabasiai kaip Volvo saugumu zmoniu rupoinasi.Siuo metu galima lyginti nebet su Subaru stabilumu, ir butens posukiuose, prastai kelio dangai esant.Pakaba hiroaktyvi, ne siaip sau.Tai kuo dabar giriasi VW-Audi Ciroenas isrado pries 50 metu, pvz zibintu krypties reguliavimasis pagal kebulo padeti, automatinis pakabos lygio ir minkstumo veikimas tera paveluotas meginimas kartoti senus Ciotroen isradimus.Butu ir pakaba nukopijuota, deje, neiseina net uzpatentuotas dalykas.Ekstrimaliai vairuojant svarbiausia masinos svorio centro kinetika, pasidomek kodel brangiausiame WRX STI yra aktyvyus pneumo amortikai, deje, tokiu modeliu kaina 2x didesne net tarp ralio masinu jau nekalbu apie RolsRoyce panasias sistemas.Paziurek dar kitu aspektu.Daugelis pradedanciu tiuneriou pjausto audems spyruokles zemina spileriuoja savo audukes, tik nezino kad tai nesamone.Kodel?Todel kad tokie hidrauliniai amortikai specialiai turi buti dedami kurie suzemina masina(analogiski Citroenu)ir jie turi atskira valdyma is salono.Vakaru salyse pilna normaliai istiunintu suzemintu aparatu, skirtumas tas, kad jie pasikelia reikalui esant ir galima normaliai vazineti.Kaip manai kieno pakaba daugelis tiuneriu naudoja tokioms auto?>>>>Neseniai buvo audi foto imesta i foruma, berods "parodykit savo Audi" ar mano Audi, esa pasigrozekim.Tai kazkas issisaipe is tokios suzemintos pakabos ir plyta ant ratu toki fotosopinta idejo, rodos W8twinturbas, ir teisingai padare kad issisaipe draugiskai.O kaip isizeide visi, todel kad esmes niekas neraukia.Tai buvo tikslus pasiepimas, nes darantuys tokius"suzeminimus"realiai ne nenutuokia, kaip galima normaliai pasidaryti
wrc ralyje visi tokie dalykai jau seniai uzdrausti, tai kad tavo pvz niekam tikes
2013-12-12 14:20
2013-12-12 12:56 wrote: Eksperte, ekstremale,
stabilumas posukiuose ir minkštas važiavimas yra du priešingi malonumai.
2013-12-12 13:24 wrote: Klysti, citroenas nuo ~1955 metu diegia stabilumo ir komforto sistemas pabasiai kaip Volvo saugumu zmoniu rupoinasi.Siuo metu galima lyginti nebet su Subaru stabilumu, ir butens posukiuose, prastai kelio dangai esant.Pakaba hiroaktyvi, ne siaip sau.Tai kuo dabar giriasi VW-Audi Ciroenas isrado pries 50 metu, pvz zibintu krypties reguliavimasis pagal kebulo padeti, automatinis pakabos lygio ir minkstumo veikimas tera paveluotas meginimas kartoti senus Ciotroen isradimus.Butu ir pakaba nukopijuota, deje, neiseina net uzpatentuotas dalykas.Ekstrimaliai vairuojant svarbiausia masinos svorio centro kinetika, pasidomek kodel brangiausiame WRX STI yra aktyvyus pneumo amortikai, deje, tokiu modeliu kaina 2x didesne net tarp ralio masinu jau nekalbu apie RolsRoyce panasias sistemas.Paziurek dar kitu aspektu.Daugelis pradedanciu tiuneriou pjausto audems spyruokles zemina spileriuoja savo audukes, tik nezino kad tai nesamone.Kodel?Todel kad tokie hidrauliniai amortikai specialiai turi buti dedami kurie suzemina masina(analogiski Citroenu)ir jie turi atskira valdyma is salono.Vakaru salyse pilna normaliai istiunintu suzemintu aparatu, skirtumas tas, kad jie pasikelia reikalui esant ir galima normaliai vazineti.Kaip manai kieno pakaba daugelis tiuneriu naudoja tokioms auto?>>>>Neseniai buvo audi foto imesta i foruma, berods "parodykit savo Audi" ar mano Audi, esa pasigrozekim.Tai kazkas issisaipe is tokios suzemintos pakabos ir plyta ant ratu toki fotosopinta idejo, rodos W8twinturbas, ir teisingai padare kad issisaipe draugiskai.O kaip isizeide visi, todel kad esmes niekas neraukia.Tai buvo tikslus pasiepimas, nes darantuys tokius"suzeminimus"realiai ne nenutuokia, kaip galima normaliai pasidaryti
2013-12-12 13:47 wagen wrote: wrc ralyje visi tokie dalykai jau seniai uzdrausti, tai kad tavo pvz niekam tikes:thumbdown:
Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu
1829 / 0
2013-12-12 14:30
2013-12-12 13:24 wrote: Klysti, citroenas nuo ~1955 metu diegia stabilumo ir komforto sistemas pabasiai kaip Volvo saugumu zmoniu rupoinasi.Siuo metu galima lyginti nebet su Subaru stabilumu, ir butens posukiuose, prastai kelio dangai esant.Pakaba hiroaktyvi, ne siaip sau.Tai kuo dabar giriasi VW-Audi Ciroenas isrado pries 50 metu, pvz zibintu krypties reguliavimasis pagal kebulo padeti, automatinis pakabos lygio ir minkstumo veikimas tera paveluotas meginimas kartoti senus Ciotroen isradimus.Butu ir pakaba nukopijuota, deje, neiseina net uzpatentuotas dalykas.Ekstrimaliai vairuojant svarbiausia masinos svorio centro kinetika, pasidomek kodel brangiausiame WRX STI yra aktyvyus pneumo amortikai, deje, tokiu modeliu kaina 2x didesne net tarp ralio masinu jau nekalbu apie RolsRoyce panasias sistemas.Paziurek dar kitu aspektu.Daugelis pradedanciu tiuneriou pjausto audems spyruokles zemina spileriuoja savo audukes, tik nezino kad tai nesamone.Kodel?Todel kad tokie hidrauliniai amortikai specialiai turi buti dedami kurie suzemina masina(analogiski Citroenu)ir jie turi atskira valdyma is salono.Vakaru salyse pilna normaliai istiunintu suzemintu aparatu, skirtumas tas, kad jie pasikelia reikalui esant ir galima normaliai vazineti.Kaip manai kieno pakaba daugelis tiuneriu naudoja tokioms auto?>>>>Neseniai buvo audi foto imesta i foruma, berods "parodykit savo Audi" ar mano Audi, esa pasigrozekim.Tai kazkas issisaipe is tokios suzemintos pakabos ir plyta ant ratu toki fotosopinta idejo, rodos W8twinturbas, ir teisingai padare kad issisaipe draugiskai.O kaip isizeide visi, todel kad esmes niekas neraukia.Tai buvo tikslus pasiepimas, nes darantuys tokius"suzeminimus"realiai ne nenutuokia, kaip galima normaliai pasidaryti
2013-12-12 13:47 wagen wrote: wrc ralyje visi tokie dalykai jau seniai uzdrausti, tai kad tavo pvz niekam tikes:thumbdown:
2013-12-12 14:20 wrote: Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu:p
jei nezinai tai siemet subaru net nedalyvavo wrc ralyje, o tokie dalykai kaip aktyvia pakaba nuo 92 kazkas tokio uzdrausta FIA, taip kad 20 metu autosporte tokio dalyko, kaip aktyvia pakaba nera...pas mane a8 d2, ir jeigu tikrai kaip sakai citroeno islaikymas butu 10 kart pigesnis tai tas citroenas butu vertas "amzinos masinos" titulo
7656 / 0
2013-12-12 14:33
2013-12-12 13:24 wrote: Klysti, citroenas nuo ~1955 metu diegia stabilumo ir komforto sistemas pabasiai kaip Volvo saugumu zmoniu rupoinasi.Siuo metu galima lyginti nebet su Subaru stabilumu, ir butens posukiuose, prastai kelio dangai esant.Pakaba hiroaktyvi, ne siaip sau.Tai kuo dabar giriasi VW-Audi Ciroenas isrado pries 50 metu, pvz zibintu krypties reguliavimasis pagal kebulo padeti, automatinis pakabos lygio ir minkstumo veikimas tera paveluotas meginimas kartoti senus Ciotroen isradimus.Butu ir pakaba nukopijuota, deje, neiseina net uzpatentuotas dalykas.Ekstrimaliai vairuojant svarbiausia masinos svorio centro kinetika, pasidomek kodel brangiausiame WRX STI yra aktyvyus pneumo amortikai, deje, tokiu modeliu kaina 2x didesne net tarp ralio masinu jau nekalbu apie RolsRoyce panasias sistemas.Paziurek dar kitu aspektu.Daugelis pradedanciu tiuneriou pjausto audems spyruokles zemina spileriuoja savo audukes, tik nezino kad tai nesamone.Kodel?Todel kad tokie hidrauliniai amortikai specialiai turi buti dedami kurie suzemina masina(analogiski Citroenu)ir jie turi atskira valdyma is salono.Vakaru salyse pilna normaliai istiunintu suzemintu aparatu, skirtumas tas, kad jie pasikelia reikalui esant ir galima normaliai vazineti.Kaip manai kieno pakaba daugelis tiuneriu naudoja tokioms auto?>>>>Neseniai buvo audi foto imesta i foruma, berods "parodykit savo Audi" ar mano Audi, esa pasigrozekim.Tai kazkas issisaipe is tokios suzemintos pakabos ir plyta ant ratu toki fotosopinta idejo, rodos W8twinturbas, ir teisingai padare kad issisaipe draugiskai.O kaip isizeide visi, todel kad esmes niekas neraukia.Tai buvo tikslus pasiepimas, nes darantuys tokius"suzeminimus"realiai ne nenutuokia, kaip galima normaliai pasidaryti
2013-12-12 13:47 wagen wrote: wrc ralyje visi tokie dalykai jau seniai uzdrausti, tai kad tavo pvz niekam tikes:thumbdown:
2013-12-12 14:20 wrote: Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu:p
ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-12 14:59
2013-12-12 13:47 wagen wrote: wrc ralyje visi tokie dalykai jau seniai uzdrausti, tai kad tavo pvz niekam tikes:thumbdown:
2013-12-12 14:20 wrote: Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu:p
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija
2013-12-12 15:27
2013-12-12 14:20 wrote: Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu:p
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokieciu-verdiktas-dazniausiai-gendantys-ir-patikimiausi-naudoti-automobiliai.d?id=63489870 man sitas patiko, jusu ponuli quatriski isgirta, super auto dacia net 130 vietoj,
2013-12-12 15:53
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 15:27 wrote: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokieciu-verdiktas-dazniausiai-gendantys-ir-patikimiausi-naudoti-automobiliai.d?id=63489870 man sitas patiko, jusu ponuli quatriski isgirta, super auto dacia net 130 vietoj, :lol::lol::lol::lol:
wagen, eksperta, as tikrai nesiekiau cia rasydamas jus , vyrai, supesdinti...norejau tik patarimo ir pagrindimo...bukit stiprus nesipykit... dekoju uz patarimus, jei kas dar prisijungtu , butu malonu isgirsti nuomone, bet nesipesti....
2013-12-12 15:56
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 15:27 wrote: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokieciu-verdiktas-dazniausiai-gendantys-ir-patikimiausi-naudoti-automobiliai.d?id=63489870 man sitas patiko, jusu ponuli quatriski isgirta, super auto dacia net 130 vietoj, :lol::lol::lol::lol:
Gali buti kad kissai pasirode kad as "gyriau".O kad vokieciai melagiu melagiai ir net kataloguose apipisineja piekejus tai faktas.Ir propagandiniais tikslais varo apkalbas ant Logan ir Duster nes jie tame segnente pagrindiniai konkurentai (tarp SUV).Nereikia dramatizuoti, Daciu pilna rusija ukraina moldavija rumunija vazineja net buvusiose azijos cccp republikose jos taxuoja simtai tukstanciu daciu taxuoja moldovoje bulgarijoje vengrijoje rumunijoje ir niekas ten neluzta.Jeigu net rusai(asmeniskai Putinas)iniciavo Logan MCV licenzija rusikam klonui Lada Largus kuriu pilnas Piteris ir Maskva vazineja.Tu kissa uzstriges UK vistidese, islystumi pasauli pasizmoneti.Mes gyvename 2014m isvakarese, ir jegu tiketi biurgeriais , tai jie "karaliautoijai", tok kazkodel Porsche sedejo du metus Prancuzijos kalejime kaip koloborantas ir karo nusiklaltelis nes pardave isprotejusiam Hitleriui konstrukscines idejas.Gal pamisras kas pPorsas prancuzas koloboraves su vokietukais uz pinigus?....Cia vienas niuansas.Dabar grizkime prie Citroen.Kazkai Toyota gamindama patvariausius visureigius pasaulyje legaliai sugebejo is PCA koncerno ~1980m(apytiksliai, 100% nepamenu)isigyti licenzija hiroaktyviai pakabai(nemaisykime su sferomis, kalba apie amortus).Su hirdrauliniais reguliuojamais amortikais vazineja iki siol didieji ir mazieji cruizeriai+daihatsu dzipukai.
7656 / 0
2013-12-12 16:00
2013-12-12 14:20 wrote: Ka reiksia seniai?Gal pagal tavo amziu"sneiai"o automobilizme ralis kuriame Subaru dalyvauja kaip ir Citroenai vyko tau dar negimus arba vos gimus.200% dalyvavo su aktyviomis pneumatinemis pakabomis Subaru.Beto neesu is tukurie kaip ribotos siauros asmenybes aukstina savo isimyleta gelzgali ant ratu o kitus menkina taip iskrypeliskai pasitenkindami.Man visos markes geros, tik sakau, kad nereikia nuvertinti be pagrindo lyginant skirtingus dlaygus.Isviso kam juos lyginti.O kad Citronu technologijas Audi naudoja praejus pusei amziaus tiktai parodo eilini karta bulkagalviu plugiska prisirisima prie triperiu.Audi A8 , Allroad, VW Toyarehg, Phaeton pakabos islaikymas 10 kart brangesnis uz Citronu ir genda dazniau.Beto, jis dar ir pavojingas keleiviu ekipazo sveikatai, todel kas sprogus vienai is pneumopagalviu arba padangai audi eina skersa i medi, o Citrioenas gali vaziuoti ant triju ratu.Taip kad wagen nelygink blusos su gagarinu:p
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
ahaaaa, koks bukumo irodymas?Tai nemenkini kitu, ane?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-12 16:00
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 15:27 wrote: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokieciu-verdiktas-dazniausiai-gendantys-ir-patikimiausi-naudoti-automobiliai.d?id=63489870 man sitas patiko, jusu ponuli quatriski isgirta, super auto dacia net 130 vietoj, :lol::lol::lol::lol:
2013-12-12 15:53 wrote: wagen, eksperta, as tikrai nesiekiau cia rasydamas jus , vyrai, supesdinti...norejau tik patarimo ir pagrindimo...bukit stiprus nesipykit...:beer: dekoju uz patarimus, jei kas dar prisijungtu , butu malonu isgirsti nuomone, bet nesipesti....
comodo, ne as cia pesuosi, as priesingai meginu paasikinti kad visi modeliai vienodas teises turi buti populiarus visuomeneje.niekada neuzsiimineju smeiztu, pletkais kaip kissa11, tiesiog megstu "daryti"apkalbinetojus, nekenciancius kitu zmoniu bei jiems nesuvokiamu arba neprienamu aparatu vien todel, kad jie kitokie ir del iskrypelisko malonumo apkalbimeti kolegas , kolegas ir modeliu bei varuotoju prasme.
2013-12-12 16:02
2013-12-12 14:33 maumas wrote: ka tik pavarei ant audi, tai ar pajutai, kaip pats rasai, "iskrypeliska pasitenkinima"?:lol:Nu tai sekmes garbinant gelzgalius, pasakoriau:lol:
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 16:00 maumas wrote: ahaaaa, koks bukumo irodymas?Tai nemenkini kitu, ane?:lol:
Taip maumai.Ne kitus menkinu, o traukiu per danti sergancius puikybe pasiputelius, kurie apkalbineja kolegas ir jiems neitikusius zmones bei modelius.Nekalbek uz visus.
2013-12-12 16:09
Matau diskusija nukrypo į šoną čia.Opelis ar citroenas buvo geri argumetai už ir prieš.Tik pajudink audifanus...Atsibodo.O wagenui priminsiu, kad sti ir evo(bent originaluose ir nebūtinai naudojamuose rally) yra reguliuojami tiek amortikai tiek active regulated coils.O "expertams"paoponuosiu, kad VW Phaetone ir mano Audi pukiausiai susigroja ir hidrauliniai amortai kuriuose reguliuojasi kietumas ir galima reguliuoti aukštį.Va tep.Gero gelio ir ramių artėjančių švenčių.
2013-12-12 16:10
tpfuuu...atsprasau, ne gelio o kelio
2013-12-12 16:12
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 16:00 maumas wrote: ahaaaa, koks bukumo irodymas?Tai nemenkini kitu, ane?:lol:
2013-12-12 16:02 wrote: Taip maumai.Ne kitus menkinu, o traukiu per danti sergancius puikybe pasiputelius, kurie apkalbineja kolegas ir jiems neitikusius zmones bei modelius.Nekalbek uz visus.
as uz laisva nuomone be menkinimo ir izeidinejimu...na chebryte, uz vienybe...ir zodzio laisve:)..
1829 / 0
2013-12-12 16:16
2013-12-12 16:09 wrote: :lol::lol::lol:Matau diskusija nukrypo į šoną čia.Opelis ar citroenas buvo geri argumetai už ir prieš.Tik pajudink audifanus...Atsibodo.O wagenui priminsiu, kad sti ir evo(bent originaluose ir nebūtinai naudojamuose rally) yra reguliuojami tiek amortikai tiek active regulated coils.O "expertams":lol:paoponuosiu, kad VW Phaetone ir mano Audi pukiausiai susigroja ir hidrauliniai amortai kuriuose reguliuojasi kietumas ir galima reguliuoti aukštį.Va tep.Gero gelio ir ramių artėjančių švenčių.:thumbup:
tu nelygink kas naudojama ralyje ir kas naudojama wrx ar evo, cia skirtingi dalykai, taip ir evo ir wrx naudojama reguliuojama pakaba, bet butent wrc cempionate tokie navarotai jau seniai uzdrausti, ir kalba ejo butent apie ssiu navarotu naudojima ralyje
1829 / 0
2013-12-12 16:18
2013-12-12 15:27 wrote: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokieciu-verdiktas-dazniausiai-gendantys-ir-patikimiausi-naudoti-automobiliai.d?id=63489870 man sitas patiko, jusu ponuli quatriski isgirta, super auto dacia net 130 vietoj, :lol::lol::lol::lol:
2013-12-12 15:53 wrote: wagen, eksperta, as tikrai nesiekiau cia rasydamas jus , vyrai, supesdinti...norejau tik patarimo ir pagrindimo...bukit stiprus nesipykit...:beer: dekoju uz patarimus, jei kas dar prisijungtu , butu malonu isgirsti nuomone, bet nesipesti....
2013-12-12 16:00 wrote: comodo, ne as cia pesuosi, as priesingai meginu paasikinti kad visi modeliai vienodas teises turi buti populiarus visuomeneje.niekada neuzsiimineju smeiztu, pletkais kaip kissa11, tiesiog megstu "daryti"apkalbinetojus, nekenciancius kitu zmoniu bei jiems nesuvokiamu arba neprienamu aparatu vien todel, kad jie kitokie ir del iskrypelisko malonumo apkalbimeti kolegas , kolegas ir modeliu bei varuotoju prasme.
megini paaiskint kad visi vienodi, tai jei taip sakai tai taip ir daryk, o ne citroene superine pakaba, o audi ir kituose markese tokia pakaba yra sudas...pats pasiziurek ka rasai
2013-12-12 16:20
2013-12-12 16:09 wrote: :lol::lol::lol:Matau diskusija nukrypo į šoną čia.Opelis ar citroenas buvo geri argumetai už ir prieš.Tik pajudink audifanus...Atsibodo.O wagenui priminsiu, kad sti ir evo(bent originaluose ir nebūtinai naudojamuose rally) yra reguliuojami tiek amortikai tiek active regulated coils.O "expertams":lol:paoponuosiu, kad VW Phaetone ir mano Audi pukiausiai susigroja ir hidrauliniai amortai kuriuose reguliuojasi kietumas ir galima reguliuoti aukštį.Va tep.Gero gelio ir ramių artėjančių švenčių.:thumbup:
2013-12-12 16:16 wagen wrote: tu nelygink kas naudojama ralyje ir kas naudojama wrx ar evo, cia skirtingi dalykai, taip ir evo ir wrx naudojama reguliuojama pakaba, bet butent wrc cempionate tokie navarotai jau seniai uzdrausti, ir kalba ejo butent apie ssiu navarotu naudojima ralyje
Neapkalbinek wagen kolegu, jis kalbejo apie ralio masinas, o ne vien apie raly.Ir gal baikit visi kandziotis kabinedamasi prie zodziu, taip nieko idomaus neiseina tik poziurio primetinejimas, kazkaip gal reiktu lanksciau, draugiskiau?Juk kalba prasiejo nuo to, kad kazkas nekompetetingai apklabinet pradejo citronu vaziuokle, tai zmogus argumentuotai sudirbo, taip kad nera cia ko gincytis.Siaip jau Chevai riboja tiekima i Europa, nes opelius nustojo pirkti
2013-12-12 16:21
2013-12-12 16:09 wrote: :lol::lol::lol:Matau diskusija nukrypo į šoną čia.Opelis ar citroenas buvo geri argumetai už ir prieš.Tik pajudink audifanus...Atsibodo.O wagenui priminsiu, kad sti ir evo(bent originaluose ir nebūtinai naudojamuose rally) yra reguliuojami tiek amortikai tiek active regulated coils.O "expertams":lol:paoponuosiu, kad VW Phaetone ir mano Audi pukiausiai susigroja ir hidrauliniai amortai kuriuose reguliuojasi kietumas ir galima reguliuoti aukštį.Va tep.Gero gelio ir ramių artėjančių švenčių.:thumbup:
2013-12-12 16:16 wagen wrote: tu nelygink kas naudojama ralyje ir kas naudojama wrx ar evo, cia skirtingi dalykai, taip ir evo ir wrx naudojama reguliuojama pakaba, bet butent wrc cempionate tokie navarotai jau seniai uzdrausti, ir kalba ejo butent apie ssiu navarotu naudojima ralyje
kaip supratau, jus uz opeli vectr arba citramona c5 ...pezas 406 ir laguna II butu prastesnis pasirinkimas..velniskai bijau nusipirkti dyzellavona..kas dar kokiu minciu turi?
7656 / 0
2013-12-12 16:25
2013-12-12 14:59 wrote: Kaip jautru.Jei tau taip pasirode as cia ne prie ko.Faktai nera apkalbos.O nenoras ju pripazinti-bukumo irodymas.Kalbu butent apie toki savininku bukuma o ne apie audi ar apie opeli ar citroena.Nesusitapatink su Audi.Zmones turi teise rinktis tai, kas jiems aptinka, ir pasirinkti bei naudotis viskuo o noras primesti visiems vien tik audi tai yra iskrypimas.Lygiai kaip dievinti vien BMW ir teigti kad jis yra masinu dievas Nes tokiu budu zeminami kiti gamuntojai ir ju turetojai.Visi lygus pries likima.Ir niekas nepasiims gelzgalio kokios markes jis bebutu i kita pasauli.Tau gal paranoja maumas ar prieskaledine depresija:smilewink::beer:
2013-12-12 16:00 maumas wrote: ahaaaa, koks bukumo irodymas?Tai nemenkini kitu, ane?:lol:
2013-12-12 16:02 wrote: Taip maumai.Ne kitus menkinu, o traukiu per danti sergancius puikybe pasiputelius, kurie apkalbineja kolegas ir jiems neitikusius zmones bei modelius.Nekalbek uz visus.
atrodo gimei Teisuoliu!Man asmeniskai visikai tas pats, kas kuo vazineja, tiesiog tai nera mano reikalas.Man uzkliuna demagogai, kurie visada teisus, nors patys rasineja beleka, ir, atrodo, net neskaito ka paraso
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-12 16:26
2013-12-12 15:53 wrote: wagen, eksperta, as tikrai nesiekiau cia rasydamas jus , vyrai, supesdinti...norejau tik patarimo ir pagrindimo...bukit stiprus nesipykit...:beer: dekoju uz patarimus, jei kas dar prisijungtu , butu malonu isgirsti nuomone, bet nesipesti....
2013-12-12 16:00 wrote: comodo, ne as cia pesuosi, as priesingai meginu paasikinti kad visi modeliai vienodas teises turi buti populiarus visuomeneje.niekada neuzsiimineju smeiztu, pletkais kaip kissa11, tiesiog megstu "daryti"apkalbinetojus, nekenciancius kitu zmoniu bei jiems nesuvokiamu arba neprienamu aparatu vien todel, kad jie kitokie ir del iskrypelisko malonumo apkalbimeti kolegas , kolegas ir modeliu bei varuotoju prasme.
2013-12-12 16:18 wagen wrote: megini paaiskint kad visi vienodi, tai jei taip sakai tai taip ir daryk, o ne citroene superine pakaba, o audi ir kituose markese tokia pakaba yra sudas...pats pasiziurek ka rasai
Pletkai, kad sudas as nesakiau.Prastai su teksto suvokimu?Skaitome is naujoNeturiu mados sudintis ir kandziotis nes nera prasmes.Porsche torsionine pakaba sumaste kai vokieciai dar jos net nesapnavo.Pvz mane ima juokas zinai is ko, kai zmones dievimna ir giria MB G klasse, nors nera ja net vaziave, ir nesuprasdami kad tai paprasciausias PUCH-MB austru-vokieciu kariskas pestininku sauliu ir kt kibiras, kuriame vaziuoti maziau patogu negu Cheva Blasr`yje nes jame labai anksta.Karinis Blazer`is dyzelis daug komfotiskesnis.Ir patikimas ne maziau uz G kl.Va ir irodymas, kad visi turi ir pliusu ir minusu.MB G patvarus, kantrus, Cheva Blazer minkstenis, platesnis, patogesnis.
1829 / 0
2013-12-12 16:28
2013-12-12 16:09 wrote: :lol::lol::lol:Matau diskusija nukrypo į šoną čia.Opelis ar citroenas buvo geri argumetai už ir prieš.Tik pajudink audifanus...Atsibodo.O wagenui priminsiu, kad sti ir evo(bent originaluose ir nebūtinai naudojamuose rally) yra reguliuojami tiek amortikai tiek active regulated coils.O "expertams":lol:paoponuosiu, kad VW Phaetone ir mano Audi pukiausiai susigroja ir hidrauliniai amortai kuriuose reguliuojasi kietumas ir galima reguliuoti aukštį.Va tep.Gero gelio ir ramių artėjančių švenčių.:thumbup:
2013-12-12 16:16 wagen wrote: tu nelygink kas naudojama ralyje ir kas naudojama wrx ar evo, cia skirtingi dalykai, taip ir evo ir wrx naudojama reguliuojama pakaba, bet butent wrc cempionate tokie navarotai jau seniai uzdrausti, ir kalba ejo butent apie ssiu navarotu naudojima ralyje
2013-12-12 16:20 wrote: Neapkalbinek wagen kolegu, jis kalbejo apie ralio masinas, o ne vien apie raly.Ir gal baikit visi kandziotis kabinedamasi prie zodziu, taip nieko idomaus neiseina tik poziurio primetinejimas, kazkaip gal reiktu lanksciau, draugiskiau?Juk kalba prasiejo nuo to, kad kazkas nekompetetingai apklabinet pradejo citronu vaziuokle, tai zmogus argumentuotai sudirbo, taip kad nera cia ko gincytis.Siaip jau Chevai riboja tiekima i Europa, nes opelius nustojo pirkti:lol:
tai butent, kur matei ralio masina, kurioje naudojama tokia pakaba?kas cia apkalbineja?ir cia ne kabinejimasis prie zodziu, jei sako taip uztikrintai, tai reikia bent tiesa rasyt, o ne argumentuot tuo, tipo sita pakaba tikrinama ir tobulinama naudojant ralyje, tai butent jau kaip 20 metu jinai netikrinama ralyje, nes paprasciausiai jinai ten uzdrausta, ir kalbet kad va citrojenai ralyje monstrai ir ju pakaba superine, yra pilniausia kvailyste, nes naudojama ralyje masina nieko bendro neturi su masina skirta civiliniams keliams
2013-12-12 16:30
2013-12-12 16:00 maumas wrote: ahaaaa, koks bukumo irodymas?Tai nemenkini kitu, ane?:lol:
2013-12-12 16:02 wrote: Taip maumai.Ne kitus menkinu, o traukiu per danti sergancius puikybe pasiputelius, kurie apkalbineja kolegas ir jiems neitikusius zmones bei modelius.Nekalbek uz visus.
2013-12-12 16:25 maumas wrote: atrodo gimei Teisuoliu!:lol:Man asmeniskai visikai tas pats, kas kuo vazineja, tiesiog tai nera mano reikalas.Man uzkliuna demagogai, kurie visada teisus, nors patys rasineja beleka, ir, atrodo, net neskaito ka paraso:lol:
Peace, kalbame apie masinas, ne apie asmenis.Kartais Tik apie asmenu poziuri i viena ar kita reiskini.Taves cia isviso neturejau omeny.Ko siunti?Patiko tavo bajeris su "NEJAUNA ASILE".Siuliai kazachams, tai gal pats ismeginai
1829 / 0
2013-12-12 16:31
2013-12-12 16:00 wrote: comodo, ne as cia pesuosi, as priesingai meginu paasikinti kad visi modeliai vienodas teises turi buti populiarus visuomeneje.niekada neuzsiimineju smeiztu, pletkais kaip kissa11, tiesiog megstu "daryti"apkalbinetojus, nekenciancius kitu zmoniu bei jiems nesuvokiamu arba neprienamu aparatu vien todel, kad jie kitokie ir del iskrypelisko malonumo apkalbimeti kolegas , kolegas ir modeliu bei varuotoju prasme.
2013-12-12 16:18 wagen wrote: megini paaiskint kad visi vienodi, tai jei taip sakai tai taip ir daryk, o ne citroene superine pakaba, o audi ir kituose markese tokia pakaba yra sudas...pats pasiziurek ka rasai
2013-12-12 16:26 wrote: Pletkai, kad sudas as nesakiau.Prastai su teksto suvokimu?Skaitome is naujo:beer:Neturiu mados sudintis ir kandziotis nes nera prasmes.Porsche torsionine pakaba sumaste kai vokieciai dar jos net nesapnavo.Pvz mane ima juokas zinai is ko, kai zmones dievimna ir giria MB G klasse, nors nera ja net vaziave, ir nesuprasdami kad tai paprasciausias PUCH-MB austru-vokieciu kariskas pestininku sauliu ir kt kibiras, kuriame vaziuoti maziau patogu negu Cheva Blasr`yje nes jame labai anksta.Karinis Blazer`is dyzelis daug komfotiskesnis.Ir patikimas ne maziau uz G kl.Va ir irodymas, kad visi turi ir pliusu ir minusu.MB G patvarus, kantrus, Cheva Blazer minkstenis, platesnis, patogesnis.
uztat g mersas 10 kart brangesnis ir puikiai laiko kaina, netgi triperis 30 metu senumo kainuoja nemazai
7656 / 0
2013-12-12 16:59
2013-12-12 16:02 wrote: Taip maumai.Ne kitus menkinu, o traukiu per danti sergancius puikybe pasiputelius, kurie apkalbineja kolegas ir jiems neitikusius zmones bei modelius.Nekalbek uz visus.
2013-12-12 16:25 maumas wrote: atrodo gimei Teisuoliu!:lol:Man asmeniskai visikai tas pats, kas kuo vazineja, tiesiog tai nera mano reikalas.Man uzkliuna demagogai, kurie visada teisus, nors patys rasineja beleka, ir, atrodo, net neskaito ka paraso:lol:
2013-12-12 16:30 wrote: Peace, kalbame apie masinas, ne apie asmenis.Kartais Tik apie asmenu poziuri i viena ar kita reiskini.Taves cia isviso neturejau omeny.Ko siunti?Patiko tavo bajeris su "NEJAUNA ASILE".Siuliai kazachams, tai gal pats ismeginai:lol::lol::lol:
neeeteko netrumpai but panasiuose krastuose
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-12-13 12:56
2013-12-12 16:25 maumas wrote: atrodo gimei Teisuoliu!:lol:Man asmeniskai visikai tas pats, kas kuo vazineja, tiesiog tai nera mano reikalas.Man uzkliuna demagogai, kurie visada teisus, nors patys rasineja beleka, ir, atrodo, net neskaito ka paraso:lol:
2013-12-12 16:30 wrote: Peace, kalbame apie masinas, ne apie asmenis.Kartais Tik apie asmenu poziuri i viena ar kita reiskini.Taves cia isviso neturejau omeny.Ko siunti?Patiko tavo bajeris su "NEJAUNA ASILE".Siuliai kazachams, tai gal pats ismeginai:lol::lol::lol:
2013-12-12 16:59 maumas wrote: neee:lol:teko netrumpai but panasiuose krastuose:drink:
kokie purkstukai yra citroen c5 II dyzelyje ir koks siurblius?ar kartais ne elektriniai?sako, kad elektrn, labai lepus kurui, bet kai pagalvoji, rusijoje rusiska saliarka naujos dyzel vazineja..ar gali buti tokiu metu kaip pvz., 2003-2004m rasti masina su mechaniniu siurbliu ir purkstukais? cia kiek zinau tddi mondeo II yra ..o gal zinote kokias kitas masinas?? jus nuomone vertinu
2013-12-18 08:45
2013-12-12 16:30 wrote: Peace, kalbame apie masinas, ne apie asmenis.Kartais Tik apie asmenu poziuri i viena ar kita reiskini.Taves cia isviso neturejau omeny.Ko siunti?Patiko tavo bajeris su "NEJAUNA ASILE".Siuliai kazachams, tai gal pats ismeginai:lol::lol::lol:
2013-12-12 16:59 maumas wrote: neee:lol:teko netrumpai but panasiuose krastuose:drink:
2013-12-13 12:56 wrote: kokie purkstukai yra citroen c5 II dyzelyje ir koks siurblius?ar kartais ne elektriniai?sako, kad elektrn, labai lepus kurui, bet kai pagalvoji, rusijoje rusiska saliarka naujos dyzel vazineja..ar gali buti tokiu metu kaip pvz., 2003-2004m rasti masina su mechaniniu siurbliu ir purkstukais? cia kiek zinau tddi mondeo II yra ..o gal zinote kokias kitas masinas?? jus nuomone vertinu
aciu, zmones, uz info, jau susidariau vaizda, ko noriu...imsiu turbut opeli vetra hecbeka...gal kas turi gera ir verta pasiulyma vectros hecbeko? o gal dar ir GTS?
2013-12-18 09:41
Tu ekspertas: ne lazdavojimas, bet siaip klausimas. Tu nejauti, kad truputi i lankas nuvaziuoji. Jau ne pirma kart pastebiu: Zmogus klause elementariausiai tarp dvieju masinu (pirmas postas). Netgi konkreciai variklius paminejo, kad patarejams butu lengviau lyginti ir patarti. O tu tai aviacija, tai rolls royce, tai WRC ralis... tai dar kazkas. Kam tokius dalykus sneketi? Nei tas zmogus skraidys su masina, ir jam tupti ant nusileidimo tako tikrai nereikes, wtf rolls royce? ir nemanau kad dalyvaus rali, tai jam tikrai neaktualu ralio taisykles ir t.t.
2013-12-18 10:47
2013-12-18 09:41 wrote: Tu ekspertas: ne lazdavojimas, bet siaip klausimas. Tu nejauti, kad truputi i lankas nuvaziuoji. Jau ne pirma kart pastebiu: Zmogus klause elementariausiai tarp dvieju masinu (pirmas postas). Netgi konkreciai variklius paminejo, kad patarejams butu lengviau lyginti ir patarti. O tu tai aviacija, tai rolls royce, tai WRC ralis... tai dar kazkas. Kam tokius dalykus sneketi? Nei tas zmogus skraidys su masina, ir jam tupti ant nusileidimo tako tikrai nereikes, wtf rolls royce? ir nemanau kad dalyvaus rali, tai jam tikrai neaktualu ralio taisykles ir t.t.
"lazdavojimasis"neitin man įkandamas, augau Prancūzijoje ir Kolumbijoje, atvykau į LT tik 1990m tad nekreipiu dėmesio į tarybinių lietuvių ir jų palikuonių apkalbų technologijas.Be visiems leingva kai modernioje visuomenėje tenka gerbti net 10 skirtingų požiūrių kad ir kaip jie tau nepatiktų.Jei nesinori-yra šalis, sukurta tarybų rusijos-Kimų valdoma Šiaurės Korea, tenai už betkokį požiūrį ar nuomonę šušaudoma.
2013-12-18 11:03
2013-12-18 09:41 wrote: Tu ekspertas: ne lazdavojimas, bet siaip klausimas. Tu nejauti, kad truputi i lankas nuvaziuoji. Jau ne pirma kart pastebiu: Zmogus klause elementariausiai tarp dvieju masinu (pirmas postas). Netgi konkreciai variklius paminejo, kad patarejams butu lengviau lyginti ir patarti. O tu tai aviacija, tai rolls royce, tai WRC ralis... tai dar kazkas. Kam tokius dalykus sneketi? Nei tas zmogus skraidys su masina, ir jam tupti ant nusileidimo tako tikrai nereikes, wtf rolls royce? ir nemanau kad dalyvaus rali, tai jam tikrai neaktualu ralio taisykles ir t.t.
2013-12-18 10:47 wrote: "lazdavojimasis"neitin man įkandamas, augau Prancūzijoje ir Kolumbijoje, atvykau į LT tik 1990m tad nekreipiu dėmesio į tarybinių lietuvių ir jų palikuonių apkalbų technologijas.Be visiems leingva kai modernioje visuomenėje tenka gerbti net 10 skirtingų požiūrių kad ir kaip jie tau nepatiktų.Jei nesinori-yra šalis, sukurta tarybų rusijos-Kimų valdoma Šiaurės Korea, tenai už betkokį požiūrį ar nuomonę šušaudoma.:p
Tu neatsakei į klausimą: Kam rašyti apie vieną, kai klausiama visai kitko, pakartosiu: aviacija, rolls royce, WRC ir t.t. prieš atsakant pasiskaityk pati pirmą postą, ko žmogus KONKREČIAI klausė.
2013-12-18 11:08
Už kitus negali nuspręsti kaip jie turi elgtis Tu negali ir aš negaliu.Take it easy.
2013-12-18 11:13
2013-12-18 11:08 wrote: Už kitus negali nuspręsti kaip jie turi elgtis Tu negali ir aš negaliu.Take it easy.:smilewink:
Ką tu čia nusišneki. Nei tau aiškinu ką rašyti nei kitką. Tavęs paprastai paklausiu, kodėl tu (tikiuosi suprasi teisingai šitą frazę) nukrypsti nuo temos, ypač kai jinai yra ganėtinai konkreti, tačiau įveli visokias aviacijas ir t.t.?
2013-12-18 11:23
2013-12-18 11:08 wrote: Už kitus negali nuspręsti kaip jie turi elgtis Tu negali ir aš negaliu.Take it easy.:smilewink:
2013-12-18 11:13 wrote: Ką tu čia nusišneki. Nei tau aiškinu ką rašyti nei kitką. Tavęs paprastai paklausiu, kodėl tu (tikiuosi suprasi teisingai šitą frazę) nukrypsti nuo temos, ypač kai jinai yra ganėtinai konkreti, tačiau įveli visokias aviacijas ir t.t.?
ka tu nematai, kad zmogus naudoja kazkokius vaistus ar turi tam tikra negalia, turi prikures keleta niku ir raso is ju ta pati per ta pati...
2013-12-18 11:36
2013-12-18 11:08 wrote: Už kitus negali nuspręsti kaip jie turi elgtis Tu negali ir aš negaliu.Take it easy.:smilewink:
2013-12-18 11:13 wrote: Ką tu čia nusišneki. Nei tau aiškinu ką rašyti nei kitką. Tavęs paprastai paklausiu, kodėl tu (tikiuosi suprasi teisingai šitą frazę) nukrypsti nuo temos, ypač kai jinai yra ganėtinai konkreti, tačiau įveli visokias aviacijas ir t.t.?
2013-12-18 11:23 wrote: ka tu nematai, kad zmogus naudoja kazkokius vaistus ar turi tam tikra negalia, turi prikures keleta niku ir raso is ju ta pati per ta pati...
Viską aš suprantu, sportinis interesas :D Darbas mano, kad turiu 8h prasedėti prie kompo, bet laikas nuo laiko galiu ir papildoma veikla užsiimti :) Tiesiog jau dabar kadangi parašėm, tai ir prisikabins prie to, o į mano klausimą taip ir neatsakys.
2013-12-18 12:10
2013-12-18 09:41 wrote: Tu ekspertas: ne lazdavojimas, bet siaip klausimas. Tu nejauti, kad truputi i lankas nuvaziuoji. Jau ne pirma kart pastebiu: Zmogus klause elementariausiai tarp dvieju masinu (pirmas postas). Netgi konkreciai variklius paminejo, kad patarejams butu lengviau lyginti ir patarti. O tu tai aviacija, tai rolls royce, tai WRC ralis... tai dar kazkas. Kam tokius dalykus sneketi? Nei tas zmogus skraidys su masina, ir jam tupti ant nusileidimo tako tikrai nereikes, wtf rolls royce? ir nemanau kad dalyvaus rali, tai jam tikrai neaktualu ralio taisykles ir t.t.
2013-12-18 10:47 wrote: "lazdavojimasis"neitin man įkandamas, augau Prancūzijoje ir Kolumbijoje, atvykau į LT tik 1990m tad nekreipiu dėmesio į tarybinių lietuvių ir jų palikuonių apkalbų technologijas.Be visiems leingva kai modernioje visuomenėje tenka gerbti net 10 skirtingų požiūrių kad ir kaip jie tau nepatiktų.Jei nesinori-yra šalis, sukurta tarybų rusijos-Kimų valdoma Šiaurės Korea, tenai už betkokį požiūrį ar nuomonę šušaudoma.:p
tu nei kolumbijoj, nei prancuzijoj buves nesi.o augai durnyne pagal tavo rasliavas.
2013-12-18 13:20
2013-12-18 09:41 wrote: Tu ekspertas: ne lazdavojimas, bet siaip klausimas. Tu nejauti, kad truputi i lankas nuvaziuoji. Jau ne pirma kart pastebiu: Zmogus klause elementariausiai tarp dvieju masinu (pirmas postas). Netgi konkreciai variklius paminejo, kad patarejams butu lengviau lyginti ir patarti. O tu tai aviacija, tai rolls royce, tai WRC ralis... tai dar kazkas. Kam tokius dalykus sneketi? Nei tas zmogus skraidys su masina, ir jam tupti ant nusileidimo tako tikrai nereikes, wtf rolls royce? ir nemanau kad dalyvaus rali, tai jam tikrai neaktualu ralio taisykles ir t.t.
2013-12-18 10:47 wrote: "lazdavojimasis"neitin man įkandamas, augau Prancūzijoje ir Kolumbijoje, atvykau į LT tik 1990m tad nekreipiu dėmesio į tarybinių lietuvių ir jų palikuonių apkalbų technologijas.Be visiems leingva kai modernioje visuomenėje tenka gerbti net 10 skirtingų požiūrių kad ir kaip jie tau nepatiktų.Jei nesinori-yra šalis, sukurta tarybų rusijos-Kimų valdoma Šiaurės Korea, tenai už betkokį požiūrį ar nuomonę šušaudoma.:p
2013-12-18 12:10 wrote: tu nei kolumbijoj, nei prancuzijoj buves nesi.o augai durnyne pagal tavo rasliavas.
Siūbavo sau palmėj orangutangas
valgė kokosus, smaukydamas šlangą.
Pamatė pajūrį merginą be kelnių,
sako-užtratinsiu, šokdams nuo palmės.
Atstatęs saliamį skrido napalmas
panelė pabėgo pamačius jo šlangą.
Gyvena napalmas nušokęs nuo palmės
kilnoja saliamį paėmęs kaip štangą.

Bus daugiau

(ir apie napalmo pareigų viršyjimą)




Your message