User
2013-04-11 19:10
ar adug problemu su jais? papasakokit labiau man prie sirdies tai benzas
User
2013-04-15 08:55
2013-04-11
19:10 wrote:
ar adug problemu su jais? papasakokit labiau man prie sirdies tai benzas :)
taip su dizeliais daug problemu greitai iseina kuro siurblys ir kitos variklio bedos o benzas tai per pus geriau ir ziema kuresi ir detales pigesnes nei dizelio sedi ir vaziuoji negalvoji apie remonta.jei pirkti zadi tai imk e39 523i neuzmusami varikliai jau pats 5metus vairuoju toki ir problemu su juo nebuvo.
User
2013-04-15 09:42
2013-04-11
19:10 wrote:
ar adug problemu su jais? papasakokit labiau man prie sirdies tai benzas :)
2013-04-15
08:55 wrote:
taip su dizeliais daug problemu greitai iseina kuro siurblys ir kitos variklio bedos o benzas tai per pus geriau ir ziema kuresi ir detales pigesnes nei dizelio sedi ir vaziuoji negalvoji apie remonta.jei pirkti zadi tai imk e39 523i neuzmusami varikliai jau pats 5metus vairuoju toki ir problemu su juo nebuvo.
jai tai butu tiesa , visi vazinetu su 2.3 , bet kadangi truputi perdedi , tai kelyja zymiai daugiau 2.5 ar 2.8 , o kad su benzais maziau bedu negu su dyzeles , labai nesutikciau , aisku TDS probleminiai siurbliai , bet ne taip kardinaliai rasyk , jai neturejai bent keliu TDS , , ,autorius , pirk 2.5i ir vzinek
User
2013-04-15 10:25
2013-04-11
19:10 wrote:
ar adug problemu su jais? papasakokit labiau man prie sirdies tai benzas :)
2013-04-15
08:55 wrote:
taip su dizeliais daug problemu greitai iseina kuro siurblys ir kitos variklio bedos o benzas tai per pus geriau ir ziema kuresi ir detales pigesnes nei dizelio sedi ir vaziuoji negalvoji apie remonta.jei pirkti zadi tai imk e39 523i neuzmusami varikliai jau pats 5metus vairuoju toki ir problemu su juo nebuvo.
2013-04-15
09:42 wrote:
jai tai butu tiesa , visi vazinetu su 2.3 , bet kadangi truputi perdedi , tai kelyja zymiai daugiau 2.5 ar 2.8 , o kad su benzais maziau bedu negu su dyzeles , labai nesutikciau , aisku TDS probleminiai siurbliai , bet ne taip kardinaliai rasyk , jai neturejai bent keliu TDS , , ,autorius , pirk 2.5i ir vzinek
e39 2.5 varikliu 141kw ejo nuo 2000m ir nemanau kad ju labai daug varijantu lietuvoje. kaip ir tu 2.3 125kw. geriauses variantas 2.8 kuriu taipat nera daug.autoriaus kalba ejo itariu apie e34 modeli.
User
2013-04-19 13:04
2013-04-15
08:55 wrote:
taip su dizeliais daug problemu greitai iseina kuro siurblys ir kitos variklio bedos o benzas tai per pus geriau ir ziema kuresi ir detales pigesnes nei dizelio sedi ir vaziuoji negalvoji apie remonta.jei pirkti zadi tai imk e39 523i neuzmusami varikliai jau pats 5metus vairuoju toki ir problemu su juo nebuvo.
2013-04-15
09:42 wrote:
jai tai butu tiesa , visi vazinetu su 2.3 , bet kadangi truputi perdedi , tai kelyja zymiai daugiau 2.5 ar 2.8 , o kad su benzais maziau bedu negu su dyzeles , labai nesutikciau , aisku TDS probleminiai siurbliai , bet ne taip kardinaliai rasyk , jai neturejai bent keliu TDS , , ,autorius , pirk 2.5i ir vzinek
2013-04-15
10:25 wrote:
e39 2.5 varikliu 141kw ejo nuo 2000m ir nemanau kad ju labai daug varijantu lietuvoje. kaip ir tu 2.3 125kw. geriauses variantas 2.8 kuriu taipat nera daug.autoriaus kalba ejo itariu apie e34 modeli.
o kazi kaip 2litru motorai ? kazi ar pakanka traukos . 110kw
User
2013-04-19 13:08
2013-04-11
19:10 wrote:
ar adug problemu su jais? papasakokit labiau man prie sirdies tai benzas :)
2013-04-15
08:55 wrote:
taip su dizeliais daug problemu greitai iseina kuro siurblys ir kitos variklio bedos o benzas tai per pus geriau ir ziema kuresi ir detales pigesnes nei dizelio sedi ir vaziuoji negalvoji apie remonta.jei pirkti zadi tai imk e39 523i neuzmusami varikliai jau pats 5metus vairuoju toki ir problemu su juo nebuvo.
nepatinka man e39 isvaizda e34 grazesnis zymiai
vandal
419 / 0
2013-04-19 13:15
2013-04-15
09:42 wrote:
jai tai butu tiesa , visi vazinetu su 2.3 , bet kadangi truputi perdedi , tai kelyja zymiai daugiau 2.5 ar 2.8 , o kad su benzais maziau bedu negu su dyzeles , labai nesutikciau , aisku TDS probleminiai siurbliai , bet ne taip kardinaliai rasyk , jai neturejai bent keliu TDS , , ,autorius , pirk 2.5i ir vzinek
2013-04-15
10:25 wrote:
e39 2.5 varikliu 141kw ejo nuo 2000m ir nemanau kad ju labai daug varijantu lietuvoje. kaip ir tu 2.3 125kw. geriauses variantas 2.8 kuriu taipat nera daug.autoriaus kalba ejo itariu apie e34 modeli.
2013-04-19
13:04 wrote:
o kazi kaip 2litru motorai ? kazi ar pakanka traukos . 110kw
e 39 2.0 tikrai mazai kaip e 34 1.8 ir 7 2.5 tds mazai
User
2013-04-19 14:07
2013-04-15
10:25 wrote:
e39 2.5 varikliu 141kw ejo nuo 2000m ir nemanau kad ju labai daug varijantu lietuvoje. kaip ir tu 2.3 125kw. geriauses variantas 2.8 kuriu taipat nera daug.autoriaus kalba ejo itariu apie e34 modeli.
2013-04-19
13:04 wrote:
o kazi kaip 2litru motorai ? kazi ar pakanka traukos . 110kw
2013-04-19
13:15 vandal wrote:
e 39 2.0 tikrai mazai kaip e 34 1.8 ir 7 2.5 tds mazai
o varikliai laiko kazin?
vandal
419 / 0
2013-04-19 14:53
2013-04-19
13:04 wrote:
o kazi kaip 2litru motorai ? kazi ar pakanka traukos . 110kw
2013-04-19
13:15 vandal wrote:
e 39 2.0 tikrai mazai kaip e 34 1.8 ir 7 2.5 tds mazai
2013-04-19
14:07 wrote:
o varikliai laiko kazin?
kurie? butent? jei nori benzo imk 2.5 2.8 , jei dyzel tai 3.0
User
2013-04-19 15:43
Turejau 525i 141kw. ir tuo paciu metu turejau 525tds. tds siurbliai atrestauduoti 200 000 km laiko be problemu.. tai nerandu as cia bedos.. varikliai 1 mln gali nulekt.. 525i va sita tai reik priziuret. babinas tepalus zvakes ipatingai laiku keisti.. td eis kaip zveriukas ir parduot nesinores. bet db jau neuzvaikyto nerasi tai reik pirkt is srodo ir det varikli. o tie 525 125kw krabai.. netraukia visai.. jau geriau 525tds..
vandal
419 / 0
2013-04-19 15:59
nesvaik su savo tuo tds gerai jeigu nevaziaves su krabu normaliu ta ir nesneket plyta ka ten priziuret ? visos uzvaikytos? pilna draugai perka dedasi sau ir nevienas nesiskundzia nereik pirkt perkaitintu ir uzdrozdu, krabas tvarkingas tds necipuota deda i vienus vartus., , nakoi tas tds jei valgo ta pati ka 3.0 o traukos neturi ? imi €39 3.0 dyzeli isbandyta ne 1 asmens arba plyta.. krabai pasibaige su 34 modeliu pats turiu e34 su krabu ka tik pasidariau kapitalke varikliui nes ju bedos matuokle susaudyta ir voztuvus mazai kas reguliojasi laiku.
User
2013-04-19 17:42
2013-04-19
15:59 vandal wrote:
nesvaik su savo tuo tds gerai jeigu nevaziaves su krabu normaliu ta ir nesneket plyta ka ten priziuret ? visos uzvaikytos? pilna draugai perka dedasi sau ir nevienas nesiskundzia nereik pirkt perkaitintu ir uzdrozdu, krabas tvarkingas tds necipuota deda i vienus vartus., , nakoi tas tds jei valgo ta pati ka 3.0 o traukos neturi ? imi €39 3.0 dyzeli isbandyta ne 1 asmens arba plyta.. krabai pasibaige su 34 modeliu pats turiu e34 su krabu ka tik pasidariau kapitalke varikliui nes ju bedos matuokle susaudyta ir voztuvus mazai kas reguliojasi laiku.
nepastebejai kad e39 krabu nebuna ? ir neznojai kad e34 530d nebuna ??? zmogau.. jaigu kalba apie e39 tai tiktai 530d, ir krabas paskutinis sh.. neturi jie niutoniu tai nihuja netraukia.. 2l plyta geriau eina.. nei 2.5.. atsipeikekit..
wagen
1829 / 0
2013-04-19 18:08
2013-04-19
15:43 wrote:
Turejau 525i 141kw. ir tuo paciu metu turejau 525tds. tds siurbliai atrestauduoti 200 000 km laiko be problemu.. tai nerandu as cia bedos.. varikliai 1 mln gali nulekt.. 525i va sita tai reik priziuret. babinas tepalus zvakes ipatingai laiku keisti.. td eis kaip zveriukas ir parduot nesinores. bet db jau neuzvaikyto nerasi tai reik pirkt is srodo ir det varikli. :)o tie 525 125kw krabai.. netraukia visai.. jau geriau 525tds..
o tu paaiskink viena dalyka, varikliai laiko po milijona, bet normalu sunku rast....kur cia logika?gal jau nepisk proto
User
2013-04-20 14:57
2013-04-19
15:43 wrote:
Turejau 525i 141kw. ir tuo paciu metu turejau 525tds. tds siurbliai atrestauduoti 200 000 km laiko be problemu.. tai nerandu as cia bedos.. varikliai 1 mln gali nulekt.. 525i va sita tai reik priziuret. babinas tepalus zvakes ipatingai laiku keisti.. td eis kaip zveriukas ir parduot nesinores. bet db jau neuzvaikyto nerasi tai reik pirkt is srodo ir det varikli. :)o tie 525 125kw krabai.. netraukia visai.. jau geriau 525tds..
2013-04-19
18:08 wagen wrote:
o tu paaiskink viena dalyka, varikliai laiko po milijona, bet normalu sunku rast....kur cia logika?gal jau nepisk proto
dyzeliai laiko po milijona.. o benzai buna daznai perkaitinti ir nepriziureti.. tad uztj sunku rast.. tai nesipisk sau proto... jai nekerti.. pirma teises issilaikyk..
User
2013-04-20 23:16
2013-04-19
13:15 vandal wrote:
e 39 2.0 tikrai mazai kaip e 34 1.8 ir 7 2.5 tds mazai
2013-04-19
14:07 wrote:
o varikliai laiko kazin?
2013-04-19
14:53 vandal wrote:
kurie? butent? jei nori benzo imk 2.5 2.8 , jei dyzel tai 3.0
manau imsiu 2.0 110kw.
wagen
1829 / 0
2013-04-20 23:20
2013-04-19
15:43 wrote:
Turejau 525i 141kw. ir tuo paciu metu turejau 525tds. tds siurbliai atrestauduoti 200 000 km laiko be problemu.. tai nerandu as cia bedos.. varikliai 1 mln gali nulekt.. 525i va sita tai reik priziuret. babinas tepalus zvakes ipatingai laiku keisti.. td eis kaip zveriukas ir parduot nesinores. bet db jau neuzvaikyto nerasi tai reik pirkt is srodo ir det varikli. :)o tie 525 125kw krabai.. netraukia visai.. jau geriau 525tds..
2013-04-19
18:08 wagen wrote:
o tu paaiskink viena dalyka, varikliai laiko po milijona, bet normalu sunku rast....kur cia logika?gal jau nepisk proto
2013-04-20
14:57 wrote:
dyzeliai laiko po milijona.. o benzai buna daznai perkaitinti ir nepriziureti.. tad uztj sunku rast.. tai nesipisk sau proto... jai nekerti.. pirma teises issilaikyk..
o pats bent teises turi....betkuris variklis, tvarkingai ekpluetojamas laikys milijona, ir nereikia cia kazkokius girt, o kazkokius sikt
User
2013-04-20 23:25
2013-04-19
14:07 wrote:
o varikliai laiko kazin?
2013-04-19
14:53 vandal wrote:
kurie? butent? jei nori benzo imk 2.5 2.8 , jei dyzel tai 3.0
2013-04-20
23:16 wrote:
manau imsiu 2.0 110kw. :)
Apie kuri tu BMW kalbi? e34 ar e39?
na betkokiu atveju, varikliai laiko gerai jei priziuresi, o jie gan lepus, viska reik keisti laiku. Prieziura ir tarnavimas nekazka ir skiriasi 2.0 nuo 2.5.
As patarciau zvilgtelt pirma i 2.5, kuro sanaudos perdaugiausiai ir nesiskiria, gal 1 ar 2 litrais, bet del traukos jauciasi
na betkokiu atveju, varikliai laiko gerai jei priziuresi, o jie gan lepus, viska reik keisti laiku. Prieziura ir tarnavimas nekazka ir skiriasi 2.0 nuo 2.5.
As patarciau zvilgtelt pirma i 2.5, kuro sanaudos perdaugiausiai ir nesiskiria, gal 1 ar 2 litrais, bet del traukos jauciasi
User
2013-04-20 23:43
2013-04-19
14:53 vandal wrote:
kurie? butent? jei nori benzo imk 2.5 2.8 , jei dyzel tai 3.0
2013-04-20
23:16 wrote:
manau imsiu 2.0 110kw. :)
2013-04-20
23:25 wrote:
Apie kuri tu BMW kalbi? e34 ar e39?
na betkokiu atveju, varikliai laiko gerai jei priziuresi, o jie gan lepus, viska reik keisti laiku. Prieziura ir tarnavimas nekazka ir skiriasi 2.0 nuo 2.5.
As patarciau zvilgtelt pirma i 2.5, kuro sanaudos perdaugiausiai ir nesiskiria, gal 1 ar 2 litrais, bet del traukos jauciasi :beer:
na betkokiu atveju, varikliai laiko gerai jei priziuresi, o jie gan lepus, viska reik keisti laiku. Prieziura ir tarnavimas nekazka ir skiriasi 2.0 nuo 2.5.
As patarciau zvilgtelt pirma i 2.5, kuro sanaudos perdaugiausiai ir nesiskiria, gal 1 ar 2 litrais, bet del traukos jauciasi :beer:
1 ar 2 litrai tai yra daug , cia ne 200 gramu , ,, del TDS , jai perkant apsiziuri , viskas gerai , tada ir vaziuosi ilgai , siurblys iskart nenumirsta , cia ne audi ar opelis , jis palaipsniui lenkesi , po truputi pradeda pulsuot ( el siurblio dalis ) , kitiem pradeda silta sunkiai kurtis (mechanine siurblio dalis), bet siurbliai jau nieko nekainuoja (lyginant pries kelis metus ), o ir remontas pigus , pries kelis metus taip , buvo brangu , ,TDS nemegsta kad pasibaiktu kuras , bake tegu buna 10 litru rezervui ir bus ok , ,seip jie nebijo nei prastesnio kuro , nei pacanu vaikymo , tik tiek , kad pacanai vaziuoja kol pasibaige kuras , o to tds siurbliai nemegsta , variklis pats tarnauja normaliai , turbina tai pat , ,, 3.0D po truputi zmones atsikanda , purkstukai brangus , siurbliai byra , remontas brangus , ekonomika tik siltam motorui ir trasoi , seip smagus aparatas kol nepradeda griut , , 2.0i per silpnas 5 klases kebului , nebent ramiam vazinejimui , 2.0i su vanos ydomesnis variantas , bet 2.5i dar geriau , bet cia autoriui sprest ko nori is savo bolido , , o kad e34 grazesnis uz e39 ir del to perkat e34 , na sunku patiket , kad vietoi naujasnio renkates senesni modeli
Your message |
|