Kas gali papasakoti apie Audi A8 2.5tdi kuo daugiau ir butent tik apie si modeli?
Created by
User
2010-02-14
User
2010-02-14 22:26
Planuoju pirkti A8 2.5tdi ir reikalinga jūsų nuo apie ši modeli viskas pliusai-minusai, kuro sąnaudos remontas viskas, rašykit tik apie a8 ne apie kitas markes dėkui iš anksto.
User
2010-02-14 22:47
2.5 per silpnas varyklis tokiai masinai. Dirzus keistis ir tt. viskas kainuos tas pats kas ir galingesniam TDI o su situo nk gero nepajausi.
Masina tai super, ipac jei gero komplektacijos.
Patariu ieskoti 3.3TDI Quattro kuro sanaudos ne daugiau 9ltr uzmiestyje ir mieste iki 13max. Dede turi tai per nepilnus metus prisuko virs 50 000KM ir pakeite tik abratkes voztuvo kuris sudaro slegi kad purkstu gerai i cilindrus. na bet ir paemes uz 20k EUro
Bet jei imt tai tikrai ne 2.5. Kas tau is to limuzino jei bus silpnas ir dar tuo labiau ne quattro...
Masina tai super, ipac jei gero komplektacijos.
Patariu ieskoti 3.3TDI Quattro kuro sanaudos ne daugiau 9ltr uzmiestyje ir mieste iki 13max. Dede turi tai per nepilnus metus prisuko virs 50 000KM ir pakeite tik abratkes voztuvo kuris sudaro slegi kad purkstu gerai i cilindrus. na bet ir paemes uz 20k EUro
Bet jei imt tai tikrai ne 2.5. Kas tau is to limuzino jei bus silpnas ir dar tuo labiau ne quattro...
User
2010-02-14 23:01
mhm mat kaip na taip zinau, kad 3.3TDI geresnis, bet siaip kiek girdejau kas 2.5 turi quattro nesiskundzia, o islaikymas manau mazai ko skirsis, ar ne taip?
User
2010-02-14 23:42
132kw geras varyklis o kai dar quattro ir mechanas 6 begiu, tai ko dar noret
User
2010-02-14 23:51
2010-02-14
23:42 wrote:
132kw geras varyklis o kai dar quattro ir mechanas 6 begiu, tai ko dar noret
sakai 2.5tdi 132kw butu geras? girdejau 110kw patvaresnis? as uz automata geriau, manau mechanas tokiai nelabai
martysz
311 / 0
2010-02-14 23:56
3.3 aisqu būtu geriau Bet jej randi gero stovio 2.5 ciupk tik )
User
2010-02-15 00:01
martysz sakai ciupti 2.5 ir nesidairyti?
User
2010-02-15 00:03
110kw turi labai daug problemu, kuriu neturi 132kw varykliai. audziu automatai nelaiko, ypac dyzeliai, nzn kodel, bet kai automatas, tai problema bet didele masina, butinai turi buti automatas.
User
2010-02-15 00:08
ir as sakau, kad didekei masinai tik automatas blemba matai forser tu atvirksciai sakai, kad 132kw geresnis ir maziau bedu vat ir issirink kuri geresne db
User
2010-02-15 00:18
na jeigu gali sau leisti 3, 3 su dvien turbom, tai pirmyn, bet islaikymas jo nepigus jeigu pavyks paimti nepadrozta, tai vazinesi, o jei bus padroztas, prakeiksi viska. o del 2, 5 tdi tai tik 132, i ta 110 net neziureciau, turejau tokius 5 pardavimui ir a6 ir a4, nu bibis ne varyklis. o ir siaip kiek turejau 132kw, visi geri buvo. dabar a6 turiu su tokiu varykliu, pasaka, nei barska nei dumina o ir traukia kaip ispistas. tik 10 litriuku su mechanine deze mieste ima, bet paspaust megstu
User
2010-02-15 00:29
mmm na aciu tada tik 132kw ziuresiuforser o gal tu zinai ko a8 2.5 labiausiai bijo?turiu omeni varyklis ir pakaba, labai byra?
User
2010-02-15 00:38
automato bijo kai dyzelis, kazko silpni jie. bet gal pavyks tau del 2, 5 tai velenai ir siurbliai, bet dar negirdejau kad 132kw turetu sia beda, 110 visi turi. pakaba kaip pakaba, pareis vienas sarniras, pareis ir kitas. viska laiku pakeist ir nebus problemu.
User
2010-02-15 00:50
hmmmm...bet tai ko to automato bijo? na su sarnirais tai cia aisku visom taspats. bet islaikymas tai truputi brangokas, bet man regis ir a6 ir a4 toks pats?
User
2010-02-15 01:14
sarnirus atrestauruosi po 20-40 lt. visom jom tas pats. o del automato kaip paklius jau. kai kurie vazineja ir bedu neturi. nu is pakabos beveik toks pats, kadangi ar fwd ar quattro kazkiek skiriasi pakabos. o siaip islaikymas brangesnis, gi a8 aliuminine vis tiek perki masina, kainas detaliu mazdaug zinai
User
2010-02-15 01:23
nu jo kaina zinau detaliu ivairi ziurint kur perki, ka perki, o ypac priklauso kaip vazinesi jei drosi tai kisi ir kisi i ja pinigus... zinau, kad aliumine o kiek kuro vazinejant ir mieste ir uzmiesti vidutiniskai ima tavo nuomone forser?
User
2010-02-15 10:19
vis tiek 10 litriuku ims manau masina sunki ir dar automatas.
User
2010-02-15 10:27
pasatas v6 132kw kaune valgo 11-13ltr, sita dar sunkesne tai be 12 nera kalbu jokiu
User
2010-02-15 10:45
nebuk durnas tokiai masinai sunkiai masinai tokios kubaturos variklis, gailesies, imk galingesni varikli ir maziau valgys ir trauks gerai, nereiks smaugt variklio kaip 2.5
User
2010-02-15 12:14
Tai apie ka as jam ir kalbu, 2.5 silpnokas. Tebunie randa gera varianta, bet vistiek jis net geras nepratarnaus tau tiek kiek 3.3
Varyklis galingesnis, tai jam ir lengviau vilkti toki svori. O 2.5 jam sunku, turesi spausti visa laika ji, del to kuro sanaudos gali kartais virsyti net to pacio 3.3 o malonumas vaziot patikek manima ne toks kaip su 3.3Q bet tau rinktis..
Ir dar automatai su dyzeliniais varykliais bira del to kad dyzelio sukimo momentas didziulis prie labai zemu apsuku (cia lyginant su bezininiais jei ka). Taigi del tokios didelios galios zemose apsukose jie greiciau ir bira mano tokia nuomone..
Ieskok 3.3Q, gausi gera ir komfortiska masina, . Beto dar vienas dalykas. 3.3 varykli tikrai neuzdrosi taip greit kaip 2.5 o ir seip su A8 retai vazineje baxureliai kurie drozia masinas, nes aparatas rimtas ir brangus yra. Tai drozt neapsimoka, o ir nedroziant ten galios per akis
Varyklis galingesnis, tai jam ir lengviau vilkti toki svori. O 2.5 jam sunku, turesi spausti visa laika ji, del to kuro sanaudos gali kartais virsyti net to pacio 3.3 o malonumas vaziot patikek manima ne toks kaip su 3.3Q bet tau rinktis..
Ir dar automatai su dyzeliniais varykliais bira del to kad dyzelio sukimo momentas didziulis prie labai zemu apsuku (cia lyginant su bezininiais jei ka). Taigi del tokios didelios galios zemose apsukose jie greiciau ir bira mano tokia nuomone..
Ieskok 3.3Q, gausi gera ir komfortiska masina, . Beto dar vienas dalykas. 3.3 varykli tikrai neuzdrosi taip greit kaip 2.5 o ir seip su A8 retai vazineje baxureliai kurie drozia masinas, nes aparatas rimtas ir brangus yra. Tai drozt neapsimoka, o ir nedroziant ten galios per akis
User
2010-02-15 12:17
manau viskas remiasi i kaina, nes 3.3 kaineles ne toje kategorijoje
User
2010-02-15 12:19
jei nesi uzkietejas fanas audi, tai pasizvalgyk i bmw 730d kaina kiek didesne uz a8 2.5, bet gausi patvaresni varikli ir vaziuokle
User
2010-02-15 12:19
Na tada tegu zmogus geriausiai ziuri pagal savo kisene Reik isleist tiek kiek isgali uzsidirbt, tuo viskas ir pasakyta
User
2010-02-15 12:36
na tai kaina biski buna didesne negu 2.5 bet nesukis i remonta, dyzeli ir automata na ir toks silpnas na tikrai as asmeniskai neimciau.
User
2010-02-15 20:14
tas 3, 3 kainuoja nemazai. o 132kw 2, 5 neblogai traukia, tai tas 110kw bukas kaip batas. jeigu pinigai ne kliutis tai geriau tada nauja a8 imt, bet matau, kad taip cia nera. bira nebira, viskas bira. net bmw bira. o del to 730d, tai aisku geresnis variantas, bet kebulas jau nuvalkiotas ziauriai, nes pacukai priperka pigiausiu ir drozia. bet bmw grazesnis, mano buvusioji e38
User
2010-02-15 21:36
pakaba tikrai ne tokia kaip audi a4 ar a6, ji bus brangesne.
User
2010-02-15 23:44
nu jo ir db zinok kuria imti vieni sako, kad a8 su 2.5 suvalgo 9l kiti i 8telpa treti 12-13 kiti ir i tiek nesutelpa ir issirink ko klausyti... 3.3geras zinau, bet dvi turbinos kaip subires ka tada? bmw geras, bet galas varomas ziema aciu kaiptai atsoko noras su 730 ir740 benzinu vazinejau kaip nori vaziuok ir ratai gerio kaip svaide taip svaido ir kartais lb net, o kai dar tokia didele masina tai sunkoka susitvarkytibutukokia kregze tai gal ir smagu butu...todel ir noriu audi draugas turejo 4.2Q geras aparaciukas, bet as visad pirmenybe dyzeliui skiriu. tai 2.5 132kw verta pirkti ar ne?
User
2010-02-16 00:03
o gal yra zmoniu kurie turi ar turejo a8 2.5 ir gali savo nuomone isreiksi apie si modeliuka?
User
2010-02-16 00:33
2010-02-14
22:26 wrote:
Planuoju pirkti A8 2.5tdi ir reikalinga jūsų nuo apie ši modeli viskas pliusai-minusai, kuro sąnaudos remontas viskas, rašykit tik apie a8 ne apie kitas markes dėkui iš anksto.
tik nejuokauk su tuo 2.5.turejau, viena beda.pas visas a8 bedos su dezes salnykais ir reduktriai pastoviai leidzia tepala, dabar turiu a8L 4, 2 QUOTRO nepatikesi bet mieste normaliai vazinejat 12-14 benzo, traukia gerai.tokiai masinai tik galingas variklis, bet sakau su salnykais tai bus amzina beda
User
2010-02-16 01:06
blemba vyrai nepjaukit grybo nejuokauk kad 4, 2 tik tiek suvalgo turejau tokia, biski paspaudi ir ryja apie 20 litru siaubas, dabar turiu 2, 5 tdi 6 begiu, jau pusantru metu vazineju, ka reikejo ikist tai tik i baka pilt seip traukia tikrai gerai yra 110kw ir tikrai pilnai uztenka, kuro sanaudos mieste 9 litrai, trasoj 6 pavara apie 4-5 litrai, 4, 2 litro jau net nebeturi savo kainos, nuperki pigiau nei normale a4, tai seip apie ja net nera ka sneket, nebent naujaji modeli 4, 2 tdi quatro, ten neblogas dalykas. Jai pirksi 3, 3 tdi jis tau kainuos zymei brangiau, zinoma variklis galingesnis savaime ir patvaresnis, pats masinas tvarkau jau apie 20 metu, galiu pasakyt kad 2, 5 tdi siuo metu butu labai protingas sprendimas, ta galiu patart tau kaip patyres zmogus
User
2010-02-16 01:26
2010-02-16
01:06 wrote:
blemba vyrai nepjaukit grybo :D nejuokauk kad 4, 2 tik tiek suvalgo turejau tokia, biski paspaudi ir ryja apie 20 litru siaubas, dabar turiu 2, 5 tdi 6 begiu, jau pusantru metu vazineju, ka reikejo ikist tai tik i baka pilt :D seip traukia tikrai gerai yra 110kw ir tikrai pilnai uztenka, kuro sanaudos mieste 9 litrai, trasoj 6 pavara apie 4-5 litrai, 4, 2 litro jau net nebeturi savo kainos, nuperki pigiau nei normale a4, tai seip apie ja net nera ka sneket, nebent naujaji modeli 4, 2 tdi quatro, ten neblogas dalykas. Jai pirksi 3, 3 tdi jis tau kainuos zymei brangiau, zinoma variklis galingesnis savaime ir patvaresnis, pats masinas tvarkau jau apie 20 metu, galiu pasakyt kad 2, 5 tdi siuo metu butu labai protingas sprendimas, ta galiu patart tau kaip patyres zmogus :)
mano 4.2L 2001m, todel ir pirkau ja kad tiek benzo ryja, na jei tau kolega 2, 5 gerai trakia, tai tada as manau kad tu nelabai supranti kas yra traukimas, kai vaziuoji kokius 170, ir tave kazkasa prisiveja, truputi spustelni, pasiziuri i veidrodeli tai atrodo jog jis ant satbdziu dejo, po to zvilgt i spidometra o ten jau 240 - 250km/h, ir beto as taip pat remontuoju auto, visos a8 turi beda su salnykais
User
2010-02-16 02:48
tai arniui tu teigi jog 2.5tdi uztektu pilnai a8 su jos svoriu? pats kaip suprantu irgi a8 vairuoji?tavo mechanine 6begiu? o ka tu pasakytum i tai, kad musu kolegos teige jog 110kw prastas, o 132kw geras? perku masina nelakstimui gal kas pagalvos, kad as mulkis koks, bet noriu komforto, o ne skraidyti...nepykit jei ka izeidziu neturiu kitu omenyje tik save komentuoju...o del benzininiu a8 tikrai kainos kritusios..
User
2010-02-16 09:31
2010-02-15
21:36 wrote:
pakaba tikrai ne tokia kaip audi a4 ar a6, ji bus brangesne.
visa priekine idetiska apart amortizatoriu, kurie beje pagal komplektacija buna pneumatiniai ir kainuoja vnt apie 1000lt.
User
2010-02-16 09:35
2010-02-16
01:06 wrote:
blemba vyrai nepjaukit grybo :D nejuokauk kad 4, 2 tik tiek suvalgo turejau tokia, biski paspaudi ir ryja apie 20 litru siaubas, dabar turiu 2, 5 tdi 6 begiu, jau pusantru metu vazineju, ka reikejo ikist tai tik i baka pilt :D seip traukia tikrai gerai yra 110kw ir tikrai pilnai uztenka, kuro sanaudos mieste 9 litrai, trasoj 6 pavara apie 4-5 litrai, 4, 2 litro jau net nebeturi savo kainos, nuperki pigiau nei normale a4, tai seip apie ja net nera ka sneket, nebent naujaji modeli 4, 2 tdi quatro, ten neblogas dalykas. Jai pirksi 3, 3 tdi jis tau kainuos zymei brangiau, zinoma variklis galingesnis savaime ir patvaresnis, pats masinas tvarkau jau apie 20 metu, galiu pasakyt kad 2, 5 tdi siuo metu butu labai protingas sprendimas, ta galiu patart tau kaip patyres zmogus :)
taurageje vazinejant gal ir sugebi i 9 litrus tilpt, bet didmiesti be sansu...
protingas sprendimas buvo c4 su 5 cilindru 2.5 tdi varikliu, o sitas sudo gabalas v6 yra vienas prasciausiu pasirinkimu.
kas del a8 i silpnesnius variantus 2.5tdi, 2.8i dedamos buvo silpnesnes vairo koloneles, be autumatines pavaru dezes
protingas sprendimas buvo c4 su 5 cilindru 2.5 tdi varikliu, o sitas sudo gabalas v6 yra vienas prasciausiu pasirinkimu.
kas del a8 i silpnesnius variantus 2.5tdi, 2.8i dedamos buvo silpnesnes vairo koloneles, be autumatines pavaru dezes
User
2010-02-16 09:39
2010-02-15
23:44 wrote:
nu jo ir db zinok kuria imti vieni sako, kad a8 su 2.5 suvalgo 9l kiti i 8telpa treti 12-13 kiti ir i tiek nesutelpa ir issirink ko klausyti... 3.3geras zinau, bet dvi turbinos kaip subires ka tada? bmw geras, bet galas varomas ziema aciu kaiptai atsoko noras su 730 ir740 benzinu vazinejau kaip nori vaziuok ir ratai gerio kaip svaide taip svaido ir kartais lb net, o kai dar tokia didele masina tai sunkoka susitvarkytibutukokia kregze tai gal ir smagu butu...todel ir noriu audi draugas turejo 4.2Q geras aparaciukas, bet as visad pirmenybe dyzeliui skiriu. tai 2.5 132kw verta pirkti ar ne?
na beda jei padangos prastos, turejau galu varoma 5 metus, jei su geromis padangomis ir vaziuojant su protu(nelendant ten kur ir pats nesitiki pravaziuoti) nemaciau didesniu bedu, per visa laika buvau sedes 3 kart.
O siam atvejiui pasiuliau, nes ieskai dideles dizelines masinos, o siame aspekte 730d ir variklio ir vaziuokles patvarumu lenkia audi
O siam atvejiui pasiuliau, nes ieskai dideles dizelines masinos, o siame aspekte 730d ir variklio ir vaziuokles patvarumu lenkia audi
User
2010-02-16 11:12
110kW tai jau visi zino, kad blogiausias AUDI variklis. Patarciau tau ziureti kokiu modeliu maziausiai prekyboje nes logiskai mastamt, tai zmone parduoda sudinas masinas, o perka geras ir del to tu geru lb mazai uz gera mesina reikia sumoketi tukstanciu ar net keliais daugiau, nei uz tokio pat modelio, bet blogesne
User
2010-02-16 12:12
siuo metu klaipedoj vazineju, na zinoma as nesiginciju del 4, 2 traukos, ir be to jai kalbant apie svori, galit pastebeti jog a8 nors ir didele bet nepasizymi ypatingu svoriu, vien del to kad ji visa aliumine, ce yra sioks toks minusas, stipriau imusus masina netvarkoma nes aliuma virinti labai sunku, perkaitinus jis susikrepia praranda atsparuma ir t.t be to su salnynkais problemu yra visom masinom, na bet kaip sakoma jai masina prisiziuresi ir neapleisi jos, gali isvengt dideliu sunkumu piniginei. Ir be to gal isaukit pagaliau is to amziaus kad tik lakstyt gerai eitu ir panasei, masina reikalinga kad su ja vaziuot ir ji tarnautu, jai norit sportinio vazevimo tai 4, 2 tam netinka per didele karve kaip as kad sakau, tam reiktu cardoba 3, 6 turbo, subaru wrx, mitsubishi evolution ir pan, juk dabar krize visi ziuri kaip pigiau vazinet
User
2010-02-16 12:21
turiu pazystama kaip tik klaipedoje su a6 110kw mechanika 10-12ltr, o tavo 9ltr net i vidutines nelabai panasu
User
2010-02-16 12:23
beje beda gal ir yra su salnikais, bet esme tame, jog i galingesnius variklius buvo dedamos ir tvirtesnes dezes, bei koloneles
User
2010-02-16 12:27
kai vazinejau su 740, tai automatas buvo tesiog pasaka net negalejau pagalvot apie mechanine, bet kai turejau 530d automata ir 530d mechanine, tai as visom uz mechanine. vaziavimas, ekonomiskumas, trauka, viskas skiriasi. na o a8 turi buti su automatu, tik va quattro automatas nelabai geras dalykas, ypac kai ziema buksuoji. labai jam kenkia
User
2010-02-16 12:37
na pagal mane jaj imt a 8 tj tik 4.2..nes 2.5 tdi tj tokiai masinaj bus ryskiai silpnsa variklis..manau 10 litruku salerkos tikraj ims...tj jaj 10 salerkos tj gal geriau tegu ima 16 duju o 3.7 tj aplamaj nesamone, nes smaugian geria daugiau nej 4.2 o trauka zymiai prastesne
User
2010-02-17 02:12
jo aciu uz patarimus, bet matau, kad cia ir vel vaiku darzelis darosi... juk klausiau butent apie ta masina audi a8 ir tipo 10litru cia daug??? man benzinines ir ypac su dujomis nepatinka. tad jei prasau informacijos apie a8 2.5tdi tai noreciau butent apie ja ir gauti ir ypac is tu kurie jas turejo ar turi. taip kad nekiskit mna tu benzininiu...sorry bet tikrai sunervinot.
User
2010-02-17 09:36
tj maziau nervuokis oki..nori zinot apie 110 kw varikly ? jis yra sudas...traukos atzvilgiu tarkim a 4 dar nesa bet tik ne a 8...traukos stoka ziauri bus, beto 110 kw varikliai nelajko...veleneliai grejt nuejna ir siaip lb brangus aptarnavimas.o dar jaj bus automatas tj aplamaj sudas...mieste pasimalus gers ir kokia 12 salerkos be vargo manau...tj jaj tu manau kad cia geras variantas tj pirk...man tj atrodo ziauru pirkt tokia masina...daug geria, netraukia nichuja, brangus remontas ir t.t.....sekmes
User
2010-02-17 16:16
remanotuoti masinas reikia jai jas smaugi, sakot netraukia, na nzn mano maksimaliai isibegeja iki 270km/h man uztenka, trauka irgi gera, zinoma jai vazinji su nusmaugta jos ir nera, zmogus klausia apie dyzeli o ne dujas, zinoma savaimia aisku kaip scooter79 sako kuo variklis galingesnis kubaturos atzvilgiu tuo jis tvirtesnis ir atsparesnis, na nezinau, su saviske dideliu bedu tikrai neturejau, o kad ir koke a8 butu jos detales nepigios, be to i 4, 2 duju nedeciau gyvenime jai pirkciau del traukos, as patarciau tau pasiziuret tuos du variantus 110kw ir 132kw, ziurek i kaina ar baisei skiriasi, kuro sanaudos ten nieko nesiskiria beveik, o jau nori automato ar mechano tai ce jau grynai tavo reikalas, zinoma mechanine deze ilgiau laikys nei automatas
User
2010-02-17 16:29
na nzn...jaj taviske a 8 su 110 kw ejna 270 tj linksma tada tau..as su tokia vazeves...automatas dar...tj ejo neka geriau negu mano c 4 :P
User
2010-02-17 17:49
2010-02-17
16:16 wrote:
remanotuoti masinas reikia jai jas smaugi, sakot netraukia, na nzn mano maksimaliai isibegeja iki 270km/h man uztenka, trauka irgi gera, zinoma jai vazinji su nusmaugta jos ir nera, zmogus klausia apie dyzeli o ne dujas, zinoma savaimia aisku kaip scooter79 sako kuo variklis galingesnis kubaturos atzvilgiu tuo jis tvirtesnis ir atsparesnis, na nezinau, su saviske dideliu bedu tikrai neturejau, o kad ir koke a8 butu jos detales nepigios, be to i 4, 2 duju nedeciau gyvenime jai pirkciau del traukos, as patarciau tau pasiziuret tuos du variantus 110kw ir 132kw, ziurek i kaina ar baisei skiriasi, kuro sanaudos ten nieko nesiskiria beveik, o jau nori automato ar mechano tai ce jau grynai tavo reikalas, zinoma mechanine deze ilgiau laikys nei automatas
nekreipsiu i fantastiskus 270km\h...
as snekejau apie vairo kolonele ir deze, ne apie varikli, nors variklis siuo atvejiu auksas su v6 tdi palyginus, o del duju tai dauguma zmoniu is seno nusistatyma turi, jog netraukia ar dar kazka... gerai sumontuota\sureguliuota iranga dirba puikiai, ir tu kazkokio del to diskonforto nepajusi.
Autoriui>jei nori ramiai vazineti, ir negalvoti apie variklio gedimus ar sanaudas nuo 12ltr patarciau pasizvalgyti alternatyvu kazkokiu sitom audi a8 2.5 tdi
as snekejau apie vairo kolonele ir deze, ne apie varikli, nors variklis siuo atvejiu auksas su v6 tdi palyginus, o del duju tai dauguma zmoniu is seno nusistatyma turi, jog netraukia ar dar kazka... gerai sumontuota\sureguliuota iranga dirba puikiai, ir tu kazkokio del to diskonforto nepajusi.
Autoriui>jei nori ramiai vazineti, ir negalvoti apie variklio gedimus ar sanaudas nuo 12ltr patarciau pasizvalgyti alternatyvu kazkokiu sitom audi a8 2.5 tdi
User
2010-02-17 18:28
cia patarimas kad bel nervintis nepradetum, jaj neesi jau toks uzkietejes audi fanas tj pasiimk 730 masina siektiek brangesne manau bet bent jau variklis tikraj geresnis ir kuro sanaudos mazesnes
User
2010-02-17 19:36
2010-02-15
21:36 wrote:
pakaba tikrai ne tokia kaip audi a4 ar a6, ji bus brangesne.
2010-02-16
09:31 wrote:
visa priekine idetiska apart amortizatoriu, kurie beje pagal komplektacija buna pneumatiniai ir kainuoja vnt apie 1000lt.
pats auto dalis parduodu ir tikrai pakaba skyriasi vien virsutinis sarnyras a4 febinis kainuoja 100 litu o a8 220Lt
User
2010-02-17 21:25
cia a 4 tj sneki iki 2001 m ? ar tos naujesnes ?
User
2010-02-17 21:28
2010-02-17
21:25 wrote:
cia a 4 tj sneki iki 2001 m ? ar tos naujesnes ?
iki 2001, nors komplektai berods vienodi eina svirciu
User
2010-02-17 21:32
tj kas zeja kiek ta a 8 110 kw isspaust gali ? nes 270 tj man atrodo bisky kosminiai skajciai...
Your message |
|