kaip manot jus 318is ar 320i (e36)

Created by User 2013-07-14
2013-07-14 18:21
:)
364 / 0
2013-07-14 20:15
tik tai 318is aisku jaigu motoras gyvas, tai is e36 kupe pas geriausias variantas bent jau man
2013-07-14 20:37
325 arba 328
364 / 0
2013-07-14 20:44
2013-07-14 20:37 wrote: 325 arba 328
zmogus klausia 318 ar 320 , o ne 325 ar 328
2013-07-14 22:49
2013-07-14 20:15 Eimoauto wrote: tik tai 318is aisku jaigu motoras gyvas, tai is e36 kupe pas geriausias variantas bent jau man
barskalai tie 318is, 320 geriau eina nei 318is ir nera toks lepus kaip 318is ir garsas ne kaip 318is skarbonkes ir kuro sanaudos vienodos :) neveltui ju nebegamina
2013-07-29 09:11
turejau as 2.0 tai mires motoras buvo dbr isa turiu tai kitas reikalas..kiek girdejau is pazystamu sunku 2.0plyta pajimt nenugainiota..nebet is vokieciu.
419 / 0
2013-07-29 10:13
pilna tu 2.0 plytu po 300 lt niekam nereikalingi jie visi 2.5perka arba 2.8, kai kas ir 4.0 4.4 v8 o 2.0 traukia laukan jei uzlinks kita rasti nesunku draugai vien kiek ju turi guli garaze :)
2013-07-29 10:59
begales tokiu temu, jai abu varikliai gyvi tai traukimas galima sakyti toks pats, gamintojas teigia jog 320 keliom sekundes dalim gfreitesnis, bet to realiai nepajusi, 320 garsas tikrai grazesnis , bet kuro sanaudos apie pora litru didesnes nei 1.8is, 318is eksplotavimo kastai mazesni visgi 4cil.
2013-07-29 15:48
na nori pasimaivyt ar nori vazinet normaliai.. normaliai vazinet 318is pats geriausias variantas.. pasimaivyt.. tai 6cil.. tai leidzia.. bet sanaudos kuro didsnes ir t.t. is geriausia.
2013-07-29 16:41
kaip ir sake , 1.8is tikrai lepus , neduok dieve prisireiks motoro , galesi vazinet po lietuvele ir ieskot dar gyvo , 2.0 plytu kaip prisikta po 2-3 simtukus , aisku 320 kazkiek daugiau ima kuro , bet ir trauka kita , juk 6 cilindrai , iki 100 isas dar dar kabina , bet po to pasirodo kad tik 1.8 , 2.0 rimciau traukia , ,, isas kaina prilaikyt bando . bet pacanai greit papjauna juos kaip viska kas prieinama uz prieinama kaina pacanam
2013-07-29 16:42
2013-07-29 15:48 wrote: na nori pasimaivyt ar nori vazinet normaliai.. normaliai vazinet 318is pats geriausias variantas.. pasimaivyt.. tai 6cil.. tai leidzia.. bet sanaudos kuro didsnes ir t.t. is geriausia.
zinau dieda , kuris jau gal 8metus su 320 vazinjasi , kregzdike ledine , nepaisant rusvos spalvos , tad jokiu cia maivymosi nematau , tj kas vazineja daugiau nei 4 cilindrais , tie pagal tave pamaivos , todel kad tau taip mama sake ????
2013-08-01 19:20
imk 320i dar geriau 325i. 6cil variklis dinamiskesnis, garsas jau neskarbonkes.
2013-10-03 21:15
Ei, aš irgi noriu kregždės, bet man svarbiausia, kad būtų ekonomiška, tai manau reikia imti 316 su dujom? Ar 1.7l dyzelį?

Ir kiek maždaug ekonomika sumažėja nuo tiesioginės iki paprastų dujų sistemos? Verta ieškot tiesioginės?
2013-10-03 21:22
2013-10-03 21:15 wrote: Ei, aš irgi noriu kregždės, bet man svarbiausia, kad būtų ekonomiška, tai manau reikia imti 316 su dujom? Ar 1.7l dyzelį?

Ir kiek maždaug ekonomika sumažėja nuo tiesioginės iki paprastų dujų sistemos? Verta ieškot tiesioginės?
ką tu vaikas svaigsti čia?
2013-10-03 21:25
2013-10-03 21:15 wrote: Ei, aš irgi noriu kregždės, bet man svarbiausia, kad būtų ekonomiška, tai manau reikia imti 316 su dujom? Ar 1.7l dyzelį?

Ir kiek maždaug ekonomika sumažėja nuo tiesioginės iki paprastų dujų sistemos? Verta ieškot tiesioginės?
2013-10-03 21:22 wrote: ką tu vaikas svaigsti čia?
zuvies grybe, nesikabinek prie zmoniu
2013-10-03 21:42
2013-10-03 21:15 wrote: Ei, aš irgi noriu kregždės, bet man svarbiausia, kad būtų ekonomiška, tai manau reikia imti 316 su dujom? Ar 1.7l dyzelį?

Ir kiek maždaug ekonomika sumažėja nuo tiesioginės iki paprastų dujų sistemos? Verta ieškot tiesioginės?
2013-10-03 21:22 wrote: ką tu vaikas svaigsti čia?
2013-10-03 21:25 wrote: zuvies grybe, nesikabinek prie zmoniu:thumbdown:
Dar vienas vaikigalis
2013-10-03 21:59
Ka as zinau as turiu 2.0 dujos paprastos, ant tiesiuju 10.8 l/100km, seip po kaima trumpais atstumais "ant saltuju" pasrebia 12, na 12 pasiima jei pasmaugiu va tokia ir ekonomija. jus ka STEBUKLU NORIT?? :)nori pigiai vazineti tam yra dviratis. lasiniu su bulka ikirtai ir mini. jei neturi kur pinigu deti pirk dyzeli. taukinekis piliodamas kura is bambaliu, man tai asmeniskai, tratalas ir tas 1.7, 2.5 tds ir gi, ant laisvu panele skraba kaip pas golfa, ka cia istaupysi gaudamas po 3, 6? perki po 3, 6 ir sakai "oooo cia pigia pilu pigiai vaziuoju" - nifiga, mitas ir daugumos lietuviu sapaliones. purkstukai hujukai, pakaitinimo zvakes, nidaj bogu kuro siurbliui menesines, paskiau varineja tautiteciai po servisus diagnostikas daro, is ju pinigus lupa o naudos is remonto nera. pas mane benzas veikia, motoras gyvas, ner kam ten sugest. reduktoriui rem komplekta kas 10 tukst. km pakeiciu viso labo 60lt ir varau toliau. cha atsiras tokiu kurie sakys saudo ant duju lievu lievaras ta paprasta iranga, tai ir atsakysiu. pas LOPUS saudo nemokat eksploatuot ir saudo ir saudys. pas mane jokiu saudymu nera. ir apskritai nori pigiai masina islaikyt perki benza dedi dujas ir varai.
2013-10-03 22:07
ubagams ir studentams pigiausias transportas



o kaip prisiperka visokių BavarijosMėšlaWežių, tai pilasi kurą po 5 ar 10 Lt degalinėse ir vaidina achujenus pacanus
2013-10-03 22:17
taikliai pastebejot, aš dar vaikas, pirma mašina :D Na juk nesakykit, kad su 316 važinėt butų neekonomiškiausia iš galu varomų mašinų už tokius pinigus? :) Tai ir kaip manot ar verta pirkti su tiesioginėm, kad būtų dar ekonomiškiau? Nes tada skelbimų ratas labai sumažėja ir net nežinau ką rinktis :/
2013-10-03 23:23
Nori ekonomiskos neimk bmw, o siaip 318is zjbs, jeigu ka kapitalini motorui ir toliau i kelia, is buvo spec variantas tu metu, ir laiko motorai gerai, aukstasukis motoras, balansuotas gerai, visada imciau 318is, netgu vietoi 325
2013-10-03 23:44
2013-07-29 10:13 vandal wrote: pilna tu 2.0 plytu po 300 lt niekam nereikalingi jie visi 2.5perka arba 2.8, kai kas ir 4.0 4.4 v8 o 2.0 traukia laukan jei uzlinks kita rasti nesunku:beer: draugai vien kiek ju turi guli garaze :)
Davai man suveik pora varikliu 2.0 geru po 300 lt is kart pajamu.
2013-10-03 23:56
2013-10-03 21:59 wrote: Ka as zinau as turiu 2.0 dujos paprastos, ant tiesiuju 10.8 l/100km, seip po kaima trumpais atstumais "ant saltuju" pasrebia 12, na 12 pasiima jei pasmaugiu va tokia ir ekonomija. jus ka STEBUKLU NORIT?? :)nori pigiai vazineti tam yra dviratis. lasiniu su bulka ikirtai ir mini. jei neturi kur pinigu deti pirk dyzeli. taukinekis piliodamas kura is bambaliu, man tai asmeniskai, tratalas ir tas 1.7, 2.5 tds ir gi, ant laisvu panele skraba kaip pas golfa, ka cia istaupysi gaudamas po 3, 6? perki po 3, 6 ir sakai "oooo cia pigia pilu pigiai vaziuoju" - nifiga, mitas ir daugumos lietuviu sapaliones. purkstukai hujukai, pakaitinimo zvakes, nidaj bogu kuro siurbliui menesines, paskiau varineja tautiteciai po servisus diagnostikas daro, is ju pinigus lupa o naudos is remonto nera. pas mane benzas veikia, motoras gyvas, ner kam ten sugest. reduktoriui rem komplekta kas 10 tukst. km pakeiciu viso labo 60lt ir varau toliau. cha atsiras tokiu kurie sakys saudo ant duju lievu lievaras ta paprasta iranga, tai ir atsakysiu. pas LOPUS saudo nemokat eksploatuot ir saudo ir saudys. pas mane jokiu saudymu nera. ir apskritai nori pigiai masina islaikyt perki benza dedi dujas ir varai.
Na nezinau kas pas jus ten per srebimai yra. Turiu kupa 2.0 ir sedana su 1, 8 varikliu tai du skirtingi varijantai ir trauka skiriasi ir kuro sanaudos skiriasi. Ir vazineju ant benzo be jokiu dujoku. Ir galiu pasakyti kad su 2.0 varikliu gaunasi pigiau vazineti negu su 1.8.

2013-10-04 00:16
2013-10-03 21:59 wrote: Ka as zinau as turiu 2.0 dujos paprastos, ant tiesiuju 10.8 l/100km, seip po kaima trumpais atstumais "ant saltuju" pasrebia 12, na 12 pasiima jei pasmaugiu va tokia ir ekonomija. jus ka STEBUKLU NORIT?? :)nori pigiai vazineti tam yra dviratis. lasiniu su bulka ikirtai ir mini. jei neturi kur pinigu deti pirk dyzeli. taukinekis piliodamas kura is bambaliu, man tai asmeniskai, tratalas ir tas 1.7, 2.5 tds ir gi, ant laisvu panele skraba kaip pas golfa, ka cia istaupysi gaudamas po 3, 6? perki po 3, 6 ir sakai "oooo cia pigia pilu pigiai vaziuoju" - nifiga, mitas ir daugumos lietuviu sapaliones. purkstukai hujukai, pakaitinimo zvakes, nidaj bogu kuro siurbliui menesines, paskiau varineja tautiteciai po servisus diagnostikas daro, is ju pinigus lupa o naudos is remonto nera. pas mane benzas veikia, motoras gyvas, ner kam ten sugest. reduktoriui rem komplekta kas 10 tukst. km pakeiciu viso labo 60lt ir varau toliau. cha atsiras tokiu kurie sakys saudo ant duju lievu lievaras ta paprasta iranga, tai ir atsakysiu. pas LOPUS saudo nemokat eksploatuot ir saudo ir saudys. pas mane jokiu saudymu nera. ir apskritai nori pigiai masina islaikyt perki benza dedi dujas ir varai.
2013-10-03 23:56 wrote: Na nezinau kas pas jus ten per srebimai yra. Turiu kupa 2.0 ir sedana su 1, 8 varikliu tai du skirtingi varijantai ir trauka skiriasi ir kuro sanaudos skiriasi. Ir vazineju ant benzo be jokiu dujoku. Ir galiu pasakyti kad su 2.0 varikliu gaunasi pigiau vazineti negu su 1.8.

O tu isitikines, kad tam 1.8 zmogiskai nustatytas degimas? Kad lamda zondas apskritai veikia, o ne stovi neveikiantis ir variklis yra pareguliuotas? Kad nera kuro pertekliaus esant saltai? Ar 2.0 pridusinta. Gyvenime nepatykeciau, kad masina su didesnio litrazo varikliu, papildomais 2 cilindrais, didesniu kebulo svoriu (vien del variklio) rija maziau nei masina su mazesniu litrazu. (nekalbu apie ten kokius 1.2L). Na nebent ten dezes skirtingos stovi..
2013-10-04 00:48
2013-10-03 23:23 wrote: Nori ekonomiskos neimk bmw, o siaip 318is zjbs, jeigu ka kapitalini motorui ir toliau i kelia, is buvo spec variantas tu metu, ir laiko motorai gerai, aukstasukis motoras, balansuotas gerai, visada imciau 318is, netgu vietoi 325
idomiai.. 6 cilindrai eilej bus visada geriau balansuoti nei 4. ir kuo jis aukstasukis? jo max galia yra prie 6000 apsuku, o 2.5l variklio prie 5900..
2013-10-04 12:20
2013-10-03 23:23 wrote: Nori ekonomiskos neimk bmw, o siaip 318is zjbs, jeigu ka kapitalini motorui ir toliau i kelia, is buvo spec variantas tu metu, ir laiko motorai gerai, aukstasukis motoras, balansuotas gerai, visada imciau 318is, netgu vietoi 325
2013-10-04 00:48 wrote: idomiai.. 6 cilindrai eilej bus visada geriau balansuoti nei 4. ir kuo jis aukstasukis? jo max galia yra prie 6000 apsuku, o 2.5l variklio prie 5900..
jis gal norejo pasakyti kad ta pysa reike grezti iki redlaino kad jis gerai vaziuotu.
2013-10-06 22:04
2013-10-03 23:23 wrote: Nori ekonomiskos neimk bmw, o siaip 318is zjbs, jeigu ka kapitalini motorui ir toliau i kelia, is buvo spec variantas tu metu, ir laiko motorai gerai, aukstasukis motoras, balansuotas gerai, visada imciau 318is, netgu vietoi 325
2013-10-04 00:48 wrote: idomiai.. 6 cilindrai eilej bus visada geriau balansuoti nei 4. ir kuo jis aukstasukis? jo max galia yra prie 6000 apsuku, o 2.5l variklio prie 5900..
2013-10-04 12:20 wrote: jis gal norejo pasakyti kad ta pysa reike grezti iki redlaino kad jis gerai vaziuotu.
Panasiai, jis kaip Honda, greziamas motoras toks :D Bet ir prieziura iso bus lengvesne negu 2.5 ir sanaudos geresnes. O balansavimas as apie svori kalbu, teko vaziuot su isu bet automatu tai per posukius maloniai eina. Nemazai gi ir vokieciause nurburge su tais m42 dar draskosi ant visokiu e30 ir e36, reiskai laiko uztikrintas motoras kaip ir 2.5 plyta. retai kur kas su 2.0 laksto
2013-10-15 13:33
320 110kw

Your message