User
2012-11-11 18:46
Ką patartumėt rinktis GOLF IV, Ford Focus ar BMW 525 e39? Visi variantai dyzeliniai. Beje noriu mažai ryjančio, pigaus eksploatavimo automobilio. Aišku gerai būtų, kad minkštai važiuotųsi. O gal ką kitą pasiūlytumėt?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:48
Aš už VW Golf IV...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 20:40
Ekonomiskesnis bei pigus eksplotavimas bus Golf. Pigios detales, pigiai vaziuosi isvaizda nebloga. Bmw Daugiau rys konfortiskesnis butu bet brangesnis, bei isvaizda bent jau man siektiek geresne. Brangesnis islaikymas. Zodziu as uz Golf.
User
2012-11-11 20:42
koke sekanti tema bus?
User
2012-11-11 21:08
imk bmw ris 1-2ltr daugiau bet kur kas patogiau vaziuot.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 21:27
Taip sakant geriausias variantas būtų E39, bet ten nebus nei pigios eksploatacijos nei ekonomiškumo, tik išvaizda ir komfortas, bet irgi neįspūdingas...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 21:37
2012-11-11
21:27 zarachas wrote:
Taip sakant geriausias variantas būtų E39, bet ten nebus nei pigios eksploatacijos nei ekonomiškumo, tik išvaizda ir komfortas, bet irgi neįspūdingas... :smartass:
eksplotacija nera is brangiuju ekonomiskumas tai cia kaip kas supranta pili kontrabanda ir nesuki galvos. komforto tikrai turi dar daugeliui auto toli.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 21:49
2012-11-11
21:27 zarachas wrote:
Taip sakant geriausias variantas būtų E39, bet ten nebus nei pigios eksploatacijos nei ekonomiškumo, tik išvaizda ir komfortas, bet irgi neįspūdingas... :smartass:
2012-11-11
21:37 wrote:
eksplotacija nera is brangiuju ekonomiskumas tai cia kaip kas supranta pili kontrabanda ir nesuki galvos. komforto tikrai turi dar daugeliui auto toli.
Kaip tik viena iš brangiausių + RWD, tai susidaro. Tai bet nuo 100 km prarandi apie 2 l, o čia jau ekonomija. Tai jei lyginsi su Ford Focus, VW Golf IV, Opel Vectra ir pan., tai jo, bet atsimink, kad yra ir Peugeot 607, E38, Audi A8 ir kt.
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 16:23
Ford Focus yra labai ekonomiskas trasoje 4.3 ant 100km mieste 6- 6.5l 100km ir komforto yra eksplotacija nebrangi!
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 16:44
2012-11-12
16:23 wrote:
Ford Focus yra labai ekonomiskas trasoje 4.3 ant 100km mieste 6- 6.5l 100km ir komforto yra eksplotacija nebrangi!
Nepasakyčiau, kad labai, tiesiog ekonomiškas lyginant su kitais 1, 9 l variklį turinčiais automobiliais, kurie irgi panašiai ekonomiški. Žinoma 4, 3 l/100 km pagal katalogą nebent, o realiai be 5 l/100 km neišsiversi...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 17:02
4.5l\100km isiversciau trasoj vakar variau i vilniu nuo svencioniu ten 98km tai isiverciau trauka labai gera
User
2012-11-12 18:15
2012-11-12
17:02 wrote:
4.5l\100km isiversciau trasoj vakar variau i vilniu nuo svencioniu ten 98km tai isiverciau:smoke: trauka labai gera
Čia universalas ar hečbekas? Nes mane jei focus'ą imt domintų universalas. O ten kiek girdėjau važiuoklė panaši kaip ir golf, kainos panašios. Bet va tos rūdys tai limpa..
User
2012-11-12 18:19
Pas mane sedanas rudys megsta bet pas mane kol kas nieko tokio nera
User
2012-11-12 18:19
Sedanas labai retas
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 18:21
2012-11-12
17:02 wrote:
4.5l\100km isiversciau trasoj vakar variau i vilniu nuo svencioniu ten 98km tai isiverciau:smoke: trauka labai gera
Net norėčiau pažiūrėti, nes jeigu kas paprašytų pavežti, tai jau imtų ir 6 l/100 km, daugiau neturėtų, nes fokusai pakankamai ekonomiški...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 18:24
Tu cia apie mane?
User
2012-11-12 18:28
zarachas nenori netikek
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 19:01
2012-11-12
18:28 wrote:
zarachas nenori netikek :lol:
Taigi visų lietuvių brangiausi, kol tenka parduoti. Visų mažiausiai ryja kuro net už katalogus, kol tenka prašyti pavežti. Visų neturi defektų kol neatvažiuoja pirkėjas. Ir t.t.
It's not a hobby - it's way of life!
nexusss
265 / 0
2012-11-12 19:39
As uz Golf IV iki 81kw, 66kw arba 81kw pigiausiai eksplotacija ir ekonomiskiasi variliai, turejau 81kw seat toledo II, WV viskas, 600km autostrada su 25ltr ir jau trecia turiu 66kw, mieste iki 6ltr. Norit tikekit norit ne, bet tikrai pigiausia eksplotacija ir ekonomiskiausias variantas.
User
2012-11-12 21:40
Na dėkui chėbryt už info, žiūrėsiu turgui ar skelbimuose ką padoresnio rasiu, bet pirmenybė bus golfam ir fordams
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 21:46
2012-11-12
21:40 wrote:
Na dėkui chėbryt už info, žiūrėsiu turgui ar skelbimuose ką padoresnio rasiu, bet pirmenybė bus golfam ir fordams :)
Kaip BMW forumo nario parašas: "Geriau stumdysiu E30, nei vairuosiu Ford"...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 21:47
fokus totalus netiki?pasiklausinek meistru, golf is situ variantu
User
2012-11-12 21:47
2012-11-12
21:40 wrote:
Na dėkui chėbryt už info, žiūrėsiu turgui ar skelbimuose ką padoresnio rasiu, bet pirmenybė bus golfam ir fordams :)
2012-11-12
21:46 zarachas wrote:
Kaip BMW forumo nario parašas: "Geriau stumdysiu E30, nei vairuosiu Ford"... :lol:
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 21:49
2012-11-12
21:47 wrote:
fokus totalus :thumbdown: netiki?pasiklausinek meistru, golf is situ variantu :smoke:
Skonio reikalas gi čia...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 21:50
2012-11-12
21:47 wrote:
fokus totalus :thumbdown: netiki?pasiklausinek meistru, golf is situ variantu :smoke:
2012-11-12
21:49 zarachas wrote:
Skonio reikalas gi čia... :thumbup:
tas tai taip, kalbu apie rudis ir remonta, kad ford nieko gero
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 21:51
2012-11-12
21:47 wrote:
fokus totalus :thumbdown: netiki?pasiklausinek meistru, golf is situ variantu :smoke:
2012-11-12
21:49 zarachas wrote:
Skonio reikalas gi čia... :thumbup:
2012-11-12
21:50 wrote:
tas tai taip, kalbu apie rudis ir remonta, kad ford nieko gero :beer:
Naujesni nelabai rūdija, tik tie ešeriai ir fiestos...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-12 21:51
2012-11-12
21:49 zarachas wrote:
Skonio reikalas gi čia... :thumbup:
2012-11-12
21:50 wrote:
tas tai taip, kalbu apie rudis ir remonta, kad ford nieko gero :beer:
2012-11-12
21:51 zarachas wrote:
Naujesni nelabai rūdija, tik tie ešeriai ir fiestos... :lol:
nu nu , mazai dar tu ju mates ipac lt po pirmos ziemos
User
2012-11-12 21:54
2012-11-12
21:50 wrote:
tas tai taip, kalbu apie rudis ir remonta, kad ford nieko gero :beer:
2012-11-12
21:51 zarachas wrote:
Naujesni nelabai rūdija, tik tie ešeriai ir fiestos... :lol:
2012-11-12
21:51 wrote:
nu nu , mazai dar tu ju mates ipac lt po pirmos ziemos :lol::lol::lol:
Na žiūrėjau 2000 ar 2001 metų fokusą seniau truputėlį, tai visas lyg normalus būtų, bet va galinis dangtis jau gerokai parūdyjęs, nors buvo ką tik nuo tralo ir iš Vokietijos..
zarachas
4021 / 0
2012-11-12 21:54
2012-11-12
21:50 wrote:
tas tai taip, kalbu apie rudis ir remonta, kad ford nieko gero :beer:
2012-11-12
21:51 zarachas wrote:
Naujesni nelabai rūdija, tik tie ešeriai ir fiestos... :lol:
2012-11-12
21:51 wrote:
nu nu , mazai dar tu ju mates ipac lt po pirmos ziemos :lol::lol::lol:
Netolimas kaimynas ešerį turi, bet jis Kaune dažniau būna, tai dar px dėl tų rūdžių, bet pas jį 1995 m. Tada panos puseserės tėvai fokusą vairuoja, lyg 2000 m. pradžios, tai irgi nelinkęs...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-16 21:10
2012-11-12
21:51 zarachas wrote:
Naujesni nelabai rūdija, tik tie ešeriai ir fiestos... :lol:
2012-11-12
21:51 wrote:
nu nu , mazai dar tu ju mates ipac lt po pirmos ziemos :lol::lol::lol:
2012-11-12
21:54 zarachas wrote:
Netolimas kaimynas ešerį turi, bet jis Kaune dažniau būna, tai dar px dėl tų rūdžių, bet pas jį 1995 m. Tada panos puseserės tėvai fokusą vairuoja, lyg 2000 m. pradžios, tai irgi nelinkęs... :thumbup:
nieko tie fordai nerudija per dauk neklausyk cia tu snargliapuciu , pas juos tik vienas hujovas dalykas yra tai tdci variklis ir plaukiojantis smakratis nes su jeis gerais nupirkt dabar yra sunku.
User
2012-11-16 21:26
2012-11-12
21:51 wrote:
nu nu , mazai dar tu ju mates ipac lt po pirmos ziemos :lol::lol::lol:
2012-11-12
21:54 zarachas wrote:
Netolimas kaimynas ešerį turi, bet jis Kaune dažniau būna, tai dar px dėl tų rūdžių, bet pas jį 1995 m. Tada panos puseserės tėvai fokusą vairuoja, lyg 2000 m. pradžios, tai irgi nelinkęs... :thumbup:
2012-11-16
21:10 wrote:
nieko tie fordai nerudija per dauk neklausyk cia tu snargliapuciu , pas juos tik vienas hujovas dalykas yra tai tdci variklis ir plaukiojantis smakratis nes su jeis gerais nupirkt dabar yra sunku.
Tai jei tas variklis 66kw tai geras kiek žinau. O toks smakratis visose fokusuose yra?
giedzka
1757 / 0
2012-11-16 21:29
2012-11-12
21:54 zarachas wrote:
Netolimas kaimynas ešerį turi, bet jis Kaune dažniau būna, tai dar px dėl tų rūdžių, bet pas jį 1995 m. Tada panos puseserės tėvai fokusą vairuoja, lyg 2000 m. pradžios, tai irgi nelinkęs... :thumbup:
2012-11-16
21:10 wrote:
nieko tie fordai nerudija per dauk neklausyk cia tu snargliapuciu , pas juos tik vienas hujovas dalykas yra tai tdci variklis ir plaukiojantis smakratis nes su jeis gerais nupirkt dabar yra sunku.
2012-11-16
21:26 wrote:
Tai jei tas variklis 66kw tai geras kiek žinau. O toks smakratis visose fokusuose yra?
Focusas gali parodyti daug fokusu
You serious?
zarachas
4021 / 0
2012-11-16 21:33
2012-11-16
21:10 wrote:
nieko tie fordai nerudija per dauk neklausyk cia tu snargliapuciu , pas juos tik vienas hujovas dalykas yra tai tdci variklis ir plaukiojantis smakratis nes su jeis gerais nupirkt dabar yra sunku.
2012-11-16
21:26 wrote:
Tai jei tas variklis 66kw tai geras kiek žinau. O toks smakratis visose fokusuose yra?
2012-11-16
21:29 giedzka wrote:
Focusas gali parodyti daug fokusu :lol::lol:
"Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį"...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-16 22:01
2012-11-16
21:26 wrote:
Tai jei tas variklis 66kw tai geras kiek žinau. O toks smakratis visose fokusuose yra?
2012-11-16
21:29 giedzka wrote:
Focusas gali parodyti daug fokusu :lol::lol:
2012-11-16
21:33 zarachas wrote:
"Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį"... :beer:
ne pas paprastus senesnius fokusus nera tos nesamones
zarachas
4021 / 0
2012-11-16 22:05
2012-11-16
21:29 giedzka wrote:
Focusas gali parodyti daug fokusu :lol::lol:
2012-11-16
21:33 zarachas wrote:
"Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį"... :beer:
2012-11-16
22:01 wrote:
ne pas paprastus senesnius fokusus nera tos nesamones
Tai čia jau galima skirti pagal raides arba kW...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-16 22:07
2012-11-16
21:33 zarachas wrote:
"Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį"... :beer:
2012-11-16
22:01 wrote:
ne pas paprastus senesnius fokusus nera tos nesamones
2012-11-16
22:05 zarachas wrote:
Tai čia jau galima skirti pagal raides arba kW... :thumbdown:
jep, aplami pajemus, kuo maziau kw - tuo maziau alektros, kuo maziau alektros tuo maziau kam yra gesti
zarachas
4021 / 0
2013-01-17 06:05
2012-11-16
22:01 wrote:
ne pas paprastus senesnius fokusus nera tos nesamones
2012-11-16
22:05 zarachas wrote:
Tai čia jau galima skirti pagal raides arba kW... :thumbdown:
2012-11-16
22:07 wrote:
jep, aplami pajemus, kuo maziau kw - tuo maziau alektros, kuo maziau alektros tuo maziau kam yra gesti :lol::lol::lol:
Nu nelabai su tavim sutikčiau. Juk yra amerikonai tie seni, ypač muscle cars, tai ten tos elektros irgi ne per daugiausiai sakyčiau...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-01-17 07:50
2012-11-16
22:05 zarachas wrote:
Tai čia jau galima skirti pagal raides arba kW... :thumbdown:
2012-11-16
22:07 wrote:
jep, aplami pajemus, kuo maziau kw - tuo maziau alektros, kuo maziau alektros tuo maziau kam yra gesti :lol::lol::lol:
2013-01-17
06:05 zarachas wrote:
Nu nelabai su tavim sutikčiau. Juk yra amerikonai tie seni, ypač muscle cars, tai ten tos elektros irgi ne per daugiausiai sakyčiau... :thumbup:
as manau jis kalbejo apie dyzelius.. be tikslios elektronikos daug kW neisgausi is dyzelio.
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
zarachas
4021 / 0
2013-01-27 22:01
2012-11-16
22:07 wrote:
jep, aplami pajemus, kuo maziau kw - tuo maziau alektros, kuo maziau alektros tuo maziau kam yra gesti :lol::lol::lol:
2013-01-17
06:05 zarachas wrote:
Nu nelabai su tavim sutikčiau. Juk yra amerikonai tie seni, ypač muscle cars, tai ten tos elektros irgi ne per daugiausiai sakyčiau... :thumbup:
2013-01-17
07:50 wrote:
as manau jis kalbejo apie dyzelius.. be tikslios elektronikos daug kW neisgausi is dyzelio.
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
Tai faktas. Tarkim senas 2, 5 l variklis turi kokia 85 kW, o 2013 m. tokios kubatūros variklis turi jau dvigubai tiek kW. Aišku čia tik pavyzdys, modelių neminėsiu...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-01-28 19:43
Sveiki.
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ]
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ]
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
zarachas
4021 / 0
2013-02-14 17:21
2013-01-28
19:43 wrote:
Sveiki.
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
Audi A4 B5, VW Passat B5, VW Golf IV ir kitos, kurios eina tokia kaina, juk mes nežinome kas tau patinka, o kiekvienas automobilis turi savo minusų, tiesiog būna blogi vartotojai, ne gamintojai...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-02-14 17:41
2013-01-28
19:43 wrote:
Sveiki.
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
2013-02-14
17:21 zarachas wrote:
Audi A4 B5, VW Passat B5, VW Golf IV ir kitos, kurios eina tokia kaina, juk mes nežinome kas tau patinka, o kiekvienas automobilis turi savo minusų, tiesiog būna blogi vartotojai, ne gamintojai... :)
nei vieno is isvardyntu nepaimsi uz 4.5k
zarachas
4021 / 0
2013-02-14 17:45
2013-01-28
19:43 wrote:
Sveiki.
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
Norėjau paklausti kokia pirma mašina pirkti kad nebūtu daug tvarkymo ir kad butu taupi gali sviruoti kaina iki 4500lt litu; ] :helpsmilie:
Kad butu sportinio tipo arba universalas;D
2013-02-14
17:21 zarachas wrote:
Audi A4 B5, VW Passat B5, VW Golf IV ir kitos, kurios eina tokia kaina, juk mes nežinome kas tau patinka, o kiekvienas automobilis turi savo minusų, tiesiog būna blogi vartotojai, ne gamintojai... :)
2013-02-14
17:41 wrote:
nei vieno is isvardyntu nepaimsi uz 4.5k
Ten tik pavyzdžiai. Tu nepaimsi, aš liuosiai...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-02-14 17:49
2013-02-14
17:21 zarachas wrote:
Audi A4 B5, VW Passat B5, VW Golf IV ir kitos, kurios eina tokia kaina, juk mes nežinome kas tau patinka, o kiekvienas automobilis turi savo minusų, tiesiog būna blogi vartotojai, ne gamintojai... :)
2013-02-14
17:41 wrote:
nei vieno is isvardyntu nepaimsi uz 4.5k
2013-02-14
17:45 zarachas wrote:
Ten tik pavyzdžiai. Tu nepaimsi, aš liuosiai... :smoke:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
wagen
1829 / 0
2013-02-14 17:54
2013-01-17
06:05 zarachas wrote:
Nu nelabai su tavim sutikčiau. Juk yra amerikonai tie seni, ypač muscle cars, tai ten tos elektros irgi ne per daugiausiai sakyčiau... :thumbup:
2013-01-17
07:50 wrote:
as manau jis kalbejo apie dyzelius.. be tikslios elektronikos daug kW neisgausi is dyzelio.
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
o muscle car tai jo.. pas juos elektra tik stateriui ir degimui.. net kuro siurblys senuose mechaninis stovi.
bet kW pas juos nestebuklai ir budavo.. tik ne vien elektronikoj cia beda, bet ir metalurgijoj.. taip pat "archaiskame" varikliu dizaine.
i atrestauruotus vistiek dauguma linke deti ipurskimo sistema su elektroniskai kontroliuojamu degimu.. daug geriau tada jie sukasi.
is tos pacios kubaturos su naujom technologijom ir automobiliu gamintojai daug daugiau kW isgauna
2013-01-27
22:01 zarachas wrote:
Tai faktas. Tarkim senas 2, 5 l variklis turi kokia 85 kW, o 2013 m. tokios kubatūros variklis turi jau dvigubai tiek kW. Aišku čia tik pavyzdys, modelių neminėsiu... :thumbup:
jeigu vien dyzelius imt tai cia kiekvienam aisku
zarachas
4021 / 0
2013-02-14 17:57
2013-02-14
17:41 wrote:
nei vieno is isvardyntu nepaimsi uz 4.5k
2013-02-14
17:45 zarachas wrote:
Ten tik pavyzdžiai. Tu nepaimsi, aš liuosiai... :smoke:
2013-02-14
17:49 wrote:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
Pasižiūrėk kainas...
It's not a hobby - it's way of life!
wagen
1829 / 0
2013-02-14 17:59
2013-02-14
17:45 zarachas wrote:
Ten tik pavyzdžiai. Tu nepaimsi, aš liuosiai... :smoke:
2013-02-14
17:49 wrote:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
2013-02-14
17:57 zarachas wrote:
Pasižiūrėk kainas... :)
ir daug pasatu yra iki 4, 5?ypac tdi
zarachas
4021 / 0
2013-02-14 18:04
2013-02-14
17:49 wrote:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
2013-02-14
17:57 zarachas wrote:
Pasižiūrėk kainas... :)
2013-02-14
17:59 wagen wrote:
ir daug pasatu yra iki 4, 5?ypac tdi
Brangesnių daugiau...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-02-14 18:13
2013-02-14
17:45 zarachas wrote:
Ten tik pavyzdžiai. Tu nepaimsi, aš liuosiai... :smoke:
2013-02-14
17:49 wrote:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
2013-02-14
17:57 zarachas wrote:
Pasižiūrėk kainas... :)
is pasatu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-highline-sedanas-1997-0124657488.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-sedanas-1998-0124691621.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-comfortline-universalas-1997-0124689287.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tdi-sedanas-1997-0124698558.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tsi-universalas-1997-0124519334.html
is pasatu tik 1 dyzelis neaiskus ir pora benzininiu su 1.6 varikliu ot pasirinkimas tai DIDELIS
is golfu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-sdi-basis-hecbekas-1998-0124564258.html
su sdi varikliu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124317483.html
1.4 benzas
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-hecbekas-1998-0124310932.html
dar vienas 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-geras-stovis-hecbekas-1998-0124670275.html
ir vel 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-hecbekas-1999-0124562479.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124510802.html
is golfu tik arba sdi arba 1.4 benzas
audiniu daugiau yra nes gamintos nuo 95 metu tai i 4, 5k gal tilptu bet jos visos jau tokios pavargusios ant foto atrodo tai nezinau as tai geriau imciau senesni automobili bet geresnes bukles nei is paskutiniuju imti tuscia golfa ar passata ir dar su 1.4 1.6 arba sdi varikliu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-highline-sedanas-1997-0124657488.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-sedanas-1998-0124691621.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-comfortline-universalas-1997-0124689287.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tdi-sedanas-1997-0124698558.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tsi-universalas-1997-0124519334.html
is pasatu tik 1 dyzelis neaiskus ir pora benzininiu su 1.6 varikliu ot pasirinkimas tai DIDELIS
is golfu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-sdi-basis-hecbekas-1998-0124564258.html
su sdi varikliu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124317483.html
1.4 benzas
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-hecbekas-1998-0124310932.html
dar vienas 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-geras-stovis-hecbekas-1998-0124670275.html
ir vel 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-hecbekas-1999-0124562479.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124510802.html
is golfu tik arba sdi arba 1.4 benzas
audiniu daugiau yra nes gamintos nuo 95 metu tai i 4, 5k gal tilptu bet jos visos jau tokios pavargusios ant foto atrodo tai nezinau as tai geriau imciau senesni automobili bet geresnes bukles nei is paskutiniuju imti tuscia golfa ar passata ir dar su 1.4 1.6 arba sdi varikliu
zarachas
4021 / 0
2013-02-14 18:15
2013-02-14
17:49 wrote:
nebent a4 ir paimtu bet ir tai klausimas ar 4.5k cia skirta automobiliui ar isvis tik 4.5k ir turi? o golfu 4 ir passatu b5 tikrai nepaimsi iki 4.5k nebent benza grina ir tai
2013-02-14
17:57 zarachas wrote:
Pasižiūrėk kainas... :)
2013-02-14
18:13 wrote:
is pasatu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-highline-sedanas-1997-0124657488.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-sedanas-1998-0124691621.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-comfortline-universalas-1997-0124689287.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tdi-sedanas-1997-0124698558.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tsi-universalas-1997-0124519334.html
is pasatu tik 1 dyzelis neaiskus ir pora benzininiu su 1.6 varikliu ot pasirinkimas tai DIDELIS
is golfu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-sdi-basis-hecbekas-1998-0124564258.html
su sdi varikliu :thumbdown:
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124317483.html
1.4 benzas :thumbdown:
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-hecbekas-1998-0124310932.html
dar vienas 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-geras-stovis-hecbekas-1998-0124670275.html
ir vel 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-hecbekas-1999-0124562479.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124510802.html
is golfu tik arba sdi arba 1.4 benzas
audiniu daugiau yra nes gamintos nuo 95 metu tai i 4, 5k gal tilptu bet jos visos jau tokios pavargusios ant foto atrodo tai nezinau as tai geriau imciau senesni automobili bet geresnes bukles nei is paskutiniuju imti tuscia golfa ar passata ir dar su 1.4 1.6 arba sdi varikliu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-highline-sedanas-1997-0124657488.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-sedanas-1998-0124691621.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-comfortline-universalas-1997-0124689287.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tdi-sedanas-1997-0124698558.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-tsi-universalas-1997-0124519334.html
is pasatu tik 1 dyzelis neaiskus ir pora benzininiu su 1.6 varikliu ot pasirinkimas tai DIDELIS
is golfu
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-sdi-basis-hecbekas-1998-0124564258.html
su sdi varikliu :thumbdown:
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124317483.html
1.4 benzas :thumbdown:
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-hecbekas-1998-0124310932.html
dar vienas 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iii-geras-stovis-hecbekas-1998-0124670275.html
ir vel 1.4
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-hecbekas-1999-0124562479.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-coupe-1998-0124510802.html
is golfu tik arba sdi arba 1.4 benzas
audiniu daugiau yra nes gamintos nuo 95 metu tai i 4, 5k gal tilptu bet jos visos jau tokios pavargusios ant foto atrodo tai nezinau as tai geriau imciau senesni automobili bet geresnes bukles nei is paskutiniuju imti tuscia golfa ar passata ir dar su 1.4 1.6 arba sdi varikliu
Tai nebūtinai SDI, dabar TDI gi madoje...
It's not a hobby - it's way of life!
Your message |
|